Sam

welk cijfer geef jij dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    33

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Regen viel met bakken uit de lucht. Het was een stormachtige avond toen Sam op zijn zolderkamer zat.
Sam was een jongen van 14. Hij had bruin halflang haar. Hij was ook redelijk lang met een neutraal gezicht. Niks mis met hem, behalve dat hij sinds zijn puberteit een geheim meedroeg. Niemand wist er van, maar hij voelde al sinds zijn 10e iets voor luiers. Verder zat er niets in de weg voor Sam: hij had veel vrienden, een redelijk afgetraind lichaam, en hij zat in een 3e jaar havoklas.
Sam had weinig door van het stormachtige weer buiten, want er drong keiharde harstyle muziek door de speakers die hij vorige maand voor zijn 14e verjaardag had gekregen. De buren vonden het zo geweldig, dat ze de politie zelfs hadden uitgenodigt. …. Achja, het zijn maar oude mensen dacht Sam.
Hij stond op van zijn bureaustoel, en merkte dat zijn luier al bijna tot zijn knieeën hing. Net toen hij de plakkers van zijn luier los wou gaan maken om zichzelf te verschonen, stond er op zijn computerbeeldscherm dat Sarah tegen hem begon te praten. Sarah vroeg of Sam zin had om morgenavond met haar en Tom naar de bioscoop te gaan. Er zou een nieuwe film draaien genaamt “The Mechanist”. Eerst probeerde Sam een beetje terug te krabbelen want hij mocht Tom niet zo, maar toen hij hoorde dat Jason Statham de hoofdrol speelde moest hij natuurlijk wel kijken! Hij was al jaren grote fan van hem. Sam ging akkoord, en ze spraken morgen om 8 uur bij de Leidse bioscoop. Sam sloot zijn pc af.

Hij was vandaag alleen thuis. Zijn ouders gingen samen naar de musical “Soldaat van Oranje”. Zijn ouders zaten de hele tijd onder het eten enthousiast te vertellen over hoe het publiek rondjes draaide om het toneelstuk….. BORING dacht Sam onverschillig. Maar hij had het beste voor met zijn ouders, en dus vond hij het leuk dat ze samen ergens heen gingen. Zijn zus ging iedere zaterdag stappen, en vandaag was het zaterdag, vandaar dat zei ook weg was.
Sam keek op het horloge dat hij vorige maand gekregen had op zijn 14e verjaardag. Pff, het was alweer 11 uur. Wat gaat de tijd snel als je met een natte luier achter de pc zit. Dacht Sam. Over een tijdje zouden zijn ouders of zus al weer thuiskomen. Dan moest hij alles opgeruimd, en opgeborgen hebben. Zijn ouders vertelde dat het toneelstuk rond 12 uur afgelopen was, en dat ze daarna nog wat gingen drinken, dus ongeveer 2 uur weer thuis konden zijn.
Sam ging midden in zijn kamer staan, en liet nog een plas lopen. Toen hij klaar was, dacht hij een heel bekend deuntje te horen onder de muziek die uit zijn boxen knalde. Hij liep met vaart naar de andere kant van zijn kamer, waar de geluidinstallatie stond. Hij drukte de powerknop in, en de muziek kapte er gelijk mee. Het was doodstil in de kamer, op het geluid van een telefoon-deuntje na. Sam liep naar zijn bed, en griste zijn telefoon van het laken af. Hij keek op het beeldscherm en zag dat Sarah hem belde. Op datzelfde moment klonk de deurbel. Sam nam op, terwijl hij zijn spijkerbroek en shirt weer aantrok, naar beneden liep
“-Sam? “
“-uhm ja?..”
Even was het stil, op het gesnik van Sarah na.
“-Ik….ik heb ruzie met me ouders..Kan ik misschien vannacht bij jou slapen?”
“-Nou… Ja tuurlijk! Waar ben je nu?”(Sam hoorde het voorbij razen van auto’s op de achtergrond)
Terwijl hij dat zei, opende hij de voordeur.
Daar stond Sarah met haar mobiel nog aan haar oor. Er verscheen even een glimlach onder haar gesnik door, en stopte haar mobiel toen weer in haar handtas.

Ze had witte gympen aan, met wat versierseltjes erop. Ze droeg een donkerblauwe spijkerbroek. Ze had daarboven een witte jas, en om haar arm bundelde een zwart handtasje. D’r blonde, lange haar was doorweekt, en het plakte als slierten op haar hoofd vast. Er liepen zwarte strepen uitgelopen make-up over haar wangen. Ze keek Sam somber aan, en er was geen één plek meer droog op haar kleding.

