iPixie
Nieuw lid
Verandering
Notitie : Hoi dit is mijn 1e verhaal, hou in gedachte dat ik nog maar 14 ben en dat enige spellingsfouten kunnen voorkomen. Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk gaan vinden en ik sta altijd open voor feedback. Veel leesplezier!
Hoofdstuk 1
het begin
'Nick opstaan!'
'Ja mam, ik kom eraan!'
Wat heb ik hier toch een hekel aan, mam zei dat we weggingen voor een aantal dagen in de kerstvakantie maar ze wil maar niet zeggen waar naartoe.
Ik heb het al vele malen geprobeerd te vragen, maar ze zegt dat het een geheim is. Ook hoef ik geen spullen in te pakken daar heeft ze allemaal al voor gezorgd. Als dit maar goed gaat...
Ik zal me even voorstellen mijn naam is nick ik ben een 11 jarige jongen. Ik ben als enigskind opgevoed door m'n moeder, m'n vader is ertussenuit gegaan toen mijn moeder hoogzwanger was. Ook ben ik best klein voor mijn leeftijd, ik loop gewoon een beetje achter op de andere jongens qua puberteit zegt mam. Omdat ik zo klein ben plagden veel jongens mij hiermee, tegenwoordig doen ze dit niet meer want als ze me uitschelden voor kleintje of kabouter of iets anders dan kun je op een vechtpartij tellen. Meisjes vind ik ook zo raar, ze staan altijd maar zo te gieggelen in de pauze en doen nooit eens een leuk mee. Daarom hebben mijn vrienden en ik een nieuw spelletje bedacht namelijk, "hoogertje" wierbei houden we de rokjes of jurkjes van meisjes omhoog zodat hun ondergoed te zien is. Mam is het niet eens dat ik vechtpartijen veroorzaak en meisjes plaag, en zo denkt de school er ook over, Ik ben namelijk al meerdere malen geschorst voor een korte periode. Maar goed ik word inieder geval niet meer geplaagd, ik ben mischien een beetje gemeen maar dit moet dan maar.
Na een tijdje wat liggen wakkerworden hoor ik mam onderaan de trap roepen, 'Kom je nu nog?'
'Ja ik kom!' Roep ik geërgerd terug.
Ik stond op en deed een joging broek aan en een blauwe sweater, dit hadden we de avond ervoor uitgekozen voor in de auto.
Ik shockte naar onder.
'Goeiemorgen Nick.' zei mam vrolijk
'Goeiemorgen Mam.' mompelde ik met n saggerijnig gezicht.
'Heb je er een beetje zin in schat?'
'Jahoor ik heb alleen nog een beetje slaap dat is alles'
'Nauw eet je broodje maar lekker op, ik heb heb alvast voor je gesmeerd, dan kunnen we vertrekken en kun jij nog even slapen in de auto.'
Ik at mijn broodje rustig voor de tv op en keek nog even South park af. Toen South park was afgelopen liep mam maar me toe en vroeg. 'Nick, weet je nog vorig jaar in de auto, toen moest je heel erg vaak plassen?' Ik knikte ja. 'Ik wil dit jaar niet weer te vaak stoppen dus wil ik dat je een luier aandoet tijdens de autoreis.'