Weekend baby

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 33,3%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 33,3%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: ArnoldB


Ik ben Peter en ik ben 55 jaar. Ik woon samen met mijn vriend en in het weekend ben ik zijn baby. Dat betekend dat ik vanaf vrijdagavond tot zondagavond als baby behandeld wordt en ook als baby gekleed ga. Ik heb dan minimaal een luier om en een plasticbroekje aan. Daarnaast meestal een rompertje, een pofbroekje of een korte of lange tuinbroek met T-shirt.

Vrijdagavond wordt ik door mijn vriend, die dan mijn pappie is, uitgekleed en gecontroleerd of ik mijn lichaam nog geschoren moet worden. Beginnen de haartjes weer te groeien, dan wordt ik eerst gewassen en daarna vanonder geheel geschoren, zodat ik weer zo kaal ben als een pasgeboren baby.

Daarna krijg ik mijn luier om en plasticbroekje aan. Soms moet ik dan zo mee naar beneden, maar meestal krijg ik in ieder geval nog een T-shirtje aan. Daarna gaan we eten en krijg ik een slab voor en wordt ik door pappie gevoerd. Daarna moet ik helpen met de afwas en moet dan me zelf vermaken, waarbij ik niet meer mag lopen, maar moet kruipen. Vaak ga ik dan met blokken spelen. Soms doet pappie een spelletje met me, bijvoorbeeld de bal naar elkaar toe rollen. Drinken krijg ik uit de fles of uit een tuitbeker, die ik met twee handen moet vastpakken. Ik mag niet in mijn luier poepen, maar moet tegen pappie zeggen als ik bah moet doen en moet dan op een potje.

Voor het naar bed gaan mag ik vaak nog even bij pappie op schoot en krijg dan de laatste fles. Boven wordt ik verschoond en krijg ik mijn nachtluier om en wordt in bed gestopt. In bed lig ik vast met een tuigje zodat ik niet zelf uit bed kan klimmen. Ik krijg een speen in de mond en mijn knuffel. Als ik baby ben lig ik niet samen met mijn vriend in een bed, maar in een eigen babykamer. De volgende morgen moet ik wachten tot pappie mij komt halen. Ik moet dan in mijn natte luier mee naar beneden en krijg een boterham.

Daarna word ik gewassen, geluierd en verder aangekleed. Als we boodschappen gaan doen krijg ik een rompertje aan, T-shirt en mijn korte of lange tuinbroek aan, afhankelijk van het weer. Nu is het steeds de korte tuinbroek. Hierbij valt mijn luier wel op, maar daar heeft pappie maling aan. We gaan altijd naar een plaats waar ze ons niet kennen. Soms vraagt hij in de stad aan mij of mijn luier nog droog is of voelt aan m’n luier. Anderen kunnen dat zien en horen, zodat ik me naar schaam.

Als we thuis zijn, moet ik vaak huishoudelijke klusjes doen of gaan we samen in de tuin werken. Hierbij mag ik wel lopen. Zijn we klaar, dan moet ik weer kruipen. Overdag voelt pappie regelmatig aan mijn luier of ik al verschoond moet worden. Omdat we achteraf wonen, met een vrije tuin word ik vaak buiten verschoond.

Meestal ga ik een keer per dag op het potje voor een grote boodschap. Vaak ook buiten. Bij het eten wordt ik met een tuigje vastgezet aan de stoel en weer door pappie gevoerd. Soms mag ik zelf eten en maak er dan vaak een knoeiboel van. Na het eten wordt ik door pappie in bad gedaan en mag dan in bad met mijn eendjes spelen. Daarna afdrogen luier om en in m’n rompertje naar beneden, waar ik nog tv mag kijken bij pappie op schoot. Daarna naar bed.

Op zondag wil pappie graag langer blijven liggen. Hij haalt me dan uit bed en zet met vast met mijn tuigje achter de PC. Dan hoeft hij niet op mij te letten. Als hij uit bed komt aankleden wassen, eten en soms wandelen in het bos. Wat we ook doen, ik ben altijd geluierd en heb een plasticbroek aan onder mijn andere kleren. “s Avonds eten we vaak kip en friet. Dat mag ik zelf met mijn handen eten, waarbij ik lekker mag knoeien. Daarna een laatste luier en om half elf gaan de babyspullen uit en wordt ik weer een grote jongen. Maar verlang dan alweer naar het volgend weekend.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
I Aankomend weekend "baby"? 16+ Board 16
Limbonees Carpool ABDL weekend - midweek - BBQ Kalender 1
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pampboy ABDL Weekend België - 2024 Kalender 0
Limbonees ABDL weekend en midweek 2024 Kalender 52
L luieren dit weekend Contact advertenties 1
Dude24 Open afspraak komend weekend Contact advertenties 24
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Bam-Bi Leuk weekend voor de boeg 16+ Board 18
serial Mysteryland a.s. weekend Contact advertenties 1
Limbonees Tweede ABDL weekend in 2024 Polls 74
L Dit weekend afspreken Contact advertenties 1
Rin Dit weekend Arnhem Contact advertenties 0
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Limbonees Carpoolen ABDL weekend 2023 Kalender 41
tijn2022 luier weekenden in NL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pampboy ABDL Weekend België - 2023 Kalender 11
Limbonees ABDL Weekend 2023 Kalender 385
L Zomaar een weekend 16+ Verhalen 0
diaper92 Opvang weekend België 16+ Board 29
Tristan en leroy Abdl weekend 2022 shirt kwijt geraakt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Marcy De leuke herinneringen van het ABDL weekend 22 Kalender 3
D Antwerpen dit weekend Contact advertenties 0
Limbonees Carpoolen ABDL weekend 2022 Kalender 27
Ikin4dikkeluiers Een gezellig luier weekend Contact advertenties 4
N Luierdate weekend van 13 mei Contact advertenties 8
Monkeybaby Weekend van 7 en 8 mei Contact advertenties 0
pampboy ABDL Weekend – België 2022 Kalender 3
O Paaspop dit weekend iemand? Contact advertenties 2
D Weekend van de tweede kans Pub 0
Limbonees ABDL Weekend 2022 Kalender 342
Limbonees Vervoer ABDL weekend 2021 Kalender 14
Jappie1996 Een flinke vieze broek dit weekend Broekplassers en Poepers 11
pampboy ABDL Weekend België - 2021 Kalender 12
Drentse liefhebber Rearz alpaca getest afgelopen weekend AB/DL Fotos 9
Limbonees ABDL weekend 2021 Kalender 246
B Nog niet klaar Een weekend om nooit te vergeten. 16+ Verhalen 50
John Herinneringen en Verhalen H 12
W vraag over bestelling in weekend Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Luiers mee naar Fam weekend 16+ Board 7
I Leuk weekend met nieuwe luier 16+ Board 1
JustYouri Efteling-weekend E 4
diaperdrenthe AB/DL Weekend was geweldig, Pub 14
Abbjornnl Abdl weekend hoeveel zin hebben jullie erin Polls 8
K Een weekend naar Euro Disney W 10
toulouse Solar Weekend Festival Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel ABDL Weekend V Odiliapeel 7 t/m 9 Augustus 2015 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 407
DarkWolf A memorable weekend (16+) 16+ Verhalen 0
I Pamper weekend P 7
Similar threads


















































Bovenaan