Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Jappie1996

Superlid
Hallo iedereen. Dit is mijn eerste verhaal ooit. Ik weet dat dit niet het eerste verhaal is wat over een lieve tante gaat. Ik heb ook inspiratie opgedaan bij het verhaal 'bij tante joke' van Jesper. Dat verhaal heeft ertoe geleid dat ik zelf iets ging bedenken en uiteindelijk heb uitgetyped.

Dit verhaal is een fantasie van mij. Het zal gaan over mij en een bezoek aan mijn tante waar ik door haar verzorgd zal worden zoals ze vroeger altijd als oppas deed. Meer gericht op plas en poepluiers, niet zozeer op AB, misschien langzamerhand meer.
Er zullen waarschijnlijk geen seksuele handelingen voorkomen, tenminste dat ben ik (nog) niet van plan.

Ik hoop dat ik meedere delen ga schrijven, ik heb namelijk veel in mijn hoofd. Als er tips of berbeteringen zijn dan hoor ik dat graag! Veel plezier!

DEEL 1, De vakantie begint!

Het was 12 uur 's middags, ik wordt met flinke koppijn wakker in mijn studentenkamer. Het was gister de laatste schooldag van het jaar en de zomervakantie is vandaag officieel begonnen! Dat werd gisteravond even goed gevierd door een flink wat studiegenoten en mij.

Al mijn vrienden waren net als ik blij dat het even vakantie was. De boeken mochten aan de kant en het was tijd om te genieten van het mooie weer. Wat had ik hier lang op gewacht! Zes weken lang geen school of iets wat er maar mee te maken had.

Ik was niet van plan om, zoals iedere jongen van 20 jaar, op vakantie te gaan naar Spanje om zoveel mogelijk te feesten en te zuipen. Ik trok ik mezelf liever terug. Ik woonde op kamers in een drukke stad dus ik wou wel weer eens de rust opzoeken zoals ik dat vroeger had, zoals thuis bij mij ouders.

Het plan was dan ook om zes weken terug te gaan naar het kleine dorpje waar ik vandaan kwam. Maar mijn ouders hadden ook al plannen en zouden hun 12.5 jaar huwelijk vieren. Ze gingen voor twee weken naar Spanje met z'n tweetjes. Ik mocht niet mee, wat ik ergens ook niet zo erg vond. Maar het idee om die weken alleen thuis te zitten stond me ook niet aan.

Toen schoot me te binnen dat ik nog een tante had, tante Celine. Ze woonde alleen, in een klein dorpje verderop. Ik was daar al een paar jaar niet meer geweest. Ik weet dat ze afgelegen woonde en een rustig bestaan leidde. Vroeger toen ik nog een baby was, pastte ze vaak op. Dit deed ze totdat ik 10 was. Ik mocht altijd heel veel van haar en vond haar altijd heel aardig en liefdevol.

Ik had haar vorige week al gebeld en gevraagd of ik twee weken mocht komen logeren. Zo kon ik van de rust genieten en was ik toch niet helemaal alleen. Ze vond het fijn om van me te horen en vond het een heel leuk idee.

Vandaag was de dag dat ze mij zou ophalen van het treinstation. Ik sta snel op en grijp naar een glas water en neem een klein ontbijtje. De kater heerste, maar ik was van binnen heel blij. Even snel gedoucht, mijn kamer opgeruimd en al mijn kleren ingepakt, ik kwam voorlopig namelijk niet meer hier.

Na een lange reis, stap ik de trein uit en zie ik tante Celine op het station staan. Ze was niet veel veranderd, maar ze zag er nog altijd goed uit. Met 1.85 was ze iets langer dan mij. Ze had lang stijl bruin haar, net zoals vroeger. Haar volle borsten waren duidelijk te zien in een, net te klein en laag uitgesneden, zwart topje. Ze was 45 jaar oud, maar dat zou je haar niet geven.

Ik zet mijn tas op de grond en geef haar een knuffel. Zij geeft me een dikke zoen terug. We praten even bij tot dat ze zegt; Kom we gaan! Ze bukt en pakt mijn tas van de grond. Ik kijk recht in haar te krappe topje en zie de grote volle borsten van haar. Jeetje! Ik schrok er zelf een beetje van. Ik weet dat ik dit ook altijd vroeger had, toen ze nog oppaste. Ik kon toen ook altijd naar haar borsten staren, maar nu als volwassene valt het erg op. Ik raakte even verstijfd maar werd snel ontwaakt door haar zachte stem; kom je nog, we hebben niet de hele dag de tijd! Ik deed alsof er niks gebeurd was en stapte snel in, nog steeds een beetje verbaasd over wat er zojuist gebeurde.

