Nog niet klaar Babette - Hoe het is begonnen

MaxDL

Toplid
Hoofdstuk 23

Sofie reageerde heel enthousiast toen ze Stefan zag, ze hadden elkaar al een tijdje niet gezien. Toen ze mij zag werd ze wat terughoudender want mij kende ze niet. Michelle stelde me voor en ik kreeg een knuffel. Help jij Babette met het tafeldekken Sofie dan kunnen jullie elkaar wat beter leren kennen. Vol enthousiasme begon ze me te vertellen waar alle spullen lagen en wat ik wel en niet moest pakken. Dat ging heel goed en ze was er trots op dat zij het beter wist dan ik. De wijnglazen moest ik zelf pakken van haar want daar kon ze niet bij. Ze stonden inderdaad op de bovenste plank in de grote kast maar gelukkig stond er ook een opstapje dus was het voor mij ook geen probleem.

Even later zag ik Sofie smoezen met Michelle en daarna met Stefan, beide knikten in de richting van mij en Sofie keek mij daarna vriendelijk aan, kwam naar me toe en ik kreeg weer een knuffel. Enigszins verward keek ik naar Michelle en volgde haar naar de keuken, wat is er, waarom had ik een knuffel verdiend? Je bent betrapt, lachte Michelle. Betrapt? Hoe wat waar? Toen je op het opstapje ging staan en voorover bukte om de glazen te pakken heeft Sofie je luier gezien die onder je rokje vandaan kwam. Ze weet bliksemgoed wat dat is maar vroeg even bevestiging. O, is dat het, nou dat is dan ook weer voor iedereen duidelijk. Dat was nu de 2de keer in korte tijd dat ik betrapt was door een kind, eerst Tess en nu Sofie en tot mijn verbazing deden ze er allebei niet moeilijk over. Terwijl ik stond te dagdromen hoorde ik Michelle zeggen “volgens mij kunnen we gaan eten” en ik liep de kamer weer in richting de tafel. Nog even wachten zei Michelle, ik heb de regel met Sofie dat voordat we aan tafel gaan we even een luiercheck doen. Ik heb geen zin aan verschoningen tijdens het eten. Dat is goed hoor, controleer jij Sofie dan gaan Stefan en ik vast aan tafel. Ho, ho, jonge dame, alle luiers worden hier gecontroleerd, dus de jouwe ook! Ik moet duidelijk zijn richting Sofie, regels zijn regels. Ik begon een familietrekje te vermoeden.

Sofie stond al braaf klaar en Michelle deed snel een check en gaf haar goedkeuring. Daarna was ik aan de beurt en mijn rokje ging omhoog. Ik wist dat ik niet volledig droog meer kon zijn en hoopte dat ik door de test kwam maar Michelle speelde de strenge moeder. Stefan haal jij even een schone luier voor Babette, die is aan verschoning toe. Ik besefte dat Michelle dit expres deed. Zo erg was het nog niet en ik had best nog wel een paar uur verder gekund. Stefan nam mij maar mee naar boven om mij niet in de woonkamer met Michelle en Sofie als toeschouwers te hoeven verschonen. Hij pakte een luier uit mijn reistas en verschoonde mij op bed. Zo, nu kunnen we rustig eten zei Michelle toen we weer beneden kwamen. Ik zat naast Stefan en tegenover Sofie die mij geruststellend toefluisterde dat het niet erg was dat ik het nog in mijn luier deed. Ja, ja goed oefenen, die had ik al een keer om mijn oren gekregen. Michelle had gelijk gehad, op één of andere manier was het ijs gebroken en was de vriendschap met Sofie een feit. Ze vroeg of ik na het eten met haar ging spelen op haar kamer. Michelle hoorde het en antwoordde dat het goed was en dat ze samen met Stefan wel zou opruimen.

