Tessa's verlangen

Haar ultieme verlangen komt uit...

Deel 6: samen luieren

De volgende ochtend werd Tessa wakker gemaakt door Yvonne. "Het is bijna tijd om te gaan ontbijten," zei Yvonne, "dus ga je maar gauw wassen." Terug in de logeerkamer trof Tessa wat kleren op haar bed aan: een maillot, een lang t-shirt, maar geen onderbroek. Yvonne kwam de kamer binnen met een luier in haar handen. "Vandaag kun je de hele dag in een luier rondlopen," zei Yvonne, "na het ontbijt gaat Rob de ouders van Taco helpen, dus er is niemand anders bij. Door dat lange shirt zal je luier tijdens het ontbijt niet opvallen. We gaan vanmiddag ook nog ergens heen waar het heel handig is om een luier om te hebben." Tessa was helemaal in de wolken, vooral omdat het shirt na het ontbijt vervangen zou gaan worden door een baby-jurkje. Alleen of ze er buitenshuis ook in wilde rondlopen dat wist ze zo net nog niet. Tijdens het ontbijt gedroeg ze zich zo normaal mogelijk. Ze moest al nodig plassen en liet een beetje lopen. Als Rob straks weg zou zijn dan zou ze haar luier helemaal volplassen, liefst tot hij doorlekte. De voorpret werd nog groter toen ze ineens ook moest poepen.

Nadat de tafel was afgeruimd ging Rob er vandoor. Vrijwel meteen haalde Yvonne een tas te voorschijn met wat babykleertjes, precies in Tessa's maat. Tessa wist niet hoe snel ze zich in de kleren moest steken. "Daar in de hoek van de kamer heb ik een kleed neergelegd," zei Yvonne, "neem Willeke maar mee en ga maar lekker met haar spelen. Ik ga nog even iets anders doen." Tessa tilde Willeke op en nam haar mee. Ze voelde Willekes luier heel duidelijk zitten. 'Wij gaan lekker samen luieren,' dacht ze.

Toen ze eenmaal op het kleed zat vergat Tessa alles om zich heen en hoorde niets meer. Ze had alleen maar aandacht voor haar luier. Inmiddels moest ze een flinke plas doen en liet hem helemaal lopen. Zoals ze hoopte lekte hij inderdaad door. Het was allemaal nog niet genoeg voor haar. Ze wilde ook nog poepen. Om dit te doen ging ze maar even staan, dat was toch wat makkelijker. Er was geen houden meer aan. Zelfs als ze naar de WC zou willen had ze geen tijd meer, zo nodig als ze moest. Het voelde voor haar alsof ze geen keuze had en het wel in haar luier moest doen. Ze ontspande zich en toen voelde ze hoe haar luier zich vulde met een warme brei. Ze had nauwelijks door dat ze "Hmmm..." neuriede omdat ze er zo van genoot.

"Zal ik deze baby maar eens verschonen?" klonk het ineens achter haar. Het was Yvonne die de stilte verbrak. Wat dacht ze wel, zo kort maar van de viezigheid genieten? "Nee, ik wil nog even lekker v..." begon Tessa, die zich omdraaide. Ze keek verschrikt: ze zag Taco ineens tegenover zocht staan. Meteen daarna stroomden er tranen over haar wangen. "Nou vind ik het niet leuk meer, hoor. Je bent gemeen, Yvonne!" zei ze op een stevige toon en begroef haar gezicht in haar handen. "Rustig nou maar," zei Yvonne, "Taco heeft ook een luier om, hij vindt het ook leuk. Kijk maar, hij zal het je wel even laten zien." "Ik heb hem ook al volgeplast," zei Taco.

Tessa, heel erg opgelucht, liep op Taco af en sloeg haar armen om zijn lijf heen, maar hij deed dat niet meteen terug. 'Hè, waarom wil die jongen niet gewoon even knuffelen,' dacht Tessa een beetje geïrriteerd. "Wat vind ik dit fijn zeg. Ik dacht dat ik de enige was die dit lekker vond," zei Tessa hardop. Taco pakte Tessa nu ook maar vast. Ineens klonk er een licht gepruttel in zijn broek. "Lekker hè?" fluisterde Tessa in Taco's oor, want ze had wel door dat hij ook zijn luier stond vol te poepen. Willeke kwam aangewaggeld en brabbelde iets van "ikke poe."

"Jullie mogen nog eventjes in een vieze luier rondlopen," zei Yvonne, "maar daarna is het verschoontijd." Ze zei ook dat ze blij was dat ze meteen in de ochtend drie poepluiers te verschonen had. Aan die verschoonbeurt in het bos dacht ze niet graag terug. "Ik wil straks wel mijn gewone kleren aan," zei Tessa, "want op straat wil ik er niet als baby uitzien." Dat begreep Yvonne ook wel. Tessa was opgelucht, want ze had geen zin in bekeken en uitgelachten worden. "Wat gaan we eigenlijk doen?" vroeg Taco. "Wacht maar af," zei Yvonne, "genoeg leuks om thuis te vertellen. Aan vertellen over je luiers kom je niet toe."

Taco en Tessa lieten elkaar los. Ze keken allebei naar de bank, ze keken elkaar weer aan en glimlachten wat. Zonder verder iets tegen elkaar te zeggen lieten ze zichzelf op de bank neerploffen en draaiden wat met hun heupen. "O, wat lekker is dit toch," zei Taco. "Ik moet jullie toch even storen," zei Yvonne, "want ik wil ook niet te lang wachten tot we gaan. Ga maar even douchen, dan krijgen jullie daarna een schone luier om." "Ik ga wel eerst," zei Taco. "Nee, joh," zei Tessa, "we gaan lekker samen onder de douche." Daar had Taco niet zo veel tegen in te brengen. In werkelijkheid blufte Tessa enorm. Ze had nog nooit een jongen naakt gezien en wilde dit wel eens meemaken. Dat ze zichzelf ook bloot moest geven vond ze best wel een beetje eng. "Kookwekkertje op 5 minuten," zei Yvonne toen ze de trap op liepen.

Onder de douche hielden ze om beurten de douchekop in de richting van hun schaamstreek en billen, en ze waren snel weer schoon. Tijdens het afdrogen keek Tessa eens goed naar wat Taco tussen zijn benen had hangen. Taco leek haar ook wel goed te bekijken. Na het afdrogen gingen ze naar de logeerkamer, waar Yvonne al op ze zat te wachten. Eenmaal geluierd en aangekleed bekeken ze elkaar eens goed op luier-zichtbaarheid. "Ik kan niet zien dat hij een luier om heeft," zei ze, "en ik weet het. Laat staan dat iemand het opvalt die er geen erg in heeft." Voor haarzelf maakte het niet uit, ze had een wijde rok aan tot haar knieën. "Goed, dan kunnen we nu in de auto stappen," zei Yvonne, "want we gaan vandaag naar de dierentuin." "Dan is een luier nog handig ook," zei Taco, "zo hoeven we tenminste niet de hele rondtocht over een WC-bezoek na te denken."

Ze verheugden zich al op wat komen ging.
@lezer77 Echt een ik mag niet schelden maar ik wil het wel doen echt een heel goed verhaal een deel 2 zou leuk zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
  • Like
Waarderingen: MB04
Bovenaan