Patricks zijn nieuwe avontuur

komt dit verhaal geloofwaardig over?


  • Totaal stemmers
    34

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 16 langs de huisarts

Ik werd wakker en zag dat Anna tegen me aan gekropen was.
Met haar arm op me buik vlak boven de rand van me luier.
Ik probeerde te achterhalen of hij nat was, maar kon niet met me arm erbij.
Omdat ik Anna wakker zou maken dacht ik.

Maar hij voelde niet nat aan terwijl ik beetje me benen bij elkaar drukte.
Maar hier kwam snel een einde aan gezien me blaas zowat op knappen stond.
Ik liet me gehele blaas leeg lopen en genoot van de warmte en verandering in me luier.
Nadelig nu was dat ik mezelf niet tot hoogte punt kon brengen was omdat ik bij Anna was.

Ik probeerde rond te kijken naar hoe laat het was. Maar zag geen klokje of iets dergelijks.
Vandoor de gordijnen gezien dacht ik een uur of 9.
Ik probeerde verder te slapen en gaf Anna een kus op haar voorhoofd. Waarop ze reageerde en wakker werd.
Goedemorgen zei ze terwijl ze zich uit strekte.
En realiseerde zich dat ze weer op mij sliep.
Blozende gezicht probeerde zich de aandacht ervan af te krijgen en vroeg of me luier droog was.
Waar ik haar de antwoord gaf toen ik wakker was wel

Dat gehoord te hebben zou ze toch de dokter bellen.
Ik stemde hiermee in en ze ging uit bed en ik volgde haar naar beneden en ging in de keuken zitten.
Ze vroeg wie me dokter was en gaf de naam door,en belde vrij snel na de nummer gevonden te hebben.
Niet realiserend dat het nu mij geregeld wordt wat ik normaal gesproken zelf kan.

Ze sprak heel professioneel aan de lijn en praatte over mij als in een derde persoon.
Ze gaf me probleem aan en afspraak hier voor te willen.
Na wat heen en weer gepraat te hebben hing ze op.
Ze liep direct naar me toe en vroeg me op te staan en trok de luier van me af.
Zonder pardon stond ik van de onderkant naakt in haar keuken.
Sorry je mag voorlopig niet naar de wc. En als je moet, moet je mij even roepen

Dus kreeg ik een boxershort aan, we zouden rond half 2 bij me dokter wezen.
Eerst ontbijten en daarna wassen en aankleden.
Ik kreeg het verzoek om geen broek aan te trekken.
en kreeg vervolgens een kop thee zodat het stimuleerde om sneller te gaan plassen.

Rond middag uur begon druk om te plassen.
En gaf Anna dat aan.ze pakte een steriel potje.
En ik moest naar de wc gaan. Ze trok me ondergoed op me knieën.
En ging achterlangs me staan en hield met rechts me penis vast en links hield ze het potje vast.
En zei dat ik rustig moest plassen en als ze stop zei ik het even moest afknijpen.
Dus ik plaste het potje bijna vol en ze zei stop en dat deed ik ook.
Hield de potje weg en zei dat ik me eigen penis weer kon overnemen.
En gelukkig ook want het duurde niet lang voordat hij stijf werd.

De rest van me blaas inhoud deed ik op de wc. En spoelde door en zag Anna het potje in een plastic zakje deed.
Ze keek me aan en vroeg of ik een luier om wou.
We moeten zo naar de dokter dacht ik. En gaat om bed plassen.
Dus ik gaf dat aan ,maar Anna zei dat wel goed kwam, zij ging sowieso mee naar binnen.

Boven kreeg ik een luier om, alleen legde Anna een inlegger erin.
Ik keek haar aan en vroeg waarom. Nou zei ze dat het best lange dag kon worden omdat we daarna gingen winkelen. En daarna naar haar ouders toe ging.
Dat was haar afspraak met haar ouders, als ik erbij mocht wezen.
Ze willen hem wel eerst ontmoeten.

Ze plakte de luier dicht en begon me met aankleden.
Ik dacht dat ze me sokken aan deed, maar tot me verbazing waren het een majo.
Zwarte majo van me pieten kostuum die ik in me kast had liggen.
Ze zei dat voor mij warmer is gezien en een trainingsbroek over kwam.
Door de majo voelde ik de dikte van de luier veel meer.
Nog paar sokken aan, en ik werd in me broek gehesen.

Niet veel later gingen we weg richting de dokter.
Eenmaal aangekomen deed Anna de deur voor me open
En het was redelijk druk en zag gezichten die ik wel met regelmaat zag.
Gelukkig hadden de meeste aandacht om me arm die in een mitella hing met gips erop.
En nog lichte sporen van jodium erop.

Dus begonnen mensen die mij herkende vragen te stellen, tot ze werden opgeroepen voor hun afspraak.
Zo gingen mensen weg en wenste me goed herstel.
Het was ondertussen half 2 geweest, en ik was eindelijk aan de beurt.
De dokter gaf mij een hand en stelde zich voor aan Anna.

Hij vroeg nadat we plaats namen of zij me vriendin was, en ze zei gewoon een vriendin die voor hem zorgt.kort gesprekje tussen hun beide richtte de dokter naar mij.
Zo Patrick tweede operatie gehad en je komt hier nu omdat je paar dagen in bed plast. Klopt dat?
Ik zei dat het klopt en vertelde dat het ook gebeurde op moment op bank weg dutte.
En vertelde van eerste keer weg dat ik in ziekenhuis lag en erg veel pijn had en via infuus pijnstiller kreeg.
Waardoor ik zo weg was en als een blok sliep.
Hij vroeg daarna om me urine waar hij een volle pipet uit hield en deze op schaaltje spoot om op bepaalde waardes te meten.
Er zaten veel afvalstoffen erin maar dit mocht niet het geval zijn ongecontroleerd plassen.
Ik mocht in onderzoek ruimte zijn en werd tot aan de luier toe bloot gestript.
Door Anna die me mee hielp.
Wij wees me erop dat ik al bescherming had en vroeg of ik overdag ook problemen had.
Anne sprong in en zei dat dit gekomen was voornamelijk uit gemakzucht en bescherming omdat ik moeite had met het uit en aankleden, en zo en dan diarree aanval heeft.
Bij me blaas controleren vroeg of ik pijn had. Dit had ik echter niet.
Toen kwam hij het met vervelende bericht om te kijken via me prostaat.
Dus me luier ging los en hij trok een handschoentjes aan en deed beetje glijmiddel op zijn vinger en ging voelen.
Hier voelde hij niks vreemds aan, alleen voelde ik mij vreemd alsof ik drukkende gevoel had van te moeten poepen.
Anna hielp me met weer alles aan te krijgen ,en we moesten weer gaan zitten.

Hij vroeg hoe nou net me ging buiten de breuk alles om.
Ik vertelde in verband met me depressie slecht slapen geen familie contact relatiebreuk, alles waar ik las van had vooraf de laatste operatie.
En hij vroeg hoe het nu gaat.
Om heel eerlijk te zijn super.
Ik slaap goed eet goed, geen stress wordt super voor me gezorgd met liefde ik lijk wel in een roes te leven.

Hij had dingen genoteerd en zei dat ik verder gezond was en geen ontstekingen had.
En betreft me blaas legen tijdens de slaap.
Kan versuffing zijn van de medicijnen/pijnstillers. En dat zoveel is was normaal omdat me lichaam nu juist druk bezig was om de afvalstoffen eruit te krijgen.
Wat hij zelf denkt dat mijn lichaam aan het resetten is als te waar van periode stress en verdriet.
Dat ik daarom zo vast slaap.

Ik kon hier medicijnen voor krijgen maar die werkte niet in mijn geval.
En plaswekker was ook geen optie omdat dit een tijdelijk iets kon wezen en gezien ik hiervoor al volledige controle had.
Dus kreeg ik recept mee voor incontinentie verband.
Merk en alles had hij genoteerd en ik kon zo dat halen.

De dokter wenste mij veel beterschap toe en goedherstel ons alvast fijne feestdagen.
En hij bedankte Anna voor het verzorgen van mij
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 17 Anna's hart van goud

Weg gegaan van de dokter en langs de apotheek 3 pakken luiers mee weten te nemen.
Was het gepland om te gaan shoppen.
Met schaamte van toch een licht horende luier die ik om had ging ik toch met volle moed mee.
Ik liep hier met Anna, en dat mocht van mij part wel iedereen zien.
We liepen eerst richting een pin automaat toe.
Waar zij beste besteed bedrag ervan afhield.
500 euro, een bedrag waar ik van droomde om zo uit te geven.
Ik wou ook me saldo opnemen waar ik stevig werd tegen gehouden.
Ik wou me week geld opnemen van deze week.
Ze keek me aan met een felle blik. Als ik wat wil betaald zei dat.
Mijn geld kon mooi opgespaard worden.
En we liepen de winkels tegemoet.
Ze kocht gezellige spulletjes voor in huis zoals kaarsjes en geurtjes.
We dronken ergens kopje koffie met gebakje
Daarna gingen we kijken bij H&M een kledingzaak die niet onbekend voor mij was.
Gezien ik daar nog wel eens me T-shirt daar droeg.ik persoonlijk was een bloesjesman.
Maar gezien me gips aan droeg ik voor nood alleen t-shirts.
Anna keek me aan en vroeg of ik geen mooie trui wou of polo,
Ieder geval iets warms met lange mouwen.
De onzekere ik kwam naar boven, vooral ik die niet gewend bent dat mensen zo aardig en zowat alles voor mij overhebben.
Stamelend stond ik daar totaal niet uit mijn woorden kunnen komen.
Anna zag dit en ging in volledige regie.
Kom trok ze aan me arm, we gaan wat passen en vindt je het mooi nemen we het mee.
Ik kreeg veel aan en was toch duidelijk over me smaak.
Hield van neutrale dingen waar geen logos of merken op zichtbaar zijn.
In Anna en een medewerkster woorden jammer wat veel dingen stonden me goed.
Maar nee . Na truien gepast te hebben, pakte Anna nog wat joggingbroeken voor me
Deze moeste ik ook passen. Dus in een pashokje veel te klein voor twee.
Werd me broek uit gedaan en stapte in een broek die ze voor me hield.
Deze was net te klein, en Anna vroeg om hulp van de medewerkster die ons al aardig veel geholpen had.
Terwijl ik de jogging broek uit deed was ondanks me majo, me luier zichtbaar.
Met grote ogen keek ze naar me, waar Anna uit haar droom hield om de vraag opnieuw te stellen of deze in grotere maat was.

Wat later kwam ze terug met een grotere maat trok met behulp deze aan.
En deze zat goed.
Ik hoefde hem niet uit te trekken want ik hield hem aan,
Na wat bonnetjes eraf getrokken te hebben rekende we mijn spullen af.
€157,95 totaal, wow jemig dacht ik. Dat is heel wat anders dan kleren kopen bij leger des heil
Daarna was Anna Haar tijd. Ik liep haar achter aan en gaf vaak me eerlijke mening over de kleren die ze paste.
Het maakte mij niet zoveel uit want ze kon wel van alles hebben.ze wist zich algemeen netjes te kleden.
Maar hield ook graag van weide slobbe kleding waar ze ook goed in zat.
Daarna kwamen we bij de ondergoed sectie.
Pikante ondergoed hing daar en voelde me toch ondanks 27 jaar oud te zijn ongemakkelijk.
Het was ten slotte een vriendin en niet mijn vriendin.dus om hier een mening over te geven tja hoe moet ik het uitleggen.
Anna paste een bh en vroeg aan mij hoe deze zat.
Op oog zag hij er prima uit. Maar ik moest van haar voelen.
Met veel moeite voelde ik haar borsten ongemakkelijk omdat ik me zwaar inhield als een man die vol lust nu zat.
Ze begon te lachen en verontschuldigde zich, met Joey gaat dit veel gemakkelijker en hij doet dingen zonder schaamte en doet nog wel eens dingen waarvoor ik me zelf schaam.
Het situatie werd gemakkelijker nu, en kort Erna was Anna klaar
We rekende haar spullen af die ook ruim boven de €150 zat.

Richting de auto toegelopen begon het poepend gevoel die ik van de dokter kreeg.
Extra op te spelen door krampen.de krampen werden we me echt te veel en riep Anna dat ze moest wachten.
Ze liep naar me toe en zei dat we even in een steegje gingen staan zodat ik in ontspanning de druk van me af kon laten gaan.
In een steegje te staan hiel Anna haar handen op me schouders, en keek me kalmerend aan.
Haar blik in me ogen hield de vernedering weg die me op stond te wachten.
In volle ontlading bevuilde ik me zelf met waterige diarree.
Wijdbeens bleef ik staan zodat het waterige gedeelte kon worden geabsorbeerd.

Na een tijd gaf Anne een aai door me wangen en wreef ze over me wangen.
Kom we gaan weg. Ik licht me ouders in over je ongelukje dat we iedergeval direkt kunnen verschonen.
Bij de auto aangekomen gooide ze de spullen in de auto en we gingen direct weg.
Ik voelde de vieze luier drukten tegen me billen en in de kruis was hij erg dik geworden.
Anna wreef nog gemoed stellend over me knie en zei dat het wel goed kwam en me zo weer fris kon voelen.
Onderweg naar haar ouders belde Anna hun op.
Uitleggend van de situatie zeiden ze dat geen probleem was.
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
weer een supppper goed hoofdstuk en wat een schat van een meid ben benieuwd hoe het verder gaat

gr LL
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 18 Geert en Hanneke

We reden richting een dorp niet al te ver van de plaats waar wij in woonde.
Bij een twee-onder-een-kapwoning aangekomen te zijn. Zei Anna dat dit de huis van haar ouders zijn.
We stapte uit en Anna pakte een schone luier uit de kofferbak.
Ik kon wel door de grond heen zakken van schaamte. Mijn eerste ontmoeting met haar ouders kwam ik daar met een vol gescheten luier en zal binnenhuis ook verschoont worden.

Anna deed de sleutel in de voordeur en ze werd blaffend begroet door een hond.
Een Mechelse/Hollandse herder kruising genaamd Sasha.
Sasha en de hond werd flink geaaid door Anna.
Ik liep rustig binnen en Sasha kwam naar me toe waar op ik de hond rustig begroete, en zij haar neus in me kruis drukte om te reuken, en bleef reuken.
Anna trok Sasha bij me weg en we liepen door richting de keuken.
Waar haar moeder stond te koken.
Met een kus en een knuffel begroete ze elkaar.
Waar ik mij daarna probeerde te voorstellen in voor mij een ongemakkelijke situatie waar ik nu in zat.
Ach jong wacht daar maar mee even, Anna ga maar direct met hem naar de badkamer voorstellen komt straks wel. Zei de moeder van Anna.

Bij me hand vast gepakt te hebben liepen we naar boven, om vervolgens in een badkamer te komen.
Ze trok al me kleren uit en met behulp van een plastic tas en een elastiek werd me gips afgedekt.
Daarna werd de luier van me afgedaan en werden we begroet met een smerige lucht.
Snel gooide Anna dit weg en spoot ze met een deodorant om de lucht te verfrissen.
Anna trok haar kleren tot haar ondergoed uit .

Ze deed dit omdat ze me anders niet kon wassen. En zelf niet de kleren nat wou hebben.
Haar zo te zien en ik naakt en onder de douch te staan, terwijl ze bezig was om mij schoon te spoelen.
Weerhield mijn lichaam niet tegen om gezond erop te reageren.
Ze zag dit toen ze met de douchekop richting me kruis ging.