Na het eten ging ik met Sofie naar haar kamer, zoals ik al had gedacht precies een meisjeskamer zoals bij Stefan thuis en ze liet mij al haar poppen zien. Op de grond speelden we met haar poppenhuis en ik maakte mij er geen zorgen over of mijn rokje nu wel of niet alles bedekte. Sofie droeg een trainingsbroek maar ik zag duidelijk dat haar luier boven de rand van de broek uitkwam. Michelle kwam even later kijken, zag mij liggen en zei tegen Sofie dat ze haar broek maar moest uitdoen omdat ze die wou wassen. Sofie speelde verder in een T-shirt en luier en ik besloot mijn rokje ook maar uit te doen zodat we gelijk gekleed waren. Ik zag even later duidelijk dat ze plaste maar hield mijn mond erover. Sofie trok zich er niets van aan en speelde verder alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. Ik concentreerde me en slaagde er ook in een plas te produceren zodat ook die stand weer gelijk was. Grappig genoeg zag ze dat dan wel en riep Michelle om te melden dat Babette het weer in haar luier had gedaan. Ik besloot me als een kleuter te gedragen en deed alsof ik heel triestig was. Het leverde me weer een knuffel op en even later weer een verschoonbeurt van Stefan. Daarna moest Sofie gaan slapen en voegde ik mij weer beneden bij de anderen.

Dat ging prima zei Michelle, ze zei net dat je heel lief was en dat het niet erg was dat je nog een luier droeg. Ik denk dat ze een beetje moedertje over je gaat spelen, maar dat moet je maar als een compliment zien. Ze is anders altijd vrij terughoudend als het om mensen gaat die ze niet zo goed kent. Bij jou is dat dus geen probleem dus denk ik dat het morgen ook wel goed zal gaan. We besloten nog wat spelletjes te doen die avond met een biertje erbij. Het werd een hele gezellige avond waarbij we elkaar goed leerden kennen. Het gevolg van een aantal biertjes en een ontspannen sfeer liet zich raden. Op een gegeven moment heb ik in een jolige bui gevraagd of iemand me wou verschonen want ik had het gevoel dat er een overstroming zou plaatsvinden. Stefan liep naar boven voor wat spullen en Michelle pakte een grote doek en legde die op de grond. Voor ik het wist lag ik in mijn blote kont op de grond, kreeg van Stefan mijn knuffel en een speentje terwijl Michelle mij verschoonde. Ach, kijk de kleine eens lekker liggen, ik denk dat het bedjestijd is kon Michelle niet nalaten te zeggen alsof ik een baby of peuter was. Ze kriebelde op mijn buik en ik reageerde door te giechelen en in de rondte te draaien. Dat was een leuk spelletje en ik genoot er enorm van.

De ochtend daarna was ik best wat duf in mijn hoofd en keek wazig naar Stefan die naast mij lag. De deur ging open en Sofie gluurde voorzichtig naar binnen en constateerde blij dat ik wakker was. Om Stefan niet wakker te maken sloop ik het bed uit en volgde Sofie naar haar kamer. Ze was kennelijk al even wakker want de grond lag al bezaaid met speelgoed. Ik baande mij een weg naar het poppenhuis waar we ons spel van de dag ervoor vervolgden. Sofie klopte vanachter op mijn luier en zei wellicht ten overvloede dat ik niet droog meer was. Nee, dat had ik zelf ook al gevoeld want de luier hing stevig door bij het lopen. Is Sofie ook nat, wou ik weten. Sofie voelde aan haar luier en schudde haar hoofd. Nee, alleen Babette is een baby. Dat deed me ergens aan denken en ik waggelde terug naar mijn kamer en pakte mijn speentje en drentelde weer terug naar Sofie. Die keek verrukt op en zo speelden we nog een tijdje totdat Michelle binnenkwam. Aha, hier zijn de kleintjes braaf aan het spelen. Babette is vies, klikte Sofie en wees naar mijn overduidelijk goed gevulde luier. Ik ging verlegen als een klein meisje staan en deed mijn handen ervoor terwijl ik verder sabbelde op mijn speentje. Dan moeten we onze kleine meid zo maar eens verschonen, eerst even douchen en dan regel ik dat wel.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Prachtige reacties, vooral van Sofie.
Wat een lekker ondeugend bijdehandje.
:2funny:2funny:2funny
benieuwd naar het vervolg, Babette zonder Stefan bij Michelle en, Sofie logeren?
Dus zelfde behandeling als Sofie ;);)
 