De reis verliep goed. We hebben goed bijgepraat over mijn studie en over mijn ouders.

einde deel 1.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
DEEL 2, net als vroeger

We reden bij haar huis de oprit op, ik zag het grote vrijstaande huis staan. De grote tuin was omringd door hoge bomen, vanaf de straat kon je het huis en de tuin bijna niet zien.

De auto stopte en ik pakte mijn tas uit de auto. Ik keek om mij heen en nam de omgeving in mij op, het zag er precies zo uit als vroeger. Op de achtergrond hoorde ik de vogels fluiten, een lichte wind liet de blaadjes ritselen. Dit was het enige wat ik hoorde... wat een rust! Geen auto's, geen sirenes, geen trams, gewoon rust zoals ik wou. Deze rust gaf mij een bepaald gevoel van binnen, ik kreeg kriebels in mijn buik van de gedachte dat ik hier vroeger als kindje speelde. Het was altijd zo fijn hier.

Afijn, snel naar binnen want ik moest eigenlijk plassen en wou mijn kamer zien.

Celine liet het huis van binnen zien, dit was wel wat opgeknapt van binnen en zag er gezellig uit. In de woonkamer leek er een hoek helemaal leeg te staan, er lag een klein kleedje en er stond wat speelgoed. Dit was erg apart, mijn tante had helemaal geen kinderen en ik had ook geen andere kleine neefjes of nichtjes. Misschien past ze op voor de buren? Het zal me een zorg wezen dacht ik.

We liepen naar boven en ze leidde me naar mijn slaapkamer. Een groot tweepersoonsbed voor mij alleen, heerlijk!
Ze liet ook haar kamer en de badkamer zien. Op het einde van de gang zat nog een deur, deze was op slot en ik mocht daar niet komen van mijn tante. Dat vond ik een beetje vreemd maar het maakte mij niet veel uit.

Het was al 17 uur, ik was nog brak van gisteravond. Ik vond het een mooie tijd om even op mijn bed te gaan liggen. Ik moest nog wel plassen, maarja we gingen toch zo eten en ik lag net lekker op bed. De wc kon wel even wachten dacht ik.

Mijn tante maakte mij na 45 minuten wakker. Ik schrok een beetje en voelde een kleine, koude, natte vlek tussen mijn benen. Jezus, ik heb ik bed geplast... wat krijgen we nu weer! Dit heb ik al heel lang niet meegemaakt zeg. Ik schaamde mij dood maar tante Celine stelde mij al snel gerust. Ik mocht even douchen en ze zou mijn bed verschonen.

Eenmaal onder de douche begon ik even na te denken. Hoe kon dat nou? Eerst sta ik verstijfd naar de borsten van mijn tante te kijken, daarna raakte de nostalgie van het huis mij weer. En als klap op de vuurpijl plas ik ook nog in mijn bed. Alledrie de dingen gebeurde vroeger ook hier. Het leek wel alsof het verleden zich opnieuw afspeelde.

Vroeger toen ik hier vaak kwam, plaste ik hier heel vaak perongeluk in bed. Dat gebeurde thuis al lang niet meer. Gek genoeg bij tante Celine altijd. Ik kreeg dan ook vaak Dry-nites aan. Maar dit gebeurde tot ik 10 was, ik was nu 20. Bedplassen zou nu toch echt niet meer moeten kunnen? Dacht ik. Het was heel apart

Ik deed de douche uit en droogde me af. Ik trok een joggingsbroek en een sweater aan. Lekker warm en ik ga de deur toch niet meer uit.
We begonnen met eten, tante Celine deed alsof er niks gebeurd was en begon te praten over haar werk. Ze werkte op een peuterspeelzaal zei ze. Daarom was ze wel wat gewend, grapte ze en ze gaf een knipoog. Mijn hoofd werd rood en ze moest een beetje lachen. We aten verder en na het eten deden we de afwas.

Rond 20 uur dronken we een kop thee op de bank beneden. Bij mij ging nog steeds de vraag rond in mijn hoofd, waarom plaste ik net in bed? Dat kon echt niet.

Ik was niet de enige die er over nadacht, Celine zei uit het niets; 'raar hé, dat je zomaar weer in bed plast als een klein kindje nu je weer hier bent. Net als vroeger, toen deed je het ook alleen hier. Weetje? Ik heb misschien nog wel wat liggen voor als je zo naar bed gaat. Ik laat het je vanavond wel zien!'

Ik keek verbaasd naar mijn tante en zei heel droog; oke is goed. In mijn hoofd gingen er gedachtes rond. Zou ze nog dry-nites hebben? Maar die pas ik toch niet meer? Stiekem leek de gedachte om weer zo'n broekje aan te hebben enorm opwindend. We keken nog een film, maar ik was afgeleid door wat ze net zei... Wat zou ze nog voor mij in petto hebben?
 

