Sarah en Tessa

wat vinden jullie van het verhaal?


  • Totaal stemmers
    86

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Nadat ik merk dat sarah warkker is, vraag ik haar gelijk of ze mijn luier wil verschonen.
Wel zeg ik dat ik nat ben vanwege een nachtmerrie, ik wil namelijk niet dat ze weet dat ik het expres doe.
Ze vindt het geen probleem en loopt naar de kast, ondertussen pak ik de handdoek die onder mijn bed ligt en leg deze op bed, als Sarah terug komt lig ik al klaar op de handdoek.
Sarah legt de benodigde spullen neer en beweegt haar hand richting mijn luier, maar voordat je hem weghaalt knijpt ze langzaam in de net volle luier.
In de tussentijd is de plas koud geworden en ik vindt het niet fijn om daar door Sarah aan herinnerd te worden, aan de andere kant voel ik me van binnen warmer dan ooit.
Hierna verwijdert Sarah de luier en doet mij een nieuwe drynite aan.

Even later staan we bij het muurtje dat naar het beekje lijdt.
‘’ga jij eerst of zal ik eerst gaan?’’ vraagt Sarah.
Zonder te reageren spring ik van het muurtje af en wacht beneden op Sarah.
Samen lopen we door naar het bankje en beginnen rustig aan ons ontbijt.
Als ik klaar ben met mijn broodje vertel ik tegen Sarah dat ik een dam ga bouwen en loop richting het water, pak de eerst beste stenen en begin aan een dam.
En zo gaat het een hele tijd door, stenen pakken, neerleggen op de juiste plek en dan weer nieuwe stenen pakken.
Na voor mijn gevoel een halfuur bezig te zijn geweest, voel ik de drang om te poepen.
Ik heb dit nog nooit eerder in mijn luier gedaan, en was het ook niet van plan.
Ik laat de dam voor wat het is en loop langzaam terug naar Sarah, die in slaap is gevallen op het bankje.
‘’kom Sarah we gaan, ik moet nodig naar de wc’’ zeg ik.
Even later schud ik haar aan haar schouder door elkaar.
‘’maar je hebt toch een drynite aan, een plas kan die echt wel hebben’’ zegt ze, niet wetend dat ik moet poepen.
‘’maar Sarah, ik moet poepen’’ zeg ik, met een onschuldig stemmetje, iets in mij genoot wel van het idee van een vieze luier.
Ze staat meteen op en zegt dat zij ook geen zin heeft in een vieze broek.
We lopen richting het muurtje als ik merk dat ik het niet lang meer op kan houden.
In mijn achterhoofd weet ik dat ik al drie dagen niet meer heb gepoept, dus als het komt is het niet een beetje. Ondertussen zijn we bij het muurtje aangekomen, Sarah geeft mij een zetje en klimt daarna zelf omhoog.
De weg door de bosjes is een hel, het laatste stuk leg ik mijn handen op mijn billen en knijp ze nog verder dicht.
Sarah houdt de tak die ons van de weg scheidt opzij, net als ik een golf van pijn op voel komen.
Ik krimp een beetje in elkaar maar loop stug door, of in ieder geval dat wilde ik.
Mijn voet blijft echter hangen achter een stompje van een tak, ik val voorover en kom met een harde klap op de grond terecht.
Ik laat met mijn handen mijn billen los en het onvermijdelijke gebeurt.
Langzaam voel ik hoe een harde en grote drol zich naar buiten duwt, de drynite rekt een beetje uit, en door de strakke broek die ik aan heb breekt de drol in twee voor hij mijn kont verlaat.
Heel even denk ik dat dit alles was, maar nog geen seconde later komt er een enorme hoop zachte warme poep mijn luier in stromen.
Er vormt zich een bobbel in mijn broek en ik voel de ondertussen warme en zachte poep, zich langzaam naar de voorkant van mijn luier komen.
Sarah is ondertussen bij me komen zitten en ik begin te snikken van de schrik.
‘’wat is er Babygirl’’ vraagt Sarah, alsof het zo bedoelt was gebruikt ze de bijnaam.
Al snikkend vertel ik haar dat ik in mijn luier gepoept heb, ze reageert niet boos en helpt me met opstaan.

We vervolgen de weg naar huis, alleen waggel ik meer dan dat ik loop, de enorme hoop poep heeft ervoor gezorgd dat ik mijn benen amper bij elkaar krijg.
Na een helse paar minuten zijn we thuis, Sarah heeft de deur al open gedaan en waggel zo snel mogelijk naar de badkamer. Zonder te wachten op Sarah doe ik voorzichtig mijn broek uit en begin alvast aan de drynite.
Wanneer ik bijna een plakrand kapot heb gescheurd komt Sarah binnen lopen.
‘’Tessa van de berg. Waar denk jij mee bezig te zijn, je mag niet aan je eigen luier komen’’ zegt ze boos.
Ik stop gelijk en wacht tot Sarah terug is met een nieuwe luier en andere spullen.
Als Sarah eenmaal weer binnen is zegt ze’’ je weet dondersgoed dat je niet aan je eigen luier mag zitten, ik zal je dus straffen.’’
Zonder iets te zeggen steekt ze haar wijsvinger aan de voorkant van de luier naar binnen.
Ze voelt even, net niet in de naar voor gekomen poep, en haalt haar vinger er weer uit.
‘’ik vind het zonde om een luier weg te gooien, dus mag je van mij nog even in deze plassen, zie het als je straf’’ zegt ze, terwijl ze rustig op de badrand gaat zitten.
Ik begin te blozen en ontspan me, niet veel later voel ik de eerste paar druppels in mijn drynite verdwijnen, maar net zoals bij de poep komt er een enorme stroom uit, ervoor zorgend dat de drynite bijna gaat lekken.
