Tessa's verlangen

lezer77

Gewaardeerd Lid
Laatst heb ik maar weer de moeite genomen om aan een volgend deel te beginnen. Hier is het dan.

Deel 3: meer vreemde verlangens

Nadat ze zich een middagje in haar kamer had opgesloten vond Tessa dat er maar 1 ding op zat. Ze zou minder vaak naar Yvonne gaan. Niet lang daarna werd Yvonnes kind geboren. Het was een meisje en ze ging Willeke heten. Tessa's moeder zei tijdens de kraamvisite tegen haar dochter dat het beter was om wat minder bij de buren te komen. Ze zouden het flink wat drukker krijgen met een tweede kleine erbij.

Tessa besloot dat ze wat vaker naar Mariska toe zou gaan. Mariska's zus was inmiddels droog 's nachts, dus ook daar waren de luiers uit huis verdwenen. Door maar een hoop andere dingen te doen dacht Tessa overdag niet meer aan luiers. Toch kon ze het niet laten om er af en toe grapjes over te maken. In bed kwamen de verlangens nog altijd naar boven, maar dat kon haar niets schelen.

De maanden gingen voorbij, en Tessa was in de tussentijd 7 geworden. Al die tijd was ze maar een handjevol keren bij Yvonne geweest. Martijn was inmiddels ook uit de luiers, zo leek het. Rob vierde op een dag zijn verjaardag, en Tessa ging met haar moeder en zus op visite. Toen ze Martijn zag viel haar een verdikte laag onder zijn broek op. "Huh, heeft hij nou een luier om," vroeg Tessa. "Ja," antwoordde Yvonne, "alleen vandaag. Zo'n huis vol visite is toch nog wat onwennig voor hem, en hij drinkt een hoop limonade. Dan maar eventjes een dagje makkelijk doen." Tessa deed alsof ze verbaasd keek, maar voelde een enorme jaloezie opkomen, helemaal toen Yvonne even met hem naar boven ging om hem te verschonen. 'Was ik nog maar zo klein,' dacht ze.

Er kwamen nieuwe gasten binnen, een echtpaar met een zoon. Hij heette Taco en was een jaar ouder dan Tessa. Het was een lieve, zachtaardige jongen. Toen hij zijn thee zat te drinken keek hij wat dromerig voor zich uit. Opeens veranderde de blik in zijn ogen, alsof er een schakelaar werd omgezet. Hij keek Tessa en Femke om beurten aan en vroeg of ze zin hadden om een bordspelletje te doen. Femke stelde voor om Mens Erger Je Niet te gaan doen omdat dat voor Martijn ook te begrijpen was.

Nadat ze aan het spel waren begonnen moest Femke op een zeker moment naar de WC, die net even bezet was. Taco zat ook zenuwachtig op zijn stoel te draaien. 'Wat een idioot,' dacht Tessa, 'waarom ga je niet meteen als je zo nodig moet.' Rob zei tegen Taco dat hij wel even boven in de badkamer naar de WC kon. Toen hij weer beneden kwam ging het spel verder en Martijn won uiteindelijk.

De weken erna ging Tessa toch weer wat meer naar Yvonne toe, en als Taco er ook was kwam Femke er ook snel bij. Ze konden het goed vinden met elkaar. Op een dag hadden Rob en Yvonne bedacht dat ze er eens met z'n allen tussenuit moesten op een zaterdag. Ze wilden in het bos gaan wandelen en daarna in een pannenkoekenrestaurant gaan eten. Dat wilden de meisjes wel.