Volgens mij heb je een bijzondere manier om een compliment te geven zei ze.
Haar niet willen aankijken zei ik dat ik er niks aan kon doen.
Waarop ze triomfantelijk zei,mooi ben je ieder geval geen homo.
En ik toch moest lachende kreet maakte.
Na het afspoelen deed ze me hoofd onder de douche kop,. En vervolgens in gezeept.
Ze vroeg of ik me hand op wou doen en kreeg vervolgens wat lading shampoo in me hand kreeg.
Om me kruis te wassen.
Nu moest ik me zelf plagen om me penis te wassen die in erectie was.
Terwijl ik achter mij voelde hoe ik gewassen werd.
Dus ik deed dat, begon eerst me liezen te doen om vervolgens me penisschaft te pakken en daarna rond me eikel te wassen.
Een kreunend geluid verliet me mond, waarop ik tik op me billen kreeg en streng gezegd werd niet te mogen spelen met mij zelf.Ik was dit ook niet van plan.

Ik was klaar volgens Anna die mij afdroogde van top tot teen.
Waarna Anna naar beneden riep of ze wou komen helpen.
Haar moeder kwam eraan en ik stond geheel naakt terwijl ik Anna vroeg of zij bij mij een luier om wou doen.gezien zij zich wou gaan douchen en ik te lang moest wachten.

Ze raapte me kleren op en gaf de luier aan haar moeder .
Die ik moest volgen.
We kwamen bij een kinderlogeerkamer terecht.waar binnen een groot bed lag en een kleinere.
Op de kleine was een Cars dekbedovertrek en de grote een roze dekbedovertrek.
Ook was er een kast met een klein verschoonkussen erop ernaast met wat luiers te liggen.
En verschoon spullen.
Ze trok de kussen ervan af en ik moest daarop liggen. Ik deed dat.
En werd verrast met een koud gevoel die over me billen werd gesmeerd.
Wat doet u nu vroeg ik. Ze zei zalf erop smeren zodat je geen uitslag gaat krijgen.
Waarna ze talkpoeder pakte en deze in me kruis en billen uitwreef.
Anna doet dit nooit en is volgens mij niet nodig.
waarop ze zei Anna is zelf geen moeder geweest en oma die dagelijks te maken heeft gehad met geluierde konten.ondertussen boog ik zodat de luier onder me kont plaats nam en ze vervolgens dichtplakte.
Heb je geen romper vroeg ze?
Ik antwoordde van nee, waarna ik kreeg te horen dat dat makkelijker was en de luier mooi op plaats bleef.
Ik zei dat tot nu toe goed ging.
Ik werd geholpen met aankleden en stond op
Zo en hoe heet je nou jongeman.ik stak me hand uit en stelde me netjes voor.
En zij de moeder van Anna stelde zich voor met de naam Hanneke.

Kom we gaan naar beneden ik moet me eten in de gaten houden.
Dan praten we in de keuken verder.
dus we liepen naar beneden.
En ik nam plaats in de keuken.
Het was een grote keuken met een lange aanrechtblad die in een hoek liep en in het midden een eiland waar ze groentes aan het snijden was.

Aan het eiland te gaan zitten op een kruk.vroeg Hanneke hoe het kwam dat ik in het gips zat.
Dus ik legde uit dat uit
Daarna moest ik dus vertellen hoe het nou zat met me familie en dat ik dus alleen zou wezen met kerst.
Dat wat ik zeer vervelend vond legde ik met verdriet uit.
Ik zat met tranen in me ogen tegen een vreemde vrouw die ik net bij naam had leren kennen, me verhaal aan het doen.
Waarop ik een glas water kreeg.ze zei drink het op het zal me goed doen.
Terwijl ik het op dronk had ik mijn zegen om de feestdagen langs te komen.
En waarop ik vroeg hoe haar man er over dacht.
Geert? Geert mag wel de man in huis zijn, maar ik bepaal wie welkom is met kerst of niet.

Na een tijd kwam de vader van Anna thuis en liep klagend naar binnen over hoe vies en koud de weer wel niet was en dat hij morgen wel de auto pakte om naar zijn werk te gaan.
Schat ik had je gewaarschuwd dat de weer vies zou zijn maar jij was eigenwijs.
Een geïrriteerder man liep door keuken heen en liep vervolgens terug in de woonkamer om daar in een stoel te ploffen.
Ik keek Hanneke of ik me moest voorstellen.
Maar Hanneke zei dat hij eerst op rust komen en dan is zijn humeur ook wel zo over

Ondertussen kwam Anne haar drogend de keuken ingelopen.
Is paps thuis? Waaruit de kamer hoi geroepen werd.
En Anna hoi papa terug riep.
Hanneke stoot me aan en zei of ik het goede nieuws verteld had.

Dus ik draaide me om en zei tegen Anna dat ik hier mocht zijn met kerst.
oké geweldig en ze gaf haar moeder een knuffel, en mij een aai door me haren heen.
Anna zei kom we gaan naar me vader toe.
En we liepen de woonkamer in.
Door haar dochter te zien veranderde zijn humeur in de positieve.
Uit zijn stoel leunend gaf hij zijn dochter een kus.
En ik gaf me hand en stelde me voor,
Waarop hij ,geert zei en gelijk vroeg of ik iemand geslagen had.

Lachend zei ik ja ,maar legde uit dat dit van een oude polsbreuk was door voetballen.
Omdat ik voetbal zei kwam we gelijk tot een gespreksstof.
Ik vertelde me veteranenverhalen als te waar, hoe ik zelden een doelpunt scoorde,me assistent
En de blessures en dat ik redelijk hoog gekeept hebt in zaalvoetbal verband.
Maar dat ik niet meer kon voetballen door een zweepslag was herkenbaar.
Hij zelf had dat ook opgelopen en na lange herstel weer 1 dus raadzaam was om te stoppen met voetbal.

Toen begonnen we over eredivisie te praten en ik gaf aan voor PSV te zijn en hij voor Feyenoord.
En kreeg gelijk voor de voeten gegooid van de wedstrijd van gisteravond die PSV net won met 4-3 in blessure tijd.daar over nog gediscussieerd over was het tijd voor eten.

het leek op een kerstmaaltijd zo te zien. Er stond een schaal met gebakken aardappelpartjes ,verse salade,pan lappen vlees, schaaltje met jus en broccoli en bloemkool.
Dus ik ging genieten van het eten en we aten gezellig in een leuke sfeer.
Tot dat geert een beschermende vader ging spelen.

Ben je homo vroeg hij uit het niets,
Verward van zijn vraag gaf ik de juiste antwoordt dat ik geen homo was en waarom deze vraag?
Gewoon mag ik niet nieuwsgierig zijn,Heb je iets met mijn dochter.
Nee ik heb niks met je dochter, ze zorgt gewoon goed voor me en dat waardeer ik.
Je gaat niet van haar profiteren en ook niet van ons,

Toen stond Anna op en ze riep hard Papa.
Ik bepaal zelf wie ik wel of niet help. En ik weet dat hij een goed persoon is.
Die gewoon steun en de juiste liefde nodig heeft.En hij profiteert niet omdat ik hem erop aandring dingen te nemen van mij.

Kan dat niet iemand anders voor hem doen dan riep Geert de vader van Anna nors.

Nee!! Hij is alleen heeft geen contact met zijn egoïstische familie,geen vriendin.
En weinig vrienden waar hij niet op kan bouwen.die te druk hebben met hun eigen leven.
Anna ging gefrustreerd zitten en zei nog laten we hier over op houden voor dat ik boos wordt.

Geert keek me streng aan maar zei, als me dochter zo de nek uitsteekt voor iemand dan ben je vast een goed persoon voor haar.

Dat is hij ook, nou kappen pap.

Hanneke brak de gespannen sfeer die nu hing ,door een nagerecht op tafel te zetten
zelfgemaakte pudding met vruchten erin.
We aten het op en het gespreksstof ging over naar de gang van zaken in deze wereld

Na flinke maaltijd te hebben gegeten gingen we gezamenlijk in de woonkamer zitten.
Ik nam plaats in een stoel waar direct naast me Sasha kwam te staan voor aandacht.
Sasha mocht me blijkbaar, zij was voornamelijk meer gehecht aan vrouwen en vooral Hanneke.

We gingen kopje koffie drinken en er werd nog wat besproken voor de feestdagen om lastminuut ideeën te doen.
Gezien we de tweede kerstdag bij Anna haar zus zouden wezen leek Hanneke handig
Als we hier bleven slapen.

Geert zei direct er boven op dat ik apart moest slapen.
Waar Anna aangaf dat ik al paar dagen bij haar in bed sliep.
Zijn hoofd werd een beetje woest.en keek mij aan je hebt toch geen seks met de dochter toch?
Geschrokken van zijn woede zei ik nee,waarop Hanneke lachte en vertelde dat het moeilijk werd gezien me bescherming.
Bescherming voor wat vroeg geert.
Hij heeft incontinente klachten geert zei Hanneke.
Luiers,draag jij luiers? Keek hij vragend aan
Door niks te zeggen begon geert te lachen en verontschuldigde zich maar bleef grappen over het feit dat ik luiers droeg.

Nou geert nu is het wel genoeg dat jong kan der ook niks aan doen.zei Hanneke die haar man in toom probeerde in toom te houden.
Dit was echter niet waar omdat ik ze voornamelijk voor plezier en gemakkelijkheid droeg.
Droeg ze alleen voor bescherming voor me zware diarree die ik kon hebben.
En nu in de avond alleen noodzakelijk.

Geert kwam bij van het lachen en stond op en sloeg op me knie en zei dat ik wel in bed mocht slapen bij haar dochter in zijn huis.
Anna zei er gebeurd toch niks bijzonders of vertrouw je me niet papa.
Ik vertrouw je wel, maar ik ken deze jongeman niet, maar als hij zijn luier draagt is het wel goed.

Van beide ouders had ik dus me zege dat ik 1ste kerstdag bij hun bleef en blijft slapen.
En 2de kerstdag bij de zus van Anna.

Anna en ik gingen weg. Anna gaf kussend afscheid van haar ouders en knuffels.
En vergat Sasha niet om goed te aaien.
En ik kreeg een knuffel van Hanneke en stevige linker hand van geert die verontschuldiging aanbood om zijn gedrag. Dit praatte ik goed door te zeggen dat ik het zelfde zal doen als met een dochter als Anna.
Hij gaf mij daarna een schouderklop en zei tot kerstmis dan.
Ik vergat Sasha ook niet en we gingen weg
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 19, planning voor zaterdag

Op terugweg naar Anna's haar huis verschuldigd ze nog voor haar vader.
Ik zei dat dit wel goed lag en dat we een plezierige kerst tegemoet gingen.
Eenmaal thuis gingen we nog een uurtje bank hangen voor we naar bed gingen.
En voor nu de gebruikelijke ritueel werd toegepast.
Dus een dikke luier voor de nacht.
Anna deed haar ding en kroop naast me, dit keer al knus tegen me aan liggen.
En bedankte mij dat ik me netjes gedroeg en gaf me een kus op de wang en wenste me welterusten.

Volgende dag weer wakker geworden in een zeer natte luier,werd ik wel wakker alleen in bed.
Anna was beneden gegaan.ik stapte uit bed en liep naar beneden met alleen shirt en luier om.
Niet wetend van een bezoek die Anna had.
Het waren haar vriendinnen, Lisanne en Sharon.
O je bent wakker, goedemorgen Patrick zei Anna,gevolgd door een begroeting van beide dames.
Ik zei ook goedemorgen, maar stond beetje bevroren van de schrik en me gênante houding.
Staand in een natte luier.
Kom ga zitten zei Anna, en ik nam plaats op de bank, vlak naast Lisanne.
Die met grote ogen keek als of ik een grote gevaarte was.
Zittend voelde ik de dikke natte luier meer.

Het gesprek ging verder tussen de 3 dames en ik nam wat thee en probeerde mee te luisteren wat ze zeiden.
Het gesprek ging over uitgaan in bepaalde café waar veel mensen vanuit het ziekenhuispersoneel daar heen gingen. De café kende ik wel en daar komen wel mensen met een status en een hogere klasse.
Geen café voor mij dus. Ik vak erg buitenboord daar.
De dames vonden het wel een fijn café vooral omdat in andere plaatsen ze meer als lustobjecten behandeld werd en snel geprobeerd versierd te worden.
Dit is bloed irritant omdat zij liever uit andere kringen contacten zoeken.

Lisanne vroeg aan mij waar ik graag uit ging, en ik begon dus mee te praten in het gesprek.
Ik gaf aan dat ik vroeger graag naar bruincafeetjes ging maar later toch rustiger was geworden en meer in huiselijke kringen om ging.
Ik zei echter niet door mijn financiële gebeuren niet meer uit ging, en niet mee wou gaan om niet als een profiteur over te komen als me vrienden dit aanboden.
Sharon vroeg daarna om het weekend mee te gaan om met ze vijven weg te gaan. Ze hadden al plannen gemaakt en Joey zal daar bij wezen.

Ik zei dat ik niet kon en wou de reden aangeven toen Anna zei dat ik eindelijk uit die natte luier moest.
Omdat Lisanne blijkbaar de ogen er niet van af kan halen.
Lisanne kreeg een rode kleur in haar gezicht en zei sorry.
Anna stond op en ik moest haar volgen naar boven.
Boven haalde ze snel me luier af en begon met me te praten.
Ik weet wat je wou zeggen, maar dat is helemaal geen probleem.
Ik geef jou €200 en je doet gewoon mee en doet alsof het je eigen geld.
Dus je hoeft helemaal niet schuldig te voelen als ze een rondje gaan geven.

Kom jij niet in de problemen zo dan als je zoveel geld aan me uitgeeft vroeg ik?

Als je het echt wilt weten,nee ik niet ik heb goed salaris bij me werk en ik heb mazzel met mijn ouders.
En ik heb helaas geen opa's en oma's maar die hebben mij een zeer mooi bedrag achter gelaten na hun overlijden. Dat geld heb ik geïnvesteerd en is ver viervoudig uitbetaald.
Ik ga je niet zeggen hoeveel. Maar ik hoef mij financieel niet druk te maken.

Maar Anna ik vindt mooi maar ik kan je dit nooit terug te betalen.

Geïrriteerd zei ze dat ik daar moest over ophouden en gewoon luisteren en genieten zei ze.
En ze trok ondertussen de luier dicht die onder me kont lag.
Nou je gaat gewoon mee nu ik geef je ruim voor die tijd het geld wel.
Ik stond op en gaf haar een knuffel die ze warm ontving.

Kom ik trek je een broek aan en zorg voor een ontbijt.
En we liepen naar beneden en de keuken in.
In de keuken trok ze een kastje open waar brood lag, maar ik zag muesli.
Waar ik wel zin in had dus kreeg ik een kom muesli en nam het met melk.
Van uit de keuken konden we Sharon en Lisanne horen.
Blijkbaar hadden ze ons niet gehoord dat we beneden waren.
Lisanne had over mij had en ik volgens haar er erg leuk uit zag en ondanks me luier toch sexy.
Ik zag een vreemd kijkende blik bij Anna die niet wist hier hoe ze moest op reageren.
ik zelf was gevleid om wat ze zei maar ik keen Anna aan en fluisterde of we nog iets langer konden luisteren.
Sharon begon te zeggen toen ze mij de doek op me brandplek deed van me bovenbeen wel nieuwsgierig was hoe groot ik geschapen ik was.
En Lisanne daarop grapte dat het vast groot moest wezen gezien de bescherming.
Anna wreef in haar ogen van schaamte dat ze zulke vrienden heeft die dit soort gesprekken nog hebben.

Ik zei tegen Anna dat dit gesprek nergens naar leidde en we hun maar moeten toe moesten.
Met me schaal muesli ging ik naast Lisanne zitten die verrast was dat we beneden waren.
Sharon vroeg of we al lang beneden waren.

Lang genoeg voor wat,dat jullie Patrick sexy vinden in zijn luier?
Lisanne schoot meer in kleur als voorheen en Sharon moest lachen en zei sorry.
Ik zei dat ik de compliment wel vleiend vond.waarop Lisanne vroeg of ik vrijgezel was.
Ik keek Anna kort aan die zei dat ik niet bij haar moest zijn voor de antwoord.
Sorry ja ik ben vrijgezel sinds een paar weken.
Lisanne draaide bij op de bank om me rechter aan te kunnen kijken en vroeg op meelevende toon wat er gebeurd was.
Dus ik hield het kort dat het niet werkte voor ons beide.
Sharon zei als niet werkt het ook geen nut heeft om bij elkaar te blijven.
Waarop Anna zei of we over zaterdag avond nog konden hebben.

Lisanne legde haar hand op me been en vroeg of ik wel mee ging en niet.
Ik dacht na en wist wat Anna zojuist boven voor gesteld had en dat ik wel mee ging.
Super zei ze en ze gaf paar kloppen op me been
En er werd gesproken over hoe gezellig we met ze allen konden hebben.
En er werden verhalen gedeeld over hoe gekke en leuke momenten hadden.

Het was ondertussen middag en de Sharon en Lisanne gingen weg.
Beide dames knuffelde me, maar Lisanne ging iets verder door drie kussen te geven
En ze hoopte me zaterdag te zien.

Nadat ze weg waren sprak Anna me erop aan dat Lisanne wel een oogje op me had.
En ik wel gevleid was en ze was wel een mooie meid,maar ik niet iets met haar wou.
Dan moet ik duidelijk tegen haar zijn want ze kan redelijk snel gaan en voor ik weet hangt ze aan mij vast,
Waarschuwde Anna mij.
Ik vertelde dat ze hier niet om bang hoefde te wezen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
luieluieraar zei:
diaperdrenthe zei:
luieluieraar zei:
weer een supppper goed hoofdstuk en wat een schat van een meid ben benieuwd hoe het verder gaat

gr LL
18 hoofdstukken. En verhaal is lang niet af.
gaaaaaaf en trouwens weer mooi realistisch stukje leef me helemaal in :D
hoofdstukken lijken langer te duren en ik probeer dag tot dag te leven met het verhaal. Al is dit een onmogelijke opgave,. Maar zowiezo tot aan de feestdagen in de tijdlijn probeer ik het,
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 20 nog maar de 4de nacht

In de middag aten Anna en ik tosti's en waren we over eten aan het praten.
We konden erom lachen wat we wel en niet lusten.
Wat ik soms lekker vond,vond zij juist weer vies
En wat zij juist lekker vond, vond ik juist weer vies.
Maar er waren genoeg dingen wat we beide lekker vonden.
Ik gaf aan dat ik graag kookte maar dit nooit voor mijzelf deed.
Dat ik soms dagen niet anders dan simpel brood at.
Nu zei Anna dat ze zekers overtuigd was dat ik nu bij haar was zodat ik ook gezonder ging eten.

Na tosti's te hebben gegeten duurde niet lang voor ik nare kramp kreeg.
Anna deed mijn luier af zodat ik naar de wc kon.
Terwijl ik op de wc zat, sprak Anna mij aan dat ze ging vragen of ik andere medicijnen kon krijgen.
Me bijwerkingen waren wel heftig hierom.
Ze belde rechtstreeks naar ziekenhuis naar de afdeling waar ik dus onder behandeling zat.
Van de wc afgekomen zag ik Anna dus bellend aan de telefoon zitten.
Nadat ze klaar was met bellen vroeg ze hoe het ging met de pijn, ik gaf aan redelijk en aardig wat minder.
Raadzaam was om met de diclofinac te verminderen, in plaats van 3 maal daag naar 2keer per dag.
En na het weekend zelfs 1 x per week ieder geval een 8 daagse kuur afgemaakt had.
Dus daar gingen we mee akkoord.
Ik gaf aan dat ik graag wou douchen en beetje uitgebreid als het kon.
Anna ging akkoord en hielp mij met wat uitkleden en de douchehoes.
Daarna ging Anna wat huishoudelijke dingen doen, zoals was draaien en wat schoonmaak.

Terwijl ik stond de douchen begon ik na te denken.Ik moest ik eerlijk bekennen dat veel dingen als een roes nu gingen.
Hoe ik me liet verschonen, ik aangekleed ,dingen geregeld worden, en nu ook voor eten gezorgd wordt.
En ik moest zekers hier niet om gaan klagen. Want ik vond het erg fijn
Het werd namelijk met liefde gedaan.
Al hoewel ik soms gênante momenten meegemaakt hebt. Wordt het verzacht door de liefde en warmte wat ik van Anna erom heen kreeg.
Zij was echt wel in control over mij.
Ze kwam voor mij op en ze beschermde mij . En dat voor iemand die ik deze week heb leren kennen.
Ik was klaar met douchen en nog steeds wist ik niet waar de handdoeken waren.
Ik riep beneden naar Anna waar de handdoeken waren.ze riep moment dat ze zo eraan kwam ze was namelijk aan de telefoon.
Nadat ze klaar was kwam ze naar boven toe en vanuit een kast uit de gang pakte ze een handdoek en droogde ze mij ermee af.
En begon ze te praten over wie ze net aan de telefoon had.
Het was haar moeder en die gaf de tips door betreft het verschonen van mij.
Dat ze dus een luiercrème en talkpoeder moest halen, maar ook billendoekjes niet verkeerd was als ik na een natte luier direct een schone om kreeg.
Dus het betekende dat we straks boodschappen ging doen.
Na ik droog was kreeg ik een luier om en werd ik aangekleed.

We gingen weg en deden snel de boodschappen daarna reden we snel naar mijn huis toe. Zodat ik nog post kon controleren. Hoewel ik onder bewind voering was kreeg ik soms nog post van derden die hun administratie niet goed doen.bij me huis had ik geen post behalve kerstkaartjes.
Ik liep nog me kamer naar binnen en zocht nog wat op. Onder ander me reserve sleutels.
Deze ga ik aan Anna met een knipoog dat ze nu sleutels naar mijn huis had en elk moment welkom was .
Maar werkelijkheid was dat dit me handig leek als ze bijvoorbeeld na werk een keer kon controleren.

We gingen weer terug naar Anna's huis toe.waarna ze vroeg hoe het me luier voor stond.
Ik zei dat hij droog was .ik hoorde een teleurstellende o uit Anne's mond vallen.
Waarop ik vroeg hoezo.
Nou ze wou wel graag de luiercrème en babypoeder bij me gebruiken omdat het haar wel leuk vond.
Blijkbaar genoot ze van de verzorging die ze mij gaf.Ik gaf aan dat ik wel in me luier kon plassen, maar ik deed het liever nu alleen als me blaas echt vol was.
Dit was niet nodig zei ze, het moest geen spelletje gaan worden en ik stemde hier mee in.

Weer thuis te zijn ruimde ze de boodschappen op. En stelde voor om vanavond uit eten te gaan en een film te pakken.ik stemde hier mee in.
De restaurant was snel gekozen en de reservering voor twee was gemaakt.
Alleen de film hadden we moeite mee.
We wouden geen romantische film doen gezien we geen stel waren en dit niet als een romantische date gezien moest worden. Sciencefiction waren ook niet haar films en zekers niet de laatste deel van de hobbit, die ik graag wou zien.en een zogenaamde chickflik werd hem niet.

Dus het kwam hier op neer dat het een horrorfilm werd. Anna was niet erg superblij mee.
Gezien ze nog wel hard kon schrikken.
Waarna ik flauwe opmerking maakte als ze maar niet in haar broek plast van het schrikken.
Anders moest ze ook een luier om.
Waarna in ze me geluierde kont kneep en speels zei dat wil jij wel graag zien, en ik opgewekt ja zie.
Nou weetje , dat komt er mooi niet van in riep ze weer plagend.
Ze kroop boven op mij en ze begon me te kietelen en ik smeekte om genade, en gaf aan dat ik moest plassen.
Ik kreeg geen genade en dat ik moest plassen maakte haar niet uit.
Ik had toch me luier om zei ze.
Van lachen begon de pijnschuiten toch te komen tot me blaas als te waar knapte en ik me luier vol liet lopen.
Ik liet een opluchting los komen.en voelde hoe Anna haar benen langs in mijn zij zaten.
Ik legde me handen, nou hand op haar heupen en ik keek haar diep aan.
Ze keek me met de mooiste ogen aan ik zag liefde en rust erin en vertrouwen erin.
Ik dacht dat het nu zover was dat zij me ging zoenen.
Maar ze tikte me neus aan en zie toet en kroop van me af.

Kom naar boven ik verschoon je en trekken we andere kleren aan.
Boven aangekomen trok ze alle kleren uit die ik droeg. En deed ze me de luier af.
En begon ze voor het eerst met babydoekjes schoon te maken rondom me liezen en kruis.
Echter weer begon me penis op haar handelingen te reageren.
Er komt nog een dag dat hij ze zin krijgt maar dat is niet van mij zei Anna.
Ze pakte de luiercrème en smeerde ze me billen en rond me liezen in.
Daarna pakte ze een luier met inlegger en schoof deze onder me billen en de talkpoeder of in haar woorden babypoeder werd gebruikt.
De luier zat goed om mij heen. Ik kreeg nu een spijkerbroek aan die met moeite dichtging en beste luierrand zichtbaar was, maar ik kreeg een van me nieuwe truien aan die toch wel wat van me kont bedekte

Anna trok daarna ook wat anders aan. Ze nam een mooi zwart truitje aan met een lange hals die ze dubbel vouwde en mooie donkere spijkerbroek die haar rondingen goed weergaf.
Ze zag er extra goed eruit.

We gingen alvast weg om paar drankjes te nuttigen bij een cafeetje om vervolgens naar de restaurant te lopen.we gingen eten bij Macedonische restaurant waar we een gezamenlijke schotel namen.
Met verschillende gegrilde vleessoorten op lag groentes en gebakken aardappeltjes.
En we dronken beide fris. Ik wegens me medicatie en Anna omdat zij rijdt.
Na het schotel waren we echt vol genoeg om te zeggen dat we geen nagerecht hoefde.
We gaven onze complimenten en beide kregen we een compliment te horen die we niet verwacht hadden.
Volgens de serveerster die ons die hele avond hielp waren wij een leuke stel en ze hoopte om ons weer snel te zien.Anna zei uit beleefdheid bedankt en liep met een rode wangen weg uit het restaurant.

We liepen terug naar de auto en ze moest op zich lachen van die compliment.
Wij een leuk stel zei ze.
Ik zei tegen haar dat we tot nu toe wel erg leuk hebben.
Maar we zijn geen stel zei ze, we gaan als vrienden met elkaar om en we hebben niet gezoend of zo.
Dus kan je ons niet als stel rekenen.
Hierop hield ik haar hand weer vast en keek ik naar ogen en zei dat ik haar een kus wou geven.
Ze vroeg alleen een vriendschappelijke kus, en ik ging akkoord en kuste op haar lippen, waarna ze direct mij een terug gaf.
En kreeg een knuffel erna en ze zei dat ik best wel een schatje was.

In de auto duurde het niet lang voor we bij de bioscoop waren.
We gingen de film kijken en zoals in elk horror film waren er schrik momenten.
Ik was op dat moment af en toe de pineut als ik voelde hoe ze in me arm kneep van de angst.
Ondertussen moest ik plassen en dat deed ik in alle ontspanning.
Alhoewel het niet lang duurde of ik het van schrik zelf deed.

De film was afgelopen en hoewel de film goed was was Anna wel blij dat hij klaar was.
We gingen naar huis en vrij direct naar bed.
Waar Anna me verschoonde op de nieuwe manier.en ik daarna in bed kroop
Snel kwam ze naast me liggen en dit keer gaf ze me een kus op de mond en wenste ze me welterusten.
Ze kroop weer naast me en ik gaf haar een kus of de voorhoofd en zei ook welterusten.
Zij viel dit keer snel in slaap en ik dankzij haar ritme van haar ademhaling waar ik graag naar luisterde.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Hoofdstuk 21 Avondje uit met vrienden van Anna[\b]

Volgende dag werd ik wakker begroet door Anna.
Die lag wakker in bed , maar zei dat ze geen zin om eruit te gaan omdat het zo lekker warm in bed nog was.ik wou met me hand richting me luier gaan, waarop Anna zei dat deze nat was.
Weer een nacht niet droog gebleven.
Anna en ik bleven nog knus in bed liggen. Buiten was het weer niet al te best.
Hagel met dikke windstoten en onweer. Een goede rede om warm in bed te blijven.
Na een tijd moest ik plassen en liet het lopen in me luier die nog wel veel kon hebben.
Hij werd nog Dikker en zorgde voor extra warmte.
Anna merkte dat ik geplast had en voelde de luier nogmaals.
Ze drukte erop en vroeg of ik dit nou zo lekker vond.
Ik gaf eerlijk haar de antwoord van ja dat het juist mij nu ook opwind, vooral zij nu met haar hand bij zit.toen ze met een gewetensvraag kwam.Nooit meer seks of nooit meer dragen van luiers
Poeh moeilijk op zich maar ik zal kiezen voor nooit meer dragen van luiers.
Waarop ze de andere vraag stelde.bij de liefde van me leven blijven en nooit meer seks .
Of vrijgezel zijn en seks blijven hebben.
Het waren lastige vragen die ze stelde. Maar als de liefde juist is dan nooit meer seks.
Mooie antwoorden zei ze waarop ze me stevig vast hield.

Hoe ze zo naast me lag zal ik bijna denken dat we een relatie of zoiets hadden.
Maar we zoenen niet en hebben geen seks gehad. Enigste wat ze doet is me verzorgen.
Gezien ik niet een adult baby ben en we spelen de rol van moeder en baby niet.
Kun je alleen zeggen dat we goede vrienden zijn.

Ik vroeg aan haar hoe lang geleden dat zij seks gehad heeft.waarop ze ging na denken.
Het was zo half jaar dat ze de ex uit huis getrapt heeft als te waar, en daarvoor gezien hij homo is niet echt veel en vaak seks hadden. Dus ze dacht zo 8 tot 9 maand geleden.

Mis je het niet vroeg ik?
Ik heb wel behoefte eraan maar echt missen nee, gelukkig kan ik me prima zelf bevredigen.
Hoe zit het met jou dan vroeg ze?

Ik durfde haar nu niet me eerlijke antwoordt te geven.gezien hoe alles nu gaat giert me dierlijke instinct het uit en had ik volle lust om iets met Anna zal doen.
Daarnaast met het lichte fysieke contact was het sowieso moeilijk in te houden.en hoe vaak ik wel niet een erectie van haar kreeg.

Maar ik gaf wel een lichte eerlijke antwoordt dat ik wel behoeftes eraan en dat ik me zelf niet kon bevredigen.
Waarop ze vroeg waarom niet.
Ik liet me gipspootje zien waarop ze direct zei er is niks met je linkerhand toch?
Klopt, maar na ziekenhuis was ik geen moment alleen geweest om met mezelf prove bezig te zijn.
Anna zei dat ik rustig tijdens douchen wat kon doen of desnoods alleen boven kon wezen.
En ik beschaamd zei dat,dat niet nodig was.
Waarna ze zei als ik met seksuele spanning kwam te zitten niet gezond was om lang te laten negeren.
Waarop ik een grap vorm vroeg of zij mij daar niet kon helpen.
Ja ik wil je met vele dingen helpen maar behalve dat.
En ze koelde de lichte opwinding af door de dekens af te slaan en zeggen dag ik een douche moest nemen.
Ze trok me de luier uit shirt uit en ik kreeg de douchehoes om.

Na het douchen was het al 1 uur geweest dus hadden we de hele ochtend in bed gelegen.
Voordat ik verschoont werd ging ik naar de wc voor darmklachten
Ik werd wat nu een standaard ritueel werd verschoont door Anna, zalf talkpoeder en een verse luier en aangekleed.daarna gingen we de keuken in
We aten broodje,eenmaal op ging Anna nog wat huiswerk maken en ik vermaakte mij met de televisie en tablet.

Voor ik het wist was het etenstijd en vanuit de keuken rook ik iets lekkers.
Anna was een pasta gerecht aan het maken.
Hiervan genoten te hebben en nog lekkere dessert.

