anna

beddenplasser

volwassen peuter
het zit hem meer in de manier waarop je het beschrijft. Ik zie een kind van zes jaar niet op en top gelukkig zijn omdat het open en bloot een luier mag dragen in een zwembad. Dergelijke fantasieën komen meestal als je ouder bent. Trouwens, wat denk je wat er gebeurt als een kind van zes effectief alleen maar een zwemluier zou aanhebben in het zwembad ?
Ik vind het heel knap dat je je op jouw leeftijd waagt aan een verhaal, en ik kan me heel goed inbeelden dat je voor jezelf een voldoende leeftijdsverschil wou creëren, maar als je tussen de lijnen leest, dan merk je dat dit een fantasie is van een ouder iemand. Net dat bezorgt sommigen hier negatieve kriebels.
Voor alle duidelijkheid, laat je niet tegenhouden om te schrijven. Je schrijfstijl leest vlot en duidelijk Alleen misschien proberen inhoudelijk een draai te geven.
 

nina15000

Superlid
=abdlboy301
Om al het gezeik te laten stoppen kun je haar ouder maken maar dat Anna zich voelt als een 6 jarige klein meisje
 
Ik snap niet waarom het een probleem is ver verhaal is gefantaseerd en ik vind het goed dus anna blijft 6 want ik vind dat makkelijker en leuker schrijven en nina15000 jij snapt wat ik bedoel want ik lees jouw verhaal van jada en ik zie alleen maar positieve reacties op jou verhaal kan je dat uitleggen
 

Martinus

Toplid
Het maakt mij niet uit hoe je verder schrijft. Alleen hebben wij onze mening hierover uitgesproken en je mag zelf weten wat je er mee doet. Ik blijf je verhaal gewoon volgen omdat het verder goed is geschreven.

Succes
 

Spreeuwtje

Little Rebel
Van mij mag je ook lekker door schrijven hoor, wat je overigens goed doet!
Zolang je je maar bewust bent van de gedachten die sommige mensen erbij kunnen hebben.
En we, zoals hier boven ook al vermeld.. de link met pedofilie maar zoveel mogelijk vermijden.
Zolang je geen seksuele bezigheden beschrijft is er feitelijk niets aan 't handje.
Ik wilde gewoon even aangeven dat ik het leeftijdsverschil op het randje vind.. zodat je niet óver het randje gaat. :)
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Spreeuwtje zei:
Van mij mag je ook lekker door schrijven hoor, wat je overigens goed doet!
Zolang je je maar bewust bent van de gedachten die sommige mensen erbij kunnen hebben.
En we, zoals hier boven ook al vermeld.. de link met pedofilie maar zoveel mogelijk vermijden.
Zolang je geen seksuele bezigheden beschrijft is er feitelijk niets aan 't handje.
Ik wilde gewoon even aangeven dat ik het leeftijdsverschil op het randje vind.. zodat je niet óver het randje gaat. :)
Helemaal mee eens.
Ook volwassen/ouder kinderen/pubers kunnen zich klein voelen in de plaats van hun echte leeftijd.

Je heb ook een groep mensen en dat zijn mensen die vallen onder de verstandelijke beperkte mensen.
Daar heb je ook mensen bij die volwassen zijn maar hun doen en laten is op de leeftijd van een kind met een leeftijdsgetal en dat komt in het echt voor.
 

Spreeuwtje

Little Rebel
incoluier zei:
Je heb ook een groep mensen en dat zijn mensen die vallen onder de verstandelijke beperkte mensen.
Daar heb je ook mensen bij die volwassen zijn maar hun doen en laten is op de leeftijd van een kind met een leeftijdsgetal en dat komt in het echt voor.
Dat vind ik toch wel iets anders, mensen die door een beperking in hun kindergedrag blijven hangen.. of als tiener of volwassene weer verlangen naar je kindertijd en je daarom af en toe zo gedragen..
 

