Uit huis gegaan en op een leefgroep komen

Mommy Maaike

Gewaardeerd Lid
Dit is een waargebeurd verhaal alleen de echte namen mogen niet worden gebruikt ivm juridische stappen.

De volgende personen zitten in dit verhaal:
1. Maikel (Hoofdpersoon)
2. Renée (Begeleidster)
3. Wendy (Begeleidster)
4. Joëlle (Begeleidster)
5. Tamara (Begeleidster)
6. Hans ( Leidinggevende begeleiding)
7. Laura (Gedragswetenschapper)
8. Paris ( Cliënt)
9. Romy (Cliënt)
10. Maaike (Cliënt)

Deel 1 (kennismaking met de leefgroep)
Ik ben Maikel ben 18 jaar ik ben uit huis gegaan omdat ik thuis teveel ruzie had.
Ik zou dus uit huis gaan maar ja waarnaartoe dat wist ik niet, en we zochten en zochten en toen kwamen we bij een leefgroep terecht bij ons in de stad.
Dus we gingen daar heen voor een kennismakingsgesprek met Tamara,Hans, en Laura, en ik natuurlijk samen met mn ouders.
Voor mijn moeder was het heel zwaar omdat ik de jongste uit het gezin was, en dat vonden we allemaal niet leuk maar ja het was wel beter zo. En toen kwamen de eerste problemen al.
Namelijk: ik ging slecht eten en sliep slecht en het ergste nog ik deed weer aan bedplassen.
Dus mijn ouders werden gebeld, dus die kwamen op gesprek en toen is er besloten om drynites te kopen, ik vond dat echt niet leuk maar ja het was wel de enigste optie.

Deel 2 (Slecht eet en slaap ritme)
Gelukkig hielpen de drynites dus ik was snacht's weer droog alleen toen kwam het 2e probleem ik at en sliep bijna niet
Want ik hou totaal niet van korstjes (bah)
Alleen het werd mij gedwongen om die op te eten vanwege mm slecht eetpatroon
Alleen ik weigerde want ik vond dat ik genoeg op had. En op 1 dag zij Tamara je bent toch geen klein kind ofwel soms Ik zij toen nee dus zij Tamara weer eet je korstjes op dan ik zij echt niet. Toen zij zij moet ik je als klein kind behandelen dan toen zij ik als grapje (alleen Tamara was serieus) moet je vooral doen. Dus toen zij Tamara oke is goed dan doen we dat. Toen dacht ik dat had ik maar beter niet kunnen zeggen.
Dus wat ging Tamara doen die ging tijdens de vergadering het hebben over mijn eetritme.

Dit was deel 1 deel 2 en
deel 3 komt binnen kort
 

Omgeven door mafkezen

Super cool, maar ik ben weg hier
Als je al opent met "Dit is een waargebeurd verhaal alleen de echte namen mogen niet worden gebruikt ivm juridische stappen" en je een verhaal vertelt dat zich overduidelijk binnen het zorgkader afspeelt: doe het liever niet.

Bovendien, eh... een 'deel' is meestal langer dan twee alinea's. Het lijkt alsof je aantekeningen hebt gemaakt, maar ze niet hebt uitgewerkt tot een daadwerkelijk verhaal alvorens het hier te plaatsen.
 

Mommy Maaike

Gewaardeerd Lid
Deel 3 (De verhuizing)
Na de vergadering ging Tamara alleen maar bellen bellen en nog eens bellen, en op een gegeven moment inmiddels 1,5 jaar later hadden ik,Tamara, Laura, en Hans een gesprek en toen zeiden ze als je nu niet normaal ga eten voordat ik wegga van deze groep dan stuur ik je hoogstpersoonlijk naar een andere groep. En Toen ging het iets beter alleen uit eindelijk moest ik toch overgeplaatst worden.