De tijd erna gaf Anna mij €200 voor avondje uit.
En rond 8 uur stond Joey voor de deur die warm begroet werd door Anna.
Waarna Joey aandacht aan mij schonk.
Hij was wat rustigere dan de vorige keer en begon te vragen hoe het nou met me pols ging.
Toen ik dat gezegd had dat wel ging vroeg hij hoe ik het nou deed met masturberen.
Waarop Anna plagend zei misschien wil Joey jou daarmee wel mee wilt
Waar Joey een enthousiaste kreet maakte van ja graag.
En ik heb bedankte van liever niet en hij deed alsof hij teleurgesteld was.
En weer in serieuze toon sprak en zei dat ik geen homo was of iemand die in de kast zat.

We waren gezellig aan het praten waarna de beide dames Sharon en Lisanne er ook waren.
Iedereen begroete elkaar warm ik kreeg van beide dames een knuffel en van Lisanne drie zoenen.
Er werd wat drinken ingeschonken voor de meeste alcohol.ik nam heel saai een cola.
Maar had wel lol met de gezelschap waar ik onder bevond.

Opgegeven moment waren we over shotjes aan het praten waar ik zekers mee wist over te praten. Gezien ik barman geweest was en met gemak de lekkerste soorten wist te maken tot kleurrijken en in laagjes.
Toen zei Lisanne dat ik mee moest naar de keuken en paar kon leren te maken. En die ze konden opdrinken voordat we weg gingen.
Ik liep dus mee richting de keuken en keek wat er was aan drank.
En vertelde over een paar en schenktechnieken waarna ze erg dicht bij me kwam staan.
Intiem dicht en ik werd er verlegen van.Op gegeven moment kwam ze met haar hoofd dicht bij me .
Kijken hoe ik paar shotjes maakte.ik draaide me hoofd een beetje en gaf haar een glimlach.
Wat zij als een opening zag en ze begon me te zoenen.
Ik liet me hier mee ingaan maar hield mezelf en haar tot een stop en ik zei dat ik het niet kon.

Teleurgesteld vroeg Lisanne waarom niet en vroeg in een zin of het door me ex kwam of zij niet aantrekkelijk was.
Het kwam niet door me ex en jij bent zekers wel aantrekkelijk gaf ik aan.
Maar wat is dan de probleem vroeg ze?

Ik dacht na en keek richting de keukendeur.
De oude ik had hier aan toegegeven en haar op ten duur gekwetst of teleurgesteld.
Was in me horecatijd redelijksuccesvol met de dames. Maar dat ligt al 4 jaar achter mij.
Ik zie me zelf anders nu.maar ben wel iemand die graag lusten deel met de juiste persoon.

Ik keek Lisanne aan en ging haar teleurstellen. Ik vertelde dat ik het niet zekers wist,maar ben volgens mij verliefd op iemand anders en daarom niet haar wil zoenen.
Ze keek me aan met een halve glimlach en vroeg of het Anna was?
Heel eerlijk zei ik ja, en ze begreep mij waarom ik dus niet wou zoenen.
Hierop gaf ze een kus op me wang en gaf ze me een knuffel.
Maar ze dreigde me als het ooit wat wordt tussen Anna en mij en ik bedonder haar.
Dat ik een stoma en een katheter zal krijgen.

Lisanne pakte de een dienplaat en bracht de gemaakte shotjes naar de woonkamer
En riep ze overdreven shotjes!
De gemaakte shotjes werden genuttigd door de vier en ik genoot van de complimenten die ik erom kreeg.
Na de shotjes zei Anna nog ff wat make up op deed en snel omkleedde, en ik werd mee naar boven genomen.

Anna zei dat ze mij ook ging verschonen met een extra inlegger gezien het een late avond werd.
En ik van cola of fris misschien toch vaak naar de wc moest.
Tijdens het verschoon ritueel vroeg ze waarom het zo lang duurde in de keuken met Lisanne.
En ik zei dat ze me gezoend heeft en ik niet wou.
En waarom heb je dat ook gezegd vroeg Anna.
Ja ik heb haar de waarheid verteld.En dat is vroeg ze weer.
Ik zuchte en zei omdat ik misschien verliefd op jou bent.
Nee,zei ze.Dat kan niet Patrick je kan niet verliefd op mij worden.
Als dat echt zo is dan kan ik straks niet met jou normaal omgaan.

Ze trok me de kleren aan en ik wou een knuffel geven maar ze had zich al omgedraaid om voor zich zelf bezig te gaan.ik liep alleen naar beneden in een erg dikke luier nu om.
Ik ging met de rest nog zitten en ik maakte nog 3 shotjes.
Waarna Anna naar beneden kwam
Kort erna kwam er een taxi die ons naar de desbetreffende café bracht.

We hadden een geweldige tijd en de shotjes en drankjes gingen rond.
En we trakteerde om de beurt.
We lachte om elkaar. Maar ik bleef de hele tijd nuchter.
Na paar uur hoorde ik alleen dronkenman praat het was tegen 4 uur aan en de tent ging sluiten.
We zochten nog een grill restaurant die nog open was. we aten wat en gingen daarna met taxi naar huis toe.De taxi bracht iedereen naar hun Eigenhuis toe.
En Anna's haar huis was het laatst.zij sliep op de achterbank toen we daar waren.
Ik betaalde de taxi had van iedereen geld gekregen en genoeg van de €200 overgehouden.
Ik maakte Anna wakker die nog wel nuchter genoeg was om eruit te komen.
Ze ging naar de wc en ging rechtstreeks naar bed.
Alleen was ze mij vergeten te verschonen. En ik had inderdaad door veel fris drinken,twee keer in me luier geplast.
Ik trok me schoenen uit en eerst sinds paar dagen me broek. Die ik met dubbele moeite uitkreeg.
Door me gips arm en me dikke luier.
Boven in de slaapkamer lag Anna te slapen. Ik kroop er naast en probeerde te slapen.
Ik dacht dat ik niet had moeten vertellen dat ik misschien verliefd op haar was.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
hoofdstuk 22 een kille zondag

Ik wordt vroeg wakker en zie Anna K-O in bed liggen.
Ik wil uit bed komen terwijl ik nattigheid voelt. Letterlijke nattigheid.
Me luier was gaan lekken en dat was zichtbaar op bed.
Ik wilde Anna niet wekken dus ik trok de gedeelte los om te zien of matras niet vies geworden was.
Gelukkig lag er een molton onder. Ik liep naar de douche en pakte een oude handdoek en probeerde daar nog mee de bed droog te krijgen.
Ik zag dat het geen nut had.

Ik besloot de luier af te doen die erg zwaar aanvoelde en toch wel ongemakkelijk.
Als een zak aardappels viel hij op de grond op moment ik hem los trok.
Door dat hij vol was kwam er absorptie gel op de grond te liggen.
Ik zocht een zak waar ik de luier in deed en probeerde met hand de gel op te ramen. Met 1 hand lukte had niet. En het was een tapijtstof dus ging lastig worden.
Ik zal het moeten opzuigen met stofzuiger, maar kon dat niet doen omdat Anna nog sliep.
Dus besloot ik te gaan douchen,na het douchen kleedde ik me zelf aan.

Ik ging beneden en besloot om een verse sinaasappel te maken en besloot wat broodjes wat te bakken.
De broodjes waren na half uurtje klaar, dus hield ik ze eruit.
Met de bord leunend op me rechter arm pakte ik met links de broodjes.
Terwijl ik bij het laatste broodje me duim verbrande aan de rooster.
Door schrik reactie viel de bord met broodjes en de bord was gelijk in stukken kapot gevallen.
Terwijl ik gelijk de broodjes oppakte stapte ik ook nog eens in een scherf met me voet.
En dat liet ik ook horen.

En dit hoorde Anna die brak wakker werd. Haar eerste gezicht was de bed die erg rommelig was, ze zag een handdoek liggen en hield deze weg waar ze de natte plek zag liggen.
Dus ze ging met tegenzin de bed uit en trok alle beddengoed eraf om het te verschonen.
Daarnaast stapte ze met haar voet in de gel .Nu was ze boos en sacherijnig.
En liep ze mopperend de trap af waar ze mij met een bloed onder me voet ziet en scherven van de bord op de grond.

