Hoofdstuk 33 Gelukkig en gelukkig nieuwjaar
Terwijl ik Anna volop bedankte voor de massage die ik van haar kreeg realiseerde hoe gelukkig ik wel niet was nu.
Zij was echt wel meer dan alleen een vriendin ze was iemand die mij me goed laat voelen en waar ik mezelf kan wezen, goed ik mis wel iets aan haar maar de grens is duidelijk nu en ja ik vindt het wel jammer maar wat ik nu met haar heb wil ik niet weg gooien.
Anna bevrijde zichzelf van me armen en zei dat het tijd was om aan te kleden.
Omdat we wel wat moeten gaan eten en daarna lekker het nieuwe jaar in gaan.
Terwijl ik mij zelf van de bed afklom voelde ik me veel fijner, me lichaam voelde inderdaad wat soepeler.
Zij kon echt wel super goed masseren.
Eenmaal van bed af had Anna een witte shirt klaar voor mij en ze trok deze over mij hoofd heen.
Ik vroeg haar of ze niet iets vergeten was en ik bedoelde daarmee me romper.
Ik kreeg met haar vinger een kleine aai over me neus en ze zei met een grote glimlach ,nee je krijgt verder niks aan. Je hebt deze schattige pamper om en dat mag best wel keer gezien worden, dus ik laat je beetje rondlopen als een kleuter vandaag
Ik was verbaasd maar ik dacht waarom niet, ik was alleen bij Anna in huis en ja ik had deze mooie luiers van haar gekregen dus ja ze mag het ook wel zien.
We liepen naar beneden en om eerlijk te zijn voelde de luier ook fijner aan nu omdat ik geen broek of iets vergelijkbaars droeg. En alleen een shirt.
Iets wat ik in me eigen huis deed met bijvoorbeeld alleen een boxer en een shirt .
Anna zei dat ze patat ging halen en ik kon thuis wel even alleen wachten.
Ik keek na de tijd en vond het relatief wel vroeg maar we hadden nog geen middag eten gedaan.
Dus Anna stapte in haar auto en reed weg.
Ik had tijd voor mij zelf en ging op me tablet kijken en zag dat ik via facebook berichten had van enkele vrienden. Ja ik had nog wel paar vrienden. Ik bekeek de berichten en de meeste waren de vraag hoe het mij nou ging . Dus ik antwoordde dat alles goed was.
Herman , me vriend die me naar de ziekenhuis gebracht had en relatief druk leven leidt had ook een bericht gestuurd met de vraag of mijn telefoon stuk was.
Voor ik het wist had ik een hele chat sessie met 4 man/4 vrienden.
Herman is misschien wel me beste vriend en ondanks hij het druk heeft probeert hij wel klaar te staan.
Ebel is een van me dartmaten en we proberen buiten darten ook wel om te gaan en af te spreken.
Maar Ebel is wel iemand die erg gefocust is op darten en door mijn lange blessure baalt hij wel van het verloop in onze dart team en hij hoopt dat ik snel herstel gezien ik wel een van de beste darters in onze team was.
Dan hebben we Mervin, Mervin is goed bevriend met Herman en zodoende kennen wij elkaar en we gaan regelmatig met elkaar om en Mervin kwam ook wel eens zelfstandig bij mij of ik bij hem.
En als laatst Karim, Karim was wel een super gozer en iemand die zich zelf in de spotlicht zette maar hij was wel loyaal alleen bij karim was wel zo dat je soms weken niks hoorde en dan bijvoorbeeld elke dacht.
Al deze vrienden kende wel elkaar en ik heb ze wel een keer alle 4 gezamenlijk in mijn kamer gehad om wat te drinken en gezellige avond te hebben
Hermam wist wel waar ik momenteel verbleef en had het door gespeeld aan mervin.
Maar Ebel en Karim niet, dus ik had wat uit te leggen en gelijk werd de vraag gesteld of zij mijn nieuwe vriendin werd. Ik vertelde dat het gewoon vriendschappelijk is waar ik toch vraagtekens bij kreeg.
Ik vertelde niet dat we in het zelfde bed sliepen en ik vertelde zekers niet dat ze me vaak naakt zag omdat ze mij een luier om deed. En ja mijn vrienden weten niet dat ik een diaperlover ben.
Maar goed ze vonden het onzinnig dat voor mij zo gezorgd wordt, maar vonden het wel mooi.
Het was hun bezorgdheid dat ik niet geheel afhankelijk werd en zodra ik geheel hersteld was
Weer op me eigen benen weer moest staan.
Daar maakte ik mij niet druk om iets zegt in mij zodra ik weer thuis ben dat Anna close bij me zal blijven.
Ondertussen was Anna terug met patat en wat snack. Dus ik legde me tablet neer en zei dat ik zo terug kwam.Anna zette wat borden neer en sauzen en we gingen eten. En ik was afgeleid omdat ik na beste lange tijd druk bezig was met chatten met me vrienden.
Anna merkte dit op en vroeg wat ik deed.
Dus ik begon met Anna te praten en had volle aandacht voor haar.
Ik vertelde de bezorgdheid van me vrienden en dat ze het raar vinden dat ik zo voor mij gezorgd werd.
Anna werd lichtelijk geïrriteerd en zei.Nou het is toch gewoon logies dat je iemand in je leven hebt die voor je kan zorgen ook al is het niet geheel nodig, maar jij hoeft niet dingen alleen te doen of mee te maken.denk dat je vrienden dat niet begrijpen.
Het was even stil waar Anna vroeg om bevestiging wat ze vroeg,Ja tocht?
Ik keek haar aan en wat ze doet voor mij ,na bijna 3 weken was toch nieuwe ervaring dus het leek niet logies als je anders gewend bent en niet beter weet.
Sorry Anna maar ik ben niet anders gewenst geweest dat je voor je zelf moet zorgen kan niet zeggen dat het heel logies is wat je doet voor mij. Je bent echt een schat van een mens een Engel.
Door wat ik zei kreeg ik een patat stukje naar me hoofd gegooid en ze lachte.
Geloof mij wat ik voor je doe is normaal.
Na het eten pakte ik me tablet en begon verder te chatten met me vrienden.
Doordat ze mij een lange tijd niet gezien hadden wouden ze heel graag met mij afspreken.
Ik zei dat ik momenteel niet meer thuis was dus er moest wat worden afgesproken volgens hun.
Een avondje stappen. Ik vond dat wel keer kunnen. Maar ik keek richting Anna die zelf even bezig was met haar telefoon. Ik vond dat ik het haar toch moest vragen.
Anna? Mijn vrienden willen graag met mij afspreken in het nieuwe jaar heb jij bezwaar als ik dat gaat doen? Anna keek me met een nuchtere hoofd ,waarom vraag je toe stemming?
Nou ja het kon zijn dat je niet leuk vindt als ik nachtje weg was.
Patrick lieve schat je moet zelf weten wat je wilt doen wil wel alleen weten wat je gaat doen en hoe laat je bij voorbeeld terug bent.
Ik verplicht jou niet om bij mij te wezen, ik wil alleen het beste voor jou.
Natuurlijk je moet lol hebben met je vrienden dus je bent vrij om met hun om te gaan en ik hou wel rekening mee als je terug komt. Je moet niet alleen stom dronken terug komen dan slaap je maar voor nood in de logeer bed.
Ik stemde daarin wat Anna zei en sprak een datum met me vrienden af.Zaterdag gingen we dus weg, en Karim zal mij dan ophalen gezien hij deze buurt waar Anna in woonde wel beste kent.
Ondertussen had ik een grote drang om naar de wc te gaan En Anna was aan het omkleden boven.
Ik zorgde ervoor dat ik in mijn luier plaste maar ik moest ook poepen.
Dus als een klein kind liep ik naar boven omdat ik niet me eigen luier wou afdoen.
Boven trof ik een zeer mooi geklede Anna Aan en ze keek me aan en vroeg wat ik kwam doen.
Ik zei dat ik naar de wc moest waarop zij me luier bekeek en zichtbaar te zien was dat ik er al in geplast had.Anna lachte en zei dat ik er al in geplast had dus nog een keer plassen kon wel.
Anna ik moet poepen zei ik.
Nou dat kan je toch wel in je luier doen, ten slotte draag je een grote baby luier.
Ik was verbaasd over haar reactie en ik had niet echt bepaald zin om in me eigen stront te lopen.
Dan doe ik hem zelf wel af zei ik waarop Anna zei, nee niks ervan kom eens hier .
Ik stond nu recht voor Anna en ze liep weg en pakte paar spullen.
Zo pakte ze een plastic broekje en me romper die ik snel aan kreeg.
En ze had een verrassing ingepakt. Iets wat ze blijkbaar ingepakt had.
Ik bedankte haar alvast zonder te weten wat het was en pakte het uit.
Het was een compleet pyjama pak met voetjes en ritssluiting voorop.
Mooi donkerblauw met gele tinten.
Ik moest er gelijk instappen en de ritssluiting werd dicht getrokken.
Uit een laatje van de make-up tafel hiel Anna een speentje eruit en zonder iets te zeggen stopte ze deze in mijn mond.