Jappie1996

Superlid
Deel 3, De eerste nacht

Rond 23 uur was de film afgelopen en ik zat doodmoe en half slapend op de bank. Aan andere kant was ik enorm zenuwachtig om erachter te komen wat Celine daarnet bedoelde. Ik dronk mijn thee op en zei dat ik naar bed zou gaan. Mijn tante zei weltrusten tegen me. 'Als je zeker wilt weten dat het niet nog een keer gebeurd, heb ik wel wat voor je. Maar misschien kijk je er een beetje raar van op.' Zei ze er achteraan.

Ik knikte en zei; doe maar, ik wil dit niet nog een keer meemaken. 'Oke, ga maar tandenpoetsen en omkleden, ik kom met vijf minuten boven' zei tante.

Ik sliep altijd in een onderbroek, dus met drie minuten was ik klaar. Er stond een groot glas op mijn kamer, dus deze vulde ik alvast met water, dat heb ik altijd naast mijn bed staan.

Ik bedacht om alvast maar onder de dekens te gaan liggen en in spanning te wachten. Vijf minuten later hoor ik een deur dichtgaan en op slot gedraaid worden. Celine komt even later mijn kamer ingelopen met een groot wit ding in haar hand. 'Hier, dit is een luier voor volwassenen, hiermee krijg je tenminste geen nat bed'. Er stond tena op de voorkant.

Stiekem had ik een dry-nite verwacht maar die paste ik niet meer natuurlijk.
Maar ik wist niet eens dat dit bestond, luiers voor volwassenen. Toch was ik niet bang en het zag er wel aantrekkelijk uit. En eigenlijk is dit hetzelfde maar dan groter, dacht ik.

'Kom maar onder de dekens vandaan hoor, anders krijg ik hem nooit om je billen hé, haha' grapte Celine. Een beetje beschaamd laat ik mijn tante mij een dikke tena nachtluier omdoen. Ze ziet dat ik mij nogal vreemd voel. 'Maak je niet druk, dit is echt niet de eerste keer dat ik het bij je doe hoor! Dit deed ik vroeger dagelijks.'

Het voelde zacht en warm. Een dikke prop tussen mijn benen. Ik kreeg er kriebels van. 'En als ik 's nachts wakker word en naar de wc moet? Vroeg ik aan mijn tante. Dat mag je zelf weten zegt ze. Of je doet hem af en gaat naar de wc, of je gebruikt hem waarvoor ik hem om heb gedaan.

Ze vroeg wat ik er van vond. Ik zei dat ik het verassend fijn vind voelen maar het nogal onnatuurlijk aanvoelde. Ik ben volwassen en geen baby of peuter meer, snap je?

'Het went denk ik wel, slaap lekker' zei ze zacht. Ze stond op en deer het licht uit. Toen mijn deur dicht was, kreeg ik besef van wat er zojuist gebeurd is.
Ik ben door mijn lievelingstante geluierd, en ze deed het met plezier. Hoe kon het dat ik het zomaar toe liet? Ik weet het niet en was erg moe.

Ik voelde een beetje aan de luier. Het kraakte en voelde heel dik. Het voelde wel fijn. Langzaam viel ik in slaap. Rond drie uur werd ik wakker van een onweersbuitje verderop, ondanks dat het zomer was was het weer nogal slecht.

Ik voelde dat ik nodig moest plassen, wat logisch was na drie koppen thee op de avond. Ik ga niet in de luier plassen, dacht ik bij mezelf. Daar ben ik echt te oud voor en nu ben ik toch al wakker.
Ik stap mijn bed uit, maar voel de kou en dat zou nog wel even aanhouden als ik naar de wc loop. 'Tja, ik kan nu een keuze maken' dacht ik ineens. Netjes naar de wc zoals een volwassene dat doet of nu in mijn luier plassen als een peuter zoals ik vroeger deed.

Ik besloot om toch terug te gaan naar bed. Ik kroop onder de dekens. Ga ik dit echt doen? Van mijn tante mocht het. En stiekem leek het mij wel weer leuk om het te doen zoals vroeger.

Ik durf het niet liggend te doen, misschien werkt het niet goed en is het bed dan weer nat. Ook wou ik kijken hoe het eruit zag, dus ik deed een klein lampje aan. In de spiegel zag ik mezelf op bed op mijn knieën zitten.

De druk op mijn blaas liep enorm op. Ik probeerde me te ontspannen maar het ging moeilijk. Langzaam druppelde er wat plas mijn luier in. Het werd steeds meer. Uiteindelijk kwam er een straal uit en ik voelde de warme plas door mijn luier stromen. Het was echt een lange plas en de luier werd dikker, warmer en zwaarder. Het kietelde in mijn buik.
Ik ging even voor de spiegel staan en zag een blauwe lijn vormen. Er kwam daarna nog een beetje plas uit en zag een nieuwe vlek vormen. Alle plas was geabsorbeerd door de luier. Dit voelde echt bizar lekker. Wat een genot, als een klein kindje weer in je luier plassen.

