Willem moet afstuderen. Maar hij wordt steeds luier.

Max1234

Toplid
Woensdag
Fraukje belt haar moeder. Ja mams, ik ga echt naar Curaçao. Het is een geweldige kans. Ben zo blij dat ik voor mijn werk daar naartoe kan gaan. Haar moeder reageert, schat ik snap dat je dit gaat doen. Maar ik zal je zo missen. Kom je nog wel langs dit weekend? Kom anders zaterdag logeren, dan breng ik je zondag naar Schiphol. En neem Willem ook mee, dan brengen we je samen weg.
Ja mams, dat is goed. Wij komen vrijdag wel. Ik praat wel even met Willem. En dan stuur ik je een berichtje.

Ze hangen op en Fraukje zoekt gelijk Willem om. Ze loopt de studeerkamer in. Willem zit achter de Playstation een spelletje te doen. Willem, wat doe je nu vraagt Eva. Moet je niet aan je scriptie werken? Willem draait zich verschrikt om en kijkt naar Eva. Ik heb even pauze zegt Willem. Ja, ja Willem en hoeveel heb je al geschreven? Willem probeert de aandacht wat af te leiden en vraagt, hoe is het met je moeder? Goed zegt Eva maar ik wil eigenlijk nog wel even wat tijd bij haar doorbrengen voordat ik naar Curaçao vlieg. Mijn plan is om vrijdag naar haar toe te gaan, dan logeren we daar 2 dagen. En zondag brengen jullie mij samen naar het vliegveld. Dus ik moet je delen dit laatste weekend zegt Willem. Ja zegt Fraukje, maar mama heeft een goed geïsoleerde slaapkamer, dus ik maak het goed met je. Ik wil eigenlijk vrijdag ook nog aan mijn scriptie werken zegt Willem.Ja, zegt Fraukje. Neem je laptop mee, dan kan je de studeerkamer van haar gebruiken. Dat vind ze vast goed. En dan wordt je ook niet afgeleid door de Playstation.

Donderdag pakt Fraukje haar koffers voor de reis. Er moet veel mee, uniformen om daar te gebruiken en natuurlijk wat vrije tijd kleding, jurkjes, shirtjes en korte broeken. Als ze klaar is zet ze alle koffers in de kofferbak van de auto. Willem pakt ook een weekend tas met een paar kleine dingen voor deze 2 dagen. En een rugtas met zijn laptop en onderzoekspapieren. Met een paar boeken om helemaal voorbereidt te zijn op het harde werken.

Vrijdag
De volgende ochtend vertrekken ze vroeg. Fraukje en Willem wonen in Maastricht. Eva in Bloemendaal. Het is volledig logisch om eerst naar Bloemendaal te reiden voor deze vliegreis, dat is veel dichter bij Schiphol. Ze vertrekken om 9 uur `s morgen en komen pas aan het einde van de ochtend in Bloemendaal aan. Willem was nog bijna zijn laptop vergeten. Gelukkig zag Fraukje zijn rugtas staan en nam die mee.

Eva heeft heel veel zin in het bezoek van haar dochter Fraukje en Willem. Ze is er heel trots op dat haar dochter voor het werk naar Curaçao gaat. Het is wel jammer dat ze alleen gaat. Willem kan niet mee gaan, die moet op tijd zijn studie afmaken. En van Fraukje hoort ze dat het afronden nog niet zo vlot gaat omdat hij maar niet aan het werk gaat.

Ze denkt aan haar geheime fantasie om eens een tijdje voor Willem te zorgen. Lekker moederen over die knul, zorgen dat hij goed eet, goed slaapt en op tijd een schone luier geven. Ze giechelt een beetje bij de gedachte. Dat kan natuurlijk niet. Of kan ze een plan verzinnen dat hij nog een poosje blijft nadat Froukje naar Curaçao is gevlogen?
 

Max1234

Toplid
Eva woont in een redelijk groot huis in Bloemendaal. Het staat een stukje van de weg af, groot hek er omheen. En tegen een bos gebied aan. Iets verderop zijn de Amsterdamse Waterleidingsduinen. Een van de grootste natuurgebieden van Nederland. Eva heeft een lekkere lunch klaar gemaakt voor Froukje en Willem met eigen gemaakte kippensoep en een zelfgemaakte eiersalade.

Als de lunch bijna is afgelopen zegt Froukje, gaat dat wel goed Willem, al die eieren? Ik denk het wel zegt Willem. Heb het al lang niet meer geprobeerd. Sorry zegt Eva, ik was vergeten dat jij allergisch bent voor eieren. Waarom heb je het niet even gezegd? Ik wilde gewoon lekker mee-eten zegt Willem. En het is zo lekker. Ik zal vanmiddag in de buurt van de wc blijven voor de zekerheid.

