Hoofdstuk 11: massage & oppas Ellen
'Goedenavond, wij hebben gereserveerd om 20u voor 3x een ontspanningsmassage.'
De vrouw aan de balie is erg vriendelijk en legt ze uit waar ze naartoe moeten. 'Hier links de trap af, bevinden zich de kluisjes en omkleedhokjes. Zodra u alle kleren uit heeft kunt u uw badjas aantrekken en slippers en dan loopt u door naar de rustruimte, achter de sauna's. Daar zullen jullie worden opgehaald door de masseur en masseuses. Ga er lekker van genieten hoor! Als jullie daarna nog even willen afspoelen in het zwembad, dan mag dit.'
Annelieke, Lotte en Noa lopen naar beneden. Lotte en Noa zijn zo omgekleed. Ze trekken hun badjas aan en zien dat Annelieke loopt te treuzelen. Ze heeft alleen pas haar schoenen en sokken uit. 'Kom op An, anders komen we zo te laat'
Lotte besluit Annelieke te helpen en kleed haar uit tot aan haar luier. Noa geeft snel Annekieke haar badjas aan, zodat ze zich niet zo beschaamd voelt. De meiden lopen met zn drieën naar de rustruimte en wachten daar tot ze worden gehaald.
'Goedenavond, wij komen jullie halen voor een heerlijke ontspanningsmassage!' Zegt een vriendelijke man, van een jaar of 50. Ook de 2 dames die erbij zijn, groeten de 3 meiden. Lotte schat 1 van de vrouwen ook rond de 50 en de ander een beetje van hun eigen leeftijd.
'Als jullie hier je badjas en slippers uit doen, moge jullie alle 3 op 1 tafel gaan liggen'
'Maakt het nog uit wie waar gaat liggen?', vraagt Noa. 'Nee hoor!' Is het antwoord.
Lotte ziet dat Annelieke het moeilijk heeft om haar badjas uit te doen en loopt samen met Annelieke naar de man toe. 'Uh, zij vind het wat lastig om haar badjas uit te doen, omdat ze niet zindelijk is. Ze draagt dus een luier.'
De man kijkt vriendelijk naar Annelieke. 'Weet je wat? We doen even een handdoek om jouw luier en middel heen, dan ga je daarna op de tafel liggen. Zodra je ligt doe ik de handdoek over jouw billen heen, dan ziet niemand dat jij een luier draagt.'
Annelieke knikt geruststellend en zodra alle 3 de meiden liggen, gaat het licht uit in de kamer en wordt het stil. De meiden genieten met volle teugen. Wat een goed idee was dit!!!!!!
Na een uur komen de dames overeind. De man doet zorgvuldig een handdoek om Anneliekes luier en dat stelt haar gerust. Ze krijgen alle drie een groot glas koud water en mogen zich daarna weer aankleden in de badjas en slippers.
De meiden zijn alle 3 lekker loom en besluiten aan te gaan kleden en naar huis te gaan.
Bij thuiskomst is het al 21.30. Bedtijd voor Annelieke. Noa en Lotte kletsen nog na over de heerlijke ontspannende massage. Terwijl ze samen Annelieke klaar maken voor de nacht. De luier is goed gebruikt tijdens de massage. Er zitten veel plasjes in. De nachtluier wordt aangetrokken en Lotte doet er nog een inlegger in. Vanwege het warme weer hoeft Annelieke alleen een romper aan over de luier. De pyjama laten ze achterwege dese nacht.
Annelieke raakt haar kussen en is vertrokken.
Lotte en Noa pakken vast hun sauna tas in en drinken nog een wijntje samen.
Plan is om morgen vroeg al te gaan, voor Annelieke wakker is. Dan kan Ellen de hele dag de zorg op zich nemen.
Lotte legt een briefje neer bij Annelieke;
'Lieve Liek,
Wij zijn een dagje samen naar de sauna. Ellen past op jou en is er voor jou. Ga jij ook wat leuks doen met Ellen? Zij helpt je verschonen en weet overal vanaf. Hier heb je wat geld om samen een ijsje te halen. Tot vanavond,
kus van Lotte en Noa.'
De volgende ochtend wordt Annelieke wakker. Precies toen ze haar ogen open deed, stond ineens Ellen in haar kamer. 'Huh, wat doe jij nou hier?'
'Nou, jouw vriendinnen zijn samen een dagje weg en ik kom jou verzorgen en vermaken vandaag, ik ben jouw oppas!'
Annelieke kan wel door de grond zakken.. 'oppas'..
Ellen doet de gordijnen van Annelieke open en zodra ze het dekbed los trekt, ziet ze al dat er flinke schade is in de luier. Ook denkt ze wat poep te ruiken. 'Het zal toch niet...'
Maar toch is het zo. Annelieke was zo ontspannen, dat ze per ongeluk ook in haar luier heeft gepoept vannacht.
'Nou, we beginnen alweer met -1 achterstand. Jij denkt nu echt dat ik niet zindelijk ben he, omdat je me al 2x heb gezien met een poepluier".
Ellen besluit om een duidelijk antwoord te geven:
'Lieve An, ik oordeel NIET. ik ben hier vandaag om voor jou te zorgen, om je te laten voelen dat je oke bent, met of zonder luier, met een plasje of een poepje erin. Gewoon altijd. Ik wil 1 ding met je afspreken. Ik ben natuurlijk een stuk ouder dan jij. Bij je vriendinnen voel je je misschien minder goed, en meer een baby. Maar bij mij mag je je veilig voelen. Ik wil net zo voor jou zorgen als jouw mama ook deed toen je klein was. Jij bent zo hard voor jezelf. Volgens mij wordt het tijd dat jij gaat loslaten en dat wij gaan oefenen om jou weer een grote meid te maken, maar op zn tijd.'
Annelieke voelt zich op de een of andere manier fijn bij Ellen en stemt toe.
'Wat wil je vandaag doen An, lijkt het je leuk om samen te gaan midgetgolfen en daarna ergens te lunchen? Of wil je liever zwemmen?'
Annulieke kiest optie 1. Maar, ik heb wel een vraagje: mag ik dan alsjeblieft zonder luier mee vandaag, want het is zo warm en die luiers broeden zo..."
"Nou , Anneliek, jij bepaalt. Als jij een korte broek zonder luier aan wil, mag dat van mij. Maar dan moet je ook accepteren dat die broek waarschijnlijk nat of vies zal worden en dat andere mensen dat ook zullen zien. Ik zal 1 reserve broek meenemen, maar als je 2 vieze broeken hebt gehad, hebben we geen reserve meer. Dat accepteer je dan ook".
Annelieke stemt toe en kijkt uit naar een luierloze dag en de activiteiten van vandaag met Ellen samen.
Hoe denk jij dat de dag verder zal verlopen?