Verhaal Klaar Straf (A)

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 14,3%
  • 8

    Stemmen: 1 14,3%
  • 9

    Stemmen: 3 42,9%
  • 10

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal stemmers
    7
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Poep Luier


Ongeveer 10 jaar geleden ben ik getrouwd met een vrouw, Angela, die 4 jaar ouder is. Ze was altijd verzot op seks en we neukten er dan ook flink op los. We deden het niet alleen in de slaapkamer of in ons huis maar ook in de tuin en zelfs regelmatig in het bos of op het strand. Ook liepen we vaak gewoon bloot in huis of de tuin.

Enkele maanden geleden was ik alleen thuis en zoals gewoonlijk zat ik in mijn blootje achter de computer te chatten. Na een poosje kwam er een nieuwe chatter bij die zich Buufje noemde. Ik vroeg natuurlijk wat meer info en kreeg te zien dat ze, het was een vrouw, een jaar of 25 was en volgens haar wel leuk om te zien, ook vroeg ze mij om wat gegevens. Op een andere webpagina had ik ondertussen een paar naaktfoto’s bekeken en mijn penis was daarom nog in licht stijve toestand. Nadat ik wat gegevens naar Buufje had verzonden vroeg ze mij of ik misschien met een stijve achter de computer zat. Nogal verbaasd antwoorde ik dat dat inderdaad het geval was en vroeg hoe ze op dat idee was gekomen. Buufje antwoorde dat ze mij kon zien en mijn pik wel mooi vond. Ik keek naar buiten en zag aan de overkant een naakte vrouw voor het raam staan!

Even later ging de bel en toen ik de deur opendeed stond Buufje voor de deur in een dun zomerjurkje. Ze stapte naar binnen en trok gelijk haar jurkje uit zodat we naakt tegenover elkaar stonden. Nog geen vijf minuten later lagen we te krikken op bed. Na een wilde neukpartij lagen we wat uit te rusten en waarschijnlijk ben ik toen in slaap gevallen. Toen ik weer wakker werd lag ik vastgebonden op bed en Buufje was nergens te bekennen. Uit alle macht probeerde ik me los te maken maar de touwen zaten goed vast en er was geen beweging in te krijgen.

Na enige tijd hoorde ik iemand beneden en even later kwam Angela de slaapkamer in. Eerst was ze verbaasd en al snel kwaad. Het was natuurlijk duidelijk dat er iets gebeurd moest zijn, naakt, met duidelijk sekssporen op mijn pik en vastgebonden op bed is natuurlijk geen normale situatie. Ze vroeg me dan ook op barse toon om een verklaring en ik vertelde haar het hele verhaal. Ze keek uit het raam en zag dat Buufje nu weer in haar eigen huis was, Buufje zwaaide naar haar en Angela stak haar middelvinger op.

Ik lag nog steeds vastgebonden op bed en vroeg Angela me los te maken wat ze weigerde. Ze zei dat ze eerst na wilde denken over wat ze met mij zou gaan doen. Ze ging naar beneden en even later hoorde ik dat ze de deur dicht deed. Na een tijdje kwam ze weer terug en toen ze boven kwam had ze een grote doos bij zich. Weer vroeg ik haar om me los te maken omdat ik naar de wc moest maar ze begon te lachen en zei dat dat geen probleem zou zijn. Ze maakte de doos open en haalde daar diverse babyspullen uit. Ook bleek ze een pak luiers en een plasticbroek te hebben gekocht. Al snel lag ik dan ook in een luier en plasticbroek op bed.

Weer ging ze naar beneden en toen ze weer bovenkwam bleek ze een grote babyfles met melk bij zich te hebben. Ze duwde de speen tussen mijn lippen en dwong me de fles leeg te drinken. Inmiddels moest ik erg nodig naar de wc en ik probeerde mijn kont wat op lichten. Angela merkte dat en terwijl ik in de luier poepte en pieste wreef ze met haar handen over de plasticbroek. Hierbij verspreidde ze de stront over mijn billen en ik voelde me zeer smerig. Lachend liep ze naar beneden en ik hoorde dat ze weg ging. Even later hoorde ik de keukendeur opengaan en al snel stond Buufje met open mond van verbazing in de deuropening van de slaapkamer. Ik had wel verwacht dat ze iets zou doen, zei ze, maar dat ze je als en baby in een poepluier zou laten liggen!

Ik smeekte Buufje om me los te maken maar ook zij wilde dat niet doen, wel wreef ze over de plasticbroek waarin ik ondanks alles een stijve kreeg. Omdat ze half over mij heen op het bed lag hadden we geen van tweeën in de gaten dat Angela de slaapkamer in kwam. Pas toen ze met een handboei een arm van Buufje aan het bed vastmaakte drong dit tot ons door. Buufje probeerde zich nog te verzetten maar binnen een paar minuten lag ze stevig vast op het bed.

Hierna scheurde Angela haar zomerjurkje van haar lijf, ook nu weer had ze er niets onderaan en ze lag dan ook geheel naakt, met haar benen bij mijn hoofd, naast me.

Angela legde een matje onder mijn kont, maakte mijn plasticbroekje los, haalde de plakstrips van de luier los en trok de luier met strontinhoud onder mij vandaan. Ze liet Buufje haar kont optillen en schoof de gebruikte luier onder haar kont, maakte alles weer vast en trok er een plasticbroekje overheen. Daar lag Buufje in een door mij vol gepoepte luier! Zelf kreeg ik, na gewassen te zijn, een schone luier om. Dit was echter een katoenen luier met een dikke inlegger, een grote plasticbroek hoorde daar ook bij en daarvoor werden mijn voeten een voor een los en weer vastgemaakt. Tegelijk werd ik echter met mijn benen over Buufje heen gelegd. Na het ophijsen van de plasticbroek werden ook mijn handen verplaatst zodat ik met mijn hoofd op de plasticbroek van Buufje kwam te liggen. Buufje’s hoofd lag precies tussen mijn benen waarbij ze uitzicht op mijn geluierde kont had. Beiden kregen we een speen in onze mond en hierna verliet Angela de slaapkamer.

Veel later, het was ondertussen donker geworden, kwam ze weer terug. Ze deed het licht aan en voelde aan mijn luier. Omdat deze nog droog was kreeg ik een paar tikken op mijn kont. Toen begon ze Buufje’s luier los te maken, ik lag met mijn hoofd nog in haar kruis en moest hierbij mijn hoofd op blijven tillen. Ook Buufje werd gewassen en daarna pakte Angela scheerschuim en maakte het kutje van Buufje haarloos, wat van zo dichtbij een leuk gezicht was. Hierna pakte Angela een vibrator, deze liet ze eerst even spelend over en tussen de kutlipjes van Buufje gaan, die hierop reageerde door klaar te komen. Toen stak Angela de vibrator in de gleuf van Buufje en duwde het hele ding naar binnen. Een tweede werd via haar kontgaatje naar binnen gewerkt en vervolgens werden beide ingangen met een groot stuk plakband bedekt. Buufje bleef echter klaarkomen en na een tijdje moet het pijn zijn gaan doen want ik hoorde haar huilen. Omdat mijn hoofd tussen haar benen lag kon ik het trillen van de vibrators goed voelen.

Na en half uur kwam Angela weer binnen, trok met een ruk het plakband uit het kruis van Buufje, wat haar natuurlijk een kreet van pijn ontlokte, en haalde de vibrators uit het poepgaatje en kutje.

Snel deed ze Buufje een luier aan en kwam weer naar mijn kant, mijn plasticbroek werd omlaag getrokken, de luier ging uit en de vibrator uit Buufje’s vagina werd in mijn kont gestoken. De andere kant duwde ze bij Buufje in haar mond en met mijn plasticbroek duwde ze het hoofd van Buufje omhoog zodat de vibrator dieper bij mij naar binnen werd geduwd.

Door het trillen van de vibrator kreeg ik natuurlijk een stijve en Angela hielp nog een beetje door mijn ballen te kneden. Al snel kwam ik dan ook klaar en spoot mijn sperma tussen de tieten van Buufje. De vibrator werd weer verwijderd en mijn benen werden losgemaakt en aan de andere kant van het bed weer vastgemaakt. Toen volgden ook mijn handen en nu lag ik naast Buufje op bed. Ook bij mij werd mijn schaamstreek ingespoten met scheerschuim en vervolgens vakkundig onthaard. Daarna kreeg ik weer een luier en plasticbroekje aan en een speen in mijn mond.

Angela liep naar beneden en kwam tien minuten later terug met twee grote babyflessen, Buufje kreeg de ene en ik moest de andere leegzuigen. Ondertussen maakte Angela foto’s van onze bijzondere outfit en van het leegdrinken van de flessen. Omdat ik tijdens het drinken ook moest plassen werden er ook close-ups van mijn natter wordende luier gemaakt. Wederom liet ze ons daarna alleen.

Even later kreeg ik last van krampen in mijn buik, ook Buufje leek daar last van te hebben en al snel hoorde ik dat ze met een pruttelend geluid haar luier vol poepte. Ook ik kon het niet tegen houden en scheet een flinke stroom dunne poep in mijn luier. Daar lagen we dan, allebei naakt op een vol gepoepte luier en plasticbroek na.

Al snel was de lucht in de kamer duidelijk voorzien van de geur van stront, Angela liet zich echter niet zien en na enige tijd moeten we in slaap gevallen zijn. De volgende ochtend werd het gordijn opengetrokken door een vrolijke Angela. Ze kwam naar me toe en streek over de plasticbroek, de drijfnatte en vol poep zittende luier verspreidde de stront nog verder en ik had het idee dat ik in een beerput lag. Desondanks kreeg ik weer een stijve terwijl ze over mijn pik streek. Angela maakte een been van me los en verbond dat met een boei aan het been van Buufje, toen werden we verder los gemaakt en moesten we naar de badkamer strompelen.