Ongeveer halverwege de stroom voel ik hoe de poep en plas zich mengt onderin mijn luier, gelijk wordt ik helemaal warm van binnen, iets in mij geniet hiervan.
Sarah is opgestaan en zegt mij op handen en knieën te gaan zitten, tot ze terug is om van het halen van een luier.
Deze was ze vergeten bij het halen van de andere spullen.
Terwijl Sarah weg is wrijf ik met mijn handen over de voorkant van mijn luier en schrik bijna als ik voel hoe gevoelig mijn vagina nu is.
Ik wrijf er heftig over tot ik Sarah terug hoor komen, abrupt stop ik, wat mij achterlaat met een warm gevoel tussen mijn benen.
Sarah gooit de drynite voor me neer en gaat achter mij op haar knieën zitten, plotseling voel ik Sarah’s hand op mijn luier, ze beweegt even over mijn vagina maar gaat daarna snel naar achter.
Ze drukt met haar hand lichtjes op de bobbel achter in mijn luier, even later drukt ze hem plat en begint met haar hand te wrijven.
Ze gaat van achter naar voor, waardoor ze de inhoud van mijn luier helemaal verspreidt.
Ze eindigt met een paar klappen billenkoek.
Hierna mag ik gaan liggen en verschoont ze snel, maar behendig mijn luier.
Ik sta op en loop de badkamer uit, ik moet mijn spullen gaan pakken voor schoolkamp.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
De grote dag is aangekomen, Tess gaat op kamp.
En alsof dat nog niet genoeg is heeft pap zich aangemeld als begeleider en gaat ook mee.
Dit betekend dat ik de komende week het huis voor mezelf heb.
Terwijl alle lagere klassen school hebben, krijgt onze klas een week vakantie, om te leren voor de toetsweek erna.
Ik loop vanaf mijn stoel in de keuken naar de oprit, waar pap en Tess bijna klaar waren met het inpakken van de spullen. ‘’zorg je goed voor jezelf, we zijn over een weekje weer terug’’ zegt pap, hij geeft me een kus op mijn hoofd en stap in de auto.
Tess komt aan rennen en omhelst me. ‘’veel plezier in je eentje deze week’’ zegt ze met een enorme glimlach op haar gezicht.
Hierna stap ook Tess in de auto en samen rijden ze de oprit af.
Ik weet niet hoe snel ik me naar boven moet haasten, eindelijk kan ik rustig experimenteren met de luiers.
Eenmaal in de slaapkamer doe ik zo snel mogelijk mijn broek uit en mijn slipje wil ik uitdoen als ik iets beters bedenk. Ik trek mijn broek weer aan en loop de kast in.
Pak alle spullen die ik nodig heb voor een luier en loop naar de tuin toe.
Eenmaal in de tuin besluit ik dat ik er een rollenspel van wil maken deze week.
Ik speel gewoon zoals het normaal ook zou kunnen gebeuren.
Ik ga dus rustig in de tuin zitten lezen en wacht tot het onvermijdelijke gebeurt.
Het duurt niet lang of ik voel dat mijn blaas aangeeft dat hij vol zit.
Ik leg mijn boek aan de kant en sta langzaam op uit de stoel, ik probeer het nog op te houden en naar binnen te lopen, maar na twee stappen ben ik al te laat.
Ik laat een enorme stroom plas mijn slipje in schieten, deze houdt natuurlijk niks tegen en voor ik het weet heb ik een vol geplaste broek en slip aan.
Ik geniet van de heerlijk warme broek en voel met mijn hand even hoe nat hij eigenlijk is.
‘’Sarah, wat heb je nou weer gedaan, hiervoor verdient mijn kleine meisje straf’’ zeg ik hardop alsof het papa is.
Ik ga midden in de tuin liggen en doe mijn natte broek en slipje uit, vakkundig maak ik mijn schaamstreek schoon met een paar babydoekjes.
Ik pak de drynite, ik wilde expres klein beginnen, en doe deze aan.
Als hij goed zit loop ik naar binnen en bedenk me ineens weer het ongelukje van Tess gister, die bobbel in haar broek was enorm opwindend, en in mijn broek plassen gaf een grotere sensatie dan ooit.
Toen voelde ik ook druk om mijn kont, het zou niet lang duren of ik zou moeten poepen.
Ik buig mijn knieën en ga gehurkt staan zoals een peuter wanneer hij zijn broek vol poept.
Ik zet zelf zoveel mogelijk druk bij, maar behalve een paar druppeltjes plas komt er niks anders mijn luier in.
Dan bedenk ik me dat ik de afgelopen dagen al last heb van slechte ontlasting, maar pap heeft daar altijd een hulpmiddel voor.
Onderweg naar de badkamer fantaseer ik over hoe lekker het wel niet zou zijn om mijn luier volledig vol te poepen, en niet expres maar weerloos als een klein kind.
Ik doe het medicijn kastje open en pak een pak zetpillen, open de verpakking en pak er eentje uit.
Net voordat ik mijn drynite naar beneden doe laat ik nog een flinke plas lopen, deze zou niet veel meer kunnen hebben.
Dus loop ik eerst terug naar de kast en pak een van Tess haar nachtluiers, deze kunnen veel meer hebben dan een drynite, maar ze zijn ook een stuk groter en dikker.
Ik ontdoe mijzelf van de drynite en maak mijn schaamstreek schoon, schuif de grotere luier onder mijn kont en doe nog wat talkpoeder op me schaamstreek.
Voordat ik de luier dichtdoe duw ik de zetpil ver in mijn kont, laat hem even rusten en maak dan snel maar vakkundig mijn luier dicht.
Ik besluit beneden op de bank tv te gaan kijken tot ik het niet meer op kan houden.
Na een kwartier voelde ik de eerste pijnlijke krampen komen, ik sta op en loop richting de tuin, daar de geur niet zo lang blijven hangen, maar zodra ik de keuken in kom verstijf ik volledig.
Vanuit de keuken kan je via het raam de achtertuin in kijken, maar nu stond via datzelfde raam mijn vriendin Beth(kort voor Bethany) naar binnen te kijken.
Ze zag me staan en keek gelijk vreemd, niet zo gek want ik had geen broek aan en een dikke luier was zichtbaar.
Wetend dat ze het toch al had gezien loop ik naar de achterdeur en ga naar haar toe.
‘’hoi Sarah, ik wilde eigenlijk vragen of je iets te doen had. Maar waarom heb je in vredesnaam een luier aan?’’ vraagt ze nonchalant.
Ik twijfel wat ik moet zeggen maar besluit uiteindelijk toch maar de waarheid te vertellen, ze immers mijn beste vriendin. ‘’nou, Beth moet je luisteren, ik vind het lekker om ze te dragen en gebruiken’’ gooi ik er ineens uit.
Ze denkt even na en zegt daarna dat ze het geen probleem vindt.
‘’ik heb ooit een vriendje gehad die hetzelfde lekker vond, en ik vind het wel opwindend om mama te spelen.’’ Zegt ze, en nu ben ik niet meer de enige die rood aanloopt.
‘’Sarah, aangezien jij het leuk vindt om ze te gebruiken, en ik mama zijn best spannend vind.’’ Begint ze.
‘’Ja natuurlijk mag jij mij verschonen en verzorgen als baby, niemand liever dan jij Beth’’ zeg ik voordat ze haar volledige vraag kan stellen.
Ik zie een enorme glimlach verschijnen en ze omhelst me.
‘’dus wanneer begin ik babygirl’’ fluistert ze in mijn oor, ik word gelijk al opgewonden door de bijnaam die ze gebruikt. Samen lopen we richting de achterdeur en Beth houd hem voor mij open.
‘’er moeten natuurlijk wel een paar regels komen’’ zegt ze.
Maar nog voordat ik binnen ben krijg ik weer een enorme kramp. Ik pak de klink van de buiten deur vast met mijn rechterhand, en het kozijn met mijn linkerhand.
Net zoals iets eerder buig ik door mijn knieën, om uit te komen in de welbekende ‘’poepstand’’.
Voordat het gebeurt krijg ik nog een paar pijnlijke krampen.
‘’Sarah, wat is er babygirl. Moet je naar de wc’’ vraagt Beth die rustig mijn kant op komt lopen.
Ze staat recht voor me als mijn lichaam de strijdt opgeeft.
Eerst komt er een enorme hoeveelheid poep naar buiten schieten, gelijk zit er een enorme bult in mijn luier en ik voel me leeg.
‘’ mooi, dan is dat ook over.’’ Denk ik, maar zodra ik probeer rechtop te gaan staan schieten er nog twee volle ladingen poep bij, er is bijna geen plek meer achterin en de poep komt al langzaam naar voren.
Maar zelfs dan is het nog niet over, alsof het nog niet erg genoeg was besluit mijn lichaam nog een keer alles te geven. Terwijl de poep er achter uit stroomt, begint ik te plassen, waardoor de poep alleen maar dunnen word.
Als ik klaar ben kijk ik met een rood hoofd naar Beth, die met een lach recht voor me staat.
‘’volgens mij gaan wij deze week de grootste lol hebben, als jij in de eerste 10 minuten je luier al zo kan vullen, wat zou een week dan doen’’ zegt ze terwijl ze naast me komt staan.
‘’kom dan gaan we je vieze luier maar eens verschonen’’ zegt ze, en ze legt haar hand op mijn geluierde kont.
Net zoals ik bij Tess deed knijpt ze eerst een paar keer goed in de luier, en daarna komt de billenkoek.
‘’nou op naar boven, er staat jou nog genoeg te wachten deze week’’. Zegt ze terwijl we samen de trap oplopen.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Ik stap de bus uit en zie het gebouw waar we de komende week op kamp gaan, het lijkt een oud ziekenhuis te zijn.
Maar omdat het aangesloten zit met een enorm bos is dit de plek waar we slapen.
Als iedereen is uitgestapt en zijn spullen heeft gekregen van de chauffeur lopen we naar het gebouw.
Eenmaal binnen kom je eerst in de lobby, deze is wel omgebouwd tot een bar, dit is dus waar we in de avonden met iedereen zullen zitten.
Allemaal krijgen we een glaasje cola, en iedereen heeft deze binnen de kortste keren op.
‘’ga maar eens kijken naar jullie kamers, jullie slapen per twee op een kamer dus kies je partner en een kamer’’ roept de meester.
Net als de rest van de kinderen wil ik snel naar de kamers rennen, maar ik wordt tegengehouden door de meester.
‘’Tess, vindt jij het erg om met Sophia als enige van de kinderen op de tweede verdieping te slapen.’’ Vraagt meester Hans.
‘’uh, nee. Maar waarom alleen wij twee?’’
‘’omdat we beneden niet genoeg kamers hebben voor iedereen, en ik zou als meester toch graag beneden liggen, maar de andere begeleiders liggen ook op de tweede verdieping.’’ Zegt hij, terwijl het dus eigenlijk als besloten is.
‘’ik vind het niet erg meester, en ik denk Sophia ook niet.’’
Sophia knikt en samen rennen we de trap op, eenmaal boven zie ik pap staan voor een kamer.
‘’Tess, Sophia, dit is jullie kamer voor de komende week.’’
Hij doet een deur open en loopt alvast naar binnen.
Terwijl we door de gang lopen merk ik dat er allemaal schattige tekeningen op de muur staan, alsof deze verdieping voor kinderen gemaakt is.
Samen met Sophia loop ik de kamer binnen, en schrik van wat ik zie.
Er staan geen bedden in de kamer, maar in plaats daarvan staan er twee grote wiegen.
Deze zijn groot genoeg voor volwassene, maar ze zijn bedoeld voor mij en Sophia.
‘’aangezien we de hele dag aan het reizen zijn geweest gaat iedereen vandaag vroeg naar bed, dus ook jullie twee kleintjes’’ zegt pap.
Hij pakt mij op en zet met neer in de wieg, daarna doet hij hetzelfde met Sophia, alleen dan de wieg naast die van mij. ‘’blijven mijn twee kleintjes maar even hier dan gaat papa even wat te drinken halen, en spullen om jullie klaar te maken voor bed.’’
Zegt hij terwijl hij de kamer uitloopt en de deur achter zich sluit.
Ik kijk Sophia aan en wil vragen waarom we in deze kamer slapen als ik iets boven haar broek zie uitsteken.
Het lijkt wel op de band van een drynite.
‘’draag jij ook nog luiers in de nacht en overdag’’ vraag ik.
Gelijk zie ik Sophia rood worden, en schaamtevol kijkt ze me aan.
‘’Ja, ik kan snachts mijn plas niet inhouden, en daarom heb ik luierstraf.’’ Geeft ze als antwoord.
‘’nu we het dan toch weten kunnen we net zo goed in alleen een luier slapen’’ zeg ik terwijl ik mijn broek uit trek.
Sophia doet hetzelfde en zo zitten we samen in niets meer dan een drynite en een shirt in de wieg.
‘’vindt jij het ook fijn om ze te dragen, of alleen maar stom?’’ vraagt Sophia na een tijdje.
‘’ik vind het heerlijk, alles van het gebeuren, het dragen, plassen en zelfs soms het poepen’’ gelijk zie ik een grote lach verschijnen op het gezicht van Sophia, maar deze verdwijnt als sneeuw voor de zon.
En terwijl ik denk waarom voel ik een pijnlijke kramp van binnen, het voelde niet natuurlijk.
‘’t-t-Tess, ik denk dat ik moet poepen, maar ik wil dat niet hier doen.’’ Zegt ze terwijl ze duidelijk vecht tegen de drang.
‘’ik moet ook heel nodig Sophia, maar omdat jij het volgens mij ook leuk vindt om te doen heb ik een idee.’’
Zeg ik terwijl ik zo dicht mogelijk naar haar toe kom.
‘’jij poept eerst in je drynite, met je kont naar mij gericht, dan kan ik zien hoe de bult zich vormt, en daarna doe ik precies hetzelfde voor jou.''
De lach keert alweer terug op haar gezicht en ze draait zich gelijk om, steekt haar kont naar achter en begint lichtjes te kreunen.
Niet veel later zie ik de drynite groeien bij haar kont, de bult begint zich langzaam te vormen maar blijft groeien.
Ik zie hoe de bult ze langzaam naar voren verspreidt en ik steek mijn hand tussen de spijlen door.
Ik leg mijn hand op de enorme bult en vraag of ze klaar is, ja was het antwoord.
Ik wrijf even lichtjes over de bult en sla er daarna een keertje op, ik hoor hoe Sophia kreunt, en dit was niet van afschuw maar een kreun van genot.
‘’nu is het jouw beurt, en mag ik slaan als je klaar bent’’ zegt Sophia met een grote lach op haar gezicht.
Ook ik draai me rustig om en steek mijn kont richting Sophia, die haar hand al gelijk op mijn drynite legt.
Ik wil rustig wat druk zetten als ik wordt overvallen door een enorm pijnlijke kramp, en in plaats van rustig laten gaan, schiet er een grote lading warme diarree mijn luier in.
Na nog twee grote golven diarree is mijn luier doorweekt en drassig van binnen, maar dan komt er nog een grote lading vaste poep naar buiten, waardoor Sophia eindelijk een bult kan voelen.
‘’Jezus, wat heb jij gegeten vandaag, eerst die drie lagen diarree, die ik tegen mijn hand voelde spuiten, en daarna nog deze grote lading poep.’’
Zegt ze terwijl ze langzaam over de bult wrijft.
‘’ ik weet het niet, ik voelde zoveel kramp dat ik het moest laten gaan, maar ik heb er wel van genot…’’
ik werd onderbroken door een volle klap op mijn luier, en ze sloeg met vlakke hand dus de enorme bult verspreide zich gelijk naar voren.
Niet veel later hoor ik de deur opengaan en komt pap terug de kamer inlopen.
‘’zo, jullie hebben flink jullie best gedaan. Het ruikt hier naar poep lieverds. Kom dan gaan we jullie eerst verschonen en daarna gaan jullie lekker naar bed’’ zegt pap.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Ik lig bloot in de badkamer, Beth is mijn luier weg aan het gooien en een nieuwe halen.
Ze heeft me gezegd hier te blijven liggen tot ze terug is.
Niet veel later komt Beth de badkamer binnen lopen, maar in haar hand zie ik tot mijn verbazing geen luier, maar een van mijn slipjes.
‘’als we dan toch een rollenspel gaan doen, dan doen we het wel vanaf het begin.’’
Zegt ze, ze gooit ondertussen mijn slipje en gebaart dat ik hem aan moet doen.
‘’kleed je dadelijk maar aan zoals je normaal zou doen, en dan gaan we beginnen.’’
Zegt ze terwijl ik bezig ben mijn slipje aan te doen.
‘’ik zal vanaf nu je vader spelen, de manier hoe je in de luiers komt ligt aan jou.’’
‘’Dit kun je doen door in je slipje te plassen, of iets anders. Doe gewoon wat je normaal ook zou doen.’’
Ondertussen ben ik opgestaan en wil richting mijn slaapkamer lopen, als ik wordt onderbroken.
‘’ik zal zo alvast beneden gaan zitten, oh en Saar. Als je iets echt niet wil doen moet je het zeggen, dan zal ik stoppen.’’ Nadat ze haar zin had afgemaakt loop Beth rustig de trap af.
Ik loop verder naar mijn kamer en loop de kast in. Pak daar een bh, shirt en broek.
Ik kleed me snel aan en ga naar beneden toe, op de trap bedenk ik mijn plan van aanpak.
Als ik de woonkamer binnen kom lopen hoor ik Beth zeggen dat ik haar gewoon Beth kan blijven noemen, in plaats van pap. Sinds ik beneden ben gekomen ben ik in mijn rol gaan zitten, komen de toneellessen toch nog eens van pas.
‘’hey Beth, ik ga even lezen achter in de tuin.’’
Zeg ik, terwijl ik mijn boek van de keukentafel pak.
Voor ik naar buiten ga doe ik de koelkast open en pak er een fles rode wijn uit, deze is nog halfvol maar voldoet wel aan mijn plan.
Met de spullen in mijn hand loop ik de zonovergoten tuin in, kijk even rond en besluit achter in te gaan zitten.
Nadat ik mijn spullen heb neergelegd ga ik een tuinstoel halen uit de schuur, en zet deze neer bij mijn spullen.
Ik ga in de stoel zitten en pak mijn boek en de fles wijn, mijn boek leg ik op schoot en de fles wijn maak ik open.
Ik ruik even aan de wijn en zet niet veel later de fles op mijn lippen en neem 3 grote slokken, waarmee de fles alweer de helft van zijn inhoud mist.
Voordat ik de laatste 3 slokken neem kijk ik naar binnen, Beth zit nog steeds in de kamer en heeft geen aandacht voor mij. Zonder te twijfelen zet ik de fles weer aan mijn lippen en drink hem leeg, zet hem weg en begin rustig te lezen in mijn boek.
Na een halfuurtje gelezen te hebben voel ik het onvermijdelijke gebeuren, mijn blaas begint vol te raken.
Ik wist altijd al dat alcohol mijn blaas snel vult, maar deze keer was het geen probleem.
Ik leg mijn boek in het gras en sta op, mijn plan gaat in uitvoering komen.
Ik loop rustig, omdat mijn blaas ook pijn begint te doen, naar de achterdeur toe.
Eenmaal daar doe ik hem open en blijf stil staan, ik ontspan mijn blaas en laat alles in mijn slipje gaan.
Het is een hele hoop en mijn broekspijpen zijn doorweekt, net zoals mijn slipje.
‘’uh, Beth. Ik heb een ongelukje gehad, kun je misschien wat schone kleren brengen’’.
Vraag ik, nog steeds buiten staand. Binnen hoor ik Beth opstaan en naar de achterdeur toe komen, zodra ze bij me is raakt ook zij in haar rol.
‘’Sarah!, wat heeft dit te betekenen. Hoe kan een meid van 17 nog in haar broek plassen?’’ vraagt ze, alsof ze het meent. Om mijn act een beetje af te maken acteer ik dronken, terwijl ik alleen maar aangeschoten ben.
‘’j-ja, ik moest naar de w-wc en toen kwam ik bij de achterdeur en ging het fout.’’ Wist ik uit te brengen, maar nog voordat Beth kon reageren schrik ik me kapot.
Ik voel een kramp in mijn maag, eentje die ik nog ken van toen straks.
Nog een, en niet veel later nog een.
‘’nee, ik ga hier toch niet ongewild in mijn slipje poepen?’’ denk ik, maar het is al te laat.
Ik krijg nog een laatste kramp en dan gaan de sluizen open.
Mijn lichaam begint met persen en ik voel hoe een warme zachte lading poep zich een weg in mijn slipje vindt.
Mijn slipje is nooit genoeg om dit te houden, en na een drol zit hij al overvol.
Tot overmaat van ramp voel ik nog een kramp en voordat ik iets kan doen voel ik hoe een lading dunne diarree achtige poep zich mengt met de rest.
Omdat ik alleen een slipje aan heb voel ik dat deze lekt en hoe de poep langzaam langs mijn linkerbeen naar beneden glijdt.
‘’sta je nu met je dronken hoofd nu ook nog ff lekker te poepen schat, geniet nog maar zolang het kan, want je krijgt een gepaste straf’’ zegt Beth op strenge toon.
‘’jij blijft hier in je viezigheid staan en ik ben zo terug met je straf.’’
Ze loopt weg en ik hoor hoe ze de trap op loopt, snel voel ik aan de achterkant van mijn broek.
Deze is sompig en vies, maar het voelt toch wel lekker aan de andere kant.
‘’ga maar in het gras liggen lieverd, en doe je broek maar vast uit’’ hoor ik Beth roepen vanaf mijn kamer.
Netjes volg ik haar commando op en ga in het gras zitten, ik voel de poep zich over mijn gehele been verspreiden en ga achterover liggen.
Het knoopje van mijn broek komt los en ik doe de gulp omlaag, maar voordat ik hem los kan halen staat Beth voor me.
‘’kom maar lieve poepbaby, ik help je wel even.’’
Nog geen seconde later trekt ze in een ruk mijn broek uit.
Daarna pakt ze mijn slipje aan de voorkant vast en doet ook deze uit, snel en vakkundig maakt ze mijn schaamstreek schoon en laat me zo liggen.
‘’Sarah, ik vind het gedrag dat je nu vertoont echt niet toepasslijk voor iemand van jouw leeftijd. Dus heb ik een straf bedacht die past bij je gedrag.’’
Ze pakt de luier van achter haar rug vandaan en vouwt hem open.
‘’maar Beth, ik ben veel te oud voor een luier, en als je maar niet denkt dat ik die ga omdoen’’ roep ik als verdediging. ‘’oh dat maakt niet uit lieverd, want je gedraagt je anders niet oud genoeg, en ik doe hem voor je om’’.
