Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Jappie1996

Superlid
Hoi Jappie,

Ik vind het ook leuk om grote babies te verzorgen, net als deze tante in het verhaal!

Groetjes van Ria
Ik had het al eens voorbij zien komen. Heb jij geen ervaringen die je wilt delen? Als dat mag van klanten tenminste. Ik denk dat je wel leuke verhalen zal hebben.
 

mamamarja

Toplid
Hoi Jappie,

Ik doe het nog niet zo heel erg lang grote babies verzorgen, maar als ik nog eens wat leuks mee maak hoop ik hier ook een mooi verhaal van te kunnen maken, wel in overleg met de baby die bij mij is geweest.

groetjes van Ria
 

suprima

Superlid
Dit is nou een echt een kei goed vervolg Jappie1996 ik hoop dat er zo nog veel mogen volgen!!!!!!
 

mamamarja

Toplid
Hoi Jappie1996,

Die tante heeft wel lef zeg, om op deze manier te laten zien dat zij ook van luiers houdt. Ik verzorg graag grote babies, maar zelf heb ik er helemaal niks mee! Grote babies die een luier dragen, vinden het ook fijn om hun verhaal te vertellen en als oppasmama is het ook heel erg belangrijk dat ik daar naar luister.

Groetjes van Ria
 

Jappie1996

Superlid
Vervolg komt zo snel mogelijk. Ik heb de laatste weken niet meer kunnen luieren. En als dat niet gebeurd, dan gaat schrijven ook lastiger. Heb gister weer een groot deel kunnen schrijven en aankomende weken is er ook weer meer tijd verwacht ik.
 

Max1997

Nieuw lid
Vervolg komt zo snel mogelijk. Ik heb de laatste weken niet meer kunnen luieren. En als dat niet gebeurd, dan gaat schrijven ook lastiger. Heb gister weer een groot deel kunnen schrijven en aankomende weken is er ook weer meer tijd verwacht ik.
Kan niet wachten op het vervolg! Elke dag als ik inlog hoop ik dat er weer nieuw deel online staat
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 18, Melissa als oppas

Wanneer ik bij het huis van Celine aankom, zet ik de fiets weer in de schuur en ik zoek naar de fles met sap van vanmorgen. 100% pruimensap, staat er op de voorkant van het etiket. Ergens onderin staat; Pas op: overmatig gebruik kan een laxerende werking hebben. ā€˜Aha, vandaarā€™ dacht ik. Dat verklaard inderdaad een hoop. Ik wacht tot Celine thuis komt. Dat zal ook niet lang meer duren. Nog steeds rommelde mijn buik een beetje. Ik besloot om boven verder te spelen totdat ik een deur hoorde opengaan. Celine kwam naar boven en rook de stinkende lucht die de kamer langzaam had gevuld. Ik had het zelf niet echt door maar ik had nog een vieze luier om natuurlijk. ā€˜Zo, ga jij maar even liggenā€™ zei ze. Terwijl ze bezig was met het verschonen van mijn vieze luier, kon ik niet wachten met het vertellen van mijn avontuur. Met een hoofd vol ongeloof keek ze mij aan toen ik alles vertelde. Eigenlijk zou ik mij moeten schamen, want zoiets kan je eigenlijk niet meemaken maar ik merk wanneer ik het vertel dat ik enorm begin te glunderen. Celine moet hard lachen en geeft me een tik op de billen. ā€˜je bent er weer klaar voor. Houd deze maar een beetje netjesā€™ zei ze met een knipoog. Tijdens het avondeten vroeg Celine nog wat na over mijn avontuurlijke dag. Blijkbaar vond ze het een leuk verhaal.

Na het eten lig ik uitgeput op de schoot van Celine terwijl we naar de tv kijken. Ik begin moe te worden. Celine merkt het ook en ze staat op. ā€˜Kom, het is bedtijd voor een kleine jongen zoals jouā€™. Ik loop achter haar aan naar boven waar ze me na het tandenpoetsen instopt in de ledikant. Ik voel dat ik moet plassen. Ik durf niet op mijn rug liggend te plassen maar ik heb geen zin om mij te bewegen. Ik val vanzelf in slaap. Midden in de nacht wordt ik wakker. Ik voel dat ik nu echt moet plassen. Ik draai me om maar het lukt niet. Celine wordt wakker en doet een klein lampje aan. ā€˜Kom maar hier liggen hoor, lieverd. Hier is het lekker warmā€™. Ik klim uit de ledikant en blijf even staan. De warme plas stroomt de luier in en verspreid zich. ā€˜Ben je nu aan het plassen? Kom maar snelā€™. Daarna stap ik meteen het grote bed in. Celine slaat een arm om mij heen en houdt mij stevig vast. De warme luier tussen mijn benen voelt hemels.