Daar aangekomen werden we in het bad gezet, de kraan werd opengedraaid en vervolgens mochten we zelf proberen onze plasticbroek en luier uit te doen. De lucht was niet te harden maar met de sproeier spoelden we de stront snel weg. We zeepten elkaar in terwijl Angela toekeek, ik kreeg daarvan weer een stijve en moest vervolgens in het bad gaan liggen. Buufje moest haar benen spreiden en met haar poepgaatje op mijn pik plaatsnemen. Ze zakte vervolgens tot aan mijn ballen over mijn pik heen. Angela kleedde zich uit en kwam achter Buufje zitten. Ze begon Buufje te strelen over haar borsten en even later stak ze een vinger in haar kutje. Terwijl ik met mijn pik in Buufjes kont zat werd Buufje klaar gevingerd.

Hierna ging Angela over mij heen staan en liet zich door Buufje beffen. Nadat ze klaar was gekomen draaide ze zich om en liet een grote straal urine over mijn hoofd en borst stromen. Toen knielde ze en vroeg mij haar kutje droog te likken. Buufje pakte langs achteren Angela’s tieten vast en begon die te kneden. Angela kwam al snel nogmaals klaar en leunde verzadigd achterover. Hierbij kwam haar poepgaatje voor mijn mond en ik greep haar bij haar kont en stak mijn tong naar binnen. Luid kreunend kwam ze weer klaar en greep tussen mijn benen mijn ballen beet die ze verwoed begon te kneden. Hierop spoot ik het poepgaatje van Buufje vol.

We klommen uit de badkuip en vervolgens werden Buufje en ik losgemaakt. Samen liepen we naar de slaapkamer waar Buufje het pak met wegwerpluiers pakte en er zelf een omdeed. Ze gaf er ook een aan mij en Angela en even later stonden we alledrie in een luier. Buufje en Angela trokken een dun zomerjurkje aan en ik deed een korte broek en t-shirt aan. Door de dunne stof van de zomerjurkjes was duidelijk te zien dat beide vrouwen geen bh droegen en ook viel de vorm van hun geluierde kontjes nogal op. Mijn korte broek verhulde meer maar ook die liet duidelijk doorschemeren dat het geen onderbroek was die ik droeg.

Omdat het lekker weer was gingen we naar het strand. Daar aangekomen liepen we richting naaktstrand en net voor de paal die de grens aan gaf trokken Buufje en Angela hun jurkjes uit. Ook ik deed mijn korte broek en t-shirt uit zodat we even later alledrie in een luier gekleed op onze handdoeken lagen. We trokken hierdoor veel bekijks en al snel kwam een moeder met twee kinderen van een jaar of twaalf naar ons toe. Ze liet de kinderen weten dat wij grote baby’s waren en dat het waarschijnlijk zo was dat onze moeders ons in een luier lieten rondlopen omdat wij nog in onze bedden plasten. De twee kinderen trokken een beetje wit weg bij deze woorden zeker omdat ze daarna te horen kregen dat ze in het vervolg ook zo zouden moeten rondlopen als ze nog een keer in bed plasten. Ondertussen voelde ik dat mijn blaas op klappen stond en terwijl de kinderen geïnteresseerd toekeken plaste ik mijn luier vol.
 
A

Augur_DL

Guest
Re: Straf

1 Re: STRAF by Schoenmaker

Erg mooi en goed verhaal!!!
Ik hoop dat er (snel) meer komen???
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Bam-Bi Online straf ab (puber) tips? Algemeen 2
T Voor straf 24/7 in luiers V 7
DL-meisje25 Onderdanige DL meid zoekt dominante daddy Contact advertenties 60
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J luier straf VVV 4
Esus Meisje gezocht Contact advertenties 15
M vernedering/ straf 16+ Board 9
L Straf in het openbaar 16+ Board 4
S Mezelf straf geven 16+ Board 11
T Nog niet klaar Nichten komen onverwacht babysitten 16+ Verhalen 84
S Verdien ik straf 16+ Board 5
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
S Strenge papa S 4
S Opdrachten/straf Contact advertenties 18
yoyo Straf voor mij? 16+ Board 2
E Straf voor vieze onderbroek S 36
Winnie de Poep straf? AB/DL Fotos 24
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
M Straf voor liegend kleintje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
klein Marina s straf. M 2
L Wat is jouw favoriete straf? Pub 3
L iemand ideeen voor een leuke/heftige straf 16+ Board 70
M leuke "straf" ideeën 16+ Board 6
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 24
thomboy mijn eigen "straf" Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
mama van AB25 leerzame straf voor brutale en bijdehante ab Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Diaperstorm Verhaal Klaar De straf S 21
Diaperdude11 Straf of toch geen straf? 16+ Board 14
donavan1104 ooit ging er van komen: de juiste straf 16+ Board 2
O straf hoekje 16+ Board 2
fatsuit-lover Fat suit straf Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M raare straf Q R 6
G weet iemand een straf of beloning met luiers. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
DL_Michel Verhaal Klaar Straf (B) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar Susans straf S 8
DL_Michel Verhaal Klaar de Gang naar de straf 16+ Verhalen 1
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
D wie geniet er nog meer van deze Straf, luier en kuisheidsgordel 16+ Board 18
Similar threads









































Bovenaan