Een paar weken later was het dan zo ver. Ze reden met enkele auto's naar het bos en begonnen daarna aan de wandeling. Min of meer bij toeval kwamen Tessa, Yvonne en Taco bij elkaar in de buurt wandelen. Willeke zat bij Yvonne op de arm. Vanuit het niets zei Taco ineens "Volgens mij heeft ze een volle luier." Tessa genoot er heel erg van om dat woord weer even te horen. 'Willeke heeft natuurlijk haar luier vol zitten poepen,' dacht Tessa, 'en wat fijn dat ze dat nog mag. Was ik nog maar zo klein...' Het was niet de eerste keer dat ze zo dacht. Ze leek al snel weg te dromen, maar Yvonne verbrak al snel de stilte. "Inderdaad," zei ze, "en ik zal haar meteen wel even verschonen." "Mag ik helpen?" vroeg Tessa. Ze wist dat Yvonne ging antwoorden dat ze dat lief aangeboden vond, maar dat ze dat wel zonder hulp afkon. Dat gebeurde ook. Ze mocht wel meekijken om te zien hoe het werkte, voor als ze het later zelf zou moeten doen. Hier had Tessa natuurlijk op gehoopt. Taco mocht ook wel meekijken. "Lopen jullie alvast maar verder," zei Yvonne tegen de anderen, "we halen jullie wel weer in." Tessa genoot van het hele gebeuren en toen ontdekte ze wat ze zo graag wilde: ze wilde een baby zijn. Geen gezeur, geen zorgen, zelfs niet over moeten plassen of poepen.

Tessa begon daarna weer heel erg op kleine kinderen te letten, vooral als ze een speentje in hun mond hadden. Bijna altijd wilde ze dan speciaal nog even zien of ze dan ook een luier om hadden. Dat was bijna altijd zo, en ze bedacht op een gegeven moment een rijmpje: 'speentje in je mond, luier om je kont' Veel makkelijker te zien of een kind nog in de luiers rondliep. Ze verlangde er zelf heftiger dan ooit naar, maar of het ooit zou gebeuren?

Er zouden uiteindelijk toch dingen gaan gebeuren die haar stoutste dromen te boven gingen...
 

nina15000

Superlid
dit verhaal is super
maar helaas niet af haha
Ik wil heel graag meer lezen
Dus ik hoop dat er snel een vervolg komt
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Deel 4: een natte broek

Op een woensdagmiddag vlak na de lunch kreeg Tessa ineens zin om een cake te bakken. Femke leek dat ook wel leuk. Ze pakten het receptenboek uit de boekenkast en keken in de keukenkasten wat ze allemaal al in huis hadden. "Volgens mij hebben jullie alles wat jullie nodig hebben," zei hun moeder, "maar zeg eens, waarom gaan jullie niet naar die jongen toe die nog wel eens bij onze buren komt?" Tessa zei dat hij Taco heette en ze ging wel even naar Yvonne om te vragen of ze een telefoonnummer had. Net toen ze aan de deur kwam liep Yvonne met Willeke in een buggy naar buiten. Tessa wierp nog even een korte blik tussen Willekes benen en zag weer duidelijk een dikke luierprop zitten. 'Mijn dag is weer goed,' dacht Tessa. Ze vertelde meteen daarna aan Yvonne waar ze voor gekomen was en ze kreeg het telefoonnummer mee. Weer thuis gekomen zag ze Femke al naast de telefoon zitten.

Een kwartier later zaten ze bij Taco thuis aan een glas drinken. Femke vroeg aan Taco of hij misschien een leuke mop kende. "Niet zo snel," antwoordde Taco. "Nou, ik weet er nog wel een," zei Tessa en ze vertelde de grap met het rijmpje "Turkie Turke is niet dom..." en ze lag bijna dubbel van het lachen. Toen gingen ze naar de keuken en begonnen aan de cake. Nou ja, het was vooral ook veel plezier maken. Toen de cake in de oven zat moesten ze even iets anders bedenken. Tessa vroeg aan Taco of hij tegen kietelen kon. "Nee, niet doen, ik moet daar vaak zo om lachen dat ik bijna in mijn broek plas," antwoordde Taco. "Dan heb je een luier nodig," zei Tessa, die daardoor weer in de lach schoot en ze probeerde Taco te kietelen. Hij liet zich niet gek maken en kietelde haar terug, die daar net zo min tegen kon als Taco. Ze greep opeens in haar kruis omdat ze zelf bijna in haar broek plaste. Hierop rende ze naar de WC en Femke zei nog net even lacherig tegen haar dat ze eerder zelf een luier nodig had. Toen ze op de WC zat glimlachte ze een beetje. 'Ze moest eens weten dat ik echt een luier om wil,' dacht ze.

