Verhaal Klaar een Dag in een luier

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 16,7%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 1 16,7%
  • 10

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Annemarieke


Ik ben Annemarieke, een moderne jonge meid van 26 jaar, half lang blond haar, blauwe ogen en een niet al te groot, heel slank en strak lijf. Ik heb naast een algemene SM interesse een grote hobby en dat is het dragen van een luier. Het strakke gevoel om m'n billen en het volle gevoel tussen m'n benen geven mij een enorme kick.

Als ik 's morgens onder de douche vandaan kom en me voor een lekkere lange winkeldag optut, doe ik een normale katoenen luier om en daar overheen een grotere eveneens katoenen luier. Om doorlekken en afzakken te voorkomen trek ik over het geheel twee plastic broekjes aan. Dan doe ik halterloze kousen aan en een wijde rok met daarboven een bloesje waarin m'n kleine borsten de hele dag vrijelijk tegen het satijn mogen wrijven.

Nadat ik m'n haar in een strakke staart heb gebonden en spaarzaam wat make-up heb opgedaan ben ik er klaar voor. Nog even gauw een flinke mok thee en dan met de bus naar het centrum. Tijdens het lopen hoor ik de stof van m'n rok over het plastic van m'n broekje ritselen en door de opwinding die er hierdoor in m'n buik ontstaat, krijg ik een zalig nat gevoel in m'n poes.

Winkelen maakt dorstig, dus het wordt weer eens tijd voor een glas thee en als ik die in het restaurant van een warenhuis genietend heb gedronken, voel ik dat m'n blaas laat merken dat het tijd wordt voor een plaspauze. Ik ga er eens goed voor zitten en laat m'n plas genietend in m'n luier lopen. Ik voel hoe de warme vochtigheid zich door de luier verspreidt en ik voel m'n poes genietend krampen.

Ik sta op en ga verder met shoppen, waarbij ik de nu vochtige luiers lekker tegen m'n billen voel plakken. Ik vind in een boetiekje een mooi rood lambada rokje en ga daarmee een paskamer in, waar ik m'n eigen rok uit en het lambada rokje aan trek. Door de dikke prop om m'n billen is het rokje maar net lang genoeg om m'n broekje aan het oog te onttrekken, tenminste als ik stil sta, want bij elke beweging en dus ook bij elke stap zie je steeds een randje ondeugend onder het rokje vandaan gluren.

Ik wordt hier behoorlijk opgewonden van en besluit het rokje te kopen. Nadat ik het heb uitgetrokken bekijk ik mezelf nog eens goed in de passpiegel en laat nog eens een flinke straal plas in de luier lopen die al goed vol raakt.

Ik voel mezelf zo geil als wat worden en als ik tijdens het aankleden langs m'n tepels wrijf, schieten er vonken door m'n buik en m'n vagina. Door de dikke prop tussen m'n benen kan ik echter niets doen om mezelf van de spanning af te helpen, dus met een om bevrediging gillende klit stap ik de paskamer uit en ga afrekenen.

Buiten is de koele lucht langs m'n verhitte gezicht een verademing, maar het wordt tijd dat ik naar huis ga en wat aan m'n hitsigheid kan gaan doen. Thuis gekomen besluit ik dat ik nog best even kan wachten met klaarkomen, zodat het genot des te groter zal zijn. Ik doe m'n kleren uit en ga in m'n broek op de bank liggen, gewapend met een pot thee en een opwindend boek.

Je begrijpt dat ik in no time weer moet plassen en als ik langzaam m'n blaas leeg laat lopen, voel ik dat ik eigenlijk ook moet poepen. Nou is plassen in een luier niet zo moeilijk, maar met poepen heb ik toch wat meer moeite, dus ik besluit dit maar op te houden.

Maar ja zoals zo vaak, ik kan wel wat besluiten, maar m'n lijf is het daar niet mee eens en de druk wordt steeds groter. Dan moet het maar en ik ga er eens goed voor liggen en voel de brij tussen m'n billen en langs m'n kutje kruipen.

Opgelucht ga ik wat rechterop zitten en daardoor smeer ik het tevens uit over m'n billen. Het wordt nu echt tijd voor een ontlading, m'n hormonen gieren door m'n lijf en m'n vagina schreeuwt om een orgasme. Ik steek m'n hand van voren in m'n plastic broekje en in m'n luier, ik voel de natte luiers en de poep tegen m'n hand en kan net met m'n vingertop bij m'n klit. Als ik die aanraak schieten de vonken door m'n lijf en ik masseer m'n knop als een bezetene, veel tijd heb ik niet nodig, want ik ben zo geil als maar kan.

Het duurt dan ook niet lang of ik kom heerlijk klaar en ik lig nog even na te genieten en over m'n borsten te aaien. Zo even lekker douchen en dan met schone billen tussen de koele satijnen lakens die zo zalig langs je huid wrijven, mmmm, het wordt vast een heerlijke nacht na een bevredigende dag.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
by luiervrouwtje on August 03, 2009, 20:40:08

Geil hoor , ik vind dat ook heerlijk maar ik draag een katoene luier.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DiaperedMarc Een hete dag in juli 16+ Verhalen 11
Bedplasser91 De hele dag in een nat gymbroekje..... Broekplassers en Poepers 8
Rik de toeschouwer Hallo iedereen, we wensen jullie een prettige dag toe!!! Voorstellen 14
Watermeloen Papa voor een dag voor wie dan ook Voorstellen 4
B Zoek iemand die me elke dag een luier komt omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
tomson een opwindend gesprekje...en de dag erna.. 16+ Verhalen 6
J Zou jij het liefst de hele dag een luier om hebben? Polls 113
J Meeste bezoekers op een dag halen? Pub 4
DL_Michel een Gewone Dag G 0
D een Regenachtige Dag 16+ Verhalen 0
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan