Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Jappie1996

Superlid
DEEL 21, Het bezoek aan de dierentuin

Tante Celine rijdt de auto de parkeerplaats op en wanneer de auto stil staat, stappen we alledrie de auto uit. “Tijd voor een controle!” zegt Celine voordat we bij de auto weglopen. “Heeft iedereen zijn fles leeg?” Ik laat mijn lege fles zien, ook Melissa heeft een lege fles in haar handen. “Goed zo, ik heb de mijne ook leeg” zegt Celine terwijl ze deze voor ons heen en weer schudt. “Nu is het tijd voor de luiercontrole”. Eerst is het mijn beurt. Celine maakt mijn spijkerbroek open en voelt met haar hand aan de voorkant van mijn luier. “Helemaal droog” zegt ze. Gelukkig! De luier van Melissa was al een beetje nat maar is na haar eerste plas niet natter geworden.

Ik baal eigenlijk een beetje op dit moment. Ik moest namelijk al plassen voordat mijn tante de uitdaging had aangekondigd. Als ik toen al had geplast, dan had ik nu geen probleem gehad, nu loop ik natuurlijk een grotere kans dat ik ga verliezen. Het lijkt me het beste om gewoon ergens anders aan denken lijkt mij op dit moment de juiste en enige oplossing.

We lopen gezamenlijk naar de kassa en Celine betaald voor drie toegangstickets. Zodra we de kaartjes ontvangen lopen we door de poortjes. Hier staat een medewerker die de kaartjes inspecteert en bestempeld. Ik heb door dat ze Melissa en mij van boven naar beneden inspecteert. Ik draag dan nog wel gewone kleding, mijn shirt is wat kinderachtig door de dino’s die er op staan, maar Melissa heeft een kinderlijk ogende tuinbroek aan met een fel-roze shirt eronder. Ze heeft twee paardenstaartjes met roze strikjes wat haar uiterlijk nog kinderlijker maakt. “Eigenlijk had ik maar één kaartje voor volwassenen hoeven kopen natuurlijk, een kaartje voor kinderen onder de 7 is veel goedkoper en als ik zie hoe jullie er bij lopen zou dat zomaar kunnen” grapt Celine.

In het begin van het park staat een grote routekaart en mijn tante vraagt wat we graag als eerst willen zien. We besluiten een looproute door het park te volgen om zo alles te kunnen zien. Als ik om mij heen kijk merk ik dat het nog best wel druk in de dierentuin, dit vind ik eigenlijk wel spannend. Ik heb het gevoel dat mijn luier enorm te zien en te horen is. Bij elke stap kraakt het plastic namelijk tussen mijn benen. Het eerste deel van de route is de vlindertuin. Deze is overdekt en is het begin van het regenwoud-gedeelte. Het is hier binnen erg benauwd en vochtig maar het is een adembenemend mooi gezicht. grote vlinders die rondfladderen, in alle mogelijke kleuren. Ook zijn hier wat tropische vissen te zien, in lage aquariums. Hier lopen we enige tijd rond, totdat we alle soorten vlinders gevonden hebben en het aquarium met tropische vissen goed bekeken hebben. De looproute gaat verder naar het deel van het regenwoud, waar de apen en olifanten te zien zijn. Onderweg hier naartoe lopen we langs een toiletgebouw. Volgens Celine is het alweer tijd voor een controle, ook al is de vorige controle nog geen uur geleden. Ik weet zeker dat ik nog droog ben maar ik weet niet hoelang ik dit nog ga volhouden, de druk op mijn blaas begint namelijk snel toe te nemen. Melissa en ik lopen achter Celine aan het toiletgebouw in. Binnen wordt een scheiding gemaakt tussen de heren- en vrouwentoiletten. Ook is er een gehandicaptentoilet en een verschoningsruimte. Er staan meerdere mensen andere mensen te wachten en het voelt heel ongemakkelijk, wat moet ik nu doen. Celine gaat het gehandicaptentoilet met verschoningsruimte in en roept mij om als eerst te komen. Rood aangelopen loop ik naar binnen. Een paar mensen hebben opgemerkt hoe ik samen met mijn tante de verschoningsruimte ben binnengelopen. De deur gaat dicht en wordt op slot gedraaid. “Zo, eens even kijken”. Met veel geluid maakt ze mijn broek open en laat haar hand voorzichtig over de luier glijden. ‘Goed zo! Je bent nog helemaal droog’ zegt Celine net even te hard. Alsof ze het expres deed. Ze wreef even een paar keer heen en weer zodat het gekraak in het gebouw duidelijk te horen was. Mijn broek gaat weer omhoog en wordt dichtgemaakt. Ik mag gaan. Zonder iemand aan te kijken loop ik de toiletruimte weer uit. “Melissa, het is jouw beurt” zeg ik tegen Melissa, die buiten staat te wachten. Ze staat klaar voor de deur en Celine maakt de knopen van de tuinbroek los. Ik besluit om op een afstandje te wachten zodat niemand mij meer ziet, ik schaam me dood. Ik hou het toiletgebouw in de gaten en zodra Melissa en Celine klaar zijn lopen we verder.

Wanneer we aankomen bij het regenwoud, moet ik toch wel heel erg plassen. De druk op mijn blaas neemt enorm toe. Ik moet nu echt mijn best doen om het op te houden. Binnen in het regenwoud gedeelte is een soort tropische sfeer. Grote rotsen met watervallen en een riviertje. Er vliegen overal kleine felgekleurde vogels in het rond. In het midden is een eiland waar wat apen rondslingeren in bomen verbonden met touwen. Hier kan je met een bootje langs varen. Ook hier binnen is het warm en benauwd. Het gekletter van de watervallen en het stromende water worden geassocieerd met de druk op mijn blaas en het feit dat ik nu steeds meer moet plassen. Het begint bijna pijn te doen en ik voel mijn blaas steken. Ik sta even te kijken naar de aapjes. Het ziet er erg grappig uit hoe ze door hun verblijf klauteren. "Kom je!" roept Celine naar mij. Celine en Melissa lopen al verderop. Ik draai me om en kijk niet goed uit. Zonder goed voor mij te kijken bots ik hard tegen een andere bezoeker aan die ook niet goed aan het opletten is. Ik schrik heel erg en voel een warme straal plas in mijn luier stromen. Nu moet ik mijn best doen om de rest binnen te houden… “Oh! Pardon, ik zag u niet” zeg ik beleefd. De bezoeker verontschuldigt zich ook en loopt verder. Ik voel voorzichtig aan mijn kruis, de luier voelt nog niet veel dikker en ik denk dat het plasje mee viel. Wel wordt de druk op mijn blaas nu nog groter. “Wel blijven opletten he kleintje” zegt Celine plagend. Melissa lacht ook. “Ja sorry, ik was even afgeleid. Zeg moeten jullie ook al plassen trouwens” vraag ik om te peilen hoe nodig Celine en Melissa moeten plassen. “Nee, nog niet echt” zegt Celine. Melissa kijkt met een pruillipje naar mij en knikt. “Ik ook Melissa… heel nodig” zeg ik snel. “Oeh! Dit wordt nog spannend!” zegt Celine enthousiast. “Waar zullen we nu heen?” zegt Celine erachteraan. Melissa loopt richting de krokodillen, die verderop in dit overdekte gedeelte te vinden zijn. Celine loopt achter haar aan en ik probeer ze te volgen maar merk dat ik zo nodig moet plassen dat ik bijna geen stap meer kan zetten. Celine en Melissa lopen toch wel flink door, met de verwachting dat ik ze wel bij kan houden. Ik voel dat ik word aangekeken. Dat kan ook wel kloppen aangezien ik nu met gekruiste benen midden in het looppad sta. Snel probeer ik een normale houding aan te nemen en mij te herpakken. Ik moet dit volhouden. Weer probeer achter Celine en Melissa aan te lopen maar ik geef het al na enkele stappen op, de druk op mijn blaas is simpelweg te groot. Voorzichtig ga ik aan de kant van het pad staan en doe alsof ik naar de apen kijk. Met een diepe adem laat ik mijn blaas los. Een stevige straal plas laat mijn luier vullen. Ik hoor een luid gesis in mijn luier en ik voel de warme plas door de hele luier stromen. Het voelt alsof er een plasje van urine in mijn luier drijft doordat het niet snel genoeg kan worden geabsorbeerd. Wat een enorme opluchting was dit. Voorzichtig voel ik met mijn hand aan mijn kruis. De luier was echt enorm opgezwollen. Mijn warme, dikke luier voelde heerlijk aan. Ik wacht nog even en pas wanneer alle plas is geabsorbeerd, denk ik dat ik veilig kan lopen zonder te lekken. Ik voel voorzichtig aan mijn kruis en merk dat mijn broek droog is. Wel is de luier zodanig gezwollen dat er bij mijn kruis een bult te zien is. Ik kijk om mij heen en ik zie tante Celine en Melissa nergens meer… Ze zijn met z’n tweetjes doorgelopen in de veronderstelling dat ik hun wel zou volgen, wat ook mijn bedoeling was. Ik raak een beetje in paniek en kijk nog eens goed om mij heen. Ik merk dat ik sneller begin te ademen maar dit niet kan verhelpen. Ik voel me klein, naar mijn idee lopen er zoveel mensen voorbij, allemaal groter. Ik weet niet welke kant ze op zijn gegaan. Zonder dat ik het door heb een duim in mijn mond en begin hier op te zuigen. Hierdoor begin ik weer rustiger te ademen. Voorzichtig zet ik een paar stappen en ik voel hoe dik de luier is. Mijn benen staan wijd uit elkaar ik moet bijna waggelen. In lichte paniek loop ik maar een richting op, om te hopen om tante Celine en Melissa te vinden. Ik loop wijdbeens verder, nog steeds zuigend op mijn duimpje. Ik voel nog een plas in mijn luier stromen. De warme plas wordt langzaam geabsorbeerd en ik voel de zware plasluier tussen mijn benen hangen.

