De dag dat ik DL werd

Liefmeiske

Liefmeiske
Hierbij mijn verhaal, hoop dat het leuk is want dit is mijn 1e verhaal. Veel leesplezier ! Doe mijn best op geen spelfouten, kan zijn er toch hier en daar eentje in zit ;)

De dag dat ik DL werd:
Ik ben een half jaar samen met mijn vriend en op een avond keken wij naar een documantere, genaamd 5extreem. Hierbij gaat het over ABDL. Zelf had ik hier nog nooit van gehoort en moest in eerst instantie ook bij lachen. Ik dacht waarom trek je een luier aan en vind het leuk om verzorgt te worden (dat soort dingen)

Na die documantere is mijn vriend hier een aantal keer over begonnen. Eerst maakte we er een geintje van, maar al snel had ik door dat er meer was. Toen vroeg ik aan hem: Schat vind jij luiers leuk ?. Hij keek mij met geschrokken hoofd aan en zij na een beetje twijvelen 'ja eigelijk wel'. Zelf moest ik ook even het in mij opnemen, maar ik heb gezegt als jij het wil en gelukkig van wordt dan zal ik je hoe dan ook steunen.

De dagen erna heb ik alle mogelijke vragen die je kan verzinnen gesteld aan mijn vriend. Ook heb ik mijzelf hierin verdiept. Toen ik dat weekend bij hem was hebben wij luierbroekjes gekocht. Hij was helemaal blij want hij kon weer een luierbroekje aan!. (Door persoonlijke redenen had hij dit al hele tijd niet gedaan). Zelf dacht ik als ik echt wil weten hoe het is, moet ik zelf ook een luierbroekje aantrekken.

Schat mag ik ook een luierbroekje aan? Hij heel verbaasd kijken, maar tuurlijk lieverd en gaf me een kus. Samen zijn we heerlijk in slaap gevallen. De volgende ochtend vroeg mijn vriend wat ik er van vond. Ik krijg er een fijn en veilig gevoel bij en zeker als jij met je armen om me heen ligt. Had het nooit gedacht maar wil het vaker doen schat. Mijn vriend was op dat moment door het dolle heen, en een vriendin die hem steunt hierin en ook nog eens gezellig mee doet :).

Na een paar keer luierbroekjes, kwam mijn vriend naar mij toe en vroeg of we echte luiers konden gaan halen. Moest hier even overnadenken, maar zij al vrij snel ja. Wij samen luiers halen en de eerste keer vonden we bijde spannend. Hij een luier aan en ik natuurlijk een en toen zijn we heerlijk bij elkaar in de armen in slaap gevallen. Zo fijn gevoel is dat!

Inmiddels kunnen we allebij niet zonder luiers en zijn 14 maanden samen. Dit heeft ons iedegeval dichter bij elkaar gebracht :). De afspraak die we hebben is als je luier aan wilt mag het en als je keertje geen aan wilt is dat uiteraard ook goed. Ook hebben we soms luiersex en dat is echt heel fijn en lekker.

Ben heel blij dat ik er voor gekozen heb om hem te steunen, en het mooiste is we kunnen het samen doen :).

Dit was mijn verhaal groetjes Liefmeiske
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
Re: De dag dat ik DL werd

Echt heel fijn voor jullie ! De meesten van ons zijn namelijk vrij eenzaam in deze 'hobby' / liefhebberij. Ik heb het onlangs ook mogen ervaren om er eens niet in mijn eentje mee bezig te zijn, en dat was super ! Ik zou me geen relatie meer kunnen indenken zonder dat abdl er een rol in heeft.
 