Moeder en dochter besluiten dat ze een lekkere boswandeling willen gaan maken met de hond. Eva heeft een Golden Retriever met de naam Max. En Willem moet aan zijn scriptie gaan werken. Hij haalt alle koffers uit de auto en zijn laptop tas. En brengt dat naar binnen. Schatje, waar is mijn weekend tas? Froukje zegt, die stond toch klaar in de slaapkamer. Ben je die vergeten? Shit zegt Willem, dat ben ik inderdaad. Die staat nog in Maastricht. Wat moet ik nu doen? Eva zegt, dat is lastig. Ik heb nu mijn laarzen al aan voor het wandelen maar laat ik daarna kijken wat ik voor je kan regelen. Je kan niet dat hele eind terug rijden voor 2 schone onderbroeken en een pyjama.

Willem pakt zijn laptop en loopt gefrustreerd naar de studeerkamer. Daar staan 2 grote 28 inch monitoren op hem te wachten. Hij sluit de laptop aan en opent zijn nog lege document voor de scriptie. Ondertussen hoort hij de dames vertrekken door de achterdeur met Max. Hij gaat zitten achter het toetsenbord en begint te schrijven aan een inleiding.

Na een paar zinnen gaapt hij luidruchtig en draait een rondje op de bureaustoel. Aan de andere kant van de kamer staat een grote lederen bank. Willem staat op en loopt naar de bank. Hij gaat er lekker op liggen en trekt een dekentje over zicht heen. Al snel valt hij in slaap. In zijn slaap droomt hij dat hij een scheet moet laten. Hij doet het en wordt langzaam wakker met de realisatie dat het niet alleen lucht was maar een flinke natte poep partij. Oh kak, wat moet ik nu doen denkt hij.

In paniek belt hij Froukje. Hallo Froukje, waar ben jij? Wij zijn nog een kwartiertje wandelen en zijn dan thuis. Zet jij thee vraagt Froukje. Nee zegt Willem. Ik heb een probleem piept hij met een benepen stemmetje. Ik ben op de bank in de studeerkamer in slaap gevallen. En toen had ik een ongelukje. Wat bedoel je vraag Eva bezorgt. Willem begrijpt dat hij op speaker staat en zijn schoonmoeder meeluistert. Ik heb diarree gehad in mijn slaap en heb nu een vieze onderbroek en broek. En mijn bank vraag Eva? Gelukkig lag ik op een deken, die is schoon. Blijf stil liggen zegt Froukje. We komen eraan. Willem blijft in stilte en schaamte liggen wachten op de dames.

Froukje en Eva komen binnen. Froukje heeft een grote handdoek bij zich. Oh arm schatje, ging het weer mis. Sla deze handdoek om je middel heen, zodat je geen diarree op de grond morst. Dan gaan we snel naar de douche toe. Ze knoopt de handdoek zo stevig mogelijk om hem heen. Samen lopen ze naar de douche. Willem kleed zich uit. Froukje houdt een vuilniszak open waar hij zijn kleding in moet gooien. Als alles erin zit knoopt ze de vuilniszak stevig dicht. Willem draait de douchekraan open en als het water warm is, gaat hij eronder staan. Froukje wast haar handen uitgebreid. Ze zegt tegen Willem, maak je billen goed schoon, ze zijn helemaal bruin. Willem pakt de losse handdouche en spuit op zijn billen. Er komt allemaal bruin water vanaf. Froukje loopt de badkamer uit en gaat op zoek naar schone kleding. Blijf er maar onder totdat ik terug bent roept ze.

Het duurt even maar dan komt ze terug. Moeders heeft wat voor je kunnen vinden maar het is nogal bijzonder zegt ze. Als eerste geeft ze een Tena Pants aan. Dit voorkomt een volgend ongeluk zegt ze. Maar als het niet voldoende is, heeft ze ook nog een paar luiers. Willem trekt de pants aan, met wat tegenzin maar ook met een verborgen opwinding. En verder heb ik deze voor je. Ze geeft een T-shirt aan. Ik trek die over mijn hoofd. Tot mijn verbazing is die nogal lang en eindigt hij net boven mijn knieën. Ik realiseer mij dat het geen T-shirt is maar een zwarte jurk. Froukje zegt, het handige is dat je snel naar de WC kan gaan. Minder kans op ongelukjes. We lopen samen naar de huiskamer.

Eva houdt het goed verborgen maar vind het zo leuk om Willem in jurk te zien. Ze denkt, wat een geluk. Mogelijk kunnen we dit nog even doorzetten. Ze gaat naar Willem toe en geeft hem een knuffel. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Jij bent weer schoon en aangekleed. De bank heb ik kunnen schoonmaken. Denk wel dat we even voorzichtig moeten zijn dat je niet nog meer vies maakt, zoals het bed vannacht. Voor vannacht heb ik wel een luier voor je, dan kunnen we allemaal rustig slapen. Heb je ook een pyjama voor mij vraagt Willem? Froukje heeft het altijd warm in bed en ik altijd koud. Zonder pyjama kan ik niet slapen. Ja zegt Eva, ik heb wel een lekkere warme pyjama voor je.

Zullen we eerst thee met wat lekkers doen vraagt ze. Ik heb wat fruit klaargemaakt voor iedereen. We gaan samen met de hond in de serre zitten en drinken daar heerlijk thee. Na de thee ga ik terug naar de studeerkamer en schrijf een eerste inleiding van mijn scriptie.