Ik dook snel mijn bedje weer in en dronk het glas water leeg. Jeetje, die warmte tussen mijn benen, waarom doet iedereen dit niet? Ik voelde weer aan mijn luier, hij was zachter en dikker dan ooit. Ik wist niet wat ik meemaakte en lag eigenlijk klaarwakker in bed aan mijn luier te voelen. Uiteindelijk zakte ik af en sliep dromerig door.

Einde deel 3
 

DL-dinges

Toplid
Wat een leuk verhaal! Ow hoe zal de tante reageren op deze situatie.
Ik ga je verhaal volgen!
dank voor wat je tot nu toe hebt geschreven.
 

kruik

Superlid
Makkelijk leesbaar verhaal, goed te volgen. Ben erg nieuwsgierig naar het volgende stuk.
 

Jappie1996

Superlid
Ik had hem al eerder af dan gedacht. Dus hier is een nieuw deel.

DEEL 4, De volgende ochtend,

Rond half 9 werd ik onrustig wakker. Ik voelde een dikke, koude hoop tussen mijn benen en de kamer rook naar plas. Bah, dacht ik bij mezelf. Hoe heb ik dit mezelf aan kunnen doen. Het liefst wil ik mijn luier af doen want het voelt echt onprettig. Ik sta op en voel de luier hangen tussen mijn benen.
Daar sta ik dan, kijkend in de spiegel voel ik me vies en schaam me een beetje.

Ik weet niet of mijn tante al wakker is en wat ik met mijn vieze luier moet doen maar ik wil er wel vanaf. Het besluit wordt genomen en ik ga mijn tante wakker maken.

Terwijl ik naar mijn deur wil lopen, voel ik ineens dat ik weer moet plassen, heel erg nodig. Naar de wc kan wel maar ik voel me al vies dus het besluit is snel gemaakt. Ik hoop dat de luier het houdt want ik heb geen idee hoeveel zo'n ding aankan.

Staand voor mijn spiegel zie ik hoe mijn warme plas de luier laat vullen. De koude plas wordt weer een beetje warm en de plas verspreid zich verder dan eerst. Ik voel nu ook mijn billen nat worden. De luier zag er vol uit en de warme gloed tussen mijn benen voelde heerlijk. Ik was net weer een klein kind. Enkele minuten geleden wou ik deze luier af hebben maar nu ik ben blij dat ik er nog eens in geplast heb.

Ik kruip weer terug in bed en speel een beetje met mijn volle plasluier. Een beetje voelen hoe warm en vol hij wel niet is.

Na een half uurtje hoor ik voetstappen op de gang en wordt er op mijn deur geklopt. Goeiemorgen, heb je lekker geslapen? Vroeg ze lief. Ja hoor, en mijn bed is nog droog, zei ik met lichte trots en een kleine glimlach. 'Maar ik denk dat je luier nogal nat is als ik het zo ruik' zei tante Celine met een kinderlijke stem. 'Ja tante, ik heb wel in mijn luier geplast. Is dat erg?'

'Nee hoor, daarom heb je hem van mij gehad hé. Nou laat eens zien' zei ze, en zonder pardon trok ze de dekens aan de kant zodat mijn luier in het zicht lag. 'Jeeeeeetje! Je hebt goed geplast zeg, je bent niet een keer naar de wc gegaan zie ik. Hij zit bijna vol' zegt ze lachend.

Ik wist niet wat ik hoorde, mijn tante was blij dat ik mijn luier volgeplast had. Dit kon niet waar zijn. Stiekem genoot ik er enorm van en dacht dat het een droom was. Ik voelde ineens dat ik nog een beetje plas losliet, terwijl ik lag en mijn tante me aankeek. Ze bukte en voelde met haar hand aan mijn luier. 'Hij is nog warm, heb je net nog geplast?' Ja, echt 10 seconden geleden tante, en een halfuurtje geleden ook nog, zei ik. Nu voelde ik me echt een peutertje.

Ze glimlachte en zei: je vind het stiekem wel lekker hé? Ik knikte een beetje en zei ja eigenlijk wel. Kom maar naar de badkamer, dan doe ik hem daar af en kan je even douchen. Of wil je hier nog even in rondlopen en ontbijten? Ergens leek me dat wel leuk, maar het was wel goed geweest voor nu. De warme volle luier wordt losgemaakt en opgevouwen door mijn tante. Ik spring onder de douche en maak mezelf goed schoon. Ik denk bij mezelf dat dit niet de enige luier geweest is en denk dat dit een onvergetelijke vakantie wordt.

Einde deel 4
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan