Semper fi!

Wat vind je van Semper fi!?

  • Super!

    Stemmen: 17 68,0%
  • Goed!

    Stemmen: 5 20,0%
  • Het heeft wel wat (:

    Stemmen: 1 4,0%
  • Niet echt mijn type verhaal

    Stemmen: 0 0,0%
  • Saai, er mag meer spanning in!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vreselijk!

    Stemmen: 2 8,0%

  • Totaal stemmers
    25

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Bedankt voor alle positieve reacties! :D

Erg leuk om te lezen dat mijn manier van schrijven goed wordt ontvangen. Soms kost het daardoor ook wat meer tijd per hoofdstuk. (Inspiratie opdoen, toch twijfelen en aanpassen van zinnen, etc.) Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

PS: het volgende hoofdstuk zal morgen / aankomend weekend verschijnen ;) ^-^
 

Galambok

Beginneling
Beste Skaap,
Hierbij wéér een: TIP!
Plaats in het vervolg, "NIET" meer, wanneer er een NIEUW hoofdstuk komt!
Want ik merk, dat dat helaas bijna TOCH niet lukt!
U kunt bijvoorbeeld beter neer zetten: "Tot de volgende keer".
De hartelijke groeten én SUCCES!
 

Galambok

Beginneling
Beste Skaap,
ook ik KAN positieve opmerkingen geven!
Bij dezen: Het verhaal is ECHT SUPER!!!
Ga zo dooooooooor!!!
De hartelijke groeten en SUCCES!
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Galambok zei:
Beste Skaap,
Hierbij wéér een: TIP!
Plaats in het vervolg, "NIET" meer, wanneer er een NIEUW hoofdstuk komt!
Want ik merk, dat dat helaas bijna TOCH niet lukt!
U kunt bijvoorbeeld beter neer zetten: "Tot de volgende keer".
De hartelijke groeten én SUCCES!
Ik admireer je enthousiastme en ook erg bedankt voor de tip + de tweede leuke reactie onder deze citaat. Je hebt gelijk het lukt WEER niet helaas. Mijn werk kan soms ineens heel veel gekke dingen en drukte met zich meebrengen vandaar. Bij deze ook aan de rest: het volgende hoofdstuk is bijna af en zal ik later vandaag plaatsen.

Groetjes en nogmaals bedankt voor alle leuke reacties!!! :) :D
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Hoi allemaal,

Door onverwachte omstandigheden kon ik het volgende hoofdstuk helaas niet eerder vandaag plaatsen. (blame o.a. NS en vertraging :laugh:).

Bij deze het volgende hoofdstuk van Semper Fi!
Ik kijk uit naar jullie eventuele reacties en tips, en veel lees plezier!

Een versterkte band
Lang hebben Tim en Kim nog zo samen gezeten aan de keukentafel. Geen woorden waren nodig om aan elkaar duidelijk te maken wat ze voelden. Tim voelde veel verdriet maar nu, dan eindelijk na veel lange en zware dagen, ook een beetje rust en acceptatie. Kim voelde zich verdrietig, om wat er allemaal met Tim gebeurt is. Maar ook voelde ze iets anders. Ze kon het nog niet helemaal plaatsen maar sinds ze zo omhelzend zaten voelde ze iets prikkelen. Een moeder gevoel misschien? Of toch iets anders, iets diepers? Na ongeveer een halfuur lieten ze elkaar los maar bleven ze naast elkaar zitten. “Gaat het weer een beetje?” vroeg Kim. “Ja, dankje Kim, echt voor alles”. Antwoordde Tim. Kort hadden ze nog gepraat over de begrafenis, hoe mooi die was, wie er allemaal waren en de woorden die gesproken zijn. Daarna begon Kim toch te merken dat Tim het allemaal nogal moeilijk vond dus probeerde ze snel een ander onderwerp op te zetten. “Wanneer ga je weer naar school?”, “Weet ik nog niet, het is nu woensdag dus ik denk dat ik de rest van de week me nog even afmeld om alles te laten berusten zodat ik volgende week weer fris kan beginnen. Ik kan ook niet teveel uren missen helaas haha!”. Een klein lachje verscheen op Tim’s gezicht. “Yes! Het werkt”, dacht Kim. Zo praatte ze beiden nog een tijdje totdat het tijd was voor Kim om naar huis te gaan. Gauw spraken ze nog af om de volgende dag, nadat Kim klaar zou zijn met school, samen iets te gaan doen. Zo kon Tim ook afleiding vinden en dat zal vast helpen, dacht Kim nog toen ze naar huis liep.

