cato moet luiers aan

wat vonden jullie van dit verhaal en moet ik verder gaan?

  • goed, maar ik heb nog ideeën (zie comments)

    Stemmen: 0 0,0%
  • een heel goed verhaal en ik heb nog wat leuke ideeën in de reacties gezet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    34

qwerty123

Gewaardeerd Lid
hoi ik ga een verhaal schrijven dit zijn de hoofdpersonen:

Cato Dijksma, 9 jaar
Emma Dijksma, 10 jaar
Lisanne Dijksma, 35 jaar
Erik Dijksma, 36 jaar

HOOFDSTUK 1
het was een mooie dag. familie Dijksma ging naar het strand. het was een lange rit, want ze woonden niet bepaald vlak bij zee. daarom was het ook groot feest als ze dan een keer naar het strand gingen. maar op een bepaald moment moest Cato heel nodig plassen. ze zei dit tegen haar moeder. die zei ''je moet het maar even ophouden lieverd, we zijn er over 3 uur pas!'' oh, zei Cato. ''maar ik moet echt nodig plassen!'' op het moment dat ze het zei, voelde ze hoe een warme golf vocht haar onderbroek instroomde. ''en nu begin ik in mijn broek te plassen!'' riep ze. haar moeder riep tegen haar vader die aan het rijden was: ''stop onmiddellijk ik wil geen plas op mijn dure autostoelen!'' haar vader deed de alarmlichten aan en stopte op de vluchtstrook. Cato stapte snel uit, maar op het moment dat ze uitstapte, hield haar blaas het niet meer. haar moeder riep ''ohnee Cato niet wéér he?!'' ze had al vaker een ongelukje gehad. dit tot grote onvrede van haar moeder, die inmiddels al 2 keer had voorgesteld om een luier te gaan dragen. dit wilde Cato absoluut niet! maar haar moeder zei: ''Cato, nu is het klaar. je gaat luiers dragen.'' en tegen Erik zei ze: ''Erik, schat, kan jij zodra je een tankstation ziet stoppen daar? dan kan ik even luiers voor Cato kopen.'' haar vader stemde ermee in en haar moeder gooide een handdoek naar achter voor Cato om op te zitten. 20 minuten later stopten ze bij een tankstation. Cato vroeg aan haar moeder: ''kan je kijken of ze daar ook broeken hebben? mijn hele broek is nat'' Emma zei: ''hoeft niet, ik heb nog wel een broek mee. misschien pas je die'' Cato ging hem passen en ze paste er precies in. even later kwam haar moeder terug met de luiers voor Cato. ze zei tegen haar dochter: ''nou Cato, ga maar in de kofferbak liggen dan kan ik je een luier aandoen'' Cato zei: ''nee mam dat ga ik écht niet doen! ik ga niet in een kofferbak liggen terwijl jij me een luier omdoet waar iedereen me kan zien!'' ''zullen we het dan op de achterbank doen lieverd'' zei haar moeder die ook wel weer snapte dat haar dochter het er moeilijk mee had. ''ja dat is goed mam'' zei Cato. *5 minuten later* ''zo schat, nu kan het ook niet meer mis gaan hé'' ''dankjewel mam'' zei Cato. ze reden weer verder. en Cato dronk en dronk maar. haar moeder zei: ''Cato, drink nou niet zoveel dadelijk gaat het weer mis'' 'nee, dat komt wel goed mama!'' maar wat ze niet in de gaten had, was dat ze het plastic waterflesje van haar vader leeg dronk, waar laxeermiddel in zat omdat haar vader op warme dagen niet goed naar de wc kon.
 