Godverdomme zei ze en ze pakte uit een kast een bezem om de scherven aan de kant te krijgen.
Daarna ging ze me moet behandelen. De snee was niet diep zij ze dus deed ze een grote pleister erop en zorgde ervoor dat ik me sokken aan had.
Ga alsjeblief in de woonkamer zitten zei ze met een toon die duidelijk was dat ze niet blij is.
Dus ik ging zitten . Anna ruimde de scherven op in de keuken.daarna ging ze de hele slaapkamer schoon zuigen en omdat ze toch bezig was deed ze de hele boven verdieping.

Daarna deed ze de oude bedden goed in de wasmachine en deed erna het nieuwe erop.
Na een uur druk bezig geweest te zijn liep ze de keuken in en zag ze de afgebakken broodjes en de ver geperste sap.
Ze zuchtte diep en nam een broodje en belegde die met kaas en nam het een glaasje sap.
Ze kwam in de woonkamer en het was zichtbaar dat ze zwaar geïrriteerd was.
Volgende keer als je een ongelukje krijg. Mij direct wakker maken. Nu heb ik een behoorlijke rommel mogen opruimen.
Ik zat op de bank met het verbrande stuk duim tegen me mond.
Wat ik er met je duim vroeg ze. En ik gaf aan verbrand te wezen door het broodjes uit de oven te halen.

Ze schudde haar hoofd van nee en ze liep de keuken in om een theedoek met daarin ijs te pakken.
En kwam ermee terug , hier probeer deze op je duim voor tijdje te houden en ik zal zo kijken of je er iets om heen moet of niet.
Het viel gelukkig wel mee

Ik probeerde niks te zeggen en bleef rustig zitten.
Gegeven moment speelde me darmen op en ik moest naar de wc, waar Anna vroeg wat ik ging doen op een felle manier.Rustig zei ik, ik moet naar de wc voor me diarree klachten.
Na me wc bezoek ging Anna met huiswerk bezig in de keuken.
Ik pakte zelf nog paar broodjes en wat sap en ging expres in de woonkamer zitten.
Ik durfde niet iets aan Anna te vragen gezien ze aardig geïrriteerd lijkt.

Dus probeerde ik de tijd te doden in de woonkamer op me tablet. Paar uur ging verder en ik ging naar de wc om te plassen. Ik had geen luier om dus moest ik het daar wel doen.
Ik liep de keuken in om me handen te wassen en Anna keek me met een blik met de vraag wat ik hier deed.
Ik zei dat ik me handen ging wassen en ze draaide weg met haar gezicht naar de laptop waar ze op
werken was.

Paar uur later en het was 6 uur geweest ik had ondertussen best honger gekregen.
Dus ik liep in de keuken waar Anna nog druk bezig was met de laptop.
Ik vroeg hoe het maar nu ging en ze was kort af en zei dat het wel ging
Daarna vroeg ik of er plannen waren voor eten.ze ging recht opzitten en zei met oprecht geen zin om eten te maken. Ik mocht wel wat bestellen zei ze zei zal nog wel paar broodjes eten en niet al te laat maakte.
Maar ik at ook paar broodjes en ging terug de woonkamer in en keek wat tv.
Ik hoorde Anna naar boven gaan rond negen uur en na half uur kwam ze terug in haar nachtkleren.
Ze ging naast me zitten en verontschuldigde zich voor haar gedrag en dat ik het niet verdiend had.
Maar ik moest haar wel beloven niet domme dingen moet doen, zoals broodjes uit een oven halen.
Ik wil gewoon niet dat je zelf meer pijn gaat doen dan dat je al hebt.
Ik stemde akkoord, alhoewel ik bij me zelf dacht dat het wel mee viel en toen ik voor me hand in de gips zat ook veel alleen moest doen.

Ze zei dat ze naar bed ging en graag wou dat ik mee kwam.
Hoewel het aan de vroege kant was voor mij stemde ik in.
De ritueel die ik vanochtend gemist had werd nu gewoon herhaald
Nadat ik een me luier om kreeg voor de nacht.
Ik stond op en kreeg een kus op me voorhoofd en ze aaide me door me haren.
We lagen in bed en ze schoof tegen me aan en knuffelde me en ze kwam daarna iets omhoog om mij een kus te geven op me mond en ze zei welterusten.

Ze sliep redelijk snel en ik luisterde naar haar ademhaling die rustgevend overkwam.
Op haar gezicht af te lezen leek ze wel gelukkig.zij had me leven zekers ook een stukken gelukkiger gemaakt.
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
een kleine piek in het verhaal en dan een heel diep dal en daarna weer terug op gewoon nivo van de verliefdheid tussen hun 2, heel spannend ben benieuwt wat er gebeurd, volg je verhaal op de voet, wel weer gaaf geschreven en het lijkt allemaal zo echt zicht af te spelen. Kan er een beetje beelden bij vormen dat is echt leuk verhaal lezen

gr LL
 

PietjeDLimburg

Superlid
Echt eens een keer een leuk DL verhaal! Zonder dat het weer eens extreem word en overdreven!

Hier hou ik van! Top verhaal!

Meeeeerrr...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Kleinmaarfijn Nieuwe pampers gescoort AB/DL Fotos 5
J Heyyy goed nieuwe Broekplassers en Poepers 8
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
R Nieuwe voorstel add in de hoop duidelijkheid te geven Voorstellen 5
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
AB / DL25 Nieuwe mod moderator talk 15
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
S Nieuwjaar nieuwe kansen Contact advertenties 5
Cuddles4Life Nieuw op deze site - ab/dl meid Voorstellen 40
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
Tenaatje@ Nieuwe zending save express Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 6
S Nieuwe tena active fit ultima!!! (met foto's) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Little/daddy_Q Nieuwe pornhub video AB/DL Filmpjes 9
DDMatty Nieuw Lid, Nieuwe Contacten :) Voorstellen 24
Pamper86 Show hier je nieuwe spullen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
W Nieuwe luiers in babystijl AB/DL Filmpjes 22
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
MaxxToddlerLife Nieuwe Luiers DiaperMinister Luiers 77
Jappie1996 Dp-vids (nieuwe site) AB/DL Filmpjes 33
Bam-Bi Nieuwe romper te ruil Pub 10
glennm Nieuwe broekje Contact advertenties 10
Luierikl Pampers nieuwe verpakking en minder stretch :-( Luiers 7
Vivas Nieuwe daddy stelt zich voor. Voorstellen 21
Alice Nieuwe ABDL mini docu op youtube AB/DL Filmpjes 40
Babyukkie Wauw , zo lief nieuwe spenen gekregen AB/DL Fotos 10
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
Little boy Nieuwe luiers besteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Nieuwe uitdaging N 6
Inco-plastic-24/7 Nieuwe voorraad binnen gekregen Algemeen 16
M Vlaamse mama neemt een nieuwe start Contact advertenties 33
nina15000 Nieuwe luierbroekjes Luiers 6
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
D Filteren op onderwerp bij nieuwe berichten (en eventueel elders) Ideeën Bus 5
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Tiny Hoi! Voorstellen 44
P Nieuwe Crinklz Piratenstijl en tweede thema Sprookjesthema in sprookjesstijl Luiers 3
R Nieuwe Brabantse baby Voorstellen 45
Ominous_rumors Nieuwe crinklz fairy tale Vragen & Info Shop 8
S Daddy/DL opzoek naar nieuwe contacten Contact advertenties 7
M Nieuwe rompers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DiaperLuw De nieuwe rearz mermaid tales zijn echt fantastisch, maar... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Redheaddiaper Nieuwe luiers 16+ Board 12
LuierD Nieuwe mensen ontmoeten Contact advertenties 8
B Nieuwe luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
D Nieuwe luiervrienden maken Contact advertenties 1
M Nieuwe Amsterdammer Voorstellen 16
HomeHeart Nieuwe aanwinst Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierD Hallo allemaal Voorstellen 14
Senna ab Nieuwe luiers besteld!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan