M
miss-lozer
Guest
Na het ontbijt ging ik met tanya naar boven en kleedde ze me in stilte aan . eerst wasstte ze me .
ik kreeg een luierbroekje aan , een roze kleedje een paar witte ballerina's en men haar werdt gevlecht in een mul van tijd leek ik op een drie jarige . we gingen weer naar beneden en pas dan werdt er voor het eerst gesproken .
- Zo bevalt het wat ?
- wat ?
- je nieuwe voorlopige leventje je weet wel luiers en zo .
- neen totaal niet .
- dan heb ik goed nieuws , ik heb een systeem ontworpen dat je kan helpen .
- leg uit
- wil je het uitleggen alsjeblieft mama , dat hoor je te zeggen
- ja
-mama begrepen ?
- ja mama
- per goede dag mag een sticker kiezen per slechte dag komt er een rode bol
als je tien stickers hebt mag je een normaal leven leiden maar per rode bol trekken we een sticker af en krijg je een pak slaag over men knie 10 x want zowiezo krijg je voor straf een pak slaag snap je het ?
- ongeveer
- dat is goed genoeg
na ons moeder-dochter gesprekje werdt me opgedragen buiten wat te spelen . na een tijdje kwam tanya langs met een bekertje cola en een jasje en anneleen kwam nog eens kijken en duwde me even op de schommel . Ik schat na een uurtje of twee dat tanya terug kwam en me meenam naar binnen naar het toilet daar stond iets nieuws . ik wist zeker dta dat ervoor nog niet stondt het was een grote roze berenpot .
ik keek haar aan en wachtte af
na e
ik kreeg een luierbroekje aan , een roze kleedje een paar witte ballerina's en men haar werdt gevlecht in een mul van tijd leek ik op een drie jarige . we gingen weer naar beneden en pas dan werdt er voor het eerst gesproken .
- Zo bevalt het wat ?
- wat ?
- je nieuwe voorlopige leventje je weet wel luiers en zo .
- neen totaal niet .
- dan heb ik goed nieuws , ik heb een systeem ontworpen dat je kan helpen .
- leg uit
- wil je het uitleggen alsjeblieft mama , dat hoor je te zeggen
- ja
-mama begrepen ?
- ja mama
- per goede dag mag een sticker kiezen per slechte dag komt er een rode bol
als je tien stickers hebt mag je een normaal leven leiden maar per rode bol trekken we een sticker af en krijg je een pak slaag over men knie 10 x want zowiezo krijg je voor straf een pak slaag snap je het ?
- ongeveer
- dat is goed genoeg
na ons moeder-dochter gesprekje werdt me opgedragen buiten wat te spelen . na een tijdje kwam tanya langs met een bekertje cola en een jasje en anneleen kwam nog eens kijken en duwde me even op de schommel . Ik schat na een uurtje of twee dat tanya terug kwam en me meenam naar binnen naar het toilet daar stond iets nieuws . ik wist zeker dta dat ervoor nog niet stondt het was een grote roze berenpot .
ik keek haar aan en wachtte af
na e