Verhaal Klaar DAG VAN VERANDERING

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 20,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 3 60,0%
  • 9

    Stemmen: 1 20,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Jeroen D

Hoofdstuk 1: het begin


Het was een mooie herfst dag: ik liep door het Centrum en kwam een heel knap meisje tegen, ik was meteen verliefd. Ik liep naar haar toe en vroeg of ze zin had om mij naar de bios te gaan, ze aarzelde niet en zei dat is goed maar ik woon niet hier maar in een paar plaatsen verder op, oké waar woon je dan, ik woon in Hulsbeek, de Van Verenstraat 16, oké dat is wel even rijden met de auto, maar hoe laat moet ik je ophalen 7 uur zei ze, oké dat is goed!

Het was avonds rond een uur of half 7, ik stapte in de auto en ging naar hulsbeek, ik moest even zoeken maar vond de straat zo, het was een normaal vrij staand huis, ik belde aan, het mooie meisje deed de deur open, komen maar naar binnen lekker ding, ik begon te blozen, zij was ook aan het blozen. We gingen naar de woon kamer, ze zei ga maar zitten dan zet ik wel even thee!

Ze kwam weer de kamer binnen en schonk de thee in, toen begonnen we en gesprek, hoe heet je vroeg ik, ik heet Marleen, ben 24 jaar oud en ben lerares op een basisschool, aha ik heet Ronald, ben ook 24 jaar oud, ben timmerman. Aha leuk zei Marleen, (beschrijving van Marleen, ze was een meisje met lang blond haar, had blauwe ogen en was ongeveer 1,80 lang) We hadden de thee op en ze vroeg naar wat voorn film gaan we, ik heb zin om naar een leuke actie film te gaan, oké zei ze daar hou ik ook wel van!

We pakten onze spullen en gingen naar de bios, ik kocht 2 kaartjes, we kochten popcorn en chips we konden meteen de zaal in, we gingen zitten, ze zei ik ben smoor verliefd op jou geworden, ik bloosde en zei ik ook, het eerste deel van de film was zo voorbij maar was heel erg leuk, zei vond het ook er leuk, daarna ging we wat drinken, beiden namen we een cola, daarna werd er gezegd dat de film over 5 min weer verder gaat, we gingen weer de zaal in en keken de film af, aan het einde vroeg ik aan haar en hoe vond je de film erg gaaf zei ze, ik ook dit gaan we zeker nog herhalen, zei zij ik denk er ook zo over.

Daarna liepen we naar de auto en reden we weer naar haar huis, we gingen beiden naar binnen en dronken nog een colaatje, ik vroeg aan haar heb je nog zussen of broertje, ze zei ja ik heb nog een jonger zusje, zei heet eva, waar zijn je ouders nu dan, o mijn ouders zijn gescheiden ik woon hier samen met me zusje en me moeder!

Ik zei tegen haar het word tijd dat ik weer naar huis ga, we begonnen elkaar een tongzoen te geven dat was heerlijk, zij zei hier heb je me msn voeg maar toe als je thuis bent, oké we spreken zo snel mogelijk weer wat af, oké doen we zeker want ik mis je nu al!

Weken gingen voorbij, we hadden veel gezellige dagen samen, 10 weken later was de band tussen ons nog sterker dat we besloten om een huis te huren of te kopen, in mij woon plaats. We lieten uit rekenen wat we voorn huis konden nemen, een huis met een hypotheek van 3 ton kon wel, we gingen naar meerderen makkelaars, we kwamen uit op een verbouwde boerderij zonder beesten, wel met een grote schuur erbij.

We gingen eerst naar me moeder ik zei we hebben een mooi huis gekocht (me zus was er ook met haar vriend en de moeder van Marleen was er ook), ze vroeg waar, we hebben een boerderijtje gevonden net buiten de bebouwde kon, o leuk, moet er nog veel aan gebeuren nee we kunnen er per direct in, is pas verbouwt.

De volgende dag gingen we beiden verhuizen, vrij vlot hadden we de vrachtwagen in gepakt, mijn spullen waren er zo (haar spullen waren er al uitgepakt en wel) alles uitgepakt binnen een dag want ik had niet zoveel spullen.

We hadden te weinig meubels, we gingen dus naar een meubel zaak, kochten daar een 2 banken, een eet tafel met 6 stoelen, ook kochten we een vaatwasser etc. Ook kochten we een 2 persoon bed en dergelijke, alles werd nog dezelfde dag gebracht. De vrachtwagen kwam eraan, we pakten de boel uit met een paar vrienden, dat was zo gebeurd, ook was alles zo geplaatst, de vrienden kregen nog wat te drinken en gingen naar huis!
Hoofdstuk 2: de eerste nacht

Het was onder tussen 6 uur, we maakten eten klaar, het was spaghetti, naar een goed kwartier hadden we het op, daarna ruimden we de boel op, dat was ook vrij vlot gedaan.

Toen gingen we tv kijken er was een mooie film op, de film was afgelopen, we zapten nog even door maar er was niets meer op de tv! We besloten om naar bed te gaan, we gingen naar boven, Marleen zei kleed mei maar eerst uit, oké zei ik kleed jij mij dan ook uit, is goed zegt Marleen ik begon met haar schoenen, daarna deed ik haar trui uit, zei zij nu doe ik eerst bij jou hetzelfde als je bij mij hebt gedaan, oké zei ik: ze deed met schoenen uit en trok me trui uit, daarna deed ik haar shirt uit, zei deed hetzelfde bij mij, daarna knoopte ik haar broekje los, haar broek was snel uit, daarna deed ze hetzelfde bij mij, daarna maakte ik haar bh los en deed haar slipje ook uit, ze had een erg behaard kutje, daarna deed ze mij hemd uit en met onder broek, ik had ook een grote bos haren rond mijn schaamstreek, ik kreeg onder tussen een stijve, zei trok een paar keer aan mijn penis, daarna begon ik haar te vingeren, ze vond het erg lekker.

Ik ging even door en stopte op een geven moment, ik zei tegen haar dit is mijn eerste keer, OW zei ze, ik ben ook nog maagd, Hun zei ik hoe kan nou zon knappe meid als jij nog maagd zijn, dat zie je straks wel waarom ik nog maagd ben dat wil ik nu niet zeggen kom je straks wel achter! Oké hoe gaan we het doen, ga maar liggen op je rug lieverd, ik ging liggen, ik moest me armen en benen wijd doen, tot me verbazing, pakte ze uit het nachtkastje hand boeien, ze maakte eerst me ene arm vast aan het bed daarna de andere, als laatste werden me benen geboeid aan het bed, waarom doe je dit, zo is het spannender en kan je niet meer vlucht voor je ontmaagding, oké ik vond het wel goed, ze maakte me penis goed stijf en stuurde mijn lul in haar gaatje en begon te neuken, ik kwam als vlot klaar in haar kut, zei kwam ook snel klaar omdat ik haar al goed had gevingerd, daarna maakte ze me los en rusten we uit.

Daarna zei ze zal je me Willen luieren, o zei ik daarom was je nog maagd, ja zei ze, maar hoe kwamen ze er achter dan, omdat ik me kutje toen hellemaal kaal had, de jongens vroegen dus waarom heb je een kaal kutje, aha zo doende, oké zal ik je kutje kaal maken, ja is goed zei ze ik haalde de scheerschuim op, ze zei tegen mij ik heb wel een kwastje waar je makkelijk de scheerschuim kan verdelen, ze pakte het, en ik begon het zaakje in de schuim te zetten en begon voorzichtig te scheren, naar een klein kwartiertje was de boel geheel kaal, daarna vroeg ik aan haar waar heb je de luiers enz, wacht even zei ze ik pak de boel wel even, daar kwam ze aan met een luier, plasticbroekje, Luier pakje en een pyjama met voetjes.

Ze ging liggen, ze deed spontaan haar kont omhoog net zoals een echte baby, ik legde de luier onder haar kont en plakte de luier dicht, daarna deed ik haar het plastic broekje aan, daarna deed ik haar het luierpakje aan en drukte de drukknoopjes tussen aar kruis dicht, daarna trok ik haar de pyjama aan, en sloot de rits.

Ze zei tegen mij ga maar liggen, ik ging dus liggen ik dacht ze gaat met me penis spelen, ik werd weer vast gelegd en ze begon me te pijpen, naar een tijdje spoot ik haar mondje vol. Daarna pakte ze de scheerschuim en begon mijn schaamstreek in te smeren, ik zei tegen haar hoe weet je dat ik ook geluierd wil worden, o gewoon omdat jij het niet vreemd vond dat ik luiers draag te wel ik ze niet nodig heb, aha zo dus, het klopt: Ik draag ook af en toe luiers maar het is wel een geheim dat ik ze draag, aha zegt ze ik heb precies hetzelfde, ik ben erg blij dat ik nu een vriend hebt wie precies Hetzelfde wil, jij bent toch ook dl, ja dat ben ik, daarna begon ze te scheren naar een klein halfuurtje was ik kaal, zowel me penis, ballen en kont waren geheel schaamhaar vrij, wacht even dan zal ik mijn dl spullen ook is pakken, ik had nog een klein pak tena luiers en een luierpakje, de rest heb ik niet.

Marleen zegt dat is geen enkel probleem, ik heb die spullen al een tijd terug gekocht want bij een eerdere relatie, dacht ik dat, die jongen ook van luiers hield, maar was gelukkig niet zo Omdat hij niet zon lekker ding dan jij is, ik bloosde. Ze pakte een luier en ik deed me benen omhoog en ze schoof de luier onder me kont en plakte hem dicht, daarna pakte ze uit haar eigen kast een blauwe plasticbroek, ik moest mijn luierpakje pakken, Marleen zei die moet nodig in de was want die lijkt niet zo fris meer, maar geen ramp ik heb wel een andere voor jou. Ik ging weer liggen en ze deed me de plasticbroek aan, daarna kreeg ik een blauw luierpakje aan, als laatste kreeg ik een nieuwe pyjama met voetjes aan en klaar was ik voor de nacht.

We ging beiden voor de spiegel staan, daar stonden 2 dl baby, we begonnen beiden te lachen, Lieverd ik ben onder tussen al bijna incontinent, althans ik ben er mee bezig, wil jij dat ook, ik aarzelde even maar ik zei dat lijkt mij ook wel wat, oké zei ze, vannacht gaat je pink in het water want dan heb je de volgende dag 100% een natte luier zonder dat je het merkt, ja ja ik geloof dat niet, ze zegt het werkt echt let maar op, zo dadelijk luisteren we naar hypnose tapes en schrijven we het volgende op: ik ben veilig ik mag in me broek doen en dat zon 20 keer per dag, ook drinken we beiden 2 liter water oké we gaan het proberen!

We hebben al die dingen gedaan en gingen het bed in: al snel vielen we beiden in een diepe slaap. De volgende dag werd ik wakker, ik merkte dat me luier nat was, yes ze heeft gelijk het werkt, ook zei werd wakker en had de luier ook nat, zie je schat het werkt wel, over een paar weken heb je hetzelfde effect als mij, maar over dag wil ik droog blijven lukt jou dat nog dan, ja hoor mij lukt dat wel, oké dan gaan we zo door.

Een paar weken later was ik incontinent, alleen nachts, poepen gebeurde er niet, dat was ook niet onze bedoeling! Word misschien vervolgd!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Toiletloze dag Broekplassers en Poepers 10
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
velvetbrat Gelukkige mama-dag Algemeen 1
N Dag luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
luiersinbrabant Laatste dag van het jaar Contact advertenties 10
DiaperedMarc Een hete dag in juli 16+ Verhalen 11
Bedplasser91 De hele dag in een nat gymbroekje..... Broekplassers en Poepers 8
Luier 86 dag/nacht luier VVV 5
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
B Dag iedereen Voorstellen 20
Rik de toeschouwer Hallo iedereen, we wensen jullie een prettige dag toe!!! Voorstellen 14
A Dag. Curaçaonaar Voorstellen 13
L Hele dag als kleintje en mommy/dadd 16+ Board 12
Watermeloen Papa voor een dag voor wie dan ook Voorstellen 4
loodje Apsorin luiers spakken dag nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
daiperke1 enkel luiers en plastic broek da ik elke dag aan heb ook AB/DL Fotos 0
John Herinneringen en Verhalen H 12
L Lotje zegt dag dag Pub 7
Fijnklein Dag allemaal! Voorstellen 13
L Dag allemaal! Even voorstellen... Voorstellen 19
Berth Abri Form S4 dag test Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
account-opgeheven Dag forum! Voorstellen 25
fem boi ideeën voor leuke dag met de kleine Algemeen 1
S prijs verhoging zelfde dag leveren Vragen & Info Shop 9
Ares Internationale dag van het bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Liefmeiske De dag dat ik DL werd D 28
Q Dag allemaal, ik wil mij even voorstellen Voorstellen 12
B Zoek iemand die me elke dag een luier komt omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
quinzy practige dag dankzij de club 16+ Board 1
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
tomson een opwindend gesprekje...en de dag erna.. 16+ Verhalen 6
Ares Wtf van de dag Pub 6
B Dag zonder broek in Colombia AB/DL Fotos 1
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
D Dag lotgenoten! Voorstellen (T) 1
D Dag lotgenoten! Voorstellen 15
Robbert32 Beuningen dag 2 van Nijmeegse Vierdaagse kijken 16+ Verhalen 2
J Zou jij het liefst de hele dag een luier om hebben? Polls 113
D eerste keer hele dag luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
P Na lange nacht en dag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
A Nieuw verhaal: Erika's geweldige dag Broekplassers en Poepers 2
J Meeste bezoekers op een dag halen? Pub 4
martb voorstellen goede dag allemaal ben Voorstellen 5
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
K Grote collectie filmpjes hier ( elke dag update ) AB/DL Filmpjes 3
DL_Michel een Gewone Dag G 0
DL_Michel Verhaal Klaar een Dag in een luier D 1
J dag aanbieding met spectaculaire prijzen Geen luier maar gadgets hardware Pub 1
Similar threads


















































Bovenaan