De volgende ochtend gaat de wekker helaas weer vroeg. Ik lag heerlijk en had fantastisch geslapen. Ik kleed me aan en Celine is al beneden. Zodra ze vertrekt staat mijn oppas voor deze dag voor de deur, Melissa. Ze zwaaide naar me en ik was verheugd op vandaag. Celine zegt gedag en stapt de auto in. Melissa, gekleed in een lila topje en een lange zwarte rok, heeft ontbijt voor mij klaargemaakt. Het voelt heel normaal met haar, wat eigenlijk vreemd is aangezien niet iedereen een volwassen baby accepteert. Melissa gelukkig wel. ā€˜Hoe voelt dat eigenlijk, zoā€™n luier? Is dat niet gek?ā€™ zegt ze. ā€˜Dat vond ik eerst wel, nu niet meer. Voor buitenstaanders zal het best raar zijn maar zodra ze het zelf ervaren denk ik dat veel mensen het wel lekker vindenā€™ zeg ik ā€˜anders probeer je het ookā€™ grapte ik erachteraan. ā€˜Ik weet niet of ik het durfā€™ zegt ze. Ik wou haar niet persĆ© overtuigen of onder druk zetten, dus ik zeg dat ze het zelf mag beslissen. Na het ontbijt ruimt Melissa de tafel op en ik ga verder met spelen. Ik heb een houten treinspoor gevonden, iets nieuws om mee te spelen. Ik vestig mijn aandacht compleet op de houten treinen. Ondertussen zie ik niet dat Melissa ook in de kamer staat. Voorzichtig doet ze de kast open en pakt er stiekem een luier uit. In plaats van de commode, loopt ze stilletjes naar de badkamer. Ik heb niks gezien of gehoord en speel rustig verder. Melissa vouwt de luier open en legt deze op de grond neer. Ze trekt haar rok en onderbroek uit en gaat goed op de luier zitten en vouwt hem dicht. Normaal doet ze dit bij kleine kindjes maar nu bij haarzelf. Ze moest meerdere malen de plakstrips opnieuw plakken zodat de luier goed strak zat. Uiteindelijk zitten de plakstrips zitten goed en ze staat weer op en doet haar rok weer aan. De dikke witte luier tussen haar benen voelt een beetje gek maar ze kan de zachte binnenkant wel waarderen. Stapje voor stapje loopt ze door de gang en ze hoort het plastic zachtjes kraken. Ook voelt ze dat haar billen dikker zijn geworden en er zit een prop tussen haar benen waardoor ze iets wijder moet lopen. Omdat ze een rok draagt is hier niks van te zien. Ze vraag of ik naar beneden kom en ik loop achter haar aan. Terwijl ze gaat zitten hoor ik gekraak onder Melissaā€™s rok vandaan komen en ik zie dat ze een beetje ongemakkelijk zit. ā€˜Heb je nu een luier aangetrokken?ā€™ vroeg ik benieuwd. Ze knikte en zei dat het nog even wennen was. Ze pakte voor ons beiden wat drinken, Melissa een kop thee en ik een flesje. Naarmate de dag verstreek zag ik dat Melissa het wel leuk vond, maar ze was nog niet helemaal overtuigd van haar impulsieve actie. Ik voelde mijn blaas weer op spanning komen en liet het direct gaan. De luier werd zwaarder en voller terwijl ik op de bank zat. Melissa keek me aan en zag dat ik geplast had. ā€˜Ik moet eigenlijk ookā€¦ā€™ zei ze. ā€˜Dan moet je rustig ademhalen en je helemaal ontspannen. Dan gaat het vanzelfā€™ gaf ik als tip. Ze ging op haar knieĆ«n zitten en haalde een paar keer diep adem. Net zoals ik tante Celine voor het eerst in een luier zag, was ik nu weer verbaasd om een volwassen vrouw in een babyluier te zien. Het is fascinerend om te zien.

Melissa haalt nogmaals diep adem. Haar ogen sluiten en na een paar seconden hoor ik langzaam een sissend geluid. Melissa plaste in haar luier. Toen ze klaar was wreef ze met haar hand over de verwarmde voorkant van de luier en ze begon te lachen. ā€˜Dit voelt echt heel apart, het kriebelt door mijn hele lichaamā€™ zei ze. Ze was erg enthousiast. ā€˜Ik had dit gevoel niet verwacht. Het voelt heerlijk!ā€™ Ze zoekt een grote passpiegel en trekt haar rok omhoog. Ze kijkt vanuit alle hoeken en ziet dat er aan de voorkant van haar luier een gele vlek ontstaan is. Weer stond ze te giechelen en ze kon niet geloven wat ze zojuist gedaan had. Ook Melissa had nu een begin gemaakt om van volwassen vrouw te veranderen in een kleine onzindelijke baby.

Vrolijk speelde we de hele middag verder in onze luiers. Na een tijdje ging ze weer staan en plaste nog een keer in haar luier. Nu deed ze haar rok uit. De dikke volgeplaste luier was nu duidelijk te zien. ā€˜Eigenlijk is dit enorm beschamend maar zo fijnā€™ zei Melissa. Ik knikte en zei dat dit mijn grootste geheim was wat niemand mocht weten. Toen ging beneden de deur open en Celine kwam thuis. Ze kwam naar boven en Melissa probeerde snel haar rok aan te trekken zodat Celine niks zou zien maar ze was te laat. Terwijl haar rok halverwege was, en haar luier dus zichtbaar was, kwam Celine de kamer binnen. De blik van Celine viel natuurlijk direct op de natte plasluier van Melissa. Celine keek vol bewondering naar Melissa, terwijl Melissaā€™s gezicht helemaal rood aanliep. ā€˜Heb ik nu twee babyā€™s in huis? Wat leuk!ā€™ zei Celine blij. Melissa begon nog roder te worden en zei dat ze het toch eens wou proberen. ā€˜Ik geef je groot gelijk hoorā€™ zei Celine ā€˜niks om je voor te schamen. Je mag nog even blijven als je wilt hoor, of blijf lekker eten, dan kan je nog even langer genietenā€™. Melissa knikte en zei dat ze graag bleef. ā€˜Als jullie naar beneden gaan, dan kom ik ook zoā€™ zei Celine ā€˜dan gaan we er een gezellige avond van makenā€™. Melissa en ik liepen snel naar beneden en wachtte tot Celine ook terug kwamā€¦
 
Laatst bewerkt:

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi vervolg weer, was het wachten waard, hoop op een sneller vervolg
( zag op pagina 6 2x een hoofdstuk 14) nou ja kan gebeuren:):)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
AndrƩ Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan