Volle broek

Is me 2e verhaaltje .

Volle broek
Hoofstuk 1:

Tom: 15 jaar.
Yessss, weer wat games en een gloednieuwe headset gekocht, tja nu ik me nieuwe baantje heb kan ik dat wel betalen, een paar maanden geleden maanden was dat wel anders, leven op zakgeld van me ouders, voor een paar zakken snoep en chips kon dat wel, maar nieuwe games kon ik niet betalen,
Ach het is ook maar goed dat me vader een baantje voor me had geregeld bij een transport bedrijf, het verdiend ook heel goed.

(zo ging de middag voorbij, en na wat gegeten en gedronken te hebben bij een terrasje:...)

owja: nog even een opladerdock kopen, gelukkig zit er een electronica winkel dichtbij, Ff kijken waar het staat, BRRRRRRWWRL.... wow, opeens krijg kreeg ik zo'n kramp ik me buik, en ik wist wel wat dit was, 3 weken geleden voelde ik me ook zo, ik was Door het park gelopen naar huis, maar ik kreeg opeens zo'n kramp en even later een steek in me maag, en ik poepte zonder controlle me HELE broek vol, alsof ik net een heel varken had opgegeten, stinkent en raar lopend liep ik naar huis, me moeder merkte het niet totdat ik bijna wou zitten maar snel corrigeerde, ze zag gelijk dat het een ongelukje was en hielp me met omkleden, ze vroeg toen wel of ik een luier om wilde/moest.

Normaal is ze altijd heel tolerant en aardig en liefdevol tegenover mij omdat ik ook altijd naar d'r luister.
Maar nu werd ze wel wat strenger.
Tommmmm! Badkamer! Nu!

Ik deed maar wat ze zei omdat ik geen problemen wilde, toen kwam ze binnen met een tena luierbroek
(die had ze omdat ze vroeger door de bevalling schade had gekregen aan d'r blaas/blaas-sspier en dat had ze tot wel een jaar erna, niet completen urine verlies maar steeds wel genoeg om een natte onderbroek te krijgen, ze had Daarom een recept gekregen en had ze pakken en pakken adult luierbroekken, ze had ook pakken en pakken van gewone luiers omdat die vaak handig waren voor buitens spelen met mij en daarme kon ze ook met andere dingen langer mee gaan.

Tom blijf staan, ze maakte toen me broek Los zonder dat ik het doorhad en me onderbroen, ze hielt het luierbroekje open en zij: 1e been en toen ik niet deed wat ze zij, zij ze 2e been, nou vooruit. Maar geen toetje vanavond. Later bood ik me excuses aan en het was weer goed tussen ons.

Maar nu weer verder.

Ik kreeg weer kramp en wist dat ik Weer een overvolle broek kreeg, ik haasten me de winkel uit en ging een grote supermarkt in op zoek naar een wc, helaas....defect.

ik zag net het hygiëne schap met adult luiers, ik wist me niks anders te bedenken en pakte het en rekende snel af en haaste me naar de defecte wc hokje, zo snel als ik kon deed ik de luier om en voor de zekerheid nog een. ik voelde nog Steed erge kramp en voelde de scheut pijn al komen liep richting het park maar daar kwam het, Zo onverwacht dat ik er van op de grond viel. Het poep kwam zo veel en zo snel dat oker een beetje verlamt van raakte, het kwam overal, in elke klein hoekje en het was maar goed dat ik er 2 aan heb anders, zou de luier afzakken, de poep dat overal zelfs in me privé gedeelte bij m'n slangetje en lies

bij wou ik huilen en nog meer nu ik de poep en nu ook plas overal voelde,

Wijdbeens liep ik naar huis Met mijn volle broek
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Jeanette had weer een volle broek J 4
B Wendy 32 nog in luiers en volle broek W 1
Dirtydiaperboy volle poepluier onder m’n skinny jeans AB/DL Fotos 6
Luiertje G volle poepluier smorgens is heerlijk Broekplassers en Poepers 0
M een volle luier zonder viezigheid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Inco-plastic-24/7 Wakker worden met een volle bruine luier Plastic broekjes liefhebbers 0
L Volle vrouw voor pamper date Contact advertenties 2
loeke nieuwe luier AB/DL Fotos 3
MessydiaperLover hoe krijg je een hele volle poepluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Diaperthijs Beste manier voor volle poepluier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Volle luiers uit huis smokkelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Lekker genoten van 2 volle poepluiers vandaag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
D Gewoon een volle luier om AB/DL Fotos 3
S sex met volle luirr 16+ Board 13
Jayden_dl Paardrijden in een volle luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 64
K Volle luier gevoel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
luiersinbrabant Waar gebeurd: Volle luier verschoning W 6
luiersinbrabant Waar gebeurd: Volle luier verschoning Broekplassers en Poepers 2
verwijderd03 Onbedoeld een volle luier Broekplassers en Poepers 4
luierdrager15 volle luier Pub 1
pampervuller Controle door franse douane, volle lade met luiers in mijn caravan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Chubbyrob Eerste volle plas luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Wat te doen met een volle plasluier? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 5
mitch Extra volle luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
G Simulatie volle luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
luiertje1965 Ik met een volle tena ultima AB/DL Fotos 3
luierstriek mijn volle luier AB/DL Fotos 2
Dizzar lekker volle luier AB/DL Filmpjes 8
T Plastic broek advies gevraagd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Z in mijn broek gepoept Broekplassers en Poepers 5
TedWheel Plastic broek uitgevoerd met rubber penishuls Plastic broekjes liefhebbers 1
L Expres broek plassen houding Broekplassers en Poepers 9
L Deken dat je broek plast maar niet doet Broekplassers en Poepers 1
P Romper over plastic broek of andersom? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
D net in mijn broek geplast Broekplassers en Poepers 16
pvcscout 43 jaar puur plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 11
F Plasti broek contact Contact advertenties 6
Wieltje Het kan toch echt ook gewoon in de broek Broekplassers en Poepers 3
L Niet in broek durven plassen /poepen Broekplassers en Poepers 5
P Broek poepen Broekplassers en Poepers 57
B Moet zo nodig plassen wie doet het ook bijna in zn broek? Broekplassers en Poepers 19
L Op stap met plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
P Verhalen broek poepen Broekplassers en Poepers 7
Similar threads


















































Bovenaan