beddenplasser

volwassen peuter
Spreeuwtje zei:
incoluier zei:
Je heb ook een groep mensen en dat zijn mensen die vallen onder de verstandelijke beperkte mensen.
Daar heb je ook mensen bij die volwassen zijn maar hun doen en laten is op de leeftijd van een kind met een leeftijdsgetal en dat komt in het echt voor.
Dat vind ik toch wel iets anders, mensen die door een beperking in hun kindergedrag blijven hangen.. of als tiener of volwassene weer verlangen naar je kindertijd en je daarom af en toe zo gedragen..
ik treed je hierin bij spreeuwtje. mensen die kinds zijn omdat hun hersenen geen verdere evolutie toelaat, laat ons die vergelijking alsjeblief niet maken. ik denk dat de abdl-gemeenschap er geen baat bij heeft als we gaan kicken op die hun luiergebruik. da's even schadelijk als de link met pedofilie.

aan de schrijver dezes verhaal (ik hou wel van oude naamvallen) : blijven schrijven aan dit verhaal, wat wij oude zakken ook mogen schrijven. er zit veel potentieel in.
aan de mods : is er geen mogelijkheid dat deze discussie ergens anders wordt gezet ? dit doet het verhaal geen goed en kan toekomstige lezers afschrikken.
 

Spreeuwtje

Little Rebel
beddenplasser zei:
aan de schrijver dezes verhaal (ik hou wel van oude naamvallen) : blijven schrijven aan dit verhaal, wat wij oude zakken ook mogen schrijven. er zit veel potentieel in.
aan de mods : is er geen mogelijkheid dat deze discussie ergens anders wordt gezet ? dit doet het verhaal geen goed en kan toekomstige lezers afschrikken.
Dit vind ik een goed plan idd.
We maken met deze discussie het verhaal een beetje stuk.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Ik wil even steun uitspreken voor abdlboy301, hij doet zijn best om een leuk verhaal te schrijven, en nu discussiëren allerlei anderen dat een beetje kapot. Dst zou ergens anders moeten, deel je kritiek desnoods via een pb met abdlboy301, ik weet dat hij daar voor open staat. Succes met het verhaal!
 

nina15000

Superlid
Bedplasser91 zei:
Ik wil even steun uitspreken voor abdlboy301, hij doet zijn best om een leuk verhaal te schrijven, en nu discussiëren allerlei anderen dat een beetje kapot. Dst zou ergens anders moeten, deel je kritiek desnoods via een pb met abdlboy301, ik weet dat hij daar voor open staat. Succes met het verhaal!
Mooi gezegd bedplasser91
 
Dit is een nieuwe hoofdstuk en ik ben blij dat de ruzie opgelost is dus hier komt het verhaal

Sorry voor spellingsfouten ik ben nog een baby dus ik kan er niks aan doen hahahaha.

