Peetoom (TB, ML, TL, WL, NL, GL, VN, BP)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 1,4%
  • 9

    Stemmen: 10 14,1%
  • 10

    Stemmen: 58 81,7%

  • Totaal stemmers
    71

Luier 86

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

werkt ook positief op mijn humeur als vanouds, ik ben ook weer blij snakebite (wat vroeg :eek:) ;)
en kijk met geduld uit naar wat komen gaat. zie wel welk lijk er uit de kast komt.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Het heeft even geduurd maar als er iets komt komt er ook iets goeds!
Goed begin van een warme nacht.
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Luier 86 zei:
werkt ook positief op mijn humeur als vanouds, ik ben ook weer blij snakebite (wat vroeg :eek:) ;)
en kijk met geduld uit naar wat komen gaat. zie wel welk lijk er uit de kast komt.
Inderdaad wat vroeger dan gepland; maar ik kon mezelf even niet inhouden, haha. Heb nu zoveel hoofdstukken op voorraad dat ik er wel een beetje mee kan strooien. ;)

silverbaby zei:
Het heeft even geduurd maar als er iets komt komt er ook iets goeds!
Goed begin van een warme nacht.
Thanks; dat is ook de bedoeling. :p
 

speentje

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

!1 Wat een schitterend vervolg , doe zo voort.
Vanmij krijg je een dikke 10 voor het vervolg van dit verhaal
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

speentje zei:
!1 Wat een schitterend vervolg , doe zo voort.
Vanmij krijg je een dikke 10 voor het vervolg van dit verhaal
Thanks, speentje! :D

Zowel voor het compliment, als het feit dat je na al die tijd nog steeds meeleest. Echt super! :)
 

AnneT

This is who i am
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Ook aan de andere kant van deze planeet zijn er twee mensen die er van genieten !1
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

AnneT zei:
Ook aan de andere kant van deze planeet zijn er twee mensen die er van genieten !1
Haha, heb ik vandaag toch nog een nieuwe markt aangeboord. ;)
 

Miche

Gewaardeerd Lid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

ik begon hier enkele dagen geleden pas mee nu ik alles wat geschreven is uit heb wacht ik op het volgende deel
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

WOUTIE zei:
ik begon hier enkele dagen geleden pas mee nu ik alles wat geschreven is uit heb wacht ik op het volgende deel
Wow, fijn dat je alles hebt gelezen en nog steeds meer wilt, haha. :p
Maandag begin ik weer met posten. :)
 

Miche

Gewaardeerd Lid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Oke ik had later mijn laptop erbij moeten pakken op de telefoon leest ( en schrijft ) moeilijker
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

WOUTIE zei:
Oke ik had later mijn laptop erbij moeten pakken op de telefoon leest ( en schrijft ) moeilijker
Daar heb je helemaal gelijk in! Heb je zelf ook verhalen gepost? Zal ik daar ook eens naar kijken. :)
 

Miche

Gewaardeerd Lid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

en ik heb dit profiel nog maar net dit verhaal heeft me er echt toe gezet om een account te maaken
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Peetoom (Nieuwe hoofdstukken)

Beste allemaal,

Vanavond zal ik weer een nieuw hoofdstuk van Peetoom posten.

Dit zal één van de laatste zijn die op dit forum te lezen valt, aangezien ik per oktober al mijn verhalen ga verhuizen naar een nieuwe plek op het internet. Daar zal ik ook Sofie een vervolg geven, en Celblok D en Bureau Holmes een nieuwe start laten meemaken.

Verschillende andere schrijvers zullen met mij meeverhuizen, dus er zal op het nieuwe plekje een hoop te lezen zijn! Uiteraard helemaal gratis. ;)

Zodra de nieuwe site in orde is, zal ik iedereen natuurlijk voorzien van een linkje. :)

Mochten er nog meer mensen zijn met interesse om mee te verhuizen, stuur me dan gerust even een PM voor meer informatie. ^-^
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Heey ik heb nog niet zo lang een account maar ik lees jouw verhalen al wel lang en ik ben er echt verliefd op! Kan echt niet wachten tot de vervolgen op de site! Wou dat ik goed kon schrijven dan was ik met je meeverhuist :)
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

tbdlA14 zei:
Heey ik heb nog niet zo lang een account maar ik lees jouw verhalen al wel lang en ik ben er echt verliefd op! Kan echt niet wachten tot de vervolgen op de site! Wou dat ik goed kon schrijven dan was ik met je meeverhuist :)
Als kenner van de verhalen hier kan ik zeggen dat jij ook aardig aan de weg timmert.
 
Bovenaan