De rest van de avond verliep voor beiden vrij rustig. Tim was erg moe dus ging direct naar bed. Kim had nog kort met haar ouders gepraat over hoe het bij Tim was en wat hun van de begrafenis vonden. Ze vonden het een goed idee dat Kim en Tim morgen samen iets gingen doen en stelde ook direct voor dat ze bijvoorbeeld samen pizza kunnen bakken als avondeten. Kim vond het een gaaf idee en stuurde Tim snel een berichtje toen ze in bed lag:

“Hey Tim, het was een lange en zware dag voor je en ik hoop dat ons moment daarstraks jou een beetje heeft geholpen. Je kunt altijd bij me komen als er iets is. Wat zou je ervan vinden om morgen pizza te bakken samen? Ik hoor het wel even, groetjes en trusten! ”

Vlak na het versturen van het bericht viel Kim in een diepe slaap.

De volgende ochtend doet Tim zijn ogen open en ziet dat het nog donker is. Veel slaap heeft hij niet gehad dus beslist hij om nog even rustig te blijven liggen. Hij checkt zijn telefoon en ziet het berichtje van Kim. Direct vormt er een glimlach op Tim zijn gezicht bij de woorden “samen pizza bakken” Samen, dat vond hij fijn. Na alles van gisterenavond is de band tussen hun veel sterker geworden en kan Tim zeker de afleiding gebruiken. Dat in gedachten stuurt hij snel een reactie.

“Heyhoi, Pizza ja graag! Lekker! Laat maar even weten hoelaat je klaar bent met school! Groetjes!”

Na het bekijken van een aantal filmpjes wordt het tijd om op te staan. Tim kleedt zich aan, loopt naar beneden en begint aan het ontbijt. “Koffie en een broodje dat kan er wel in”, denkt Tim terwijl hij zich voor de TV nestelt. De ochtend verloopt vrij rustig en rond een uur of 12 krijgt Tim een berichtje van Kim dat ze om 2 uur klaar is en dat ze rond kwart over 2 thuis zal zijn. Tim stuurt snel een duimpje met een lach smiley terug en nestelt zich daarna weer op de TV. Een van de vele Star Wars films is hij weer opnieuw aan het kijken. Zolang het maar afleidt denkt Tim.


Rond 1 uur merkt Tim dat zijn moeder nog steeds niet beneden geweest is en gaat hij maar even kijken hoe het met haar is. Tim loopt de trap op en doet langzaam de slaapkamerdeur van zijn moeder open. Daar ligt ze, slapend in bed. Met een grote tissue doos naast haar. Snel schrijft Tim een briefje dat hij naar de buren gaat en dat hij er ook zal eten. “Je mag ook gezellig komen hoor!” schrijft hij er nog onder voordat hij het briefje op het nachtkastje van zijn moeder legt.

“Ding dong!” Tim staat voor de deur van Kim en belt aan. Kim doet open en laat hem direct binnen. “koffie?”, “Domme vraag haha”. Antwoord Tim, en Kim begint met het zetten van 2 bakken koffie. “Hoe was het op school?”, vraagt Tim. “Vrij casual, gewoon het standaard saai maar wel te doen”, antwoord Kim. Na een halfuurtje te koffieleuten en bij te kletsen beginnen ze met het plannen van de avond en nog belangrijker, wat er allemaal op de pizza gaat. “veel kaas!” Hebben ze samen in ieder geval besloten. De rest zien ze in de supermarkt wel. Ze pakken de fiets en fietsen richting de supermarkt.

In de supermarkt halen ze alles voor de pizza’s + wat te snacken voor erna. Pizza deeg, tomatenpuree, kaas, salami, ham, uitjes, er wordt van alles gehaald in de supermarkt. Als ze eenmaal terug komen bij het huis van Kim stappen ze naar binnen en beginnen ze met het uitpakken van de tas. “Hé Kim jij had toch de tomatenpuree gepakt?”, “Ja, hoezo?”, “Ik zie hem niet meer”. Antwoordt Tim. “Gek, staat die nog op het bonnetje?”, “Ja dat wel!”, “Als jij dan alvast met het pizzadeeg begint Tim dan ga ik wel even snel terug op de fiets om die te halen.”, “Isgoed!”, Antwoord Tim. Kim stapt de voordeur uit op weg naar de supermarkt, alweer.

