Derde rad aan een wagen deel 1 t/m 3

hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 4,3%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 8,7%
  • 8

    Stemmen: 2 8,7%
  • 9

    Stemmen: 4 17,4%
  • 10

    Stemmen: 14 60,9%

  • Totaal stemmers
    23

werni

Gewaardeerd Lid
hoe het begon

Heb vannacht slecht geslapen. Liggen piekeren en tegen de ochtend pas in slaapgevallen. Werd gewekt doordat de bel ging. Toen ik beneden kwam zag ik de postbode net weglopen met een pakje in zijn hand. “Laat maar gaan!” denk ik. “Voordat ik de deur van slot heb is hij toch al verdwenen.” Ik zet koffie en verbaas me over het feit dat het al 11 uur is. Niets voor mij om zo lang te liggen.
Met een mok koffie in de hand open ik de tuindeur en stap alleen gekleed in een sportbroekje, die ik snel had aangetrokken toen de bel ging, naar buiten.

Ik loop langzaam de tuin in, terwijl de avond en nacht nog eens in revue passeren.
Ik was gisteravond op een verjaardagsfeestje bij de buren geweest. Valerie was jarig en had wat vrienden en vriendinnen uitgenodigd. Ik ken Valerie al jaren. Wij fietsten altijd samen naar de middelbare school. Daarna zijn wij ieder een andere opleiding gaan doen.
Het gezamenlijk naar school fietsen heeft toen plaats gemaakt voor samen in het weekend stappen. Pikken onderweg dan Valerie’s vriendin op. Iets wat wij nu al een tijdje doen.
Een van zelf sprekendheid.

Halverwege de avond nam Valerie het woord. Ze liet ons weten dat het niet alleen feest was vanwege haar verjaardag maar ook vanwege haar verkering met Dore. Dit bericht sloeg bij mij in als een bom. Ik was totaal van slag en reageerde geschokt. Natuurlijk had ik weleens gezien hoe ze elkaar knuffelden. Heb daar nooit wat achter gezocht. Meisjes doen dat nu eenmaal makkelijker dan jongens. Ik voelde de grond onder mijn voeten verdwijnen. Besloot al snel om naar huis te gaan. Ben zonder iets te zeggen het huis uitgeglipt. Thuis direct naar bed gegaan. Ik woon alleen. Mijn vader is overgeplaatst naar het zuiden van het land en mijn ouders hebben daar een huis gekocht. Vanwege mijn studie ben ik hier blijven wonen. Heb vannacht iedereen horen weggaan. Kon de slaap maar niet vatten. Baalde van mijzelf. Vond dat ik me aanstelde. Kan mijn reactie totaal niet plaatsen. Ben verward.

“Goedemorgen!” verrast kijk ik op en zie ik Valerie tussen de struiken die onze tuinen scheiden komen. Ze heeft een pakje in haar hand. “Heeft de postbode bij ons afgegeven!”
Ze overhandigt mij het pakje en kijkt mij onderzoekend aan. Ik bloos en met trillende handen neem ik het pakje in ontvangst. “Wat is er met jou?” vraagt Valerie terwijl ze mij met haar hand door het haar streelt. Tranen wellen op in mijn ogen. “NNNNiets!”stotter ik. Maar daar is Valerie niet tevreden mee. “Jawel! Ik zie van wel!” “Gisteravond was je ook zo in eens vertrokken. Je hebt mij niet eens gefeliciteerd? Niets voor jou!” “Ik weet het niet!” Hakkelend en stotend doe ik mijn verhaal. “Ik weet niet wat mij overkomt. Het gebeurd en ik kan het niet stoppen!” beëindig ik mijn woorden vloed.

Valerie kijkt serieus, dan verschijnt er een lief lachje om haar mond. “Ben je jaloers?” Ze kijkt mij aan terwijl ze mijn hoofd met twee handen vast pakt dwingt ze mij haar ook aan te kijken. Ik knik. “Gisteravond merkte ik geloof ik pas hoe graag ik je mag. Ons contact was zo van zelf sprekend.. En nu…” mijn woorden verstommen in een zacht gesnik. Valerie drukt mij tegen zich aan. “Ik ben bang je te verliezen!” hakkel ik nog. Na een poosje maak ik mij los. “Ik wil alles voor je doen!” stamel ik. Valerie kijkt mij verrast aan. “Alles?” vraagt ze indringend. Ik knik. Valerie glimlacht. “Dat is veel! Je weet ik ben veel eisend!” Verbaast kijk ik haar aan. Haar reactie is geen directe afwijzing. Gloort er hoop? Haar ogen schitteren terwijl ze mij indringend aankijkt.
Zie nu pas hoe mooi die ogen zijn. Zou er in willen verdrinken. Wil haar smeken maar mijn keel is te droog en weet niets te zeggen.
“Kom vanavond bij Dore en mij eten. Praten we dan verder.” Ze draait zich om en loopt weg. Bij de struiken draait ze zich om. “Ik mag jou ook graag, maar denk er goed over na!” Ze verdwijnt door de struiken. Hoor haar nog zeggen: “Zes uur is het eten klaar!” Dan hoor ik de deur bij haar dichtslaan en op slot gedraaid worden.

De dag verloopt traag. Mijn gevoelens worden heen en weer geslingerd. Spanning en afwijzing. Vindt het idee heel spannend. Wat zou ze van mij verlangen en hoe kan ik zo gek zijn mezelf zo aan te bieden?
Klokslag zes uur baan ik mij een weg tussen de struiken. Dore staat in de keuken en begroet mij hartelijk. Ik word aan tafel uitgenodigd. Valerie opent een fles wijn en schenkt in.
“Proost!” zeg ik. “Op jullie gezondheid en dat jullie gelukkig mogen zijn samen!” Ik neem een flinke slok. Wij eten macaroni en een heerlijke salade.. Er wordt niet veel gesproken.
Wanneer de laatste klaar is met eten haalt Dore de borden weg en schenkt Valerie nog eens bij. “En….wil je nog steeds alles voor mij doen?” vraagt ze terwijl ze aan haar glas nipt.

Dore komt er weer bijzitten en kijkt mij gespannen aan. Ik knik. “Hoe ziet dat er uit?”
Ik haal mijn schouders op. “Wat je wilt?” Dore lacht en kijkt mij aan. “Enig idee wat Valerie wil?” “Denk het niet.” Reageert Valerie. “Is hij te naïef voor!” Dan verandert haar blik. “Je bent zeker?” Ze kijkt mij strak aan. Ik knik. “Okay, kleed je helemaal uit!” Ik kijk haar verbaasd aan. De dames kijken mij gespannen aan. “Ja maar…..” Maar Valerie wil geen “ja maar” horen. “Je doet toch alles voor mij?” Ik sta op en kleed mij uit. Als ik naakt in de kamer sta staan Dore en Valerie op en lopen keurend om mij heen. Hun handen betasten mijn borstkast, rug, billen, buik. “Mmmm”hoor ik Valerie zeggen. “Weet je” en dan begint ze te vertellen; dat Dore en zij erg gek op elkaar zijn.

Naast de liefde hebben ze veel gemeen. Zo vinden ze de meeste mannen maar niks. Stoer macho gedrag en weinig diepgang. Altijd maar praten over voetbal, auto’s, politiek en opscheppen over vrouwen. Dore en Valere fantaseren over hoe het zou zijn een man te onderwerpen, te kleineren en te vernederen. Ze hadden het er al eerder over gehad hoe het zou zijn mij te onderwerpen. “Mmmm…een lekker kontje heeft hij!” hoor ik Dore zeggen terwijl ze mij in mijn billen knijpt. Valerie lacht “Doet mij denken aan zo’n 10 jaar geleden. Heb hem toen voor het eerst in zijn blote kont gezien!”

Ik kleur terwijl de herinnering terug komt. Mijn ouders waren toen al vaak dagen van huis. Ik logeerde dan bij de buren. Speelde met Valerie en Kim. Gedurende drie weken tijdens de zomervakantie was ik dat jaar bij hun. Ik plaste toen nog vaak in bed. Ondanks dat ik al twaalf jaar was. Kreeg ’s nachts nog een luier om. De buurvrouw deed het in begin heel discreet. Volgens mij wisten de buurmeisjes er niets van af. Ze lieten het in ieder geval niet merken. Op een regenachtige ochtend zaten wij ons te vervelen. De meiden wilden vader en moedertje spelen. Maar ik had daar geen zin aan. Was ze aan het plagen.Het plagen werd klieren. De buurvrouw had mij al een paar keer gewaarschuwd. Zonder resultaat. Op het laatst was ze het zo zat dat ze mij in mijn kladden pakte en mij over haar knie legde. Ik droeg een trainingsbroek. Met een eenvoudig gebaar werd die naar beneden getrokken. Ik kreeg in het bijzijn van Valerie en Kim een ongenadig pak voor mijn kont. Mijn genade kreten hielpen niet. Ze stopte toen ik beloofd had lief mee te spelen. Ze stelde de meiden voor dat ik een baby was waar zij op moesten passen. “Die rol is hem op het lijf geschreven. “Kijk maar eens in zijn kast op zijn kamer!” De meiden renden naar boven om even later triomfantelijk met een pak luiers beneden te komen. De meiden hebben mij drie dagen als een baby behandeld. Eerst vond ik het vernederend maar gaande weg kon ik er ook van genieten. Soms dagdroom ik er nog wel eens over.

Ik word abrupt uit mijn gedachten gerukt door een tik voor mijn kont. “Zou hem ook weleens in een luier willen zien rondlopen!” hoor ik Dore zeggen. Valerie trekt een kast open en toont enthousiast een pak luiers. “Vanmiddag bij de apotheek gehaald!”lacht ze.
“Maar eerst straf voor zijn onbeschofte gedrag van gisteravond!”
“Onbeschoft? Vond het meer een reactie van een verwend kind.” Meent Dore. “Dus over de knie!” Dore gaat zitten en met een gebaar maakt ze mij duidelijk wat ze van mij verwacht.

Ik moet over haar knieën gaan liggen. Ik loop naar haar toe en wil mij bukken om te gaan liggen. “Andere kant! Zou toch zonde zijn als je niet van mijn sterkste hand zou kunnen genieten?”
Ik ga liggen en krijg meteen een stevige pets voor mijn kont. “Geef antwoord als je wat wordt gevraagd!” Snel zeg ik “Ja” meteen gevolgd door nog een pets: “Ja Dore!” zul je bedoelen.
“Wil je mij een pollepel geven?” Deze vraag was niet voor mij bedoeld maar voor Valerie.
Die loopt naar de keuken en komt even later terug en overhandigd de pollepel zwijgend.
Zonder er bij na te denken flap ik eruit: “Alsjeblieft Dore. Dankjewel Valerie!” Er volgen direct een serie tikken. “Wise guy!” Hoor ik Dore zeggen terwijl deze behendig de pollepel hanteert. “Au,au!” kreun ik zonder veel resultaat.

Dore houdt mij in een stevige greep waardoor ik de slagen niet kan ontwijken. “Nu ik!” hoor ik Valerie zeggen. Ik wordt gesommeerd om op te staan. Als een klein kind sta ik met tranen in mijn ogen over mijn geteisterde kont te aaien. Valerie gaat zitten en pakt mij bij de hand en dirigeert mij over haar schoot. Ze streelt mijn billen. Voelt aangenaam ondanks de tuchtiging. “Kijk nou toch eens wat Dore gedaan heeft!”hoor ik haar zeggen. “Heb je al wat geleerd van je straf?”vraagt ze.
“Dat ik lief moet zijn?” klinkt het aarzelend uit mijn mond. “Mmmm, fout antwoord!” Valerie geeft mij een paar klappen met de blote hand. “Zal je helpen! Heeft met gisteravond te maken!” Na de klappen streelt ze mijn billen. “Dat ik niet zonder afscheid nemen mag weglopen?” vraag ik kleintjes. “Nou bijna goed! Dat gold voor gisteravond. Die regel is nu veranderd in dat je niets mag doen zonder onze toestemming!” Haar hand glijdt via mijn billen naar mijn kruis. Ze masseert even mijn ballen. “Begrijp je!” Het voelt heerlijk en ik zwijmel weg. Nog nooit eerder heeft een meisje mijn piemel aangeraakt. Plotseling schrik ik op wanneer ze mij weer voor mijn kont slaat. “En altijd antwoorden en netjes met twee woorden spreken. Valerie pakt de pollepel en leeft zich uit op mijn kont. “Au, au!!!”jammer ik. Eindelijk stopt ze. Mijn kont staat in vuur en vlam.
Valerie geeft aan dat ik op mijn knieën tussen haar benen moet gaan zitten. Ze legt mijn hoofd in haar schoot en streelt mijn haar.

Na een tijdje zo gezeten te hebben dwingt ze mij haar aan te kijken. “Als je verder lief bent zul je nooit meer zo’n straf krijgen! Maar als je stout bent…” ze is even stil om vervolgens haar betoog te vervolgen “krijg je nog meer. En…je haalt dan zelf de pollepel op! Jij weet tenminste wat je dan moet zeggen!” Ik hoor Dore lachen. “Doe hem maar een luier om Dore en verzorg zijn billetjes. Zo te zien heeft hij last van luieruitslag.” Aan haar gelach te horen vindt ze zich zelf erg grappig. Ze zegt mij om op de eettafel te gaan liggen. “Voetjes plat op tafel!” klinkt het kleinerend. Er wordt een luier uit het pak gehaald en Valerie pakt ook talkpoeier en een plasticbroek. Even bestuderen ze hoe de luier om moet. “Deze grote luiers hebben vier plakkers!”constateren ze. Dan moet ik mijn kont omhoog doen en wordt de luier er onder geschoven. Na mijn billen en kruis gepoeierd te hebben wordt de luier dicht gevouwen en met de plakkers strak dicht geplakt. Daarna wordt de plasticbroek via mijn enkels en benen omhoog geschoven. Ik moet gaan staan zodat de plasticbroek over de luier geschoven kan worden. Tevreden bekijken de meiden het resultaat. Hun handen glijden over het zachte plastic. “Inderdaad een mooi gezicht!” zegt Dore tegen Valerie.

de buurtjes nemen de controle over

Ik krijg opdracht koffie te zetten. Naar een paar korte instructies verdwijn ik naar de keuken. Tot mijn grote opluchting zie ik dat de rolgordijnen naar beneden zijn. Kan niemand mij van buitenaf zien. Ik volg de instructies die ik meegekregen heb en vind de koffie in het kastje en doe de benodigde schepjes koffie in het door mij vervangen filterzakje. Niet lang daarna loopt de koffie door. Ik pak ondertussen 3 mokken en loop de kamer in om de meiden te vragen hoe ze hun koffie drinken. Ik laat de keukendeur open staan. “Alles d’r op en d’r aan!”krijg ik te horen. “Maar wie zegt dat jij ook koffie mag?” Ik kleur van schaamte. Realiseer me dat ik in een situatie ben waarin ik niets meer te zeggen of te beslissen heb.

“Ben jij toch veel te klein voor? Jij moet nog aan de borst!” Dit zeggende wrijft Valerie over haar borsten.
Ik kleur nog meer. Voel mij verlegen en opgewonden tegelijk. Ook Dore masseert haar borsten. Sensueel en uitdagend kijken de vrouwen mij aan. Langzaam knopen ze de knopen van hun blouse open en komen hun borsten te voorschijn. Parmantig steken ze naar voren nog deels gehuld in een pikante bh. Ik slik en weet niet hoe ik moet kijken. Vaak stiekem van gedroomd om hun borsten te mogen zien. Hun handen gaan naar achteren en met een handige beweging ontsluiten ze de haakjes . Ik slik en kleur nog meer. Weet niet hoe te kijken. Mijn ogen gaan als door een magneet aangetrokken van de ene naar de andere. “Kom eens op je knietjes voor ons zitten!” Gehoorzaam kniel ik tussen ze in. Dore en Valerie schuiven wat naar voren en bukken zich. Hun borsten zijn vlak bij mijn gezicht. Om beurt drukken ze hun borsten in mijn gezicht. De zachte tere huid voelt weldadig aan. Dore drukt haar hard geworden tepel in mijn mond. “Zachtjes zuigen!” hoor ik haar zeggen.

Mijn ene hand zoekt contact met de vrije borst van Dore en mijn andere hand zoekt de borsten van Valerie. Ik streel ze zacht. Valerie trekt zich iets terug. Ik voel hoe haar voet het plastic in mij kruis streelt. “Lekker, schatje?” “Mmm heel lekker Valerie!” kreun ik. Dore geeft mij te kennen om voor hen op mijn rug te gaan liggen. Valerie streelt mijn hoofd met haar voet. Ze houdt hem voor mijn mond en geeft mij opdracht haar tenen te likken en er op te zuigen. Dore wrijft over mijn kruis. De opwinding in mijn lijf zwelt aan. “Heerlijk zo’n ventje die alles voor ons wil doen! Dat wil je toch?” Natuurlijk wil ik dat. Zeker nu! Voor het eerst geniet ik er met volle teugen van.
Valerie is naast mij gaan zitten. En drukt haar borst in mijn gezicht. Dore voert het wrijven op. Heftig schokkend kom ik klaar terwijl Valerie mijn hoofd tussen haar borsten blijft drukken. Nog nooit voelde het zo intens. Met tranen in mijn ogen kijk ik Valerie aan. Ze glimlacht en kust mijn voorhoofd. “Zo en nu koffie! Neem er zelf ook één!” Nog enigszins wankel sta ik op. Voel mij gelukkig. Moet lachen om mijzelf. “Kijk hoe ik er bij sta! En dat maakt mij gelukkig?”

Even later stap ik de kamer in met drie mokken koffie. Valerie en Dore hebben zich weer gefatsoeneerd en zitten op de bank. Ik moet aan hun voeten gaan zitten. Er wordt niet veel gezegd. Zo nu en dan strelen ze mijn borstkast en mijn kruis met hun voeten terwijl ze aan hun mokken nippen.
Algauw krijg ik het gevoel te moeten plassen. Heb ik vaker wanneer ik een orgasme heb gehad. In mijn naïviteit zeg ik dat ik naar de wc moet. Dore lacht. “Sta maar op!” Ik ga staan en wil naar de wc lopen. “Plas in je luier!” Nu door het orgasme de spanning uit mijn lijf is dacht ik dat het spel afgelopen was. Mis dus. Sta ik daar voor de dames en krijg opdracht om in een luier te plassen. Ik voel mij alweer kleuren. Baal daar van. Valerie vindt het echter mooi. “Zie hem toch weer mooie blosjes op de wangetjes krijgen!” Dore pakt de nog voor handen liggende pollepel op en streelt er zachtjes de binnenkant van haar hand mee.

De boodschap is duidelijk. Kost eerst wat moeite maar algauw voel ik de warmte van de urine. Het vocht verdwijnt in de luier die zwaarder en zwaarder wordt.
De lachende gezichten van Valerie en Dore zorgen er voor dat ik mij nu echt een klein kind voel. De dames genieten er zichtbaar van. “Wat schattig!” lacht Dore. “Wist niet dat ik dit zo leuk zou vinden!” “Zal mama straks vragen of de boks weer in de kamer kan komen te staan!” lacht Valerie. De woorden dringen vertraagd bij mij naar binnen. ‘Haar moeder, straks’ “Jéé,” gonst het door mijn hoofd. “Dan komt Kim zo ook thuis!!!” Kim heeft er altijd al een handje van gehad om mij te plagen. Heeft mij jaren gepest met onze belevenis in die beruchte vakantie. Ze was daar eindelijk van af. En nu…..straks komt ze thuis en dan sta ik daar in een natte luier. “Kim kan hem zo wel verschonen!” Alsof Valerie gedachten kan lezen. “Ik weet zeker dat ze hier van geniet. “Daar zul je ze al hebben!” Wij horen een auto tot stilstand komen. Even later gevolgd door dichtslaande deuren. Het geklik van naaldhakken en de steeds luider wordende stemmen bevestigen het vermoeden. Sleutel wordt in het slot gestoken en even later horen wij stemmen in de gang. Ik kijk angstig naar Valerie, die mij de hele tijd observeerde.

Ik wil haar smeken. Maar het is al te laat. De kamerdeur gaat open en luidruchtig komen Kim en haar moeder binnen. Dan verstommen ze. Verbaasd kijken ze naar mij. Van mij naar Valerie en Dore. Dan schiet Kim in de lach. “Wat heeft dit te betekenen?” vraagt de buurvrouw. Om haar lippen verschijnt een sirene lach. Valerie vertelt in geuren en kleuren wat er die dag is gebeurd. Kim loopt keurend om mij heen. Ze zegt niets. Lacht alleen maar en betast mij.
Ze gaat recht voor mij staan terwijl haar hand over de plasticbroek glijdt. Ze kijkt mij doordringend aan. “Welcome home!” klinkt het.
Beschaamd buig ik mijn hoofd. “Kim wel aankijken als ze tegen je praat!” zegt ze terwijl ze mij de kin pakt en mij dwingt haar aan te kijken. Haar ogen stralen. “Schenk nog even koffie in!” krijg ik te horen. Ik pak de lege mokken en verdwijn naar de keuken. Wanneer ik in de keuken ben hoor ik de buurvrouw roepen dat er in het rechtse aanrechtkastje een limonadeglas staat en rietjes. “Maak maar een lekkere ranja voor je zelf!” lacht ze.

Even later zit ik weer op mijn plekje op de vloer voor de bank. De buurvrouw houdt het glas voor mij terwijl ik kleine teugjes moet nemen van mijn ranja. Wanneer de koffie op is neemt Valerie het woord. Ze stelt dat ik van haar ben, maar dat de anderen met mij mogen doen wat ze willen, mits mijn gezondheid en welzijn er niet onder lijdt. Ze stelt voor om een contract te maken die wij allemaal moeten ondertekenen. Even later teken ik met bibberende handen het contract waarin ik stel geheel vrijwillig mij over te geven aan Valerie. Valerie en Dore tekenen het contract en verklaren daarmee akkoord te gaan dat ik hun toebehoor en daar verantwoordelijkheid voor dragen. Kim en de buurvrouw krijgen het recht om zorg voor mij te hebben in de ruimste zin van het woord mits mijn gezondheid en welzijn niet geschaad wordt. Eenmaal per week zal de situatie geëvalueerd worden en krijg ik het recht om het contract af te kopen.

De afkoopsom wordt gesteld op 50 klappen met de pollepel per contractant.
Wanneer de handtekeningen staan bespreken de dames hoe mijn zorg en welzijn eruit gaat zien. Ze brengen mijn dagelijkse leven in kaart en schrappen de dingen die ze niet belangrijk vinden.
Zo wordt er besloten dat ik voorlopig bij hun in kom wonen. Ik krijg de gelegenheid om mijn scriptie te schrijven over mijn afstudeerproject. Wanneer het nodig is voor mijn studie kan ik gaan en staan waar ik wil. Ook krijg ik de vrijheid om mijn ouders te bezoeken. Mijn bijbaan mag ik aanhouden. Na afronden van mijn studie wordt verder gekeken hoe we verder gaan. In principe krijg ik opdracht om mij in te zetten werk te zoeken in mijn directe omgeving. Geen onmogelijke opgave. Mijn bijbaan is voortgekomen uit een stage en ik ben al gevraagd of ik vast in dienst wil komen.

Wanneer het beeld duidelijk is krijg ik opdracht om wat voor mijn verzorgsters in te schenken. Wanneer ik twee glazen witte en twee glazen rode wijn heb ingeschonken mag ik ook nog een glaasje limonade voor mijzelf maken. Kim geeft mij opdracht door de kamer te kruipen. “Staat hem nog steeds goed! Zie dat luierkontje leuk waggelen!” De andere dames vallen instemmend bij. “Wordt tijd dat je hem gaat verschonen voor de nacht Kim!”Dat was niet aan dovemans oren gezegd. Kim staat direct op en pakt een luier en de spulletjes. “Kom baby, op de tafel met je!” Ik ga liggen terwijl iedereen om de tafel komt staan. De plasticbroek wordt omlaag getrokken. Kim laat hem echter om mijn enkels zitten. De plakkers worden losgemaakt en de natte luier verwijderd. Daar lig ik in mijn blootje, alleen de plasticbroek om mijn enkels. Handen strelen mijn borst en tepels terwijl Kim met doekjes mijn kruis en billen schoonmaakt. Het mist zijn uitwerking niet. Ik krijg een erectie die algauw de aandacht van mijn verzorgsters opeist. Kim pakt mijn piemel beet terwijl ze hem giechelend masseert. “Voorlopig moet je hem regelmatig op geilen, maar zorg ervoor dat hij niet klaarkomt!” zegt de buurvrouw. Haar dochters en Dore kijken haar vragend aan. “Maakt hem sneller totaal onderdanig. Laat hem hunkeren!” zegt ze. “En jij…” ze pakt mij bij de kin en kijkt mij dwingend aan “Jij mag jezelf niet aftrekken! Begrepen!”

Ik moet de nacht doorbrengen op een matras bij Valerie en Dore op de kamer. Het duurt een geruime tijd voor dat ik de slaap kan vatten. Hoor Valerie en Dore nog een poosje met elkaar smoezen. Zo nu en dan onderbroken door gegiechel. Naar verloop van tijd is het echter stil. Hoor ik alleen het ritme van hun ademhaling.
Het gebeuren heeft veel indruk op mij gemaakt. Merk tot mijn verbazing hoe opwindend ik het vind. Uiteindelijk val ik echter toch in slaap.
Ik weet niet hoelang ik geslapen heb als de wekker afloopt. Veel te kort, dat zeker.
Moeizaam doe ik mijn ogen open en zie hoe Valerie en Dore elkaar een kus geven en een goedemorgen wensen. Ze rekken zich uit en langzaam realiseren ze zich weer dat ze niet alleen op de kamer zijn. Ze kijken naar mij terwijl hun armen zich boven hun hoofd uitrekken.

“De kleine is ook al wakker!” Valerie komt naar mij toe en slaat het dekbed weg. Teleurgesteld constateert ze dat ik nog droog ben. Ze loopt naar Dore en fluistert haar wat in het oor. Dore lacht en volgt Valerie naar de badkamer. Na een poosje wordt ik opgehaald.
Op de wastafel staat een glazenkan. Royaal gevuld met geel vocht. ‘Urine’ schiet het door mijn hoofd. Valerie trekt mijn plasticbroek naar beneden. Dore pakt de kan en komt naar mij toe. “Trek je buik in!” commandeert ze. Haar linker hand trekt de rand van mijn luier iets naar haar toe. Dan schenkt ze voorzichtig de urine in mijn luier. Als de luier aan de voorkant verzadigd is, doet Valerie hetzelfde aan de achterkant. De kan wordt tot de laatste drup leeg geschonken. “Babi’s zijn ’s morgens nat!” lacht Valerie. terwijl mijn plasticbroek weer opgetrokken wordt. “Denk je nog eens aan ons!” Ik krijg bevel om weer in bed te kruipen en te wachten tot de buurvrouw mij komt halen. Op de wekkerradio zie ik dat het zeven uur is. Valerie en Dore kleden zich aan. Ze kussen mij en wensen mij een fijne dag. Mij in verwarring achter latend. Voel mij vies maar ook opgewonden. Toch val ik weer in slaap.

“Dag kereltje van mij!” Ik voel de kou over mijn lichaam wanneer het dekbed wordt weggetrokken. “Je luier heeft gelekt!” slaperig kijk ik in het gezicht van de buurvrouw.
Langzaam realiseer ik mijn situatie. Schaam mij kapot zo in een natte luier aan de voeten van de buurvrouw te liggen. “Kom maar gauw dan zal ik je verschonen.” Ik volg de buurvrouw naar de badkamer. Ze kleed me helemaal uit en zet mij in het ligbad. Als een klein kind wast ze mij en droogt mij daarna af. Haar taalgebruik is ook aangepast. Ik voel mij opgelaten maar durf niets te zeggen. Even later lig ik op tafel om een schone luier om te krijgen. De buurvrouw schuift er een onder mij. Dan kust ze mijn buik. “Vindt mijn baby’tje dat lekker?” vraagt ze. Overbodige vraag. Mijn lid danst van plezier op en neer. De buurvrouw pakt hem beet en likt mijn ballen, Langzaam gaat ze met haar tong naar boven. Waar ze algauw de gevoelige plekjes weet te beroeren. Ik grom en kreun van plezier. Net als ik denk klaar te komen stopt ze en doet mij de luier om. Ze kijkt mij triomfantelijk aan maar zegt niets. Langzaam ebt het gevoel weg. De buurvrouw doet mij een T-shirt aan.
Alleen gekleed in een luier, plasticbroek en T-shirt moet ik aan tafel gaan zitten. Ze voert mij een bord pap.
Na het eten krijg ik opdracht om naar mijn huis te gaan en aan mijn scriptie te werken. Voor ik vertrek geeft ze me te verstaan hard te werken. Fouten worden niet getolereerd. “Neem je werk mee hierna toe zodat ik het kan controleren!”
Ze geeft mij de sleutel en ik vertrek via onze achtertuinen naar mijn huis.

Hoezo fouten worden niet getolereerd. De buurvrouw kan dan wel drie dagen Nederlandse les geven op een havo, maar Technisch Economische Sociale Wetenschappen is andere koek.
Ik moet lachen en stap monter mijn huis in. Kan het niet laten mij zelf even in de spiegel te bewonderen. Ziet er wel komisch uit zo gekleed in luier en plasticbroek. Nu zie ik pas de tekst op de achterkant van het shirtje. ‘Babe’ staat er met grote roze letters. Ga daarna direct naar boven. Durf zo niet de huiskamer in te gaan. Veel te bang dat iemand mij vanaf straat ziet.
Algauw ben ik geconcentreerd met mijn scriptie bezig. De tijd vliegt en ben mij nauwelijks bewust van mijn omgeving.

Dan hoor ik de trap kraken en komt de buurvrouw met een thermoskan en een mok de kamer in. “En, lukt het een beetje?” vraagt ze belangstellend terwijl ze de kan en de mok op mijn bureau zet. En na mijn bevestiging: “Mooi! Je moet wel goed drinken. Over anderhalf uur kom je om te eten en heb je de kan leeg gedronken.” Ze schroeft de dop los en schenkt mij een kop dampende thee in. Ze draait zich om en loopt weg. In de deuropening bedenkt ze zich en draait zich om “Oh ja, als je een schone luier nodig hebt moet je er netjes om komen vragen. Ik of één van de meiden zullen je dan verschonen!”
‘Oeps’ Deze opmerking voert mij weer terug naar de realiteit van het moment. Was zo in mijn werk opgegaan dat ik even de binding verloren had. De buurvrouw glimlacht en verdwijnt. Hoor de treden kraken onder haar voeten, een deur dichtslaan en het is weer stil in huis. Ik pak de mok en begin er aan te nippen. De thee smaakt goed. Ben echter de concentratie kwijt.
Voel de prop tussen mijn benen terwijl mijn vrije hand het plastic streelt. Dat voelt fijn. Ik zwijmel weg. Geniet van het gevoel en mijn gedachten. Gedachten die terug gaan naar de afgelopen avond en nacht. Gedachten die mij opwinden en mijn fantasie prikkelen. Het fijne gevoel wint het van de verbazing dat ik zelf nu fantaseer om door de vrouwen vernederd en gekleineerd te worden.

Met trillende handen schink ik nog een mok thee in. Deze thermoskan is zeker goed voor drie mokken. Mijn inspiratie is verdwenen. Of moet ik zeggen heeft plaatsgemaakt voor een nieuw soort inspiratie. Ik wrijf stevig over de plasticbroek en fantaseer dat ik in mijn luier plas.
Voelde gisteren best aangenaam. Ik ga staan en ga iets door de knieën en begin te persen.
Door de erectie lukt het in eerste instantie niet. Maar naar een poosje voel ik de warmte van mijn urine op mijn huid en in de luier trekken. Een aangename sensatie. Ik ga op bed liggen en betast de warme plasticbroek. Ik word geiler en geiler en juist als ik op het punt sta klaar te komen gaat de deur van mijn slaapkamer open en staan Valerie en Dore in de deuropening.
“Wat ben jij aan het doen!” klinkt het streng. Ik schrik en weet geen woord te zeggen.
Voel me betrapt. Krijg echter weinig tijd om na te denken. Ik word van het bed getrokken en voor ik het weet lig ik over de knie bij Valerie. Een stevig pak voor mijn kont volgt spoedig daarna. Regelmatig slaat haar hand van de enen bil naar de andere. Dore pakt een liniaal van mijn bureau en reikt die Valerie aan. “Probeer dit eens!” Waren de tikken met de hand al stevig nu lig ik al gauw als een klein kind te spartelen en om genade te smeken. “Dat zal je leren om van je pikje af te blijven!” besluit ze de afstraffing. De luier wordt weer omhoog getrokken, gevolgd door de plasticbroek. Ik krijg opdracht mee te komen en mijn scriptie mee te nemen.. Het is etenstijd.

Bedremmeld loop ik achter de dames aan. De tuin door, de keuken in en dan de kamer. Verschrikt blijf ik echter in de deuropening staan. Mijn mond zakt open van verbazing.
In de hoek van de kamer is een boks geplaatst. In de boks liggen allerlei babyspeeltjes.
Ik kan raden wat hier de bedoeling van is. “Zie hem onnozel kijken!” hoor ik Kim zeggen die al samen met haar moeder aan tafel zit. Valerie en Dore draaien zich om en lachen mij uit.
“Dat is jouw plekje hier in de kamer. Tenzij anders zeggen heb je daar plaats in te nemen. Begrepen!” Valerie trekt haar wenkbrauwen iets op en kijkt mij streng aan. Haar blik geeft duidelijk weer dat ze maar één antwoord verwacht. Gedwee knik ik “ja”. Aan het hoofd van de eettafel staat een stoel met leuningen. Op de zetel ligt een stuk plastic. Ik krijg te horen daar te gaan zitten. Ik moet mijn armen op de leuningen leggen. Valerie en Dore pakken ieder een sjaaltje en binden mijn polsen vast aan de leuningen. De buurvrouw smeert tweeboterhammen met pindakaas en snijdt deze in kleine blokjes. Duidelijk dat deze boterhammen voor mijn bestemd zijn. Ik lust helemaal geen pindakaas. Juist als ik wil protesteren wordt mij het eerste stukje in de mond gedrukt. Ik spuug het meteen uit.

“Ik lust geen pindakaas!” Helaas is dat geen nieuws voor hun. “Weten we toch? Maar wij zullen je leren te eten wat de pot schaft. Een extra service. Zullen je afleren een zeikerd te zijn met eten!” Het volgende stukje is al onderweg. “Toet, toet, garage open!” lacht Dore terwijl ze mij spottend aankijkt. Ik weiger. Dore drukt het stukje brood tegen mijn mond aan en legt het restant op het bord terug. Zo komen nog enkele vliegtuigjes en auto’s voorbij. Maar mijn deur blijft gesloten. Algauw zit mijn hele gezicht onder de pindakaas. Tot mijn verbazing volgen er geen dreigementen. De vrouwen lijken zich kostelijk te amuseren. Terwijl Kim nog een stukje brood sierlijk als een vliegtuigje door de lucht laat vliegen richting mijn mond. Staan de andere drie vrouwen op. De buurvrouw gaat naar de keuken en Dore en Valerie pakken nog een sjaal. Ze knopen die om mijn enkels en maken die aan de stoelpoten vast.

“Zitten ze te strak?” vraagt Valerie. Op het moment dat ik wil antwoorden wordt mij het stukje brood in de mond geduwd. Grote hilariteit bij de dames. ‘Hoe kon ik zo stom zijn!?!”
Ze hebben mij nog nooit gevraagd of iets goed was. Dit was een valstrik waar ik met open ogen in getrapt ben. Ik weet niet wat erger is de smaak van pindakaas of het idee dat ze mij telkens te slim af zijn. De buurvrouw komt de kamer in met een grote fles drinken met een speen erop.
“Hoe kom je daaraan?” vragen haar dochters nieuwsgierig. “Die zijn te koop hoor.!” De dochters kijken als of ze hun ogen niet geloven. “Voor lammetjes als ze met de hand gevoed moeten worden!” Valerie lacht: “Lammetjes? Ach goh! Voor ons arme schaap!” Dit zeggend aait ze mij over mijn hoofd en neemt de fles van haar moeder over. Ze drukt de speen tegen mijn lippen.

Aarzelend laat ik toe dat deze in mijn mond verdwijnt. Dan begin ik te zuigen. De vieze smaak van de pindakaas wint het van de vernedering. Als ik genoeg heb wil ik de speen uit mijn mond drukken. Valerie trekt mijn hoofd naar achteren en kijkt mij streng aan. “Helemaal leeg drinken!” Haar ogen glimmen en een lach siert haar lippen. Toch lijkt het mij verstandiger om maar door te drinken. Ze blijft mij aankijken tot de fles leeg is en haalt dan de speen uit mijn mond. “Heb je er druppels ingedaan?’ De buurvrouw bevestigd het.
“Blij dat ik vanmiddag niet thuis ben!” hoor ik Kim zeggen. “Niet thuis? Het is jouw idee!”
“Nou en! Veel plezier ermee!” lachend verlaat ze de kamer. Even later horen wij de voordeur dichtslaan. De vrouwen in verbazing achter latend. “Die pakken wij terug!”

De tafel wordt afgeruimd. Op mijn bordje na. Deze wordt voor mij neer gezet. “Jij komt van tafel als je bordje leeg is.!” Wordt mij gezegd en even later hoor ik de vrouwen gezamenlijk in de keuken aan het afwassen. Uit de flarden die ik van het gesprek dat plaats vindt op pik is het duidelijk dat de actie van Kim kwaadbloed heeft gezet. Er worden sancties besproken. Welke komt mij echter niet ten ore. De deur wordt dicht gedaan zodat ik niets meer kan verstaan wat er gezegd wordt. Vast besloten geen hap te eten overdenk ik het voorval.
“Druppels? Wat hebben ze in mijn melk gedaan?” Na een kwartiertje komt Dore de kamer in. In haar hand heeft ze een pak hagelslag. “Moet Doortje dit over je bammetje strooien?” vraagt ze op kinderachtige toon. Valerie en de buurvrouw komen ook de kamer in. Terwijl Dore de pindakaas bedekt met een laag hagelslag beginnen Valerie en haar moeder het kleed uit de boks te halen, Het speelgoed wordt er ingewikkeld. Ze nemen het mee naar buiten.
Dore pakt een stukje brood. “En nu geen gesodemieter meer! Begrepen!”

Ik kijk haar geschrokken aan. Ze houdt mij het stukje voor. “Hap!” Wanneer mijn mond niet snel genoeg open gaat krijg ik een tikje met haar andere hand tegen mijn achterhoofd. Automatisch doe ik mijn mond open en verdwijnt het stukje naar binnen. Dat smaakt beter. Houdt niet over maar kan binnenblijven, Vrij vlot is mijn bordje leeg. “Grote jongen!” klinkt het spottend terwijl Dore mijn gezicht schoonmaakt. Daarna worden mijn enkels en poksen bevrijd en moet ik haar naar de tuin volgen. Op het gras is het bokskleed uitgespreid en ligt er een schone luier op mij te wachten. Ik moet gaan liggen en Valerie kleedt mij uit. Al snel lig ik poedelnaakt in het zonnetje. Met een nat washandje wordt het luiergebied gereinigd. Daarna wordt de luier onder me geschoven. Mijn billen en voorkant worden met olie ingesmeerd.

Ook tussen de benen wordt er aandachtig veel olie gesmeerd. Windt mij op. “Geniet mijn kereltje ervan?” vraagt Valerie plagend. Ze staat op om haar handen te wassen. Dore neemt haar plaats over en voor dat ze de luier dicht plakt bestrooit ze het luiergebied rijkelijk met talkpoeder. Wanneer de luier weer goed zit en ik de plasticbroek weer aan heb wordt mij een babydoll aangetrokken. Heeft Valerie speciaal voor mij gekocht. Een mooie roze met roesjes. Van de buurvrouw moet ik haar nog bedanken ook. Nadat ik uitgebreid bewonderd ben moet ik op het kleed gaan zitten. “Je blijft op het kleed, Je mag er alleen afkomen als wij dat zeggen!”

Ik zit een tijdje mij te vervelen. De dames zijn het huis in gegaan. Ik hoop niet de hele middag zo te moeten blijven zitten. Even later komen de vrouwen weer naar buiten. Alleen gekleed in bikini nemen ze plaats in de ligstoelen. “Mmm. Dat maakt het toch aantrekkelijker!” bedenk ik terwijl ik hun gadesla. Met name Valerie en Dore kunnen mij bekoren. De bikine laat weinig te raden over. Een geil gezicht. Dat zijn uitwerking in mijn luier niet mist. Wrijf even over mijn stijve pik. Zie een glimlach om Valeries lippen. Voel me betrapt. Besluit maar te gaan liggen. De zon voelt behaaglijk. Ik weet niet hoe het komt. Of het door de spanning komt van mijn situatie of door de inspanning van vanochtend maar het duurt niet lang of mijn ogen worden zwaar en val ik in slaap.

kim gaat te ver

Ik wordt gewekt door gerommel in mijn darmen. Langzaam open ik mijn ogen. Al snel realiseer ik mij situatie. Ik zie dat de vrouwen hun stoelen dichter bij mij hebben gezet. De plek waar ze zaten dreigt in de schaduw te komen. “Lekker tukje gedaan ?” Ik knik en tegelijk voel ik weer een kramp. Nu heviger. De krampen volgen elkaar steeds sneller op. Ik ga staan en vraag de vrouwen of ik naar de wc mag. Valerie staat ook op en pakt mij bij de hand. “Ga maar lief liggen. Je hebt je wc om!” Gedwee volg ik haar aanwijzing en ga weer liggen. “Trek je beentjes maar op!” De beide ander vrouwen zijn bij ons komen staan. Even geniet ik van het uitzicht. Hun mooie ranke benen die door de snit van het bikinibroekje hoog doorlopen. Maar algauw deed een volgende kramp mij ineen krimpen. De buurvrouw bukt zich en masseert mijn buik. Ze kijkt mij ondeugend aan.

“Maak het je zelf niet zo moeilijk. Je verliest het toch van de krampen!” “En balies poepen nog in hun broek!” voegt Dore er lagen aan toe.
Ik kleur. Voel mij opgelaten. Ik weet dat de buurvrouw gelijk heeft. Ik kan het haast niet houden. Maar als een klein kind schaamteloos in het bijzijn van mijn kwelgeesten in mijn luier poepen? Veel tijd om te denken krijg ik niet een volgende kramp dient zich aan, Nog heftiger. Ik krimp in elkaar en voor ik het door hebben lopen mijn darmen leeg. Ik voel hoe een dikke brei mijn luier vult. Aangenaam voelt het nu de druk in mijn darmen afneemt.
Goedkeurend en lachend wordt mijn poepbroek op afstand bewonderd. “Zo die zit vol!”
Ik lig met opgetrokken benen. Stil, bang dat ik ben de smurrie in mijn luier te verplaatsen.
De buurvrouw gaat naar binnen. Terwijl Dore en Valerie in hun stoelen plaatsnemen om van de zon te genieten. Voorzichtig laat ik mijn benen zakken. Ik voel mij vies en kijk smekend naar de vrouwen.