Om 6 uur komt Froukje mij halen. Zit je nog steeds te werken? De Bloemendaalse lucht is goed voor jou, je bent er eindelijk aan bezig. Je moet hier nog een poosje blijven, dan gebeurt er eindelijk wat met je scriptie. Willem denkt, eigenlijk heeft mijn schat wel gelijk. Ik probeer al weken te starten met mijn scriptie. Maar thuis wordt ik teveel afgeleid. Hier zit ik er echt aan te werken.

Terwijl ik naar de eetkamer loop, laat ik een onverwachte scheet. Ik voel dat het mis is en dat er weer ontlasting in mijn onderbroek zit. Sorry Froukje zeg ik. Het gaat mis. Ik moet even douchen. Eva roept vanuit de keuken. Je kan hem ook even meenemen naar de andere badkamer en hem even oppoetsen met billendoekjes. Daar liggen ook schone Tena Pants of luiers. Het eten is bijna goed. Froukje neemt me mee achter een deur waar ik nog niet was geweest. Hier is een andere badkamer. In de badkamer staat een brancard. Boven de brancard hangt een douche.

Trek je jurk maar even uit zegt ze. En helpt me met eruit stappen. Dan mag ik op de brancard gaan liggen. Froukje trekt de zijkanten van de pants los en trekt deze open. Dan pakt ze een paar billendoekjes en poetst mijn kruis en billen schoon. Vind je het niet koud in je jurk vraagt ze. Doordat het herfst is, is het in de avond een stuk kouder geworden. Ja eigenlijk wel, zeg ik. Iets warmers zou wel fijn zijn. Froukje gaat ondertussen door met schoonmaken en poetst ook mijn billen helemaal schoon.

Ze roept naar haar moeder. Mams, Willem heeft het koud. Wat zal ik hem aandoen? Eva komt onverwachts binnen. Ik lig ondertussen bloot op de brancard. Alsof er niets aan de hand is loopt Eva de badkamer door. Ze doet een kast open en trekt daar een blauw iets uit. Wat denk je van deze zegt ze tegen Froukje en Willem. Lekker warm. Ze vouwt het open. Het ziet eruit als een blauwe onesie. En ze pakt een paar sokken uit een lade. En een goede luier zoeken zegt ze. Ze bukt zich en pakt luier uit een pak, Tena Slip Maxi staat op de verpakking. Ze geeft de luier aan Froukje. Goed stevig vastplakken, gaat dat lukken? Froukje zegt, ik heb het nog nooit gedaan. Weet je wat zegt Eva, jij vouwt de luier om zijn billen. En je vouwt het dicht. En ik maak dan de plakkers goed vast. Dat is een goede oplossing waarvan Willem ook is opgelucht. Eva neemt wat afstand en kijkt nog in de kast. Ze staat daar nog iets te rommelen en pakt iets extra’s.

Eva is ondertussen aan het koken. Dit gaat wel goed met Willem. Hij draagt nu al een luier. Dat is vlot gedaan. Maar hoe zorg ik dat hij dit blijft doen. Terwijl ze in de pan roert denkt ze na over allerlei plannen. En dan komt ze op een paar ideeën. Het is wel spannend maar hopelijk zorgt dit dat Willem nog een poosje in een luier blijft. Mogelijk zelfs nadat Froukje naar Curaçao is vertrokken.

Froukje is nog in de badkamer met Willem. Ze vouwt de luier open en trekt deze wat ongemakkelijk onder billen van Willem. Dan roept ze haar moeder. Kan je helpen mama? Ik kan dit niet helemaal goed. Froukje komt ook bij Willem. Ik help Willem wel even zegt Eva. Kan jij even bij het eten kijken Froukje. Froukje loopt de badkamer uit naar de keuken.

Eva voelt en trekt aan de luier. Hij moet wel wat strakker, anders werkt die niet. Ze vouwt de luier snel open en trekt de elastieken in de liezen wat naar buiten. Dan slaat ze de luier weer dicht en maakt de plakker vast. Kom maar even zitten op de brancard zegt ze. Daarna helpt ze Willem om in de onesie te stappen. Ze helpt hem verder met zijn armen in de mouwen. Als Willem zijn armen goed in de mouwen zitten trekt Eva alles goed aan en doet de rits dicht. Die zit op zijn rug.

Eva zegt, we gaan zo eten. Wil niet dat je pyjama vies wordt. Ik heb er daar maar 1 van. Om het schoon te houden krijg je nog een T-shirt aan zegt ze. Ze helpt Willem om een zwart T-shirt van Bruce Springsteen aan te trekken. Hij kijkt in de spiegel en ziet dat de rits niet zoveel meer opvalt door het T-shirt. Zelfs de luier is niet goed meer te zien. Eva heeft nog een paar sokken voor Willem om aan te doen en dan is hij heerlijk warm aangekleed. Tijd voor avondeten.

Ze lopen samen naar de keuken. Froukje heeft de laatste dingen gedaan aan de lasagne schotel. En nog wat komkommers en tomaten gesneden. Ze kunnen gelijk gaan eten.

Avond
Eva geniet heel erg van het avondeten. Haar lieve dochter Froukje is er nog. En gezellige Willem is er en hij draagt een luier, wat een genot. Ze heeft in het geheim een volgend plan bedacht om hem in de luier te houden. Eva heeft 3 Saroma toetjes gemaakt. Met aardbeien. Dat is Froukjes lievelingstoetjes. Maar in 1 van de toetjes zit een slaapmiddel. Dus ze moet ervoor zorgen die naar Willem gaat. Ze wilde er eerst ook een laxeermiddel in stoppen. Maar die bewaart ze voor een later moment.

Ze genieten samen van de lasagne en de gezelligheid. Daarna zegt Eva, ik heb nog een verassingstoetje voor jullie. Blijf lekker zitten. Ze loopt naar de keuken en haalt de Saroma. Het roze schaaltje is voor mijn lieve dochter Froukje zegt ze. En het blauwe voor haar lieve vriend. En dan neem ik de groene schaaltje. Oh mams, wat lief zegt Froukje. Geef mij een knuffel. Ze geven elkaar een uitgebreide knuffel. Willem smikkelt ondertussen heerlijk van zijn Saroma en ongemerkt eet hij met dit toetje ook het slaapmiddel op.

Na het eten gaan ze naar de zitkamer en zakken op de bank.Froukje zet weer thee en ze drinken er samen van terwijl ze wat tv kijken. Zullen we anders een spelletje doen zegt Froukje. Willem zakt steeds verder onderuit op de bank en zegt, ik ben moe, doen jullie maar een spelletje zonder mij. Ben je wel lekker vraagt Eva, moet je alvast gaan slapen? Misschien gaat het dan morgen beter. Dat is wel bezwaarlijk zegt Froukje wat nors. Zo meteen besmet je mij. Moet ik mijn reis afzeggen omdat ik ziek ben. Moet ik de hele nacht naast die zieke vent slapen? Willem mag wel in het 2e logeerbed slapen, zegt Eva. Dan kan hij je niet besmetten. Ze keert zich naar Willem. Ik heb een ander logeerbed. Alleen heb er geen dekbed bij maar een lekker slaapzak. Is dat goed voor jou? En laten we je ook nog wat paracetamol geven. Dat geeft wat verlichting voor de nacht. Willem vind het allemaal best, als hij maar mag gaan slapen.

Froukje haar telefoon gaat over. Hallo Chantal zegt ze. Op de achtergrond horen ze Chantal huilen. Froukje kijkt erg bezorgt en luistert naar haar. Zal ik je dan even naar bed helpen zegt Eva. Loop maar mee met mij, Willem. Ze gaan samen naar de badkamer. Eva pakt een paar paracetamol en geeft deze aan Willem. Slik dit maar bij het tandenpoetsen zegt ze. Ik heb ook geen tandenborstel bekend Willem. Loop maar mee zegt Eva, ik pak een nieuwe voor jou.

Ze gaan samen naar de 2e badkamer. Eva pakt een tandenborstel voor Willem. Terwijl hij zijn tanden poetst strijkt Eva zachtjes over zijn nek. Wat een huiduitslag is dat hier. Is dat eczeem vraag ze? Ja, zegt Willem. Door alle stress heb ik er meer last van. Wil je nog even plassen Willem vraagt ze. Willem wilt dat wel. Eva pakt zijn T-shirt beet en trekt deze voorzichtig omhoog over zijn hoofd heen. Daarna doet ze de rits open en maakt de hansop wat los over zijn schouders. Dan trekt zij de hansop omlaag en trekt deze helemaal uit. Maak zelf de luier maar los zegt ze. Alleen zittend plassen op de WC. Ik wil geen spetters op de bril. Eva doet een deur open en loopt naar de kamer ernaast. De hansop neemt ze mee. Als je klaar bent kom dan hier naartoe zegt ze.

Willem loopt naar naar de WC en trekt de luier los. Dan gaat hij op de WC zitten en plast zijn blaas leeg. Dan komt hij overeind. Staat even naakt te kijken. Trekt de oude luier zo goed mogelijk over zijn billen en loopt achter Eva aan.

In de kamer ernaast is hij nooit eerder geweest. Hij ziet een bed staan. En een kast. Eva staat op hem te wachten naar een lage grote kast. Hij ziet dat het een grote commode is. Op de commode ligt al een luier open. Kom maar hier zegt Eva. Ze wijst naar de commode. Willem komt zachtjes aanlopen. Als hij er bijna is trekt Eva de luier uit zijn handen. Die oude heb je niet nodig. Je krijgt een nieuwe van mij. Ga maar liggen. Willem draait zich op, met zijn rug naar de commode en gaat op de luier liggen.

Eva pakt de luier beet, draait die goed en plakt hem vast. Dan pakt ze de hansop en trekt die over zijn benen. Ik vergeet bijna om zalf te smeren zegt ze. Ze pakt een tube zalf en smeert wat zalf op de binnenkanten van zijn ellebogen, op zijn nek en bij zijn oren. Daarna helpt ze Willem om de hansop aan te trekken. Willem gaat staan en Eva maakt de rits dicht. Ik pak even een lekker warme slaapzak voor je Willem zegt Eva. Uit de kast haalt een ze licht blauwe bundel en vouwt deze open op het bed. Terwijl Eva bezig is kijkt Willem naar het bed. Het valt hem op dat het bed rondom spijlen heeft. Alleen niet aan de voorkant.

Eva heeft de slaapzak open gemaakt en Willem mag gaan liggen. De slaapzak heeft mouwen maar als Willem zijn handen hierin steekt merkt hij dat zijn handen er niet uit komen. Aan het einde van de mouwen zitten er handschoenen. Eva zegt, dit voorkomt dat je aan de eczeem gaat krabben. Willem is moe en vind alles best. Eva maakt de rits dicht en de slaapzak sluit zich. Als die helemaal dicht is kijkt ze naar Willem. Lig je zo lekker, is alles goed? Willem vind alles best en wilt alleen maar slapen.

Eva drukt op een knopje op de muur en Willem ziet dat er een soort spijlenscherm naar beneden komt van het plafond. Dat vouwt zich uit over de bovenkant en voorkant van zijn bed. Het hele bed gaat dicht. Welterusten Willem zegt Eva. Ze doet nog een klein nachtlampje aan en loopt de kamer uit.

Ze loopt terug naar de huiskamer. Froukje is nog steeds aan de telefoon met Chantal. Froukje loopt naar de kast en zet een soort babyfoon aan. Het heeft een scherm. Daarop ziet ze het hele bed. Willem ligt al heerlijk te slapen. Door de luidspreker hoor ze een zacht snurkgeluid. Froukje kijkt vertederd naar het scherm.

Froukje praat nog een poos door met Chantal en legt uiteindelijk de telefoon neer. Dan vertelt ze Froukje over alle problemen die Chantal heeft met haar agressieve vriend. Pas veel later vraagt ze, waar is Willem gebleven? Eva zegt, die ligt al uren te slapen. Hij ligt in de logeerkamer te slapen, als een baby. Kijk maar op de monitor. Froukje kijkt verbaast op de monitor en ziet hem liggen. Willem ligt op zijn zei en slaapt heerlijk. Ziet er prima uit, kan ik vannacht ook rustig slapen. Wat goed van je mams. Ze kletsen nog wat en gaan dan ook beide slapen in hun eigen bed.
 
Laatst bewerkt:

Max1234

Toplid
Zaterdag
Eva wordt vroeg wakker vandaag. Helemaal opgewonden. Gisteren is al erg goed verlopen. Willem ligt heerlijk te slapen in zijn luier. Eva had niet verwacht dat dit zou lukken. Het grote plan dit weekend is simpel. Maar de moeilijkheid is de uitvoering. Ze moet ervoor zorgen dat Willem weer een ongelukje heeft, zodat hij accepteert dat hij voorlopig beter een luier kan dragen. En daarnaast wilt ze dat Willem (in luiers) blijft nadat Froukje is vertrokken naar Curaçao.

Maar dit plan kan overal fout gaan. Vooral als Willem niet wilt, of als hij in de gaten krijgt dat hij gebruikt wordt door zijn schoonmoeder. Dus Eva moet heel voorzichtig zijn.

Ze staat vroeg open en kleed zich aan. Een stoere spijkerbroek met een blouse. Klaar voor een lekkere boswandeling die ze wilt gaan voorstellen. Ze loopt eerst naar de kinderkamer waar Willem ligt te slapen. Hij is nog helemaal ontspannen en snurkt zachtjes. Ze drukt op een knopje op de muur waardoor het spijlenhek aan de voorkant en bovenkant omhoog klappen. Dat gaat volledig elektronisch. Als de spijlen omhoog zijn tegen de muur, gaat er volledig automatische een soort rolscherm dicht, die de spijlen verbergen. Dat de spijlenhek zit achter het gesloten rolgordijn. Daarom had Willem ze niet gezien gisteren.

Daarna gaat Eva naar het bed en maakt de rits van de slaapzak van Willem open. Hij opent een beetje zijn ogen. Goede morgen Willem. Sta maar rustig op, dan zorg ik voor ontbijt. Ze loopt naar de kledingkast en zoekt wat kleding uit. Een spijker tuinbroek, een T-shirt en een paar wandelsokken. Dan legt ze bovenop de stapel een luier en een pants. Als ze klaar is gaat ze de kamer uit naar de keuken.

Froukje wordt ook net wakker van de wekker. Ze herinnerd zich dat ze deze ochtend een boswandeling gaan maken en ze heeft er zin in. Ook zij kleedt zich snel aan. Dan loopt ze naar de slaapkamer van Willem. Hallo schat zegt ze. Tijd om wakker te worden. Ze geeft hem een zoen op zijn wang. Willem wordt met moeite wakker en gaat omhoog zitten. Doordat de rits van zijn slaapzak al open is, kan hij er meteen uit. Nog wat slaperig stapt hij uit het bed.