“Ik denk dat we een verliezers hebben Melissa!” hoor ik Celine ineens achter mij zeggen. Haar zachte stem klinkt hemels in mijn oren, ze hebben mij weer gevonden! Celine legt haar warme en zachte hand op mijn schouder en geeft me een kus. “Ach, jochie. Was je ons even kwijt?” ze lacht, maar weet dat ik het best eng vond. Door haar aanraking ontwaak uit een soort van trance. Alles voelt weer een beetje normaal om mij heen, de paniek zakt snel weg en ik voel me weer tot rust komen. Het voelde alsof ik weer een peuter was die zijn tante kwijt was, een bijzondere ervaring “Zullen we zo meteen even de schade bekijken?” ik knik en kijk haar bedroefd aan. “ik zal je voortaan even beter in de gaten houden” zegt tante Celine. ze tikt met haar hand tegen mijn billen en we lopen samen verder. We lopen langs een kraampje met waterijsjes en limonade. “Lusten jullie een ijsje? Ik wel” zegt Celine. Melissa en ik knikken allebei.

Terwijl Celine naar de kassa loopt om wat lekkers te halen, moet ik denken aan mijn belofte die ik met haar gemaakt heb. Dit is dé kans om het te vragen. Ik kijk een beetje om mij heen, ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Toch zal ik dit snel moeten doen. “Mel... Melissa...? Mag ik je wat vragen?” ze draaide haar hoofd naar mij. Ze was naar Celine aan het staren, die nog steeds in de rij stond. “Ja tuurlijk!”. “Oké. Ik weet niet hoe ik dit goed moet doen, maar ik vraag het maar gewoon… Vind je Celine leuk?” ik val echt met de deur in huis met zo’n vraag, maarja het is even niet anders. Haar gezicht wordt meteen rood en ze komt niet erg goed uit haar woorden. “Nou... euh, ja... euh ik denk het...” ik vertel wat ik van Celine heb gehoord, en Melissa haar lach wordt groter en groter. “Dat voel ik ook voor haar, maar ik wist nu niet zeker of dit wederzijds was… het gaat best snel allemaal natuurlijk. En als een soort mommy voelt het ergens wel een beetje anders dan een normale vriendin, of vriend”.

We praten er nog even over verder, ik zeg dat ik het vanavond wel vertel tegen Celine. Ze knikt en wijst met haar hoofd richting Celine, die onze kant op komt gelopen. We hebben het gesprek net op tijd afgerond. Celine heeft een dienblad in haar handen met twee grote slush puppies voor ons en drie raketijsjes.

Nadat we zijn afgekoeld door onze waterijsje veegt Celine mijn mond schoon en daarna pakt ze mijn handen om deze ook schoon te maken. “Je maakt er weer een bende van jochie” zegt ze. Ik voel me weer erg klein wanneer ze dit zegt. “Ik denk dat het tijd is voor je controle”. We lopen naar een toiletgebouw dat verderop stond. Hier was geen verschoningsruimte dus moeten we het in een normaal toilet doen. Weer mag ik als eerst achter Celine aan het WC-hokje in. Gelukkig was dit toiletgebouw helemaal leeg. Zo kan niemand horen wat Celine zal zeggen. Celine doet de deksel van de wc-pot dicht en gaat er op zitten. Ik loop daarna het hokje in en ga voor haar staan. Met mijn handen wil ik mijn broeksknoop los maken maar snel tikt tante Celine tegen mijn vingers. “Nee nee, Dat zal je lieve tante wel even doen” zegt ze streng maar met een lach. Ze maakt mijn knoop en gulp los. Met enige moeite wordt mijn broek over de opgezwollen luier naar beneden getrokken. Met haar hand voelt ze eerst aan de voorkant van de luier. Haar hand zakt naar beneden en wanneer haar hand onder mijn luier ligt, tilt ze de lading van de luier meerdere malen omhoog. Het volle gewicht van mijn plasluier ligt nu in haar hand. “Zo zo... dit is een flinke angstplas geweest. Ze inspecteert de lekrandjes goed met haar wijsvinger en knikt. Daarna pakt ze me bij mijn heupen vast en draait me om. Haar zachte handen voelen aan de achterkant van mijn luier. Zelfs hier is de luier dikker geworden van de plas. “Dit keer geen poepluiertje hé” gelukkig maar. Deze luier houdt het voorlopig nog wel vol maar je hebt de wedstrijd wel verloren denk ik…” Ze tilt haar rok omhoog en laat haar luier zien. “Kijk, zo hoort het eruit te zien”. Er was nog geen gele vlek te zien en de vochtindicator van de luier was nog niet verkleurd. Celine keek trots naar mij. Weer voelde ik mij klein worden en het is alsof Celine dit direct door heeft. “Je hoeft je niet te schamen hoor. Baby’s plassen nou eenmaal in hun luier”.

Celine maakt mijn broek weer dicht. De luier wordt weer tussen mijn benen gepropt. Wijdbeens loop ik het hokje uit, in de richting van Melissa en zeg dat het haar beurt is en dat ik hier blijft wachten totdat hun klaar zijn.