“Mag ik een schone luier?” vraag ik kleintjes. Valerie kijkt mij aan. Dan zegt ze tegen Dore;”Wat lief hoe hij al zelf om een schone luier vraagt!” Dore schiet in de lach. “Zal hij toch even op Kim moeten wachten!” Dat kan nog wel even duren en geschrokken kijk ik naar Valerie. Tranen wellen op in mijn ogen. Valerie staat op en komt naast mij zitten. Ze pakt mijn hoofd en knuffelt mij. Ze drukt mijn hoofd tegen haar borsten. Gewelddadig zacht voelt dat aan. Even vergeet ik mijn situatie. Mijn piemel geeft blijk van opwinding. “Wil je toch wel voor mij doen. Pakken wij Kim terug!” Als ik een instemmend gebrom laat horen laat Valerie mij weer los en gaat weer in haar stoel zitten. “Hij kan er wat van die kleine stinkerd van ons!” Dore lacht.

Traag verstrijken de minuten. Ik wordt stijf van het liggen en beweeg voorzichtig. Elke beweging attendeert mij op mijn situatie. Soms ruik ik mij zelf. Dore staat op en pakt een speen van het kleed. Ze drukt die in mijn mond. “Kruip maar rondjes op het gras.!” Voorzichtig richt ik mij op en ga op handen en knieën zitten. De luier plakt en hangt zwaar naar beneden. Elke beweging voel ik. Langzaam kruip ik door de tuin. Hoor hoe mooi gezicht het is. “Zie die luierkont mooi onder de babydoll vandaan komen!” Het deert mij niet. Het enige dat ik verlang is dat Kim thuis komt. Dan krijg ik tenminste een schone luier. Hoe diep ben ik gezakt. Ik heb spijt van mijn belofte aan Valerie en neem mij heilig voor om het contract zo spoedig mogelijk te ontbinden.
Eindelijk komt Kim thuis. Grote hilariteit om het gezicht van Kim toen ze mij zo in de tuin zag kruipen. Moet eerlijk toegeven dat ik ook moest glimlachen om Kim haar gezicht.

“Omdat het jou idee was, vinden wij dat jij de eer krijgt hem te verschonen!” stelt de buurvrouw lachend. Kim protesteert. “Nee, dame jij dacht slim te zijn. Het was jou idee. Wij hebben het gedaan omdat jij het zo leuk vond! Nu verschoon je hem hier, Pak een teiltje lauw water een paar washandjes en aan de slag.” De buurvrouw klinkt streng. Mokkend komt Kim in actie. Ze verzamelt de spullen en roept mij dan bij haar. Ze trekt mij de babydoll uit. Daarna met een vies gezicht de plasticbroek. Voorzichtig maakt ze de luier los en stopt die in een vuilniszak. Met een washandje maakt ze mij schoon. Tussen door verschoont ze een paar keer het water. Als ze klaar is wordt ik geïnspecteerd of alle plooitjes wel goed schoon zijn.
Daarna krijg ik een schone luier om en de babydoll weer aan. De buurvrouw gaat eten koken terwijl Valerie en Dore naar boven gaan om te douchen en om te kleden.
 

Anomiem12575123672371651

Gewaardeerd Lid
Re: Derde rad aan een wagen deel 1

Werni,

bedankt voor het plaatsen van het verhaal!


Edit:
PS.: dank aan de mods voor het verplaatsen van het verhaal, zo komt het vast veel beter tot zijn recht!
 

werni

Gewaardeerd Lid
Het derde rad. deel 2

Kim slaat toe
De avond gaat snel voorbij. Wij hebben naar een mooie film gekeken en tegen elf uur moet ik met Dore en Valerie mee komen. Ze kleden mij uit en zetten mij onder de douche.
Na het douchen moet ik naar de slaapkamer komen. “En droog je goed af!” wordt eraan toegevoegd. Ik geniet van het warme water dat weldadig over mij heen stroomt. Na een tijdje draai ik de kraan dicht en droog mij af. Daarna ga ik naar de slaapkamer. Ik zie hoe Valerie en Kim elkaar knuffelen. Ze dragen alleen lingerie. Een mooi gezicht de tederheid die ze uitstralen. Ze doen net of ze mij niet zien. Kussen en strelen elkaar. Dan laten ze elkaar los en maken ruimte tussen hun in. Valerie klopt op het matras als uitnodiging dat ik daar moet gaan liggen. Als ik tussen hun in lig kust Valerie mijn lippen en streelt haar hand mijn borstkast. Ondeugend masseren haar vingers mijn tepels. Dore streelt mijn buik en benen.

“Houd je nog steeds van mij?” vraagt Valerie zachtjes in mijn oor. Ik kreun van genot. “Wij zullen vaker zulke spelletjes met je gaan doen! Dore en ik vinden het best leuk om zo nu en dan een kindje te hebben!” Ze kijkt mij glimlachend aan. Die ontwapende blik. “Zeker weten!” hoor ik Dore zeggen terwijl ze moeite doet om even oogcontact te maken. Hun gezichten zijn zacht. Anders dan tijdens het ‘spel’. Wij worden er enorm opgewonden van en hebben toen jij sliep vanmiddag en vanavond onder de douche enorm van elkaar genoten. Valerie en Dore kijken elkaar aan. Ze glimlachen terwijl hun lippen elkaar zoeken. Ze kussen elkaar lang en vurig.

Apart er zo tussen te liggen. Wel mooi. Langzaam laten ze elkaar weer los. “Pas op!” lacht Valerie “De kleine ligt stiekem mee te kijken. “Stiekem? Nee! Meekijken? Ja.“ reageer ik.
“Vind je het mooi?” Dit vragend buigt Valerie voorover en knabbelt aan mijn oor. Ze gaat liggen en Dore doet het zelfde. Ze ontbloten hun borsten. Langzaam en uitdagend. Genietend van mij reactie. Ik moet slikken. “Krijgt hij dorst van!”lacht Dore terwijl ze speels een tepel tegen mijn lippen drukt. Zachtjes zuig ik. Voel hoe Valerie mijn buik masseert en mijn penis vast pakt. Langzaam begint ze te trekken. Ik begin te hijgen. Dore maakt zich los en streelt mij hoofd terwijl ze Valerie gadeslaat. Heftig schokkend en met kracht kom ik veel te vroeg klaar. Met tissues wordt mijn buik schoon gemaakt. “Nu ik!”

Dore neemt de positie van Valerie over. De dames masseren en kussen mij. Ik mag zelf geen initiatieven nemen. “Laat maar gebeuren!’ Wij genieten van elkaar. Zo nu en dan onderbreken ze hun handelingen om wat aandacht aan elkaar te geven. “Vind je het fijn om ons luierslaafje te zijn? “ wordt mij gevraagd terwijl ik mij weer steeds meer opgewonden voel worden. “Ja, zeker! Hiervoor wil ik alles voor jullie zijn. Ik ben van jullie twee alleen!” Valerie kust mij teder en ik zie een traan in de ogen van Dore terwijl ze hartstochtelijk mij begint af te trekken. Ook onder haar handen kom ik heerlijk klaar. Nog een tijdje naschokkend lig ik geëmotioneerd in hun armen.

“Morgen kun je gewoon je eigen ding doen. Je merkt wel wanneer we je weer nodig hebben!”
Ik ga naar mijn eigen bed toe in de hoek van de kamer. Niet lang daarna val ik in een diepe slaap.
Als ik wakker word is het bed naast mij leeg. Ik kijk op de wekker. Al tien uur. Snel sta ik op. Wilde vandaag mijn scriptie afmaken zodat ik de rest van de week vrij zou zijn.
Snel loop ik naar de badkamer en neem snel een douche. Plotseling gaat de deur open en komt Kim naar binnen. Ze pakt een handdoek en sommeert mij om onder de douche vandaan te komen. Ik wil de doek van haar overnemen. Maar zij begint mij af te drogen. Ik verzet me maar een tik voor mijn kont deed mij toch besluiten Kim haar gang te laten gaan. Dan moet ik mee komen om een luier om te krijgen. Nu kom ik echt in opstand. Ik vertel haar dat ik van Valerie en Dore vandaag mijn eigen gang mag gaan. Kim lacht mij uit. “Had je gedacht!”grijnst ze. “Vandaag ben je van mij!” Ik kijk haar geschrokken aan. “Maar, maar ik moet met mijn scriptie bezig!” “Daar ben jij te klein voor baby!! Scripties zijn voor grote mensen!” Ik protesteer. Helpt echter niet. Maakt haar alleen nog bozer.

Ze pakt mij bij de hand en trekt mij met zich mee de trap af naar de kamer. Daar sta ik in mijn blote kont midden in de kamer. Kim pakt de scriptie van een bureautje in de hoek van de kamer. Triomfantelijk houdt ze hem voor mij en bladert er door heen. Tot mijn schrik zie ik allerlei opmerkingen, strepen en verandering staan. Op elke bladzijde wel een paar. Ik kan wel janken. Dacht zowat klaar te zijn. “Moet je zien wat een taal fouten! Lijkt wel kindertaal!” Beteuterd sta ik met de scriptie in de hand. Blader er doorheen en zie dat de buurvrouw mijn scriptie heeft nagekeken op leesbaarheid en taalfouten. “Omdat je er zo’n zooitje van gemaakt hebt, krijg je straf!” Ik kijk haar aan en voel mijn kracht weer terug komen. “Mooi niet ik ben van Valerie en Dore!” “Ja, en…. Denk je dat zij het leuk vonden toen mama vanochtend jouw prutswerk liet zien?” Ze gaat zitten en geeft aan dat ik over haar knie moet gaan liggen.

Weifelend ga ik liggen. Na een serie klappen op mijn kont, krijg ik opdracht de pollepel te halen. Naakt loop ik snel naar de keuken. Bang dat mensen mij van buitenaf zien.
Terug gekomen neem ik mijn positie weer in. Soepel en gedreven hanteert Kim het marteltuig. Heftiger dan gisteravond. Lig te draaien en smeek om genade. Tranen lopen over mijn wangen. De pijn verdrijft de schaamte om zo door het jongere zusje van Valerie behandeld te worden. “Dat zal je leren!” Kim kijkt mij met fonkelende ogen aan.
Wat heb ik haar misdaan dat ze zo boos is?
“Haal een luier, een plasticbroek en de babydoll op!” Gehoorzaam ga ik naar boven om even later met de attributen terug te komen.

Lijdzaam laat ik mij in de luren leggen. Vindt het helemaal niet leuk. Wanneer Valerie en Dore met mij spelen windt het mij op. Straf en tederheid lossen elkaar af.
Verwarrend maar o zo opwindend. Maar nu. Kim lijkt het te merken. Het irriteert haar. Verbaal bespot ze mij. Met een tuigje zet ze mij vast in de boks.
Dan verlaat ze het huis. Mij alleen achterlatend. Ik heb trek en dorst.
Heb nog niets gegeten of gedronken. Ook moet ik nodig naar de wc.
Ben vanochtend nog niet geweest. Dat laatste is het minst grote probleem. Ga mij zelf niet martelen en laat de plas in de luier vloeien. Voel hoe het vocht wordt opgezogen en de luier aan mijn geteisterde kont plakt. Ik voel mijn kont nog steeds.
Ik weet niet hoelang ik in de boks heb gezeten wanneer onverwacht de deur open gaat en Kim met een vriendin binnenkomt. Ik herken Iris het super irritante vriendinnetje van Kim.

“Nou wat vind je van onze baby?” lacht Kim gemeen. Aan het schater gelach van Iris te horen vindt ze het heel vermakelijk. Ze bukt zich en betast mijn luier.
Ze kijkt mij gemeen aan terwijl ze mij verbaal negeert. Ze praat met Kim over mij alsof ik een speelvoorwerp ben. Kim maakt mij los en bindt mijn handen op mijn rug.
”Kniel voor Iris!” Ze geeft mij een tikje in de knieholte. Moeizaam ga ik door mijn knieën. Valt niet mee met de handen op de rug gebonden. “Kus Iris voeten!” Iris is gaan zitten en heeft haar schoenen uit geschopt. Ze reikt mij haar voet aan. Ik weiger. “En gauw!” Kim neemt de pollepel in de hand om haar woorden kracht bij te zetten. “Nee, Valerie en Dore wil…” verder kom ik niet. Kim verliest haar zelfbeheersing en drukt mijn hoofd naar de grond. Met een paar bewegingen heeft ze de plasticbroek en luier van mijn kont getrokken. De pollepel zoeft door de lucht terwijl deze mijn kont teistert. “En gauw..Ik ben hier de baas zeikerd!” Er volgt nog een serie klappen.



Mijn toch al zo geteisterde kont staat in brand. Gehoorzaam kus ik de voet van Iris.
“Likken!” commandeert Iris. Na een tijdje gelikt te hebben moet ik haar been van onder naar boven likken. Ze trekt haar korte rokje wat op. Een minuscuul klein slipje bedekt haar kruis.
“Lik mijn slipje!” Iris stem klinkt opgewonden en ik zie dat haar slipje al nat begint te worden.
Ik trek mijn hoofd terug. Ik moet denken aan de belofte dat ik alles voor Valerie en dus ook Dora wil doen. Dit voelt aan als overspel. “Ik ben van Valerie en Dora!” klinkt het kleintjes uit mijn mond. Kim pakt de pollepel. De blik in haar ogen doet mij huiveren.

Meer duidelijkheid
“En dááár heeft hij helemaal gelijk in!!!!!!Wat is hier aan de hand!!!”
Geschokt kijken Kim en Iris naar de deuropening. Iris trekt snel haar rokje recht terwijl de opgeheven hand van Kim zakt.
In de deuropening staat Dore. Haar ogen spuiten vuur terwijl ze de kamer in komt.
Met horten en stoten doe ik mijn verhaal. Over de zooi die ik gemaakt heb van mijn scriptie en dat Kim mij daarvoor moest straffen. “Wat!!!!!.....Dat is vanmorgen helemaal niet gezegd.”

Dore richt zich tot Kim: “Je weet donders goed dat je moeder de scriptie erg goed vindt. Het wordt alleen maar beter wanneer de type en schrijffouten er uit gehaald worden en de lay-out hier en daar aangepast wordt.! Dat wist je donders goed. Werni zou de rest van de week juist alle tijd en ruimte krijgen om aan zijn scriptie te werken!”
Het is even stil. Dore kijkt Kim woest aan. “Zeker verkeerd begrepen!” Kim haalt haar schouders op en neemt haar vriendin mee naar buiten. ‘Hier is het laatste woord niet over gesproken dame!” roept Dore haar na. Gegiechel en onverstaanbaar commentaar is het laatste wat ik hoor.

Dore sluit de deur en komt naar mij toe. Ze maakt mijn handen los en zakt door haar knieën. Terwijl ze mij omarmd zegt ze “Sorry dit had nooit mogen gebeuren. Ik dacht dat we helder waren geweest!” Ze drukt mijn hoofd tegen haar schouder. Haar mooie lange haren strelen mijn gezicht. Er valt een spanning bij mij weg en geëmotioneerd begin ik te snikken.
Dore zegt niets. Ze streelt me zacht. Voel me nu wel klein worden. Zo veilig bij Dore te liggen. “Dat is het verschil” flitst het door mijn hoofd.
Langzaam neemt Dore wat afstand ze pakt mijn hoofd en kijkt mij aan. In haar ogen zie ik ook tranen. “Vergeet niet dat je van Valerie en mij bent. Wij zullen je nooit uit woede slaan. Ook is het ons spel. Want zo zien wij het. Een spel. Mensen kunnen en mogen elkaar niet bezitten! Ook hebben wij vanochtend nog nadrukkelijk aan de ontbijttafel gezegd dat het niet de bedoeling is je ten opzichte van je vrienden kennissen en familie te vernederen.!”

Ze staat op terwijl ze aangeeft e.e.a met Valerie te bespreken. Ze pakt mijn hand en neemt mij mee naar de slaapkamer. Het loopt moeizaam met de luier en plasticbroek op de enkels. Dore loopt voor mij de trap op.
Ik kijk omhoog en geniet van haar mooie benen. Haar korte rokje gunt mij een blik op haar slipje. Ze loopt sneller en als ik de slaapkamer in schuifel zit ze al op de rand van het bed.
Ze lacht vertederend. “Je ziet er zo schattig uit!” Ze helpt mij uit mijn kleren en laat het bad vol lopen. Ze helpt mij in het bad en zonder iets te zeggen wast ze mij. De boosheid op Kim is allang uit haar ogen verdwenen. Pittig maar liefdevol kijkt ze mij aan. Haar hand met het washandje zoekt onder water mijn geslacht. Als ze hem te pakken heeft masseert ze zacht en kijkt mij met glinsterende ogen aan. “Waarom weigerde je Iris slipje te likken? Vind je dat vies? “

Ik zucht. Haar massage mist zijn uitwerking niet.”Weet ik niet. Lijkt mij op zich wel spannend, maar ik vond het niet kloppen. Ik ben toch van jullie!”
Dore lacht.”Wat heb ik nou gezegd. Een mens is vrij. Voel echter dat je vindt dat wij drieën bij elkaar horen!”
Zo direct heb ik het zelf niet durven te verwoorden. Ik knik en zucht nog dieper. Helaas laat Dore mijn piemel los. “Goed om te weten dat wij jou zo nu en dan aan het werk kunnen zetten.” Ze staat op. Ik kijk via haar rokje omhoog. Haar ogen lachen ondeugend.
Badder nog maar even lekker. Ik kom je zo afdrogen. Ze verlaat de badkamer. Behaaglijk laat ik mij naar achteren zakken. Heb de neiging het werk van Dore af te maken. Weet mij echter te beheersen. Ik sluit mijn ogen en dommel weg.

Ik weet niet hoelang ik zo gelegen en of ik nu wakker wordt omdat het water afgekoeld is of door het gekraak van de traptreden. Zo te horen komen meerdere personen de trap op.
Al gauw zie ik Valerie en Dore de badkamer inkomen. Valerie kijkt mij bezorgd aan.
“Hoe is het met je?” Zonder mijn antwoord af te wachten uit ze haar ongenoegen over het gebeurde. Het is duidelijk dat wat Dore haar vertelt heeft niet in goede aarde is gevallen.
Ze is kwaad op haar zus en dat steekt ze niet onder stoelen of banken.
“Toch ook goed om te horen dat je plaats in onze relatie serieus neemt!” Op het gezicht van Valerie verschijnt een glimlach. Het is alsof de zon door een zwaar bewolkte hemel breekt.

“Blij dat je het zo opvat. Betekent dat wij met z’n drieën ons spel verder kunnen uitbreiden.”
Ze reikt mij haar hand en ze helpt mij bij het opstaan. Ze bekijkt mijn kont. In de spiegel zie ik hoe ze Dore een knipoogje geeft. “Je kunt al meer aan dan ik voor mogelijk hield!” zegt ze terwijl ze mijn billen streelt. “Dat wat Kim heeft gedaan klopt niet. Is tegen de afspraken in.
Sorry dat het gebeurd is. Vanaf nu wordt er alleen met jou gespeeld door Dore en mij. Dat wil beslist niet zeggen dat wij geen andere vrouwen in ons spel zullen betrekken. Maar het zal dan altijd in een veilige en betrouwbare zetting zijn!”
Dore heeft een handdoek gepakt en droogt mij af. Het is stil. Niemand zegt wat. De woorden van Valerie gonzen nog naar in mijn hoofd.

Beneden aangekomen is de tafel gedekt. Kim maar ook Iris zitten al aan tafel. Ze negeren mijn blik en kijken strak voor zich uit. De buurvrouw komt de tafel in met een grote pan stamppot rauwe andijvie. “Iris blijft een weekje. Haar moeder is akkoord!” Valerie en Dore knikken tevreden. “Al over hun straf nagedacht?” vraagt Valerie haar moeder.
“MMM, eerst eten!” Het is stil aan tafel. Zwijgend wordt er gegeten. Het smaakt mij goed. Heb honger. Kim en Iris hebben er meer moeite mee. Eten met lange tanden. Ze zijn gespannen. Kijken elkaar soms vragend aan.

Als de tafel is afgeruimd, neemt de buurvrouw het woord. “Weten jullie al wat er met het huis gaat gebeuren als je klaar bent met je studie!” Deze vraag is tot mij gericht.
“Mijn ouders willen het verkopen. Eerst aan mij en als ik geen interesse heb aan anderen! Ze willen van de opbrengst hun huis verbouwen en een grote reis maken.”
De buurvrouw kijkt Valerie aan. Valerie knikt instemmend. Ze heeft duidelijk kennis van de plannen van haar moeder. Dan richt ze het woord weer aan mij. Ze stelt dat het beter is dat Valerie, Dore en ik samen gaan wonen. Ze stelt voor dat ik met mijn ouders ga praten.
“Ga nu maar naar je huis en denk er een paar nachtjes over na. Dan horen wij het maandag wel van je!. Het is duidelijk dat ik moet gaan. Ik sta weifelend op en kijk naar Kim en Iris.
“Komt wel goed!” Dore kijkt mij aan en knipoogt. Ik pak de sleutel en ga.