qwerty123

Gewaardeerd Lid
HOOFDSTUK 2
naar ongeveer 3 kwartier, voelde Cato dat haar darmen extreem begonnen te rommelen. ze zei: ''mama? ik moet heel nodig poepen!'' Oh, dat is niet zo mooi zei haar moeder. ze keek op de TomTom hoever het volgende tankstation was. dat was nog zeker 25 minuten rijden. ''kan je het nog 25 minuten ophouden?'' vroeg ze aan Cato. ''nee! dat gaat écht niet lukken!'' zei Cato. ''ik poep nu al bijna in mijn broek!'' ''maar Cato, je hebt je luier toch nog aan?'' vroeg Emma. ''ja, maar ik wil er niet in poepen, want dan zit ik de rest van de rit met een poepbroek, dus nog 1,5 uur.'' zei Cato. ''maar als we nou afspreken dat jij nu in je luier poept, en dat we dan over 20 minuten stoppen bij dat tankstation en dat je dan een nieuwe luier krijgt?'' vroeg haar moeder. ''dat is goed'' zei Cato. dus ze besloot haar sluitspier in een keer te ontspannen. ze voelde hoe haar ontlasting haar luier in liep. ''ohnee!'' riep ze ineens uit. ''wat is er lieverd?'' vroeg haar moeder. ''ik weet niet wát ik gedronken heb, maar het is héle natte diarree, en volgens mij gaat mijn luier zo overlopen!'' riep Cato. ''hahaha'' lachte haar vader. ''wat is er zo grappig?'' vroeg Cato. ''ik denk, dat je míjn waterflesje hebt leeggedronken!'' zei haar vader. ''daar zat laxeermiddel in!'' ''MAMA!'' schreeuwde Cato boos. ''JIJ HEBT ME DAT FLESJE GEGEVEN! HET IS DUS JOUW SCHULD DAT IK HIER NU ZIT MET EEN ENORME DIARREELUIER EN DAT IK WAARCHIJNLIJK ZO JE OH ZO DURE AUTOSTOEL GA ONDERPOEPEN!!!'' en ze liet expres haar hele darmen leeglopen in de al overvolle luier. hij liep wonderbaarlijk genoeg niet over, maar hij zat wel zo vol als maar mogelijk is. ''ehm, mama?'' vroeg Cato. ''ja wat is er lieverd'' zei haar moeder. ''nou, mijn hele darminhoud heeft wel in de luier gepast, maar ik ben bang dat als ik nu ga zitten, de luier explodeert...'' ''we zijn er over 5 minuutjes, denk je dat je je zolang nog opgedrukt kunt houden uit je stoel?'' vroeg haar moeder. ''ja dat lukt wel'' zei Cato. *5 minuten later* ''Cato we zijn er, kom je uit de auto en loop je me naar de wc of zal ik je weer op de achterbank verschonen?'' vroeg moeder. Cato zei ''ik denk dat het handiger is om mee te lopen naar de wc. dan besmeur je niet de hele achterbank als het misgaat'' samen lopen ze naar de wc.
 

qwerty123

Gewaardeerd Lid
hoofdstuk 3
eenmaal op de wc aangekomen, zegt moeder dat Cato op de grond moet gaan liggen. gelukkig heeft ze de grote reservehanddoek van de familie meegenomen die ze op het strand meestal toch niet gebruiken. ze spreid de deken uit op de grond en zegt tegen Cato dat ze erop moet gaan liggen. als Cato ligt, maakt haar moeder de plakkers los. ze maakt de luier open en schrikt. ''Cato! ik heb nog nooit zoveel poep bij elkaar gezien! sorry van dat flesje drinken van pa!'' en dan barsten ze allebei in lachen uit. de moeder van Cato haalt heer vieze luier onder haar vandaan en veegt haar billen af met billendoekjes. daarna legt ze de schone luier onder haar dochter en schuift hem op de juiste plaats. vervolgens trekt ze hem naar boven en maakt de plakkers dicht. ''zo, klaar'' zegt ze. ''sta maar op'' ze vouwt het kleed op en neemt het weer mee naar de auto. de vieze luier stopt ze in een luierzakje en die gooit ze weg. samen lopen ze naar de auto. ondertussen zegt Cato: ''weet je, eigenlijk is het helemaal niet erg om een luier te moeten dragen!'' ''nee het is ook helemaal niet erg schat'' zegt haar moeder. Cato en haar moeder gaan weer in de auto zitten en haar vader begint weer te rijden. ''over een uurtje zijn we bij het strand! zegt hij. jippie! roept iedereen, ze hebben er heel veel zin in. ondertussen deelt moeder snacks uit. Emma krijgt een dropje, maar die lust ze helemaal niet. ''mama, heb je nog wat anders? want je gaf me net een dropje, maar ik lust geen drop!'' ''oh sorry schat, hier is een lolly'' ''dank je!'' ''hoelang duurt het nog voordat we er zijn?'' vroeg Cato aan haar vader. die keek op de TomTom en zei: ''nog een kwartiertje'' oké, zeiden Cato en Emma tegelijk. in het laatste kwartier speelden Emma en Cato samen een spelletje Mario Kart op de Nintendo. toen ze er waren sprong iedereen uit de auto en merkte Cato dat ze per ongeluk een plasje liet lopen. ze schrok hier best wel van. ''mama?'' vroeg ze. ''ja schat?'' ''nou, toen ik uitstapte liep er een plasje mijn luier in, ik kon het niet tegenhouden!
 

