Waar en wil is...

Bobby_DL

Toplid
Een vreemde schooldag

"Jeroen....Joentje, kom wakker worden." Jeroen voelt hoe een hand zijn wang aait en lichtjes aanduwt, langzaam gaan zijn ogen open en hij ziet het aardige gezicht van zijn moeder die liefdevol naar hem kijkt. "Kom joh, nog één dagje school en dan heb je weekend....ben je nat?" Voordat Jeroen kan antwoorden glijdt de hand van zijn moeder al naar zijn pyjamabroek. "Hé helemaal droog, zie je wel dat je het kan." Jeroen gaat rechtop zitten en en wrijft de slaap uit zijn ogen. Met een geforceerde teleurgestelde stem zegt hij, "ik was vandaag weer nat, maar Anouk heeft me vannacht geholpen." Zijn moeder knikt een keer, "daarom zal ze nu nog wel slapen normaal is ze wel wakker, maar ze heeft vrij vandaag. Liggen je spullen in de wasmand?" Jeroen knikt. "....en het matje, heeft dat geholpen?" "Mijn bed was droog" reageert Jeroen....maar snel liegt hij er achteraan, "maar mijn pyjama en overtrek waren nat, daarvan werd ik wakker." "Ja...daar helpt zo'n matje natuurlijk niet tegen, maar kom, snel douchen je ontbijt staat klaar."

Snel sprint hij naar de badkamer en voelt hij het vertrouwde warme water langs zijn lichaam lopen. Een kwartier later zit hij beneden voor de TV een boterham weg te werken terwijl hij de wasmachine hoort draaien. Op dat moment komt Anouk met haar slaperige hoofd de woonkamer binnen gelopen. "koffie....." klinkt er kreunend door de woonkamer en Jeroen moet lachen. "Je klinkt net zoals mama na een nachtdienst" grinnikt hij. "Zal wel, ik wil koffieeee" zegt Anouk terwijl ze speels op haar broertje valt..."Koffieeee...heb jij koffieeeee." Jeroen slaakt een gil terwijl hij met Anouk worstelt. "Ga van me af, jij cafeïne junk." Terwijl de twee kort verder stoeien komt hun moeder de woonkamer binnen. "Het lijkt wel alsof de 1e wereldoorlog hier wordt nagespeeld." "Zolang ik de Duitsers maar niet hoef te zijn" reageert Jeroen slim terwijl hij door Anouk op de grond wordt gedrukt. "Al die jaren judo, kan hij nog niet eens van zijn grote zus winnen, blijkbaar ben je toch de verliezende Duitser kleine smurf." "Niet eerlijk," lacht Jeroen, "jij bent veel zwaarder."

"Ja Jeroen, dat krijg je ervan als je een sterkere tegenstander uitzoekt, dan kun je nog wel eens verliezen." ..."maar deze tegenstander zocht mij uit," zegt hij sip. "Dan moet je maar harder trainen smurf, maar volgens mij moet jij naar school. Kan ik tenminste mijn koffie gaan drinken met mam." Jeroen knikt naar zijn zus en sprint de achterdeur uit de tuin in. Terwijl Anouk en haar moeder elkaar lachend aankijken naar het geraas van Jeroen, horen ze 4 seconden later de achterdeur alweer opengaan. "Als jij je tas zoekt, die staat nog op je kamer, vergeetachtig mormel," zegt de moeder van Jeroen. Anouk kan haar lach niet inhouden terwijl Jeroen snel de trap op sprint. "Ik ben geen mormel" horen ze hem nog klagen. "Hey Anouk als jij de koffie zet, ga ik vast de was ophangen buiten." "is goed mam."

Terwijl zijn moeder bezig is met het ophangen van zijn pyjama en overtrek sprint Jeroen voor de 2e keer die dag de achterdeur uit, de tuin in. Als hij net de brandgang in wil rennen, botst hij bijna tegen Josefien op die nog net op tijd aan de kant kan springen en een kleine gil slaat. "Man, wat heb jij een haast zeg, we hebben alle tijd Jeroen!" "Ook goedemorgen Fien," zegt Jeroen lachend. "Hoe komt het dan jij zo vroeg bent, heeft god een engeltje gestuurd om je waker te maken," plaagt Fien hem. Op dat moment ziet Fien de moeder van Jeroen de was ophangen en ziet ze de pyjama en overtrek hangen. "Hallo mevrouw Vught." "Ooo hallo Josefien," hoort Jeroen zijn moeder zeggen terwijl ze naar Fien zwaait. Jeroen merkt dat Fien nog eens naar de hangende was kijkt, "kom laten we gaan." Terwijl de 2 kinderen naar school lopen vraagt Fien opeens aan Jeroen, "heb je alweer in je bed geplast?" Jeroen voelt zijn hart sneller pompen en krijgt een zenuwachtig gevoel in zijn maag." Hij knikt verlegen. "Misschien moet je eens naar de schoolarts of de huisarts gaan," gaat Fien verder. "Ik wil niet naar die stomme schoolarts," zegt Jeroen een beetje bits. "Nou sorry hoor.....ik wil alleen maar helpen."