Het volgende weekend was Tessa thuis in haar eentje aan het spelen. Femke was met een paar vriendinnen gaan winkelen en Tessa had niet zo'n zin om met drie oudere meiden op stap te gaan. Ze was dan ook heel blij dat Taco ineens op de stoep stond. Die middag hadden ze de grootste lol met z'n tweeën. Het eindigde in een kietelpartijtje, waarbij Tessa weer moest plassen van het lachen. Deze keer kwam ze niet op tijd bij de WC. "Volgens mij heb je echt een luier nodig," zei Taco, die zich de grap bij hem thuis nog goed herinnerde. Tessa moest nog harder lachen en bedacht dat ze helemaal geen zin had om haar plas op te houden. 'Baby's gaan niet naar de WC,' dacht ze, 'en ik wil een baby zijn dus ik plas lekker in mijn broek.' Haar broek werd nat tot aan haar enkels. Meteen trok ze een ernstig gezicht, want ze wilde natuurlijk niet laten blijken dat ze hier van genoot. "Haal mijn moeder maar even van beneden," zei ze. Die kwam al snel. Haar moeder zei dat het al bijna etenstijd was en dat ze Taco al naar Yvonne had terug gestuurd. 'Nou zeg, laat ze hem niet eens even naar boven gaan om gedag te zeggen,' dacht Tessa.

Tessa genoot nog lang na van het broekplassen. Gewoon een keer even alles laten lopen... heeeerlijk! 'Had ik maar een luier,' dacht ze, heftiger dan ooit. Ze had een raar en onbekend gevoel, alsof er iets geweldigs te gebeuren stond. Met luiers zou het vast niets te maken hebben, maar dat bleek later heel anders uit te pakken.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
Het feest gaat beginnen.

Deel 5: eindelijk een luier om!

De weken na haar plasongelukje werd het verlangen Tessa te veel. Ze ging weer elke woensdagmiddag naar Yvonne toe, met als smoes om Willeke wat aandacht te geven. Er zou vanzelf wel een kans komen dat ze een luier om kon krijgen, zo hoopte ze. Die kwam. Het gebeurde een keer dat Tessa éénmalig een luier mocht verschonen. Toen ze het deurtje van de commode open deed zag ze twee pakken luiers staan, een kleine maat en een grotere. Ze herkende de luiers die ze zelf aan had gehad toen ze nog in haar bed plaste. Snel pakte ze een van de kleine luiers uit het pak en begon Willeke te verschonen. Yvonne hoefde nauwelijks uit te leggen wat Tessa moest doen. "Zo," zei Yvonne, "je hebt er gevoel voor. Dit kun je wel. Ik ga nu zelf even naar de WC, want ik moet ineens heel nodig." Tessa was al op het punt om de plakkers dicht te doen en Willekes maillot omhoog te trekken. Haar op de grond zetten dat durfde ze nog niet aan.

Het deurtje stond nog open, en Tessa kon zich niet meer inhouden. Ze pakte een luier uit het grote pak en vouwde hem open. Alle aandacht ging alleen nog maar naar de luier. Ze streek met de binnenkant over haar gezicht en voelde hoe zacht hij van binnen was. Daarna stopte ze hem onder haar rokje tussen haar benen en hield hem omhoog. "Hé, wat doe jij nou?" Het was de stem van Yvonne, die heel verbaasd klonk. Vliegensvlug bedacht Tessa, die toch wel een beetje geschrokken was, een smoes. "O, ik was even nieuwsgierig hoe het ook weer voelde om een luier tussen je benen te voelen." "Wel," antwoordde Yvonne een beetje lachend, "dat gaat een beetje lastig als je onderbroek er nog tussen zit." Tessa had helemaal geen zin om dit als een grap op te vatten. Zonder na te denken legde ze de luier op de commode en liet haar onderbroek zakken tot op haar enkels. Ze had geen schoenen aan en stapte zelfs met 1 voet opzij om wijdbeens te kunnen staan. Daarna stopte ze de luier tussen haar benen en voelde het zachte materiaal tegen haar huid aan. Toen deed Yvonne iets wat Tessa nooit had verwacht. Ze maakte de plakkers vast!