Kim toont spijt
Het toeval wilde dat ik ’s avonds mijn moeder al aan de telefoon had. Wij spraken af dat ik donderdagavond al zal komen i.p.v. zaterdag. Zondags zijn mijn ouders bij vrienden uitgenodigd en daar willen ze graag naar toe.
Ik heb nog aan mijn scriptie gewerkt en deze donderdag ingeleverd.
In die paar dagen weinig contact met mijn buurtjes gehad. Kim en Iris niet gezien. Valerie en Dore alleen maar op afstand. De buurvrouw is nog een avond geweest om het eind resultaat te bekijken van mijn scriptie. Ze repte met geen woord over de straf van Iris en Kim. Ze vroeg wel ondeugend of mijn billen alweer mooi roze waren.

Het weekend naar mijn ouders is snel voorbij gegaan. Vrijdags samen met mijn moeder de stad in geweest en samen geluncht. ’s Avonds gezellig bij elkaar gezeten. Voor mij de uitgelezen mogelijkheid om over het huis te beginnen.
Hun eerste reactie is meer verbaast dan afwijzend. “Jij kopen? Hoe wil je dat betalen? Ik wil best een schappelijke prijs voor je berekenen maar dan nog is het een zware last voor een starter op de arbeidsmarkt. Denk dat je geen hypotheek kunt krijgen!” is de reactie van mijn vader. Op deze reactie kan ik mooi inspelen. Vertel dat ik dat ook bedacht had en dat ik dus een variant bedacht heb. Ik vertel dat Valerie graag op zich zelf wil gaan wonen samen met haar vriendin. De reactie is verrassend. Blijkt dat ze van de buurvrouw al hebben gehoord over hun verhouding. Hoef ik daar niet omheen te draaien.
Mijn vader vindt verhuren niets. “Wanneer Valerie en Dore vertrekken, kom jij in de problemen. Ik zal er over nadenken en je het laten weten!”

De tijd vliegt. Zaterdag na het avondeten brengt mijn vader mij naar het station. Wij omhelzen elkaar zoals wij dat altijd doen bij afscheid. “Oh wacht even!” Mijn vader haalt een enveloppe uit zijn binnen zak en overhandigt die. “Ons voorstel over het huis. Bekijk het op je gemak en als het je zint bespreek het dan met Valerie en Dore!” Ik steek de enveloppe bij mij en na een laatste schouder klop draai ik mij om en loop het station binnen. In de deur opening blijf ik nog even staan en zwaai naar de weg rijdende auto. Een korte druk op de claxon en weg is hij. Ik koop snel mijn kaartje en stap in de gereed staande trein.
De reis gaat voorspoedig en laat in de avond kom ik thuis.

Ik heb in de trein geslapen en ben dus niet moe. Pak een biertje en zet de tv aan. Plotseling herinner ik mij de enveloppe. Ik haal hem te voorschijn en lees de inhoud aandachtig. De hanenpoten van mijn vader sieren het witte papier. Er wordt een heel billijke koopprijs gevraagd. Hij stelt voor dat een ieder van ons drieën een derde deel eigenaar wordt. Op voorwaarde dat bij verkoop de helft van een eventuele winst voor mijn ouders is. Dit ter compensatie voor de lage verkoopprijs. Mocht blijken dat wij de financiering niet rond krijgen geeft hij twee opties aan. Mijn vader schiet mijn deel voor tot ik het op kan brengen en/of hij wordt voor een kwart mede-eigenaar.
Tevreden lees ik het voorstel nogmaals door. Schink nog een keer bij en zak onderuit op de bank.

Plotseling wordt er op de keukendeur geklopt. Kim en Iris staan voor de deur. Ik doe de deur open en laat ze binnen. Mijn mond valt open van verbazing. Iris is gekleed in een kort frivool jurkje en onder de rand van het jurkje is duidelijk een luier zichtbaar. Zwaar hangt deze tussen haar benen. Kim is echter kordaat gekleed. Leren jurkje, hoge laarzen. Mijn verbazing negerend steekt Kim haar hand uit en kijkt mij recht aan. “Sorry, het spijt mij oprecht datgene wat ik je heb aangedaan. Wil weer vriendjes zijn?” Aarzelend neem ik haar hand in de mijne. Ik weet niet goed wat te zeggen. “Spijt me echt! Ik heb de laatste dagen geleerd dat sm wat anders is dan frustratie bot vieren!” Ze laat mijn hand los en vlijt zich tegen mij aan. Dan doet ze een stapje terug: “Vooruit kleine meid op je knietjes en Werni zeggen dat het je spijt. Iris knielt voor mij op kinderlijke toon zegt ze dat ze een stoute meid is geweest. Vindt het een mooi gezicht die brutale Iris zo geluierd voor mij te zien zitten. Weet mij echter geen houding te geven. Gelukkig wordt ik gered doordat Valerie en Dore binnen komen.

Ze begroeten mij hartelijk. Onder het genot van een drankje krijg ik te horen dat Kim en Iris drie dagen geluierd rond hebben gelopen. Kim voelde zich enorm in haar eer aangetast terwijl Iris er van genoot. Kim en Iris werden zich bewust van hun sm gevoelens. Kim over het hebben van macht en Iris om onderdanig te zijn. Eigenlijk was ze stinkend jaloers op mij dat Kim mij zo behandelde.
Het gesprek is goed. De spanning die er tussen ons was gekomen ebt weg en voor Kim en Iris weer terug gaan naar hun huis omarmen wij elkaar vriendschappelijk. Ik kan het niet nalaten Iris een klapje op haar kont te geven. Ze kleurt en verlegen buigt ze haar hoofd.
“Je mag wel eens verschoond worden kleine meid!”zeg ik plagerig.
Kim kijkt op en lacht naar mij. Ze zegt niets, geeft een knipoogje pakt Iris bij de hand en verdwijnt de duistere tuin in.

Een vochtige nacht
“Leuk bij je ouders geweest? Alles goed met ze?’ Valerie kijkt mij belangstellend aan.
Vertel hun van het weekend zonder over de verkoop van het huis te hebben. Ik proef dat ze intens nieuwsgierig zijn maar dat niet willen laten blijken. Ik eindig mijn uiteenzetting met dat mijn vader mij nog naar het station heeft gebracht. Daarna valt er een stilte. Valerie en Dore kijken elkaar aan. “En nog over het huis gehad?” vraagt Dore quasi onverschillig.
“Natuurlijk!”antwoord ik losjes. “En?” Valerie en Dore kunnen hun nieuwsgierigheid niet bedwingen. Ze willen de woorden wel uit mij trekken. “Heb hun gevraagd of ik het huis mag kopen?” Ze zijn op het randje van hun stoel gaan zitten. Weer houd ik mijn mond. “Ja, ja en??” klinkt het bijna in koor. “Mijn vader vindt het huis te duur voor mij. Hij wil best een zeer schappelijke prijs vragen maar denkt dat ik de lasten niet aan kan!” Valerie en Dore zakken teleurgesteld terug in hun stoel. “Dus het wordt niets?” reageert Dore. “Zou ook te mooi geweest zijn om waar te zijn!” voegt Valerie toe.

“Hoezo?” houd ik mij van de domme. “Nou je weet wel….Wij met z’n drietjes. Kunnen doen wat we zelf willen. Eigen baas en zo!” Valerie kijkt mij aan en probeert mij te doorgronden. “Vond jij dat dan geen mooi vooruit zicht?” vraagt ze mij. “Lijkt mij mieters!”geef ik toe. “Gaat dus voorlopig mooi niet door!” klinkt het teleurgesteld. “Waarom niet!” doe ik er nog een schepje boven op. Ik heb moeite om mijn lachen in te houden. Valerie weifelt en kijkt mij vragend aan. Dan pak ik het voorstel en overhandig het aan hun. Dore gaat bij Valerie op schoot zitten en samen lezen ze het voorstel. Soms struikelend over de hanenpoten van mijn vader. Ik ben bij hun gaan staan om hier en daar voor vertaling zorg te dragen. “Maar dat is fantastisch!”roepen ze in koor. Enthousiast bespreken wij de mogelijkheden. Dore ziet geen problemen. Ze kan haar moeder vragen om een deel te lenen. Dat scheelt veel rente. Ook vinden ze het belangrijk om baas te zijn in eigen huis dus als het enigszins kan geen invloed van een vierde mede eigenaar.

Al gauw worden er plannen gemaakt. Enthousiast gebrainstormd. Ieder een eigenkamer.
Natuurlijk willen ze direct een rondleiding. Trots laat ik ze het huis zien. Voor Dore is het nieuw. Ze was alleen een enkele keer bij ons in de kamer geweest. In tegenstelling tot Valerie. Wij hebben ons leven lang naast elkaar gewoond en zijn hele goede buren geweest. Zo hebben vroeger Kim en Valerie ook vaak bij ons gelogeerd.
De kamers worden al verdeeld. De grote slaapkamer voor Dore en Valerie. Ik kies de kamer tegenover hun. De slaapkamer naast hun zal dan een logeerkamer worden. Op zolder aangekomen verbazen de meiden zich over de enorme troep.
“Dat moet opgeruimd worden. Hier komt onze speel- en kinderkamer!”
Ik kijk verrast op. “De deur naar de zolder kunnen wij mooi afsluiten! Hoeft niemand te komen die niet gewenst is. Voordeel van een zolder. Je kunt altijd zeggen dat die i.v.m. de giga rommel is afgesloten.” Stelt Valerie mij gerust. Uitgelaten komen we weer beneden.

“Ik denk dat wij hier nog heel wat opvoedkundige lessen moeten geven aan onze kleine!” Valerie pakt mij speels bij de nek en drukt mij voorover . Ze plaatst een voet op een stoel en stuurt mij zo dat ik over haar knie kom te liggen. “Je begrijpt wel dat wij niet door jou voor de gek gehouden wensen te worden?” Dore staat achter mij en maakt de riem van mijn broek los. Na de knoop van de broeksband losgemaakt te hebben trekt ze soepel mijn broek en boksershort naar beneden.
Ritmisch leeft Valerie zich uit. Haar hand slaat van de enen bil naar de andere terwijl ze mij uitlegt dat ik de boodschap van mijn vader wel wat helderder had mogen presenteren.

Als ze er genoeg van heeft word ik door Dore helemaal uitgekleed. Naakt moet ik nu over haar knie plaats nemen. “Ik zal je maar meteen leren dat ik in mijn huis niet zo’n puinhoop wil hebben! Schaam jij je niet voor die rotzooi?”
Ik probeer mij te verdedigen. De troep op zolder is nog van mijn ouders. Hetzelfde geldt voor de meeste slaapkamers. Maar helaas pindakaas. Dore heeft het over de troep in de keuken en mijn slaapkamer. Ook de kamer kan netter!
Eerlijk gezegd heeft ze daar een punt. Voor het eerst in onze “relatie” ervaar ik verdiende straf.
Daarna gaan Valerie en Dore op de bank zitten. Ik krijg opdracht ze de laarzen uit te trekken en hun voeten te masseren. Valerie neemt het woord terwijl ik een voet van Dore in mijn handen neem. Met aandacht en zorg maak ik masserende bewegingen. Onhandig dat wel.

Ik kijk op om te zien of Dore het fijn vindt. Mijn blik glijdt langs haar been naar boven.
Ik geniet van haar mooie benen. Het rokje dat ze draagt is kort en geeft mij vrij uitzicht op haar slipje. “Hoe was jou seksleven tot afgelopen dinsdag?” Ik kijk Valerie verbaasd aan.
“Eh, ik had geen seksleven!” beken ik met een rode kleur. “Maak je mij niet wijs. Je zult toch wel met je zelf gespeeld hebben? Je weet toch wel wat klaarkomen is?”
De voet van Dore glijdt uit mijn handen. “Jawel, maar dat is niet echt.” Hakkel ik.
Dore buigt voorover en drukt mijn hoofd uitnodigend tegen haar been. Ik ga wat verzitten zodat ik comfortabel zit. Dore haar hand streelt mijn hoofd. “Waar fantaseerde je over als je aan je piemel trok?” “Vrouwen!” is mijn reactie. Maar daar neemt Valerie geen genoegen mee.

Ze wil weten wie en wat ik dan fantaseerde. Beken dat ik over haar fantaseerde. Dat ze bloot was en wij het deden. “Neuken bedoel je” voegt Dore toe. Nog is Valerie niet tevreden.
“Volgens mij heb jij ook andere fantasieën!” Ik kleur en voel me betrapt. Een tijdje is het stil.
Dore haar hand streelt bijna bewegingsloos mijn hoofd. Valerie kijkt mij aan. Ik ontwijk haar blik. Dan buigt ze voorover en pakt mij bij de kin. “Als je met ons wil samenwonen moet je eerlijk tegen ons zijn. Wij willen alles van je weten. Dus?” Ze kijkt mij strak aan. Haar ogen zijn krachtig maar ook uitnodigend. Hakkelend en stotend begin ik te vertellen over de invloed van het logeerpartijtje waarbij ik drie dagen als een baby in de luiers ben gehouden.
Hoe vernederend ik dat vond en ook spannend. Ik het nu opwindend vind en me alleen aftrek bij beelden waarbij Valerie mij kleineert of vernedert.

“Wat doet ze dan met je?” vraagt Dore terwijl haar hand zich terugtrekt van mijn hoofd. Gaande weg voelt het steeds vertrouwder om over mijn fantasiewereld te praten. Vertel hoe ik in een natte luier wordt gelegd waarin zij heeft geplast of dat ze over mij heen plast. Verschoond in bijzijn van haar vriendin. “Oh leuk speel ik ook mee in je fantasie?”
Opgelucht merk ik dat de vrouwen het helemaal niet erg vinden. Integendeel ze worden er alleen maar enthousiast door.
Op een gegeven moment stelt Valerie voor dat ik een lijst moet maken waarin ik aangeef wat mijn fantasie prikkelt. Ze stelt voor om op een bepaalde site te kijken. Daar staat een lijst die ik moet printen en invullen. “Komen wij morgen avond bij je en overhandig je die lijst aan je Meesteressen!” Ze kijkt mij schalks aan. “Nu wil ik naar bed!” Valerie staat op.
Dore ook. “Dat oude matras op je ouders kamer, wat doe je daarmee?”
“Ik denk even na. “Oh die? Die moet met grof vuil mee.!” Dore neemt Valerie bij de arm en stapt een paar passen bij mij vandaan. Ze fluisteren wat. Valerie moet lachen en knikt.

Dore richt het woord tot mij. “Kruip naar boven!” Niet wetend wat de dames in petto hebben kruip ik door de kamer naar de trap. Moeizaam kruip ik de trap op. Valerie en Dore achter mij aan. Wanneer mijn tempo te traag wordt krijg ik een stimulerende pets voor mijn kont. Boven aan gekomen moet ik het matras pakken en er een hoeslaken omdoen. Daarna wordt die op mijn kamer gelegd. Valerie haalt uit haar tas een luier en plasticbroek.
“Ga liggen!” Als ik lig, wordt ik weer in de luren gelegd en de plasticbroek aangedaan.
Tot mijn verrassing zie ik hoe Dore en Kim hun rokje omhoog doen en sierlijk hun slip uitdoen. Gaat makkelijk nu hun laarzen nog beneden staan. Ze gaan op het matras staan.

Dore bij mijn hoofd en Valerie op de hoogte van mijn middel. Ze plaatsen beiden een voet aan weerszijden naast mij. Voordat ik mij realiseer wat er gebeurd vallen de eerste druppels urine op mij. Op mijn buik, borst en gezicht. Als ze klaar zijn wrijft Valerie met haar hand over haar kruis en dwingt mij haar vingers schoon te likken.
Dore laat zich langzaam zakken. Ze zet zich op mijn gezicht. Ik kan moeizaam adem halen. Ruik haar intieme geur. Voel hoe er over mijn plasticbroek wordt gewreven. De geur het gevoel ik wordt opgewondener en opgewondener. Wanneer ik op het punt sta klaar te komen stopt het gewrijf en zakt Dore met haar hele gewicht op mijn hoofd. Ik krijg het benauwd en begin te bewegen. Dan staat Dore op. “Geniet van je nacht en onze lucht. Wij komen je morgen halen. Je mag niet van het matras afkomen!”
Er wordt een laken over mij heen gegooid en een oude deken. De meiden pakken hun slipjes en verdwijnen naar beneden. Hoor ze nog even lachen dan verraad het knarsen van het slot van de keukendeur dat ze weg zijn. Daar lig ik dan in een nat bed.
Het is koud en de geur van urine vult de kamer. Ik voel mij opgewonden en wrijf over de plasticboek. Het voelt heerlijk aan. Ik geniet van het gevoel en de herinnering aan zo-even. Ondanks het natte bed val ik uiteindelijk in slaap.

Mijn slaap is niet vast. Zo gauw het laken en de deken iets frisse lucht toelaten krijg ik het koud en moet ik ervoor zorgen dat ik goed toegedekt ben zodat mijn lichaamswarmte het natte bed verwarmt. De opwinding in mijn luier is er niet minder om. Tevreden wrijf ik dan over de dikke bobbel in mijn luier om vervolgens weer weg te dutten.
Uit eindelijk moet ik toch nog een paar uurtjes vast geslapen hebben. Ik hoor het slot van de keukendeur en gestommel beneden. Aan de stemmen herken ik Valerie en Dore. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het al half elf is. Het duurt zeker nog een kwartier voordat ik de trap hoor kraken en hun stemmen dichterbij hoor komen. Maar ook nu komen ze nog niet naar mij toe. Hoor hoe ze de zolder opgaan en daar een tijdje blijven.

Daarna bezoeken ze nog de andere ruimtes. Aan de stemmen te horen wordt er druk overlegd. Eindelijk komen ze op mijn kamer. Ik wens ze een goede morgen. Krijg echter geen reactie terug. Dore heeft een blocnote in haar hand. Ze schatten de afmetingen van de kamer en overleggen welke kleuren ze er willen hebben. Ik word genegeerd. “Wij moeten op deze kamer wel iets aan de lucht doen!” vindt Valerie. “Vind ik ook! Wat een zeik lucht hangt er hier!” vult Dore aan. Ze verlaten de kamer weer en gaan naar beneden. Ik blijf teleurgesteld achter. Wil eindelijk weleens verschoond worden. Moet ook nodig plassen. Besluit om het niet langer op te houden. Voel de opluchting wanneer het warme vocht de luier vult.

Een eigen huis
Na een kwartiertje hoor ik de trap weer kraken en even later komen Valerie en Dore mijn kamer op. Dore heeft een pak luiers bij zich. Ze zet die in de hoek van mijn kamer. “Van nu af aan draag je ‘s nachts een luier. Alleen wanneer er andere mensen zijn overleg je eerst met ons!” Valerie trekt zonder iets te zeggen de deken weg. Ik huiver.
“En” vervolgt Dore “Jij zorgt ervoor dat er altijd voldoende luiers aanwezig zijn! Wij hebben de luiers bij de apotheek gehaald. Op jou naam! Hoef je alleen maar te zeggen wie je bent en dan kunnen ze in de computer zo zien welke luiers je gebruikt. Lief van ons hè!” Ze bukt zich en pakt mij bij de kin. Ze dwingt mij haar aan te kijken. “Ik vroeg je wat!”
Ik ben de vraag kwijt en beken de vraag niet gehoord te hebben. Een oorvijg is mijn loon.
“Of je het niet lief van ons vindt!” “ik weet het niet!” Is mijn reactie. Niet helemaal naar waarheid. Want ik vind het maar niets. Zie mij zelf al in de apotheek staan. “Heeft u een pak luiers voor mij?” Ik moet er niet aan denken. Dore ziet mijn vertwijfeling en lacht mij uit.

“Jij bent hier de broekpisser! Moet je die luier eens zien! Hebben wij gezegd dat je in je broek mocht plassen!” Ik schud mijn hoofd. Voel mij in het nauw gedreven. Ik plas nooit meer in mijn broek! Komt toch door hun? Lijkt mij echter beter om dat niet te zeggen. Ze wrijft over de plasticbroek. “Goed dat wij zwaardere luiers hebben gekocht! Moet je zien hoe deze gelekt heeft. Zijn hele bed is nat!” Dore ligt in een deuk. Ik huiver en heb kippenvel gekregen. Mijn klamme lichaam koelt af zonder de bescherming van de dekens. Ik moet gaan staan en de spottende blikken en opmerkingen mij laten welgevallen. De luier en plasticbroek worden van mijn lichaam getrokken. Sta daar als een klein kind. Zonder succes mijn stijve piemel te bedekken. Dore en Valerie hebben hun ochtendjas nog aan. Ze nemen mij mee naar de doucheruimte. Ik krijg opdracht onder de douche te gaan staan en mij af te spoelen.

Tot mijn verbazing zie ik hoe Valerie en Dore hun ochtendjassen losmaken en van hun schouders laten glijden. Ze hebben er niets onder aan. Met open mond sla ik hun handelingen gaande. Ze stappen bij mij onder de douche. Gelukkig heb ik een ruime douche en biedt het plaats voor ons drieën. Zonder iets te zeggen drukt Valerie zich van achteren tegen mij aan.
Dore aait mijn borst en kijkt mij met glinsterende ogen aan. Ik voel hoe Valerie haar handen op mijn schouders legt en mij zacht naar beneden drukt. Langzaam ga ik op mijn knieën.
Genietend van Dore haar mooie lichaam. Kim drukt mij net zolang in mijn nek tot ik met mijn hoofd de grond raak. “Blijf zo liggen.!” Ze wassen elkaar . Hun voeten aan weerszijden van mij geplaatst. Hoor hoe ze elkaar opgeilen.
Voel dan hoe Valerie op mijn rug gaat zitten en mij speels een klap voor mijn kont geeft. Dore plaatst haar voet tegen mijn mond. “Likken!” commandeert ze. Valerie wrijft over mijn billen en pakt dan mijn penis beet.

