skivakantie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 4,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 2,2%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 5 10,9%
  • 8

    Stemmen: 7 15,2%
  • 9

    Stemmen: 7 15,2%
  • 10

    Stemmen: 24 52,2%

  • Totaal stemmers
    46

daiperke1

Superlid
denk da het komt door de examen da er wa minder wordt geschreven en verhalen maar voor de helft zijn afgewerkt .is moeilijk leren en dan nog eens een fantasie verhaal te schrijven .
 

TBLindy

Nieuw lid
Idd jammer dat er geen vervolg komt. Tis een goed verhaal, hoewel ik me soms afvraag hoe klein ze wel niet moeten zijn als ze in dat soort kinderkleding/zitjes/luiers passen. Maar ach, alles kan in een verhaal he ;)
 

Paddy

Superlid
Het komt niet door de examens, die heb ik al lang geleden gehad.
Maar ik heb nu een vriendin, en die neemt meer tijd in beslag en verdringt op het moment mijn luier gedachten.
Ik zou best een vervolg kunnen schrijven, maar dat zou gegarandeerd een aanfluiting zijn.
Als je kijkt naar het eerste deel en het 2de deel heeft er ook een jaar tussen gezeten.
Ik zeg niet dat er geen vervolg meer komt, maar het hart zit er op het moment niet in, en dat zou ik zelf zonde vinden om het dan af te maken.
Mijn luiergedachtens zijn nu eigenlijk bijna niet aanwezig, maar die periodes heb ik wel vaker, met of zonder vriendin. en het komt altijd wel weer terug.
Maar op dit moment zit er gewoon een lange pauze tussen.
Het klopt dat niet alle verhalen afgemaakt worden, en zelf vind ik dat ook vaak jammer. maar ik begrijp het wel, je begint er mee op het moment dat het in je kop zit, maar na een poosje mis je de inspiratie voor de rest.
Hopelijk snappen jullie het.
 

Paddy

Superlid
Kite zei:
Idd jammer dat er geen vervolg komt. Tis een goed verhaal, hoewel ik me soms afvraag hoe klein ze wel niet moeten zijn als ze in dat soort kinderkleding/zitjes/luiers passen. Maar ach, alles kan in een verhaal he ;)
Tegenwoordig zijn er ook grote versies van kinder zitjes en kinder kleding he :D
En ja het is een verhaal :D dat kan je veel bij bedenken.
 

qawsedrf

Toplid
paddy123 zei:
Het komt niet door de examens, die heb ik al lang geleden gehad.
Maar ik heb nu een vriendin, en die neemt meer tijd in beslag en verdringt op het moment mijn luier gedachten.
Ik zou best een vervolg kunnen schrijven, maar dat zou gegarandeerd een aanfluiting zijn.
Als je kijkt naar het eerste deel en het 2de deel heeft er ook een jaar tussen gezeten.
Ik zeg niet dat er geen vervolg meer komt, maar het hart zit er op het moment niet in, en dat zou ik zelf zonde vinden om het dan af te maken.
Mijn luiergedachtens zijn nu eigenlijk bijna niet aanwezig, maar die periodes heb ik wel vaker, met of zonder vriendin. en het komt altijd wel weer terug.
Maar op dit moment zit er gewoon een lange pauze tussen.
Het klopt dat niet alle verhalen afgemaakt worden, en zelf vind ik dat ook vaak jammer. maar ik begrijp het wel, je begint er mee op het moment dat het in je kop zit, maar na een poosje mis je de inspiratie voor de rest.
Hopelijk snappen jullie het.
ik vind het prima prive leven gaat ook voor een forum!!!
wachten we gewoon af wat het word en anders naja heel jammer en spijtig maar dan niet hoor.
zal ook niet mooi zijn als je hem af schrijft zonder dat je er zin in hebt want daar word het meest ook niet mooier van zeg maar.
 

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
dikke 10 alvast voor het verhaal.
wel leuk want alles word in detail verteld ;) ook de dagdelen..
ik denk wel dat janneke en peter en behoorlijke verkeerde stoelgang hebben LOL ;)
goed verhaal man komt er nog meer?
 

Jasper-DL

The cake is a lie... :'(
Echt een geweldig verhaal! !1
Ik hoop dat het ooit afgemaakt wordt, het zou dat echt zonde zijn als dit niet goed wordt geëindigd.

Een van de beste verhalen vind ik! ;)
 

qawsedrf

Toplid
Jasper-DL zei:
Echt een geweldig verhaal! !1
Ik hoop dat het ooit afgemaakt wordt, het zou dat echt zonde zijn als dit niet goed wordt geëindigd.

Een van de beste verhalen vind ik! ;)
helemaal mee eens
 

Winfield

Privé berichten ontvangen vind ik prima en leuk
Heey Paddy,

Ik zag dat je gereageerd had op mijn verhaal, en kwam er zodoende achter dat je zelf ook een verhaal geschreven had.

Ik heb je verhaal net in één stuk door gelezen, en ik moet zeggen leuk verhaal! Ik ben nu natuurlijk wel benieuwd hoe het verder gaat aflopen, en hoe Peter en Janneke samen de nacht geluierd naast elkaar in bed door gaan brengen.

Hopelijk vindt je snel weer inspiratie en tijd om verder te gaan met dit verhaal!

Bedankt trouwens ook voor je positieve reacties op mijn verhaal.

Winfield
 

qawsedrf

Toplid
ik hoop inderdaad dat je nog leuke ideeën krijgt tijdens je vakantie !

ik hoop dat je het daar leuk hebt gehad/of nog gaat krijgen maar dat denk ik niet?
 

mister-east

Beginneling
Hee,

Ik hoop niet dat het vervelend over komt, maar ik heb dus in mijn vakantie 2 afleveringen geschreven over peter en janneke.
Mag ik hem erbij posten? Het is niet mijn verhaal maar ik vond het zo goed, dat ik voor mezelf verder ben gegaan. Mag het?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Sophiee Nog niet klaar Lisa en Marieke: het begon op skivakantie... L 182
Paddy Skivakantie. Pub 2
Bovenaan