"Van je vriend(en) moet je het hebben!" (18- DL)

welk cijfer geef jij dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    10

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Het was Zaterdagnacht.

Stefan kwam net thuis van zijn beginnende baantje als modefotograaf. Hij trok vermoeid zijn bloes uit, en gooide hem op bed.
aan de onderkant van zijn witte hemd was een kleine, natte plek te zien. “Verd(ullemus)-omme! Is het weer zover!” vloekte hij in zichzelf, geprikkeld door de zware werkdag,en het doorlekken van zijn luier. Zijn hoofd voelde zwaar, net als de rest van zijn lichaam. Het was inmiddels bijna half 2, en hij had alles behalve zin om zijn drijfnatte luier nu te verschonen.
Zijn hand schoot blindelings naar zijn zwarte, nette broek. Hij trok zijn hemd ongeduldig uit zijn broek, en voelde aan zijn kruis. Koud geworden urine maakte zijn vingertoppen vochtig. Stefan trok driftig zijn hemd en broek uit, en gooide het zonder pardon op bed. Het kon hem weinig schelen dat de broek nat was toen het op bed belandde. Zijn slaapkamer was inmiddels toch al doordrongen met de zure lucht. Alsof het al niet chagrijnig genoeg kon, ging de telefoon. Stefan waggelde met alleen zijn luier, en een chagrijnig gezicht naar de kleine woonkamer van zijn appartement. Hij pakte zijn HTC Wildfire(smartphone) van het tv-kastje af, en nam op.
“Heeey stefan! Ken je me nog?”
Ze gaf Stefan even de tijd om na te denken.
“Lisanne? “ vroeg hij versuft.
“Haha inderdaad, hoe is het?”
“Niet zo best eerlijk gezegd, kunnen we misschien
een ander keer bijpraten? Ik ben geen goed gezelschap
nu ben ik bang”
Even was het stil aan de andere kant van de lijn.
“Ben je dan niet blij me weer te zien? Ik sta namelijk voor je deur!”
Schreeuwde Lisanne bijna van enthousiasme.”

Stefan verbrak onmiddellijk de lijn. Hij gooide zijn mobiel op de bank, en rende met een bonzend hart zijn slaapkamer in, om zich om te kleden. Uit alle haast besloot hij zijn luier aan te laten. Hij pakte snel wat kleding wat bovenaan op de stapel lag.
Daar stond Lisanne dan. Lang, een mooi vrouwelijk lichaam, krullend blond haar, en het gezicht van Megan Fox (xD). Al boven al keek ze toch een beetje dromerig. Ze stond wankelend , en haar lippen en daar omheen waren vochtig van gulzig drinken. “Jij ziet er ook nog steeds euh… knap uit” zei Stefan kurkdroog. Waarom moest ze hem nou weer lastig vallen? Ze hadden elkaar voor het laatste gezien aan het einde van de middelbare school, en besloten allebei verder te gaan met hun eigen weg. Nu, 4 jaar later stonden de 2 oude klasgenootjes weer als 20 jarigen bij elkaar. “haha dankje, jij bent ook niks veranderd hea!” zei ze met een enigszins dubbele stem. “Mag ik binnenkomen?” zei ze terwijl ze Stefan half opzij duwde en de huiskamer in stapte. “Wat is er met jou aan de hand? Als je onderdak wil zeg het dan gewoon, maar vertrek dan morgenochtend weer alsjeblieft. Ik heb namelijk nog meer te doen.” Zei Stefan. Achteraf vond hij het een beetje hard, maar het ging vanzelf omdat Lisanne ook niet al te braaf bezig was. “Ik wil je gewoon weer even gedag zeggen. “ zei ze, kijkend naar de felblauwe zwembroek, en het veels te grote t-shirt van Stefan. Zelf droeg ze hakken, met een panty en een kort zwart rokje. Haar bovenlijf was bedekt (als je het al zo kunt noemen) met een kort truitje, waarbij inkijk garant stond. Haar gezicht was bijna opgezwollen van de randen make-up om haar ogen, en het lippenstift op haar mond. Dat alles sprak boekdelen: ze kwam terug van een personeelsuitje in de buurt, had een aardige slok op, en een paar getrouwde mannelijke collega’s ongevraagd op de bek gepakt. Door haar onfatsoenlijke gedrag werd ze eruit gegooid, en is ze hier heen komen lopen op haar hoge hakke. “Oh niks aan het handje, ik was naar een feestje hier in de buurt geweest, maar daar mochten ze me blijkbaar niet zo, dus ben ik maar hier heen komen lopen.” Stefan huiverde. “o,o Lisanne, ik ken je wel langer als vandaag. Nou omdat je het zo vriendelijk vraagt mag je binnenkomen” zei Stefan droogjes toen Lisanne al een paar minuten geleden op de bank was geploft. “wil je wat drinken?” vroeg hij. “Ja lekker, een wodka graag” zei ze met harde stem. “bij nader inzien, ik denk dat we beter kunnen slapen” Lisanne keek even bedrukt. “Oke waarom ook niet, Ik blijf hier wel op de bank liggen, dan kan jij je eigen bed gebruiken.” Nadenkend over het woord gebruiken schoffelde Stefan naar zijn kleine slaapkamertje toe.
zie mij nou in een zwembroek, te lang t-shirt, en een kletsnatte luier, terwijl er een oude schoolvriendin op de bank ligt.
Toen Stefan eenmaal op zijn zij op in bed lag, keek hij naar de videocamera op zijn bureauplankje. Het was een verjaardagscadeautje van zijn ouders, voor als hij in de toekomst met zijn gezin op vakantie ging. Stefan dacht meteen aan de luiersite, waar je betaald filmpjes van vrouwen in luiers kon bekijken. Stefan grijnsde duister.

Stefan viel even later al denkend, met alleen gekleed in zijn drijfnatte luier in slaap.
Morgen een nieuwe dag, dacht hij.

(met alle gevolgen van dien)
Wordt vervolgd.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Hier weer nieuw vervolg. Sorry voor als het een beetje ranzig werd, maar ik had opeens hele andere ideeën als toen ik met het eerste hoofdstuk bezig was :p

De volgende morgen ontwaakte Stefan al vroeg van zijn slaap. Toen hij zich om wou draaien om zijn horloge van het nachtkastje te pakken, voelde hij een koude aanraking bij zijn bovenbeen. Hij gooide de dekens van zich af, en bekeek de schade. Een natte plek ter grootte van een opblaasbare strandbal had zich vannacht op zijn laten gevormd.
Zonder er te veel bij na te denken liep Stefan nog een plas lopen. De urine druppelde vrijwel meteen de luier uit, en maakt de strandbal tot een skippybal.
Stefan keek op zijn horloge. Het was bijna half 9. Hij was er van overtuigd dat Lisanne haar roes nog aan het uitslapen was, en stapte dus zonder al te veel lawaai uit bed. Zijn luier was enorm opgezwollen, en hing als een dikke lap natte handdoeken om zijn heupen. Stefan maakte de plakkers los, waardoor de luier met een doffe klap op het laminaat van de kleine slaapkamer neerploft. Een klein plasje urine verspreidde zich over de vloer.
“WAT?! waar ben jij mee bezig?!” klonk een geschrokken stem achter de deur. Stefan wist niet hoe snel hij de drijfnatte luier met zijn blote voet onder het bed moest schuiven, en vervolgens met zijn handen zijn geslachtsdeel te bedekken. “oh uhm…ochtendritueel?” mompelde hij. Stefan kon zichzelf wel voor z’n kop slaan als hij doordacht aan wat hij net zei, en Lisanne zou dat ongetwijfeld doen. “En hoort die kletsnatte luier daar ook bij?” vroeg ze nu uitdagend. Stefan schrok daar nogal van. Lisanne stapte op hem af. Vlak voor zijn neus bukte ze zich. Nu pas zag Stefan dat ze nog steeds de kleding van gisteravond droeg(niet dat ze iets anders bij zich had). Haar hand verdween onder het bed, en trok hem na enkele seconden weer terug. Haar lange zwart gelakte nagels groefde zich in het vochtige plastic van de luier. Ze hief de luier voor Stefan’s gezicht op, en staarde ondertussen met een sterke, arrogant, maar bovenal dominante blik naar Stefan. “euhm, me moeder heeft wat blaasproblemen de laatste tijd. Ze kwam hier laatst logeren, en ik was vergeten de luier weg te gooien.” Zei Stefan bijna vragend. Er scheen een ondeugend glimlachje op Lisanne’s gezicht. “Je bent gewoon nog een baby!” schreeuwde ze. Ze gooide de luier voor zijn voeten. Er klonk weer een doffe klap, maar die tweede drong niet tot Stefan door.
In een fractie van een seconde nam hij het plan nog eens door in z’n hoofd, draaide zich toen om de naald uit het laatje te pakken, en voor Lisanne er erger in had stak de injectie in haar arm. Hij kneep de spuit leeg. Het werd zwart voor haar ogen.
