Veraste derde verhaal van Jeroen D

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0

starkie

Nieuw lid
Verast


Mijn zus, zwager en de 3 kinderen gingen een week naar centerparks (Belgie), ik zou zaterdag er ook heen gaan.
Ik kon deze week niet omdat heel die week moest werken, maar de week ging snel voorbij. Het was Vrijdag avond, ik was klaar met het werken, kwam thuis
en ging eerst douchen, klede me aan en kookte eten, toen ik het op had deed ik de afwas, daarna ging ik tv kijken.
De avond was vrij snel voorbij, maar moest nog wat voorberijden voor de volgende dag, ik draag in de weekenden luiers,
maar doen hem morgen pas om als ik weer terug naar Nederland ga. Ik pak een luier uit me kast en ga naar beneden en breng
hem naar de auto, en leg hem in de kofferbak, ik ging naar binnen en het was al laat genoeg dus ik ging naar boven deed ik me pyama aan en daarna slapen.


Het is zaterdag, 8 uur s'morgens ik ga uit bed, kleed me aan.
Daarna ontbijt ik lekker, het smaakte goed en ik ga naar de wc, ruim de boel op.

Ik pakte de auto sleutel, huissleutel, route beschrijving, wat drinken en 2 boterhammen.
Ik ga de auto in en ik rij naar Belgie toe, tussen door was ik van plan om een 4 care pyama te kopen maar de winkel was hellaas dicht.

Aan gekomen bij Centerparks, word het opgehaald door mijn moeder, daarna gaan we het huisje in, en we gingen ook nog kegelen en een aantal andere dingen,
in middels was het al 6 uur tijd om te gaan eten, we ging courmeten dat was erg gezellig.

Daarna ging we nog wat drinken, het was 8 uur tijd om terug naar Nederland te gaan anders word het wel heel laat, ik ging naar met auto,
ze gaan allemaal mee mij uit zwaaien.

Ik rij het park af, ik wil eerst de autobaan berijken, erop gaan en dan er weer af gaan om mijn luier om te doen.
Ik kom bij de autobaan, de eerste afslag was al snel, ik rij het afrit af en rij richting een dorpje, op een geven moment zie,
ik een afgelegen wegtje met een boerderij, rij de weg op en zie een lantaarnpaal staan daar stop ik om de luier om te doen

ik stop de auto en kruip naar de achterbank en doe de stoel naar voren en pak me luier, ik stap uit en vouw de luier open op de rijders stoel,
ik doe me broekknoppen en rits los en ik ga weer de auto in, plots word me deur open gedaan, ik schrik enorm (een vrouw met blond haar deed de deur open en haalde de sleutels uit het contackt)
zo kleine jongen schuif is op, ik doe snel de rits weer dicht en de knoppen, de vrouw zegt ga maar mee naar mijn huis, ik heb geen iddee waarom ik mee moet, bij het huis (boerderij) aan gekomen,
stapte zei en ik uit de auto.

Ze ging naar binnen en ik moest haar volgen, ze liep een trap op en ik volgde haar, ze deed een deur open van een kamer en ging ook naar binnen, ik zag tot me verbassing een soort van comode staan
die groot genoeg was voor een volwassen persoon ik draaide me om en wou zo snel mogelijk weg, plots voelde ik wat in me nek, ik begon duizelig te worden en viel op de grond neer, ik kwam weer bij me
bewust zijn en lach tot me verbassing op de grote comode, er zat een band over me buik heen en de kleren had ik allemaal nog aan behalve me sokken en schoenen waren uit.

De vrouw stond bij de comode zo ben je wakker geworden, sorry dat ik je moest verdofen, maar ja mag natuurlijk niet weg, omdat je niet zonder luier weg mag gaan naar huis, zo te zien heb je zeker een luier nodig
kijk maar naar je broek, ik zij hun kan niet, maar een keek en ja hoor ik had in me broek geplast, toen deed ze met trui omhoog daar naar me t-shirt, en me hemd, daarna deed ze me natte broek los en deed die naar beneden
en trok aan de pijpen, me broek was uit, daarna deed ze me erg natte onderbroek uit.