Ze hurkt naast mij om er beter bij te kunnen. Ik krijg opdracht Dore haar been te kussen en te likken. Langzaam beweegt mijn hoofd zich naar boven. Genietend van elke kus en lik die ik haar toedien. Bij haar lies aan gekomen wil ik de zelfde route terug gaan.
Dore pakt mijn hoofd en drukt die tegen haar kruis. “Lik me!” hijgt ze. Valerie streelt mijn billen weer. Telkens wanneer ik denk klaar te komen staakt ze de massage van mijn pik.
Voorzichtig begin ik Dore te likken. Haar natte lichaam voelt zacht en glad aan. Onhandig lik ik niet precies wetend waar ik moet zijn.
Maar Dore weet het mij goed duidelijk te maken. “Ja daar! Ja, ja doorgaan!” hijgt ze terwijl haar handen aan mijn haar trekken. Aan haar gekreun te horen is ze goed opgewonden. Het warme water klettert op onze lijven. Plotseling drukt ze mijn gezicht strak in haar kruis en heftig schokkend komt ze klaar.

Valerie is achter mij gaan zitten en slaat de handen om mijn middel. Ze pakt mijn piemel en speelt er ondeugend mee. Terwijl Dore mijn gezicht nog stevig tegen zich aan drukt kom ik ook klaar. Veel te snel in mijn beleving maar immens intens. Dore vermindert de druk op mijn hoofd terwijl Valerie opstaat. Ik geniet nog even na. Voel de warmte van Dore haar huid.
Valerie en Dore knuffelen elkaar.

Niet lang daar na zijn wij aangekleed. Dore en Valerie zijn even naar huis gegaan om hun haar te doen. Ik ga koffie zetten en maak broodjes. De vrouwen laten even op zich wachten maar als ze terugkomen zien ze er op en top uit in hun strakke spijkerbroeken en frivole blouses. Hun haar mooi gekapt. Of ze nu onder de douche staan, ’s nachts in bed liggen of zoals nu overdag, ze zien er altijd goed uit. Voel mij een bevoorrecht mens. Spontaan geef ik beiden een zoen. “Waar hebben wij die aan te danken?” vraagt Dore, Is duidelijk zo’n spontane uiting niet van mij gewend. “Zomaar, omdat ik van jullie hou!”
Een tevreden glimlach is mijn loon. “Nou zet de computer dan maar aan!”
Ik krijg opdracht een checklist te printen van een sm site. Op deze lijst worden allerlei mogelijkheden genoemd die in een spel aan de orde kunnen komen.

Valerie pakt een pen en neemt de lijst ter hand. “Denk dat wij hem nu vast invullen!”
De broodjes zijn snel op en onder het genot van een paar koppen koffie vullen wij de lijst in.
Fijn om te merken dat ik er nu vrijer over durf te praten. Eerst vult Valerie mijn naam in en tot mijn verbazing ook die van hun. Valerie legt uit dat deze lijst een soort contract wordt waar een ieder zich aan dient te houden. Dat betekent dat wij alleen invullen wat door ons allen gewenst is of is toegestaan.
Sommige mogelijkheden worden zonder meer aangekruist. Zoals scheren schaamhaar, hygiëne etc.. Verder bespreken wij hoe lijfstraffen eruit mogen zien. Ik wil alleen billenkoek met de hand. Valerie en Dore hebben ook wensen om met zwepen etc. te werken en wel over mijn hele lichaam. Wij komen tot een compromis. Voor mijn kont mag stevig. Op de rest van mijn lichaam alleen zonder dat het sporen nalaat. Zo worden er diverse afspraken gemaakt over kleding, plaats van handeling, bondages, onderdanigheid en vernedering etc..

Er komen verschillende nieuwe onderwerpen ter sprake. Ik moet de vragen beantwoorden naar mijn eerste gevoel en niet naar erover nagedacht te hebben. Het invullen en praten over kost veel tijd. Wij besluiten om ’s avonds de lijst nogmaals door te nemen en nu eerst naar Dore haar moeder te gaan. Ze wil mij aan haar voorstellen en tevens de plannen bespreken.
Na het overlijden van haar vader is een deel van zijn vermogen verdeeld onder zijn twee dochters. Het geld is belegd en Dore wil weten of ze er direct over kan beschikken.

Het bezoek is leuk geweest. Dore heeft een pittige moeder en haar zus is ook een innemende persoonlijkheid. Ik heb flauw het vermoeden dat ze op de hoogte zijn van de verhoudingen in onze relatie. Er wordt echter met geen woord over gerept.
Mijn vaders voorstel wordt heel positief ontvangen. Ook blijkt voor Dore de financiële kant geen enkel probleem. In tegendeel. Ze kan Valerie haar deel voorschieten. Scheelt enorm in de kosten.
Nu het financiële deel is opgelost. Breekt er een tijd van regelen en afspraken maken aan.
De zomer zal gebruikt worden om ‘ons’ huis leeg te halen. Mijn moeder zal een weekje overkomen en mijn vader komt met een bestelauto in het weekend de spullen die ze willen bewaren ophalen. Daarna hebben wij vrij spel en kunnen wij het huis zo inrichten als wij wensen.

Wordt vervolgd
 

Wil_93

Gewaardeerd Lid
Re: Derde rad aan een wagen deel 1

wat een prachtig 2e deel, echt mooi.
ik kan niet wachten op het 3e deel SUPER!
 

slaaf.johannes

Superlid
Re: Derde rad aan een wagen deel 1

er zijn maar wijnig verhaalen waar ik op reageer.

maar in dit verhaal zit van alles wat daar hou ik van.


zeergoed verhaal heeft van mij een tien ga zo door.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Re: Derde rad aan een wagen deel 1

Het derde rad deel 3

Bezoek aan de apotheek.

Ik heb mijn ouders uitgezwaaid. Hun spulletjes zijn allemaal weg. Mijn moeder heeft mij een weekje geholpen.
Fijn natuurlijk. Hebben flink wat kunnen doen. Helemaal bijgepraat. Maar toch ook fijn het rijk weer voor mij zelf te hebben.
Wat heet! Moest er voor oppassen dat ze de luiers niet vond. Natuurlijk heb ik ‘s nachts geen luier gedragen.
Dan had ze het zeker ontdekt.
Ik sluit de deur en stap de kamer in. Valerie en Dore zitten op de bank. Ze waren even langsgekomen om mijn moeder gedag te zeggen.
“Zo en haal jij je pak luiers eens op!” Ik kijk ze verbaasd aan. De afgelopen week waren ze vrij afstandelijk geweest.
En van het één op het andere moment is de sfeer weer anders.
Gehoorzaam ga ik na boven en tover het pak tevoorschijn uit zijn verstopplaats. Nerveus breng ik het pak naar beneden en zet het op de salontafel.

De sfeer is gespannen er broeit iets. “Heb jij al een pak luiers gekocht?” Ik schud ‘nee’ en begin nattigheid te voelen.
“Wanneer jij gedaan had wat wij je opgedragen hebben, was het pak zo goed als leeg geweest!”
Ik kleur en stotter dat mijn moeder er was en dat ik niet wilde dat zij weet dat…… Valerie onderbreekt mij: “Wat je moeder?
Wij hebben je een opdracht gegeven toch!” Nadrukkelijk het woordje wij beklemtonend.
Dore staat op en gaat voor mij staan. Ze kijkt mij aan terwijl haar handen de riem van mijn broek zoeken.
Ze gespt de riem los en maakt vervolgens de knoop van de broekband los. “Je weet wat dit betekend neem ik aan?”
“Straf?” antwoord ik kleintjes. Dore knikt terwijl ze mijn gulp open ritst..
Mijn broek wordt samen met mijn boxershort naar beneden getrokken.
“Moeders kindje!” klinkt het spottend. “Ze had je mooi kunnen helpen. Ze heeft je vast vaker een luier omgedaan!”
Dan moet ik met mijn buik op de eettafel gaan liggen. Voeten gespreid voor de tafel. Mijn handen uitreikend naar het uiteinde van de tafel. Deze gebukte houding voorspelt niet veel goeds.
Valerie opent een tas. Er komt een Spaans rietje en een leren plak tevoorschijn. Ik huiver wanneer de dames achter mij gaan staan.

Ik voel hoe mijn billen gestreeld worden en hoor Valerie zeggen dat ze haar stoute jongen de afgelopen week gemist heeft.
“Zullen wij nu inhalen!” lacht Dore haar woorden onderstrepend door mij een tik met het rietje te geven.
Van schrik geef ik een kreet. Hoongelach is mijn deel. Er volgt een serieuze afstraffing. Soms fel dan weer zacht.
Soms snel dan weer langzaam of onderbroken door strelende handen. Uiteindelijk lig ik te kronkelen op tafel en smeek om genade.
Krijg de opdracht met mijn rug op tafel te gaan liggen en mijn benen op te trekken.
Met betraande ogen zie ik hoe Dore een luier uit het pak haalt en naar de tafel komt.
Ze schuift de luier onder mij en pakt de poeder van Valerie aan. Uitgebreid poedert ze mijn billen en tussen mijn benen.
Dan plakt ze de luier dicht. De pijn van de afstraffing maakt langzaam plaats voor een warme gloed. Voelt vertrouwd.
Ik betrap mij er op het gemist te hebben de afgelopen week.

Er wordt nog een plasticbroek uit de tas gehaald en mij aangedaan.
Dan moet ik voor Dore en Valerie op de grond plaats nemen en krijg opdracht hun voeten te masseren en te kussen.
Terwijl ik met overgave hun voeten masseer krijg ik opdracht morgen drie pakken luiers te kopen.
Ik kijk ze vragend aan. “Ja, omdat je zo stout bent geweest loop je de komende vier weken 24 uur per dag in een luier!
Begrepen!” Ik geef ze het antwoord dat ze willen horen. Over een week gaan ze drie weken met vakantie en dan ben ik toch weer eigen baas.
“Om je te controleren gooi je de vieze luiers in een vuilniszak. Voor elke week één zak. Kunnen wij je controleren.
Je mag maximaal drie luiers gebruiken! Je poept op de WC. Plassen doe je in je luier!”
Weg plannetje om tijdens hun vakantie zelf te kunnen kiezen.
“En morgenavond controleren wij of je de luiers gekocht hebt! Vraag in de apotheek maar naar Janine!”
Na deze mededeling word ik naar bed gestuurd. Hoor de dames het huis verlaten. Tevreden kruip ik onder mijn dekbed.
Genietend van mijn warme kont en het vertrouwde gevoel van de luier.

Met knikkende knieën stap ik de apotheek binnen. Het is druk. Drie assistentes helpen aan de balie.
Op één van de naambordjes zie ik de naam ‘Janine’ staan. Gespannen wacht ik mijn beurt af.
“Wie volgt?” vraagt een blonde assistente op vriendelijke toon. Ik ben aan de beurt. Alleen de blonde vrouw is geen Janine.
“U bent toch?” vraagt een vrouw met een kind op de arm. “Nee hoor gaat u maar!”
De vrouw haalt haar schouders op en voegt zich bij de balie. Ik zie Janine opkijken. Een sirene glimlach siert haar mond.
Ze rekent af en vraagt mij aankijkend, wie er aan de beurt is. Ik meld mij bij haar en vraag zachtjes om drie pakken luiers.
“Wat voor luiers?” vraagt ze in mijn oren veel te hard.
Heb het gevoel dat iedereen mij aankijkt. Maar het tegendeel is het geval.

“Dore en Valerie hebben mij gestuurd.
“Dacht ik al. Kom maar even mee!” Ze neemt mij mee naar een kamertje. Op haar gemak neemt ze mij van top tot teen op.
“Dus jij bent dat jochie dat zich als een baby gedraagt? Welke luiers draag je en wat is je maat?”
“Attends of Tena!” zeg ik met een droge keel en een kop als een boei. “Ja welk type luier draag je?”
Ik kijk haar niet begrijpend aan. “Type?” Voor mij is een luier een luier. Voor Janine echter niet.
“Je hebt inleggers, trainingsbroekjes, slips. Wat heb jij nu aan?”
Haar blik daalt naar mijn kruis. Ik haal mijn schouders op. Die termen zeggen mij niets. “Een luier.”stamel ik kleintjes.
“Doe je broek eens uit, zodat ik het kan zien!” Weifelend maak ik mijn broek los terwijl Janine mij spottend aankijkt.
Ik laat mijn broek een eindje zakken in de veronderstelling dat haar kennersblik direct ziet wat ik nodig heb. Fout dus.
Althans…Ik heb sterk het vermoeden dat ze een spelletje met mij speelt. Moest niet voor niets naar Janine vragen.
Ze loopt keurend om mij heen terwijl ze mij vraagt de broek los te laten zodat ze goed kan kijken.

“Mmmm, je bent ook aan een verschoning toe. Wanneer heeft de baby voor het laatst een schone luier om gekregen?”
Voel mij opgelaten. De soevereine houding van Janine overweldigd mij.
Geef kleintjes aan dat ik gisteravond een luier om heb gekregen en tussen de middag een schone om mag!” Janine schiet in de lach.
“Ik heb het gezien. Je draagt nachtluiers i.v.m. de vochtopname. Ik moet ze echter bestellen. Vanmiddag na vier uur moet je ze komen ophalen…… Vooruit trek je broek eens op. Wat denk je wel niet dat het hier een peuterbureau is?”
Janine vindt zich zelf erg grappig en hartelijk lachend gaat ze mij voor naar de wachtruimte. “Tot vanmiddag!”
Bedeesd groet ik haar terug. Balend maar tevens opgewonden door de vernederende situatie waarin ik verkeerde.
Thuis heb ik mij verschoond en ben om vier uur weer naar de apotheek gegaan. Gelukkig is het niet druk.
De blonde assistente komt op mij af en vraagt waar ze mij mee van dienst kan zijn.
“Die drie pakken luiers zijn voor hem!” hoor ik Janine op de achtergrond roepen. Ik wil ze snel af rekenen. Kost echter moeite.
Die blonde muts zit te zeuren dat ze door de verzekering vergoed worden.
Ik heb echter geen medische verklaring en het kost mij moeite haar te overtuigen. Geef aan dat ik i.v.m. een eigen risico zelf eerst betaal.

“Als die meneer zijn luiers zelf wil betalen, dan doet hij dat toch. Belangrijkste is dat hij droog blijft.” komt Janine mij ‘redden’.
Ik bloos en reken af. Janine en de blonde assistente kijken mij lachend na wanneer ik bepakt en bezakt de apotheek verlaat.
Het fietst lastig met drie pakken luiers. Maar erger vind ik dat Janine ze niet in een tas van de apotheek wilde doen.
“Dore vindt het milieu onvriendelijk om onnodig verpakkingsmateriaal te gebruiken.
De luiers zitten toch immers al in een draagtas!” had ze gezegd.
Zo goed en zo kwaad het gaat fiets ik snel naar huis Zonder bekenden tegen te komen kom ik thuis en berg de luiers opgelucht op.

Om een uur of 22.00 uur komen Dore en Valerie het huis in. Ze hebben verf, kwasten rollers etc. gekocht en vertellen dat die morgen afgeleverd worden. “Kunnen wij eindelijk aan de slag.” Zegt Valerie opgetogen. Ik krijg opdracht boven de lege kamers af te plakken.
“Kunnen wij morgenavond direct aan de slag.” Plande Dore.
“Hoe is het bij de apotheek gegaan!” vraagt Valerie terwijl ze mijn broek losmaakt en laat zakken.
Tevreden wrijft ze over mijn natte luier. In geuren en kleuren moet ik vertellen hoe het is gegaan. “Typisch Janine!” vindt Dore.
“Ja prachtig!” voegt Valerie toe “Hoe was dat voor jou?” “Heel vernederend…” ik zwijg even om de juiste woorden te vinden.
“en spannend en het gaf een enorm opwindend gevoel.” Er volgt een korte stilte. Dan vervolg ik mijn relaas.
“ Alleen dat over de straat fietsen terwijl iedereen de luiers kon zien vind ik heel vervelend!”
“Mmm, dus dat wil je niet meer?” vraagt Valerie terwijl ze mij strak aankijkt. “Nee, liever niet!”
“Dan zal ik maar gauw voor Dore knielen en haar voeten kussen. Smeek haar of er de volgende keer een tas van de apotheek over mag.!”

Gehoorzaam kniel ik en kus Dores laars. “Trek mijn laarzen uit!” Gehoorzaam trek ik haar laarzen uit. De geur van leer vult mijn neus.
Ik kus haar warme voeten intens en smeek haar de volgende keer zo niet over straat te hoeven.
“Hoeveel klappen voor je kont heb je er voor over?” klinkt het onverwachts. Ik kijk Dore verbaasd aan.
Zonder na te denken geeft ze mij twee oorvijgen. “Kussen was je gezegd!” Gehoorzaam kus ik haar voeten weer.
“Klappen waarmee?” Dore en Valerie schieten in de lach. “Bij de hand hoor voor een luierdrager!” klinkt het spottend.
“Met de hand en over de knie!” Opgelucht haal ik adem. Heb vanmiddag gezien hoe bont en blauw mijn kont nog was van de plak.
Ook zijn er nog striemen zichtbaar. “Honderd!” zeg ik overmoedig. Dore en Valerie lachen mij uit.
“Na tien klappen lig jij als een klein kind te spartelen!” Kleed je helemaal uit en was je kont. Ik wil naar de badkamer lopen.
Krijg echter eerst de opdracht mij in de kamer uit te kleden. Daarna mag ik naar de badkamer gaan.
Fris ruikend meld ik mij weer in de kamer. Dore zit op een kamer stoel en geeft aan hoe ik moet gaan liggen.
“Je billetjes zien er mooi uit!” zegt ze terwijl ze goedkeurend met haar hand over mijn kont wrijft.
“Onze baby heeft heftige luieruitslag!” lacht Valerie. Maar dan wordt het menens een golf slagen teistert mijn kont.
Eindelijk stopt ze. Opgelucht haal ik adem. Heb geen kik gegeven. “Hoeveel waren er dat?” vraagt Valerie.
“Honderd?” reageer ik.

“Je moet wel tellen sufferd! Of dacht je soms dat wij dat ook nog voor je doen!”
Ik ben gaan staan en wrijf over mijn gloeiende billen. Dore staat gelukkig ook op. “Dan nog maar een keer!” zegt Valerie terwijl ze gaat zitten en mij wijst te gaan liggen.
“Hard optellen!” Haar laatste woorden gaan vergezeld met een serie klappen. Van de schrik vergeet ik te tellen. “Hardleers! Opnieuw!”
Weer volgt een serie klappen. “Eén, twee, drie ……...bij vijftig stopt ze! ”De rest schenk ik je!”
Valerie doet mij een schone luier om en ik word naar bed gestuurd.
De spanning van de dag maakt dat ik best moe ben en val snel in slaap.

Britt de zus van Dore.

Al vroeg worden de schildersmaterialen bezorgd. De hele dag ben ik druk met schoonmaken en afplakken van de kamers.
Na het eten melden Dore en Valerie zich.
Wanneer wij een uurtje bezig zijn wordt Valerie op haar Mobil gebeld. “Was mijn moeder. Of jij haar wilt helpen met het verslepen van wat zware spullen.” Ze kijkt mij aan. Ik knik en ga naar de buurvrouw. De werkzaamheden duren ongeveer een halfuurtje.
Praat nog wat na met de buurvrouw en ga weer terug.
Ik zie Valerie en Dore in de kamer zitten praten met nog een jonge vrouw. Ik herken Britt de zus van Dore.
Een leuke meid met een frisse uitstraling. Nu is het echter anders. Ze zit met betraande ogen en geeft mij onzeker een hand.
Ik voel dat ik stoor. “Zal ik boven verder gaan vraag ik?” “Graag!” reageert Dore mij dankbaar toe knikkend.
Ik verlaat de kamer.

Hoor nog hoe Britt zich verontschuldigd ons zo van ons werk te houden. Valerie en Dore protesteren.
Ik hoor echter niet wat ze zeggen de kamer deur slaat achter mij dicht terwijl het kraken van de treden mijn weg naar boven begeleiden.
Een uurtje later hoor ik Britt vertrekken. Dore en Valerie praten nog wat na en komen dan naar boven. Ze zien tevreden dat ik de muur
waar zij meer bezig waren heb afgeschilderd. Tevreden bewonderen ze de kleur.
Wij besluiten om te stoppen en nog even wat te gaan drinken.

Dore is merkbaar uit haar doen. “Is er iets ernstigs met Britt?”vraag ik belangstellend. Terwijl ik ons drinken op het tafeltje zet.
Ik krijg te horen dat Britt overspannen is. Het vroege overlijden van haar vader en wat negatieve ervaringen met vriendjes eisen hun tol.
“Wat jammer. Gun je zo’n lieve frisse meid toch niet!” reageer ik medelevend. Valerie en Dore kijken elkaar even aan. Valerie zucht.
“Ben ik helemaal met je eens. Wij hebben haar gezegd dat ze bij ons altijd welkom is. Ook als wij straks hier wonen.”
Er valt een stilte. Dore en Valerie nippen aan hun wijn terwijl ik een slok van mijn biertje neem.
“Je moet voorlopig ’s avonds maar geen luier omhebben.” Ik kijk Dore vragend aan. “Britt wil als ze er voor in de stemming is komen helpen.
Ze voelt zich aan de ene kant schuldig dat ze ons een avond van het werk heeft gehouden en…..ze vindt het leuk werk!”
“Maar nu jij!!!! Ga je douchen en kom naakt met een schone luier en plasticbroek naar beneden.” Ik verdwijn naar boven en verwijder de verfspatten. Douche mij en gewapend met luier en plasticbroek meld ik mij in de kamer.

