Peetoom (TB, ML, TL, WL, NL, GL, VN, BP)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 1,4%
  • 9

    Stemmen: 10 14,1%
  • 10

    Stemmen: 58 81,7%

  • Totaal stemmers
    71

Paddy

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Doe maar rustig aan, aan de ene kant denk ik snel snel,
Aan de andere kant vind ik de spanning van het wachten en het "zou het er zijn" gevoel ook wel leuk.
En welke Manga lees je ?
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Manga's zijn cool, vooral als er chibi's bij zitten :)
Die teken ik zelf ook, en dan plak ik ze op mijn lesboeken, dan is er nog wat leuks aan :)
 

Adotiln

Beginneling
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Ik ben vanochtend begonnen met lezen, en ik heb er bijna een aardig tijdje over gedaan maar het was één en al genieten. Ik had me geen betere tijdsbesteding kunnen bedenken op deze natte zondag.
Benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

paddy123 zei:
Doe maar rustig aan, aan de ene kant denk ik snel snel,
Aan de andere kant vind ik de spanning van het wachten en het "zou het er zijn" gevoel ook wel leuk.
En welke Manga lees je ?
Ja, heb besloten om 'Peetoom' gewoon weer op de maandag te gaan doen. Dat werkte eerder ook prima. :)
Momenteel lees ik alleen 'Liar Game'; ben wat dat betreft toch meer van de anime, haha. :p

Adotiln zei:
Ik ben vanochtend begonnen met lezen, en ik heb er bijna een aardig tijdje over gedaan maar het was één en al genieten. Ik had me geen betere tijdsbesteding kunnen bedenken op deze natte zondag.
Benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
Wow, ik denk dat je er hoe dan ook behoorlijk wat tijd aan kwijt zult zijn geweest. Thanks! Blij dat het je zondag een goede invulling heeft kunnen geven, haha. :p
 

tb-verhalen

Beginneling
daiperlovertjuh zei:
lange nachten maak jij zeg...
Geduld is een schone zaak! George rr Martin doet gemiddeld 6 jaar over een nieuw boek en als hem gevraagd wordt wanneer het nieuwe boek uitkomt antwoord hij: het komt uit wanneer het uitkomt.
Zo ook hier toch? Rustig afwachten, komt vanzelf!
 

Miche

Gewaardeerd Lid
tb-verhalen zei:
daiperlovertjuh zei:
lange nachten maak jij zeg...
Geduld is een schone zaak! George rr Martin doet gemiddeld 6 jaar over een nieuw boek en als hem gevraagd wordt wanneer het nieuwe boek uitkomt antwoord hij: het komt uit wanneer het uitkomt.
Zo ook hier toch? Rustig afwachten, komt vanzelf!
ja maar dit is geen heel boek dus...
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
daiperlovertjuh zei:
lange nachten maak jij zeg...
Tsja, ik heb ook nog een leven buiten dit forum. En eerlijk gezegd zorgen dit soort 'grappige' reacties er eigenlijk voor dat ik opzettelijk nog wat langer wacht. Als 't niet goed is, doe het dan lekker zelf. Kun je dat niet? Bijt dan gewoon op je tong, want met commentaar als dit kan niemand iets zinnigs.

tb-verhalen zei:
Geduld is een schone zaak! George rr Martin doet gemiddeld 6 jaar over een nieuw boek en als hem gevraagd wordt wanneer het nieuwe boek uitkomt antwoord hij: het komt uit wanneer het uitkomt.
Zo ook hier toch? Rustig afwachten, komt vanzelf!
Nou, ik heb te veel respect voor auteurs als George R.R. Martin om mezelf ook maar enigszins met hem te vergelijken. :p Maar ik ben het wel eens met zijn instelling. Kwaliteit gaat altijd voor. Ik lever verhalen af aan de beste kwaliteit die ik kan bieden. Ik wil dat dat mijn visitekaartje is. Dat dat mijn verhalen onderscheid. Voor mensen die dat niet kunnen waarderen staan hier nog een kleine duizend andere verhalen. De mensen die het wél kunnen waarderen weten inmiddels dat het wachten altijd meer dan genoeg beloond wordt.