Zullen we even aankleden zegt Eva. Ze maakt zijn hansop open en helpt hem eruit stappen. Willem gaat naar het toilet en maakt zijn luier los. Hij voelt droog aan maar dan ziet hij achterin de luier een bruine vieze plek zitten. Froukje ziet het ook. Jak, je hebt een natte scheet gelaten. Het is maar goed dat je een luier aanhad. Ze kijkt naar de stapel kleding en ziet de luier en de pants liggen. Wat wil je aan vandaag vraagt ze. Een luier of een pants, Willem? Willem zegt, een onderbroek. Froukje, die liggen nog in Maastricht grapjas. Wat wil je dan? Geef maar een pants zegt Willem. En hij trekt die aan. Dan doet hij het T-shirt aan dat Eva heeft klaargelegd. En de sokken en tuinbroek. Dat is lang geleden dat ik een tuinbroek aanhad zegt hij.

Ze lopen samen naar de keuken voor ontbijt. Ik heb roereieren gemaakt zegt Eva. 3 Borden met brood en ei staan klaar. Wat wil je drinken Willem? Willem vraagt om koffie. Eva schenkt de koffie in en doet er stiekem een bekertje vloeibare Lactulose in. Terwijl ze hem de koffie aangeeft denkt ze, als hij maar niet proeft. Maar Willem drinkt braaf de koffie op met de verborgen lactulose.

Na het ontbijt gaan we wandelen in de Amsterdams Waterleidingsduinen zegt Eva. Met Max vraag Willem. Nee, de hond mag niet mee in dat natuurgebied. Hopelijk zien we veel herten vanochtend. Ik wil graag vroeg gaan, vanmiddag is het helemaal druk met wandelaars.

Het is lekker weer. De zon schijnt. Ze hebben geen jas nodig en kunnen zo vertrekken naar het duingebied. Het is ongeveer 10 minuten wandelen voordat ze bij de ingang zijn. Bij de smalle ingang is het al druk met wandelaars die het gebied ingaan. Er staat een groot hek met een kleine doorgang. Autorijden, brommers en ook fietsen zijn verboden in deze duinen. Je mag er alleen wandelen. En er komen daardoor heel veel dieren voor, vooral herten en reeën. Die kan je overal zien. Bij de ingang staat een grote kaart. Laten we de wandeling van 8 kilometer lopen zegt Eva. Dat is een mooie wandeling door bossen en duinen. Ze gaan op weg.

Na een half uurtje lopen voelt Willem wat buikpijn. Er staat wat druk in zijn buik. Hij loopt nog een paar stappen verder en zegt dan tegen de dames. Ik heb buikpijn. Ben bang dat ik naar de WC moet. Waar is die ergens? Dat is wel een probleem zegt Eva. Er zijn hier nergens toiletten. Je zal het moeten ophouden tot we thuis zijn. Ze lopen nog een paar minuten verder en dan stopt Willem. Het wordt te erg. IK MOET NAAR DE WC. Froukje kijkt schichtig om zich heen. Het is stil hier. Ga anders even die bosje je behoefte doen. Dat meen je niet zegt Eva. In het bos? Willem luistert niet eens naar Eva en strompelt naar de bosjes. Daar doet hij zijn broek omlaag en poept een hele berg uit. Heeft er iemand een zakdoekje vraagt hij? Nee, dat is er niet. Doe je pants maar omhoog, je krijgt thuis wel een schone. Na deze ontploffing lopen ze verder.

Even later zegt Willem. Ik moet nog een keer. Hij duikt snel achter een bosje en poept nog een keer. Zie je het zitten om verder te lopen vraagt Eva, of moeten we terug? Ik denk dat we ongeveer halverwege de tocht zijn. Laten we maar doorlopen zegt Willem. Het gaat nu goed. En in geval van probleem duik ik nog wel een keer in de bosjes.

Ze lopen verder door de bossen en komen al snel in een ander gebied. Dit zijn open duinen met lage struiken. Nog 10 minuten verder zegt Willem, oh nee, het gebeurt weer. Wat moet ik doen? Een 50 meter verder staat er een gezin met 2 kleine kinderen naar herten te kijken. Gebruik je Pants zegt Froukje. Je kan hier echt je broek niet laten zakken. En Willem probeert zijn scheet in te houden maar laat een paar seconden later een grote, spetterende scheet. Dat voelt veel beter zegt hij. Laten we snel teruglopen naar huis. Ze lopen verder maar elke paar minuten horen ze Willem weer een grote scheet laten. Willem voelt ondertussen dat zijn pants steeds een beetje afzakt en loopt met zijn handen in de zakken om de pants omhoog te trekken. Hij voelt al een druppeltje langs zijn broek lopen. Hij loopt voorop. Dan komt Froukje naast hem lopen en zegt zachtjes. Je broek begint bruin te worden. Ik zie bruine vlekken bovenaan je benen.

Willem kan wel huilen. Wat moet ik doen? Je kan niets doen zegt Froukje, alleen teruglopen naar huis alsof er niets is gebeurt. We hebben ook geen jas bij ons om het maskeren. Thuis gaan we alles wassen.

Doordat ze weer dichter bij de enige uitgang komen wordt het steeds drukker. Willem hoort op de achtergrond wel wat commentaren zoals, zo die heeft een ongeluk gehad. Of, zou hij zijn aangevallen zijn door een hert? En een kindje die aan zijn moeder vraagt, wat is dat mama? En naar hem wijst. Willem loopt met een rood hoofd verder en laat op het drukste deel nogmaals een spetterende scheet.