qwerty123

Gewaardeerd Lid
hoofdstuk 4
''huh'' zei haar moeder. ''hoe kan dat dan?'' ''weet ik niet het gebeurde gewoon'' huilde Cato. ''het geeft niks schat'' troostte moeder haar dochter. Emma had alles gehoord en zei: ''misschien komt dit doordat je brein de veiligheid van luiers dragen voelt.'' ''nee'' zei Cato. ''dat denk ik niet'' ''misschien kunnen we als je wilt morgen naar de dokter gaan'' zei haar moeder. ''ja dat lijkt me een goed idee'' zei cato. ze gingen naar het strand. toen Cato zich ging omkleden in een omkleedhokje, begon ze, terwijl ze haar bikinibroekje aantrok, ineens te plassen. een volle stroom! ze schrok hier wel van. ze riep snel haar moeder en die besloot gelijk de huisarts maar te bellen in plaats van de volgende dag. die zei dat ze dezelfde middag nog konden komen.

bij de dokter
''nou Cato, zullen we eens kijken wat jij hebt'' vroeg de dokter. ''ja laten we dat maar doen want het is heel vervelend'' zei Cato. na een paar onderzoekjes zei de dokter: ''ik denk dat ik weet wat er met je aan de hand is Cato'' ''wat dan?'' vroeg Cato. ''ik denk dat je het tnb-syndroom hebt.'' zei de dokter. ''dat is dat je lichaam weer terug gaat naar baby'' en tegen haar moeder zei hij: ''ze zal waarschijnlijk sommige vaardigheden, zoals praten, kunnen behouden, maar waarschijnlijk zal ze uit bed gaan vallen en niet meer in een normale stoel kunnen zitten.'' zei de dokter. ''nee, dat wil ik niet!'' riep Cato geschrokken uit. ''maar het is niet jouw schuld, het is de schuld van je lichaampje dat ineens weer gaat 'resetten' zei haar moeder. ''en daardoor is het ook niet erg. als er iets gebeurd zoals dat je in je luier plast dan word ik daar ook helemaal niet boos om hoor'' stelde moeder haar dochter gerust. ''oké, dat is fijn om te weten'' zei Cato. ze gaven de huisarts nog een hand en gingen weer naar huis.
 

qwerty123

Gewaardeerd Lid
hoofdstuk 5
eenmaal weer thuis, was het al laat in de avond. ze gingen eten en toen gingen moeder en Cato nog even tv kijken. na een kwartiertje was Cato in slaap gevallen. moeder tilde haar op en legde haar op het verschoonkussen dat ze in de stad hadden gekocht voor ze naar huis gingen. ze deed Cato een schone luier aan en legde haar in haar bed. daarna ging moeder nog even tv kijken met vader en ging rond 11 uur ook naar bed. op een bepaald moment midden in de nacht, hoorde ze Cato ineens huilen. ze stond op en liep er naar toe. toen zag ze Cato op de grond liggen. ''Catootje want is er gebeurd lieverd?!'' riep ze verbaast uit. ''ik ben uit bed gevallen mama!'' huilde Cato. ''heb je ergens pijn?'' vroeg haar moeder. ''nee, maar ik ben wel geschrokken'' zei Cato. ''wat wil je'' vroeg haar moeder ''terug in je eigen bed slapen of bij ons in bed'' ''mag ik bij jullie in bed'' vroeg Cato voorzichtig. ''ja hoor kom maar mee, dan zal ik even kijken of je nog een schone luier nodig hebt en dan gaan we lekker slapen'' ja mama is goed. zei Cato. ze liep nog half slapend mee naar de badkamer waar haar moeder haar luier controleerde. ze zei: hé, je hebt een vieze luier'' ''zal ik hem verschonen?'' ''ja doemaar mam'' zei Cato. nadat haar moeder de luier verschoond had gingen ze naar bed.
 

qwerty123

Gewaardeerd Lid
hoofdstuk 6
de volgende dag sliepen ze lekker uit. toen ze om half 10 wakker werden gingen ze naar beneden om te ontbijten. moeder vroeg aan Cato wat ze wou eten en Cato antwoordde: 'kan je Amerikaanse pannenkoekjes maken?' ja dat kan wel, zei moeder. even later gingen ze lekker een. maar moeder merkte wel dat Cato de hele tijd scheef in de stoel zakte. ze vroeg of ze misschien wist hoe dat kwam. Cato antwoordde: ''nee mama, maar de dokter had wel gezegd dat het zou kunnen.'' ''ja dat klopt. maar dit is wel erg snel. ik zal vanmiddag de dokter wel even bellen.'' zei moeder. dat vond Cato een goed idee. toen de dokterspraktijk open was, belde moeder gelijk. de dokter verwees hun toch door naar het kinderziekenhuis, maar gaf nog we de tip dat ze misschien een kinderstoel konden kopen voor Cato. dus moeder belde het kinderziekenhuis en die zeiden dat ze dezelfde middag nog konden komen. dus ze gingen na het eten even tv kijken en toen het bijna tijd was om te gaan, verschoonde moeder Cato nog even en toen gingen ze. onderweg terwijl ze naar het ziekenhuis reden zakte Cato weer scheef. moeder vroeg aan Cato: ''misschien kunnen we als je wilt straks langs de winkel gaan voor een autostoeltje en een kinderstoel?'' ''ja ik denk dat dat wel het beste is'' zei Cato. ''ik weet dat dit niet leuk voor je is schat maar samen komen we hier doorheen en als er iets is kan je het altijd tegen mij vertellen.'' zei moeder. ''nou'' zei Cato, ''ik krijg hier best wel het gevoel van dat ik een baby ben die niks kan...'' ''maar lieverd, jij kan er niks aan doen het is jouw lichaampje die dit doet he'' ''ja dat weet ik mama maar ik vind het niet leuk'' ''dat weet ik lieverd'' ''mag ik nu naar bed?'' vroeg Cato. ''ja dat is goed heb je nog een schone luier nodig?'' vroeg haar moeder. ''ja isgoed'' *even later* zo slaap lekker schat'' tot morgen!
 

