Hoofdstuk 24 the day before christmas Anna gave to me[/]
Ik werd wakker op een nieuwe manier .ik ontwaakte met een zeer mooie beeld.
Een meid een jonge vrouw waar ik nu een week de bed mee mag delen zat boven op mij.
Goede morgen slaapkop en ze gaf me een kus.
Morgen is het kerst en dan zijn we bij me ouders en de volgende bij me zus.
ik dacht zo wat als wij zo weg gaan boodschapjes doen om vanavond soort van kerst te vieren met z'n tweetjes.
Ik persoonlijk had niks met kerst.vindt de commerciële gebeuren eromheen niks en zal waarschijnlijk zo komen dat ik niks met kerst had door me familie.
Maar met Anna had ik er wel zin en en ik nam haar aanbood in harte aan.
Dus ik zei ja leuk.
Mooi zei ze en ze tikte op me borst.
Dan gaan we ook zo weg zei Anna.
Blijf maar liggen zei Anna, en ze sloeg de dekens van mij af, en ik werd hier verschoont in plaats op de bed bij de voeten einde.
Anna had hier behoorlijke handigheid erin, maar ze besteedde altijd liefde en aandacht eraan alsof een moeder haar kind verschoonde. Alleen kwamen er geen kleine lieve woordjes uit haar mond.
Schoon en droog aangekleed en al stapte ik bij Anna in de auto.
We reden naar de plaatselijke winkelcentrum waar we eerst naar de Action gingen om daar een kleine kerstboompje te kopen. Geen kerst zonder kerstboom zei ze.
Bij de bakker kocht ze een mooie stokbrood, bij de slager hield ze biefstukjes op een klein gourmet schoteltje en verse kruiden boter.
En de overige hielden we bij de supermarkt op. De laatste stop die we maakte was bij de postkantoor.
Waar ze een grote doos mee nam.
Nieuwsgierigheid kwam bij me boven toen ik vroeg wat erin zat.
Cadeautjes voor me ouders zei ze en mijn nieuwsgierigheid was voldaan, maar teleurgesteld.
Daarna gingen we weer naar huis. Alles binnen anderhalf uur gedaan te hebben.
Thuis gekomen ruimde we alles op en werden kleine voorbereidingen gedaan voor straks.
In de woonkamer zette ze de kleine kerstboompje op een hoek tafel en zette deze hem aan.
De kerstlichtjes branden en er werden kaarsje aangestoken voor een warme sfeer,een kerstsfeer.
Ik moest ondertussen naar de wc en me luier werd afgedaan. Na me wc bezoek zei Anna dat ik beter alvast kon gaan douchen.Dus dat deed ik.
Na ruim kwartier klaar te zijn liep ik de douche uit en riep naar Anna om haar verzorging te krijgen.
Waar ik echt van hield nu.
Ze kwam er zo aan ze moest nog paar kleine dingetjes riep ze.
Ik moest me maar alvast afdrogen en bij de bed wachten.
Ik droogde me af en ging aan de bed uit einde zitten in me blote bats te wachten.
Het duurde inderdaad niet lang toen Anna naar mij toe kwam en snel mij een nieuwe luier omdeed.
En ik kreeg nette kleren aan voor kerstdiner die we zo gingen doen.
Ik had best wel honger gekregen gezien we beide niet hadden ontbeten.
Naar beneden toegelopen moest ik gelijk in de keuken gaan zitten.
Met me ogen dicht.
Voor ik me ogen dicht deed zag ik een tafel gedekt met een kleine gril,wijnglazen.mandje met stokbrood.sausjes in schaaltjes met lepeltjes en het gourmetschoteltje die mooi op een bordje lag.
Ogen dicht werd geroepen vanaf de andere kant deur, en ik deed dat.
Ik kreeg in mijn handen gedrukt een klein doosje.ik mocht me ogen weer open doen en zag doosje ingepakt te zijn met groenpapier en een rode strik die ik makkelijk los kon trekken.
Uit het doosje zat een munt in, een geluksmuntje van echt goud die paar honderd jaar oud was.
Afkomstig vanuit China zei Anna.
Ik keek haar aan en me eerste reactie was dit heeft hartstikke veel gekost.
Anna keek me aan met een schuddende gezicht en zei
Als je nou eerst bedankt zegt in plaats druk om gaat maken wat het gaat kosten.
En als je moet weten was dit een geschenk van mijn opa, die tegen mij zei als ik ooit geld nodig had ik deze kon verkopen.
Ik heb het geld niet nodig en hij hapt bij mij alleen maar stof en ik zag bij jou een leuke verzameling oude spulletjes. Dus vandaar.
Sorry maar erg bedankt zei ik. Het is wel goed waarop ze me een knuffel gaf en een zoen.
Maar ik heb niks voor jou zei ik.
Ze lachte en zei dat ik me daar niet druk om hoef te maken. Het feit dat ik blij en gelukkiger was,was voor haar al een cadeau op zich.
We gingen samen lekker eten, we begonnen met de biefstukje met een glaasje rode vruchtensap.