Sam aarzelde niet langer , en zei “ kom binnen!”
Sarah stapte wankelend naar binnen. Ze keek Sam even aan, en bleef staan. Sam liep langs haar om de deur dicht te doen, en hij begeleide haar naar boven. Pas toen hij op de overloop stond, bedacht hij zich dat hij nog steeds een luier droeg. Dat deed zijn hart sneller kloppen.
“Ga anders maar alvast naar me kamer. Dan kan je je omkleden. Er ligt denk nog wel wat kleding in me kledingkast dat je wel past” Zei Sam, zodat hij zich snel van zijn luier kon ontdoen in de benedenwc.

Hij wou net de deur open doen van het hokje, toen hij bedacht dat een gedeelte van zijn luiers in zijn kledingkast lagen. Hij wachtte geen moment, en rende als een dolle terug naar de zolder. Hij gooide de deur open, en stond recht tegenover Sarah. Ze schrok zich een ongeluk, omdat ze alleen nog maar gekleed was in een BH en onderbroek. Sam kreeg een rode kop. Hij had geen idee wat hij hierop moest bedenken. Uiteindelijk kwam er een zwakke poging tot verontschulding uit. “Is al goed haha, maar waarom had je zo’n erge haast dat je geen tijd had om eerst op de deur te kloppen?” Zei Sarah terwijl ze haar natte kleding opraapte, en onhandig haar lichaam mee probeerde te bedekken. Met weinig succes, want Sam kon nog net zo veel zien als toen hij net binnenkwam. “Ik…ik moet je iets vertellen Sarah.” Zei Sam verlegen. Hij ging naast de half bekleedde Sarah op bed zitten, en bereidde zich voor op een moeilijk gesprek. “Vertel, je kan mij alles vertellen hea!” Zei Sarah liefdevol. Door haar reactie voelde Sam zich al een stuk minder gespannen, maar het spanningsgevoel raasde nog steeds door zijn lichaam. Voordat Sam wat zei pakte Sarah zijn hand vast. Haar hand voelde ijskoud aan door de storm buiten, maar van binnen werd Sam er warm van. “Ik draag vaak luiers, En gebruik ze ook.” Het was een tijdje stil. Sarah wist waarschijnlijk niet wat ze moest zeggen. Ze hadden in die korte tijd een goede band met elkaar, maar Sam twijfelde er aan of dit wel goed was voor hun vriendschap. Sarah dacht daar blijkbaar anders over, en zei: “ ohh, maar dat vind ik totaal niet erg! Maar wat is de rede dat je draagt?” Haar stem drong bij Sam binnen als een ijskoud water. Hij moest weer even bedenken wat hij hierop zou antwoorden. Ondertussen kneep hij nog stevig in de warm geworden hand van Sarah. “Zie het als een soort afleiding van alle problemen die je hebt. Het geef me rust, en ik ben een soort van in me eigen wereld als ik draag.” Zei Sam. Hij had het gevoel dat die laatste toevoeging wel goed werd begrepen door Sarah, vanwege haar problemen.

Sarah keek bedenkelijk naar Sam. Ze keek alsof er hele rolspellen in haar hoofd omgingen. Dat zei in een luier zat, en Sam toekeek. Maar dat waren maar gedachtes waarvan Sam wist dat ze nooit werkelijkheid werden.
“Oke ik snap het wel.” Zei Sarah terwijl ze naar de kast liep. Ze trok de houten deuren open, en haar mond viel open van verbazing. Ze stond nog steeds alleen in ondergoed, en ze deed geen moeite meer om iets te verbergen. Toen ze een tijdje naar het opengemaakte pak luiers achter in de kast keek, zag Sam dat ze er helemaal niet verkeerd uit zag. Haar blonde haren waren bijna opgedroogd, en zwiepte levendig om haar heen bij haar bewegingen.

Ze draaide zich weer om, en keek verbaast naar Sam. “Zo dit is dus waarom je het vertelde? Zodat ik er niet zelf achter zou komen? “ zei Sarah lichtelijk gëïrriteerd. Sam schrok van haar reactie, en wist weer niets om te zeggen.
Na wat moed te hebben verzameld zei hij: “ Omdat ik je al een paar maanden ken, en ik…van je hou”. Het kwam er al uit voordat Sam er erger in had, en hij kreeg een rood hoofd van schaamte. Waarom was hij zo stom om zoiets hardop tegen haar te zeggen? Waaaarom!!!? “hé! Geeft echt niet joh, ikwas ik me rot geschrokken als ik dat pak luiers eerst zou vinden. En je geheim zal tussen ons blijven!” Zei Sarah. Ze liep naar Sam toe. Toen hij voor hem stond, keken ze elkaar even recht in de ogen aan. Er verscheen een glimlach bij Sarah. Ze boog zich over Sam heen, en begon haar lippen tegen die van hem te drukken.
Sam legde zijn handen op haar heupen, en duwden haar voorzichtig naast hem op bed onder het zoenen. Sarah streek met haar hand over zijn nek. Ze liet haar hand zakken over zijn rug, totdat hij bij zijn onderrug kwam. Ze streek over de plastic bovenrand van Sam’s luier. Snel trok ze haar hand weg, stopte met kussen, en sprong op. “uhh…oke dat was ik dus vergeten te vertellen: ik draag nu ook een luier” zei Sam, toen hij de vragende blik van Sarah onder ogen kreeg. Die zin droop van sarcasme. “Ik durf het bijna niet te vragen….maar..mag ik misschien ook een keer een luier proberen?
Voordat Sam antwoord kon geven, begon Sarah te lachen. Sam keek eerste even verbaast, maar begon toen ook te lachen. Waarschijnlijk vond Sarah het gewoon een raar idee om met haar 14 jarige leeftijd te vragen om een luier. Sam aarzelde niet langer bij het aanzien van Sarah’s lieve blik, en zei dus: “Tuurlijk mag je dat! Loop anders even mee, dan kan je uitkiezen wat voor soort je wilt dragen. Sam stond met moeite op, en hakkelde naar de kast. Hij trok het pak uit de kast, en gooide het voor zich neer. Daarna ging hij naast de kast staan, schoof de kast een klein beetje naar voren, en trok verschillende luier tussen de kast en de muur uit. “Dat is pas een handige verstopplek” riep Sarah vanaf het bed. Sam glimlachte even. Sarah liep naar de kast toe, en begon wat tussen de kledingstapels te snuffelen. Uiteindelijk haalde ze een grijze joggingbroek, en een zwart shirt met V-hals eruit. Ze legde de kleding op bed, en keek naar de stapel die op de grond lag. Sam was inmiddels klaar met zijn luiervoorraad uitspreiden over zijn kamer, en keek vol verwachting welk soort Sarah zou kiezen. “Ik heb 3 soorten; de 1e zijn babypampers. Ze vallen klein, maar bij jou passen ze wel denk. Die andere zijn incontinentieluiers, die zijn groot, en kunnen heel veel hebben, alleen ze zien er wel saai uit. En ik heb ook nog een tena maxi pak. Die luiers zitten super, en zijn heel erg dik.” Sarah luisterde aandachtig naar Sam. Ze keek even naar de luiers, en pakte toen heel voorzichtig een Tena maxi. Ze zat gebukt met de luier in haar hand. Ze wreef zachtjes over de plastic buitenlaag, en haar gezicht ontspande zich. Sam legde een hand op haar schouder terwijl ze dit proces van de DL wereld onderging.

Ze genoot duidelijk. En Sam voelde zich super. Eindelijk een meisje van zijn leeftijd die interesses had in luiers.

“Zin om een film te kijken? Ik moet eerst snel alle luiers opruimen, want er kan ieder moment een familielid thuiskomen.
Sarah verstijfde. Ze keek Sam geschrokt aan. ? W…wat bedoel je?” hakkelde ze. “me ouders en zus kunnen zo thuis komen” Zei Sam alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. “NOU TOEVALLIG STAAT WE HIER MET EEN LUIER OM?!!!!” “Ja ik had het door, maar als we gewoon gaan slapen met kleding erover, is er echt niks aan de hand! Vertrouw me nou maar. “ Hij gaf haar een kus, en begon met opruimen. “Sarah keek gerustgesteld, en trok haar kleding aan, en ging in het bed van Sam liggen. Dat had Sam eerst niet door, maar toen hij alles weer veilig opgeborgen had, en naar zijn bed keek, krijg hij het toch wel even warm.

WOW! Een meisje dat in zijn bed lag. Sam keek Sarah verstoord aan.
“Oh kom er maar bij liggen hoor! Ik bijt niet “ lachte Sarah. Hij trok zijn shirt en broek uit, deed zijn sokken af, en ging naast haar liggen. Sam lag nog maar net, en Sarah sloeg haar arm om hem heen. Haar hoofd legde ze tegen de rug van Sam. Hij vond het echt geweldig! Deze avond kon niet meer stuk, ondanks dat hij nog steeds niet wist wat voor probleem ze had met haar ouders. Na wat praten over koetjes en kalfjes vielen ze liggend tegen elkaar aan in slaap.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Bedankt allemaal!