Het toilethokje is nog open en Celine wacht al zittend totdat Melissa aan komt gelopen. “Nou laat maar eens zien hoe een brave meid eruit ziet” zei Celine. Melissa maakt haar tuinbroek weer los en laat deze voorzichtig zakken. Op de eerste plas voor de autorit na is ze nog droog gebleven. “Goed hé, mammie” zegt Melissa zachtjes maar trots. “Ja, hartstikke goed van je” zegt Celine lachend “dit hou je nog wel even vol hoor”. “Celine, ik wil je wat vertellen. Dit is misschien niet de meest romantische plek, of het beste moment maar ik wil het graag kwijt. Ik denk dat… dat ik je leuk vind, en dat ik verliefd op je wordt”. Celine pakt Melissa haar handen vast en kijkt haar in haar ogen aan. “Ik denk dat ik hetzelfde voor je voel. De laatste dagen is het misschien erg snel gegaan, maar eigenlijk denk ik er eigenlijk al heel lang over na”. Ze kijken elkaar aan en geven elkaar een zoen. Daarna staat Melissa op en gaat met haar benen wijd voor Celine staan. Een luid sisgeluid en een zucht van opluchting is het teken dat Melissa nu aan het plassen is. Celine ziet hoe de voorkant van de luier langzaam verkleurd en opzwelt. Na een tiental seconden wordt het gesis minder en Melissa is klaar. Celine haar hand reikt naar de voorkant van Melissa’s plasluier en beweegt de zware, warme pulp laag heen en weer. Het gekraak van het plastic is door het gehele toiletgebouw te horen. Gelukkig is er niemand binnen. Melissa gaat op Celine haar schoot zitten en voelt hoe de dikke, volgeplaste luier tussen haar benen wordt gedrukt. De warme inhoud verplaatst zich en Celine voelt een warme gloed op haar been. Langzaam begint Melissa heen en weer te schuiven terwijl ze haar armen om Celine heen slaat en haar een zoen in haar nek geeft. Terwijl ik buiten sta te wachten, bouwt de spanning razendsnel op in het toilethokje. Alleen zal dit net zo snel weer afbreken.

Ik sta nog in mijn eentje buiten, en vraag mij ondertussen af wat er binnen gebeurd. Zo meteen laten ze mij weer achter of raak ik ze weer kwijt… dat wil ik niet nog eens meemaken. Ik hou het toiletgebouw nauwlettend in de gaten en zie dat de deur nog dicht is. Ook zie ik een schoonmaakster met een karretje aan komen lopen. Ze hangt een bordje op de ingang van het toilethokje waarop staat ‘Tijdelijk gesloten voor schoonmaak’. Daarna maakt ze de deur open.

Verschrikt kijken Celine en Melissa op. Ook zij horen nu dat er iemand naar binnen komt. De schoonmaakster loopt naar binnen en maakt alle deuren die niet op slot zijn open. Bij het hokje waar Melissa en Celine op zitten, merkt ze dat de deur op slot zit. “Hallo mevrouw, ik zou graag het toiletgebouw willen schoonmaken, wilt u zo vertrekken? Dank u wel”. “Dat is goed mevrouw, ik ben zo klaar” zegt Celine. Melissa trekt voorzichtig haar tuinbroek weer aan en Celine is ook klaar om te gaan. Nu moeten ze alleen nog langs de schoonmaakster lopen, zonder dat ze ziet dat er twee vrouwen uit het hokje komen. De schoonmaakster staat bij de wasbakken en is alles aan het klaarmaken voor een schoonmaakbeurt. Melissa haalt het slot van de deur en ze loopt het hokje uit. De schoonmaakster kijkt haar even aan en knikt. Melissa loopt snel het toiletgebouw uit en wacht buiten. Nu moet Celine nog naar buiten zonder op te vallen. De schoonmaakster gaat een leeg hokje in en begint met de schoonmaakbeurt. Dit is hét moment voor Celine om ongezien weg te komen.

Het duurt maar lang daarbinnen. Terwijl ik naar de dieren sta te kijken voel ik weer een druk op mijn blaas maar ik hou het nog even op. Ik kijk constant naar de rand van mijn broek en of deze goed wordt afgedekt door mijn shirt. Het gevoel dat iemand iets kan zien vind ik eigenlijk wel vervelend. Als ik naar mijn kruis kijk zie ik wel degelijk een enorme bult. Daarna hoor ik Celine en Melissa achter mij. Ze zijn eindelijk klaar en we kunnen verder.

We hebben de savanne nog niet gehad dus we lopen die richting op. We lopen rustig over het pad en we kijken hoe de leeuwen door het verblijf lopen. Het blijft een indrukwekkend gezicht om zulke grote roofdieren van dichtbij te zien. Even verderop staan een paar giraffes blaadjes van de bomen te eten. Met deze stralende zon lijkt het net alsof we echt op de Serengeti staan! We lopen langs de zebra’s en een paar Afrikaanse olifanten. Ook lopen hier een paar neushoorns rond. Het is een spectaculair gezicht. Hier staat weer een drinkkraampje. Celine haalt alweer drinken voor ons. Ik denk dat ze ons expres veel wil laten plassen. Naast het bankje waarop we zitten is een kleine speeltuin met een schommel, glijbaan en een wip. Nadat we ons drinken op hebben vraag ik aan Celine “Tante? Mag ik even schommelen?” “Ja tuurlijk! Ga je gang!” Ik loop naar de schommel toe en begin te schommelen. De dikke pulplaag wordt door de zitting geplet. Het voelt alsof ik op een dik, warm kussen zit terwijl ik vrolijk heen en weer schommel.

De glijbaan ziet er eigenlijk ook spannend uit. Ik stop met schommelen en loop naar de grote glijbaan toe. Ik weet dat andere mensen op dit moment een volwassen jongen in een speeltuin zien, maar het doet me niet veel en ik kan de verleiding niet weerstaan. Ik klim de trap van de glijbaan op en ga op de glijbaan zitten. Voorzichtig laat me naar beneden glijden. Het voelt zo heerlijk, alsof ik weer klein ben. De dikke, geplette luier tussen mijn benen, de glijbaan en de kriebels in mijn buik wanneer ik naar beneden glijdt. Ondertussen zitten Celine en Melissa nog op het bankje. Celine doet haar rok heel voorzichtig omhoog, zodat alleen haar droge, witte luier zichtbaar is voor Melissa. Celine begint met plassen. Al zittend, vult de voorkant van haar luier zich met warme plas. De plasvlek wordt zichtbaar groter en groter. Wanneer Celine klaar is met plassen, laat ze meteen haar rok zakken en kijkt ze Melissa lachend aan. Nadat ik ben uitgespeeld loop ik terug naar Celine en Melissa, die ook allebei opstaan. Het is tijd om verder te lopen.

We lopen samen verder en komen bij de ijsberen en zeehonden aan. In grote zwembaden zwemmen de dieren rond. De ijsberen worden net gevoerd met vis en zwemmen wild in het rond. even verderop zien we een ingang voor een zeehondenshow, die over 15 minuten begint. Dit lijkt ons alle drie wel leuk en we besluiten om in de rij te gaan staan. We staan wat om ons heen te kijken in de rij, wachtend totdat de poort opengaat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik nu verdiend heb, aangezien ik verloren heb vandaag. “Celine, ik heb de uitdaging verloren, zou je mij willen vertellen wat mijn straf hiervoor is? vraag ik aan mijn tante. “Nee, dat houd ik nog even geheim maar je merkt het vanzelf. Ik laat het thuis wel zien” zegt Celine. Dit maakte mij nogal zenuwachtig, ik heb een hekel aan verrassingen. Langzaam verstrijkt de tijd en in de rij praten we wat over van alles en nogwat totdat een medewerker eindelijk het poortje opent. Wanneer ik de poort door ben, zie ik een halfronde tribune om een rond bassin heen. We zoeken een paar mooie plekken uit en gaan naast elkaar zitten. De stoelen zijn vrij hard en niet erg comfortabel, gelukkig heb ik een dikke luier waardoor ik nog redelijk zacht zit. Wanneer ik ga zitten, hoor ik mijn luier kraken. Een oudere vrouw zit op de stoel naast mij hoort dit ook en kijkt mij aan. Ik kijk recht voor me uit en vermijd oogcontact met haar. Zodra de tribune vol zit, begint de show.

De zeehonden zwemmen synchroon door het bassin, op instructie van de dierenverzorgers. Ze spetteren in het rond en doen verschillende trucjes. Het is erg leuk om te zien. Na 10 minuten moet ik toch weer plassen maar het lukt niet terwijl ik zit. Ik haal heel rustig adem en ontspan me. ik zet geen druk en laat alles los. Er komt een straal op gang en omdat ik zit, voel ik de warmte direct naar mijn billen stromen. De luier kan naar mijn idee alles wel goed ophouden. Wanneer ik klaar ben, beweeg ik voorzichtig heen en weer. om erachter te komen of mijn luier niet heeft gelekt, voel ik voorzichtig aan mijn kont. De oudere vrouw naast mij kijkt mij weer aan en vraag zich vast af wat ik aan het doen ben. Het doet me niet veel, ik geniet van de volle, warme luier tussen mijn benen.

De show is af en het begint al laat te worden, we lopen richting de uitgang totdat Melissa weer moet plassen. Ze blijft midden in het looppad staan en in alle rust plast ze weer in haar luier. Door de tuinbroek valt er niets te zien maar zoals ze erbij staat, geloof ik dat ze een flinke plas heeft gedaan. Haar benen staan wijd uit elkaar en ze kijkt een beetje sip. “Mama, mijn luier is vol, ik voel nattigheid bij mijn benen”. Ik zie hoe er een natte plek bij het kruis van de tuinbroek ontstaat, ook wordt haar broekspijp nat. “Ojee, Melissa kom maar snel mee” zegt Celine. Melissa volgt Celine een toiletgebouw in. “Wacht jij even hier?” vraag ze aan mij. Ik knik en zeg dat ik vlakbij het toiletgebouw blijf. Ik kijk naar beneden en zie dat mijn kruis ook vrij dik is door mijn volgeplaste luier. Misschien moet ik ook maar om een verschoning vragen. Na enkele minuten komen Celine en Melissa terug. Melissa heeft nog steeds haar natte tuinbroek aan, dit kan even niet anders. Ik geef aan dat mijn luier ook vol begint te raken maar Celine zegt dat we eerst naar de auto lopen en dat ze daar wel even zal kijken. Wanneer we bij de auto aankomen gaat Melissa snel zitten. Ik blijf naast de auto wachten. Celine doet het achterportier open en ik ga hier achter staan, zodat mijn alles onder mijn middel redelijk afgeschermd wordt. Mijn broek wordt weer losgemaakt en Celine voelt met haar hand aan mijn opgezwollen en hangende luier. “Ja, je hebt wel gelijk. Maar ik kan je niet hier verschonen, je zult even moeten wachten vrees ik”.

“Ik hou het nog wel even vol hoor” zeg ik. “Dat is mooi, stap nu maar snel in, dan zijn we sneller thuis’”. Ik knik en stap in. Celine doet mijn gordel om en geeft mij een kus. We rijden de snelweg op en ik staar naar buiten, naar alle auto’s die voorbij rijden en naar de grote gebouwen langs de snelweg. Verderop wordt een groot bord met de welbekende grote gele M van de McDonalds zichtbaar. “Mammie….. mogen wij een Happy meal?” Hoor ik Melissa aan Celine vragen. Celine kijkt Melissa aan en kijkt daarna in de binnenspiegel naar mij. Ik knik en zeg dat ik dat ook wel lekker vind. “Nou vooruit dan maar” zegt Celine en ze neemt de afslag. Wanneer we binnenkomen gaan Melissa en ik op zoek naar een goed plekje, ergens in een beschut hoekje waar het niet zo druk is. Celine zal ons eten bestellen. Na enkele minuten komt Celine terug met een dienblad, hier staan twee happy meals op voor ons. Ook staat er een menu voor Celine op. Ik pak als eerst het speeltje eruit, een Hot Wheels autootje, hier ben ik erg blij mee! Daarna beginnen we met eten. Zoals kleine kinderen dat doen, maken Melissa en ik er een bende van. onze vingers en monden zijn vies van de patat en de hamburger. Het voelt nogal vreemd, normaal kom ik enkel ’s nachts na een flinke avond stappen langs de Mcdonalds om snel een vette hap te halen. Nu zit ik hier, blij met mijn Happy meal en met vieze vingers.

Nadat we uitgegeten zijn, veegt Celine onze vingers en mondjes schoon met babydoekjes die ze uit haar schoudertas haalde. Nadat onze handjes en mondjes weer schoon zijn, gaan we er vandoor. Ik moet waggelend naar de auto door de dikke luier die nog steeds niet verschoond is. “Die verschoning komt thuis wel, oké?” zegt Celine, ze ziet ook dat ik moeite heb met normaal lopen. Ik knik en vind het wel prima. Deze warme plasluier voelt eigenlijk heerlijk aan. Samen met tante Celine loop ik naar buiten, terwijl ik haar hand vasthoudt. Ik ga op de achterbank zitten en tante Celine maakt mijn gordel vast. De luier tussen mijn benen is zo dik dat ik heerlijk zacht zit. Tante Celine start de auto en rijdt weg. Ik voel hoe mijn ogen beginnen te hangen en voordat we de snelweg oprijden, ben ik al in slaap gevallen.
 

suprima

Superlid
Nou jappie 1996 dat was een kei mooi stuk dat je hebt geschreven heb er echt van genoten en ben heeeellllll benieuwt wat de straf is die Celine gaat uitdelen :love
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 22, een straf of een beloning?

Wanneer de auto de oprit oprijdt, wordt ik door het geschud weer wakker. Ik was blijkbaar in slaap gevallen en dat voelde eigenlijk wel goed, ik ben weer helemaal uitgerust. Tante Celine maakt mijn deur open en geeft mij een aai over mijn hoofd. Ik voel weer kriebels in mijn buik wanneer ze dat doet. Mijn tante, Melissa en ik lopen naar binnen. Ik kan niet wachten om met mijn nieuwe HotWheels te spelen en loop dus meteen naar de speelkamer boven. In de speelgoedkist vind ik nog meer autootjes, waarmee ik vroeger ook nog mee heb gespeeld. Dit brengt nostalgische gevoelens in mij op, waardoor ik mij weer enorm klein voel. Tante Celine en Melissa lopen naar de commode. Hier mag ze haar natte tuinbroek uitdoen en krijgt een schattige onesie aangetrokken.

Ik voel ook dat ik weer moet plassen en kijk mijn tante aan. Ze weet dat mijn luier bijna vol zit en dat het eigenlijk tijd is voor een verschoning. Toch wil ik het nog een keer proberen in deze luier, ik voel dat de achterkant nog redelijk droog is en zal dus een aparte houding moeten aannemen om de plas daar te laten komen. Ik zet mijn voeten op de grond en zet mijn armen op de zitting van een stoel achter me, zodat mijn kont naar beneden hangt en mijn kruis omhoog gericht staat. Heel voorzichtig laat ik de plas mijn luier instromen. Ik voel dat de warme plas naar mijn billen stroomt, precies op de plek waar het heen moet. Het is een vrij grote plas en ik voel hoe de achterkant van de luier alles absorbeert en steeds zwaarder wordt. Eenmaal uitgeplast, voel ik hoe groot en zwaar de luier nu geworden is. In de spiegel zie ik dat de achterkant van mijn spijkerbroek enorm dik is geworden door de grote hoeveelheid vocht in de luier. Wanneer ik ga zitten, perst het vocht zich uit de pulplaag waardoor mijn broek ook nat is geworden. Tante Celine ziet het gebeuren “Kom maar mee, het is tijd voor een nieuwe luier voor jou” zegt ze tegen mij. Ik loop naar de commode toe en blijf ervoor staan. Ze maakt mij knoop weer los en trekt de natte broek naar beneden. Daarna legt een handdoek op de verschoningsmat en ik mag daarop gaan liggen. Meer plas perst zich uit de luier wanneer ik op de commode ga zitten. Tante Celine maakt de plakstrips los en vouwt de dikke luier open. Een sterke urinelucht komt vrij wanneer ze de zware, warme plasluier onder mijn billen weghaalt. Met een paar doekjes en een washand wast ze mijn kruis en droogt deze daarna goed af. Daarna worden mijn billen flink gepoederd en krijg ik een nieuwe luier om. Hier overheen krijg ik een romper en een pyjamabroek aan. Tante Celine loopt de trap af en wij gaan ook mee naar beneden. Het is tijd voor wat drinken zegt ze. Melissa en ik wachten op de bank terwijl mijn tante in de keuken wat drinken voor ons klaarmaakt. Ze heeft warme melk gemaakt en dat zet ze in een roze en een blauwe zuigfles op de salontafel. Tante Celine gaat tussen ons in zitten en zet een tekenfilm aan op de tv. Melissa en ik liggen allebei tegen haar volle, zachte borsten aan. Ik lig aan de rechterkant terwijl Melissa op de linkerborst ligt, allebei zuigend op onze duimen. Een warme straal plas vult mijn luiertje terwijl ik heerlijk lig. Het is een grote plas, het voelt heerlijk warm aan hoe de urine zich door mijn luier verspreid. Tante Celine aait mij op mijn hoofd en zegt dat ze zometeen een kleine verrassing voor mij heeft. Ik ben een beetje bang, want ik weet niet wat ik kan verwachten en ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Zodra de melk op is, geeft ze aan dat ik haar mag volgen naar boven en dat ik weer op de commode moet gaan liggen. Ik volg haar order op en ga braaf op de commode liggen.

Uit een la pakt ze een doosje, ik kan niet zien wat er op staat maar er komt een wit, klein dingetje uit. Ze loopt naar mij toe en zegt nog steeds niks. Zodra ze voor me staat, voel ik mij licht geïntimideerd en weer kleiner worden. Ze houdt haar hand met de inhoud voor mijn gezicht en ik zie dat het witte ding op een soort van zetpil lijkt. “Kijk.. dit is je beloning, of je straf. Dat is net hoe je het zelf ziet. Ik ben benieuwd hoelang je nu alles binnen kan houden” zegt ze met een onserieuze maar gemene lach. Ik voel me angstig en slik, maar ergens ben ik wel benieuwd en laat het gebeuren. Mijn pyjamabroek gaat weer uit en de drukknoopjes van de romper worden ook los gemaakt. Voorzichtig maakt tante Celine ook de plakstrips los en legt luier open. “Heb je alweer geplast mannetje” zegt ze met een lach. Ik knik en stribbel niet tegen wanneer ze mijn billen uit elkaar duwt en de zetpil naar binnen drukt. Het is een raar gevoel om zoiets naar binnen te voelen gaan. De luier wordt weer strak dichtgeplakt en ik sta weer op. Tante Celine maakt een andere la open en hier wordt een rol ducttape uit gehaald. “Blijf maar even staan, zo kan ik je luier extra goed vastplakken”. Met flinke stukken tape wordt mijn luier nog strakker om mijn middel vastgeplakt. Mijn romper en pyjamabroek mogen weer aan. Daarna loop ik weer achter haar aan naar beneden en mag weer op de bank gaan zitten. Ik ga weer tegen haar warme borst liggen, zoals ik dat hiervoor ook deed. Het gevoel dat er iets in is ingebracht voel ik nog steeds tussen mijn billen, het voelt vreemd en onprettig. Gelukkig is dit gevoel na een paar minuten helemaal verdwenen. Sterker nog, na een kwartier voel ik iets heel anders. Alsof mijn buik aan het opblazen is. Ik ga anders liggen, misschien verminderd dit het opgeblazen gevoel in mijn buik. Tante Celine merkt dit en kijkt naar me. “Begin je al iets te voelen?” vraagt ze. Ik knik, en zeg dat het voelt alsof iemand een ballon opblaast in mijn buik.

Ik begin last te krijgen van buikkrampen. Het voelt erg heftig maar ik wil nog niet toegeven. Misschien als ik dit lang genoeg volhoudt, dan zal het vanzelf afzakken denk ik bij mezelf. Ik zie dat ogen van mijn tante en Melissa op mij gericht zijn. Ik probeer mijn gedachten te richten op de avonturen in de dierentuin vandaag, maar onbewust voel ik mijn buik rommelen en het begint alleen maar heftiger te worden. Mijn gedachten verplaatsen zich automatisch naar mijn rommelende buik. Het voelt niet goed en ik twijfel om het te laten gaan. Bij die gedachte voel ik de druk op mijn sluitspier direct toenemen. Alsof ik het in mijn onderbewustzijn al heb opgegeven. Licht in paniek, door het gevoel in mijn buik, stap ik van de bank af. Deze bank wil ik niet vies maken. De druk op mijn sluitspier neemt nu alleen maar meer toe, door de bank werd dit nog enigszins tegengehouden. Het kan nu echt niet lang meer duren denk ik. Ik ga langzaam door mijn knieën om gehurkt mijn luier vol poepen maar tante Celine stopt me en zegt dat ik net als een echte baby op mijn knieën moet zitten. Snel volg ik haar bevel op en stop ook mijn duim in mijn mond en begin eraan te zuigen. De dikke luier hangt tussen mijn benen en zal zometeen nog verder gevuld worden. Ik geef me over en ontspan me, ik kan het écht niet meer tegenhouden. Met een flink spetterend geluid vult de luier zich met een enorme hoop warme, slappe poep. Het voelt als een opluchting en ik voel hoe een grote lading zich door de hele luier perst. Een grote hoop poep worden samengedrukt en voor mijn gevoel komt er geen einde aan. Ik begin te kreunen en voel hoe een golf waterige ontlasting mijn luier in spuit. Meerdere golven van slappe ontlasting volgen met veel gepruttel en gekreun. Na enkele minuten voel ik dat mijn darmen leeg zijn. Een harde scheet bevestigt dat er enkel nog lucht in mijn buik zit. Hierdoor borrelt de waterige inhoud van mijn luier nog door. Tante Celine en Melissa zien een grote bruine vlek ontstaan aan de achterkant van mijn luier, die nu helemaal door zakt door de dikke laag warme brij. Ik voel dat mijn buikkrampen zijn afgenomen, al rommelt het nog wel een beetje in mijn buik. Langzaam ontwaak ik uit een soort trance van adrenaline en kom ik weer in een normale wereld terecht. Direct ruik ik mijn zware poepluier. een overweldigende stank. Ik kruip door de kamer en voel de dikke bult heen en weer slingeren. de warme inhoud schuift tegen mijn billen aan. Het voelt heerlijk warm maar ook enorm vies. De enorme hoop poep zit naar mijn idee ook al voorin mijn luier. Een warme plas vult de voorkant nog meer terwijl ik nog op mijn knieën op de grond zit. Nog een pruttelende scheet volgt, ik weet niet of er nog poep uit komt, of dat dit alleen lucht is.

Voorzichtig voel ik met mijn hand aan mijn luier en ik voel mij erg vies en klein. De achterkant van mijn luier zit helemaal vol. Met mijn hand druk ik de lading tegen mijn al vieze billen aan en sta versteld van de omvang van mijn luier.

Tante Celine legt een paar oude handdoeken in de box en ik veronderstel dat ik daar mag gaan liggen. Ik kruip naar de box en klim er in. Wanneer ik opsta om in de box te klimmen, voel ik hoe zwaar de luier is, en hoe de tape ervoor zorgt dat de luier niet verder afzakt. Tante Celine komt aangelopen met mijn romper, die ik uit had gedaan. Mijn shirt wordt over mijn hoofd getrokken en hier komt mijn schattige romper voor in de plaats. De drukknoopjes kunnen net aan dicht en ik voel hoe de stof van de romper zich uitrekt. De luier wordt hierdoor nog dichter tegen mijn billen aangedrukt. Ik klim de box in en ga heel voorzichtig zitten. Met een pruttelend en borrelend geluid zakken mijn billen in de inhoud van mijn volle poepluier. Het voelt als een warm, dik kussen waar ik op dit moment op zit. Gelukkig lekt er nog niks. Ik inspecteer mijn luier voor zover dat lukt. De zure geur van ontlasting hangt om mij heen en ik zie dat de anti lekrandjes donkerbruin zijn verkleurd. Het zal echt een bende zijn daarbinnen. Ondertussen heb ik nog last van een rare buik en laat veel windjes maar het voelt wel alsof er niks meer aan komt.

Tante Celine zit op de bank, terwijl Melissa nog schattig tegen haar aan ligt. Nadat ze haar kop thee leeg heeft, en de aflevering die opstaan is afgelopen, staat ze op en komt ze naar mij toegelopen. “Ik denk het nu wel tijd is om je even te verschonen”. Ik knik en steek mijn handen uit. Ze trekt mij aan mijn armen omhoog en ziet de bruin verkleurde randjes in mijn luier. Snel waggel ik achter haar aan om een schone luier om te krijgen. Ik schaam mij en voel me enorm klein. Ik mag mijn tante direct volgen naar de badkamer. In de douchecabine wordt de tape van mijn luier gehaald en daarna worden voorzichtig de plakstrips losgemaakt. Met een doffe klap valt de overvolle luier op de grond in de douchecabine. Tante Celine vouwt de luier dicht en doet deze in een vuilniszak. Ik wordt goed afgespoeld met warm water. Tante Celine wast mijn billen en kruis goed schoon met een washand en zeep. Daarna wordt ik afgedroogd met een zachte handdoek en krijg ik een schone luier om. Wanneer ik dit aan heb mag ik direct mijn tanden poetsen. Het is al laat en volgens mijn tante is het bedtijd. Ik ben helemaal opgefrist en klaar om naar bed te gaan. Nu is het alleen de vraag wie waar gaat slapen. Als ik Melissa zie, dan denk ik dat ze wel samen met mijn tante wilt liggen. Verrassend genoeg wilt ze in het ledikantje liggen. Dat betekend dat ik bij mijn tante in bed mag slapen vandaag. Stiekem ligt dat toch wat lekkerder dan zo’n ledikantje. Ik ga alvast liggen terwijl tante Celine over het ledikantje buigt om Melissa in te stoppen. Haar borsten hangen los in haar shirt en schudden heen en weer wanneer ze Melissa in stopt. Het ziet er erg opwindend uit. Tante Celine geeft haar een kus en daarna stapt ze naast mij in bed. Ik voel dat mijn buik nog een beetje van streek is, het rommelt af en toe. Ik ga er vanuit dat het vast wel zal gaan afnemen in mijn slaap.

Het licht gaat uit en de slaapkamer is direct helemaal donker. Tante Celine slaat haar arm weer om mij heen en ik kruip stevig tegen haar aan en pak haar arm goed vast. Ook ik krijg nog een kus. Haar zachte lippen voelen heerlijk op mijn wang. Het bed ligt zo zacht en ik val al snel in slaap. Na een tijdje wordt ik toch weer wakker door het gerommel in mijn buik. Volgens de wekker die ik op het nachtkastje zie staan is het nu 22:30, ik heb al ruim anderhalf uur geslapen. Mijn buik rommelt nog steeds. Het voelt alsof er veel lucht vast zit. Ik wil anders gaan liggen maar wil niet te veel bewegen, want anders wordt mijn tante misschien wel wakker. Ik lig nog stevig tussen haar arm en haar warme lichaam vastgeklampt. Heel voorzichtig probeer ik een scheetje te laten, misschien verminderd dat de druk in mijn buikje wel. Al kom ik er snel achter dat dit een verkeerde keuze is.

Ik voel hoe een warme straal diarree mijn luier in spuit. Ik probeer te stoppen maar het lukt niet echt. Ik raak in paniek en een tweede golf baant zich een weg door de luier terwijl ik nog tegen haar aan lig. De warme brij wordt door mijn hele luier gedrukt. Met wat gepruttel volgen er wat scheetjes waarbij ik het voel borrelen in mijn luier. Hierdoor wordt mijn tante toch wakker. Ze slaat de deken van ons af en al snel stijgt er een zure lucht omhoog. “Ach jochie, wat doe jij nou” Ze aait me over mijn hoofd. Ik kijk tante Celine beteuterd aan. “Sorry tante, hier kon ik niks aan doen” zeg ik tegen haar. “Het maakt niet uit, kom maar even mee” antwoord ze geruststellend. Ik sta op en voel de luier zakken tussen mijn benen.

De volle luier voelt warm terwijl ik met mijn blote voeten op het hoge en zachte tapijt door de donkere gang naar de babykamer waggel. De zware inhoud schudt heen en weer bij de stappen. Mijn ogen zijn nog half dicht en ik voel mij nog slaperig. “Kleine stinkerd” zegt tante Celine terwijl we de babykamer komen ingelopen. Ze zet een klein lampje aan wat de kamer zacht maar sfeervol verlicht. Ik ga op de commode zitten en voel de warme, zachte inhoud door de luier gedrukt worden. Eigenlijk voelt het wel lekker maar hier is nu geen tijd voor. Braaf ga ik op mijn rug liggen, zoals mijn tante mij zegt. Ze maakt de plakstrips los en ze haalt de volle luier onder mij vandaan en doet deze in de daarvoor bestemde vuilnisbak.

Nadat mijn billen schoongeveegd zijn, wordt mijn kruis en mijn billen goed inpoederd. Daarna wordt er een witte luier onder mijn schone billen gelegd. De plakstrips worden vastgeplakt en ik krijg weer een romper aan. Dit keer eentje met diertjes erop. “Nou ga maar snel weer naar bed. Dan kunnen we weer slapen”. Ik volg haar naar de slaapkamer en ga weer in bed liggen. Melissa is door alle commotie ook wakker geworden. Ze zit rechtop in het ledikant en kijkt ons slaperig aan. “Mag ik ook bij jullie liggen?” vraagt ze. “Ja tuurlijk, kom maar” Melissa kruipt aan de linkerkant van mij het bed in en nu lig ik tussen mijn geluierde tante en Melissa in.
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 23, Mama Melissa

Al snel vallen we alle drie geluierd naast elkaar in slaap. De volgende ochtend ben ik al vrij vroeg wakker, het is best wel warm tussen deze twee vrouwen in. Ze slapen allebei nog. Ik heb een enorm droge mond en verlang naar een flink glas water. Voorlopig kom ik daar niet aan toe aangezien ik tussen Melissa en Celine in lig en hun niet wakker wil maken. Ik besluit mij nog eens om te draaien maar slapen lukt niet erg. Mijn luier is nog droog en dat voelt eigenlijk wel fijn, vooral na wat er vannacht gebeurde. Voorzichtig voel ik aan mijn luier. Het zachte gekraak en het gevoel maakt me lichtelijk opgewonden. Het zorgt voor kriebels in mijn buik. Rustig haal ik mijn hand op en neer. Uit opwinding til ik voorzichtig het deken omhoog. Dit beeld zal voor altijd in mijn geheugen gegrift staan, samen met twee andere vrouwen geluierd in één bed liggen. Wat een prachtig moment, en wat een prachtig gezicht. De mooie, ronde billen van Melissa zijn verhuld achter een dikke roze luier. De witte luier van Celine is wel licht verkleurd, ook zij heeft geplast vannacht. Ik laat de dekens weer zakken en ga weer liggen. Mijn fantasie slaat op hol van het beeld van daarnet. Het begint een beetje te kriebelen in mijn buik. onbewust draai ik wat heen en weer. Het gekraak van de luier die meebeweegt klinkt als muziek in mijn oren en maakt mij nog wilder. Celine wordt wakker van mij en draait om. “Goeiemorgen ukkie. Goed geslapen na vannacht?” Ik schrik een beetje en haal snel mijn hand terug.