"Hmmm, wat is dit lekker zeg!" zei Tessa. Ze wilde haar onderbroek weer omhoog trekken, maar Yvonne zei dat dat niet nodig was. "Je luier is nu even je onderbroek," zei ze. "Mag ik dan de rest van de middag in een luier rondlopen?" vroeg Tessa, die op hetzelfde moment met plassen was begonnen. "Een luier, of deze luier?" vroeg Yvonne, die het niet helemaal begreep. Tessa wachtte nog even met antwoord geven tot ze was uitgeplast. "Een luier natuurlijk," zei Tessa enthousiast, "want deze hier is al helemaal nat." "Zo, dus je hebt hem maar meteen gebruikt ook," antwoordde Yvonne, "nou goed, dan zal ik je meteen verschonen. En als jij dat zo lekker vindt, natuurlijk mag je de rest van de middag in een luier rondlopen." Yvonne wilde alleen niet dat ze erin poepte, "want dat deden alleen echte baby's," zei ze. 'Ze moest eens weten wat ik allemaal nog meer wil,' dacht Tessa.

De rest van de middag was het genieten voor Tessa. Iedere keer dat ze moest plassen genoot ze weer even, om het daarna met nog meer genot lekker te laten lopen. Ondertussen zat ze een knutselwerkje te maken van karton. De tijd vloog om. Rond etenstijd ging ze weer naar huis. Toen ze bijna aan tafel gingen raakte Tessa ineens heel erg in paniek. Ze had haar luier nog om! Gelukkig kraakte hij niet, maar ze had toch het gevoel dat ze een beetje anders bewoog en liep. Het werd nog erger, want ze moest plassen. De bel ging, en Tessa zei dat ze wel open ging doen. Ze hoopte dat Yvonne voor de deur stond, die kon haar wel helpen. Het was inderdaad Yvonne die voor de deur stond, met haar knutselwerkje. "Je hebt wat vergeten," zei Yvonne, hard genoeg dat de anderen binnen het konden verstaan, "hier is je knutselwerkje." "En je onderbroek," fluisterde ze snel. Toen Tessa het aanpakte maakte Yvonne snel haar luier los en deed hem af. "Oke, dank je wel," antwoordde Tessa. Toen ze de deur weer dicht deed vluchtte ze meteen de WC in. Toch wel handig dat ze echt moest plassen.

Terug in de kamer liet Tessa haar knutselwerkje zien. Het moest een kledingwinkeltje voorstellen. "Mooi gemaakt," zei Femke. Niemand maakte de dagen erna een opmerking over een luier, dus het was allemaal goed afgelopen. 'Deze keer heb ik geluk gehad, maar blijft dat zo?' dacht Tessa. Ze vond het ook heel vreemd dat Yvonne haar zo makkelijk een luier liet dragen. Als ze er weer kwam zou ze het gaan vragen. Dit bleek het begin te zijn van iets heel moois. Haar grootste droom zou uitkomen...
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
[quote author=nina15000]
toppie

ga zo door
dit is een leuk verhaal
waar ik me soms in kan vinden

groetjes nina
[/quote]

Wat bedoel je hier precies mee? Waar kun je je soms in vinden? Ik ben wel nieuwsgierig.
 

lezer77

Gewaardeerd Lid
De titel van dit deel zegt genoeg.