Deel 3 is een wat korter verhaaltje omdat deel 4 best wel lang word.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Graag schrijf ook ik verhalen maar wel het eens met Ella "4 zinnen noem ik geen verhaal " 4 zinnen zijn wel onderdeel van een verhaal maar hoofdstukken zouden ongeveer even lang moeten zijn en geen 4 zinnen. Maar goed we zijn benieuwd naar een vervolg! blijf schrijven en laat je door dit sterker maken
 

Paddy

Superlid
Vanaf deel 4 word het een groot deel

Dit waren alleen 2 korte delen
Wie kan mij helpen met een vervolg op dit verhaal stuur dan een privé bericht
Mmmm.... Ik zou er van uit gaan dat deel 4 al klaar is. En als het om een "waar gebeurd verhaal" gaat dan lijkt het mij raar als een ander gaat helpen.

Ik zou in dit geval het waar gebeurde weg halen in je verhaal.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Volle luiers uit huis smokkelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
DaddyZ uit huis plaatsing: begeleid zelfstandig, geen ouders! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierliefhebber Brent Zitten er leden op dit forum uit of in de buurt van lommel, Belgisch Limburg? Contact advertenties 33
P Luier liefhebber uit Ermelo: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
P Uit het leven gegrepen U 44
M Het komt uit het niets ABDL Luierverhalen 1
T Ik nodig je graag uit! Contact advertenties 13
Little ABC123 Hallo ik ben... uit Dronten Voorstellen 9
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Penis ontsnapt uit peniskooi 16+ Board 22
R Roos komt uit de doos :) Voorstellen 68
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
L Mensen uit Mechelen? (Antwerpen?) Contact advertenties 11
D Wie komt er uit Leeuwarden? Contact advertenties 12
P opnieuw voorstellen, 25 jarige DL uit Groningen Contact advertenties 15
D Mensen uit Friesland Contact advertenties 16
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
0 Vraag: latex broekjes uit de shop Plastic broekjes liefhebbers 4
volleluiers Vrouw uit lemelerveld Contact advertenties 10
Berth Luier uit verleden of toekomst ?? Polls 32
W Hey hey zijn hier mensen die uit zuid-Holland komen en dan toevallig uit het Westland?? Contact advertenties 37
TedWheel Experiment met plasticbroek uit ABDL shop Plastic broekjes liefhebbers 3
diaperdrenthe Zwitsal uit de jaren 60 Pub 3
L Jongen uit zuid holland Voorstellen 8
Luierluke ABDL Shop uit de lucht? Vragen & Info Shop 21
D Mensen uit oost vlaanderen Contact advertenties 18
Lovelife dl Zijn er Dl's uit het Waregemse ? Contact advertenties 16
Pamperslove Zoek een luier vriendje uit Friesland Contact advertenties 8
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
Nattebilletjes Nieuw uit Eindhoven Voorstellen 17
D Verwijdering van foto's uit eigen albums. Forum en Chatregels 37
Z Groetjes uit Brabant! Voorstellen 16
B Groeten uit Gemeente Roosendaal! Voorstellen 13
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
A Homo uit Breda. Contact advertenties 4
slo123 Opzoek naar contact uit omgeving twente Contact advertenties 0
ABDLclowntjes ABDL hippies uit Gelderland Voorstellen 31
freekusvonkus Abdl jongen (22) uit omgeving achterhoek zoekt abdl meid Contact advertenties 0
P Hallo uit omgeving Utrecht Voorstellen 12
Waggelaar Bambino Magnifico uit productie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Limbonees App instaleren uit Duitse Playstore Pub 8
utrecht030 DL uit Utrecht zoekt.. Contact advertenties 6
Babyskemmy Belg uit Ieper zoekt Mama/koppel Contact advertenties 3
B Mensen uit Antwerpen Contact advertenties 8
B Luiervrouwen/broekplasster/broekpoepster uit Noord Brabant/Gelderland? Contact advertenties 10
HarleyDL Mensen uit Limburg Contact advertenties 51
Hebluierom Uit zeeland Contact advertenties 19
Similar threads


















































Bovenaan