Ze pakt een setje handboeien achter haar rug vandaan en sluit snel mijn handen achter mijn rug aan elkaar.
Ze pakt de luier weer en begint deze bij mij om te doen, dat gaat haar vrij makkelijk af, ook al lig ik te protesteren.
Ze plakt de laatste plakstrip vast en kijkt nog even of de luier goed zit.
‘’zo, nu kunnen we echt lol gaan maken, kleine baby van me’’ zegt ze, terwijl ze een klap geeft op mijn geluierde kont.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Pap komt even later de kamer ingelopen met twee schone nachtluiers en twee flesjes met melk.
Eerst loopt hij naar Sophia toe, en begint met haar T-shirt uit te doen.
Daarna voelt hij even aan de luier en geeft er een licht tikje op.
‘’zo, jij hebt flink je best gedaan Sophia, zullen we jou maar eens een schone luier geven’’.
Zegt hij terwijl hij de plak strips losmaakt en de luier openvouwt, zorgvuldig veegt hij haar schaamstreek schoon en verwijdert de vieze luier.
Hij opent een van de schone nachtluiers en legt deze onder haar neer, voordat hij hem dichtvouwt loopt hij naar de commode die aan de linkerkant van de kamer bij het raam staat.
Daar pakt hij nog iets en komt weer terug lopen, eenmaal terug zie ik dat hij vier inleggers heeft gepakt.
Hij doet twee van de inleggers bij Sophia in de luier en vouwt hem zorgvuldig maar strak dicht.
Hij geeft haar een tikje op haar vers geluierde kont en komt naar mijn wieg, ook bij mij voelt hij eerst even aan mijn luier, om daarna net zoals bij Sophia een tikje te geven.
Hij laat geen werk liggen en binnen de kortste keren heb ook ik een schone luier aan, met de twee inleggers en het feit dat het een nachtluier is, kan ik mijn benen niet meer bij elkaar brengen.
‘’nou babygirls, ik ben zo terug met jullie slaap outfit en dan krijgen jullie een flesje’’.
Zegt hij terwijl hij de kamer verlaat.
‘’hey, Sophia. Wat vindt je hiervan, ik vind het heerlijk om verzorgd te worden’’.
Zeg ik terwijl ik mijn hand over mijn luier laat glijden het voelt zo lekker om te doen, en niet veel later laat ik mijn hand aan de binnenkant van mijn luier glijden.
Sophia ziet dit en begint hetzelfde te doen, daar liggen we dan, met zijn tweeen over onze vagina te wrijven. Maar de pret is snel over als de deur open gaat en pap binnen komt lopen met een tas.

‘’Tessa, Sophia!!! Wat heeft dit in vredesnaam te betekenen. Dit kan niet ongestraft blijven’’.
Zegt hij laaiend, hij pakt de tas en loopt stevig door naar Sophia’s wieg.
Hij ze de tas op de grond en pakt er een ijzeren staaf met twee ringen uit, hij bevestigd deze bij Sophia haar enkels.
Nu kan ze alleen nog maar met haar benen uit elkaar liggen, en ook pakt hij twee handboeien, en zet beide handen vast aan de wieg.
Hij komt hetzelfde bij mij doen en zo kunnen we allebei geen kant meer op.
‘’ en denk maar niet dat dit jullie straf is dames, dit is jullie slaap outfit voor deze hele week.’’
Zegt hij met een grijns op zijn gezicht.
‘’ nee, ik zou jullie eerst alleen iets geven waardoor je makkelijker zou kunnen plassen, maar nu denk ik dat ik jullie morgen ochtend heel vies aan ga treffen.’’
Ondertussen is hij Sophia haar flesje aan het geven, Sophia ziet er zo lief uit als ze haar flesje drinkt, ze lijkt gelijk al een stuk jonger.
Terwijl pap de fles in haar mond houdt begint hij met zijn andere hand de plak strips een voor een los te maken, om de luier met inleggers weer uit te vouwen.
Hij pakt iets uit het borstzakje in zijn overhemd en beweegt zijn hand richting de luier, hij wrijft even heel voorzichtig over Sophia haar vagina en beweegt zijn hand daarna door richting haar kont.
Terwijl ze rustig aan het flesje drinkt zie ik dat pap een zetpil richting Sophia haar kont beweegt, en nog voordat ik kan waarschuwen zet hij het puntje op haar kringspier.
‘’dit gaat even niet zo fijn voelen, maar dat moet een straf ook niet’’, zegt hij terwijl hij de zetpil met een vinger ver haar kont induwt, Sophia kreunt en begint ze te verzetten, maar door de stang en handboeien heeft dit weinig zin.
Als pap er zeker van is dat hij op zijn plek zit haalt hij zijn vinger eruit en vouwt de luier weer dicht, en hij komt mijn kant op.
Ik onderga hetzelfde principe alleen verwachte ik de zetpil, maar als hij eenmaal zit valt het wel mee.
Nadat allebei onze flesjes leeg zijn loopt pap richting de deur en wenst ons een goede nacht.

‘’Tess, we gaan in slaap vallen en wakker worden met een super vieze luier, heb jij dit al eens eerder gedaan?’’
vraagt Sophia onschuldig.
‘’nee, en het lijkt me ook geen pretje om zo lang in je eigen viezigheid te moeten liggen’’
zeg ik hopend dat het nog even duurt voordat de zetpil werkt.
Na een tijdje te hebben gepraat merkten we dat we allebei moe begonnen te worden en toch maar in slaap zouden vallen, maar net nadat ik mijn ogen dicht doe hoor ik Sophia beginnen met kreunen, en ook ik begin krampen te krijgen.
Ik doe mijn hoofd omhoog, zover al dit kan door de handboeien, en kijk richting Sophia.
