Baby Rik

diaperdude360

Nieuw lid
Hoofdstuk 1: Vrijdag

Tijd om op te staan Rik :riep mama. Ik werd langzaam waker ondertussen stond mijn moeder al naast mijn bed. Ze trekt de lakens van me af en tilt me op en legt me op de commode. Ze trekt mijn pyjamabroek en pyjama t-shirt uit. Daar lag ik zoals elke ochtend in mijn luier op de commode. Mijn moeder deed de mijn luier open en nam een babydoekje.
ze wreef me schoon. ze nam me vast en zette me op de grond. Daar deed ze me mijn boxershort, t-shirt en broek aan. ze zei: maak je kleren niet vuil ze zijn net nieuw maar ik hoorde het niet omdat ik nog moe was. Ze tilde me op en bracht me naar beneden waar ze me zette op mijn stoel en maakte een bord cornflakes klaar. Mama zei: Rik eet je ontbijt op want je moet zo naar school. Ik at mijn ontbijt op en ging me gereed maken ik nam mijn boekentas en verliet het huis. buiten nam ik mijn fiets en ging ik bij Pieter staan die al op mijn stond te wachten. Pieter is mijn beste vriend en hij is van dezelfde leeftijd 13 jaar en we zitten in dezelfde klas. Wij zijn goede vrienden en onze ouders ook wel dat Pieter zijn vader vaak weg is voor zijn werk. Als we iets mis doen krijgen we meestal dezelfde straf wat goed voor hem uitkomt want zijn moeder is streng dus zorgen mijn ouders er voor dat zijn straf niet zo erg is. Pieter zei: ben je klaar om naar school te gaan Rik. Ik Antwoordde met: ja ik ben klaar zullen we vertrekken. We vertrokken naar school. Op school gebeurde er niets want vrijdag is de minst speciale dag op school. Als we terug naar huis reden vroeg Pieter of we in het bos gingen rijden. Ik zei: ja dat kunnen we doen. Het bos was modderig en we waren al rap vuil. We stopte even en Pieter vroeg: wil je even komen? Ik ging naar hem toe en opeens duwde hij me in de modder. Hij zei: dat het je niet verwacht he. Ik draaide me om en duwde hem mee de modder in. We gingen naar huis toen we daar aankwamen namen we afscheid en ik ging mijn huis binnen. Mijn moeder die in de gang stond riep: je nieuwe kleren ze hangen vol modder en jij ook. Ik zei: ik ben met Pieter gaan fietsen in het bos. Mama zei: ga nu onmiddellijk de badkamer in. ik liep naar boven zo de badkamer binnen en mama volgde op de voet. In de badkamer deed ze mijn kleren uit. Waarop ik zei: ik kan het zelf hoor. Maar mama negeerde me en deed gewoon verder. ze deed de vuile kleren weg en liet het bad vol lopen. Ze tilde me op en zette me in bad daar begon ze mijn haar te wassen met babyshampoo en mijn lichaam met baby zeep. Ze nam me uit bad en begon me af te drogen dan deed ze me schone kleren aan. Mama zei: deze keer niet vuil maken begrepen. Ik zei: ja, mama. Ik ging naar beneden en ging naar de computer kamer daar stond ook de ps3 en ik begon te spelen. Na 15 minuten kwam mijn moeder de kamer binnen en zei: ik ga naar de apotheek om nog luiers voor je te halen papa is zo thuis. Ik zei: oké mama. Toen papa thuis kwam ging hij de computer kamer binnen en zei man dat stinkt hier. Hij zag het meteen en zei: Rikje heb jij in je broek geplast en gepoept? Ik die het niet doorhad voelde meteen aan mijn broek. ik was zo geconcentreerd aan het spelen dat ik het niet merkte en zei: ja papa. Papa pakte me op en bracht me naar mijn kamer hij zei onderweg: Laten we deze kleine boef maar eens verschonen en een luier aan doen. Papa legde me op de commode en deed mijn broek en mijn boxershort uit. Hij nam een baby doekje en wreef me schoon. Hij nam een luier en een inlegluier en legde die onder mijn billen. Hij smeerde me in met babyolie en talkpoeder. Papa vouwde de luier dicht en nam me op en zette me op de grond. Gelukkig bedekte mijn t-shirt de luier maar papa merkte dit ook op en deed me mijn t-shirt uit. Hij nam me op en bracht me naar beneden. Ondertussen was mama al thuis. ze zag dat ik een luier om had en vroeg: wat is