MaxDL

Toplid
Hoofdstuk 24

Na een douchebeurt kreeg ik de bedachte outfit aan voor ons uitje. Sofie keek jaloers naar mijn mooie jurk en voelde aan de stof. Plots tilde ze mijn rok op en zag mijn roze luier. Mooi, was haar commentaar en daarna vroeg ze wat zij aankreeg. Michelle had ook voor haar een mooie jurk waarmee ze zeer in haar nopjes was want die kreeg ze kennelijk niet al te veel aan. Meestal draagt ze broeken want ze heeft de neiging om te spelen met de rok omdat ze die zo mooi vindt. Het gevolg is dan dat iedereen kan zien wat er onder zit. We zullen erop letten zei ik, let jij maar op je eigen jurk, Babette, want onder die van jou zit ook heel wat bekijks. Ik deed mijn haar in een paardenstaart met een roze bandje waar een strikje op zat en voegde nog wat meisjesachtige clipjes toe. Ik nam mij voor om in het winkeltje van de Efteling nog eens verder te kijken voor leuke spullen. Witte sokjes in mijn sneakers en ik bewonderde het resultaat in de spiegel. Michelle kwam weer binnen en bekeek ook het resultaat. Oei wat zoet, het glazuur springt van mijn tanden als ik je zo zie. Ze gaf me een rugtasje met verschoning want dan hoefden zij en Stefan daar niet mee te slepen. Sofie heeft de hare dus wat mij betreft kunnen we weg.

Het was geen lang ritje dus stonden we al snel op het parkeerterrein en liepen tussen veel andere mensen naar de ingang. Zoals gewoonlijk was het aanschuiven om binnen te komen maar niet veel later stonden we in het park. Vanaf de ingang liepen we langs het water naar het sprookjesbos. Dat was het onderdeel wat Sofie waarschijnlijk het leukste zou vinden. We moesten vooral met haar rekening houden dus voor de wildere attracties zouden we ons moeten opsplitsen als we dat zouden willen. Stefan en ik hadden van tevoren al besloten dat we het uitje vooral geschikt zouden houden voor Sofie dus die attracties zouden we waarschijnlijk niet gaan doen. Bovendien had ik al bedacht dat mijn jurk daar ook niet erg geschikt voor zou zijn en ik me beter in mijn rol kon schikken. Amper ik het sprookjesbos liet ik mijn eerste plasje al in mijn luier lopen en ik wist zeker dat ik de inhoud van mijn rugtasje nodig zou hebben. Sofie was heel enthousiast en trok mij overal naar toe om te kijken en behandelde mij als een klein zusje. Daar mocht ik niet aankomen, wees voorzichtig en pas op. Af en toe gingen we op een bankje zitten en keken naar de mensen die voorbijkwamen.

Aan het eind van het bos liepen we naar het deel met de familie attracties en met de draaimolens. Daarachter lag het deel voor de allerkleinsten, dat zou Sofie ook wel leuk vinden. We gingen in verschillende draaimolens en ik voelde plotseling dat ik niet alleen zelf draaierig werd maar ook de inhoud van mijn darmen die aan het protesteren waren. Stilletjes zei ik het tegen Michelle en Stefan dat ik moest poepen maar die vonden beiden dat ik een luier aan had en die maar moest gebruiken. We gaan straks wel verschonen, zei Michelle, want ik denk dat Sofie daar binnenkort ook wel aan toe zal zijn. Ik zweeg want ik wist dat ik hier toch niet onderuit zou komen en liet de natuur zijn gang maar gaan. Ik leunde tegen een hekje, ging lichtjes door mijn benen en duwde mijn darminhoud in mijn luier. Dat voelde beter, mijn darmen kwamen tot rust en voorzichtig liep ik achter Sofie aan die alweer ergens anders stond te kijken. Ik ging naast haar staan en probeerde de inhoud van mijn poepluier niet al te veel de vrije loop te laten.