Ik wordt wakker en zie dat papa en mama wakker zijn en ik zeg hoi mama hoi papa hoi mama.
Ze lachen naar mij en ik ga op het bed springen mama pakt mijn hand en laat mij staan ze voelt aan mijn luier en zegt nou meisje van ons je hebt hem wel nodig gehad zo te voelen.
Ze zegt ook anna de luier zakt een beestje af ik denk dat pampers 6 een beetje te groot is voor onze kleine meisje.
En anna we gaan vandaag naar de winkel en papa gaat een paar oude spullen van je zoeken op zolder.
dus dan gaan wij met zijn 2en naar de winkel jij mag kiezen wat je aankrijgt we gaan een beetje verder weg dus niemand kent je zegt mama vrolijk.
Ik wil een shirt met korte mouwen een luier aan en een korte rokje want als ik niemand ken daar maakt het niets uit zeg ik.
Mama tilt me op en verschoond mijn luier.
Ze pakt een roze shirt en een roze rokje.
Ik zeg mama ben ik net zo schattig als vroeger en mag ik 2 strikjes in mijn haren.
Mama zegt schatje je bent nog schattiger dan vroeger en natuurlijk mag je strikjes in je haren.
Ik geef mama een hand en we gaan samen naar beneden het gaat wel moeilijk want door de luier is lopen een beetje moeilijk.
Ik krijg wat te eten en we gaan naar de auto bij de auto zie ik dat papa mijn oude kinderstoel erin heeft gezet en zo te zien pas ik er ook nog in.
Mama tildt mij op en zet me in het stoeltje ze doet de 3 gordels dicht en doet de deur dicht.
Onder het rijden vraag ik mama naar welke winkel gaan we eerst naar de jumbo voor luiers want zo tezien heb je jouwe al gebruikt zegt ze lachent en daarna gaan we naar de kruidvat.
Naar 30 minuten rijden komen we bij de jumbo aan.
Mama pakt een winkel wagentje en doet mij in de kinderstoel van de wagen.
Nu ik zit gaan we de winkel binnen als eerste gaan we naar de luiers daar pakt mama de pampers 5+ en zegt kijk lieverd deze zullen je passen en ik heb nog iets leuk zegt ze en laat mij een pak dry nites met een afbeelding van frozen zien en ze zegt als je wilt kunnen we soms deze over je gewone luier doen.
Ik zeg blij ja ja ja heel graag.
Mama pakt 5 pakken van de dry nites en 4 pakken pampers daarna pakt ze nog zwitsel baby poeder zwitsel baby creame en meer zwitsel spullen en ook nog 1 pak van de dry nite bedden laken.
Bij de kassa zij de vriuw die er achter stond wat zijn ze toch schattig op die leeftijd want ik ben niet al te groot voor mijn leeftijd want te meeste kinderen van 6 zijn 120 cm ik ben 115 cm.
Toen we de spullen hebben ingeladen klikte mama mijn gordels weer dicht en we gingen naar de kruidvat.
Bij de kruidvat ging ik weer in een wagentje in de kruidvat kopen we baby speelgoed een speen en mama zag ook dat er grote rompers waren ze vraagt aan een medewerker waarom die zo groot zijn ze zegt dat kinderen nu sbeller groter worden en tegenwoordig ook meer kinder nachts later sindelijk worden dus mama pakte een paar mee.
Toen we bijna klaar waren moest ik plassen maar ik had al onderweg heel vaak geplast wel 7 keer maar toch laat ik het gaan.
Meteen naardat ik geplast heb heeft mama gezien dat mijn rokje nat is en gaat naar een medewerker toe om hteet uit te leggen en tevragen of er een wc is.
De mevrouw liep met ons naar een verschoon hokje toe en liep toen weg.
Mama tilt me op en legt me op de verschoon kussen ze doet mijn rokje uit en zegt deze kan je nu niet meer aan schat ik zij dat ik in de auto sowieso wou vragen of ik hem uit mocht.
Maar toen mama goed keek zach ze dat mijn shirt ook nat is en zei gelukkig heb ik wel een reserve shirt ik zeg oke mama maar mag ik die in de auto dan uit is goed liefje zeg mama.
Ze doet mij mijn luier uit en maakt me schoon pakt een nieuwe luier en doet die onder mijn kont ze doet nog wat baby creame op mijn kont en poederd me nog in dan doet ze de luier dicht en zegt zit deze luier ook fijn nu het een maatje kleiner is.
Ja mama hij zit heel fijn mag ik ook een frozen luier er over aan mama lacht en laat mij in de frozen luier stappen ik zeg kijk mama nu ben ik ook een prises ja anna je bent een kleine baby prinsesje.
Ze doet me nog een shirt aan en we gaan de winkel in.
De mevrouw loopt naar ons toe en vraagt of het gelukt is we zeggen allebei ja en rekenen af bij de auto vraag ik mama mag ik dan nu mijn shirt uit pleeeeeeeeeeeeeas oke prinsesje van me ze doet mijn shirt uit en zet me in de auto stoel met alleen mij luier aan.
Naar 20 minuten rijden zijn we thuis mama pakt me uit het stoeltje en zet me op de bank ze zegt dat ik ever moet wachten totdat ze alles heeft uitgeladen.
Mama komt naar binnen en ook papa komt naar mij toe ik spring op en spring naar papa hij pakt me onder mijn armen en tilt me op nu ik voor hem (zweef) omdat hij me optild onder mijn armen kijkt hij naar mij en zegt anna je mooier dan de prinses op je luier.
Ik lach en zeg dankje papa hij zegt volgens mij kan die dry nite wel uit of niet ik zeg ja en papa scheurt de dry nite los en zegt ga maar lekker tv kijken in je dikken zachten luier en hij gaf me een paar kloppen op mijn luier.
Onder het tv kijken komt papa naar me toe en zet me op zijn armen en zegt wil je kijken wat papa voor je heeft gedaan ik knik en zeg ja.
In de kamer staat een roze box en een baby stoel voor aan tavel op mijn kamer staat een baby bed met de dry nite lakens er op een commode een kast met allemaal luiers en kleding in naast mijn kamer wat eerst de hobby kamer was zit nu een kamer met allemaal baby spullen een kinderwagen een loopstoel een loopfiets en een loopauto en nog meer van die dingen.
Onder aangekomen verschoond mama mij en gaan we eten naat het eten mag ik nog tv kijken en daarna verschoont mama mij en stopt ze me in bed.
Ze zegt als er wat is hoef je maar te roepen want in de woonkamer in onze kamer en hier licht een babyfoon dus we horen je gewoon ze doet nog zo een rond draai ding aan wat boven mijn bed hangt en wat muziek maakt en geeft me een kus ze doet het licht uit en gaat weg.
 