“Ja hoor tante, ik heb nog wel goed kunnen slapen ondanks alles. Jij ook?” zeg ik. Ze knikt en slaat een arm om mij heen en kust mijn voorhoofd. Ik voel me weer klein en verlegen. Ik kruip tegen haar aan en leg mijn hoofd op haar zachte borst. Wanneer Melissa ook wakker wordt, kruip ze met haar warme lichaam tegen mij aan. Het voelt alsof ik zweef. Ik heb nog nooit zo lekker in een bed gelegen als nu, tussen twee geluierde vrouwen in. We hebben redelijk lang uitgeslapen vandaag maar dat is helemaal geen probleem. Buiten is het koud en regenachtig, tenminste voor zover ik tussen de gordijnen door naar buiten kan zien. Totaal niet vergelijkbaar met het weer van gisteren helaas.

“Melissa, mag ik je wat vragen? Zou jij vandaag de grote moeder willen zijn? Dan kan ik mij ook even laten gaan vandaag” vroeg Celine een beetje verlegen. Melissa knikt, “ja maar natuurlijk. Maar dan wil ik wel dat we het goed aanpakken” Dus niet lopen, alleen kruipen. Niet praten of iets vragen en al helemaal niet zelf eten of drinken pakken. Je krijgt pas eten en drinken als ik vind dat je het nodig hebt. Dat geldt ook voor jou” zegt ze terwijl ze mij aanwijst. Ik knik braaf, maar ik weet niet of het lukt om de hele dag niks te zeggen. Aan de andere regels kan ik mij vast wel houden. Mijn luier wordt direct gecontroleerd door Melissa. “Jou luier is nog droog, dat hebben we nog niet vaak meegemaakt!” zegt Melissa lachend. Celine haar luier is niet meer droog en ook Melissa heeft dit gezien. “Kom maar even op de commode liggen. Celine kruipt naar de hoge commode en Melissa tilt haar omhoog. Wanneer Celine ligt, maakt melissa de plakkers los en vouwt de luier open. Melissa heeft twee inleggers in haar handen en legt deze in Celine haar luier. “Zo, nu kan je hier wel mee door voor vandaag” zegt ze terwijl de plakkers weer strak worden vastgemaakt. Ze geeft Celine een kus op haar lippen en tilt haar van de commode af. Celine en ik mogen op commando van Melissa naar beneden.

Daar wordt Celine in de levensgrote kinderstoel gezet voor haar ontbijt. Celine heeft er hier maar één van in huis, dat betekende dat ik even moest wachten in de box totdat Celine haar ontbijt heeft gehad. Mijn buik rommelt maar ik wacht het geduldig af. Dromerig staat ik naar buiten totdat ik mijn naam hoor, het is mijn beurt om te ontbijten. Melissa heeft wat eten klaargemaakt en stopt het hapje voor hapje in mijn mond. Wanneer ik alles op heb, maakt ze met een doekje mijn mond schoon en wordt ik de kinderstoel uit geholpen. Er ligt nog wat speelgoed beneden waarmee ik mee begin te spelen, alleen mijn nieuwe Hot Wheels auto ligt nog boven helaas. Toch kan ik mij vermaken met het speelgoed wat beneden ligt en ik ben weer in mijn eigen wereldje beland. Dit voelt zo fijn, om weer klein te zijn.

Helaas wordt ik onderbroken door Celine, die ineens naast mij staat. Celine had haar telefoon in haar handen. “Het zijn je ouders” zei ze, “ze willen je even spreken”. Hier had ik niet zo’n zin in maar ik kan er niet onderuit. Snel neem ik de telefoon aan en hoor mijn moeder aan de andere kant van de lijn. “Hey mam” zeg ik niet zo enthousiast, “hoe is het daar? vraag ik uit beleefdheid. Hierna volgt een heel verhaal van de vakantie van mijn ouders. Ik luister eigenlijk helemaal niet maar geef af en toe antwoorden als “oh wat leuk” en “wat mooi”. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wat ze allemaal zegt. Na het lange reisverslag geeft ze aan dat mijn ouders morgenavond zullen vertrekken en mij overmorgen in de ochtend op komen halen aangezien het op de route naar huis ligt. “Shit.. dit zat eraan te komen natuurlijk” dacht ik. Toch moest ik enigszins leuk reageren op deze mededeling maar het kwam met veel moeite uit mijn mond. “Tot zaterdag!” roep ik over de telefoon. “Oja… ben je je eigen telefoon kwijt ofzo? Vroeg mijn moeder aan mij. “Euh nee, hoezo?” antwoordde ik. “Nou omdat je al ruim een week niet meer hebt gereageerd op mijn berichten… ik vind dat wel een beetje vreemd.” Oja… mijn telefoon… geen idee waar die ligt, Celine heeft hem vast wel ergens neergelegd denk ik bij mijzelf. Ik heb geen behoefte gehad om dat ding nog bij mij te hebben. Snel geef ik een antwoord en zeg dat ik vakantie heb, en mij nog nooit zo uitgerust heb gevoeld in de afgelopen weken. “Naja, het zal wel, tot overmorgen” zei ze. Daarna werd de verbinding verbroken. Celine hoort ook dat ik overmorgen al opgehaald wordt. “We gaan nog even genieten de aankomende dagen” zegt Celine geruststellend “Het is jammer maar het zat er eenmaal aan te komen”. Melissa knikt en zegt dat het weer tijd is om verder te gaan met ons rollenspel, ze heeft ook helemaal gelijk. Nu kan ik dit nog doen, over een paar dagen niet meer. We verplaatsen ons alle drie naar de speelkamer boven. Hier kunnen we onszelf in alle rust vermaken.

Ik kruip naar mijn met Duplo gebouwde huisjes toe en ga weer verder met bouwen. Celine komt naast mij zitten met een twee poppen die ze uit de speelgoedkist heeft gehaald. Celine laat weer een plas in haar luier stromen. Ik zie hoe de plas zich door de luier verspreid omdat ze met haar benen wijd tegenover mij zit en de drukknoopjes van haar rompertje heeft losgemaakt. Melissa loopt naar beneden en maakt voor Celine en mij wat drinken klaar in een zuigfles. Beide krijgen weer warme melk.

Melissa zit naast het tafeltje in kleermakerszit op de grond. ik mag als eerste tegen haar aan liggen en ze geeft mij de fles. Net als Celine, heeft Melissa een zachte, warme borst waar mijn hoofd op mag rusten terwijl Melissa de fles in mijn mond stopt. Celine krijgt na mij een fles met warme melk. Na de fles maakt Melissa de drukknoopjes van Celine haar romper weer dicht en komt Celine bij mij zitten. Melissa leest ondertussen wat in een tijdschrift en werpt zo nu en dan een blik op ons. Het is leuk om zo met Celine te spelen. Zowel voor haar als voor mij voelt het niet alsof dit gespeeld is, maar alsof we echt in onze kleine, eigen wereld zijn beland waar we ons compleet kunnen laten gaan.

Celine lijkt onder de indruk van mijn bouwkunsten met Duplo en besluit mij te helpen. Nu hebben we alleen meer bouwstenen nodig, dit ligt in de grote speelgoedkist verderop. Celine kruipt voor mij uit en ik zie haar luier tussen haar benen hangen. Ik denk dat haar luier ondertussen al aardig gevuld is.

We verzamelen de bouwstenen op de grond en we nemen per keer zoveel mogelijk in onze handen mee, zodat we verder kunnen bouwen. Celine hangt met haar lichaam voorover in de speelgoedkist, op zoek naar de laatste bouwstenen. Ze zit geknield, waardoor haar billen, omhuld door de luier, naar achteren steken wat voor mij een prachtig uitzicht is tijdens het spelen.

