Hoofdstuk 18 Geert en Hanneke
We reden richting een dorp niet al te ver van de plaats waar wij in woonde.
Bij een twee-onder-een-kapwoning aangekomen te zijn. Zei Anna dat dit de huis van haar ouders zijn.
We stapte uit en Anna pakte een schone luier uit de kofferbak.
Ik kon wel door de grond heen zakken van schaamte. Mijn eerste ontmoeting met haar ouders kwam ik daar met een vol gescheten luier en zal binnenhuis ook verschoont worden.
Anna deed de sleutel in de voordeur en ze werd blaffend begroet door een hond.
Een Mechelse/Hollandse herder kruising genaamd Sasha.
Sasha en de hond werd flink geaaid door Anna.
Ik liep rustig binnen en Sasha kwam naar me toe waar op ik de hond rustig begroete, en zij haar neus in me kruis drukte om te reuken, en bleef reuken.
Anna trok Sasha bij me weg en we liepen door richting de keuken.
Waar haar moeder stond te koken.
Met een kus en een knuffel begroete ze elkaar.
Waar ik mij daarna probeerde te voorstellen in voor mij een ongemakkelijke situatie waar ik nu in zat.
Ach jong wacht daar maar mee even, Anna ga maar direct met hem naar de badkamer voorstellen komt straks wel. Zei de moeder van Anna.
Bij me hand vast gepakt te hebben liepen we naar boven, om vervolgens in een badkamer te komen.
Ze trok al me kleren uit en met behulp van een plastic tas en een elastiek werd me gips afgedekt.
Daarna werd de luier van me afgedaan en werden we begroet met een smerige lucht.
Snel gooide Anna dit weg en spoot ze met een deodorant om de lucht te verfrissen.
Anna trok haar kleren tot haar ondergoed uit .
Ze deed dit omdat ze me anders niet kon wassen. En zelf niet de kleren nat wou hebben.
Haar zo te zien en ik naakt en onder de douch te staan, terwijl ze bezig was om mij schoon te spoelen.
Weerhield mijn lichaam niet tegen om gezond erop te reageren.
Ze zag dit toen ze met de douchekop richting me kruis ging.
Volgens mij heb je een bijzondere manier om een compliment te geven zei ze.
Haar niet willen aankijken zei ik dat ik er niks aan kon doen.
Waarop ze triomfantelijk zei,mooi ben je ieder geval geen homo.
En ik toch moest lachende kreet maakte.
Na het afspoelen deed ze me hoofd onder de douche kop,. En vervolgens in gezeept.
Ze vroeg of ik me hand op wou doen en kreeg vervolgens wat lading shampoo in me hand kreeg.
Om me kruis te wassen.
Nu moest ik me zelf plagen om me penis te wassen die in erectie was.
Terwijl ik achter mij voelde hoe ik gewassen werd.
Dus ik deed dat, begon eerst me liezen te doen om vervolgens me penisschaft te pakken en daarna rond me eikel te wassen.
Een kreunend geluid verliet me mond, waarop ik tik op me billen kreeg en streng gezegd werd niet te mogen spelen met mij zelf.Ik was dit ook niet van plan.
Ik was klaar volgens Anna die mij afdroogde van top tot teen.
Waarna Anna naar beneden riep of ze wou komen helpen.
Haar moeder kwam eraan en ik stond geheel naakt terwijl ik Anna vroeg of zij bij mij een luier om wou doen.gezien zij zich wou gaan douchen en ik te lang moest wachten.
Ze raapte me kleren op en gaf de luier aan haar moeder .
Die ik moest volgen.
We kwamen bij een kinderlogeerkamer terecht.waar binnen een groot bed lag en een kleinere.
Op de kleine was een Cars dekbedovertrek en de grote een roze dekbedovertrek.
Ook was er een kast met een klein verschoonkussen erop ernaast met wat luiers te liggen.
En verschoon spullen.
Ze trok de kussen ervan af en ik moest daarop liggen. Ik deed dat.
En werd verrast met een koud gevoel die over me billen werd gesmeerd.
Wat doet u nu vroeg ik. Ze zei zalf erop smeren zodat je geen uitslag gaat krijgen.
Waarna ze talkpoeder pakte en deze in me kruis en billen uitwreef.