Deel 6: Slapen in baby-outfit

Een paar dagen na haar luier-middag ging Tessa weer naar Yvonne toe. Toen Tessa het huis binnenstapte bleek het hele gezin thuis te zijn. 'Geen kans om een luier om te krijgen,' dacht Tessa. Yvonne leek haar gedachten te kunnen raden en nam haar even mee naar een plekje waar ze onder vier ogen konden spreken. "Je zult even geduld moeten hebben voor je weer eens in een luier kunt rondlopen," zei Yvonne, "misschien wel een paar weken." Tessa keek heel teleurgesteld. "Hoe komt het toch dat ik het gewoon mocht doen," vroeg ze, "ik hoor toch een grote meid te zijn?" "Wel," antwoordde Yvonne, "je bent een grote meid, want je bent gewoon zindelijk. Daar verandert niets aan als je voor de lol in een luier wilt rondlopen." Tessa keek heel verbaasd. "Je bent ook zeker niet de enige," ging Yvonne verder, "ik ben er toevallig een keer achter gekomen via internet. Meer kinderen en ook volwassenen doen dit. Ik had het van jou alleen niet verwacht." "Maar ik wil meer," zei Tessa zacht, "ik wil een keer in een luier slapen met een rompertje erover, en de volgende dag babykleertjes aan en alles in mijn luier doen wat ik moet. Echt alles." "Zo, dat is me nogal wat," zei Yvonne, "maar laat dat vooral aan niemand weten. Bijna iedereen zal dit gek vinden. Of ik je kan helpen weet ik niet, dit is heel lastig."

Toen het zomervakantie werd hoorde Tessa ineens dat Taco bij hun in de buurt kwam wonen. Zijn ouders wilden in een goedkoper huis gaan wonen en dat was een mooie plek. Dat betekende dat ze Taco vaker ging zien en dat het nog lastiger zou worden om weer een middagje in een luier rond te lopen. Maar op een goed moment gebeurden er toevallig allemaal dingen tegelijk. Femke had weken van te voren al bedacht dat ze op zomderkamp ging met haar beste vriendin, en die was op donderdag al weggegaan. Tessa's moeder moest van vrijdag op zaterdag naar een andere stad voor haar werk. "Ik heb Yvonne gevraagd of je bij hun kunt slapen vannacht," zei ze, "en dat kon prima. Martijn is spontaan uit logeren gegaan, dus er is ruimte genoeg." Yvonne bleek ook voor zaterdag iets leuks te hebben bedacht.

Tessa verwachtte helemaal niets. Rob was er immers bij, dus een luier om krijgen ging vast niet gebeuren. Maar toen Yvonne haar na het wassen naar de slaapkamer bracht volgde een grote verrassing. Er lag een rompertje voor haar klaar! Yvonne liep nog even naar de babykamer om een luier te pakken en daarna was het heerlijk genieten. Tessa kreeg het rompertje aan. Daarna de luier die onder haar billen werd geschoven. Het zachte materiaal dat tegen haar huid aankwam toen de luier tussen haar benen omhoog werd getrokken. Het klikgeluid van de drukkers toen het rompertje werd dichtgemaakt... Als laatste kreeg Tessa nog even een glas water te drinken. Ze wist wat er ging gebeuren. Ze zou die nacht wakker worden omdat ze moest plassen en daar hoefde ze deze keer haar bed niet voor uit. Tessa werd die nacht ook wakker en ze genoot toen ze haar luier volplaste. 'Wat fijn toch dat ik eindelijk een baby mag zijn,' dacht ze en ze viel weer in slaap. Geen moment stond ze erbij stil dat Rob haar misschien wel kon betrappen.

De volgende dag zou nog mooier worden.
 

nina15000

Superlid
lezer77 zei:
[quote author=nina15000]
toppie

ga zo door
dit is een leuk verhaal
waar ik me soms in kan vinden

groetjes nina
Wat bedoel je hier precies mee? Waar kun je je soms in vinden? Ik ben wel nieuwsgierig.
[/quote]

hoi lezer77

ik bedoel daar mee als ik weer een luier om kan doen .
of als ik nachts mee kan gaan slapen.

en dat is in jou verhaal veel te vinden .
maar weer een goed stuk

ga zo door
 
Bovenaan