Ik ga nog één of twee vervolgen maken. Meer niet ben ik bang, want ik heb ook nog een ander
verhaal waar ik mee verder wil 8)

*tips zijn altijd welkom!*
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
hey kerel deze is af gewoon af helemaal super maar dat die een geluids instalatie en horloge had gekregen vind ik wel veel:p
maar echt super echt kan niet beter wat zou ik dat graag mee maken
 

patrickvr1

Nieuw lid
mooi verhaal ga zow door met schrijven ik dacht dat ik wel een reactie had geplaatst maar bij deze dan alsnog mijn reactie ga zow door met schrijven.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
een nieuw hoofdstuk. Ik hoop dat het in de smaak valt, en vergeet niet te reageren op de poll :D

Hoofdstuk 2

Sam kneep zijn ogen een stukje open. Hij keek recht tegen de rug van zijn moeder aan. Ze stond gebogen met haar handen in de kledingkast, en naast haar stond een felgroene wasmand met opgevouwen kleding erin. Ze was bezig met kleding in Sam ze kast te leggen. Sam merkte dat ze het zo stil mogelijk probeerde, zodat hij, en zijn onbekende logé niet wakker werden. Maar helaas hielp dat niet, want Sam was er wakker door geworden. Hij besloot maar om zich weer om te draaien, het deken over ze hoofd te trekken, en net te toen of hij sliep totdat zijn moeder weer weg was.

Na een paar minuten liep zijn moeder weer stil de kamer uit. Sam trok zijn dekbed weer iets naar beneden, en draaide zich in de richting van Sarah. Ze sliep nog. Ze lagen nog steeds tegen elkaar aan, met de armen om elkaar heen. Sam maakte één arm los, en voelde daarmee aan de luier van Sarah. Hij was zeiknat, en stond op het punt om door te lekken. Dit was een slecht teken, want Sarah zou zich rot schrikken als er een donkere vlek rond de plek waar haar luier lag ontstond.. Sam keek naar de klok in zijn kamer, en zag dat het al half tien was. Ze zouden vanavond met elkaar en Tom naar de bioscoop gaan. Sam zat er alleen aan te denken om Tom af te zeggen, zodat ze samen konden zijn.

Sam besloot om Sarah maar te wekken. Hij maakte zich los van haar armen. En legde zijn hand op Sarah’s wang. Hij wreef er even over. Sarah begon langzaam haar ogen een klein stukje te openen. Toen ze zag dat Sam naast hem lag omhelsde ze hem weer. “En heeft de prinses lekker geslapen?” vroeg Sam. Sarah beantwoorde dat door te met haar hoofd te knikken. Ze trok het dekbed van haar af, en keek naar haar luier.
“Normaal word ik s’nachts altijd wakker voor de wc. Dan moet ik weer uit bed, en met me blote voeten op de ijskoude vloer. Maar nu kan ik het gewoon laten lopen, terwijl ik in bed lig naast jou!” zei Sarah met een ondertoon van ontspanning. Ze stapte uit bed, en Sam volgde haar voorbeeld. “Laten we wat eten” zei Sam toen ze allebei hun luier verborgen hadden onder kleding. Sam deed de deur open, en liep de huiskamer in, gevolgd door Sarah. De ouders van Sam zaten allebei aan de eettafel met een laptop voor zich. Sarah liep naar ze toe, en stelde zich vriendelijk voor: “Hallo! Ik ben Sarah Kitselaar” Ze gaven elkaar een hand. Nadat de ouders Sam hun namen hadden genoemd zeiden ze: “En jij bent een vriend van Sam neem ik aan? “ “ik ben zijn vriendin” beantwoorde Sarah. Sam ging eieren bakken, en soep maken terwijl Sarah kennis leerde maken met zijn ouders. Toen ze uitgepraat waren over haar hobby’s, en familie gingen Sarah en Sam weer naar boven gingen. Sarah liep voorop en Sam achter haar. Toen Sarah halverwege de trap was, en Sam een paar treden daar onder kwam zijn hoofd ten hoogte van haar geluierde kont, waardoor Sam een poeplucht rook. “Volsmij heb jij de smaak al te pakken schat?” Zei Sam toen ze weer in zijn kamer stonden. “Oh ja ik moest nogal nodig onder dat gesprek met je ouders” Zei Sarah lachend. Sam’s hart ging tekeer. Hij had nooit geweten dat het zo gemakkelijk zou zijn om iemand DL te maken. “Wil je nu al verschoond worden? Of nog wachten” vroeg Sam toen na een paar minuten zijn hele kamer plat ging van de stank. “ Nee hoor verschoon me later maar, ik vind het wel goed zo!” antwoordde Sarah opgetogen.

Sam voelde hoe zijn humeur een paar graden dalen bij dat antwoord, maar dat kon hij haar niet kwalijk nemen. In tegendeel, hij genoot er wel van dat zei het zo naar d’r zin had. Dat gold ook toen Sarah op de bureaustoel ging zitten, en de warme brei in haar luier verspreidde. Ze keek opgelucht. net zoals gister toen ze voor het eerst een luier vast pakte.

Sam begreep dit gevoel helemaal, want hij had het zelf ook meegemaakt bji zijn eerste pak luiers. De spanning gierde door zijn lichaam, maar toen hij het gekochte pak openmaakte, en naar de witte inhoud keek verdween alle spanning meteen.

Ze hebben nog een uur op de pc van Sam gezeten, toen Sarah opeens zei: “Nu mag je me wel verschonen als je wilt? “ Sam vond het allang best vanwege de lucht. Hij pakte zonder nog wat te zeggen een washandje en wat babydoekjes. “welke luier wil je hierna proberen schat? “ riep Sam vanuit de badkamer. “Doe maar zo’n babyluier!” riep ze terug. Even was Sam vergeten dat haar ouders beneden zaten, maar ze konden het onmogelijk horen, want de badkamer stond op de overloop, en Sarah op de zolder.

Toen Sam alle spullen bij elkaar had gepakt verwees hij Sarah op bed te gaan liggen. Ze trok haar broek uit, en ging liggen. Er kwam een enorme walm van haar luier af. “pff, je hebt aardig je best gedaan zo te ruiken” zei Sam sarcastisch. Sarah glimlachte even naar Sam.

Sam begon zijn verschoning door de onderste twee plakkertjes los te trekken. Daarna deed hij de onderste twee, schoof de luier onder haar vandaan, en plakte hem weer dicht. Hij duwde de benen van Sarah uit elkaar en pakte het washandje. “Oh f*ck, ik ben vergeten hem nat te maken. Ben zo terug!” Zei sam terwijl hij met het washandje de kamer uit liep. Toen hij in de badkamer stond van de overloop hoorde hij opeens een heel zacht muziekdeuntje. Hij taste in zijn broekzak, en haalde daar zijn ipod eruit. Hij stak de oortje in zijn oor, om te luisteren of dat het was wat hij hoorde. Hij stond keihard, waardoor Sam hem na 20 seconden uit zijn oren trok. Hij was net bezig met het uitzetten van zijn I-pod toen hij iemand hoorde lopen op de laatste treden van de zolder.

Waarom bleef Sarah niet gewoon wachten tot hij terug was? Dacht Sam nijdig. Hij maakte het washandje nat, en liep met grote passen op de trap naar zolder. Hij gooide zijn kamerdeur open, en keek recht in de ogen van zijn moeder. Sarah lag met een bijna onmenselijk bleek gezicht op bed. Ineens vond Sam haar een stuk minder knap. “W..wat heeft dit te betekenen? “ vroeg Sam vol verbazing. Sarah lag nog steeds met haar benen wijd, zonder onderbroek en het pakketje van haar poepluier naar d’r op bed.
“VOLSMIJ KAN IK DAT BETER AAN JOU VRAGEN?!’ schreeuwde zijn moeder meteen na zijn vraag. Sam was er van overtuigd dat pa (die beneden zat) dit ook kon horen. Sam maakte een paar seconden tijd om een manier te bedenken waardoor hij, en Sarah hieruit werden gepraat.
“Sorry, dat was ik vergeten te vertellen: Sarah houdt ’s nachts het bed niet droog, daarom draagt ze nog luier wanneer ze gaat slapen. En ze moest nodig een grote boodschap doen vannacht, vandaar dat ik haar even verschoond heb. “ Sam stopte even met zijn verhaal. Hij keek naar zijn moeder die met een scherpe blik terugkeek. Zo keek ze altijd als Sam iets gedaan had, en zich er onderuit probeerde te lullen. Daarna keek Sam naar Sarah. Ze keek woest terug, en tegelijkertijd kreeg ze een rode kleur op haar wangen.
Sam had zo vreselijk gefaald…dat was wel duidelijk. Hij bereidde zich voor op waarschijnlijk het laatste moment dat hij Sarah zag. Ongetwijfeld rent ze straks woest terug naar huis.

“Dat klopt mevrouw. Sorry dat ik het niet had verteld, maar ik schaam me er nogal voor. “ die zin van Sarah was een redding voor iedereen. Eigenlijk was het gewoon een bevestiging op wat Sam net zei, maar dat was wel nodig om het zijn moeder te laten geloven. Nu wist Sam weer waarom hij zo verliefd was op haar. Iedere keer bleef ze hem weer verbazen.

“Daar kan jij niks aan doen meid! Sorry dat ik je(jullie) privacy heb verstoord, maar als er nog meer dingen zijn kan je dat nu beter vertellen!”
“Nee! dat was het mam” antwoordde Sam, zodat Sarah niet nog meer inspanning hoefde te doen voor het voorbereiden van een antwoord.
Ze had al genoeg geleden. “Oké mooi, dan laat ik jullie nu maar met rust.”
Ze liep de deur uit. “ohja, vergeet niet wat deo op de spuiten!” zei ze lachend. Sarah glimlachte even, maar Sam voelde zich niet in de positie om daarom te lachen. “Het spijt me echt vreselijk! “ Sam kon wel janken van schaamte. Waarom was hij zo dom geweest om haar zo alleen achter te laten? Dacht Sam. Hij had heel veel zin om zijn i-pod uit het raam te flikflooien “Je hebt inderdaad wat goed te maken” Zei Sarah terwijl ze met haar wijsvinger een “kom hier heen” gebaar maakte. Sam liep met de staart tussen de poten naar zijn meesteres. Toen Sam dichtbij genoeg was, pakte Sarah zijn hoofd, en duwde die tussen haar benen. Sam wist meteen wat hij moest doen.

Na een paar minuten kwam Sarah schokkend klaar. “Zo, nu staan we weer Kiet schat!” zei Sarah hijgend. Voor Sam ze gevoel hun er nog steeds een schuld boven zijn hoofd, maar die zal later wel verdwijnen dacht hij.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Weer een nieuw deel (hoofdstuk 3) Ik hoor het trouwens graag als er opvallende dingen enzo in staan! elk soort commentaar is welkom ;D


Hoofdstuk 3: “In de bioscoop”

Sarah had besloten om na het uitje naar de bioscoop maar weer naar huis te gaan. Ze had haar moeder als eens opgebeld, en het redelijk goed gemaakt met haar.
“Ik denk dat ik vanmiddag even naar huis ga om me om te kleden, en me ouders gedag zeggen.” Zei Sarah toen ze samen achter de pc op zoek waren naar geschikte luiers via internet.
“Ja goed idee, dan zie ik je vanavond wel bij de bioscoop!”
“Mag ik misschien een luier meenemen? Voor na het douchen, dan kan ik tenminste geluierd naar de bioscoop.” Vroeg Sarah terwijl ze Sam’s hand vastpakte. Sam lachte even, en pakte toen een molicaire super plus van achter zijn kast. Sarah keek even instinktief achter zich om te kijken of er niemand stond, pakte de luier aan, en liep de trap af naar beneden. Toen ze in de hal was, keek ze even snel of er niemand behalve zij en Sam in de buurt was, trok haar jas aan, en schoof toen de luier onder haar jas. “Zodra ik thuis ben verstop ik hem gewoon onder me bed denk.
tot vanavond!” riep Sarah toen ze naar d’r fiets liep, en hem van het slot ontdeed. Ze zwaaide even vrolijk naar Sam, en verdween toen samen met haar fiets in een snelle vaart om de hoek van de straat.