Anna doet dit nooit en is volgens mij niet nodig.
waarop ze zei Anna is zelf geen moeder geweest en oma die dagelijks te maken heeft gehad met geluierde konten.ondertussen boog ik zodat de luier onder me kont plaats nam en ze vervolgens dichtplakte.
Heb je geen romper vroeg ze?
Ik antwoordde van nee, waarna ik kreeg te horen dat dat makkelijker was en de luier mooi op plaats bleef.
Ik zei dat tot nu toe goed ging.
Ik werd geholpen met aankleden en stond op
Zo en hoe heet je nou jongeman.ik stak me hand uit en stelde me netjes voor.
En zij de moeder van Anna stelde zich voor met de naam Hanneke.
Kom we gaan naar beneden ik moet me eten in de gaten houden.
Dan praten we in de keuken verder.
dus we liepen naar beneden.
En ik nam plaats in de keuken.
Het was een grote keuken met een lange aanrechtblad die in een hoek liep en in het midden een eiland waar ze groentes aan het snijden was.
Aan het eiland te gaan zitten op een kruk.vroeg Hanneke hoe het kwam dat ik in het gips zat.
Dus ik legde uit dat uit
Daarna moest ik dus vertellen hoe het nou zat met me familie en dat ik dus alleen zou wezen met kerst.
Dat wat ik zeer vervelend vond legde ik met verdriet uit.
Ik zat met tranen in me ogen tegen een vreemde vrouw die ik net bij naam had leren kennen, me verhaal aan het doen.
Waarop ik een glas water kreeg.ze zei drink het op het zal me goed doen.
Terwijl ik het op dronk had ik mijn zegen om de feestdagen langs te komen.
En waarop ik vroeg hoe haar man er over dacht.
Geert? Geert mag wel de man in huis zijn, maar ik bepaal wie welkom is met kerst of niet.
Na een tijd kwam de vader van Anna thuis en liep klagend naar binnen over hoe vies en koud de weer wel niet was en dat hij morgen wel de auto pakte om naar zijn werk te gaan.
Schat ik had je gewaarschuwd dat de weer vies zou zijn maar jij was eigenwijs.
Een geïrriteerder man liep door keuken heen en liep vervolgens terug in de woonkamer om daar in een stoel te ploffen.
Ik keek Hanneke of ik me moest voorstellen.
Maar Hanneke zei dat hij eerst op rust komen en dan is zijn humeur ook wel zo over
Ondertussen kwam Anne haar drogend de keuken ingelopen.
Is paps thuis? Waaruit de kamer hoi geroepen werd.
En Anna hoi papa terug riep.
Hanneke stoot me aan en zei of ik het goede nieuws verteld had.
Dus ik draaide me om en zei tegen Anna dat ik hier mocht zijn met kerst.
oké geweldig en ze gaf haar moeder een knuffel, en mij een aai door me haren heen.
Anna zei kom we gaan naar me vader toe.
En we liepen de woonkamer in.
Door haar dochter te zien veranderde zijn humeur in de positieve.
Uit zijn stoel leunend gaf hij zijn dochter een kus.
En ik gaf me hand en stelde me voor,
Waarop hij ,geert zei en gelijk vroeg of ik iemand geslagen had.
Lachend zei ik ja ,maar legde uit dat dit van een oude polsbreuk was door voetballen.
Omdat ik voetbal zei kwam we gelijk tot een gespreksstof.
Ik vertelde me veteranenverhalen als te waar, hoe ik zelden een doelpunt scoorde,me assistent
En de blessures en dat ik redelijk hoog gekeept hebt in zaalvoetbal verband.
Maar dat ik niet meer kon voetballen door een zweepslag was herkenbaar.
Hij zelf had dat ook opgelopen en na lange herstel weer 1 dus raadzaam was om te stoppen met voetbal.
Toen begonnen we over eredivisie te praten en ik gaf aan voor PSV te zijn en hij voor Feyenoord.
En kreeg gelijk voor de voeten gegooid van de wedstrijd van gisteravond die PSV net won met 4-3 in blessure tijd.daar over nog gediscussieerd over was het tijd voor eten.
het leek op een kerstmaaltijd zo te zien. Er stond een schaal met gebakken aardappelpartjes ,verse salade,pan lappen vlees, schaaltje met jus en broccoli en bloemkool.
Dus ik ging genieten van het eten en we aten gezellig in een leuke sfeer.
Tot dat geert een beschermende vader ging spelen.
Ben je homo vroeg hij uit het niets,
Verward van zijn vraag gaf ik de juiste antwoordt dat ik geen homo was en waarom deze vraag?
Gewoon mag ik niet nieuwsgierig zijn,Heb je iets met mijn dochter.
Nee ik heb niks met je dochter, ze zorgt gewoon goed voor me en dat waardeer ik.
Je gaat niet van haar profiteren en ook niet van ons,
Toen stond Anna op en ze riep hard Papa.
Ik bepaal zelf wie ik wel of niet help. En ik weet dat hij een goed persoon is.
Die gewoon steun en de juiste liefde nodig heeft.En hij profiteert niet omdat ik hem erop aandring dingen te nemen van mij.
Kan dat niet iemand anders voor hem doen dan riep Geert de vader van Anna nors.
Nee!! Hij is alleen heeft geen contact met zijn egoïstische familie,geen vriendin.
En weinig vrienden waar hij niet op kan bouwen.die te druk hebben met hun eigen leven.
Anna ging gefrustreerd zitten en zei nog laten we hier over op houden voor dat ik boos wordt.
Geert keek me streng aan maar zei, als me dochter zo de nek uitsteekt voor iemand dan ben je vast een goed persoon voor haar.
Dat is hij ook, nou kappen pap.
Hanneke brak de gespannen sfeer die nu hing ,door een nagerecht op tafel te zetten
zelfgemaakte pudding met vruchten erin.
We aten het op en het gespreksstof ging over naar de gang van zaken in deze wereld
Na flinke maaltijd te hebben gegeten gingen we gezamenlijk in de woonkamer zitten.
Ik nam plaats in een stoel waar direct naast me Sasha kwam te staan voor aandacht.
Sasha mocht me blijkbaar, zij was voornamelijk meer gehecht aan vrouwen en vooral Hanneke.
We gingen kopje koffie drinken en er werd nog wat besproken voor de feestdagen om lastminuut ideeën te doen.
Gezien we de tweede kerstdag bij Anna haar zus zouden wezen leek Hanneke handig
Als we hier bleven slapen.
Geert zei direct er boven op dat ik apart moest slapen.
Waar Anna aangaf dat ik al paar dagen bij haar in bed sliep.
Zijn hoofd werd een beetje woest.en keek mij aan je hebt toch geen seks met de dochter toch?
Geschrokken van zijn woede zei ik nee,waarop Hanneke lachte en vertelde dat het moeilijk werd gezien me bescherming.
Bescherming voor wat vroeg geert.
Hij heeft incontinente klachten geert zei Hanneke.
Luiers,draag jij luiers? Keek hij vragend aan
Door niks te zeggen begon geert te lachen en verontschuldigde zich maar bleef grappen over het feit dat ik luiers droeg.
Nou geert nu is het wel genoeg dat jong kan der ook niks aan doen.zei Hanneke die haar man in toom probeerde in toom te houden.
Dit was echter niet waar omdat ik ze voornamelijk voor plezier en gemakkelijkheid droeg.
Droeg ze alleen voor bescherming voor me zware diarree die ik kon hebben.
En nu in de avond alleen noodzakelijk.
Geert kwam bij van het lachen en stond op en sloeg op me knie en zei dat ik wel in bed mocht slapen bij haar dochter in zijn huis.
Anna zei er gebeurd toch niks bijzonders of vertrouw je me niet papa.
Ik vertrouw je wel, maar ik ken deze jongeman niet, maar als hij zijn luier draagt is het wel goed.
Van beide ouders had ik dus me zege dat ik 1ste kerstdag bij hun bleef en blijft slapen.
En 2de kerstdag bij de zus van Anna.
Anna en ik gingen weg. Anna gaf kussend afscheid van haar ouders en knuffels.
En vergat Sasha niet om goed te aaien.
En ik kreeg een knuffel van Hanneke en stevige linker hand van geert die verontschuldiging aanbood om zijn gedrag. Dit praatte ik goed door te zeggen dat ik het zelfde zal doen als met een dochter als Anna.
Hij gaf mij daarna een schouderklop en zei tot kerstmis dan.
Ik vergat Sasha ook niet en we gingen weg