Celine zucht en kreunt totdat de achterkant van haar al volle luier met een knisperend en krakend geluid langzaam maar zeker verder gevuld wordt met een stevige lading. Melissa kijkt direct op en ziet hoe het rood aangelopen hoofd van Celine uit de speelgoedkist omhoog komt. Met haar hand voelt Celine aan de bult achterin haar luier en ze kijkt verschrikt naar Melissa. “Kom jij maar even mee, Celientje. Het is tijd voor een schone luier denk ik”. Celine kruipt achter Melissa aan. Ze verplaatsen zich naar Celine haar slaapkamer, waar Celine op haar bed verschoond zal worden.

Celine haar luier wordt opengemaakt en onder haar vieze billen weggehaald. Daarna wordt ze goed schoon gemaakt en is het tijd voor een schone luier. Melissa pakt een een roze luier uit de kast en loopt naar het bed toe. Celine doet haar benen weer omhoog en wacht maar Melissa heeft nog een kleine verrassing in petto. Ze trekt haar eigen rok naar beneden en doet haar onderbroekje ook uit. Melissa houdt de schone luier tussen haar benen vast en begint te plassen. Haar ogen sluiten en een luid en hevig gesis volgt. “Speciaal voor jou, een voorverwarmde luier” zegt Melissa blozend. De nog droge achterkant van de luier wordt onder Celine’s schone billen geschoven. Daarna wordt de warme en natte voorkant over haar kruis gelegd. Celine giechelt wanneer de plakstrips worden vastgeplakt.

Onbewust speel ik verder en voel ik hoe een warme gloed zich door mijn luier verspreid. ik voel me opgelaten en compleet ontspannen. Mijn luier begint ook al aardig op te zwellen maar ik zal het voorlopig nog wel volhouden. Melissa en Celine komen al snel terug en Celine en ik gaan weer verder waar we gebleven waren. Alle blokken zijn op en samen hebben we een mooi stadje gemaakt waarin de Duplo-bewoners vredig kunnen leven. Het ziet er erg mooi uit en we zijn allebei tevreden over ons geleverde werk. Melissa kijkt door het raam naar buiten en ziet de zon weer schijnen. Ik zie door het raam ook een blauwe lucht, het weer is opgeknapt. We zullen zo naar de tuin gaan zegt Melissa maar we mogen nog even spelen totdat Melissa buiten alles heeft klaargezet.

We kruipen achterstevoren de trap af en daarna naar de schuifdeur naar buiten toe. In de grote achtertuin heeft Melissa een zacht kleed neergelegd met wat kussens. Ook heeft ze een mandje met wat fruit en drinken mee genomen. Celine en ik kruipen achter Melissa aan naar het kleed en gaan hierop liggen. Het is weer heerlijk warm in de zon. Ik lig heerlijk op het kleed, met een kussentje onder mijn hoofd. Celine zit weer in kleermakerszit met het gras te spelen en Melissa is voor ons beide een fruithapje aan het maken. Om de beurt krijgen Celine en ik een stukje fruit in onze mond. In het mandje heeft Melissa ook twee flessen met dorstlessende limonade gedaan. Wanneer Melissa mij een van de flessen aanreikt, pak ik deze met beide handen aan en begin eraan te zuigen. In de zonnestralen vermaken we ons terwijl de tijd verstrijkt. Ik kruip wat door het gras en Melissa heeft wat speelgoed meegenomen waarmee ik kan spelen.

De zon verdwijnt na enkele uren achter de hoge bomen in de achtertuin waardoor we nu in de schaduw zitten. Melissa kijkt op haar telefoon en zegt dat het etenstijd is. Melissa zal voor ons koken, maar daarna gaat ze wel naar huis, want ze moet morgen werken zegt ze. Celine en ik kruipen over het gras naar de achterdeur en gaan naar binnen. Daarna worden we allebei in de box gezet en moeten we hier wachten totdat Melissa alles heeft opgeruimd en het eten gemaakt heeft. Melissa gaat pannenkoeken bakken, wanneer ze klaar is mogen we de box uit. Celine moet van Melissa in de kinderstoel gaan zitten, ik mag op een normale stoel zitten voor deze keer. Melissa snijdt een pannenkoek met stroop in stukjes en geeft Celine en mij omstebeurt een stukje. Na een paar pannenkoeken begin ik wel aardig vol te raken en Melissa begint met afruimen. Ik wordt weer in de box gezet door Melissa. Ze geeft me een knuffel en wenst me nog een fijne avond, ze gaat naar huis vandaag.

Celine loopt met Melissa mee naar de gang en ze geven elkaar een zoen. “Anders Kom je morgen even langs op mijn werk? Ik Ben toch alleen maar administratief werk aan het doen, voor de rest komt er niemand. Misschien is het wel leuk voor je neefje, en jou” zegt Melissa. “Hmm, Dat klinkt wel leuk natuurlijk, weet je zeker dat er niemand komt? Ik wil niet nog eens betrapt worden” zegt Celine terwijl ze terugdenkt aan haar stoute avontuur op haar werk waarbij Melissa haar in vol ornaat betrapte. “Het Is wel een leuk idee, ik zal het aan hem voorstellen maar ik denk dat ik het antwoord al wel weet” zegt Celine. Melissa geeft nog een knuffel en ze loopt naar buiten. In de woonkamer zit ik in mijn eentje in de box, te wachten totdat mijn tante weer terug komt. De deur gaat open en tante Celine komt weer naar binnen. Ze tilt mij uit de box en we zullen vanavond een leuke film gaan kijken. Ze pakt een koektrommel en wat limonade en zet dit op de tafel. Ik mag zelf een film uitkiezen, dit is nog best wel lastig maar wanneer ik Finding Nemo zie staan, is mijn keuze snel gemaakt. Ik mag weer tegen tante Celine aan liggen en stop een duim in mijn mond. Met grote ogen verplaats ik mij in de film terwijl tante Celine mijn haar kriebelt. Ze geeft mij zo af en toe mijn fles aan. Als de film is afgelopen, haalt tante Celine nog een beker warme melk voor mij en een kop thee voor haarzelf. “Hierna Gaan we naar bed, het is al laat genoeg voor jou” zegt ze. Ik ben eigenlijk ook wel moe en heb wel zin om weer naar mijn warme bedje te gaan.
Mijn melk is al snel op en dat betekent dat het bedtijd is geworden. Tante Celine staat op en ik loop achter haar aan naar boven. “Ik wil je nog even controleren voordat je naar bed gaat. Ga eerst maar even tanden poetsen. Ik doe snel wat mijn tante zegt en loop naar de badkamer. Eenmaal teruggekomen ga ik naast het bed staan. Hier trekt tante Celine mijn pyjamabroek uit. Ik zie in de spiegel die aan de kledingkast van Celine hangt, hoe de dikke luier tussen mijn benen zit en hoe Celine hieraan voelt. “Droog Genoeg voor vannacht, slaap je bij mij of in je ledikantje?” Vraagt ze aan mij. Ik twijfel, bij Celine in bed slaap ik lekker en kan ik tegen haar aan liggen maar geluierd in mijn ledikantje slapen is toch wel het ultieme gevoel van klein zijn. Ik kies toch voor mijn ledikant dit keer. Mijn rompertje wordt weer goed aangetrokken en klim mijn ledikantje in. Celine stopt mij goed in en geeft mij een warme zoen. “Tot Morgen, lieverd. Ik heb nog een leuke verrassing voor morgen maar wat het is, dat houd ik nog even geheim”. Wanneer mijn tante in bed ligt, doet ze het licht uit. Ik lig nog even wakker maar merk dat Celine al vrij snel in slaap valt. Ik ben erg benieuwd naar de verrassing van morgen.
 

suprima

Superlid
Jappie1996 dat was weer op en top genieten wat een mooie vervolgen heb je geschreven super bedankt:dans
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
R Dingen die ik kan doen in/op vakantie Pub 6
Similar threads


















































Bovenaan