er gebeurd? Papa zei: onze kleine boef heeft een ongelukje gehad en als straf gaar hij vandaag en morgen doen alsof hij een baby is dat betekent dus dat hij een luier gaat dragen en niets anders ten zij we weg gaan. Mama zei: ja dat is een goede straf voor 2 keer zijn nieuwe kleren vuil te maken. Papa vroeg waar zijn de speentjes want je weet baby'tjes hebben een speen in hun mond? Mama zei: ze liggen in de living kast in de 3 de schuif. Papa bracht me naar de living en nam een speen en duwde die in mijn mond. Hij zette me op de zetel en deed de t. v. aan. Papa zette de t. v. op een babyzender en liet me alleen. De deurbel ging en mama en papa deden open. Het was de moeder van Pieter ze vroeg: kan Pieter hier blijven voor 2 uren want hij is stout geweest en ik kan hem niet alleen achter laten thuis. Mama zei: hij kan hier 2 uren blijven en als je wilt geven we hem dezelfde straf als Rik want die is ook stout geweest.de moeder van Pieter zei: ja doe da maar. Ze vertrok. Mama nam Pieter op en bracht hem naar boven mijn kamer in. Waar hij nog nooit is geweest want ik wou niet dat hij de luiers en de commode zag. Mama legde hem op de commode en deed zijn kleren uit en nam een luier en een inlegluier. Ze legde ze onder zijn billen en smeerde hem in met babyolie en talkpoeder. Ze vouwde de luier dicht en nam hem op en bracht hem naar beneden de living in en nam een speen en deed die in zijn mond. Mama zette Pieter naast me en zei: braaf zijn he. We schudde beide van ja want met die speen in onze mond konden we niets zeggen. we zaten daar tot papa en mama ons kwamen halen. Papa nam mij op en mama nam Pieter ze brachten ons naar de keuken waar 2 grote kinderstoelen stonden. papa zette me in de rechtse en deed de speen uit mijn mond. Pieter werd in de andere kinderstoel gezet en mama nam zijn speen uit zijn mond. Papa gaf me fruitpap te eten lepel per lepel na het eten moesten we blijven zitten want mama en papa moesten nog eten. Toen zij gedaan hadden nam papa me uit de kinderstoel en mama nam Pieter ze brachten ons naar de keuken en zette ons op de mat waar ze ons begonnen te kietelen. we waren zo aan het lagen dat we plaste en poepte in onze luiers. na een tijdje zei mama: we moeten ze toch gaan verschonen. Papa tilde me op en mama tilde Pieter op we kregen weer onze speen in de mond en we gingen naar de gang. Toen ze bijna op de trap waren ging de deur bel en ze zette ons op de grond. Ze deden de deur open en de moeder van Pieter kwam naar binnen en ze ging meteen naar Pieter en nam hem op en zei: wat ben jij toch een schatje. Mama zei: we gingen ze net verschonen kom anders mee. Papa nam me weer op en met ons 5e gingen we naar boven. In mijn kamer legde Papa me op de commode en de moeder van Pieter legde Pieter op de commode die naast me lag. De moeder van Pieter zei: hoe komen jullie op de straf om ze luiers aan te doen. Mama zei: Rik plast en poept toch zo graag in zijn kleren dan maar beter in een luier en de luiers hadden we toch al want hij plast 6 van de 7 dagen 's nachts in bed. Mama deed me mijn luier open en nam een babydoekje en begon me schoon te vegen. De moeder van Pieter deed haar nam. Toen ik schoon was nam mama de vuile luier we en nam een nachtluier en 2 inlegluiers. ze deed die onder mijn billen en begon me in te smeren met babyolie en talkpoeder. Toen dat gedaan was deed ze mijn luier dicht. De moeder van Pieter vroeg: waarom nu 2 inlegluiers? Mama zei: als ze slapen en ze plassen moeten ze niet meteen verschoond worden. Toen Pieter klaar was nam de moeder hem op en zette hem op de grond. De moeder van Pieter vroeg hoelang duurt deze straf? Papa zei: normaal ook nog morgen maar we moeten weg en hij kan niet mee komen. De moeder van Pieter zei: anders kunnen jullie hem morgen bij mij doen en let ik op hem tot jullie terug zijn en zet ik de straf voor.
 

diaperdude360

Nieuw lid
Mama zei: dat is een goed idee maar neem dan wel een paar luiers en inlegluiers en de 2de commode mee. De moeder van Pieter zei: oké tot dan. Mama en de moeder van Pieter gingen naar beneden Pieter werd gedragen door zijn moeder. Papa nam me vast en legde me in bed en zei: om 7 uur gaan alle baby'tjes slapen. Hij stopte me in en verliet de kamer. Ik viel rap in slaap.

Hoofdstuk 2: zaterdag

Ik werd wakker gemaakt door papa hij nam me uit bed en deed de speen uit mijn mond. Hij duwde een flesje melk in mijn mond ik begon te drinken maar het was in het begin moeilijk. nam het flesje legde hij me op de commode en deed mijn luier op en wreef me schoon. hij deed de vuile luier weg en nam een schone luier. die luier legde hij onder mijn billen en begon me in te smeren met babyolie en talkpoeder. Hij vouwde de luier dicht. Hij tilde me op en stak de speen weer in mijn mond. we gingen naar benden waar hij me in de keuken in de kinderstoel zette. Mama nam de speen uit mijn mond en gaf me pap te eten. na het eten kreeg ik weer de speen in mijn mond. Mama nam me uit de kinderstoel en bracht me naar boven daar nam ze een t-shirt met een prentje van een beer erop ze nam ook een klein broekje ze deed die me die aan. Ze tilde me op en bracht me naar beneden daar gingen we naar de deur voor naar de tuin te gaan en we wachtte op papa die afkwam met de commode en een tas vol luiers en inlegluiers. We gingen naar de tuin en en via de tuin konden we naar het huis van Pieter gaan want in ons hek zat een deur om naar hun huis te gaan. Toen we aan de achterdeur kwamen van het huis van Pieter klopte we aan en de moeder van Pieter deed open en zei: kom binnen. Mama zei: hier is Rikje en een tas met luiers en inlegluiers maar we moeten nu wel weg dus daag.
De moeder van Pieter riep: Samantha kom eens en Pieter kwam aangerend in een roze jurk met een roze speen in zijn mond. Samantha dit is Alexia zei de moeder van Pieter.
ze zei kom meisjes het is tijd om jullie een schone luier aan te doen. Pieter volgde zijn moeder maar ik bleef staan niet weten wat er aan de hand was en wie is Alexia. De moeder van Pieter kwam af en zei: kom je nog Alexia. ze nam me vast bij de hand en strok me meen naar boven. we gingen een baby kamer in en ze legde ons elk op een apparte commode en zei: Alexia jij moet nu even in je luier plassen en poepen jij ook Samantha. Op die naam begon Pieter zijn best te doen om te plassen en poepen. Ik lag stil maar moest wel plassen en poepen maar hield het op. De Moeder van Pieter vond het niet leuk om te wachten en begon met het te verschonen van Pieter. Ze deed zijn jurk naar achter en er kwam een luier te voorschijn ze verschoonde Pieter rap en kwam terug naar mij en zei Alexia je moet luisteren. Ze begon me te kietelen waardoor ik plaste en poepte. ze deed me mijn kleren uit en opende de luier ze nam 3 babydoekjes en begon me schoon te wrijven. ze haalde de luier weg en nam een schone luier alleen was deze luier veel dikker en in het roos. Ze legde de luier onder mijn billen en smeerde me in met babyolie en talkpoeder. Ze vouwde de luier dicht en nam me van de commode en zette me op de grond door de dikte van de luier kon ik niet blijven staan en viel neer. De moeder van Pieter na een roos jurkje en probeerde die me aan te doen maar ik werkte goed tegen. Ze werd boos en nam me en legde me over haar benen met mijn billen omhoog ze gaf me 3 slagen zo hard dat zelf door de dikte van de luier het nog zeer deed. Ze zei: nu ga je wel meewerken Alexia. Ze probeerde me het jurkje weer aan te doen en deze keer werkte ik mee. Ze nam Pieter ook van de commode en zette hem op de grond. hij viel ook meteen neer want zijn luier was even dik als de mijne. ze zette ons op een bankje en kwam terug met 2 flesjes melk ze nam de speen die ik nog altijd in hand uit mijn mond en stopte het flesje er in. De melk smaakte raar heel raar zelfs. Ze deed de flesjes weg en gaf ons elk een speen in de mond. ze zette ons van het bankje en ze zei ga eens voor de spiegel gaan staan. Ik kroop naar de spiegel toe en probeerde recht te staan wat net lukte ik zag mezelf in de spiegel staan met een roze jurk ik deed de jurk omhoog en zag de enorm dikke luier tussen mijn binnen zitten. Pieter kwam naast me staan en deed hetzelfde. De moeder van Pieter zei: nu ga ik jullie alleen laten wel jullie aan het spelen zijn met deze Barbie poppen. Ze gaf ons de Barbie poppen en vertrok. Om 11 uur kwam ze de kamer terug binnen en deed ze onze roze jurkjes uit en zei: ik ga jullie eens een schonen luier geven. Ik dacht ha ik hoef geen schone luier want ik heb niet geplast of gepoept. Maar toen ze me op de commode legde en de luier opende was hij heel nat en er vuil. ze nam 3 babydoekjes en begon me te verschonen. Daarna nam ze een nieuwe luier en deed die onder mijn billen en smeerde me in met babyolie en talkpoeder. ze vouwde de luier dicht en deed het zelfde met Pieter. Ze nam ons van de commode en deed ons een kleine roze jurkje aan die niet helemaal over de luier kwam als de vorige. Ze zei: nu kan ik zien wanneer jullie een nieuwe luier nodig hebben meisjes van me. Ze legde ons neer en stopte ons samen in bed. We vielen niet in slaap en het duurde een uur voor ze terug kwam. Toen ze terug kwam nam ze ons mee en zette ze ons in 2 kinderstoelen. Ze deed de speen uit onze mond en gaf ons te eten het smaakte ook raar zoals de melk raar smaakte. Ze nam ons na het eten mee en legde ons weer in bed nu hadden we geen speen