Ze pakte me ene been, maakte hem vast aan het bed, het zelfde gebeurde met het andere been, waarom maak je me trouwens vast, nou zo straks wou je nog vluchten, dus daarom lig je vast tevens is het zo nog mee vernederend
en de juiste straf, daarna maakt ze de buik band los, ze pakte een kastje vast en het bed ging omhoog van me middel tot me hoofd kwam omhoog, ze deed me trui enz uit, daarna liet ze het bed weer zakken, toen pakte ze me enen arm en deed die vast aan het bed,
het zelfde gebeurde met me andere arm, daar lach ik dan naakt op een grote volwassen comode, benen wijd en ook de armen, waarom lig ik zo om de comode, o daar kom je zo wel achter!


Ze liep even weg, ik zal even wat spullen pakken, want er moet nog wat worden gedaan voor dat je luier om krijgt.
Ze ging de kamer uit, en kwam weer met wat spullen, ze had een grijs doosje in handen, een potje en een kwastje wat kappers ook gebruiken, nog even wachten ik ben zo weer,
ik had nog geen iddee wat er gaat gebeuren, ze kwam weer met een emmertje met water en een handdoek, ow ik zei tegen haar je gaat met wassen, ze zij niks erop.

Ze pakte het emmertje en een krukje zette die naast me neer, ze pakte de kwast en het potje, ze maakte het potje open, er zat een soort creme in, ik wist denk ik al wat ze gaat doen, ze pakte de kwast en haalde die door het potje heen, zo dan ga ik nu je schaamstreek is onder handen nemen,
me schaam werd in gekwast, toen pakte ze uit een kast en scheermessen zetje, het was een gillet fusion systeem, (ik had erg veel schaamhaar, ik zei tegen haar kun je het eerst beter niet scheren me lady shave of tondeuse) misschien wel maar ik probeer het eerst zo, ze schoor maar er ging niet veel af dacht ik,
zij vond het te langzaam gaan dus pakte de handdoek ik droogde de boel af, je hebt gelijk ik doe de tondeuse wel aan sluiten, ze sloot hem aan en begon me te scheren en daar gaan me haren er wel af, alles was geschoren, maar niet kort genoeg zei ze, op nieuw pakte ze het potje en kwaste me schaamstreek in.

Ze begon met weer te scheren alles wat ze schoor was 100% weg naar zon 10 min was alles kaal.

Zo nu ben ik kaal, nee zei ze ik moet je kont nog scheren, ze maakte me voeten los, ze deed eerst me ene been omhoog en me been werd vast gemaakt aan, het plafon, ook gebeurde het zelfde met me andere been, nu was mijn kont voor haar goed zichtbaar en ze begon mijn kont in te kwasten, even scheren en ik was kaal,
ze maakte me los, je bent nog niet kaal genoeg want grote baby's hebben ook geen okselhaar, even scheren was het, zo nu ben je kaal, even zei ik ben geen aber maar, dlers, met wat ab dingen, ik wou vandaag een 4 care pyama halen maar de zaak was dicht, ow geen enkel probleem ik het zat spullen, maar ik beslis wel wat je
vannacht aan krijgt, ik zei ow ik wil eigenlijk naar dat ik me luier om heb naar huis, nee het is te laat je mag hier gratis slapen, jij bent te gast, oke is goed dan blijf ik.

ik zie dat je een stijfe heb moet ik je verwennen, ik zei ja, oke dan ga je zo in koprol houding liggen zodat je penis boven je mond komt, ik trek je alleen af als je het ook zelf gaat op eten, oke is goed ik doe het, ze maakte met handen los en ik maakte een koprolhouding en daar bungelde me penis boven me mond, ze maakte me benen
weer vast, er ging iets me kont in, wat is dat wat er in me kont gaat, het is een dildo met een speciaal kussen er aan, zo lig je makkelijk in de koprol houding en zo word er geen sperma gemorst en heb je geen last van kramp, ze begon te trekken, ik kwam bijna klaar toch stopte ze even, ik zei ik wil het niet meer ik hou me mond, lekker
dicht, nee geen sprake van je gaat je sperma drinken, ik kan je ook een mond klem geven, dan krijg je 100% veel sperma binnen maar dan mag je pas slikken al ik het zeg, oke ga maar door, ze ging door en ik kwam klaar, daar spoot ik me mond lekker vol, wacht even ik moet even slikken, het smaakte wel lekker, ze ging nog even door
ik spoot nog wat daarna werd ik los gemaakt, ze pakte me tena luier en een inlegger plus inlegger en nog een van andere belgische luier, ze maakte de luier klaar, ze tilde met benen op net zoals bij een echte baby en schoof de luier netjes onder me billen, zo zei ze ik zal je poederen en inzalfen met (babyzalf), alles werd goed in gepoederd en goed verdeel
daarna werd de boel in de zalf gezet, ze maakte de luier dicht, daarna pakt ze de tweede luier en legde die ook onder me kont, ze maakt langs me penis 2 gaten, dit de tweede luier ook dicht, zo zal even de andere spullen pakken, ik wachte.

