Hoofdstuk 22
Even later stond hij bij voor de deur. Waar gaan we naar toe en wat moet ik aan kleding meenemen? Bij jou weet je het nooit. We gaan slapen bij mijn oudere zus. Zij woont dicht bij de Efteling en ze heeft kaarten gewonnen voor 4 personen en dacht gelijk aan mij en waarschijnlijk wil je ze jou ook weleens zien. Bovendien zijn 2 extra personen handig voor haar dochtertje, je weet wel, mijn logeetje. Doe je prinsessenjurkje maar aan morgen met die roze luiers. Dat zal Sofie, mijn nichtje wel leuk vinden. Ja maar, je zus, wat moet die daarvan denken? Daar moet je je geen zorgen over maken, ik vertel alles aan mijn zus dus die is op de hoogte. Wat? Alles? Wat is dit nu weer, waarom vertel je dit soort zaken aan je zus? Nou simpel, het was haar suggestie om dit met je uit te proberen. Toen ik vertelde dat je ’s nachts een probleempje had en dat het je niet scheen uit te maken om luiers te dragen grapte ze dat jij de ideale vriendin was voor mij. Ze kent mijn afwijking om graag voor iemand te zorgen met een ABDL-tintje. Dat zetje was voldoende en daarna was alles mijn idee, hoor. Ik was nu echt boos op hem maar tijdens het inpakken kalmeerde ik een beetje. Uiteindelijk was het maar goed dat zijn zus hem dat zetje in de rug had gegeven anders was het misschien nooit iets geworden.
Dus ze weet alles, vroeg ik in de auto, ook van poepluiers? Ja, dat ook zei hij, ik heb altijd een hele goede band met Michelle gehad. Ze had veel pech in haar huwelijk en is nu al een aantal jaar gescheiden. Sindsdien heb ik altijd voor haar klaargestaan. Sofie is een leuk kind en omdat ze zelf regelmatig nog luiers draagt zal ze er hopelijk geen moeite mee hebben dat jij ook nog een luier zou dragen. Voor haar is dat dus min of meer normaal en ze zal het alleen maar leuk vinden dat ze niet de enige is. Ik moest even wennen aan dat idee maar uiteindelijk haalde ik mijn schouders op. Ik was ook best nieuwsgierig naar zijn zus en zijn nichtje maar vond het best confronterend dat Michelle van alles op de hoogte was.
De autorit duurde niet erg lang en even later liep ik een beetje verlegen achter hem aan het voetpad op naar het huis waar zijn zus woonde. Michelle had ons al aan zien komen en liet ons binnen. Hoi, jij moet Babette zijn begroette zij mij vrolijk. Leuk je eindelijk eens te zien, ik heb al veel over je gehoord. Ja, dat heb ik begrepen zei ik, iets meer geïrriteerd dan ik had willen klinken. Ze keek vervolgens naar Stefan met een donkere blik die aangaf dat ze niet helemaal blij was met de situatie. Zet je tas hier maar neer en loop vast door naar de woonkamer, de koffie is klaar. Stefan, breng jij de tassen naar boven? Ze liep achter mij aan naar de woonkamer. Wanneer heeft Stefan gezegd dat ik op de hoogte ben van jullie relatie en alles wat daarmee te maken heeft? Zojuist, toen wij weggingen. Sorry dat wist ik niet, ik dacht dat Stefan dat al lang had gezegd. Ik was zo blij dat hij eindelijk iemand had gevonden waarmee hij het goed kon vinden en die zich ook kon inleven in zijn ietwat vreemde fantasieën. Ik wilde echt niet inbreken in jullie privéleven maar hij was zo enthousiast. Ik heb hem nog nooit zo gelukkig gezien.
Ik snap het nog niet allemaal, Stefan heeft gezegd dat ik hem was opgevallen omdat ik kennelijk het schappen met luiers voor volwassenen af en toe bekeek. Ja, dat klopt wel zo’n beetje, alleen durfde hij je niet aan te spreken en daar komt nog bij dat hij best wel op je viel. Ik heb toen tegen hem gezegd dat hij actie moest ondernemen en dat dan wel zou blijken of je interesse had. Dat heeft best lang geduurd voordat hij eindelijk die moed had verzameld. Jij ging er gelijk op in en toen je opbiechtte dat je wel degelijk die spullen nodig had is hij erop verder gegaan en dat had het gewenste effect. Toen hij mij vertelde dat je braaf een speentje in je mond had gedaan en dat hij je een luier had omgedaan heb ik hem aangemoedigd om er vol voor te gaan. Daarna heeft hij mij op de hoogte gehouden.
Stefan kwam de kamer binnen en Michelle richtte haar blik op hem, waarom heb je Babette niet gezegd dat je alles met mij hebt besproken? Nu komt het wel erg gek over. Laat maar, zei ik snel, misschien had hij het anders nooit gedurfd en had ik deze leuk tijd moeten missen. Koffie, commandeerde Michelle richting Stefan en de arme jonge vertrok weer zonder een woord te zeggen. Heeft hij verteld over die nieuwe baan? Ja, spijtig dat er zo snel een eind aan dit avontuur moet komen. Hmmm, zei Michelle, ik moet het nog zien. Persoonlijk zie ik hem helemaal niet vertrekken, tegen jou doet hij misschien wel stoer maar volgens mij is hij er helemaal nog niet uit. Hij heeft al eerder een dergelijke kans gehad, toen heeft hij het niet gedaan en destijds had hij helemaal geen vriendin maar toen zat ik nog wat meer in de problemen dus helemaal zeker weet ik het ook niet. Stefan kwam de kamer weer binnen met koffie en ging naast me zitten op de bank.
Waar is nu dat beroemde nichtje, vroeg ik. Die is nog boven op haar kamer, ik dacht dat het beter was dat ik eerst het één en ander zou vertellen. Sofie heeft moeite met zindelijk worden, bedplassen ’s nachts, maar daar weet jij alles van af, maar ook regelmatig nat overdag en ook poepluiers komen nog voor. Ze doen er op onze school voor speciaal onderwijs niet moeilijk over omdat ze een achterstand in haar ontwikkeling heeft maar ik hoop dat het toch wel eens gaat verbeteren. Ze is echt een meisje in haar doen en laten, poppen, jurkjes, ze wil graag op ballet, alles erop en eraan dus. Aangezien jij ook luiers draagt en graag leuke jurkjes aan doet verwacht ik dat ze je heel leuk gaat vinden. Dus daarom het prinsessenjurkje voor morgen en de roze luiers mompelde ik. Michelle keek mij serieus aan, ik zou dat heel erg fijn vinden als je dat wil meespelen, volgens mij ga je Sofie er een groot plezier mee doen. Ik ben weleens benieuwd hoe ze zich gaat gedragen als ze merkt dat jij ook nog luiers aan hebt. Wat denk je daar mee te bereiken? Dat ik een soort van afschrikwekkend voorbeeld ga worden en een schokeffect teweeg ga brengen? Misschien gaat het juist een stimulans zijn omdat er kennelijk volwassenen zijn die dat ook nog doen. Moet ik me dan ook als een klein meisje gedragen? Nee hoor, gewoon als jezelf en dan kijk je maar wat je het beste lijkt. Het was maar een idee en misschien heeft het een positief effect. Er hing even een spanning in de kamer maar die verdween gelukkig al weer snel nadat Sofie de kamer in kwam.