Valerie en Dore zitten op de bank elkaar te strelen en te zoenen. “Ga op de grond liggen en speel met je piemeltje! Je mag echter niet klaarkomen!” Gehoorzaam leg ik mij aan hun voeten en begin te masturberen.
Telkens als ik dreig klaar te komen laat ik los en wrijf over mijn buik en borst.
Genietend van de twee vrouwen op de bank die alleen oog voor elkaar hebben.
Plotseling stoppen Valerie en Dore en kijken uit de hoogte op mij neer. Dore drukt haar voet in mijn gezicht.
Ik kus haar voet en voel hoe Valerie met haar voet over mijn piemel wrijft.
Ik moet diep zuchten en begin te kronkelen van genot. Pak Dore haar voet en druk mijn hoofd er strak tegen aan terwijl ik met een kreet klaar kom. De sperma spuit tot op mijn borst en raak de voet van Dore. Nahijgend en genietend merk ik hoe de voeten zich terugtrekken.

“Zo kereltje, jij had hoge nood!” lacht Valerie terwijl Dore haar voet met een tissue afveegt.
Valerie doet mij de luier om en de plasticbroek aan. De vrouwen geven mij een knuffel en gaan.
Tevreden ruim ik op en ga naar bed. Morgen is er weer een nieuwe dag.
De week gaat voorbij. Gestaag vorderen wij met onze werkzaamheden. Britt is ons elke avond komen helpen.
De sfeer is goed en Britt geniet zichtbaar. De eerste avonden heeft ze met Valerie samengewerkt en de laatste avonden met mij.
Nu zitten wij in het busje. De moeder van Dore achter het stuur en op weg naar Schiphol. Ik hoor het gepraat van de vrouwen aan.
Moet glimlachen om de bezorgde vragen van Dore’s moeder. “Hebben jullie je papieren bij je? Zijn jullie dit niet vergeten en zijn jullie dat niet vergeten?”

Ik moet glimlachen. Moeders zijn ook allemaal hetzelfde. Ik zie hoe Dore naar Valerie kipoogt.
“Het zijn geen kleine kinderen meer hoor?” merk ik op. “Nee, wij niet!” mompelt Valerie. Ik hoor niet wat Dore’s moeder zegt.
Ik voel mij kleuren terwijl ik beschaamd in het lachende gezicht van Dore kijk.
Voorzichtig kijk ik of Britt de opmerking van Valerie ook heeft gehoord. Tot mijn verbazing zie ik hoe zij ook kleurt en mijn blik ontwijkt.
De reis verloopt verder voorspoedig. Wij begeleiden Dore en Valerie tot de incheckbalie. Daar nemen wij afscheid van elkaar.
“Werk jij goed door terwijl wij lekker aan het strand liggen!” merkt Valerie plagend op.
“Ik zal wel kijken of hij goed doorwerkt en als hij wil kom ik ook helpen!” Natuurlijk vind ik dat goed.
Dore glimlacht en geeft ter afscheid mij een knuffel. “Overdag geen luiers dan.” Fluistert ze mij in het oor.
“Okay!” fluister ik terug. “Een fijne vakantie. Ik zal jullie missen!” Knuffel Valerie ook.
Dan schuiven ze aan in de rij en gaan wij weer naar de auto.
De reis verloopt voorspoedig. Ik zit gezellig met Britt over van alles te praten.
Onderweg stoppen wij nog bij een restaurant en drinken een kop koffie.
‘s Avonds eet ik bij Britt en haar moeder en het is al laat wanneer ik op de fiets van Dore naar mijn huis ga.

Verbaasd kijk ik op de wekker. Half tien zie ik. Ging de bel nou? Even later galmde het geluid van de bel weer door het huis.
Snel schiet ik een ochtend jas aan. Kan slechts alleen gekleed in een luier de deur openen. De bel gaat weer.
“Ja, ja ik kom er aan! Eerst de deur van het nachtslot doen!” roep ik terwijl ik de sleutel van het haakje haal en in het slot steek.
De deur gaat open en het scherpe daglicht komt mij tegemoet. Britt staat met een brede glimlach mij aan te kijken.
“Goedemorgen, jij bent er vroeg bij?” begroet ik haar. Ik doe de deur verder open en laat haar binnen.
Gekleed in een strakke oude spijkerbroek en shirt stapt ze de hal in. Ze komt helpen schilderen en had verwacht dat ik al uit bed zou zijn.
Ik verontschuldig mij dat ik mij verslapen heb. Vraag haar koffie te zetten terwijl ik snel een douche neem en mij aankleed.
Even later sta ik onder de douche. Mijn natte luier heb ik in een plasticzak onder mijn bed verstopt.
Opgelucht dat Britt het niet heeft gezien.
Fris gedoucht meldt ik mij weer beneden. De geur van verse koffie komt mij tegemoet.
Britt zit op de bank en nipt aan haar mok. Haar blik glijdt over mijn lichaam.

“Mmmm…die broek maakt je slanker dan die ochtendjas!” een flauw glimlachje siert haar lippen.
“Waarom lachje?” vraag ik niet wetend wat ze met de opmerking bedoelt. “Laat maar…een binnen pretje!” Ik smeer nog even een paar boterhammen en ga bij Britt zitten. Het is een leuke meid. Wij praten over van alles en nog wat.
Laten ons de koffie smaken en ik schink ons nog een bakkie in. Om elf uur wordt het toch hoog tijd om aan de slag te gaan.
Ook het werken met Britt is een genot. Ondanks dat het erg gezellig is werken wij goed door. De dag vliegt om.
Om vijf uur neemt Britt afscheid. “Heb je een sleutel voor mij? Kan ik aan het werk gaan als jij nog mag slapen!”
Ik geef aan geen sleutel te hebben omdat Dore en Valerie de andere sleutels hebben.

Op haar opmerking er een sleutel bij te laten maken laat ik mij ontvallen “Ik weet niet of Valerie en Dore dat goed vinden?”
“Mmmm…je lijkt hun slaafje wel. Merke vandaag al vaker dat je bang bent iets te doen wat zij niet goedvinden!”
Weer verschijnt er een vage glimlach om haar lippen terwijl ze mij strak aankijkt. Ik voel me betrapt.
Gelukkig redt Britt mij door mij een zoen op mijn wang te geven zich om te draaien en te gaan.
“Bel je morgen wel weer wakker!” is het laatste wat ik hoor. Nog een zwaai en daar fietst ze de straat uit.

Bijna dagelijks komt Britt mij helpen. Wij praten veel onder het werk. Over koetjes en kalfjes, maar ook veel over ons zelf.
Na eerst wat afgetast te hebben of ze haar verhaal bij mij kwijt kan laat Britt steeds meer weten over haar problemen.
De invloed van het overlijden van haar vader. Dat ze die niet goed heeft verwerkt en daardoor steeds “foute vriendjes”uitzocht.
Fout, niet in de zin van dat er wat aan die jongens mankeerde. Meer dat ze iets van die jongens verlangde wat zij niet kont verwoorden en die jongens haar niet konden geven. Ik begrijp het enigszins. Vindt het ook deels vaag. “Wat wil je dan van een jongen?”
Deze directe vraag brengt haar in verlegenheid. “Ik wist het toen niet. Zorgde alleen dat er in de relatie steeds spanningen kwamen waardoor de behoefte ontstond het maar weer uit te maken!” Britt steekt de kwast weer in de verfbus en maakt aanstalten om door te werken. Voorzichtig smeert ze de overtollige verf aan de rand van de bus. “Wat wist je niet?” vraag ik belangstellend.

De kwast in haar hand begint te beven. Ze kijkt mij even schichtig aan. Hakkelend en stotterend begint ze te praten.
Versta er echter geen woord van. Ik merk wel dat het een belangrijk thema is en het veel moeite kost om er over te praten.
Ik pak haar kwast en bus verf uit haar handen en zet het weg. Pak haar hand en trek haar naar mij toe.
Kijk haar aan en zie de tranen in haar ogen. Als vanzelf druk ik haar tegen mij aan. Een hevige huilbui is het gevolg.
Ik zeg niets en streel haar zachtjes door het haar. Langzaam komt ze tot bedaren. Ze maakt zich los en verontschuldigt zich.
“Dat zat diep!” merk ik op terwijl ik haar een stuk keukenrol aanreik. Ze trekt zich in de badkamer terug.
Ik zet ondertussen een verse pot koffie Als Britt weer opgefrist de kamer inkomt heb ik de koffie net in de mokken gedaan.
“Wat gebeurde er met je? Ik kon niets verstaan van wat je mij probeerde te zeggen?” Ik reik haar de mok aan.
Streel even met mijn vrije hand over haar hoofd en ga naast haar op de bank zitten.

“Maar goed ook?” hoor ik Britt zeggen terwijl ze mij aankijkt. Even glimlacht ze, dan is ze weer ernstig,
Ze voelt zich ongemakkelijk. “Heb je er spijt van dat je het mij wilde zeggen?” Britt haalt haar schouders op.
Ik kijk haar aan. “Je bent mij geen verantwoording verschuldigd hoor. Wat ik je echter wil zeggen is dat wanneer je iets tegen mij zegt waar de buiten wereld niets mee te maken heeft ik het voor mij hou.”
Ik streel haar even over het hoofd. Als onze blikken elkaar treffen geef ik haar een bevestigend knipoogje.
Britt glimlacht en haalt opgelucht adem. Zwijgend nippen wij aan onze koffie.
Ik vind het ongepast om verder aan te dringen.

Wij schuren en schilderen gestaag door. Britt is stil. Ze ziet er wel opgelucht uit. De ontlading heeft haar zichtbaar goed gedaan.
Om drie kapt ze er mee. “Mijn moeder komt vanavond later thuis. Kom je bij mij eten?” Verrast kijk ik haar aan.
“Graag , lijkt mij leuk!” “Okay, ik zie tegen zessen!” Britt kust mijn wang en drukt haar lichaam even tegen mij aan.
Een siddering gaat door mijn lichaam. Voor dat ik besef wat ze bij mij teweeg brengt heeft ze zich alweer los gemaakt en verlaat het huis.
Mij verward achterlatend.

Rond de klok van zessen meld ik mij bij Britt. Ze opent de deur met een stralende glimlach. Ze heeft zich opgeknapt
De oude spijkerbroek heeft plaatsgemaakt voor een kort jurkje en sexy hoge laarzen. Het haar fris gewassen en mooi geföhnd.
Ik moet even slikken. “Wat zie jij er fantastisch uit!” complimenteer ik haar terwijl ik de meegebrachte fles wijn overhandig. Britt glimlacht. “Vind je het mooi!” Ze draait zich als een volleerd mannequin. De jurk laat haar vrouwelijke schoonheid goed tot zijn rechtkomen.
Haar strakke billen en ronde borsten komen goed tot hun recht. “Een jurk voor speciale gelegenheden!”
Ik kijk haar vragend aan. “Hoe jij er vanmiddag voor mij was, is voor mij heel bijzonder geweest!” verklaart Britt.
Wij kijken elkaar even recht aan. Niet wetend wat te doen. Het liefst zou ik haar willen zoenen.
Maar de verlegenheid is weer eens te groot. Britt glimlacht en draait zich om. Ze gaat mij voor de kamer in.
De tafel is mooi gedekt en er brand een kaars. Britt heeft er werk van gemaakt. Het eten smaakt prima.
Ondanks dat we niet veel praten is de sfeer goed. Telkens wanneer wij elkaar aankijken voel ik de kriebels in mijn buik.
De glinsteringen in de ogen van Britt geven mij het idee dat de gevoelens wederzijds zijn.

De koffie drinken wij op de bank. Na haar lege kopje op de salontafel gezet te hebben legt Britt haar hand op mijn knie.
Ze kijkt voor zich uit en wrijft over mijn bovenbeen. “Ik weet niet precies hoe te beginnen…” ongemakkelijk schuift ze heen en weer.
Dan houdt ze haar hand stil en kijkt mij strak aan. “Ik wil je vertellen wat er vanmiddag gebeurde….vindt het alleen heel moeilijk.”
Weer is ze even stil maar dan komt het hoge woord er uit.
Onbewust is zij boos op haar vader. Ze voelt zich in de steek gelaten. Natuurlijk weet ze dat het flauwekul is maar op de één of andere manier heeft het wel invloed in haar relaties naar mannen. Ze trekt altijd mannen aan die haar weer in de steek laten. Die haar niet horen.
Het liefst zou ze de baas willen spelen over ze maar tevens ook klein willen zijn. Ik kijk haar verrast aan. “Heb je daar fantasieën over?”
De directheid van mijn vraag maakt haar onzeker en ze klapt dicht.

Om het ijs te breken is het tijd geworden om me ook kwetsbaar naar Britt toe op te stellen. “Mag ik je iets over mij vertellen.
Ik denk dat je er wat aan kan hebben!” Nieuwsgierig kijkt Britt mij aan.
Dan vertel ik haar over mijn onderdanige gevoelens naar vrouwen toe. Zonder in details te treden overigens.
“Dus je bent wel Dore’s en Valeries slaafje!” Ik knik. “Wist je niet dat Dore en Valerie…..”
Britt onderbreekt mij. “Jawel, kon alleen jouw rol niet helemaal plaatsen…..”
“Is het bij jou ook SM gerelateerd?” Britt haalt haar schouders op. “Ik weet het niet.
Kan het dan dat ik door vrouwen gedomineerd wil worden en mannen het liefst bespot en kleineer?”
“Lijkt mij wel.” reageer ik. “Heb mij er nooit in verdiept. Ben er door Valerie en Dore in terecht gekomen.
Maar heb je die gevoelens naar alle mannen en vrouwen?”

“Nou je het zo vraagt…..Nee….In je fantasie kun je altijd die situatie bedenken die perfect is.” Britt zwijgt en begint dan te lachen.
“Nee, nu ik daar over nadenk!” ze zwijgt weer even. “Hoor ik jou telefoon!” Het was mij niet opgevallen maar nu hoor ik het ook.
“Laat maar!” reageer ik. Ik wil geen inbreuk in dit moment. Heb daarom ook zo’n hekel aan mobieltjes. Britt echter niet.
“Is misschien wel belangrijk!” Ik loop naar de gang en haal de telefoon uit mijn jaszak. Te laat. In mijn hand is hij weer tot rust gekomen.
Bij de gemiste gesprekken zie ik dat mijn moeder heeft gebeld. Britt vindt dat ik direct terug moet bellen. “Je weet nooit waarom ze belt. Is misschien wel belangrijk!” Met enige tegenzin bel ik terug. Mijn moeder is erg blij met mijn snelle reactie.
“Kun jij morgen een weekje bij ons komen.” Blijkt dat mijn vader onverwacht voor zaken een weekje naar Parijs gaat en zij mee kan.
En of ik op de hond wil passen. Ik laat weten dat ik e.e.a. even moet bekijken of het te regelen valt.
Ik heb het telefoongesprek nog niet beëindigd of een sleutel in de voordeur knarsend de komst van Britt haar moeder aankondigt.
Definitief einde gesprek dus. Ik neem al snel afscheid van Britt en haar moeder om thuis mijn agenda te raadplegen.

De week bij mijn ouders is snel omgegaan. In mijn agenda stonden geen dringende zaken.
De tijd dat Valerie en Dore op vakantie zijn is door mij gereserveerd om te schilderen. Dankzij de hulp van Britt ben ik goed opgeschoten.
Wel jammer dat ik op de zolder na dan, niet helemaal klaar was met de klus. Zou graag de gezichten van mijn Meesteressen gezien hebben. Maar ja….het leven loopt zoals het lopen moet.
Heb de dames nog wel even gebeld. Toonden echter geen enkel bezwaar.
Nu sta ik weer op de stoep van mijn huis en open de voordeur. Valerie en Dore zijn naar hun werk. Ik zie dat de kamer nu helemaal geschilderd is. Er staan zelfs al nieuwe meubels. Bewonderend loop ik door de kamer dan ga ik naar boven.
Zie dat Valerie en Dore hun kamer ook ingericht hebben. Lijkt er veel op dat ze hun intrede in het huis al hebben genomen.
Dan valt mijn oog op de trap naar zolder. Nieuwsgierig loop ik naar boven.

Zouden ze daar ook al bezig zijn geweest?
Boven aangekomen stuit ik op een deur die op slot zit. Jammer, moet mijn nieuwsgierigheid nog maar even in toom houden.
Ik ga weer naar beneden. Op de bank ligt een groot pakje. Nu pas zie ik de enveloppe die er op ligt. Ik herken het handschrift van Valerie.
Het pakje is voor mij. Ik open de enveloppe en haal er een briefje uit. “Zo ventje eindelijk weer bij elkaar. Omdat te vieren hebben Dore en ik een cadeau voor je. Pak nu maar uit en trek het direct aan. Drink veel en houdt het beslist niet droog! Ooh ja, en ga op het kleed liggen!
Kusjes Valerie en Dore.”
Met trillende vingers maak ik het pakje los. Een plasticbroek met babymotiefjes, katoenen luier met klittenband, inleggers en een soort tuinbroek. Alleen korte pijpjes waar aan de onderkant elastiek zit en gemaakt van katoen met autootjes er op afgedrukt.
Voor dat ik mij uitkleed gaat mijn blik naar de ramen. Gelukkig is directe inkijk niet mogelijk. De dames hebben er over nagedacht, constateer ik tevreden. Gerustgesteld kleed ik mij uit en doe mij de luier om. Daarna de plasticbroek en de ‘tuinbroek’ aan. Het elastiek zit strak om mijn bovenbenen. De ‘tuinbroek’ is meer een pofbroek, hetgeen het kinderlijke effect alleen maar accentueert. Ik vouw het kleed uit.
Het lijkt een groot bokskleed. Terwijl ik het uitspreid valt er iets op de grond. Een speen. Duidelijk wat de bedoeling is.
Ik ga naar de keuken en drink een glas water. Neem het glas en een kan mee. Ik lijk wel een echte baby.
De dikke luier en inleggers zorgen ervoor dat mijn benen wat verder uit elkaar staan. “Lijk wel een waggelende eend!” flitst het door mijn hoofd.

Ga op het kleed zitten in gespannen afwachting van de dames en drink de kan half leeg.
Na een uurtje hoor ik de voordeur opengaan en weer sluiten. Ik ga snel liggen en doe de speen in mijn mond.
De luier voelt zwaar en warm aan. Het water heeft zijn dienst bewezen.


Britt speelt mee.

De kamer deur gaat open. Tot mijn grote verbazing en schrik, komt Britt de kamer in. “Dag kleine lieverd van mij!”
Ze komt met een stralende lach naar mij toe en bukt zich over mij heen. “Ligt die lief te spelen!” Ik schaam mij diep.
Van verbazing valt de speen uit mijn mond Het liefst wil ik wegrennen. Ben echter verlamd. Schaam mij diep zo voor Britt te liggen.
Voor Britt is het echter anders. Ze gedraagt zich als een babysitter. Ze aait mij over de wang en stopt de speen weer terug in mijn mond.
Dan voel ik hoe haar vingers onder het elastiek door contact met de luier zoekt. Tevreden constateert ze dat ik nat ben.
Ze maakt de knoopjes los en doet de broek uit. Gedwee laat ik het gebeuren.
Britt heeft blosjes op haar wangen en haar twinkelende ogen laten zien dat ze geniet. Langzaam kan ik ontspannen.
Nu pas zie ik hoe mooi en uitdagend ze gekleed is. Haar diep uitgesneden truitje gunt mij een blik op haar borsten.
Zeker nu ze op haar knieën voorover buigt om mij uit te kleden.

De plasticbroek wordt naar beneden getrokken en daar lig ik dan alleen nog ‘gekleed’ in een natte luier.
Ik huiver. Zonder de bescherming van de plasticbroek voelt het koud aan.
Plotseling gaat de deur open en komen Dore en Valerie vrolijk lachend de kamer binnen.
“Nou, hoe vind je jouw steun en toeverlaat van tijdens onze vakantie?” klinkt het spottend.
“Schattig!” reageert Britt. “Vind alleen dat hij wat te veel haar heeft op zijn benen en borst!”
Haar hand glijdt speels over mijn borst.
Valerie en Dore zijn het met haar eens. “Vind ik ook. Voor iemand die zich als een baby gedraagt heeft hij ook te veel schaamhaar.
Laten wij hem zo onder de douche zetten en scheren.” Valerie knielt naast mij en kust mij op mijn voorhoofd.
“Dag lieverd. Welkom in ons huis. Vind je het mooi geworden.” Ik knik en geniet van haar welgemeende groet.
Ook Dore kust me en aait me over het hoofd. De dames zagen er goed uit.