We liggen met onze voeten naar elkaar toe, dus ik kan precies tussen haar benen naar haar luier kijken.
‘’Sophia, ben je nog wakker?’’
‘’ja, maar ik moet echt heel nodig poepen.’’
Zegt ze gevolgd door een kreun van duidelijke pijn.
‘’dan heb ik een idee, ik moet ook net zoals toen straks, je kan als je je hoofd omhoog doet precies mijn luier zien, dus zullen we deze keer tegelijk poepen?’’
vraag ik terwijl ik weet dat ik het niet lang meer zal houden.
‘’is goed, op 3 dan.’’
Zegt ze snel en begint gelijk met aftellen. ‘’2’’ ‘’1’’ en ik laat alles los.
Ik voel hoe de poep eerst als een explosie naar buiten komt, bij Sophia zie ik nog niks.
Het blijft maar komen en aangezien ik niet kan draaien maakt het een enorme bult onderin mijn luier.
Maar het is nog niet over, er volgen nog 3 ladingen en zo voel ik hoe wederom de poep zich een weg richting mijn vagina baant.
Zonder dat ik iets van drang voelde spuit er een enorme hoeveelheid plas mijn luier in en zorgt ervoor dat ik weer in een warme blubberige massa lig.
Ik beweeg een beetje en merk dat mijn luier nog voller is dan de vorige.
Maar als ik naar Sophia kijk zie ik een grote glimlach op haar gezicht.
‘’ik wilde jou eerst zien gaan deze keer, nu kom ik’’ zegt ze.
En ik zie hoe haar luier aan de onderkant begint uit te zetten, geen explosie bij haar dus, en hij blijft maar groeien.
Na een tijdje zie ik de luier net zoals bij mij richting haar vagina uitzetten en niet veel later zie ik dat ze plast, omdat de poep ineens zo goed zichtbaar is.
‘’zo, dat is eruit, en nu maar hopen dat dit alles was’’
zegt ze terwijl ze haar hoofd weer neerlegt.
‘’ welterusten, Tessa’’ zegt ze nog.

Ook ik ben moe, maar op mijn rug is slaap vallen heb ik nooit gekund, maar ik merk dat ik genoeg ruimte heb om met de stang tussen mijn benen naar mijn buik te draaien, mijn handen liggen door de handboeien nu wel gekruist.
Eenmaal op mijn buik liggende voel ik hoe de poep langzaam naar de voorkant van mijn luier begint te schuiven, maar het voelt eigenlijk gewoon heerlijk.
ik doe mijn ogen dicht en val al redelijk snel in slaap.
Na wat voelde als een uurtje wordt ik nog een keer wakker door een verschrikkelijke kramp, net voordat ik hem wil laten gaan hoor ik Sophia kreunen.
En nog geen seconde later hoor ik een zacht gepruttel gevolgd door een scheet.
‘’die had was dus ook nog niet klaar met poepen’’
denk ik bij mezelf.
Er volgt nog een kramp en ook ik poep voor de derde keer op deze avond in mijn luier, alleen is het deze keer het meest van allemaal.
Ik voel hoe een stevige vaste drol zich mengt tussen de rest en daarna komt er een enorme lading warme half zachte poep, het voelt als een soort puree, die langzaam naar mijn vagina schuift.
Ik beweeg mijn heupen en merk dat ik zo mijn vagina kan stimuleren, niet veel later kom ik klaar in mijn ondertussen overvolle poep luier, en zo val ik heerlijk in slaap.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
sorry dat het zo lang geduurd heeft voordat er een vervolg kwam, had het druk met school en mijn laptop was kapot gegaan.
de deadline van eens per week durf ik niet meer neer te zetten, dus ik hoop zoiezo eens in de twee weken met een nieuw vervolg te komen. en inspiratie is gezocht, heb je een idee, een fantasie, of iets anders. stuur effe een vriendschapsverzoek en daarna een berichtje, zo verraadt je niks voor de rest van de lezers en komt je idee misschien toch terug in het verhaal.

mvg,
drynitedude
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Het is intussen een uur geleden dat Beth mij geluierd had, nu zitten we samen op de bank een kinderfilm te kijken.
Ik krijg voor de tweede keer de neiging om te plassen, maar in mijn rol blijvend wil ik dit niet toegeven.
Voorzichtig knijp ik mijn benen bij elkaar, naarmate de drang groter en duidelijker wordt.
‘’Awh, moet mijn kleine baby een plasje doen’’? vraagt Beth met een opgezet kinderstemmetje.
Ik knik heftig en ga verder met het fijnknijpen van mijn luier, op dat moment schiet mij een plan te binnen.
‘’Als mijn kleine broekpoeper dan zo nodig moet plassen, dan mag ze dat ook mooi voor me gaan doen.’’
Zegt Beth voordat ik ook maar iets kan zeggen, maar dit is precies wat ik hoopte.
Ik sta op van de bank en loop richting de deur naar de gang, net daarvoor stop ik en draai richting Beth.
Ik sta nu recht voor haar neus, nu plassen en dan is ze tevreden, maar dat is niet mijn plan.
Ik draai me richting de deur en ren de gang op, zo snel als ik kan naar de wc toe. Beth hoor ik achter me schreeuwen dat ik terug moet komen, en ze komt met een enorme vaart achter me aan.
Ik ben op tijd in de wc en doe snel de deur achter me op slot, ik heb het slot nog vast als Beth hevig aan de deurklink rammelt.
Ik scheur de luier af en ga op de wc zitten, laat rustig al mijn plas lopen en sta weer op, maar nu komt er een punt waar ik niet over na had gedacht, nu moet ik weer naar buiten.
Ik kan niks beters bedenken om te doen, dus ik ga op mijn knieën zitten, en doe het slot van de deur.