Het idee dat ze met een luier onder haar jas naar huis fietste, en zodra ze thuis kwam, haar uiterste best moest doen om onopvallend naar boven te glippen, was een opwindend idee voor Sam. Als ze het maar haalde….
Sam stond een paar uur later voor de grote spiegel in zijn kamer. Hij voelde lichte spanning over zich heen. Het feit dat hij naar de bioscoop ging deed hem niet zo veel, maar met haar, en met de luiers zorgde toch voor enige spanning.
Hij droeg zijn nieuwe schoenen van vorige week. Zijn moeder had hem speciaal meegenomen naar de stad om deze schoenen uit te zoeken.
Je vraagt je nu waarschijnlijk af hoe duur die schoenen kostten, maar dat is een onbeleefde vraag, en je krijgt er dus geen antwoord op.
Boven zijn schoenen droeg hij een zwarte, afzakkende moderne jeans. Daaronder zat natuurlijk een extra dikke tena maxi verstopt. De vorming van de luier was een beetje zichtbaar door het moderne model van de jeans, maar Sam maalde er niet naar. Tenslotte ging hij alleen nog maar meer opzwellen als hij hem gebruikt.
Boven de spijkerbroek droeg Sam een strakke blous met korte mouwen.
Zijn haar zat met gel naar voren gekamd.
1,5 uur later stond hij te wachten voor de bioscoop. Hij was te vroeg vertrokken. Want over 10 minuten zouden Sarah en Tom pas arriveren( als die ook niet al te laat waren). Het enige voordeel wat Sam bij zich droeg, was dat hij een luier om had, en dus niet een wc op moest zoeken, en daardoor de rest misloopt.
Na een kwartier wachten begon er iets te knagen aan Sam. Hij raakte lichtelijk geïrriteerd, maar Meer op Tom dan Sarah…hoe zou dat nou komen?
Sam keek nog een laatste keer naar het einde van de drukke stads-straat, voordat hij het opgaf, en van plan was Sarah te gaan bellen.
Na een paar seconden naar het einde van de straat te hebben getuurd, kwam Tom opeens aanrennen. Op het eerste oog leek het op een klein jongetje die ontsnapt was van de billekoek van ze moeder, maar toen hij dichterbij kwam merkte Sam op dat het Tom was. “Ik..Ik b- Net Sarah gewe-“ Sam kon er geen normale zin uit opmaken. “Waar heb je het over? Kalmeer, en probeer het daarna opnieuw” Tom nam zijn advies op, en was dus een tijdje stil.
Hij was nog steeds buiten adem toen hij onhandig zijn hand door het haar strook.
Sam wist nog niet dat er iets met Sarah aan de hand was, totdat Tom weer helemaal kalm was, en nu op harde, schelle toon sprak: “ Ik fietste net naar Sarah om haar op te halen. Dat hadden we zo afgesproken. Ik kwam op tijd aan op het afgesproken tijdstip, en belde aan. Een man, die ik herkende als de vader van Sarah, deed open en droeg een wit vuil hemd, en een onderbroek met lange pijpen. Zijn gezicht stond woedend va-.” Tom stopte abrupt met zijn verhaal toen een vrouw van rond dertig met een grote tas voorbij liep, en Tom verbaasd aanstaarde. Hierdoor was Tom blijkbaar nogal van zijn stuk gebracht. Sam vervolgde dus maar: “Ja oke, en toen? “ hij zei het op dringende, strenge toon. Achteraf was dit niet zo’n goed idee geweest, want Tom voelde zich altijd snel gekwetst. “ik werd aan me arm naar binnen getrokken door hem.” Vervolgde hij
“Hij sleurde me nors mee naar boven, zonder ook maar iets te zeggen. Toen ik boven aankwam werd ik in de kamer van Sarah gegooid. Ik krabbelde overeind nadat hij me tegen Sarah’s kleding kast had geduwd, en keek recht op het lichaam van Sarah.
ZE HAD EEN LUIER OM! EEN LUIER!!” Tom’s stem klonk schokkerig en onhandelbaar. “een wat?” probeerde Sam zo verbaasd mogelijk te zeggen. “Ja een luier, je hoorde het goed! “Weet jij wat dit te betekenen heeft?” schreeuwde de vader van Sarah me toe. Ik wist geen woord uit te brengen. Sarah begon ondertussen te huilen, en kroop in een hoekje van haar kamer. Ik hield het niet meer, en rende zo snel als ik kon naar buiten, naar jou. Toen ik bij me fiets stond bedacht ik opeens dat ik me mobiel bij me had. Ik haalde hem uit me broekzak, en zag dat er een grote barst in het beeldscherm zat. Ik kon hem ook niet meer aanzetten. Toen besloot ik maar naar jou toe te gaan, en zo doende sta ik hier. “ Tom trilde van top tot teen toen hij het verhaal vertelde. Er stroomde een onmenselijke grote vlaag adrenaline door Sam heen. Hij zette al zijn zintuigen op scherp, en rende toen zo snel mogelijk achter Tom aan, die naar zijn fiets rende. Tom stapte nog maar net op zijn fiets, en Sam vloog al achterop. “VOORUIT!” schreeuwde hij bijna onbeleefd. Tom schrok er nog al van, en fietste als een gek door de stad. Na een kleine twintig minuten waren ze de stad uit, en fietste ze op een iets rustiger tempo over een landweggetje, dat uit kwam op een grote boerderij. Om de boerderij lag een aantal hectaren landgoed. Hier en daar graasde wat koeien en paarden onder het maanlicht.