Mooi gebruind en ontspannen. Ik voel hoe Britt mijn luier los maakt. Het warme gevoel dat de begroeting van Valerie en Dore opgeroepen had maakt weer plaats voor schaamte.
Schaam me voor Britt. De vrouw die toen ze de laatste keer dat wij elkaar zagen tintelingen in mijn lichaam opriep.
Gevoelens van liefde en warmte. Verlangens naar haar lijf. Diezelfde Britt ziet mij hier nu naakt liggen. Naakt als een baby.
De drie vrouwen zijn gaan staan. Liggend op de grond ervaar ik de vernedering nog meer.
De lachende gezichten die van uit de hoogte op mij neerkijken. Drie paar mooie benen doen mij beseffen hoe ik letterlijk aan de voeten lig van hun. Ze staan te praten terwijl ik op de speen zuig die Valerie voor dat ze opstond weer in mijn mond had gedrukt.
Hoor hoe Dore aan Britt vraagt hoe ze het vond mij zo in de kamer aan te treffen. “Geil!” is het mij verbazende antwoord.
“Het gevoel hem zo weerloos te zien windt mij enorm op!” Valerie en Dore moeten lachen.
“Nou neem hem maar mee naar de badkamer en ga zijn lichaam maar onder de douche scheren.
Ik krijg opdracht achter Britt aan te kruipen.

Halverwege de kamer moet ik blijven staan. Valerie gaat achterstevoren op mijn rug zitten en geeft mij een paar tikken voor mijn kont.
“Weet je waarom jij die verdiend?” Ik schudt van ‘nee’. Krijg direct weer een roffel klappen. “Ook je fatsoensnormen vergeten!”
Snel zeg ik ‘nee Valerie’. “Je hebt je natte luiers niet in een vuilniszak bewaard! Hadden wij toch afgesproken!”
“Ja maar..jullie hebben zelf gezegd dat ik overdag geen luier…” verder kom ik niet. Een serie tikken dalen op mijn kont neer.
Dore heeft een rietje gepakt en geeft mij daar een paar gemene tikken mee. “Klopt. Daar zeggen wij toch ook niets van!”
Het rietje doet gemeen zeer. “Au, au maar ik dacht…” jammer ik. Maar ik heb niets te denken. Moet gewoon doen wat mij gezegd wordt. . Er volgen nog een serie tikken met het rietje en klappen met de blote hand. Valerie gaat van mijn rug af en sommeert mij Britt te volgen.
Ik klauter achter Britt aan naar boven.
In de badkamer aangekomen zet Britt de douche aan.

Ik mag gaan staan. Aandachtig bestudeerd ze mijn achterwerk. “Doet het nog pijn?” zegt ze terwijl haar hand teder mijn billen streelt.
“Gaat nu wel!” Britt komt voor mij staan en kust mij teder op de mond. Dan pakt ze een body shaver en duwt mij richting douche.
Ze wil mij scheren maar stoort zich aan het water dat haar kleren nat kan maken. Ze trekt haar laarzen uit en dan haar jurk.
Behendig onthaakt ze haar bh en stapt vervolgens uit haar slipje om zich naakt bij mij onder de douche te vervoegen.
De adem stokt mij in de keel. Even drukt ze haar lijf weer tegen mijn lijf en kust mij weer vol op de mond.
Voel hoe haar tong de mijne zoekt. Dan maakt ze zich weer los en begint mijn lichaambeharing te verwijderen.
Van boven naar beneden wordt ik ontdaan van wat ik als mijn mannelijkheid ervaar.
Een gladde borst gevolgd door een gladde buik. Dan is de schaamstreek aan de beurt.
Britt zit op haar knieën en verandert mijn volwassen piemel in die van een jong jochie, Tenminste wat het haar betreft.
Door de aandacht en de nabijheid van Britt ben ik enorm opgewonden.

Voel de trillingen door mijn lijf gaan.
Uit eindelijk zijn mijn benen ook kaal. Tevreden streelt Britt mijn benen en kust mijn buik. Voel haar lippen op mijn huid.
Kus voor kus komt ze dichter bij mijn piemel. Ik word gek van geilheid. Zeker wanneer haar lippen mijn lid omsluiten.
Ze zuigt kust en pijpt mij. Ik weet niet wat mij overkomt. Heftig schokkend kom ik klaar. Veel te snel in mijn beleving.
Langzaam komt Britt overeind en drukt haar lichaam tegen mij aan.
“Kleine sloerie! Kom onmiddellijk onder die douche vandaan!” Met een schok ontwaken wij uit onze trance.
Valerie en Dore staan in de badkamer. Ik voel een huivering door het lichaam van Britt gaan.
Langzaam onttrekt ze zich uit onze omarming.
Ik zie hoe Britt afgedroogd wordt en bestraffend door haar zus en Valerie wordt toegesproken.
De zelfbewuste Britt zie ik verdwijnen.
Als een klein meisje ondergaat ze de schrobbering. Ik krijg opdracht het haar in de douche op te ruimen.
Daarna wordt ook ik afgedroogd. “Meekomen!” is het korte bevel. “Tijd om de zolder in te wijden!”
De zolder inwijden? Is die dan al klaar? Nieuwsgierig volg ik Dore en Britt. Valerie komt achter ons aan.
Wij gaan de trap op en ik zie hoe Dore de deur van slot doet en opent…….


.
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
Eerste deel al gelezen. Deze week is voor mij een luiervrije week, daar de vuilniskar pas volgende week vrijdag komt.
Is volgens mij goed geschreven. Leest vlot.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Re: Derde rad aan een wagen deel 1 t/m ........

de inwijding van de zolder

Naakt zit ik op mijn knieën. Britt staat naast mij. Haar naakte lichaam trilt.
Verbaasd kijk ik om me heen. De zolderkamer is sfeervol verlicht. In de ene hoek zie ik een andreaskruis en aan de wand hangen zweepjes en plakken.
In de andere hoek staat ongeveer een meter van de wand een tafel, bekleed met leer en aan de zijkant metalen ringen.

Tussen het kruis en de tafel staan twee stoelen als tronen opgesteld. In de wand rechts is een deur. De zolderruimte is opgedeeld in twee kamers. “Wat zou er achter die deur schuil gaan?” vraag ik mij nieuwsgierig af. Nog een kamer of een rommelzolder?

“Nou hoe vind je het?” Valerie kijkt mij vragend aan. “Mooi!” reageer ik enthousiast. Dore en Valerie knikken tevreden. De beide vrouwen kijken vanaf hun troon op mij neer.
Het is even stil dan neemt Dore het woord. “Britt heeft ons geholpen samen met een paar vriendinnen van ons.”
Het is of Dore de juiste woorden zoekt om mij en misschien Britt ook wel iets te vertellen.

“Tijdens onze vakantie zijn jullie flink opgeschoten en ik heb begrepen van Britt dat, mmmm” Dore zwijgt even. Alsof ze op zoek is naar de juiste woorden. “Nou, laat ik het zo zeggen, dat jij door jou houding veel hebt betekend voor Britt!” Dore laat weten dat Britt haar alles heeft verteld over ons gesprek. “Ik vind het moedig van je, dat je zo open bent geweest naar Britt. Ondanks dat jullie het gesprek vroegtijdig moesten afbreken door de komst van mijn moeder heeft Britt er veel aan gehad!”

Ik kijk op en zie hoe Britt gespannen naar haar zus kijkt. Ze zweet nu. “Je hebt haar diep geraakt!”
Valerie begint te lachen: “Dat hebben we net in de douche wel gezien. Dore glimlacht ook.
Ik zit gespannen af te wachten. “Waar gaat dit gesprek naar toe?”

“Kun jij je gevoelens voor Britt delen?” vraagt Valerie onverwachts. Ik schrik op. Wat moet ik zeggen. Dat ik vlinders in de buik krijg van die meid. Hoe zouden Valerie en Britt dat opvatten.
Hakkelend beken ik dat ik haar graag mag. “Hoe graag?” vragen Dore en Valerie in koor.
Ik kijk op en zie dat Britt mij gespannen aankijkt. Mijn God wat is ze toch mooi en wat heeft ze een lief gezicht. “Smoor verliefd!” flap ik eruit. Britt haar gezicht begint te stralen. Valerie en Britt geven elkaar een high five.

“Oh jammer!” lacht Dore “Britt niet op jou!” Voordat ik tijd krijg om me te verbazen vliegt Britt me om de hals. “Nee hoor, ik hou ook zielsveel van jou!” Ze overlaadt me met zoenen.
“Dat moeten we dan maar eens gaan vieren. Zullen we uit eten gaan?” Valerie doorbreekt met haar opmerking de situatie. We vinden dat alle vier een goed idee..

“Lijkt mij wel verstandig de kleintjes een luier om te doen. Dan doen ze niet zo gauw stoute dingen met elkaar!” Dore begint te lachen terwijl ze met haar hoofd knikt richting mij. De vrouwen moet nu alle drie lachen om mijn stijve. Britts lachen vergaat echter snel toen ze zich realiseerde dat zij ook een luier om zou krijgen.

“Kijk Britt, jij bent onze kleine meid en Werni is je kleinere buurjongetje in ons spel!” “Jij bent dus de oudste en de baas over Werni maar je moet wel doen wat wij zeggen!” Valerie geeft haar een pets voor de kont. Dore loopt naar de tussen deur en opent deze. “Komen jullie maar verder!”
Met open mond sta ik te kijken. In de kamer staan een wieg en een kinderbed. Naast elkaar. Aan de andere kant een commode. Het bijzondere was dat de meubels volwassen afmetingen hadden.

“Daarom mocht ik gisteren niet helpen?” hoor ik Britt achter me zeggen. “Juist, maar jij mag de commode inwijden. Wat wil je als eerste een luier om of Werni een luier omdoen?”
Britt kiest ervoor mij eerst te 'luieren' Ik moet op de commode gaan liggen. Uit het kastje wordt een Tena nachtluier gepakt en een plastikbroek. Onwennig maar met hulp van onze Meesteressen deed Britt mij een luier om en de plastikbroek aan. Ik vond het heerluik dat Britt babyolie gebruikte. Helaas is dat bij ons mannen ook direct zichtbaar.

Spottende opmerkingen waren mijn deel. Terwijl Britt mij meer en meer opgeilde. Op het moment suprême kreeg Britt het bevel de verwennerij te stoppen en de luier dicht te vouwen. “Zo train je hem het lekker te vinden om een luier om te hebben!” hoorde ik Valerie tegen Britt zeggen.
Na dat ze mij ook een romper hebben aangetrokken word ik naar mijn kamer gestuurd om nette kleren aan te trekken. Ik kies ervoor om een broek met een T-shirt aan te doen en daarover een colbert. Hierdoor valt mijn geluierde kont niet zo op.

Na een halfuur is iedereen zover. De vrouwen zien er perfect uit. Britt draagt een jurk die halverwege haar knieën komt. Ik vraag mij af of ze ook een luier om heeft. Het lijkt er wel op. Toch als je het niet weet zie je het niet.
Dore rijdt ons naar het centrum. We kunnen de auto parkeren bij het restaurant. Het is genieten. De sfeervolle ambiance en het heerlijke eten maken de tongen los. We zitten achteraf en hebben de nodige privacy. Uitgebreid vertellen Dore en Valerie over hun vakantie. Ook de bekentenissen van Britt worden besproken.

Blijkt dat Britt zich ook onderdanig door haar zus en Valerie wil laten behandelen. Daar staat tegenover dat ze begeleid wordt om over mij te domineren. De enige voorwaarde was dat ik bereid ben om mij aan hun alle drie over te geven. Ik moet er om glimlachen. “Waarom lach je?” vraagt Dore nieuwsgierig. “Hmm, ik moet lachen omdat ik een ontzettende bofkont ben. Drie van zulke lieve mooie en strenge vrouwen als mijn vriendinnen te hebben!” Valerie klakt met haar tong en geeft me een por op mijn arm: “Reken er maar op dat je daar je tol nog wel voor gaat betalen!” De manier waarop ze naar mij kijken doet mij vermoeden dat ze zo hun plannetjes hebben.

Britt en Valerie genieten van hun wijntje. De blosjes op hun wangen verraden dat ze er al een paar op hebben. Ik drink bier en Dore bestelde wanneer mij glas halfvol was meteen een nieuwe.
Na het eten besloten we nog een uurtje te gaan dansen. De druk op mijn blaas nam toe mede doordat de drie vrouwen “perrongeluk” onafhankelijk van elkaar bier voor mij bestelden. Toch wil ik niet weigeren maar in mijn luier plassen is ook geen optie. Ik ben veel te bang dat die dan door het gewicht gaat uithangen. En stel je voor dat die lekt.

Niets voor mij maar er zit niks anders op om maar te gaan dansen. Dan zweet ik het er wel uit. Ik vraag de drie meiden en even later staan we te dansen. Dan met z'n vieren dan met één van hun. Lekker gek doen op de ritme van de muziek. “en nu een langzamer nummer voor de liefhebbers!” hoor ik de dj zeggen. De blikken van Britt en mij treffen elkaar. Als een magneet voelen we ons tot elkaar aangetrokken. Britt legt haar armen om mijn nek en drukt zich tegen mij aan. Mijn handen leg ik op haar heupen. Ik voel de luier duidelijk zitten. Langzaam glijden mijn handen naar haar billen. Ik vind het spannend en het voelt heerlijk aan.

“Ben jij nog droog?” fluistert ze mij in het oor. Ik bevestig het zacht. “Ik niet, ik ben een stoute meid!” Ik moet glimlachen en druk haar strakker tegen me aan. “Ik hou van je!” fluister ik in haar oor. Britts lippen zoeken de mijne. Teder kust ze me. Veel te snel gaat de dj weer over op het ruigere werk. Britt pakt mijn hand en leidt me naar de bar. Valerie en Dore volgen ons. “Zullen we naar huis gaan. “ stellen ze voor. “Een goed idee!” vind Britt. Tien minuten later zitten we in de auto. De muziek dreunt nog steeds na in mijn oren wanneer Dore de motor start. Met mijn arm om Dore geslagen laat ik me naar huis rijden.
 

werni

Gewaardeerd Lid
Er was weer inspiratie en een vervolg geschreven. Hoop dat jullie het mooi vinden.

groetjes
werni
 

werni

Gewaardeerd Lid
straf voor luiermisbruik
“Zo, en nu naar de babykamer jullie! Je grote mensen kleren uitdoen en op ons wachten!” De stemming slaat meteen om. Als twee peuters staan we te wachten in onze rompers. De luier van Britt is zwaar en accentueert duidelijk dat ze geplast heeft. Ik pak haar hand en knijp er zacht in. Ze reageert door dichter tegen mij aan te gaan staan. We kijken elkaar aan en glimlachen. Spontaan geven we elkaar een zoen. “Ik hou zoveel van je!” Britt kijkt me liefdevol aan. “Gek hè dat ik zoveel van je hou maar er ook van geniet jou zo kwetsbaar te zien!”

Britt zwijgt even, dan vervolgt ze: “Dat ik juist jou wil kleineren en vernederen. Ik vind het zo opwindend wanneer jij verlegen wordt en je schaamt!” Weer is het stil. Ze gaat voor mij staan en ik zie tranen in haar ogen. “Ik ben bang dat het op een gegeven moment tussen ons gaat staan!” Weer is het stil ze kijkt mij smachtend aan alsof ze het verlossende antwoord van mij verwacht. “Dat ligt aan ons zelf!” reageer is. “Wanneer wij open naar elkaar zijn en eerlijk zeggen of iets of iemand een grens overschrijd, kun je volgens mij alleen maar groeien.” Een flauw glimlachje verschijnt er om Britts lippen. “Ja maar ik heb rare fantasieën hoor en vindt er niets aan om die van te voren al te benoemen.”

Weer is het stil. De deur gaat open en Valerie en Dore komen binnen. Valerie wil wat zeggen maar voelt aan dat ze beter kan zwijgen. “Dat begrijp ik wel, dat neemt de helft van mijn reactie weg en die vind je juist opwindend. Eerlijk naar je gevoel zijn en misschien moeten we een code woord afspreken waarmee we beiden om een time-out kunnen vragen.” Britt is het hier helemaal mee eens.
We besluiten gewoon het woord time-out daarvoor te gebruiken.

“Zo tortelduifjes!” Dore pakt Britt bij de hand en trekt haar romper uit. Valerie doet het zelfde bij mij. Ondanks de druk op mijn blaas heb ik de luier droog weten te houden. “Zo te zien hebben wij hier één stout kindje Valerie.” Valerie knikt op Dore's. opmerking “Verrassend ik had het eerlijk gezegd andersom verwacht! Wie vind jij hier het stoute kindje?” Dore kijkt mij aan. “Er is er hier maar één met een natte luier!” reageer ik met enig leedvermaak. Nu is het Britt die kleurt en verlegen naar de grond kijkt.

Valerie lacht en komt uitdagend voor mij staan. “Ja en......en waarom dacht jij dan dat wij jullie een luier omgedaan hebben?” Valerie kijkt mij triomfantelijk aan. Ondanks mijn droge luier voel ik nattigheid. Ik hakkel wat maar kan niet zo gauw een gevat antwoord vinden. “Britt heeft het begrepen. Jij schijnt nog niet helemaal door te hebben waar luiers voor zijn! Hebben voor niks in al dat bier geïnvesteerd” Valerie trekt mijn plastikbroek naar beneden en laat mij er uit stappen dan maakt ze de plakkers los. Ondertussen heeft Dore uit de andere ruimte twee leren plakken en een rietje gehaald. Ik moet met mijn buik op de commode gaan liggen. Zo dat mijn voeten nog net de grond raken.

Om de beurt krijg ik van de drie vrouwen tien tikken voor mijn kont. De laatste vijf waren niet om uit te houden. Zowat maak ik gebruik van mijn stopwoord. Nu mag ik met mijn rug op de commode gaan liggen. Mijn benen moet ik optrekken. Dore trekt Britt haar plastikbroek uit en maakt dan haar luier los. Tot mijn verbazing valt het mij nu pas op dat Britt een katoenen luier droeg.
Ondertussen heeft Valerie mijn geteisterde kont met olie ingesmeerd. Britt strooit er nog rijkelijk babypoeder over. Vervolgens schuift Dore de natte luier van Britt onder me en doe die mij om. Het voelt koud aan.

“Snap je nu waar luiers voor zijn?” Ik knik: “Om in te plassen.” zeg ik kleintjes “En om een drukje in te doen!” lacht Dore spottend. Gadverdamme dat is wel het laatste wat ik wil. “Ik moet er niet aan denken!” jammer ik. “Nou wij ook niet. Die stank hoeven wij ook niet meer!” reageert Valerie bij de wastafel waar ze haar handen staat te wassen. “Als je moet poepen vraag je het maar lief of je op het potje mag doen.” Er wordt gelachen. Britt schuift mijn droge luier onder me en plakt die dicht. Om te zorgen dat de strips niet loslaten wordt er extra tape gebruikt. Op de tape zijn kinderachtige motieven zichtbaar.

De beide luiers zorgen voor een dikke prop tussen mijn benen. Ik moet gaan staan. Terwijl Britt de plastikbroek voor mij houdt stap ik er in. De broek omhoog trekkend komt ze naar boven en treffen onze ogen elkaar. Ik zie een mengeling van liefde, opwinding en spot in haar ogen.

Daarna hijst ze mij in een roze dames shirtje met een kitten erop afgebeeld. Dore sommeert mij om in de wieg te klimmen. Ik moet op mijn rug gaan liggen en mijn voeten plat op het matras zetten. Er worden mij witte leren enkel en polsboeien omgedaan. Die vervolgens aan de spijlen worden vast gemaakt. Daar lig ik met opgetrokken benen en de armen langs mijn hoofd. De dames bewonderen mij goedkeurend. Ze aaien mij over mijn bol en verdwijnen. Het licht aan latend.

Even later gaat de deur weer open en komt Valerie binnen. Britt en Dore hoor ik in de kamer naast de mijne. Valerie drukt mij de speen van een flesje in de mond en dwingt mij de fles helemaal leeg te zuigen. Daarna stopt ze mij iets in de mond en bind het achter mijn hoofd vast. “Speentje in de mond en nu lief gaan slapen!” Ze kijkt mij lachend aan en vertrekt vervolgens. Ik hoor de deur dichtslaan na dat ze het licht heeft uitgedaan.

Het is zo goed als donker in de kamer. Er valt voor mij sowieso niet veel te zien. Vanuit mijn positie kan ik alleen de zijkanten en het hemeltje van mijn slaapverblijf zien. Het matras is afgedekt met zeil. Ik voel wat geborrel in mijn buik. Ongemerkt moet ik lachen. 'Dat hou ik nog wel even op.' bedenk ik me. Ik besluit mezelf niet meer te kwellen en laat de inhoud van mijn blaas de vrije loop.
Het voelt warm en behaaglijk aan.

Het blijft echter niet bij wat geborrel in de maag. Algauw wordt het geborrel kramp. Ik probeer te roepen. Maar dat rot ding in mijn mond dempt al het geluid. Op een gegeven moment moet ik wel een scheet laten. Maar daar blijft het niet bij. Met de zich een uitweg zoekende gassen komt ook de vaste massa mee. Ik voel hoe het een uitweg zoekt en in de luier terecht komt. Eerst is er de opluchting. Deze maakt algauw plaats voor afkeer. Het plakkerige gevoel in de luier accentueert nog eens extra de gevoeligheid van mijn billen.

De opgetrokken benen doen aan de situatie ook niet veel goed. Zo voel ik mij echt een baby. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit ook juist de bedoeling is. Niets anders kunnend lig ik zo een tijd. Ik heb geen idee hoelang. Ik kan de slaap niet vatten. Plotseling gaat de deur open en doet iemand het licht aan.

“Ik moet er niet aan denken! Ik hoor hem dat nog zo zeggen!” Valerie lacht terwijl Dore haar verontwaardiging laat blijken over de stank op de kamer. “Ik heb hem niet horen roepen! Jij Valerie?” “Wij kunnen het niet maken Britt hier te laten slapen. Kom dan maken we haar los en kan ze in de grote mensenkamer slapen. Zonder te komen kijken gaat het licht uit en slaat de deur weer dicht.