Ik denk dat het wel eventjes duurt voordat ik weer een hoofdstuk schrijf want nu in de vakantie ben ik niet zo vaak alleen en ik wil niet dat iemand hier achterkomt thuis en als ik hoofdstukken ga afrafelen dus snel schrijven word mijn verhaal niet beter op dat heb ik gemerkt met mijn vorige verhaal gr abdlboy301
 
Hier dan eindelijk weer een hoofdstuk.

Ik word wakker en voel aan mijn luier en begin meteen te huilen.
mama komt naar me toe om te vragen wat er is ik zeg ikke natte bed.
Mama kijkt even en zegt ja dat klopt schatje ik denk dat we de grotere pampers wel moeten gebruiken voor de nacht.
Mama doet mij uit en tilt me naar de badkamer.
Ze doet mijn luier uit en zet me in bad.
Ze zegt als je nu braaf gaat spelen gaan we straks naar de dierentuin en je mag van mij met een luier aan gaan.
Ik schreeuw van geluk.
Naar een tijdje komt mama terug en haalt mij uit bad.
Ze droogt me af doet mijn luier aan en mijn kleren.
Onder zit papa de tafel te dekken.
Mamma zet me in de eetstoel en voert me.
Toen we klaar waren maakte mama mijn mond schoon en zette me in de box.
Daarna maakt mama de luier tas klaar en neemt ze nog wat extra kleren voor mij mee.
Papa zet de kinderwagen in de auto en we vertrekken.
Eindelijk aangekomen verschoond mama me en haalt papa de wagen uit de auto.
Ze liggen me in de wagen en klikken de riemen vast ze zeggen zo nu kan onze kleine meid er niet uitvallen als ze in slaap valt.
We gaan naar de kaarten verkoop en kopen 3 kaartjes de vrouw zecht nou die kleine mag er voor niks in en geeft mama een plattegrond met de verschoon ruimtes op.
In het park gaan we eerst naar de leeuwen, dan naar de pinguïns, Olifanten, struisvogels, en voor de rest weet ik niet meer want ik ben in slaap gevallen onder het rijden.
We gaan eten en mama maakt me wakker.
Ze zegt gelukkig hebben we je riemen vast gemaakt maar je zag er wel schattig uit.
Onder het eten zagen we anderen kinderen spelen we zagen ook een meisje die een luier draagt.
Mama vraagt of ik ook mijn kleren uit wil ik roep ja en mama doet mijn kleren uit.
In mijn luier ga ik spelen met dat ene meisje.
Tijdens het spelen roept mama me bij haar om me te verschonen.
Naar het verschonen ga ik weer verder spelen.
Naar een half uur gaan we naar huis met alleen mijn luier aan.
Thuis aangekomen vraagt mama of ik morgen een baby dag wil.
Ik zeg mama wat is een baby dag ze zegt dan gedraag je je de hele dag als een baby dus niet praten en niet lopen ik zeg dat het goed is.
Ze kleed me om doet me een schone luier aan en doet me mijn rozen romper aan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
knuffelteddy Anna uddenberg AB/DL Fotos 11
P Anna naar de brugklas A 13
B Verhaal Klaar Anna A 101
R Bff Anna en Maartje B 14
Similar threads





Bovenaan