Hoi allemaal,
Helaas voor jullie kan ik niet verder vertellen hoe het na de vakantie met Annelieke is gegaan. De verhalen hier zijn natuurlijk wat ouder, er wordt altijd geschreven wat er een paar maanden terug bijvoorbeeld is gebeurd. De vakantie was vorige zomer. Daarna heeft Annelieke bij thuiskomst veel therapie gevolgd. Op de plaspoli bij haar therapeut, bij de bekkenbodemfysio, ze heeft gewerkt met een plasdagboek en is bij de ergo therapeut onder controle geweest.
Er is inmiddels een droogbed-beleid ingezet, omdat Annelieke ongelukjes blijft houden en de oorzaak niet gevonden kan worden, anders dan dat het een mentale oorzaak heeft.
Daarom is er gisteren besloten, in overleg in een MDO, dat Annelieke aankomende week zal worden opgenomen met een droogbed-beleid. Dit betekent dat zij eerst, vanuit het AMC Amsterdam, op een externe locatie een week opgenomen zal worden voor een droogbed beleid. Daarna zal zij doorgebracht worden naar de PAAZ afdeling, waar zij ook in het ziekenhuis hulp zal krijgen bij het mentale stukje. De PAAZ is een afdeling van het ziekenhuis, speciaal voor psychiatrische patiënten. Annelieke is dat natuurlijk niet perse, maar doordat de.oorzak van de ongelukjes mentaal is, gaan ze kijken of ze hier na de korte opname ook mentaal nog wat kunnen gebruiken.
1 regel is echter: geen telefoons. Geen sociale contacten anders dan familie en in Anneliekes geval ook Lotte en Noa. En geen laptop. Er word echt 100% focus op de behandeling verwacht.
Het is daarom dat ik niet meer verder kan typen voorlopig aan bovenstaand verhaal. Ik weet niet tot wanneer de opname zal zijn en ook niet of annelieke daarna zindelijk is of nog luiers zal dragen en daarmee dus ook niet of ik nog terug zal komen.
Sorry sorry sorry voor deze abrupte onderbreking

Ik hoop op jullie begrip en hopelijk tot snel, maar dan zonder luiers en ongelukjes voor Annelieke omdat het MOET.