Sam schoot gelijk van de fiets af toen ze bijna aan het einde van het landweggetje waren. Hij sprintte als een gek voor Tom uit, naar de boerderij. Zijn luier kraakte luid onder zijn jeans, maar hij negeerde het volkomen. Het kon hem nu niet schelen als Tom er achter kwam( eigenlijk wel, maar hij had geen tijd om er ook maar over te denken).
Sam had al uit verhalen geconstateerd dat Sarah’s vader geen lieverdje was, en vaak aan de alcohol zat. Sam balde zijn vuisten bij die gedachten. Hij wist dat hij het nooit kon winnen tegen een 40 jarige man met een vies, wit hemd, een grote bierpens, en een kale kop…maar hij gaf alles wat hij kon.
Sam sloeg bijna de deurbel terug naar binnen met zijn vuist toen hij probeerde op de bel te drukken. Hij streek zijn haar even glad, keek Tom aan, en zag dat Tom beefde van angst. Ja, hij was er deze avond al eerder geweest, en wist wat hem te wachten stond. Sam voelde een vlaag van schaamte toen hij naar Tom keek. Voor Sam’s ogen was het echt nog een jongetje die een groot avontuur beleefde. Het liefst wou Sam hem een snoepje geven, en terug naar zijn mama sturen, maar hij wist dat Tom dat niet zou accepteren.
In een fractie van een seconde verloor Sam zijn verstand, en pakte een snoepje uit zijn zak. Hij keek er even naar in zijn hand toen de deur met een enorme vaart opgeslagen werd.
Er stond precies dezelfde man als degene die Tom had uitgebeeld voor de deur. Hij had alleen enorm brede armen, en het lichaam van een body-builder. In zijn linkerhand hield hij een half lege fles wodka Lemon, en in de ander een vliegenmepper. Ja, een vliegenmepper. Zijn ogenleden hingen over zijn halve gezicht, en hij ademde harder dan een COPD-paciënt.
“Waar is Sarah? “ vroeg Sam nu op normalere toon als hij verwacht had.
“Ga..gaat je toch echt helema-“ Hij roggelde even-“ heeeeelemaal niks aan J..ongeman!” Het was meer hoesten en kuchen dan praten, maar Sam en Tom konden eruit ophalen dat ze niet welkom waren.
Boven klonk een ijzige gil. Sam wist meteen dat het Sarah was. Hij rende langs de dronkenlap heen, die hem glazig nastaarde.
Toen Sam het begin van de trap op rende, hoorde hij Tom een kleine angstkreet produceren. Hij draaide zich op, en zag dat Tom tegengehouden werd door Sarah’s vader. Hij hoefde alleen maar voor de deur te gaan staan, en alle legen gaatjes in het deurgat opvullen door er met zijn bierbuik tussen te gaan staan. Dat maakte het voor Tom onmogelijk om te passeren.
“Rennen Sam, ik haal je wel in gozer!” schreeuwde Tom terwijl hij tegen de buik van Sarah’s vader beukte. Sam stond er vaak van te kijken wat voor lef die Tom wel niet had.
Sam rende naar één van de dichtstbijzijnde kamers. Zonder op of om te kijken gooide hij de deur open, en rende naar binnen. Er stond een bureau met een dichtgeklapte laptop erop. Verder lagen nog allemaal papieren uitgespreid over het bureau, en het ruikte naar sigarretten/sigarenrook.
Sam stond midden in de kamer, en keek dromerig om zich heen. Terwijl hij dat deed, liet hij een plas in ze luier lopen. Het voelde zoals altijd warm, en dik aan.
Toen Sam klaar was, schrok hij weer tot de realiteit, en rende weer naar de volgende kamer. Hij sloeg de deur open, en stond recht voor Sarah.
Ze was flink toegetakeld. Ze had blauwe plekken over haar gezicht, en haar topje was half uit elkaar getrokken, vlekkerig, en hing scheef. Ze droeg geen broek, alleen een luier. Sam zag na een tijdje goed kijken dat het de luier was die hij gegeven had aan haar. Hij hing totaal scheef, en hij was heel erg onprofessioneel dichtgeplakt.
Sarah zat vastgebonden aan het voeteinde van haar bed.
Haar haren hingen zielig over haar gezicht, terwijl ze Sam bang aankeek.
Er klonken harde stappen op de trap.
Sarah gilde het uit van angst. Sam liep naar haar toe, en omhelsde haar.
Hij voelde het bonzende hart van Sarah tegen zijn borst tekeer gaan. Het gaf een veilig gevoel.
Hij drukte een kus op haar mond, en draaide zich toen om.
Tijd om de boosdoener een lesje te leren....
 
J

JPdiaper23

Guest
en weer een geweldig stuk !1
en ik kan weer niet wachten op vervolg !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
sammetje hoi ik ben sam Voorstellen 21
luier lover jorg Sam in de luiers S 6
luierfan_boy Sam. 16+ Verhalen 20
DL_Michel Nanny-Sam & Ivy N 0
Similar threads




Bovenaan