Ze zijn beide even stil als Fien zegt, "bij mij heeft het toen veel geholpen hoor...." Jeroen kijkt Fien vragen aan, "hoe bedoel je?" "Noujah, vroeger, 2 jaar geleden plaste ik nog best vaak in bed. Ik moest zelfs nog van die stomme baby luiers dragen want daar paste ik nog in en mijn moeder wilde nooit zoveel was doen. Totdat ik zei dat ik die baby luiers niet meer wilde dragen, want mama moest ook steeds helpen met aandoen en zo. Toen zijn we naar huisarts gegaan en toen heb ik zo'n elektrisch broekje gekregen. Dat moet je dan in de avond dragen tijdens het slapen, als die dan nat wordt, dan gaat dat ding piepen en dan word je wakker." Jeroen knikt een keertje, "misschien moet ik toch maar eens met mama naar de huisarts liegt hij. "Ja mij heeft het echt goed geholpen. Binnen 3 weken hoefde ik geen luiers meer om en nu heb ik alleen heel soms nog een ongelukje als ik ziek ben, teveel gedronken heb voor het slapen of als ik naar gedroomd heb. Jeroen spitst zijn oren bij deze openbaring, dat Fien dit allemaal zomaar durft te vertellen tegen hem. "Ik wist niet dat jij vroeger een luier droeg tijdens het slapen, dat heb ik nooit gemerkt tijdens het logeren." "Dan heb ik goed genoeg mij best gedaan om het te verborgen te houden" zegt Fien, "ik schaamde me echt kapot vroeger, maar nu ik weet dat jij ook nog in je bed plast, maak dat allemaal meer niet zoveel uit."

"Maar jij hebt toch nooit in je bed geplast vroeger," vraagt Fien aan Jeroen. "Nee eigenlijk bijna nooit, alleen een paar keer nadat mama en papa uit elkaar gingen maar toen was ik 7 jaar." "Waarom dan nu opeens?" Jeroen is even stil. Hij vindt het nooit leuk om tegen Fien te liegen maar hij zet toch door. "Ik weet het niet, misschien omdat ik vast slaap of zo, mama denkt dat ik me teveel zorgen maak over de entree-toets en dat het daarom gebeurd. Daar ben ik ook wel zenuwachtig om." "Maar jij hebt toch juist een super goede score, je had een 9.3! Ik had maar een 6.5 en dat komt omdat ik een paar keer goed gegokt heb. Eigenlijk moet ik mij veel meer zorgen maken om die toets dan jij." Jeroen kijkt naar Fien en ziet dat ze er ook best wel bezorgd uit ziet..... "weer wedstrijdje doen naar school, kijken wie er het eerste is. Je hebt 10 seconden voorsprong," zegt Jeroen. Dat laat Fien zich geen 2x zeggen en ze sprint vooruit terwijl Jeroen tot 10 telt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
Absorin Waar zijn toch de "dicke Windelhosen" gebleven van Saveexpress? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DL013 Plaats waar je hoge kwaliteit luier filmpjes ( erotisch ) kan downloaden AB/DL Filmpjes 16
vanbartjes Waar kan ik tena slip kopen in Dublin Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Timluierboy Weet iemand waar ik die kan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Waar bestellen jullie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
S Waar zit jij verstopt Contact advertenties 8
André Adult Baby Waar kan je AB spullen kopen, afhalen en contact betalen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Waar kijk jij graag naar? Pub 32
E Vrouwelijke DL´er waar ben jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
H Waar is die lieve poppenmama? Contact advertenties 2
Brabant2112 Waar? Broekplassers en Poepers 12
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
cooney ABDL Ondergoed waar te koop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
qwerty123 waar kan ik de gallerij vinden? Algemene info 5
Babyukkie Lieve leden, kijk waar je iets plaatst Forum en Chatregels 4
Uibeltje Waar speelde je vroeger veel mee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 54
Little_Mikey waar is bambino bellissimo? VVV 6
Kleine_Lottie Waar hebben ze de ervaring vandaan? AB/DL Filmpjes 3
DL013 Weet iemand waar ik maat L molicare slip maxi blauwe plastic buitenlaag Luiers 14
P Waar te koop ? (Gary) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
C Tijdelijk en goedkoop mijn domein verhuizen, maar waar? Pub 2
M Is er ook ergens een ruimte te huur waar je met je kleintje een ochtend of zo kunt doorbrengen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
R Waar gooien jullie je vieze luier weg Algemeen 103
D Waar luiers verstoppen Pub 21
verwijderd03 Pampers maat 8, waar verkrijgbaar? Luiers 87
DL_Utrecht Broek plassen - hoe en waar Broekplassers en Poepers 23
J Dingen die buiten je comfortzone / gewoonlijke voorkeuren liggen maar waar je stiekem toch wat benieuwd naar bent. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
K In je broek plassen waar je partner bij is. Broekplassers en Poepers 29
DLY85 Mijn partner stelt zich open voor mijn ABDL... onwerkelijk maar waar. Pub 20
diaperdrenthe Waar speentje niet goed voor kan wezen Pub 1
H Waar is die poppenmama? Voorstellen 9
Lolnoobdegekke Waar op letten bij aankoop kuisheidskooi? Polls 16
diaper92 Waar bewaar je je luiers Polls 135
Baby Charlotte tykables camelots waar kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Waar gebeurd: Volle luier verschoning W 6
luiersinbrabant Waar gebeurd: Volle luier verschoning Broekplassers en Poepers 2
B Oppas of nanny gezocht, waar te vinden? Pub 2
Pup AB'tjes, waar spelen jullie mee? Polls 13
Kalkie Waar kan ik pvc kleding bestellen? Plastic broekjes liefhebbers 4
Pup ABDL kleding dragen, waar trek je de grens? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Eerste klas advies waar wij allen achter staan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Waar ben je trots op? Pub 52
J waar knuffel je het liefste mee??? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
Renluier waar draag jij het liefst luiers Polls 54
pampervuller Wat is het mooiste/beste pretpark waar je ooit geweest bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
JdV Waar in de wereld heb jij luiers gedragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
PisLover Waar rompers kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Diapergirly94 Hoe en waar heb jij je eerste luiers gekocht? Pub 80
DLuier Wat is dit en waar is het te koop? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Similar threads


















































Bovenaan