Daar kwam ze aan ze had veel spullen bij zich, het was wel roze, roze zei ik ja roze zei ze, de andere broeken enz hebben anderen aan, ow anderen, ja heb er nog 3 meer in huis, 2 dochters die beiden inco zijn en een opdoptie zoon ook inco, oke zie ik ze morgen ochtend zeker ja.

Ze deed me een plastick broekje om met slotje, daarna een roze romper, als laatste kreeg ik een lichtblauwe 4 care pyama aan, mooi zei ik zo krijg ik toch nog een 4 care pyama aan, o wat zit die fijn, zo jochie het is tijd om naar bed te gaan, je krijgt nog een fles met pap, ik wil geen pap, je zal wel moeten want jij bent niet de baas hier, oke ik drink het wel
op, daar kwam ze met de fles aan, ik dronk de fles leeg het was een echte baby fles, ik moest van haar nog een boertje laten en dat deed ik ook netjes, daarna moest ik in bed, het bed was een normaal bed dacht ik, ik ging liggen op me zei, maar de vrouw die marie heet, legde me aan een ketting, die vast zat aan beide bennen en beide armen, wel los van elkaar
zo jij kan zo niet stiekum uit bed gaan, ik beslis wel wanneer je eruit mag, al laatste haalde ze een hek omhoog netzoals bij een echt baby bedje.

Ze ging de kamer uit en zei slaap lekker, ik viel al snel in slaap.

De volgende ochtend, ik werd wakker gemaakt, ik was erg nat en was denk ik ook erg vies, ze kwam eraan en haalde me uit bed, liep mee naar beneden en mocht plaats nemen op een normale stoel, de andere zaten alle drie in een grote baby stoel, ze stelden zich voor en ik deed het ook, ik had het eten op en ik moest mee naar boven.
Ik werd naar de douche gebracht, ze kleede me compleet uit tot op de luiers, ze maakte de luiers los, ik had heel veel in me luier gedaan, ik zat compleet onder, ik werd onder de douche gezet en werd ingezeept, ze spoelde me af en schoon was ik.

Ik moest weer naar de slaap kamer, ik klom op de comode en ze pakte een schone tena luier, ze tilde me beide benen op schoof de luier onder me, ze poederde en zalfde me goed in, er werd wat in met kont gedrukt geen iddee wat het was, ze deed de luier dicht maakte er weer 2 gaten in de luier, ze pakte nog een tena luier deed die ook om, pakte een blauwe plastick broek deed die ook om
me onderbroek en broek had ze gewassen, deed die ook aan, me trui enz gingen aan, als laatste sokken en schoenen.

Ik werd nog uitgenodigd om thee te drinken, we dronken de thee op, ze vertelde dat ze me we voor de gek heeft gehouden, ik heb je wel verdooft en heb je pink in een schoteltje met koud water gedaan daarom had je de boel nat, in de fles die je gisteren avond kreeg zat lakseermiddel in en een plaspil plus slaappil, daarom heb je plas en poep gewoon laten lopen als ware, in de thee heb ik een plaspil gedaan daarom
ben je goed geluierd tevens heb je een lange rijs voor de boeg.

We ging naar de deur ik deed met jas aan, kreeg de auto sleutels terug, ik nam afscheid en ze zei als je nog vaker wil komen kan het altijd!
Is goed ik weet de weg en daar ging ik op weg naar huis de plaspil deed al snel zijn werk ik kon het niet ophouden dus ik liet het lekker lopen in me luier.

Een week later heb ik een 4 care pyama besteld, ik draag hem tegenwoordig altijd als ik geluierd bent.

Het is me derde verhaal, het is gedeeltelijk waargebeurd verhaal!

Groeten Jeroen D
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
W Derde rad aan een wagen D 3
W Derde rad aan een wagen deel 1 t/m 3 D 20
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
Similar threads


















































Bovenaan