Liefmeiske

Liefmeiske
Re: De dag dat ik DL werd

winnie de poe zei:
Echt heel fijn voor jullie ! De meesten van ons zijn namelijk vrij eenzaam in deze 'hobby' / liefhebberij. Ik heb het onlangs ook mogen ervaren om er eens niet in mijn eentje mee bezig te zijn, en dat was super ! Ik zou me geen relatie meer kunnen indenken zonder dat abdl er een rol in heeft.
Zeker fijn en ja zo iets had ik al begrepen, dat het wel zeldzaam is en dat niet heel veel mensen dit samen kunnen doen. En zelf geloof ik er in dat er voor iedereen wel iemand is ;) dus zal gerust ook iemand voor jou zij en dan kunnen jullie samen abdlen :)
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: De dag dat ik DL werd

Er is niets mooier als samen met je partner luiers dragen! Ook slim dat jullie elkaar de vrijheid geven of jullie wel of niet dragen, want als je tegen je zin overgehaald wordt om toch ook een luier om te doen gaat het je snel tegenzitten denk. Ook ik heb er bijvoorbeeld niet elke keer zin in, no problem ;)
 

Liefmeiske

Liefmeiske
Re: De dag dat ik DL werd

luierfan_boy zei:
Er is niets mooier als samen met je partner luiers dragen! Ook slim dat jullie elkaar de vrijheid geven of jullie wel of niet dragen, want als je tegen je zin overgehaald wordt om toch ook een luier om te doen gaat het je snel tegenzitten denk. Ook ik heb er bijvoorbeeld niet elke keer zin in, no problem ;)
Zeker waar ! We hebben allebij veel plezier er aan :). Ja vind dat wel belangrijk die vrijheid, zelf heb ik soms ook geen behoefte aan een luier en dat snapt mijn vriend gewoon. En sowieso ben ik van mening niet iets doen als je er geen zin in hebt of een geen goed gevoel erbij hebt ;)
 

luiergek1

Beginneling
Re: De dag dat ik DL werd

Leuk verhaal !1

Heel fijn je me zo steunt en we het lekker samen kunnen doen :) ,./
 

Liefmeiske

Liefmeiske
Re: De dag dat ik DL werd

lieve teenerbaby zei:
Leuk verhaal !1

Heel fijn je me zo steunt en we het lekker samen kunnen doen :) ,./
Yeaaah!! ben blij met mijn verhaal. En alsje schat ❤ en is zeker fijn het samen te doen :D. Lovee you ❤
 

Dl-tim

Nieuw lid
Re: De dag dat ik DL werd

wouw.. leuk verhaal. wel geinig om er zo achter te komen dat je vriendje luiers draagt. en mooi dat je het niet belachelijk vindt maar gewoon lekker mee luiert.

groetjes

DL-Tim !1
 

Liefmeiske

Liefmeiske
Re: De dag dat ik DL werd

Dl-tim zei:
wouw.. leuk verhaal. wel geinig om er zo achter te komen dat je vriendje luiers draagt. en mooi dat je het niet belachelijk vindt maar gewoon lekker mee luiert.

groetjes

DL-Tim !1

Hihi dankje voor je reactie :) zeker blij ik achter ben gekomen heeft ons dichter bij elkaar gebracht ! Groetjes Liefmeiske
 

mitchel25

elke dag is nieuwe dag voor een lach
Re: De dag dat ik DL werd

mooi verhaal

en hoop dat jullie nog leuk tijd samen gaan krijgen mooi dingen gaan beleven hier mee !1


groet

kleine-mitch
 

Liefmeiske

Liefmeiske
Re: De dag dat ik DL werd

kleine-mitch13 zei:
mooi verhaal

en hoop dat jullie nog leuk tijd samen gaan krijgen mooi dingen gaan beleven hier mee !1


groet

kleine-mitch
Dankje voor je reactie ! Fijn om te horen dat het een mooi verhaal is :). En hihi moet wel goed komen een leuke tijd en mooie dingen beleven hier. Zelf heb ik het iedegeval naar mijn zin :)

Groetjes Liefmeiske
 

Liefmeiske

Liefmeiske
De dag dat ik DL werd (het vervolg)

Hoi Allemaal,
Hierbij het vervolg van mijn verhaal. Heeft even een tijdje geduurt ivm stage die ik momenteel loop en een drukke tijd.
Hoop dat jullie dit leuk vinden, geniet er van !

Zit ondertussen nu een maand of 7/8 in de luiers en dit bevalt mij heel goed. Door de weeks helaas geen tijd en dus ook vooral in het weekend met luiers bezig. Heb wat dingen uitgeprobeerd zoals luiersex, plasluier en poepluier. Zelf vond ik het laatste geen succes maar de rest geniet ik nog steeds elke keer van.
Samen met mijn vriend had ik het wel eens gehad om in het openbaar een luier te dragen. Allebij wel spannend vonden en toch maar niet gedaan, alleen begonnen we steeds vaker er over te praten.


Na veel wikken en wegen hebben wij toch besloten om een luier te dragen in het openbaar (uiteraard onder een broek). Yeaah :) , we hebben er super veel zin in en vinden het ook spannend. Wij hadden het volgende bedacht: De luiers waren op, dus we zouden naar de abdl shop gaan en daar de luiers afhalen. We gaan dan met de trein en zodra we de luiers hebben doen we er een om.

Zo gezegt zo gedaan :). Wij in de trein op naar de luiers ! Allebij toch wel veel zenuwen maar we zijn er gekomen. Op het moment dat we de luiers hadden waren we toch wel opgelucht en heel blij dat we ze hadden. We hebben de schattige crinkelz besteld ! Op station aangekomen naar een invalidewc gegaan en toen aangedaan. Zooo onwijs spannend dat moment wij de wc uit. Ik had een strakke broek aan, maar door mijn lange jas zag je niks. Bij mijn vriend viel het ook niet op. We hebben allebij een halve dag ongeveer de luier aangehad en zoo veel plezier van beleefd ! Ben heel blij met deze ervaring en heb zeker genoten met mijn vriend. Het viel ook niet op door mensen of zijn raar aangekeken. Denk wij dit wel vaker gaan doen in de toekomst!! Zeker een hele positieve leuke ervaring.

Groetjes Liefmeiske
 

luiergek1

Beginneling
Re: De dag dat ik DL werd (het vervolg)

Liefmeiske zei:
Hoi Allemaal,
Hierbij het vervolg van mijn verhaal. Heeft even een tijdje geduurt ivm stage die ik momenteel loop en een drukke tijd.
Hoop dat jullie dit leuk vinden, geniet er van !

Zit ondertussen nu een maand of 7/8 in de luiers en dit bevalt mij heel goed. Door de weeks helaas geen tijd en dus ook vooral in het weekend met luiers bezig. Heb wat dingen uitgeprobeerd zoals luiersex, plasluier en poepluier. Zelf vond ik het laatste geen succes maar de rest geniet ik nog steeds elke keer van.
Samen met mijn vriend had ik het wel eens gehad om in het openbaar een luier te dragen. Allebij wel spannend vonden en toch maar niet gedaan, alleen begonnen we steeds vaker er over te praten.


Na veel wikken en wegen hebben wij toch besloten om een luier te dragen in het openbaar (uiteraard onder een broek). Yeaah :) , we hebben er super veel zin in en vinden het ook spannend. Wij hadden het volgende bedacht: De luiers waren op, dus we zouden naar de abdl shop gaan en daar de luiers afhalen. We gaan dan met de trein en zodra we de luiers hebben doen we er een om.

Zo gezegt zo gedaan :). Wij in de trein op naar de luiers ! Allebij toch wel veel zenuwen maar we zijn er gekomen. Op het moment dat we de luiers hadden waren we toch wel opgelucht en heel blij dat we ze hadden. We hebben de schattige crinkelz besteld ! Op station aangekomen naar een invalidewc gegaan en toen aangedaan. Zooo onwijs spannend dat moment wij de wc uit. Ik had een strakke broek aan, maar door mijn lange jas zag je niks. Bij mijn vriend viel het ook niet op. We hebben allebij een halve dag ongeveer de luier aangehad en zoo veel plezier van beleefd ! Ben heel blij met deze ervaring en heb zeker genoten met mijn vriend. Het viel ook niet op door mensen of zijn raar aangekeken. Denk wij dit wel vaker gaan doen in de toekomst!! Zeker een hele positieve leuke ervaring.