in onze mond dus dachten we dat we mochten praten. We begonnen te praten niet wetend dat ze een babyfoon had gezet. ik zei: het eten en de melk smaakt raar. Pieter zei: ja het maakt inderdaad raar en weet je wat ik heb daarnet een volle luier gehad en ik voelde het niet dat ik moest plassen en poepen. Ik zei: ik voelde het ook niet ze zal toch niets in de melk en eten gedaan hebben. Ondertussen stond ze in de deuropening en zei: als jullie nu niet gaan slapen geef ik jullie beide 5 slagen op jullie blote billen. Wetend dat het al zeer deed met een luier aan stopte we met praten en vielen in slaap. Om 3 uur maakte ze ons wakker en gaf ons elk een flesje in de mond. De melk smaakte al weer raar maar ik kon niets anders doen dan het op te drinken. De moeder van Pieter zei: goed zo meisjes. ze bracht ons naar beneden en we zagen daar 2 neven van Pieter zitten zoals wij gekeeld waren. In een roze luier en een kort jurkje. Ze zei ga maar lekker met elkaar spelen met de barbie poppen. ze liet ons alleen voor een half uur dan ging de deurbel en ze kwam naar ons toe en zei doe jullie jurkjes uit. We deden rap allemaal onze jurkjes uit en ze nam ze mee met de Barbie poppen. Ze deed de deur open en er kwamen 4 meisjes uit en aan de gezichten te zien van Pieter en zijn neven waren het nichten van hun. Oké meisjes deze 4 baby'tjes zijn heel stout geweest dus moeten jullie op ze letten en verschonen :zei de moeder van Pieter. Ze zei ook: Jolien jij neemt Robert, Jelke jij neemt Glen, Floor jij neemt Pieter en Ellen jij neemt Rik hier zijn de flesjes die ze moeten helemaal leeg drinken. Ellen zei: kom maar kleine boef dan krijg je je flesje. Ik kroop langzaam op haar af want stappen ging niet met die dikke luier om. Toen ik dicht bij haar kwam nam ze me op en ging zitten in de zetel en zette me op haar schoot. Ze stak het flesje in mijn mond en ik begon te drinken. De melk smaakte opnieuw raar en ik probeerde er niets van te drinken en dat had Ellen door dus ze vroeg of ze met me naar de tuin mocht. De moeder van Pieter vond het oké. Ellen duwde het flesje in mijn handen en nam me op en bracht me naar de tuin waar we op de bank gingen zitten. Ik moest weer op haar schoot. Waarom drink je je flesje niet leeg vroeg Ellen. De melk smaakt raar en de vorige keer dat ik daar van dronk deed ik het in mijn luier zonder het door te hebben zei ik. Ha dat is het probleem er is niets mis met de melk het is waarschijnlijke en andere soort die je niet gewoon bent en je deed het in je luier omdat jullie een tijdelijke ziekte hebben :zei Ellen. Ik vroeg: weet je het zeker? Ja, hoor kleine boef want de moeder van Pieter heeft het ons zelf gezegd. Drink nu maar rap je melk leeg. Ze duwde het flesje weer in mijn mond en ik begon te drinken. Als het flesje leeg was vroeg Ellen: hoe oud ik was? ze zei: ban je 8, 9 of 10 jaar. Nee ik ben 13 jaar ben even oud als Pieter maar zoals hij heb ik nog geen groei spurt gehad :zei ik. Oei 13 jaar en je hebt nog een luier om hoe komt dat :vroeg ze. Ik ben gestraft door mijn ouders en ik moest een luier dragen gisteren avond en vandaag :zei ik. Waarom ben je dan hier en niet thuis :Vroeg Ellen. ik zei: Mijn ouders moesten ergens naar toe en konden mijn niet mee nemen dus moest ik hier heen komen en mijn straf uit zitten. Ellen zei: Rikje wat ruik ik hier, ze trok mijn luier naar achteren. Jij hebt een poepie gedaan jij bent een stout klein boefje. Heb ik echt gepoept :vroeg ik. Ellen zei: ja jij hebt echt gepoept kom ik draag je naar binnen en ga je een schone luier geven. ze bracht me naar binnen en ging naar de moeder van Pieter toe en vroeg: waar kan ik deze kleine boef een schone luier om doen. De moeder van Pieter zei: kom maar mee. We ging naar de babykamer van daarnet en Ellen legde me neer op een commode waar ze mijn luier open deed en 4 babydoekjes nam en me schoon veegde ze deed de vuile luier weg en vroeg aan de moeder van Pieter waar ze een schone kon krijgen. De moeder van Pieter gaf haar een luier deze keer was het een witte luier maar wel even dik. Ze legde de luier onder mijn billen en smeerde me in met babyolie en talkpoeder en vouwde de luier dicht. Ze vroeg: mag ik een speen voor de kleine boef en ze kreeg de speen en stak die in mijn mond
Ellen voeg: of we hier mochten blijven spelen met de kleine autootjes. De moeder van Pieter zei: oké, maar hij mag ze niet in zijn mond steken. Ellen zei: dat kan ook niet want hij heeft een speen in zijn mond. we bleven spelen tot mijn ouders er waren en ik kreeg mijn t-shirt en broekje weer aan. Mama zei: Ellen als je ooit nog eens met Rikje wilt spelen bel dan dit nummer en dan mag je komen. Ellen zei: dat zal ik zeker eens doen. Mama kreeg de commode weer mee en papa pakte me vast en tilde me op en zo gingen we naar huis via de tuin. Thuis aangekomen bracht papa me naar mijn kamer en mama legde de commode waar hij altijd lag. Papa legde me op de commode en mama deed me mijn kleren uit en opende de luier ze maakte me schoon deed de vuile luier weg en nam een nachtluier met 3 inlegluiers. ik vroeg: waarom 3 Inlegluiers. Papa zei: omdat we morgen vroeg niet thuis zijn en jij in je kamer moet blijven tot we weer thuis zijn en dat zal rond 11 uur zijn. Ondertussen had mama mijn al ingesmeerd en de luier dicht gedaan. ze deed me ook een rompje om en nam een pyjama met voetjes en deed die me aan. Papa pakte me van de commode en legde me op mijn bed en stopte me in en verliet de kamer. Het duurde een tijdje voor ik in slaap viel.
 

diaperdude360

Nieuw lid
Hoofdstuk 3: Zondag

Ik werd wakker om 9 uur 30. Ik voelde aan mijn luier van voor die was nat. toen ik me recht zette voelde er iets zwaars en voelde ik van achter aan mijn luier en ik had gepoept. Ik snapte niet waarom ik nu ook al 's nachts poep want ik plaste al 's nachts nu ook poepen dat was gewoon weg vreselijk. Ik was wel blij te weten dat ik vandaag ook weer gewone kleren mag aandoen ik ging nog een half uur slapen want ik kon niets anders doen in mijn kamer. Ik viel niet in slaap dus dacht ik ik ga wat stappen in mijn kamer. Toen ik recht stond voelde ik dat mijn luier zwaarder was dan daarnet. Ik wreef nog eens over mijn luier van achter en ik had nog gepoept. gelukkig dat ik nu 3 inlegluiers aan had want anders zou mijn luier zo leken. Het duurde nog een heel uur voor mama en papa thuis kwamen. toen ze eindelijk thuis kwamen deed mama de kamer open en legde me op de commode. ze deed mijn pyjama en rompje uit en opende de luier. Mama zei: jonge wat is dat een volle en vuile luier zeg. Ik zei niks. ze pakte 5 babydoekjes en wreef me schoon. Ze deed de vuile luier weg en nam een boxershort en deed me die aan. ze nam ook een t-shirt en een broek en deed die me ook aan. we gingen naar beneden en ik ging tv zien wel mama papa ging helpen met het eten gereed te maken.
Ik ging aan tafel zitten en we begonnen te eten. Op eens zei Papa: kleine boef heb je weer in je broek gepoept. Ik zei: nee papa ik heb niet ik mijn broek gepoept. Mama zei: kom eens hier Rikje. Ik liep naar mama toe en ze draaide me om deed mijn broek naar achter en zei: je hebt wel een poepie gedaan hoor jongen. Papa zei: zet jij alles gereed ga ik onze kleine boef eens verschonen. Papa nam me op en bracht me naar mijn kamer en legde me op de commode en deed me mijn broek, t-shirt en boxershort uit. Hij nam 3 babydoekjes en maakte me schoon hij nam ook een luier en een inlegluier. Hij schoof de luier en inlegluier onder mijn billen en wreef me in met babyolie en talkpoeder. Hij vouwde de luier dicht en ik dacht nu zit ik weer in een luier die straf ging toch maar duren tot gisteren. Papa zei: kom kleine boef we gaan voort eten. Papa nam me vast en bracht me naar beneden waar mama de kinderstoel weer had gezet en me fruitpap had gemaakt. papa zette me in de kinderstoel en gaf me de fruitpap te eten. Na het eten nam mama met uit de kinderstoel en ging met me naar boven waar ze me in mijn kamer me op de commode legde daar deed ze mijn luier open en nam een babydoekje en wreef me schoon. Mama zei: wil de kleine boef ook een speen in zijn mond ter wel ik hem verschoon. Voor ik iets kon zeggen stak ze een speen in mijn mond. Ze deed de vuile luier we en nam een schone en weer met een inlegluier en legde de luiers onder mijn billen en smeerde me in met babyolie en talkpoeder. Ze vouwde de luier dicht en bracht me naar beneden en daar stond papa.
Hij nam me over en zette me in een stoel die op de zetel stond. Die stoel had gordels en hij maakte me vast met die gordels. papa zette de tv aan en weer op een babyzender. Ik werd daar achtergelaten en hij vertrok. Mama en papa kwamen samen de kamer in. Mama zei: als je tegen straks niet weer kunt voelen wanneer je moet plassen of poepen moet je morgen met een luier naar school. Ik kreeg tranen in mijn ogen want dat was wel het laatste dat ik wou in een luier naar school. Papa zei: we kunnen hem toch van die drynites om doen die zijn niet zo zichtbaar en die zullen wel zijn plasjes en poepies kunnen houden. Mama vroeg: wat zijn drynites? papa zei: een soort luier maar dat je bijna niet ziet als je van ver op zo een ding zou zien zou je zeggen dat het een onderbroek was. Ik werd blij dat hij dat zei. Mama zei: hoe komen we dan aan zo een luier. Papa zei we kunnen straks eens gaan kijken in de winkel waar we de commode van daan hebben. Mama zei: oké maar dan moet Rikje wel mee. papa zei: dat is toch geen probleem want we hebben toch in de auto het nieuwe kinderslot en kinderstoel. Mama zei: Oké ik ga dan een luiertas maken ga jij hem nog eens verschonen. Papa maakte me los en nam me op en bracht me naar mijn kamer. hij legde me op de commode en lopende mijn luier hij nam 3 babydoekjes en begon met me schoon te vegen. Papa nam de vuile luier weg en nam een nieuwe luier maar hij nam geen inlegluier. Ik wil niet dat iemand je luier ziet kleine boef dus krijg je geen inlegluier deze luier zal alles ook absorberen. Hij wreef me in met Babyolie en talkpoeder en vouwde de luier dicht. Hij nam een kort broekje en een t-shirt. Hij deed me het broekje en t-shirt aan en dan deed hij mij kousen en schoenen aan. Papa nam me van het verschoon kussen en droeg me naar beneden. Mama stond al op ons te wachten. Papa zei hoeveel luiers heb je mee. Mama zei: ik heb 10 luiers mee en baby olie en talkpoeder.
Code:
Papa bracht me naar de auto waar hij me in een kinderstoel zette met speciale gordels en maakte me vast. We vertrokken toen we op de parking kwamen nam papa me uit de stoel en legde me neer op de achterbank en deed mijn broekje omlaag. Hij zei: grote jongen je bent nog droog en schoon. Hij deed mijn broekje weer omhoog en nam me uit de auto en zette me op de grond. Papa deed de speen uit mijn mond. Ik verschoot dat ik die nog altijd in had. hij nam de luiertas en deed de speen daar in. We gingen naar binnen en zochten meteen voor de rij met luiers. We vonden het al rap nu zochten we voor de drynites er waren 2 soorten voor jongens één waar op stond drynites 4 tot 7 jaar en drynites 8 tot 15 jaar. Mama wou de drynites van 4 tot 7 jaar nemen. Papa zei: is het niet beter als we de drynites van 8 tot 15 nemen hij is al 13 jaar. Mama zei: ja maar die kunnen te groot voor hem zijn want hij is nu niet iemand die de grote heeft van iemand die 13 jaar is. papa zei: maar hij is wel even groot als iemand van 9 jaar. Mama zei: oké we nemen de drynites 8 tot 15 jaar. Ik dacht dat het gedaan was maar in tegendeel we waren net begonnen met winkelen we gingen ook bij de commodes zien en ze namen één grotere mee en ze namen ook speentjes mee die groter waren dan de normale baby speentjes. Opeens voelde ik mijn luier zwaarder worden en ik zei: papa. Papa draaide zich om en knielde en voelde aan de voorkant van de luier. Hij zei: je bent nog droog hoor jongen. Ik zei: dat is het probleem niet mijn luier is zwaarder geworden. nu voelde papa aan de achterkant van mijn luier en zei: man jij hebt een dikke Poepie gedaan. Mama zei: we kunnen hem hier toch niet verschonen. Papa zei: we moeten een plaats zoeken om hem een schone luier om te doen. Ondertussen kwam er iemand aan mijn luier. die luier zit goed vol zeg :zei Ellen. Mama zei: Ellen weet jij een plaats waar we hem kunnen verschonen. Ellen zei: kom mee ik werk hier dus weet ik wel een plaats. We volgden Ellen en ze bracht ons naar een deur waar op stond alleen personeel. Ellen zei: ik moet hem verschonen want jullie mogen hier niet binnen. Papa gaf haar de luiertas. Ik en Ellen gingen door de deur. Ellen zei: dit is hier een opvang voor kinderen van het personeel maar als ze nog niet volledig zindelijk zijn moeten ze een luier om van daar dat er hier overal commodes liggen waar jij zeker op past. Ellen nam me op en legde me op een commode. Ze deed mijn broek omlaag en opende mijn luier. ze nam babydoekjes die daar lagen want dat was mama vergeten in de luiertas te doen. Ellen deed de vuile luier weg en nam een nieuwe deed die onder mijn billen en smeerde me in met babyolie en talkpoeder. Toen ze klaar was vouwde ze de luier dicht en mijn broek omhoog. Ze nam me van de commode en bracht me terug.
Toen we terug waren bedankte mijn ouders Ellen. Ellen zei: als hij morgen naar school gaat draagt hij dan toch geen luier want als hij dat wel doet zullen ze hem uitlachen. Papa zei: hij heeft geen andere keuze maar we gaan hem drynites laten dragen die zie je niet zo goed. Ellen zei: ja dat is een goede manier. Mama zei: Ellen naar welke school ga jij. Ellen zei ik ga naar dezelfde school als mijn neef Pieter. Mama zei: kun je dan met hem mee fietsen naar school en na school op hem letten tot we thuis zijn want het is toch een week school dat bestaat uit elke dag 3 lesuren voor een of andere redenen. Ellen zei: ik wil wel op hem oppassen maar dan moeten we wel binnen kunnen. Papa zei: Rik heeft een sleutel van ons huis. Ellen zei: Oké, tot morgen dan daag. Aan de kassa ging het volt vooruit na dat we betaalt hadden gingen we naar buiten naar de auto. Papa legde me weer op de achterbank en controleerde of ik moest verschoont worden. Gelukkig hoeft het niet. Papa zette me in de kinderstoel en maakte me vast. Toen gingen we naar huis.
Thuis aangekomen maakte mama me los en bracht me naar binnen meteen naar boven in mijn kamer en op de commode deed mijn kleren en de luier uit en nam een babydoekje om me schoon te vegen. Ze gaf me een nieuwe luier met een inlegluier. nam me van de commode en bracht me naar beneden waar ze me in de living vast zette in de baby stoel.
Ze zette de tv aan en weer op een babyzender.
Om 5 uur 30 kwam papa me halen en bracht hij me naar de keuken waar ik in de kinderstoel werd gezet. Daar at ik pap die mama me voerde maar omdat we het beiden niet gewoon waren kwam ik onder te zitten met pap. Papa pakte keukenpapier en wreef me schoon en deed me een slappetje om. Mama gaf me de rest van de pap. Daarna nam Papa me uit de kinderstoel en bracht me naar de living waar we begonnen te spelen met de blokjes. om half zeven nam papa me op en bracht hij me naar boven. Daar gingen we de badkamer binnen en deed papa mijn luier uit. Hij liet het bad lopen maar niet te vol en zette me er in. Hij begon me te wassen let Babyshampoo en Baby zeep. Nadat ik gewassen was liet hij me nog even in het bad zitten. Toen hij terug kwam nam hij me uit bad en legde me op een grote handdoek die op de grond lag. Hij begon me af te drogen. Toen ik klaar was nam hij me op en bracht me naar de gastkamer in plaats van mijn kamer.
Toen ik in de kamer kwam leek het een babykamer. Met een kast vol rammen waar je door kon zien je zag luiers liggen en mijn kleren en nog van alles. Hij bracht me naar de commode hij legde me er op en begon me in te smeren met babyolie en talkpoeder deed mee een nachtluier en 2 inlegluiers om en stopte me in een grote babybox waar hij me welterusten wenste. Voor hij nog vertrok deed hij een speen in mijn mond. Er bande en nachtlampje en er stond een babyfoon aan. Ik viel in slaap en droomde dat dit nooit gebeurd was maar helaas.
 

diaperdude360

Nieuw lid
Hoofdstuk 4: weer naar school

Om 6 u 30 maakte mama me waker nam me op en ging op het bankje zitten en zette me op haar schoof. Ze vroeg: hoe is het met onze kleine boef? Ze nam de speen uit mijn mond en duwde een flesje met warme melk in mijn mond. Ik dronk van het flesje en voelde de warme melk naar binnen gaan. Na het drinken legde ze me op de commode. Mama deed mijn luier open. Ze wreef me schoon met babydoekjes en nam een schone luier. Mama schoof de luier onder mijn billen. Ze smeerde me in met babyolie en talkpoeder. Mama vouwde de luier dicht. Ze bracht me naar beneden de keuken in. Ze zette me in de kinderstoel waar papa me begon te voeren. Na het eten nam papa me uit de kinderstoel. Hij bracht me naar de living waar ook een commode lag. Hij legde me op de commode en deed mijn luier open. Papa wreef me schoon met een babydoekje. Hij nam me van de commode en zette me op de grond. Papa nam een drynite en ik moest er in stappen. Hij deed de drynite omhoog en begon me aan te kleden een blauwe t-shirt, een boxerschort, een jeans en kousen en schoenen. Papa gaf me mijn rugzak en zei: Hier zitten de schone drynites verstopt en daar kun je de vuile drynites steken. Als je in de rug zak zou kijken zou je niet kunnen zien dat er drynites in zaten want ze waren heel goed verstopt. Ik nam de rugzak en ging naar buiten.
Ik nam mijn fiets en ging richting Pieter en Ellen die op me stonden te wachten. Pieter vroeg: Moet jij geen luier aan om naar school te gaan Rik? Ik zei: ik heb een drynite aan heb jij zo een roze luier aan. Pieter zei: ja, ik heb die roze luiers al het hele weekend aan gehad. Ellen zei: je ziet wel goed dat je een luier aan hebt Pieter op school zullen ze je zeker commentaar geven. Ik zei: noemt je moeder je nog altijd Samantha. Op het moment dat Pieter die naam hoorde begon hij in zijn luier te plassen en poepen hij was blijkbaar zo afgericht om dat te doen als ze de naam Samantha zeggen. Ellen zei: Dit wordt een probleem we kunnen beter vertrekken dan verschoon ik Pieter wel als we bij het verschoon hokje zijn. Ik vroeg: het verschoon hokje waar is dat? Ellen zei: ongeveer op de helft van onze weg naar school is er een verschoon hokje waar baby's kunnen verschoont worden heb je het nog nooit gezien. Pieter zei: kunnen we vertrekken want ik wil van die luier af.
We vertrokken richting school maar onder weg stoppen we bij het verschoon hokje. Ellen en Pieter gingen het verschoon hokje binnen en ik hoorde Ellen vragen: Pieter heb jij nog luiers bij u? Pieter zei: nee, mama wil dat ik deze luier gebruik tot ik weer thuis ben. Ellen vroeg: Rik heb jij nog luiers bij? Ik zei: ik heb drynites bij me. Ik ging naar binnen en gaf Ellen een drynite. Nadat Pieter klaar was gingen we voort naar school. De eerste 2 lesuren gingen snel voorbij en niemand zag dat Pieter en ik een drynite aan hadden. Tijdens de pauze ben ik naar de wc geweest om een schone drynite aan te doen. Toen ik weer terug was bij mijn vrienden vroeg Pieter of hij mij alleen kon spreken. We gingen weg en Pieter zei: Mijn moeder doet alsof ik een klein meisje ben. Ik zei: Mijn ouders hebben de gastkamer verandert in een babykamer waar ik nu moet slapen ik slaap niet eens meer in een gewoon bed. De bel ging en we gingen naar de rij. Het 3de lesuur ging snel voorbij en we mochten naar huis. Pieter en ik gingen naar de fietsenstalling en zagen dat Ellen al op ons stond te wachten. We namen onze fietsen en gingen bij Ellen staan. Ellen vroeg: zijn jullie klaar om te vertrekken? We knikten beide van ja. Onder weg stopte we bij het verschoon hokje waar ze Pieter weer zijn roze luier aan deed. Nadat Pieter zijn roze luier weer aan had verschoonde ze mij ook en ik kreeg een schone drynite aan. Pieter vroeg: waarom moet ik die roze luier weer aan hij is nat en vies. Ellen zei: wil je dat je moeder hier achter komt ze zal je dan zo met je roze luier naar school sturen zonder dat je een drynite om kunt krijgen. We gingen weer voort naar huis. Thuis aangekomen stond de moeder van Pieter hem op te wachten. Pieters moeder vroeg: Ellen wat doe jij hier. Ellen zei: ik kom op Rik letten. Ze zei: oké. Pieter werd opgenomen door zijn moeder en zo gingen ze naar zijn huis. Ellen zei: kom kleine boef we gaan ook naar binnen. We zette onze fietsen tegen de muur en ik nam de huissleutel. Zonder iets te zeggen nam Ellen de huissleutel van en deed de deur open.
 

diaperdude360

Nieuw lid
Hoofdstuk 5: Ellen de oppas

Ellen tilde me op en bracht me naar binnen. We gingen meteen naar boven mijn kamer binnen. Ellen legde me op de commode ze zei: we gaan de kleine boef een schone luier om doen. Ellen deed mijn schoen, kousen, broek, boxershort, drynite en t-shirt uit. Ze nam een babydoekje wreef me er mee schoon. Ellen na een luier en 3 inlegluiers ze schoof ze onder mijn billen. Ze smeerde mijn billen in met babyolie en talkpoeder. Ellen vouwde de luier dicht. Ze nam ook een speen en duwde die in mijn mond. Ellen zei: nu ben je weer een schone boefje. Ze nam me van de commode en bracht me naar beneden waar ze in de living ging zitten met mij op haar schoot. Ellen zette de t.v. op een kinderzender gelukkig was het Tom en Jerry op. Toen het 12 uur was liet Ellen me even alleen tv kijken terwijl ze aan het eten begon. Ellen kwam terug en tilde me op en bracht me naar de keuken waar ze me in de kinderstoel zette. Ze deed me een slappetje om en nam de speen uit mijn mond. Ellen gaf me te eten het was wortelpuree. Toen ik gedaan het met eten duwde ze de speen weer in mijn mond en begon ze zelf te eten. Toen Ellen gedaan had nam ze me uit de kinderstoel. Onder weg naar boven zei ze: je hebt blijkbaar je luier al goed gebruikt kleine boef. Ellen ging mijn kamer binnen en legde me op de commode. Ze nam de speen uit mijn mond en zei: je vindt het wel leuk om als baby verzorgt de worden. Ik zei: Nee, ik vind dat niet leuk om als baby verzorgt te worden. Ellen zei: je ouders denken van wel hoor want je werkt niet tegen als ze je als een baby behandelen. Ondertussen opende Ellen de luier. Ik zei: als ik zou tegen werken zouden ze me kunnen straffen. Ellen nam een babydoekje en zei: Ja, maar dit is toch niet zo fijn. Ik zei: het is beter dan wat Pieter door maakt. Ellen stopte de speen weer in mijn mond. Ze wreef me schoon met het babydoekje en deed de vuile luier weg. Ik kreeg een nachtluier met 2 inlegluiers om. Ellen deed me ook een rompje en pyjama met voetjes aan. Ellen nam me van de commode en legde me in de box. Ik viel in slaap.
Om 3 uur maakte Ellen me wakker. Ze legde me op de commode en verschoonde me. Nu heb ik een gewone luier zonder inlegluiers wat raar voelt want ze heeft al de ganse tijd inlegluiers gebruikt. we gingen op het bankje zitten in mijn slaapkamer. Ellen zei: ik wil eens weten hoeveel zo een luier kan absorberen. Ze zette me op haar schoot en nam de speen uit mijn mond. Ellen duwde een flesje met warme melk in mijn mond. Ik dronk het flesje leeg en kreeg nog één. Toen het 2 de flesje leeg was kreeg ik er nog één. Ik zat aan het 6 de flesje ik had het gevoel dat ik niet meer veel kon drinken. Maar Ellen bleef maar flesje na flesje in mijn mond duwen. Toen ik stopte met drinken zei ze: wat is er je flesje is nog niet leeg hoor. Ellen nam het flesje uit mijn mond. Ik zei: ik kan niet meer drinken. Ellen zei: je kunt wel nog als je een boertje laat. Ze begon op mijn rug te wrijven en ik liet een stevige boer. Waardoor het gevoel van vol te zitten weg was. Ellen duwde het flesje weer in mijn mond. Na het 13 flesje. Was het gedaan en Ellen voelde of ik al veel in mijn luier geplast had. Ze zei: je luier is al nat maar kan nog veel hebben. We gingen naar beneden naar de living waar we op een mat met de blokjes gingen spelen. Toen het 4 uur 30 was zei ze: Ik ga je luier nog eens controleren zie of hij al goed nat is. Ik zei: oké, maar waarom is het zo belangrijk dat je weet hoeveel mijn luier kan absorberen. Ellen zei: dan weet ik of ik een inlegluier moet gebruiken of niet. Na de controle zei ze: ik ga je verschonen je luier lekt niet maar is wel al goed nat.
Ze tilde me op en legde me op de commode. Ellen opende de luier en deed ze weg. Ze wreef me schoon met babydoekjes en schoof een schone luier onder mijn billen. Ze smeerde me in met babyolie en talkpoeder. Ze vouwde de luier dicht.
Ellen nam me van de commode en we gingen verder met spelen. Mama kwam thuis en zei: hallo, Ellen is onze kleine boef braaf geweest? Ellen zei: ja, hij is heel braaf geweest en hij werkt al goed mee. Mama zei: is dat waar Rikje. Ik zei: ja, mama. Mama vroeg: morgen doe je toch hetzelfde he? Ellen zei: natuurlijk we hebben toch voor de hele week afgesproken. Mama zei: ja, maar even controleren of je het nog een goed idee vindt. Ellen zei: natuur hij is zo schattig dus ik voor hem altijd wel willen oppassen. Mama zei: dat is goed om te weten dan zullen we je bellen als we je een keer nodig hebben. Ellen zei: ik moet er vandoor dus tot morgen. Mama zei: tot morgen. Ellen vertrok en ik ging voort spelen met de blokjes. Mama zei: kleine boef als jij nu mooi blijft voort spelen dan ga ik eten maken. Ik zei: oké, mama. Toen papa thuis kwam was het eten klaar. Papa zette me in de kinderstoel en gaf met et eten. Na het eten ging papa en ik nog met de blokjes spelen. Om half 7 tilde papa me op en we gingen naar boven. De badkamer binnen liet papa het bad lopen. Papa deed me mijn luier uit en zette me in bad. Hij waste me met babyshampoo en baby zeep. Toen ik gewassen was liet hij me nog in bad spelen met een badeendje. Papa tilde me uit bad droogde me af en bracht me naar mijn kamer. Hij deed me een nachtluier aan. Papa nam ook een rompje en pyjama met voetjes. Hij deed me die aan en legde me in mijn box. Voor dat papa vertrok uit mijn kamer deed hij de babyfoon en het nachtlampje aan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
B Baby Loesje is gearriveerd Voorstellen 18
Fernado Baby girl Contact advertenties 20
lucsje66 (Baby) Verzorgingsproducten voor zachte en lekker ruikende billetjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads


















































Bovenaan