Wij in de luiers met poep er in!

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 25,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 25,0%
  • 5

    Stemmen: 1 25,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: speedyfellow

Het was op een warme lentedag toen ik voor twee dagen op mijn 3 neefjes mocht passen.
Mijn oom en tante gingen op ziekenbezoek bij mijn oma die erg ver woonde. Mijn neefjes waren 12, 10 en 6 en ik was zelf 14. Toen ze in de vroege morgen weg waren zaten we eerst aan de TV. Smidags hebben we lekker gevoetbald omdat we allemaal van voetbal hielden. Na een stevige pastamaaltijd laat op de avond gingen we in het donker verstopertje spelen, Luuk die 10 was mocht gaan zoeken. Ik wedde met hem dat als hij ons binnen een half uur zou vinden 5 gulden kreeg.

Ik ging samen met Tom de oudste neef, boven in een schuur verstoppen waar hij ons zeker niet zou vinden. Na een tijdje, circa 5 minuten zei mijn neefje dat ie even naar het toilet moest, maar ik zei hem over de weddenschap, dus wachte hij even. Na een tijdje was hij opeens weg en zag ik hem in een donkerre hoek zijn broek vol poepen. Ik liep naar hem toe en zei dat ie zich niet hoefde te schamen, omdat ik het ook wel vaker deed expres. Toen bleek dat hij dat ook graag deed.

Dus plaste hij heel zijn broek nat en poepte hij het vol. Ik volgde zijn vorbeeld, waarna wij onze broek uitdeden en elkaars bult betasten. We hebben hierna de weddenscap gewonnen, en de twee jongsten naar bed gestuurd. Wij gingen lekker nog meer poepen en erin blijven zitten. De volgende dag pas gedoucht samen en nog even lekker schone luiers aangedaan. Een dag later kwamen zijn ouders terug en hadden nooit wat gemerkt tot nu toe dan.. We hebben nog meer leuke verhalen beleefd, dus er volgt meer.
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: Wij in de luiers met poep er in! * by speedyfellow
lol

2 Re: Wij in de luiers met poep er in! * by speedyfellow
zg rijf ook als je dit geleest hept wat vint je er van mooi & niet mooi laat het weeten

3 Re: Wij in de luiers met poep er in! * by attends
Volgens mij ken k dit verhaal al in een iets anere vorm .
Zeer zwak stukje tekst zou verwijderd moeten worden.

4 Re: Wij in de luiers met poep er in! * by speedyfellow
welke ??
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Babyukkie Wat vinden wij van deze vragen moderator talk 3
D Wij zouden graag in contact komen met een ander koppel of v/mtf little Contact advertenties 3
L Hallo allemaal, hier zijn wij Voorstellen 31
P Eerste klas advies waar wij allen achter staan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
lola Hoe moeten wij elkaar herkennen in RL? Polls 183
diaperdrenthe wij gedragen als consument als kinderen? Pub 1
spruitje77 Wij kunnen Pampers maat 7 naar nederland krijgen! Pub 14
KleineAap Wij vragen opnieuw uw aandacht voor het volgende Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
M Wij groeten jullie! Voorstellen 11
O Niet ik...Niet jij..Maar wij!! N 25
Sardonyx Wat gaan wij allemaal in deze heerlijke witte kerstvakantie doen? ;) Pub 8
I Liever in luiers Voorstellen 0
A Incontentie luiers Lidl Luiers 10
B weet niet bij welke winkel ii luiers moet halen Luiers 3
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 15
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 45
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Similar threads


















































Bovenaan