“Yes! Het plannetje werkt, Was het toch een goed idee om die tomatenpuree te laten liggen haha!”, denkt Kim nog onderweg. “Het ideale plannetje om alleen in de supermarkt te zijn om luiers te halen. Maar ik moet wel snel zijn en voorzichtig wanneer ik weer thuis kom, Spannend!”. Kim loopt de supermarkt in en meldt zich bij de infobalie over de puree en dat ze die zijn vergeten bij de kassa. De vrouw achter de balie vraagt haar om het bonnetje en het ziet er allemaal naar uit dat de potjes van Kim zijn en geeft die dus ook aan haar mee. “Nu snel de winkel in!” Denkt Kim. Ze loopt de winkel in en slaat direct af naar de luiers afdeling. Gelukkig is ze erg slank dus kan ze de grootste baby / kinderluiers nog aan. Toch worden deze aardig strak en wil Kim toch echt haar volgende pak gaan bestellen. Ze pakt het juiste pak, “Pampers, size 6+” en loopt snel richting een rustige kassa. Ze rekent af en kijkt even naar de gezichtsuitdrukking van de kassière. “Niks, gelukkig”, denkt ze nog als ze de luiers snel in haar tas doet en de puree in een apart vak stopt. Zo kan ze snel de potjes eruit halen en met een smoesje naar boven lopen om haar luiers veilig en verstopt weg te leggen. Kim springt gespannen voor de situatie die ze zo moet doorstaan op haar fiets richting huis.

“Ik ben er weer en leg even mijn tas boven!” Hoort Tim vanuit de gang, voordat hij kan reageren hoort hij de voetstappen de trap op gaan. “Die is snel haha”, bedacht Tim zich nog. 5 minuten later staan ze samen in de keuken. Tim heeft het deeg goed uitgerold en heeft beide platen al verdeelt met het deeg. “Nu de tomatensaus en dan kunnen we beleggen!” Zegt Kim met veel plezier. “Wat ga jij erop doen Tim?”, “Ik ga voor een gedeelte met drie soorten kaas en een deel kaas / salami en jij?”, “Ik vind de drie kazen een goed idee, dus bij deze GEJAT! Haha. Mijn andere helft wordt tonijn” antwoord Kim. Zo gezegd zo gedaan 15 minuten later gaan de pizza’s de oven in en nestelen Kim en Tim zich samen op de bank met een bak koffie. “Zullen we een film kijken?”, vraagt Kim. “Ja leuk! Echter is mijn film genre denk ik niks voor jou haha”. Antwoord Tim. Na lang overleg en het scrollen door en bekijken van tientallen film trailers op Netflix hebben ze een keuze gemaakt. “Transformers deel 1”, gaat het worden met de optie tot een marathon van de verdere delen. Voordat ze de film aanzetten halen ze de pizza’s uit de oven en snijden ze deze in stukken. Sommige delen worden onder hard gelach van elkaar gejat “Die van jou ziet er veel beter uit dankjewel!”. Na een tijdje te worstelen over de pizza’s besluiten ze om alles op een groot bord te leggen. Ze nestelen zich weer voor de TV op de bank en beginnen met de film. Na ongeveer een halfuurtje film kijken staat Kim op:
“Poeh! Het is echt koud hier ik pak even een deken”, Kim verdwijnt in de gang en komt even later terug met haar deken van haar bed boven. Wat ze niet doorheeft is dat Tim zich ondertussen heeft verstopt achter de deur. Op het moment dat Kim de kamer weer in komt schrikt ze zich kapot: “Boe!!!”, Roept Tim als hij haar vastpakt en om de deken heen wikkelt. “Haha nu zit je vast en kan ik alle pizza eten!”. Tim tilt Kim op en gooit haar op de bank. “NEEEE NIET DE PIZZA”, roept Kim onder hard gelach. Kim rolt zich snel uit de deken en gooit deze over Tim heen. “Hebbes!”, ze grijpt Tim’s arm en gooit hem op de bank. Dan springt ze er bovenop. “YOUUU SHALL NOT PASSS!!!!” roept ze heel hard. Zo stoeien ze beide nog een halfuur met veel plezier voordat ze besluiten om de pizza’s maar op te warmen en de film verder te kijken. “Eten blijft toch belangrijk!”, zegt Tim nog met een lach. Ze nestelen zich samen onder de deken op de bank. Kim legt haar hoofd op Tim’s schouder en zo kijken ze samen de film af. Na de eerste film besluiten ze om deel twee ook te starten. “Transformers: Revenge of the Fallen” Na ongeveer 45 minuutjes merkt Tim dat Kim tegen zijn schouder in slaap is gevallen. “Ze ligt er zo vredig en lief bij”. Tim voelt zich voor het eerst sinds lange tijd weer even echt gelukkig. “De badkuip is eindelijk leeg pap, en hij vult zich met tranen van geluk. Na regen komt zonneschijn” Bedenkt hij zich nog met een glimlach voordat ook hij de slaap toegeeft en weg dut op de bank.'
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Hoi allemaal,

Hierbij het volgende hoofdstuk van "Semper fi!". Het is een iets korter hoofdstuk dan de laatste paar hoofdstukken maar dat hoort er soms bij :D
Ik probeer het verhaal goed op te bouwen dus soms zal het voorkomen dat een hoofdstuk aan de korte kant is.

Veel leesplezier! ;D ;D

Hoofdstuk 9: Meer dan vriendschap?
Tim hoort zacht geroezemoes vanuit de keuken en wordt langzaam wakker. Hij kijkt om zich heen en ziet dat Kim nog slaapt. Heel voorzichtig glijdt hij zijn arm van haar af en legt hij haar op de bank zonder dat ze wakker wordt. “Wat is ze toch lief als ze slaapt”. Bedenkt Tim zich terwijl hij de slaap uit zijn ogen wrijft. Stilletjes staat hij op en loopt hij richting de keuken. Als verwacht ziet hij daar de ouders van Kim zitten. “Goeienavond slaapkop!” Zegt Roy met een glimlach. “Heyhoi, haha we waren in slaap gevallen ja. Het zijn lange en zware dagen geweest.”. “Dat begrijpen we, hoe is het met je nu?” vraagt Amber. “Beter, ik had dit echt even nodig, pizza’s, lol en een heerlijk dutje haha”, antwoordt Tim. Tim loopt richting het koffiezetapparaat en begint met koffiezetten. “Sorry dat ik het zo abrupt vraag maar hoe is het tussen jou en je moeder nu?”, vraagt Amber. “Niet heel goed, ze is veelal boos en / of dronken. Veel contact hebben we eigenlijk niet meer sinds de dag dat de politieagenten bij ons op de oprit stonden. Ik heb lang mijn best gedaan maar het is echt zwaar en zo als het nu gaat, gaat het echt niet goed tussen ons. Ze schreeuwt veel tegen me en zit verder eigenlijk alleen maar op haar kamer.”, “Dat is niet best jongen. Ik ben blij dat Kim je er zo goed bij helpt en dat vanavond goed voor je was. Je bent hier altijd welkom.” antwoord Roy. “Dankje, dat doet me goed”, antwoord Tim terwijl hij zijn koffie pakt. “Ik ruik koffie!”, wordt er ineens geroepen vanuit de woonkamer. “HAHA er is er ook eentje wakker hoor”. Antwoord Roy terwijl hij een nieuw kopje koffie begint te zetten voor Kim. Kim komt bij de rest in de keuken zitten en zo praten ze met ze vieren over de avond die Tim en Kim gehad hebben. Over hoe veel het Tim gedaan heeft en hoe blij hij is dat hij hun als buren heeft. Verder hebben ze het vooral over koetjes en kalfjes, school, slechte grappen en films. Rond een uur of 12 vindt Tim het tijd om naar huis te gaan. Hij pakt zijn spullen bij elkaar en bedankt iedereen voor de gezellige avond. Kim loopt mee met Tim naar de voordeur. “Het was gezellig, en bedankt voor alles Kim, echt.”, “Geen probleem”, antwoord Kim en ze geeft Tim snel een kus op zijn wang voordat hij de voordeur uitloopt. “Wauw!! Denkt Tim. Dat was de perfecte afsluiting van deze avond.”, met een stevige glimlach en half in de wolken opent Tim zachtjes zijn voordeur in de hoop zijn moeder te ontwijken als ze nog niet slaapt.

Kim loopt terug naar de keuken en ziet haar ouders haar indringend aankijken. “Ik weet wat daar gebeurt is!”, buldert Roy vrolijk. “PAAAAAPP!! Echt niet!”, “Jaaaajaaaa… je blijft wel mijn kleine meisje he, dus whatever happend, ik hoop dat die goed voor je is”. Antwoord Roy met een knipoog terwijl hij de kamer inloopt. “Het is een leuke jongen Kim, we konden direct aan je zien dat je meer dan vriendschap begon te voelen vanavond. Je bent onze dochter. Denk je werkelijk dat wij jou niet kennen”. Giechelt Amber. “Mam hij is leuk, ja, en misschien hoop ik meer dan vriendschap” antwoord Kim terwijl ze gaapt. “Ga maar naar bed lieverd, ik ruim wel verder op”, “Dankje mam, slaaplekker pap!”, “Droom zacht over Tim lieverd haha”, “SHHHTT PLAAGDOOS!”, roept Kim nog na terwijl ze de trap oploopt. In gedachten kan Kim de opmerkingen van haar ouders niet ontkennen. “Hij is echt leuk, lief, grappig en behulpzaam. Beleefd en knap. Maar toch een simpele jongen. Ik hoop dat ik door die kus niet alles verpest heb en hij het puur als vriendschap ziet, gelukkig hoef ik me daar nu nog niet druk om te maken. Gelukkig kan ik nu weer even naar mijn kleine zelf, zonder zorgen.”. Kim loopt haar kamer in en pakt direct haar tas. “Eindelijk!”. Ze opent haar tas en pakt het pak luiers eruit, ze legt het pak op haar bed en maakt hem open. Ze pakt er een luier uit en ruikt eraan “Hmmm. Het ruikt gewoon zo fijn.”. Snel kleedt Kim zich uit en gaat ze, op de opengevouwen luier, op bed liggen. Ze corrigeert een beetje en maakt dan de luier dicht. Als de luier eenmaal dicht zit ruimt ze snel eerst het pak luiers op. Ze verstopt deze in haar kast in een la die achterin zit. Daar zullen haar ouders nooit kijken. Ze loopt naar de spiegel en bekijkt haarzelf. “Een meisje van 18 jaar met alleen een t-shirt en een luier aan. Kinderachtig? Of toch schattig?”, Kim doet haar haar in een staart en laat zich op bed vallen. Ze sluit haar ogen en ontspant. Langzaam vloeien de warme urinestralen haar luier in. “Wat een heerlijk gevoel!”.

Tim merkt dat zijn moeder niet beneden is en waarschijnlijk al slaapt. Hij vindt een half opgegeten bordt op het aanrecht en ruimt deze op. Hij zet nog een laatste kop koffie en gaat aan de keukentafel zitten: “Wat een avond zeg!”, bedenkt hij bij zichzelf. “En die kus op het einde, voelt Kim dan meer voor me dan alleen vriendschap of was de kus vriendschappelijk?”, Van alles spookt door Tim’s hoofd, maar alles heeft te maken met Kim. Wat voelt ze? En zou ze aan mij denken? Was die kus een teken van vriendschap of?. Tim drinkt zijn koffie op en ruimt zijn kopje op in de vaatwasser. Hij zet de vaatwasser aan en sluit alles beneden af. “Whatever she thinks, and whatever she meant by it, i hope it’s more than friendship”. Bedacht hij zich nog terwijl hij zachtjes de trap op liep. Tim loopt naar zijn kamer en kleedt zich om. Alleen een sportbroekje als pyjama is voldoende. Hij gaat op bed liggen maar kan na ongeveer 20 minuten de slaap nog niet vatten. Tim pakt een glas water uit de badkamer en loopt terug naar zijn slaapkamer. Hij loopt een beetje door zijn kamer terwijl hij het glas water opdrinkt. Dan wenkt hij zich tot het raam. Door zijn raam heeft hij zicht op een van de ramen van het huis van de buren. Tot zijn verbazing ziet hij dat de gordijnen open zijn, maar dat niet alleen, hij ziet Kim. Ze staat voor de spiegel in alleen een t-shirt en iets wat lijkt op een onderbroek. Tim focust zich meer op wat hij ziet en schrikt van verbazing “Dat is geen onderbroek, dat is een luier!”.
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Hoi allemaal,

Het heeft helaas door drukte op het werk en andere omstandigheden langer geduurt dan gepland was. Excuses daarvoor :D

Hierbij het volgende hoofdstuk van Semper fi!.
Veel leesplezier en groetjes! :)

Hoofdstuk 10: Betrapt!
Tim ligt in bed en kan de slaap maar niet vatten na wat hij net zag. Kim, in een luier! Waarom? Heeft ze een ziekte? Ergens last van? Is ze nog een bedplasser? Vele vragen spoken door Tim’s hoofd. Maar hoe komt hij er achter waarom ze, ze draagt? Even doodleuk vragen “Hé ik zat gisterenavond in mijn kamer je te begluren van uit mijn raam en zag dat je een luier aan had. Waarom?”. Nee dat is niet de juiste manier, en misschien is het wel een heel gevoelig onderwerp voor haar. Wat als ik haar kwets? Of pijn doe? Het wordt een lange nacht met weinig slaap, maar in die paar uurtjes dat Tim wakker is verzint hij een plannetje om erachter te komen waarom Kim ze draagt.

De volgende keer dat Tim bij Kim thuis is vraagt hij haar of ze wilt helpen met huiswerk, talen natuurlijk. Hopelijk gaan ze dan op haar kamer zitten. Achter de computer bijvoorbeeld. Dan wanneer Kim naar de wc moet of om wat voor andere reden even weg is zal Tim op zoek gaan naar waar de luiers liggen. En als hij ze dan vindt timet hij het met de terugkomst van Kim met een simpel smoesje als “Ohh ik zocht een pen haha!”. Zo zal ze hopelijk uitleg geven. Zitten er risico’s aan? Ja duizenden, maar om er op een degelijke manier achter te komen lijkt Tim dit het beste plan. Nog nadenkend over de laatste details valt Tim uiteindelijk in slaap.

De volgende ochtend wordt Kim rustig wakker. Ze kijkt op de klok, “Het is pas half 7, hmm kan ik nog even lekker blijven liggen.” Kim glijdt met haar hand onder haar deken en legt haar hand op de luier die ze aan heeft. “Nog vrij droog, maar daar kunnen we verandering in brengen”, Kim ontspant zich en al snel voelt ze de eerste warme urinestralen haar luier inlopen. Langzaam zwelt de luier op. “Warm, klein en fijn, heerlijk!” Denkt Kim. Zo blijft ze nog een klein halfuurtje liggen en speelt ze een spelletje op haar telefoon. Maar dan vindt ze het toch echt tijd om op te staan. Ze staat op en ontdoet zich van haar natte luier. Ze bergt deze op in een vuilniszak achterin haar kast. Een plek waar haar ouders nooit snel zullen kijken, en Tim ook niet. Ze loopt naar de badkamer en wast zichzelf. Een heerlijke warme douche, schone kleren en binnen mum van tijd is ze klaar voor een nieuwe dag. Wel erg vroeg aan de keukentafel voor een zaterdag bedenkt ze zich nog voordat ze zichzelf voor de TV nestelt.

Tim wrijft de slaap uit zijn ogen en kijkt op de klok. 09:30, een prima tijd om wakker te worden. Hij kleedt zich rustig aan en gaat naar beneden. Goeiemorgen mam! “Ach wat ben jij vrolijk”, reageert zijn moeder een beetje geïrriteerd. “Klopt. Het is weekend, we hebben leuke buren en zoals pap altijd zei: Je kunt beter vrolijk zijn dan de hele dag zitten mokken” Antwoord Tim met een knipoog. “Ach man! Je vader was een zak! En nu is hij er niet meer!”. Tim’s moeder springt op van de bank en kijkt Tim boos aan, de hele sfeer was ineens omgeslagen. “Hij was en is helemaal geen zak! Dat jij al dagen zit te mokken over alles omdat hij er niet meer is betekend niet dat je hem zomaar zwart kan maken!” Reageert Tim boos. “JE VADER WAS EEN KLOOTZAK! HIJ WAS ALTIJD WEG OP MISSIE EN TOEN DIE EENMAAL THUIS WAS GING DIE VERDOMD MUREN BEKLADEREN!!!!”. Claudia’s hoofd wordt vuurrood. Ze staat te trillen van woede. “Wat bedoel je met op missie?!” vraagt Tim. “Ach dat is voor jou tijd. Maar goed ook hahahaha!!”, lacht Claudia. “Wat bedoel je daar nou weer mee?? Ik wil het weten!” Antwoordt Tim met een harde toon. “NEE, JIJ BENT OOK ALLEEN MAAR WEG DE LAATSTE DAGEN, JE BENT NET JE VADER MAN!”. Claudia loopt op Tim af, duwt hem opzij en pakt haar jas. Zonder iets te zeggen verlaat ze het huis. De deur gooit ze dicht terwijl ze nog roept: “ JE VADER, WAS, IS EN ZAL ALTIJD EEN ZAK BLIJVEN. EN JIJ BEGINT ER VERDOMD VEEL OP TE LIJKEN!!!”. Tim staat even verstijft. Hij weet even niet hoe hij dit moet verwerken. “Op missie?? Altijd weg??”. Vele vragen spoken door zijn hoofd. En de woede van zijn moeder, de woorden: “je begint op je vader te lijken, ook een ZAK”. Ze branden nog na in Tim’s gedachten. Rustig zet Tim een bak koffie en gaat hij zitten aan de keukentafel met een bak koffie. Even niet wetend wat hij met al deze informatie moet doen stuurt hij snel een berichtje naar Kim.