Beide dronken vandaag geen alcohol maar dronken wel uit wijnglazen.
de biefstuk was klaar op de gewenste manier. Weer was het stuk vlees niet te snijden met 1 hand.
Wacht maar zei Anna en ze ging naast me zitten en sneed een stukje eraf en en prikte ze op het vork en voerde ze mij.Terwijl ik met smaak het stukje opat nam ze een stukje van haar biefstuk en at deze zelf op
Gehele biefstuk voerde ze mij en ik klaagde niet. Ik genoot van de aandacht. Iedere keer keek ik in haar ogen en er speelde een sensuele spanning op.
Na de biefstuk bleef ze naast me zitten. En ik had de kans op kleine stukjes vlees aan haar te voeren.
We hadden lol samen en soms legde ze hoofd op mijn schouder als ze om mij moest lachen.
En ik wreef over haar rug soms.We hadden meer fysiek contact dan sommige vrienden zouden hebben.
Je kan mij meer vertellen maar hier groeide wat tussen ons.
We hadden veel gegeten en we bleven nu echt even rusten. Ze legde weer haar hoofd op me schouder.
En ik hoorde een opgeluchte geluid bij Anna wegkomen.
Wat ben ik blij met jou zo zegt Anna.
Nieuwsgierigheid en opwinding kwam naar boven bij me waar ik op vroeg, hoezo?
Nou gewoon. Je bent lief en geduldig en je lijkt voor alles begrip te hebben. En ik weet dat ik met je plaag door met je te slapen en met je knuffel en je kussen geeft.maar jij bent geen lustaapje die zich niet kan inhouden. En daar ben ik wel blij om.ik ben blij je heb leren kennen en ik ben blij dat je mij accepteert dat ik voor je zorg nu, en ik weet dat je dingen alleen kunt. Maar ik doe dit graag voor jou.
Dit gehoord te hebben gaf ik Anna een kus op de voorhoofd.
Niet wetend hoe strak gevangen mijn lustaapje is.
Kom we gaan de woonkamer in zei ze.en ik liep de kamer in en zag een verandering bij de kerstboompje.
Er lagen paar cadeau's daar op de grond.
Ik kijk Anna aan en gaf haar een knuffel al wetend dat de geschenken voor mij zijn.
Kom pak ze uit. Ik begon met de kleinste en trok deze open.
Het waren 4 stuks rompers en volgens ook in mijn maat, neutraal wit.
Ik keek haar aan en ze zei dit op advies van haar moeder deed.
Daarna trok het andere doosje open,
Het waren plastic broekjes, stamelend zegt Anna nou mocht je luier weer lekken in bed.
Ik lachte want het laatste moest wel iets wezen wat nu mijn vermoedens had.
Ik trok het grootste pakket naar mij toe. En ik hield de papier ervan af.
En precies zoals ik dacht waren het luiers, twee pakken nog wel. Alleen waren deze met babyprent zoals ik Anna liet zien.
Ze had dus zonder mij weten dit besteld.
Ik zag op Anna een glimlach verschijnen terwijl ik met een brede lach naar haar toe liep.
En haar knuffelde en een kus gaf, en nog een kus en tussen door dankjewel zei.
Ik had zo vier of vijf een kus volop de lippen gegeven.
Waar Anna vroeg of ik deze uit wou proberen.
Ze wist me antwoord en pakte een pak luiers een romper.
En nam mij mee naar boven.
In volle opwinding kreeg ik een luier om waar ik al beste tijd had naar verlangt.
Alle kleren werden uit gedaan en pakte een luier uit de pak en voelde het stof en de plastic laagje.
Anna verzorgde mij en zag dat ik behoorlijk opgewonden was hierom.
Zalf, poeder en ik was klaar voor de eerste keer cushies luiers te gaan dragen.
Ze deed een inlegger erbij en sloot de luier dicht met enkele brede plakstrips.
Ze wou me de romper aan doen maar ik wou me eerst zelf niet in spiegel.
Wow, meer opwinding kwam in me als ik mijzelf zo in de opmaakspiegel zag staan.
Ik liep naar Anna toe en gaf haar een knuffel en liet me daarna de romper aantrekken.
Ze bekeek mij in het geheel zo, en ze zei dat het een grappig maar leuk gezicht zo was.
Het stond me wel leuk.en ik kreeg een beste aai door mijn haren Van Anna.
We gingen beneden om paar filmpjes te bekijken.
Waar ik voornamelijk op de schoot van Anna lag.
Na de films begon Anna mij wild te kietelen en ik om genade vroeg maar niet kreeg tot ik in mijn luier plaste. We keken elkaar vol in de ogen,waarop ik me niet meer kon inhouden.
Ik ging rechtop zitten en gaf haar een kus op de mond, en gaf haar nog een kus met met een licht me mond open. En ik drukte mezelf dichterbij en ging langzaam met me linkerhand naar haar hoofd toe.
Anna opende haar mond en het kussen ging eindelijk over naar zoenen.
Rustig in volle passie zoende we, alleen was dit van korte duur.
Sorry ik kan dit niet doen Patrick zei ze, terwijl ze met een bedroevend gezicht keek.