Diaperlover20003

Diaper lover
Mooi verhaal fijn dat je zo fanatiek schrijft. Ookal begint het wel verdacht veel te lijken op een ander verhaal hier op het forum.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Mooi verhaal fijn dat je zo fanatiek schrijft. Ookal begint het wel verdacht veel te lijken op een ander verhaal hier op het forum.
Ik had dit inderdaad ook door! XD
oh haha echt? dat had ik helemaal niet in de gaten welk verhaal is dat dan?
Deze: https://abdlz.nl/threads/charlotte-en-haar-geheim-bedplassen.26221/post-323724, hier wordt precies het TNB-syndroom beschreven dat in dit verhaal toevallig ook genoemd wordt, daar kwam mijn déja-vu!
 

qwerty123

Gewaardeerd Lid
ik doe mijn best, maar ik weet niet goed hoe ik verder kan gaan en ik wil jullie ook niet irriteren met het feit dat het op een ander verhaal lijkt... maar als je nog ideeën hebt zijn die zeker welkom!!!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
M Willem moet afstuderen. Maar hij wordt steeds luier. W 12
C Problemen met netwerk en wifi wisselingen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen, kan het forum hier niet mee omgaan? Pub 6
B Moet zo nodig plassen wie doet het ook bijna in zn broek? Broekplassers en Poepers 19
D Moet ik een grotere maat? AB/DL Fotos 7
LittleDino Mama, ik moet plassen M 40
G Moet kittycat vanavond Blauwe Pyjama aan? Polls 10
Bedplasser91 Van je familie moet je het hebben... Pub 6
J Welke luier moet ik kiezen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B je moet nodig plassen/poepen na sluitingstijd, wat doe je? Polls 21
T Wat moet ik vandaag doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Ja ik weet niet hoe ik dit moet noem me maar oké Voorstellen 23
P Hoe moet ik er achter komen of ik TB ben? VVV 10
spruitje77 Dit moet ik ff kwijt Pub 15
Poobottom Word jij wakker ‘snachts als je moet plassen? Polls 147
broekie Waar moet een plastic broekje volgens jou aan voldoen? Plastic broekjes liefhebbers 49
diaper willie Moet het tog ff kwijt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
diaperdrenthe Moet het ff kwijt Pub 14
stefanbosje Wat moet ik doen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
D Ken jij iemand die een luier moet dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 39
DL_Hunk Modeshow 2015: hoeveel luiers moet ik aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 68
stuiterbal hoe moet je een foto uploude op je profiel Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperWeeb177013 Van Je Vrienden Moet Je Ze Maar Omkrijgen. V 38
friendly Dingen die je voor jezelf moet erkennen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Robbie_DL moet van tena super flex af! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Robbie_DL Hoe moet je een luier om doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
WhaleKing Hoe moet ik aan luiers komen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
H elke nieuwe slip/boxer moet eerst vies!! Broekplassers en Poepers 12
Z wat moet ik doen? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
DL_Michel Wat is hiervan waar en wat moet ik ermee? moderator talk 5
D Moet ik weer hebben Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
J wat moet ik doen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
H elke nieuwe onderbroek moet eerst vies Broekplassers en Poepers 2
luierfan_boy "Van je vriend(en) moet je het hebben!" (18- DL) V 10
T Ik ben gesnapt weet nie wat ik moet Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
diaper ed hmm oke zo moet het dus niet Pub 10
B Peuterjuf moet nog in de luiers P 18
K Moet ik panikeren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
H welke luier moet ik kiezen?? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
J dan moet je lef hebben en kan alleen in amerika? AB/DL Filmpjes 10
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
Similar threads


















































Bovenaan