Beth trek gelijk met een ruk de deur open en ziet mij op een kapot gescheurde luier zitten, en op de achtergrond spoelt de wc door. ‘’Jongedame, wat denken wij in vredesnaam aan het doen te zijn?!!’’ schreeuwt Beth, ze pakt mijn hand vast en sleurt me bloot mee naar de trap.
‘’Opstaan!’’ zegt ze streng. Ik verroer me geen meter probeer mijn hand los te rukken, maar dat wordt niet geaccepteerd. Met een ruk tilt ze me een stukje omhoog en geeft me met haar andere hand een harde klap, vol op mijn blote kont.
Gelijk begint de plek te branden en voordat ik kan reageren, volgt er nog een klap, harder dan de eerste.
Tranen springen in mijn ogen en gelijk sta ik op, ze wijst naar boven en aangemoedigd door een derde klap loop ik met gebogen hoofd de trap op.
Ze pakt me bij mijn linker schouder en loopt zo samen met mij de trap op, eenmaal boven stuurt ze me naar mijn kamer.
Met een duw kom ik op mijn bed terecht en nog voordat ik kan reageren, komt Beth boven op me zitten en beweegt mijn hand richting de rand van mijn bed.
Dit zijn ijzeren spijlen en ik weet gelijk wat haar plan is.
Maar nog voordat ik er echt iets aan kan doen hoor de ik bekende klik van handboeien, en even later nog eens.
Zo zette ze ook mijn andere hand vast, ze legt een arm onder mijn knieën en tilt mijn benen op, en vouwt door tot ze bij mijn armen zitten.
Nu zet ze druk met haar hand en ik kan mijn benen niet meer vrij krijgen, hoe hard ik het ook probeer.
‘’hoe oud is mijn kleine meid ook alweer?’’ vraagt Beth duidelijk sarcastisch.
‘’Ik ben zeventien, en geen jaar jonger!’’ schreeuw ik terug.
Beth zet meer druk op mijn benen en de eerste klap op mijn kont volgt niet veel later.
Ze slaat harder dan toen net, en ik voel de brandende pijn gelijk weer opkomen, nog een klap.
Na 4 klappen schieten de tranen in mijn ogen, en bij de vijfde begin ik licht te huilen.
Ik kan niet stoppen met tellen en als we eenmaal bij de tien zijn beland schreeuw ik het jankend uit van de pijn.
Na nog zeven klappen is het over en laat ze mijn benen los.
Het slaan mag dan gestopt zijn, maar de brandende pijn die blijft.

Ik heb zo een minuut of vijf gelegen, met mijn ogen dicht de pijn verbijtend.
Beth had ondertussen een aantal spullen verzameld, en ik denk meer dan alleen een luier.
Ik voel hoe mijn benen weer opgetild worden, en doe mijn ogen open als ik merk dat ze weer opgevouwen worden.
Gelijk begin ik met tegenstribbelen, ik wil niet nog een meer pijn.
‘’rustig maar kleine baby van me, ik ga niet nog een keer slaan’’ zegt ze kalmerend.
Ik geloof haar en stop met tegenstribbelen, maar even later krijg ik daar spijt van.
Ik voel hoe ze een soort slangetje in mijn kont duwt en daar laat zitten.
Aangezien mijn benen over mijn hoofd liggen kan ik niks zien, maar even later voel ik hoe er iets door het slangetje komt. ‘’voelt raar of niet? Ik geef je een enema, zorgt ervoor dat je straks je luier volop gaat gebruiken’’ zegt Beth.
Als ik bijna het gevoel heb dat ik ontplof haalt ze het slangetje uit mijn kont, en legt deze neer op de luier die ze al had klaargelegd.
Snel en behendig maakt ze de luier dicht en scheurt over de lengte een deel kapot.
Een tweede luier wordt omgedaan en vastgemaakt, met twee stukken touw bind ze mijn benen gespreid aan het bed en staat op. ‘’welterusten kleine baby van me, morgen kom ik je wel verschonen.’’
Ze geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt de kamer uit.
Ik kijk op de klok en zie dat het verdomme pas 4 uur is.
Ik zou dus minimaal zeventien uur in mijn luier moeten doorbrengen, niets laten gaan dus.
Ik dacht alles wel te kunnen ophouden maar na een halfuur voel ik een enorme druk op mijn kont.
Pijnlijk en zelfs erger dan met van een zetpil, probeer het zo goed mogelijk op te houden, mijn rug spant zich aan en ik maak een boog van mijn lichaam.
Dit geeft een beetje druk, maar na een pijnlijke tien seconde zak ik in en voel hoe ik weerloos als een baby mijn ontlasting doe.
Vanwege de enema is het in het begin alleen water dat ik mijn luier voel raken, maar even later komen half harde, half verwaterde drollen naar buiten.
Na voor mijn gevoel een eeuwigheid en kilo’s waterige poep ben ik klaar.
Mijn luier voelt vies en waterig, en verder naar mijn vagina voelt het koud en plakkerig van de poep.
Ik kan niet anders bedenken dan maar rustig in slaap vallen en wachten op morgen.
Maar zelfs dat ging niet zonder problemen, om drie uur wordt ik wakker, mijn luier is ondertussen koud en klam.
Ik moet ontzettend nodig plassen en zonder twijfel laat ik de enorme stroom lopen, en zonder dat ik het doorheb komt er een vaste harde drol mijn kont uit, alsof ik incontinent was bijna.
Na nog drie van de grote drollen komt er nog een beetje waterige poep uit en dan stopt het.
Mijn luier is nu overvol en in plaats van waterig of klam.
Warm en gevuld met een grote brei van mijn eigen ontlasting.
Maar ik heb er geen problemen mee, iets in mij geniet volop en ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld, en met dat gevoel val ik in een diepe slaap.
 
Similar threads





Bovenaan