Stefan en Michelle keken toe vanaf een bankje en riepen ons terug voor iets te drinken en een koek. Gemeen trok Stefan mij op schoot en ik voelde de bruine plakzooi zich verspreiden in mijn luier. Het was Michelle ook opgevallen en die boog zich opzij en fluisterde, ik denk dat we hier een klein broekpoepertje hebben want ik begin je te ruiken. Ga jij me verschonen of Stefan, vroeg ik. Ik denk ik, zei Michelle, dan kunnen we gewoon richting de dames wc’s, daar hebben ze vast wel een ruimte om kleine meisjes te verschonen. Ook Sofie had het inmiddels door want ze wist alweer te melden dat Babette vies was. Komen jullie maar eens mee zei Michelle dat zullen we de schade eens bekijken. Michelle nam mij mee richting de toiletten en Stefan volgde met Sofie. Het was maar goed dat mijn rugzakje goed gevuld was met natte doekjes want dat was zeer noodzakelijk. Even later stond ik weer opgefrist buiten bij Stefan en was Sofie aan de beurt, die was alleen nat dus dat ging een stuk sneller. We liepen nog een tijdje door het park totdat Sofie moe begon te worden. We besloten tussendoor poffertjes te eten want daar was Sofie dol op. Ik had de hele dag al het gevoel dat ik veel bekijks had getrokken en ook hier trok ik de aandacht. Veel hoofden draaiden als ik voorbij liep maar ik besloot me er niets van aan te trekken behalve dat ik me iets kinderlijker gedroeg dan je zou verwachten bij mijn lengte en leeftijd, maar gezien mijn wat kinderlijke outfit zouden de mensen mij zeker jonger inschatten. We liepen vermoeid richting de uitgang, dronken nog wat en sloten af door rond te neuzen in een winkeltje. Sofie kreeg een knuffel en ik vond iets voor in mijn haar maar besloot dat ik genoeg knuffels had.

Op de terugweg kwamen we tot de conclusie dat het een hele geslaagde dag was geweest maar wel erg druk voor Sofie die al lag te slapen in de auto. Ze was dit helemaal niet gewend. Michelle vroeg aan Stefan wat nu eigenlijk zijn plannen waren voor de toekomst maar die gaf geen duidelijk antwoord. Hoe zit dat nu, was hij er nog niet uit of speelde er meer? We namen bij terugkomst afscheid van Michelle en Sofie en reden naar huis. Stefan was stilletjes en nu vroeg ik wat er aan de hand was. Eigenlijk wil ik helemaal niet weg zei hij. Dit weekend bij Michelle en natuurlijk onze relatie maken het zwaar om een beslissing te nemen. Tja, dat zal je zelf moeten uitknobbelen. In hoeverre weet je baas dat je nog twijfelt en wanneer gaat het gebeuren? We moeten eerlijk zijn naar elkaar dus wil ik binnenkort wel weten waar ik aan toe ben.
 
Alle hoofdstukken zijn heerlijk leesbaar. Ik geniet ervan. Zou willen dat ik weer in luiers mocht rondlopen thuis. Heb jaren een relatie gehad waarbij ik luiers mocht dragen, mijn relatie vond dat OK. Ze hielp me heel soms! Als ik behoefte eraan had mocht ik als een kleuter ook broekpoepen, ze heeft me nooit verschoond, wel over mn kontje geaaid. Dat is zoooo fijn!
Nu is relatie over, maar contact is nog steeds goed. Ik draag al jaren geen luiers meer helaas.

Ik mis ze, maar ook de rompers, tuinbroeken, luiers in de kroeg en tijdens het wandelen , etc

Inmiddels sta ik ook open voor bi contacten. Momenteel in Portugal woonachtig, maar zou zomaar kunnen terugkeren naar Zwolle waar ik geboren ben.
 

MaxDL

Toplid
Hoofdstuk 25

Ik besloot Stefan de week erop rustig de tijd te geven om na te denken. Voor mij was het duidelijk, onze relatie had alleen toekomst als hij duidelijk was. Als hij niet zou gaan was het eenvoudig maar als hij wel ging dan zou het eindigen tenzij ik mee zou gaan. Ik had geen zin jaren alleen te zijn en een relatie op afstand te hebben. In de tussentijd belde mijn collega of ik nog eens kon oppassen omdat zij en haar man plotseling weg moesten. Ze vroeg of ik het zag zitten om samen te eten met de kinderen want dan konden ze op tijd weg. Dat was natuurlijk geen probleem, ik vond het best leuk om de kinderen weer te zien. Tess stond al bij de deur toen ik aankwam, trok me naar binnen en liet vol trots de schoenen en kleding nog eens zien die we samen hadden gekocht. Mijn collega vertelde dat ze speciaal had gevraagd of ze die aan mocht omdat ik zou komen oppassen. Het eten verliep soepel, de kinderen vonden het leuk dat ik er was en waren erg braaf. Na het eten speelden we nog even op de kamer van Tess totdat ik het tijd vond dat Karlijn naar bed moest. Tess ging naar beneden om nog wat te kijken op de televisie en ik begon het ritueel van tandenpoetsen, nachtkleding aandoen en een verhaaltje voorlezen.

Tess keek blij op toen ik weer beneden kwam en vroeg of ik naast haar kwam zitten. Ik ging op de bank zitten en Tess kroop gelijk op schoot. Nadat het programma was afgelopen gingen we naar boven en opnieuw het ritueel van tandenpoetsen en nachtkleding. Ik heb geen luier aan zei ze triomfantelijk en vol trots. Ja, jij bent al een grote meid was mijn reactie. Ze duwde me haar slaapkamer in en verkondigde dat ik geen grote meid was want ik had wel een luier aan. Dat had ze kennelijk in de gaten gehouden maar ik besloot er niet op te reageren. Ik pakte haar voorleesboek en ging gewoon verder daar waar de bladwijzer in het boek zat. Tess verwachtte misschien ook geen reactie want ging er verder niet meer op in. Ze had waarschijnlijk geaccepteerd dat het iets was dat bij mij hoorde en verdere uitleg was niet noodzakelijk. Het was best een spannend verhaal en ik was heel nieuwsgierig hoe het af zou lopen dus las ik wat langer door dan dat ik mij eigenlijk had voorgenomen. Tess lag vol aandacht te luisteren en ik voelde dat ik moest plassen. Ik keek snel waar het hoofdstuk zou eindigen, dat was nog ruim een pagina dus ik las verder maar kennelijk duurde het te lang want tijdens het lezen liet ik mijn plas al lopen. Volgens mij had Tess niets in de gaten dus beëindigde ik het hoofdstuk, legde het boek opzij en gaf haar een nachtzoen. Ik stond op en ging weer naar beneden en keek nog wat televisie.

Ineens stond Tess weer beneden en zei dat ze niet kon slapen. Oei, waarschijnlijk had ik te lang doorgelezen in het spannende verhaal. Wil je wat warme melk, vroeg ik, Tess knikte en volgde me naar de keuken. Terwijl ik de warme melk maakte vroeg Tess ineens of ik in mijn luier had geplast. Hoe kom je daar nu bij vroeg ik terug. Ik zag dat je luier verkleurd was toen je de mok uit de kast pakte, je moest je rekken en ik zag het onder je rokje. Tsja ik draag niet voor niets luiers was mijn reactie en dat was weer voldoende verklaring. Tess dronk haar melk en ik bracht haar weer naar boven. Mag ik ook een luier aan vroeg ze plotseling. Ik dacht dat jij een grote meid was en geen luiers meer nodig had. Alleen voor deze keer, zei Tess, ik kan dan vast beter slapen. Ik dacht even na en besloot dat het misschien beter was gezien de late beker melk. Heb je die nog ergens liggen dan? In de kledingkast bleek nog een half aangebroken pak te liggen en even later lag Tess met luier en al weer in bed. Na een uurtje en toen alles nog steeds rustig was mijzelf dan ook maar even van een schone luier voorzien, niet dat er kans was op lekkage maar tenslotte was ik bij andere mensen in huis en ik wou niet dat als ze terugkwamen het naar urine zou ruiken of dat ik met een doorhangende luier ze te woord moest staan. Toen mijn collega en haar man weer thuis waren gekomen vertelde ik ze van het voorval met Tess want ik zat er toch wel een beetje over in. Mijn collega bleek niet erg verrast te zijn. Ze heeft mij er de laatste week ook al eens om gevraagd, maar ik denk dat het niets met jou heeft te maken. Ik heb toen bewust de luiers weer in haar kast gelegd en ik zal het morgenochtend wel horen van haar. Maak je er geen zorgen over, ze slaapt de laatste tijd niet zo goed, mogelijk iets op school of iets anders waar ze mee zit. We gaan het wel voorzichtig vragen maar als ze voor nu beter slaapt met een luier vind ik het al lang goed.

Aan het eind van de week zag ik mijn collega weer en ik vroeg hoe het was gelopen met Tess. Die heb ik ’s nachts maar in luiers gehouden zei ze. Ze slaapt weer een stuk beter en is overdag weer een stuk fitter dan dat ze de laatste week was. Ik denk dat ik maar nieuwe luiers zal moeten gaan kopen want ze gaat er nu snel doorheen. Is ze dan ook nat ’s morgens? De ochtend nadat jij was geweest wel maar daarna niet meer. Zal wel van die beker melk zijn gekomen. Ze wou wel weten wanneer je weer kwam oppassen want je moest nog het verhaal met haar uitlezen. Ik mocht in ieder geval niet met dat boek verder want jij was ook nieuwsgierig hoe het af zou lopen. Dan moeten we binnenkort maar weer afspreken lachte ik, het is inderdaad een spannend verhaal. Dat zal dan wel kloppen want Tess heeft mij gezegd dat je het zo spannend vond dat je in je luier had geplast. Ik werd enigszins rood, ja dat was niet de bedoeling dat ze dat zou merken, sorry. Maakt niet uit, ze vind je lief en ik ben blij dat ik een goede oppas heb gevonden.
 

MaxDL

Toplid
Hoofdstuk 26

In de loop van de middag belde Michelle plotseling, of ik geen zin had dat weekend bij haar te komen logeren. Sofie had het zo leuk gevonden dat ze me graag nog eens wou zien en aangezien ik Stefan de tijd wou geven om z’n zaken op orde te krijgen en hij nog geen contact had opgenomen ging ik op de uitnodiging in. Thuisgekomen stuurde ik hem een bericht met mijn plannen voor het weekend en pakte snel een reistas in. Het zou mooi weer worden dus een kort rokje en mijn korte tuinbroekje, voldoende luiers (ik besloot alleen maar luiers met een printje mee te nemen) en shirtjes met meisjesachtige printjes. Mijn haar in staartjes en op het laatste moment ook nog een jurkje die volgens Stefan mij er jaren jonger op maakte en natuurlijk een leuke pyjama. Ik had er echt zin aan en een uur later stond ik bij ze voor de deur. Sofie deed de deur open, omhelsde mij en trok me mee naar binnen. Michelle pakte de autosleutels van mij aan en haalde de reistas uit mijn auto en klikte de auto op slot. Fijn dat je wou komen, Sofie heeft het de hele week over je gehad, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zo enthousiast op een tot voor kort nog onbekend iemand reageerde. Je hebt echt indruk gemaakt op haar. Verder kwam Michelle niet want Sofie trok mij gelijk naar boven en nam mij mee naar haar kamer. Sorry, riep ik nog naar beneden, is goed, kwam er terug. Ik kom zo wel kijken en dan praten we verder.

Sofie haalde opnieuw haar poppenhuis tevoorschijn dus even later kropen we weer over de grond. Het duurde niet lang of ook Michelle stond boven, we gaan eerst even eten, kinderen. Ik verbaasde me al niet meer over die opmerking, ik was dit weekend niet de vriendin van Stefan maar het vriendinnetje van Sofie. Voordat we aan tafel gaan weten jullie wat er moet gebeuren en voor het gemak doen we dat wel even boven. Sofie ging gelijk klaar staan en liet braaf haar luier controleren en die was in orde. Ik wist al dat ik niet door de controle zou komen, ik had thuis snel spullen gepakt en verder geen schone luier aangedaan en tijdens de autorit had ik al wat voelen lopen. Oei, dit kleintje is niet droog meer merkte Michelle op en Sofie beaamde dat. Kom maar mee naar de logeerkamer, daar staat je tas al en dan regelen we dat gelijk. Op de kamer aangekomen deed Michelle mijn tas open en bestudeerde de inhoud. Kijk Sofie, allemaal leuke luiers, kies jij er één uit voor Babette. Sofie haalde de stapel uit mijn tas en koos een luier uit, deze met die beertjes is mooi. Ze heeft normaal gesproken niet van dit soort luiers zei Michelle, dat is veel te duur. Oh sorry, daar heb ik niet over nagedacht, ik had beter gewone mee kunnen nemen excuseerde ik mij. Geen probleem, zei Michelle, Sofie heeft er momenteel ook. Stefan heeft er voor haar op internet besteld omdat hij door had hoe mooi Sofie die vond. Ze zijn gisteren binnen gekomen dus is het geen enkel probleem, ik had met haar afgesproken dat ze die aankrijgt zodra jij er zou zijn. Nadat ik had gebeld was zo opgewonden dat ze het al in haar broek had gedaan dus wist ik wel dat ze nu droog zou zijn maar dat zal wel niet lang duren in de wetenschap dat ze een mooie luier aan gaat krijgen.

In de tussentijd draaide Sofie om ons heen en bestudeerde het verschoonproces. Babette is nog klein want die heeft in haar luier geplast. Opnieuw ging ze er vrolijk aan voorbij dat zij nog maar een uurtje daarvoor een droge luier had gekregen. Michelle moest lachen, ik denk dat je het kleine zusje gaat zijn dit weekend. Geen probleem, ik vind dat best leuk en ik geniet ervan hoeveel plezier Sofie er van heeft. Dat is dan geregeld, zei Michelle, grabbelde in het zijvak van mijn tas waar het koordje van mijn fopspeen zichtbaar was en toverde mijn fopspeen tevoorschijn en duwde die in mijn mond. Zo, nu stil zijn en laat me mijn werk doen en een aantal natte doekjes later deed ze de plakkers dicht en zorgde ervoor dat alles goed aansloot. Jurkje weer omlaag en Michelle bevestigde de clip van het fopspeentje aan mijn jurk. Zo, nu naar beneden en aan tafel. Sofie bepaalde waar ik moest zitten en Michelle zette frietjes op tafel met een schaal met snackjes. Appelmoes, ketchup, mayonaise en bekers met water, geen wijn of biertje, maar dat had ik ook niet verwacht. Michelle haalde slabbetjes uit een lade zodat onze kleren schoon zouden blijven. Je ziet er schattig uit Babette, constateerde ze, wacht maar was mijn reactie als jij mij een slabbetje om gaat omdoen ga ik die nodig hebben ook en als bewijs dipte ik een frietje in de ketchup en smeerde dat eerst over mijn gezicht voordat ik het in mijn mond stak. Michelle gierde het uit en liep naar de keuken en kwam terug met natte washandjes, die gaan we dus ook nodig hebben. Sofie keek het een beetje verrast aan maar concentreerde zich op haar eten en liet het verder voor wat het was. Ik speelde nog een beetje theater zodat ik er in slaagde om toch nog iets aan mijn kleren te smeren en ik voelde mijn gezicht en handen plakken. Michelle stond op en gebruikte een nat washandje om mij weer toonbaar te krijgen. Kijk eens naar Sofie, die zit tenminste netjes te eten, maar ja, dat kunnen kleine meisjes nog niet. Ik trok een huilerig gezicht en kreeg een troostende knuffel van beide dames.

Na het eten mochten we nog even televisie kijken terwijl Michelle de tafel afruimde en even later kwam ze mijn jurkje halen om het te wassen en om te ruilen voor een shirt. Daar zat ik dan weer op de bank in mijn luier en Sofie kroop tegen mij aan en stak haar duim in haar mond. Haar ogen zakten al een beetje dicht en Michelle keek vertederd het schouwspel aan. Mijn twee kleine meisjes, ik ga er eens ééntje richting bed brengen want die is moe, de andere mag nog even op blijven. Terwijl Sofie naar bed gebracht werd zapte ik doelloos van kanaal naar kanaal op de televisie en stak mijn fopspeentje in mijn mond. Even half uurtje later stond Michelle weer beneden, zo die slaapt ze was heel erg moe. Ze pakte 2 wijnglazen uit de kast, wijntje rood of wit? Graag zei ik, doe maar wit, daar had ik wel zin aan. Michelle liep naar de keuken en kwam terug met een fles witte wijn en 2 drinkflessen met water. Het is warm, we moeten goed drinken. Ik heb voor morgen nog niets gepland we kijken wel wat het weer doet en dan zien we wel. Heb je al wat van Stefan gehoord, weet hij dat je hier bent? Nee, nog niets gehoord maar ik heb hem een appje gestuurd, laat hem maar rustig nadenken, hij moet zijn besluit weloverwogen nemen. We keken wat televisie en babbelden over allerlei zaken. De wijn en het water deden in de tussentijd hun werk, ik werd wat licht in mijn hoofd en mijn luier begon langzaam op te zwellen. Michelle stootte mij aan, kom we gaan ook slapen, maar eerst ga ik mijn kleine logeetje hier verschonen. Ik keek omlaag naar mijn luier en zag de verkleuring die steeds groter werd.

Ik had een déja-vu moment naar het begin van dit avontuur, toen zat ik in een luier en shirt bij Stefan op de bank en nu hetzelfde bij Michelle. Wacht eventjes, zei ik, ja, dit kan er nog wel bij terwijl ik mij ontspande, hoef ik lekker niet naar de WC. Michelle moest lachen, volgens mij had jij gelijk met Sofie moeten gaan slapen of nog eerder. Kleine kleutermeisjes die nog expres in hun luier plassen horen zo laat niet meer op te zijn. Opstaan jij, dan zal ik dit kleine kleutertje of moet ik zeggen baby-meisje eens verschonen en van een pyjama voorzien en naar bed brengen. Lees je nog een verhaaltje voor, zeurde ik. Niets daarvan, naar boven met jou en braaf gaan slapen. Morgen moet je weer een hele dag spelen en dat is vermoeiender dan je denkt.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
U Hoe ga jij om met stress? Pub 1
LuierN DL hoe het begon Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
LuierN Hoe doen jullie het met met je relatie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Babyukkie Hoe gaan we hier mee om moderator talk 18
Kai_ABDL Hoe Bespreek Ik Dit Met Mijn Partner? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Advies gezocht! Enema plugs/Opblaabare plugs. Wat? Hoe? Welke? 16+ Board 12
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 10
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Online ab? Hoe werkt dat? Algemeen 2
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
E Tips voor open Buttplug? Hoe? en Wat? 16+ Board 12
D DL en hoe het is gekomen Voorstellen 33
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 22
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
peka36 hoe adres ingeven in de shop Vragen & Info Shop 7
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
P Hoe je ooit begon met broekpoepen! Broekplassers en Poepers 9
Limbonees Hoe beleef jij het ABDL weekend in Odiliapeel ? Pub 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
H Hoe probeer ik Abdl uit zonder iets extra’s te kopen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Erik-dl Hoe combineren jullie luiers en het hebben van kinderen? Polls 25
Luierliefhebber Brent weten jullie hoe ze dat doen bij abporno Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
qwerty123 hoe kan ik een forumbeheerder bereiken? Forum en Chatregels 6
D40_NL Hoe vaak mastrubeer jij? 16+ Board 80
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S Hoe Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
adidaslover Hoe blij ben je met jezelf? Polls 6
A Hoe Tim luiers is gaan dragen H 0
Mr_insecurious Hoe heb jij je CG gevonden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Luierliefhebber Brent hoe is jullie ervaring met gebruik van talkpoeder tijdens het luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_1988 (Hoe) Kom jij in ‘’de AB/DL stemming” in het bijzijn van andere? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
luierdrager16 Hulp gezocht over hoe jullie luiers besteld hebben bij zorg verzekeraar Pub 3
T Ben je incontinent en hoe ben je dat geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Nickie Hoe zeg ik dit op Algemene info 15
Luierliefhebber Brent hoe is het verlangen naar luiers bij jullie ontstaan ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
mickey Hoe je als een kind zo blij kunt zijn met lichtgevende veters Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
J Hoe dragen jullie je plasticbroek Plastic broekjes liefhebbers 76
L Hoe maak je je eigen foto album Algemene info 0
Daddy Stampertje Hoe kan ik mijn little straffen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Tiny Uitbeelden / rollenspel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
thomboy Hoe weinig mensen erop letten… Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Roberto1992 hoe lang houden jullie een luier aan? Pub 28
Similar threads
































Hoe


















Bovenaan