Willem loopt stug door en ze komen snel thuis aan. Loop maar gelijk door naar de douche zegt Eva. Dan helpen wij met schone kleding. Willem gaat de douche in en kleed zich uit. Froukje pakt een paar plastic handschoenen en raapt alle kleding en de supervieze pants op van de grond en ruimt het op. Dit ga ik meteen in de wasmachine stoppen zegt ze en wijst naar de kleding. Eva komt ook binnen, zal ik even helpen Willem? Willem is zich aan het afdrogen. Dan mag hij op de brancard gaan liggen. Eva plakt een luier bij hem om. Gelukkig komt het allemaal nu goed zegt ze. Alles wat vies is kan je wassen. En de mensen die je hebben gezien, ken je verder toch ook niet.

Na de luier vraagt Eva, welke wil je aandoen. Ze houdt 2 blauwe rompers omhoog, de ene is een normale romper, de andere heeft korte pijpjes bij de benen. Willem kiest voor die met korte pijpjes. Prima keuze zegt Eva, ze helpt zijn benen in de pijpjes en zijn armen in de mouwen. En dan doet ze de rits dicht op zijn rug. Willem denkt, dat had ik niet gezien van de rugsluiting. Is dit een test van mijn lenigheid?
 

Max1234

Toplid
Zullen we een overgooier doen zegt ze. Het is heerlijk weer. De overgooier is een witte jurk met licht bloemetjes motief in vrolijke kleuren. Zonder mouwen. De mouwen van de romper komen er mooi onderuit. Ze gaan samen naar de serre. Daar is Froukje ook. Nou Willem zegt Froukje. Deze kant van je kende ik nog helemaal nog niet. Dit ziet er echt mooi uit bij je, nog mooier dan die zwarte jurk gisteren. Eva en ik willen zo gaan winkelen in Haarlem ga je mee of blijf je aan je scriptie werken? Willem kiest ervoor om aan zijn scriptie te blijven werken. Froukje maakt nog snel een lunch voor Willem en dan vertrekken de dames samen met de auto naar Haarlem.

zaterdagmiddag
Froukje en Eva rijden samen naar het centrum. Ze parkeren in een parkeergarage en gaan dan lekker lunchen op de markt. Froukje zegt zachtjes tegen Eva, ik schaamde me dood vanochtend. Eerst duikt hij de bosjes in. En daarna poept hij zijn hele broek vol. Doet hij dit vaker vraagt Eva? Nee, zegt Froukje. Of eigenlijk een enkele keer nu ik erover nadenk. En toen was hij ook ziek. Maar nooit zo erg als nu. Denk dat het toeval was zegt Eva. Zal vast vanzelf over gaan met een paar dagen. Wat mij betreft mag hij nog gerust een poosje blijven logeren tot dit helemaal over is. Froukje vult aan, hij werkt nu eindelijk aan zijn scriptie. Thuis had er nog niets aan gedaan. Het zou toch mooi zijn als hij dat afmaakt terwijl ik in Curacao ben. Thuis doet hij er echt niets aan.

Willem zit ondertussen hard te werken aan de scriptie. Na een uurtje merkt hij wel dat hij het koud krijgt. Die overgooier is wel leuk maar niet warm. Hij stuurt een appje naar Froukje? Komen jullie al naar huis? Ik heb het koud. Froukje stuurt een bericht terug. Nog lang niet. Maar kijk maar in de kast in je kamer. Daar liggen warmere kleren. Pak maar iets appt Eva. Willem loopt naar zijn logeerkamer. Hij doet de kast open. Middenin liggen een dikke stapels. Hij maakt er 1 open. Het is een grijs shirt (korte mouwen) met blauwe broek eronder. Het is 1 geheel met een rits. Hij vouwt hem niet op maar zoekt voor andere keuzes. Daarnaast ligt een groene overall. Het is een stevige stof. Alsof het extra sterk is gemaakt. Ook deze heeft een rits op de rug met een paar ringetjes in de nek. Zou dit voor een slotje zijn denk Willem.

Daaronder ligt een donkerblauwe bundel. Hij vouwt dit open. Het is ook een hansop. En dan ziet Willem dat er voetjes aan zitten. Hij denkt, beter dan dit gaat het niet worden. Doet de overgooier uit. En doet deze hansop aan. De rits kan hij niet zo ver omhoog trekken. Hij probeert het wel maar hij komt niet hoger dan halverwege zijn rug. De andere kleding probeert hij nog wat op te vouwen maar het lukt hem niet zo goed. Hij laat dat op de commode liggen.

Warmer aangekleed loopt hij terug naar de studeerkamer. Daar werkt hij verder aan zijn scriptie. Nog een uurtje verder is hij er moe van. En hij moet naar de WC. Dan begrijpt hij dat hij zijn romper niet kan uitdoen. Hij kan niet zelf naar de WC. Zijn buik voelt weer wat pijnlijk aan. Hij laat een harde scheet met wat gesmoord gespetter. En tegelijk plast hij in zijn luier. Na een paar seconden nattigheid voelt Willem er niets meer van. Hij besluit de scriptie af te sluiten en een lekker dutje te doen in zijn bed.