Ik was verbaasd maar er gierde gevoelens door mij heen. Fijne gevoelens ik voelde ondanks ik een volwassen iemand bent erg klein. Dit kon misschien mijn adult baby gevoelens zijn die nu juist getrikkerd werd door paar simpele dingen. Het was wel altijd een wens om zo pyjama pakje te hebben.
En dankzij Anna had ik er een.
Anna bekeek mij goed van top tot teen en zei dat dit er perfect uit zag en dat ik voor vandaag maar een kleine peuter kon wezen.ze gaf mij een kus op de voorhoofd en ik moest maar naar beneden gaan en wachten. Ik gaf Anna een knuffel en door me speen in me mond zei ik niks behalve een verheerlijkende geluid,
Ik liep naar beneden en vond de stof die om me lichaam heen voel erg fijn.
Ondertussen merkte ik meer dat de drang om te poepen.
Ondanks ik van alles droeg om lekker klein te wezen vond ik het idee niet fijn.
Maar ik wou dit niet verpesten en besloot om toch er aan te toegeven.
Misschien waar ik de laatste keren mazzel mee had was dat ik toen diarree had.
En nu was me ontlasting wat steviger dus ik moest persen om mezelf te verlichten van een krampachtig gevoel in me buik.
Aangezien me druk toch groot was hoefde ik niet veel te doen om me luier te bevuilen.
Doordat ik een romper aan had voelde ik het goedje bijna direct tegen me billen aan.
En nee het gevoel was niet echt fijn.
Maar goed het duurde niet echt lang tot ik me eroverheen gezet had en gewoon op de bank ging zitten.
Anna kwam eraan en ze had haar zeer mooi gedaan en ze zag eruit als een echte stijlvolle dame. Ze liep de keuken in om de spullen te pakken om de avond gezellig te vieren.
Anna zette alles op de salontafel en ging naast me zitten en ik schoof tegen haar aan.
Waar we beide lang niks zeiden en televisie keken ze mij streelde door me haren.
Een uur ging voorbij en ik lag ondertussen met mijn hoofd op haar schoot.
En ik voelde toch me billen wat jeuken.
Ik hield de speen uit me mond en verbrak de stilte door te vragen of ik nu wel een schone luier om mag.
Is goed ik heb je nu wel genoeg geplaagd met je vieze luier zei ze.
Anna stond op en reikte haar hand uit naar de mijne en ik pakte die vast en stond op.
Ik hield de hele tijd haar hand vast tot we boven waren.
Daar werd ik uitgekleed en schoont gemaakt van de ontlasting die rond me billen zat.
Mijn billen waren licht geïrriteerd maar werd verzacht als Anna me billen insmeerde met de zalf en de ritueel afmaakte. Door in de verse luier paar inleggers in te doen en deze dicht deed.
Daarna werd ik aangekleed en gingen we naar beneden om nu toch wel oudejaarsavond te vieren.
Beneden aten wat toastjes en dronken we wat. Het beeld zag er misschien er vreemd uit.
Anna zag er zo netjes uit als ze naar een gala avond kon gaan en ik zat daar in een peuterachtig outfit.
Maar we hadden het beide gezellig en we deelde verhalen van afgelopen jaar en jaren ervoor.
Zo kwamen dingen achter wat we leuk vonden en wel niet.en dingen wat we gemeen hadden
Ik leerde nu best wel veel over Anna dan ik in de laatste paar weken gedaan had
Tijd vloog en op de televisie was de klok de laatste minuut aan het aftellen voor het nieuwe jaar.
Anna vloog omhoog om de de fles te pakken waar we het nieuwe jaar in gingen proosten.
Ze nog 10 seconde 9,8,7,6,5,4,3,2 en de kurk vloog uit de hals van de fles en ze schonk twee glazen in en gaf deze aan mij . Ze wou de glazen tegen elkaar tikken maar ik zette deze en pakte haar glas en deed deze ook op de tafel.
Met verbaasde ogen keek ze me aan en ik zei wil iets anders doen.
Ik gaf haar een stevige kus en liet me lippen paar seconde op haar rusten waar ik haar armen om mij heen geslagen voelde. En we kuste paar keer tot ze zei gelukkig nieuwjaar Patrick ik hoop dat je dit jaar veel geluk op je pad zult vinden.
Ik pakte de glazen en gaf een aan haar en proostte met Anna.
Bedankt Anna en gelukkig nieuwjaar en mag jij ook alle geluk krijgen die je wilt.
En geloof mij ik veel gelukkiger nu sinds jij in me leven bent, ik wil je niet kwijt.
We dronken wat uit de glas en Anna knuffelde mij en zei dat ze blij was.
Terwijl ze mij knuffelde verliet een traan uit me ooghoek.
Deze traan was van pure geluk.