“Hé Kim ik vond het erg gezellig gisteren :) Mijn moeder is hem nogal geflipt tegen mij vanmorgen. Kunnen we vanmiddag toevallig iets doen? Ik kan wel wat afleiding gebruiken.”. Al snel krijgt Tim een reactie.

“Heyy, ik vond het super Tim! Ahh wat vervelend, tuurlijk kunnen we iets gaan doen, kom anders zo naar mijn huis?? xx”.

“xx”, wauw de eerste kusjes die Tim via een bericht ontvangt. Zou het dan toch echt meer dan vriendschap worden? Stiekem hoopt Tim natuurlijk van meer. En met de luiers van gisteren in zijn achterhoofd en zijn plannetje stuurt hij snel een berichtje terug.

“Tuurlijk ik ben er over 15 minuutjes (; ”.

“Ding dong!”, Kim staat op van de bank en loopt richting de deur. “Heyy, lekker vroeg haha”, zegt ze terwijl ze de deur open doet voor Tim. “Haha, jaa achja ik kan nog wel een bak koffie gebruiken haha!”. Ze lopen de keuken in en Kim begint gelijk met het zetten van 2 bakken koffie. “Wat was er nou met je moeder vanmorgen?”, vraagt Kim. Tim legt uitgebreid uit wat er die ochtend was gebeurt tussen hem en zijn moeder. Over de confrontatie, de woorden die zijn moeder over zijn vader zei en alles rondom de woorden “missies”, en wat ze zouden kunnen betekenen. Ook de woorden “zak!” en “Je begint op die zak van een vader van je te lijken!”, komen aan bod. Kim schrikt een beetje van alles dat Tim verteld maar probeert hem vooral gerust te stellen. Ze ziet dat Tim het er moeilijk mee heeft. “Het komt echt wel goed, je kunt altijd bij ons terecht en / of met ons praten.” Zegt ze terwijl ze Tim zijn koffie, en een dikke knuffel geeft. “Dankjewel Kim, dat doet me goed, ik wil er vooral nu niet aan denken.”. “Snap ik”, antwoord Kim. Het blijft even stil en dan springt Kim ineens op. “Kom dan gaan we boven op mijn PC kijken of we iets leuks samen kunnen doen dit weekend om je gedachten even weg te dringen!”. “Ideaal denkt Tim, de eerste stap in zijn plan is gezet.”. “Dat vind ik een goed idee”, antwoord Tim terwijl ze opstaan en naar boven lopen.

Eenmaal boven kijken ze samen naar een aantal ideeën om dit weekend te doen. Uiteindelijk kiezen ze ervoor om samen vanavond naar de film te gaan. Alleen nog even de film uitzoeken. Gelukkig zijn ze er allebei vrij makkelijk in omdat ze allebei van actie films houden kiezen ze voor de film “Black Panther”, van Marvel die net uit is. Na het bestellen van de kaartjes is het alleen nog even vervoer regelen. “Ik denk dat mijn vader al wel wakker is dus die vraag ik even of hij of mam kan rijden vanavond en anders pakken we gewoon de bus.”, zegt Kim terwijl ze haar kamer uitloopt richting beneden. Dit is het ideale moment. Tim moet nu snel zijn. Op het moment dat hij Kim’s voetstappen hoort op de trap naar beneden staat hij op en loopt hij richting Kim’s bed. “Eerst onder het bed checken en anders de kast of een van haar lades”, denkt Tim terwijl hij onder het bed kijkt. Niks, snel door langs haar nachtkastjes. Uiteindelijk komt Tim uit bij Kim’s kast. Hij doet de kast open en kijkt goed wat hij ziet. Het is een vrij diepe kast dus direct gokt hij op of helemaal achterin achter de kleren of in een van de lades. Tim reikt met zijn hand langs alle kleren: “Niks”. De bovenste lade doet hij open, een la vol met onderbroeken en bh’s. Snel reikt hij met zijn hand langs de randen totdat hij plots iets van plastic voelt. Het voelt als een groot pak. Tim reikt naar het pak en haalt het naar voren in de la. Een afbeelding van een kind van 7 á 8 jaar staat op het pak. Hij reikt zijn hand in het pak en pakt er een luier uit. “Zoals ik al dacht..”, Op dat moment hoort Tim voetstappen de trap op komen. Snel pakt Tim er 1 luier uit en duwt hij het pak weer op dezelfde plek in de la. Hij doet de la en de kast dicht en gaat weer op de stoel liggen, maar legt de luier op Kim’s bed. “Het eerste wat ze zal zien als ze binnenkomt”. De deur gaat ongeveer 5 seconden later open en Kim staat in de deuropening. “Mijn ouders kunnen wel rijden, dus dat is mooi ge-”… Kim kijkt richting haar bed en ziet de luier liggen. Ze kijkt weer naar Tim. “Betrapt!”.
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Een cliffhanger met eigenlijk een "TE LANGE", wachttijd....

Helaas heb ik het verhaal niet meer op kunnen pikken, in eerste instantie had ik een aantal privé gebeurtenissen. Een week geleden was ik druk met het nieuwe hoofdstuk maar het noodlot sloeg weer toe.

Een laptop van 6 a 7 jaar oud, ja helaas stopt die er dan een keer mee. Processor is overleden, niet te redden dus.

Snel een nieuwe laptop aanschaffen, maar zo'n onverwachtte crash helpt ook niet mee met de voorbereiding (sparen). Dus helaas zit ik nu in een situatie zonder laptop dus kan ik helaas nog niet verder met het verhaal, backup heb ik gemaakt, gelukkig maar :D. Hij zal er komen, als programmeur en bedrijfsleider heb ik er tevens ook een nodig voor werk. Maar voor nu, nog even geduld, en toch nog even leven met de "TE LANGE" cliffhanger...
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Geeft niet, neem alle tijd die je nodig hebt, en ik zal met alle geduld van het universum wel op een vervolg wachten ;)
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
mijn4 zei:
Enig idee of er nog een vervolg komt? Heb het verhaal met plezier gelezen!
Hoi mijn4,

Wat leuk om te horen dat je het met plezier hebt gelezen!.

Een vervolg komt er zeker echter zit ik nog zonder goed draaiende laptop en aangezien dit een prive iets is, is het lenen van andermans laptop nogal gevoelig. Maar niet getruert het vervolg gaat binnenkort zeker komen!

Groetjes! :D
 

mijn4

Gewaardeerd Lid
Skaap zei:
mijn4 zei:
Enig idee of er nog een vervolg komt? Heb het verhaal met plezier gelezen!
Hoi mijn4,

Wat leuk om te horen dat je het met plezier hebt gelezen!.

Een vervolg komt er zeker echter zit ik nog zonder goed draaiende laptop en aangezien dit een prive iets is, is het lenen van andermans laptop nogal gevoelig. Maar niet getruert het vervolg gaat binnenkort zeker komen!

Groetjes! :D
super, bedankt voor de update!
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Hallo @Skaap hoe gaat het inmiddels met het document en je (nieuwe) PC? Ik weet dat ik misschien wel heel laat reageer maar ik ben na 2 jaar zelfs nog heel benieuwd naar hoe dit verhaal verder gaat!
-Sayori :)
 

Michael0710

Gewaardeerd Lid
Heb het verhaal net ook gelezen. Erg mooi en emotioneel verhaal, ben ook enorm benieuwd of je dit verhaal nog oppikt. Je hebt een fijne schrijfstijl
 
Bovenaan