In zijn bed probeert hij zijn slaapzak zo goed mogelijk te sluiten. Maar de rits werkt niet mee. Eerst heeft hij zijn handen in de mouwen. Maar de handschoenen voorkomen dat hij iets kan doen. Dan haalt hij zijn armen uit de mouwen en maakt eerst de rits zo goed mogelijk dicht. Het begin zit onder zijn kin dus hij moet een beetje blind de rits daar vast maken. Dan steekt hij met wat moeite zijn linkerarm in de mouw. Daarna trekt hij de rits zover mogelijk naar beneden. Dat gaat ongeveer tot aan zijn knieën. En daarna steek hij zijn rechterarm in de mouw. Het kost wat moeite. Maar dan heb je ook een lekker warm bed. Hij valt vlot in slaap.

Als Froukje en Eva thuis komen kunnen ze Willem nergens vinden. Ze lopen allebei te zoeken in de studeerkamer, serre, huiskamer en keuken. Uiteindelijk vind Froukje hem in de slaapkamer. Oh schat doe je een lekker middagdutje. Wordt maar wakker en kom maar kijken wat we gekocht hebben. Ze loopt weg. Willem wordt wakker en probeert uit de slaapzak te komen. Maar dat lukt niet. Hij krijgt zijn hand niet meer uit de handschoen en zijn arm niet meer uit de mouw. Na enkele minuten komt Froukje terug. Waarom kom je niet. Help mij dan zegt Willem, ik lig vast. Froukje maakt al lachend de slaapzak open. Dan helpt ze hem overeind. Ze ziet de open rits op zijn rug en trekt die vlot dicht. Mijn lieve schat, wat zie je er weer heerlijk uit. Ging het goed met je scriptie. Ja vertelt Willem. Heb er 3 uur aan gewerkt. Heb veel kunnen doen.

Ze gaan samen koffie drinken. Ze hebben een appelgebak meegenomen om op te snoepen. Willem zegt, ik moet plassen. Eva reageert, de koffie en appelgebak zijn allebei warm. Gebruik je luier maar, die is daar speciaal voor. Willem plast een grote plas erin. Hij merkt dat het gerommel in zijn buik nu wel over is. En de plas voelt hij al snel weinig meer van. Ze genieten van de koffie en gebak en de dames kletsen over de middag.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
W Willem Voorstellen 25
DLGuido Prins Willem Alexander Pub 10
G willem... 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
C Problemen met netwerk en wifi wisselingen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen, kan het forum hier niet mee omgaan? Pub 6
B Moet zo nodig plassen wie doet het ook bijna in zn broek? Broekplassers en Poepers 19
qwerty123 cato moet luiers aan C 22
D Moet ik een grotere maat? AB/DL Fotos 7
LittleDino Mama, ik moet plassen M 40
G Moet kittycat vanavond Blauwe Pyjama aan? Polls 10
Bedplasser91 Van je familie moet je het hebben... Pub 6
J Welke luier moet ik kiezen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B je moet nodig plassen/poepen na sluitingstijd, wat doe je? Polls 21
T Wat moet ik vandaag doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Ja ik weet niet hoe ik dit moet noem me maar oké Voorstellen 23
P Hoe moet ik er achter komen of ik TB ben? VVV 10
spruitje77 Dit moet ik ff kwijt Pub 15
Poobottom Word jij wakker ‘snachts als je moet plassen? Polls 147
broekie Waar moet een plastic broekje volgens jou aan voldoen? Plastic broekjes liefhebbers 49
diaper willie Moet het tog ff kwijt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
diaperdrenthe Moet het ff kwijt Pub 14
stefanbosje Wat moet ik doen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
D Ken jij iemand die een luier moet dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 39
DL_Hunk Modeshow 2015: hoeveel luiers moet ik aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 68
stuiterbal hoe moet je een foto uploude op je profiel Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperWeeb177013 Van Je Vrienden Moet Je Ze Maar Omkrijgen. V 38
friendly Dingen die je voor jezelf moet erkennen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Robbie_DL moet van tena super flex af! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Robbie_DL Hoe moet je een luier om doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
WhaleKing Hoe moet ik aan luiers komen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
H elke nieuwe slip/boxer moet eerst vies!! Broekplassers en Poepers 12
Z wat moet ik doen? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
DL_Michel Wat is hiervan waar en wat moet ik ermee? moderator talk 5
D Moet ik weer hebben Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
J wat moet ik doen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
H elke nieuwe onderbroek moet eerst vies Broekplassers en Poepers 2
luierfan_boy "Van je vriend(en) moet je het hebben!" (18- DL) V 10
T Ik ben gesnapt weet nie wat ik moet Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
diaper ed hmm oke zo moet het dus niet Pub 10
B Peuterjuf moet nog in de luiers P 18
K Moet ik panikeren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
H welke luier moet ik kiezen?? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
J dan moet je lef hebben en kan alleen in amerika? AB/DL Filmpjes 10
Similar threads














































Bovenaan