woutie zei:
ja maar dit is geen heel boek dus...
Dan nog werk ik in mijn eigen tempo en voor mezelf. Zodra één van jullie mij ook maar eens één cent voor mijn verhalen zou betalen, heeft die persoon recht van spreken over het tempo van posten. Tot die tijd geldt het volgende: ik werk nu al meer dan twee jaar aan dit verhaal. Het is een groot deel van mezelf; er zitten bloed, zweet en tranen in. Dan ga ik het nu niet allemaal afraffelen omdat het anders té lang duurt.
Kun je dat niet waarderen? Dan zijn er genoeg onrealistische verhalen hier, met de nadruk op geilheid en niet het verhaal zelf. Maar, gemeen als ik ben, zal ik ze allemaal voor je spoilen: jongen is DL, verliefd op meisje, meisje blijkt ook DL, luierseks. zzzzz

Zo; dat is eruit. Tot maandag!
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
heb eens geduld voor de beste schrijver hier daar zijn we allemaal toch trots op en kijken allemaal uit naar een verhaal het duurt gewoon nog eventjes en dat maakt het deste leuker om het te lezen als het er staat.
denk eerst eens even na voordat je iets post en probeer maar een verhaal te verzinnen zoals dat van peetoom lukt je niet. diaperlovertjuh en woutie
 

Luier 86

Superlid
voor dit vak en de tijd die dit vergt heb ik niks anders dan diep RESPECT, schrijvers genoeg; maar de creme de la creme is schaars, wat komt komt en wat in het vat zit verzuurt niet, WAAR IS DIE SOMBRERO. dit doe ik je niet na snake bite, waag me hier niet mee te meten.
 

daiperlovertjuh

blij zijn we allemaal op onze eigen manier
ik bedoel het niet opdringerig ofzo ik heb gedult en respecteer jou en je manier van verhalen schrijven helemaal.
je bent de beste schrijven van dit forum
succes me de volgende delen ik geniet elke keer weer van welk deel dan ook.

groetjes
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
woutie zei:
tb-verhalen zei:
daiperlovertjuh zei:
lange nachten maak jij zeg...
Geduld is een schone zaak! George rr Martin doet gemiddeld 6 jaar over een nieuw boek en als hem gevraagd wordt wanneer het nieuwe boek uitkomt antwoord hij: het komt uit wanneer het uitkomt.
Zo ook hier toch? Rustig afwachten, komt vanzelf!
ja maar dit is geen heel boek dus...
Nou als je de reacties weglaat kun je er een best redelijke pocket van maken.
 

richard1991

Beginneling
Zelfs ik heb nu het geduld om td wachten tot deze topschrijver weer een nieuw deel plaatst.



Zolang je niet respecteerd hoeveel tijd sommige mensen in een verhaal steken, moet jezelf maar eens je best doen om uberhoudt een verhaaltje te schrijven.
 

saar95

Beginneling
woutie zei:
das natuurlijk ook weer waar dus afwachten maar ik dacht datdit deel al klaar was niet dus
Ik schrijf zelf ook en ook al is iets al helemaal uitgedacht, opgeschreven en klaar kan het geen kwaad om te wachten. Ik heb verhalen liggen die al jaren "klaar" zijn. Verhalen een tijd later overlezen, een second opinion vragen, fouten verbeteren, zinnen net iets anders neerzetten, verhaallijnen nogmaals overwegen, kan absoluut geen kwaad. Als je het gepost hebt kan je namelijk niet meer terug. Respecteer dat en geef een ander de ruimte om de tijd te nemen om te schrijven. Realiseer daarbovenop dat ik (en ik denk met mij veel anderen) als ik een verhaal als "peetoom" klaar had liggen en uitgeschreven had het zeker niet GRATIS op een website zou neergooien. Vooral met reacties die hier regelmatig neergesmeten worden. We mogen van geluk spreken dat Snakebite dat wel doet. Dus iets meer dankbaarheid zou sommigen hier goed staan want er komt een dag dat hij er echt genoeg van heeft.
 
Bovenaan