Binnen vijf minuten ging het licht weer aan. Ik had de deur niet gehoord. Plotseling verschijnt het stralende gezicht van Britt boven mij. “Houd mijn schatje wel van een poepje in de broek?” klinkt het spottend. Ik schud van 'nee' maar daar reageert ze niet op. Tevreden slaat ze op mijn plastikbroek en drukt met haar hand de poep stevig tegen mijn billen. “Misschien neem ik je morgen zo wel mee naar de apotheek en gaan we die mevrouw vragen of dit wel de juiste luier is voor broekschijters!”
Britt lacht haar tanden bloot. “Leuk idee toch?” Ik schut heftig van 'nee'. En mompel onverstaanbare woorden. “Ah goh probeert mijn kereltje te praten!” Britt buigt zich voorover en kust mijn voorhoofd. “Dag lieverd, ik hou van je!” klinkt het zacht. Ze draait zich om doet het licht uit en sluit de deur. Mij in verwarring achterlatend.

De nacht duurt lang. De ongemakkelijke houding maakt slapen er niet makkelijker op. Ik ben vies van mijzelf. Ook boos dat ik er weer ingetrapt was. Maar ja hoe kan ik dit nu voorkomen. Ik vind het maar moeilijk. Kan me aan de ene kant verwijten in deze situatie terecht gekomen te zijn.
Aan de andere kant geniet ik van de aandacht van drie zulke lieve vrouwen. Van de gekke is het natuurlijk maar als ik heel eerlijk ben kan ik niet anders doen dan toegeven dat ik er van geniet.
Lang sluimerende fantasieën over vrouwen worden ingewilligd. Wat wil ik nog meer?

Al prakkiserend ben ik uiteindelijk toch in slaap gevallen. Ik knipper met mijn ogen tegen het felle zonlicht dat door het dakraam precies op mij valt. Ik heb het warm. Het is zweten geblazen. Ik hoor stemmen op mijn kamer. Langzaam dringt de aanwezigheid van Britt en Dore tot mij door. Plots verschijnen hun gezichten aan weerszijden van het bed. “Zo langslaper, je had ons wel eens mogen waarschuwen dat je een afspraak vanochtend had.” Afspraak? Volgende week is toch pas de uitslag bekend van mijn scriptie? “Kim en Iris? Zegt je dat wat?” Vaag komt het bij mij op dat we inderdaad hadden afgesproken om vanmorgen samen wat te gaan doen. Niet echt specifiek maar het was meer een opdracht van Valerie. Ik mag uit de wieg klimmen. “Kleine stinkerd!” Britt geeft me een klap op mijn geluierde kont. Naar een hele nacht in een poepluier te hebben gelegen ruik ik mijzelf niet meer. Wel begint mijn kont te protesteren. Schraal en geïrriteerd. “Vooruit naar beneden eerst even wat eten en....”
 

werni

Gewaardeerd Lid
De verrassing van Kim en Iris
Dore zegt verder niets maar glimlacht naar me als ze me voor laat gaan de trap af. Op de eerste verdieping wordt mij gezegd dat ik naar de woonkamer moet gaan. Britt en Dore volgen mij niet. Beneden aangekomen wil ik de kamer in stappen. Verbaasd blijf ik staan. In de hoek staat Iris Met de rug naar de kamer en de handen op de rug. Ze is kinderlijk gekleed en heeft vlechtjes in het haar. Onder haar rokje is duidelijk een plastikbroek zichtbaar. Zwaar drukt de luier tegen het plastic. De bruine en gele kleuren verraden dat de luier gebruikt is waar ze voor gemaakt zijn. Op de bank zit Valerie, Ik moet slikken. Wat ziet ze er mooi uit. Uitdagend gekleed in een prachtige outfit van glimmend lak. Kim ligt op haar knieën voor haar. In tegenstelling tot Valerie is zij amper gekleed. Een klein leren broekje een leren halsband en en leren polsbanden is het enige dat ze draagt. Aan de halsband is een riem bevestigt. Valerie heeft het andere eind losjes vast.

“Dag schatje!” Valerie kijkt mij glimlachend aan. Terwijl haar blik langzaam naar beneden glijdt. “Lekker geslapen? We hebben je niet gehoord!” Onwillekeurig schiet ik in de lach. Natuurlijk had ze me niet gehoord. Mijn mond was toch gesnoerd. “Kom eens hier lieverd!” Schoorvoetend ga ik naast Kim staan. “Ga maar vlak voor Kim staan! Kan ze je beter ruiken!” Valerie lacht gemeen terwijl ze aan de riem trekt en Kim zo dwingt met haar hoofd vlak bij mijn benen te houden.
Langzaam dringt het tot mij door dat hier weleens de 'officiële' vereffening kon plaats vinden. Per slot van rekening was ik het slachtoffer geweest van Kim en Iris. Een excuus was geaccepteerd maar gaf weinig genoegen.

“Kus zijn kont!” Kim begint mijn been te kussen en gaat langzaam naar boven. Halverwege stopt ze en ik hoor haar smeken: “Alsjeblieft Valerie niet dit!” Valerie staat op en trekt de riem aan. Kim zit nu op haar knieën. Haar gezicht op de hoogte van mijn kont.
“Je vond het toch zo leuk Werni te kleineren. Als je dat kunt moet je hem ook je waardering laten blijken als hij zich als een klein kind gedraagt.” Ze drukt Kim met haar gezicht tegen mijn kont aan. Je mag blij zijn dat hij nog aangekleed is of heb je liever dat ik hem alleen in zijn luier zo voor je neerzet. “Nee, nee alsjeblieft niet. Ik wil alles voor je doen maar dit niet. Genade, genade.!”

Kim is overstuur en Valerie trekt haar verder omhoog. Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe Valerie recht in de ogen van haar zus kijkt. “Toch moet je leren je verantwoordelijkheid te dragen. Neem de twee baby's mee naar boven en verschoon ze tegelijk.” Valerie maakt de riem los en Kim pakt Iris bij de hand en trekt haar uit de hoek. “Ga je mee Werni?” Zonder mijn reactie af te wachten gaat ze naar boven Iris achter zich aantrekkend.

Ik weet niet wat te doen. Moet ik luisteren. Maar Kim heeft niets over mij te vertellen laat staan dat zij kan bepalen wat ik doe. Ik blijf staan en kijk Valerie vragend aan. Ze lacht lief naar mij maar zegt niets. In de kamer is het stil maar omdat Kim de deur open heeft laten staan hoor ik boven stemmen. Het is duidelijk dat Kim niet weet waar ze aan toe is. Dore is boos omdat ze mij niet heeft meegenomen. “Maar hij luistert niet omdat jullie mij als een slavin behandelen!” “Wedden van niet!” reageert Britt. “Wedden van wel!” reageert Kim fel terug. “Okay dames, wie gelijk heeft mag samen met haar kleine het andere stel straffen!” “Britt, jij bent ook een slavinnetje van ons, haal jij werni eens op.” Kim protesteert. Ze vindt dat Britt mij kan ompraten. Dore weet daar wel wat op “Je mag alleen zeggen dat hij mee moet komen!”

Ik hoor de trap kraken en even later verschijnt Britt in de deuropening. Verbaasd kijk ik haar aan. Ook zij is miniem gekleed. Eigenlijk net zo als Kim. “Werni, meekomen!” gebied ze me. Zonder mijn reactie af te wachten draait ze zich om en loopt de trap op. Zonder me te bedenken volg ik haar.
“Ja maar hij heeft alles gehoord!” begint Kim te protesteren nog voor ik boven ben. Valerie is achter mij aangekomen. “Klopt …... is dat de reden werni?”
“Ik heb het wel gehoord maar dat is niet de reden. Britt is mijn vriendinnetje en ik ben van haar. Ik luister alleen naar haar en jullie.” Dit zeggende kijk ik even naar Dore en Valerie. Een spontane lach siert de gezichten van mijn weldoensters. Kim weet zich verslagen en kleurt tot achter haar oren.

“Heel goed van je!” lacht Britt. “Maar nu gaat Kim jou eerst een schone luier omdoen! Kleine broekpoeper die je bent.” Ik volg Kim en Iris naar 'mijn' kamer. Kim pakt 2 grote handdoeken en legt die op de grond. Gedwee gaan Iris en ik ieder op een handdoek liggen. Eerst kleed Kim Iris uit en daarna ben ik aan de beurt. Alleen nog met onze luier om en plastikbroek aan liggen we braaf naast elkaar. “Vooruit spartelen en kraaien van plezier babytjes, laat tante Kim eens zien dat jullie het fijn vinden verschoond te worden.” Met spottende blikken kijken Valerie, Dore en Britt op ons neer. Het is duidelijk zichtbaar dat Kim weinig plezier beleeft aan haar opdracht.

Met tegenzin trekt ze onze plastikbroeken over onze enkels en ze maakt eerst mijn luier los en daarna die van Iris. Met doekjes worden onze billen zo goed mogelijk schoon gemaakt. Om haar handen te beschermen heeft Kim latex wegwerp handschoenen aan gedaan. Daarna haalt ze de luiers onder ons vandaan en gooit ze in een emmer. Ze brengt de emmer weg en komt even later terug met twee emmers warm water. Ik kijk opzij en zie blosjes op de wangen van Iris. Haar ogen stralen. Ze lijkt er van te genieten.
Daarna kijk ik op en zie dat Valerie, Dore en Britt geamuseerd staan toe te kijken. Britt tuit haar lippen alsof ze mij een kusje geeft. Kim tikt tegen mijn been om aan te geven dat ik ze op moet trekken.

Zonder erbij na te denken doe ik het en voel even later hoe Kim mij begint te wassen. Zacht wast Kim mijn ballen en piemel. Ik kijk nog steeds naar Britt die waarschuwend haar vinger uitsteekt. “Niet het kleine vieze mannetje uithangen hè!” klinkt het. Maar het kwaad is al geschied. De massage en mijn oogcontact met Britt zijn genoeg om mijn jongeheer van plezier te laten dansen. “Laat hem niet klaarkomen!” klinkt het dreigend. Britt is er duidelijk niet van gecharmeerd. Doet in ieder geval alsof. Kim laat me zo liggen en gaat eerst Iris wassen.
Wanneer Iris gewassen en afgedroogd is moet ze gaan staan. “Jij hoeft nog geen luier om. Jij krijgt zo eerst nog straf omdat Kim de weddenschap heeft verloren!”

Iris staat naast mij met haar benen iets uit elkaar. Ik heb een vrij uitzicht op haar venusheuvel. Iris hoofd is knal rood. Ik weet niet waar ik moet kijken. Links van me staan mijn drie meesteressen geamuseerd te lachen om de gênante situatie voor Kim, Iris en mij. Rechts staat Iris in een niet zelfvertrouwen aangevende houding. Voor mij zit Kim op haar knieën een luier uit elkaar aan het vouwen. Haar wangen gloeien van inspanning, opwinding of wat het ook maar zijn mag.
“Kont omhoog commandeert ze!” Ze schuift de luier onder me poedert me en plakt de luier dicht.
Op commando van Dore gebruikt ze nog tape om de luier extra vast te maken. De gebruikte tape zit vol kinderlijke motiefjes. Ik krijg geen plastikbroek aan.

Ik moet naast Britt gaan staan. “Zo tijd voor de ruimte hiernaast!”
Valerie en Dore gaan op hun 'tronen' zitten. Ik moet voor Dore gaan staan en Iris moet naast mij knielen. Britt staat aan de andere kant naast mij en heeft Kim geknield aan haar andere zijde zitten.
Valerie en Dore bekijken ons met een tevreden glimlach. Het is stil.
Even hebben ze een korte blik van verstandhouding met elkaar. Dan neemt Valerie het woord. “Een tijdje geleden in het begin van onze relatie....” Valerie kijkt naar Dore en daarna naar mij “Heeft er een vorm van verkrachting plaatsgevonden waarbij jij het slachtoffer was!” Dore en Valerie kijken mij beiden aan. “Iris en met name Kim hebben toen misbruik gemaakt van de situatie door de waarheid te manipuleren. Hierdoor voelde jij werni je gedwongen Kim deels haar gang te laten gaan!” Weer valt er een stilte.

Ik kijk opzij naar Britt. Ik probeer te doorgronden of zij van de situatie met Kim af weet. Britt kijkt voor zich uit. Haar gezicht verraad niets.”Kim en Iris hebben hiervoor door ons moeder straf gehad. Een straf met blijvende gevolgen. Kim en Iris hebben een keus moeten maken. Een paar dagen zoals werni behandeld worden of bij de politie aangeklaagd te worden voor verkrachting!”
Ik kijk verbaasd naar Dore en Valerie. Mijn mond staat open van verbazing.
“Nadat Kim en Iris duidelijk was gemaakt wat het verschil is tussen vrijwillig spel en gedwongen spel hebben ze eieren voor hun geld gekozen.” Ik kijk naar Kim. Ze zit met gebogen hoofd naast Britt. Even kijkt ze mijn kant op. Haar hoofd is rood en in haar ogen staan tranen.

“Wat er zich bij ons thuis toen heeft afgespeeld heb ik als heel bijzonder ervaren!” Weer is het even stil. Valerie staat op en loopt naar haar zus. Ze gaat op haar hurken zitten en drukt het hoofd van Kim tegen zich aan. De stilte wordt doorbroken door het gesnik van Kim. Dore neemt het woord over. “Ondanks het ernstige vergrijp heeft er zich iets bijzonders voorgedaan.” Dore kijkt mij en daarna Britt aan. “Wat er precies gebeurd is blijft tussen Kim, Iris, Valerie, moeders en mij!
Wat ik wel kan vertellen is het resultaat!”
Weer valt er een stilte. Of het door de herinnering komt of door het huilen van Kim weet ik niet maar Iris is ook in tranen. Troostend leg ik een hand op haar hoofd terwijl Britt naast haar hurkt en haar omarmd.

Ik kijk verbaasd om me heen. Zie dat Valerie ook ontroerd is. Dore staat op. Ze kijkt liefdevol naar haar vriendin en maatje. “Gaat het schat?” vraagt ze belangstellend. Valerie knikt en nodigt Dore uit verder te gaan. Dore bukt zich over Iris. “en hoe is het hier?” Iris zucht diep: “Goed maar ik voel zoveel emotie!” “Kan ik doorgaan?” Nadat Iris bevestigend gereageerd heeft, neemt Dore weer het woord.”Tijdens die dagen hebben zowel Kim als Iris ontdekt waarom ze zo gemeen waren. Jaloersheid en diep zittende gevoelens van pijn zijn bij Kim en Iris naar boven gekomen. Met alle gevolgen van dien.”

Dore vertelt nog dat Kim verantwoordelijkheid neemt voor haar dominante gedrag en Iris ontdekt dat ze soms nog graag het kleine meisje wil zijn.
Ik kijk opzij naar Kim. Op dit moment is er niet veel over van haar dominante gedrag. Alsof Valerie mijn gedachten leest neemt ze het woord over. “Kim voelt zich niet op alle gebieden dominant. Wel naar mannen. Bij vrouwen is het gevoel dubbel. Soms geniet ze ervan om onderdanig naar een vrouw te zijn. Naar andere vrouwen wil ze juist domineren. Daarom is ze ook de meesteres van Iris geworden.” Dore en Valerie zijn mentoren voor Kim en Iris tijdens hun intrede in de sm wereld. Stap voor stap zullen ze leren wat het is om onderdanig te zijn of juist dominant. Het waarom, hoe je er mee omgaat en er vooral veel genieten. Maar dan voor alle betrokkenen.

“Dit is een belangrijk moment.” vervolgd Valerie. “Natuurlijk hebben Kim en Iris al hun spijt betuigd!” Het is weer even stil.............”Toch hebben Kim en Iris het gevoel dat het contact met werni nog niet soepel verloopt!” Weer is het stil en ik voel de ogen op mij gericht.
“Hoe ervaar jij dat?” Deze vraag is duidelijk aan mij gericht.”Weet ik niet.............uh misschien tja hoe moet ik het zeggen?” Dan vertel ik dat ik ze wel heb vergeven maar energetisch afstand ervaar. Dat ik ze minder zie maar soms ook niet de behoefte heb. “Het is anders als voor die tijd!” besluit ik mijn uitleg. “Ben je nog boos op hun?” Valerie kijkt mij recht aan. Haar ogen zijn krachtig, warm en liefdevol tegelijk. “Weet ik eigenlijk niet. Rationeel niet meer. Ik heb ze vergeven toch? Maarrr gevoelsmatig …...soms, ja soms....” Er valt een stilte.

“Ja soms” moedigt Valerie mij aan. “Nou als ik Iris zo zie jeuken mijn handen om haar een tik voor haar billen te geven en ik vond het prachtig om te zien hoe jij Kim domineerde.” “Zou jij zelf Kim en Iris willen domineren?” vraagt Dore mij op de man af. Na een korte stilte geef ik aan hier nooit over nagedacht te hebben. “Maar ik vind het best leuk om Iris in een gelijkwaardige positie te zien!”

“Tijd voor overleg tussen Dore en mij maar eerst zetten we jullie vast!”
Eerst worden Kim en Iris met enkel en polsboeien aan haken in de zolderbalken vastgemaakt. Daarna Britt en ik. Onze lichamen met de voorkant tegen elkaar. De armen omhoog en de enkelboeien aan ons beiden. Daarna verlaten Dore en Valerie de ruimte.
Ik kijk Britt aan. Ze sluit haar ogen en tuit haar lippen. Ik kus haar getuite lippen. Hartstochtelijk drukt ze haar lijf tegen mij aan. De situatie heeft haar opgewonden. Door de ongemakkelijke houding moeten we het zoenen al gauw staken. “Klote boeien!” lacht Britt.

Na een tijdje horen we Dore en Valerie weer naar boven komen. Gespannen wachten we af wat er komen gaat. De deurklink gaat naar benede.Zacht piepend opende zich de deur en komen onze Meesteressen binnen........
 

caspertje

The friendly Ghost
Ik had dit verhaal eerder in één keer doorgelezen, jammer dat dit verhaal geen vervolg heeft gekregen, ik zou best Werni willen zijn. zzzzz
 
Ja, voor mij een opwindend verhaal, ik zag dat het al wat ouder is maar ik had het nog niet gelezen en ben blij het alsnog te kunnen doen en een vervolg zou fijn zijn !
Ik ga op zoek in de bestanden ...!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
W Derde rad aan een wagen D 3
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
S Veraste derde verhaal van Jeroen D V 2
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Haags_eigenwijsje Wat ben je nu aan het doen? Pub 40
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
dirkje87 Bezoek aan prostituee - incontinentie 16+ Board 2
Michaelll 18 jarige aan het ontdekken Voorstellen 33
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 90
J Doet iemand aan paardrijden, zo ja dragen jullie ook luiers tijdens het paardrijden en hoe verbergen jullie dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
AB / DL25 Gefeliciteerd aan alle jarigen inc verjaardags tip via foto :p Kalender 0
Bam-Bi Vraagje aan de mama’s en papa’s Algemeen 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
L wat heb ik vandaag aan AB/DL Fotos 1
Timluierboy Ik heb een vraag aan jullie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Luierboy34 pm mag Luier aan Contact advertenties 2
Prinsesje Judith Welke pull ups raden jullie aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
AB / DL25 Mamadag, gefeliciteerd aan alle mama's! Pub 4
D Vraag aan alle Vrouwen! (*geen contact advertentie*) Pub 16
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
L Verslaafd aan luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P wat hebben jullie aan om te slapen? Polls 245
Bedplasser91 Naar de tandarts met een plasticbroekje aan Plastic broekjes liefhebbers 0
Bam-Bi Wat zou jij leuk vinden aan een Mommy/Daddy? Algemeen 19
DiaperLuw Wat is er aan de hand met de shop? Vragen & Info Shop 4
Luierliefhebber Brent wat vind jij zo opwindend en fijn aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P "En dan denk ik aan Brabant..." Contact advertenties 111
J Nieuw en aan het ontdekken Voorstellen 18
qwerty123 cato moet luiers aan C 22
flevobaby Huisgenoot nam pakket aan 16+ Board 33
Luierliefhebber Brent vraag aan de ABtjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
littleboy_1991 Hoi hoi, zal ik er dan ook maar aan geloven? Voorstellen 26
B Wat ik aan hec Broekplassers en Poepers 2
Tim80 Zwemmen met je T-shirt aan Pub 6
S wat vraag je aan sinterklaas? Pub 9
Inco-plastic-24/7 Even aan het chillen Plastic broekjes liefhebbers 0
J Bezoek sauna en striemen aan benen en buik van plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
U Heb je een luier om of aan? Polls 27
Lovelife dl Wat vind je het leukst aan het poepen in je luier of broek ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Tim80 Kun je zwemmen met een luier aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
G Doen jullie aan TPE? (Total Power Exchange) Polls 15
F Plastic broekjes aan waslijn Plastic broekjes liefhebbers 211
Redheaddiaper Vertellen aan vriendin? 16+ Board 19
Babyukkie Wie kan de leeftijd aan passen. moderator talk 0
J Aan mamma verteld 16+ Verhalen 8
Roberto1992 hoe lang houden jullie een luier aan? Pub 28
stiekemedler ligt het aan mij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
Senna ab Vertellen aan ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
A Vraag aan forum staff Algemene info 8
Similar threads


















































Bovenaan