Groetjes Liefmeiske
Yeahhh deel 2 gebaseert op een leuk stuk uit ons luierleven was ontzettend leuk om te doen samen met jou en voor mij in ieder geval voor herhaling vatbaar daarbij zeer goed geschreven mop trots op <3 :-* :-*
 

Liefmeiske

Liefmeiske
Re: De dag dat ik DL werd ( Deel 2 30-05-2016)

Yeaaah dankje moppie <3 fijn om te horen jij trots op mij :-* ,./ Dankje !! En we gaan vrolijk veder mop met onze luierleventje. Lovee youu xxx Je luiermeisje
 

luiergek1

Beginneling
Re: De dag dat ik DL werd ( Deel 2 30-05-2016)

Liefmeiske zei:
Yeaaah dankje moppie <3 fijn om te horen jij trots op mij :-* ,./ Dankje !! En we gaan vrolijk veder mop met onze luierleventje. Lovee youu xxx Je luiermeisje
Gaan we zeker doen Loveyoutoooo xxx <3
 

mitchel25

elke dag is nieuwe dag voor een lach
Re: De dag dat ik DL werd ( Deel 2 30-05-2016)

zo te zien genieten jullie de met vol tuigen van luier dragen.\

en nieuwe dingen zijn altijd leuk om te proberen en eng ook
maar leuk dat je ander wel vertelt en verslag je van maakt

geniet lekker van samen !1 !1
 

Liefmeiske

Liefmeiske
Re: De dag dat ik DL werd ( Deel 2 30-05-2016)

Jaa dat doen we zeker genieten !! En dankje wel voor je reactie ! Leuk dat je het leuk vind ik er een verhaal van maak :). En we gaan er nog een hele lange tijd van genieten samen !

Groetjes Liefmeiske
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Toiletloze dag Broekplassers en Poepers 10
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
Terry Gelukkige mama-dag Algemeen 1
N Dag luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
luiersinbrabant Laatste dag van het jaar Contact advertenties 10
DiaperedMarc Een hete dag in juli 16+ Verhalen 11
Bedplasser91 De hele dag in een nat gymbroekje..... Broekplassers en Poepers 8
Luier 86 dag/nacht luier VVV 5
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
B Dag iedereen Voorstellen 20
Rik de toeschouwer Hallo iedereen, we wensen jullie een prettige dag toe!!! Voorstellen 14
A Dag. Curaçaonaar Voorstellen 13
L Hele dag als kleintje en mommy/dadd 16+ Board 12
Watermeloen Papa voor een dag voor wie dan ook Voorstellen 4
loodje Apsorin luiers spakken dag nacht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
daiperke1 enkel luiers en plastic broek da ik elke dag aan heb ook AB/DL Fotos 0
John Herinneringen en Verhalen H 12
L Lotje zegt dag dag Pub 7
Fijnklein Dag allemaal! Voorstellen 13
L Dag allemaal! Even voorstellen... Voorstellen 19
Berth Abri Form S4 dag test Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
account-opgeheven Dag forum! Voorstellen 25
fem boi ideeën voor leuke dag met de kleine Algemeen 1
S prijs verhoging zelfde dag leveren Vragen & Info Shop 9
Ares Internationale dag van het bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Q Dag allemaal, ik wil mij even voorstellen Voorstellen 12
B Zoek iemand die me elke dag een luier komt omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
quinzy practige dag dankzij de club 16+ Board 1
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
tomson een opwindend gesprekje...en de dag erna.. 16+ Verhalen 6
Ares Wtf van de dag Pub 6
B Dag zonder broek in Colombia AB/DL Fotos 1
pampervuller Wat kan ik voor leuks gaan doen op mijn vrije dag (geluierd) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
D Dag lotgenoten! Voorstellen (T) 1
D Dag lotgenoten! Voorstellen 15
Robbert32 Beuningen dag 2 van Nijmeegse Vierdaagse kijken 16+ Verhalen 2
J Zou jij het liefst de hele dag een luier om hebben? Polls 113
D eerste keer hele dag luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
P Na lange nacht en dag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
A Nieuw verhaal: Erika's geweldige dag Broekplassers en Poepers 2
J Meeste bezoekers op een dag halen? Pub 4
martb voorstellen goede dag allemaal ben Voorstellen 5
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
K Grote collectie filmpjes hier ( elke dag update ) AB/DL Filmpjes 3
DL_Michel een Gewone Dag G 0
DL_Michel Verhaal Klaar een Dag in een luier D 1
DL_Michel Verhaal Klaar DAG VAN VERANDERING D 0
J dag aanbieding met spectaculaire prijzen Geen luier maar gadgets hardware Pub 1
Similar threads


















































Bovenaan