Stefan zat op het puntje van zijn bed. Hij was bezig met het instellen van zijn camera, en had ondertussen zijn luier weer verschoond. Toen hij zich omdraaide keek hij dwars door de angstige blik van Lisanne heen. Ze moest weten dat hij de baas over haar was. Niet dat ze veel kon doen om hem te overmannen, want ze zag namelijk vast met dikke zwarte touwen, waarvan de uiteinden aan de spijlen van het bed gebonden waren. Je raad het al: ze was gekleed in alleen een grote witte luier. Stefan voelde zich heel machtig op het moment. Hij dacht terug aan gisteravond, toen Lisanne naar binnen was gegaan zonder toestemming, en om drank had gevraagd terwijl ze al bezopen was. “Dus jij denkt echt dat ik gek ben? Je dacht niet door dat je vanaf het eerste moment al op me portemonnee uit was? Ik weet dat je me hebt gevolgd van mijn werk naar huis. Je hebt gezien hoe mijn baas me na een dag hard werken een paar flappen in de hand duwde. Je deed jezelf voor alsof je dronken was, zodat ik zorgzaam voor je werd, en je liep slapen? Nee schat, je hebt gefaald bij de verkeerde persoon.” Lisanne stopte met huilen, en keek hem met een rood gezicht aan. Sporen van druppels waren nog steeds over haar wang te zien, maar het deed niks met Stefan.
“Drink dit op!” beval hij haar, toen hij even later terug kwam met een glas cola. Stefan hield het glas bij haar mond, en Lisanne begon er gulzig aan te drinken, niet wetend wat voor rotzooi er in vermengd zat. “Je geeft maar een gil als je een “boodschap” moet doen.” Stefan kotste dat laatste bijna uit. Met een schele grijns liep hij de slaapkamer uit. Achter zich hoorde hij Lisanne smeken om genade. “Alles wat je wilt!” “ Je zult nooit meer last van me hebben!” probeerde ze. Geloof me honey, na vandaag zal ik dat zoiezo niet meer hebben, Dacht Stefan, Hij zei het alleen niet hardop.
hij deed zijn tv aan, starte zijn Xbox 360 op, en begon wat te spelen. “Call of duty Black ops” zat toevallig in de console. Stefan begon wat online te knallen, en dacht ondertussen vooruit aan hoe Lisanne smekend voor hem uit lag, terwijl haar luier zich langzaam verzadigde.
“AARWGG!” klonk er vanuit de slaapkamer. Showtime babè! Grijnsde Stefan.
Hij greep naar de camera, en begon op te nemen. Terwijl hij genietend op zat te nemen, vulde Lisanne ongewild haar luier. Al snel werd het donkerbruin aan de zijkanten van de luier. Lisanne gilde, en huilde… maar zei nog altijd géén woord. Stefan hield met zijn linkerhand de camera vast, terwijl hij als een klein etterbakje aan de luier van Lisanne voelde. Een sterke poeplucht vulde de kamer al snel. Stefan kon zijn geluk niet op. Nadat Lisanne klaar was, legde Stefan uitgebreid uit wat hij ging doen met dit filmmateriaal.
“Eerst gooi ik jou met luier en al de deur uit, zodat mensen zien watvoor sl*t je wel niet bent, daarna ga ik dit filmpje op www.(******).com zetten, zodat oude mannetjes mij betalen om jou te kunnen zien. Lijkt het je wat?”
Lisanne barstte wederom in tranen uit.
Eerst had ik een heel ander idee om het 2e hoofstuk van dit verhaal te laten verlopen, maar naderhand kwam ik toch hier op uit.
Ik wil hiermee ook laten zien hij gruwelijk sommige mensen kunnen zijn. Niet iedereen die met een glimlach op internet staat, is ook altijd blij.

het is maar gewoon een verhaal ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Gezocht: (AB)DL vriend om mee te chillen Contact advertenties 9
J Luier vriend/vriendin gezocht nijmegen Voorstellen 21
broekie Jona en Broekie zoeken serieuze plastic broekjes vriend/meester. Contact advertenties 30
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
L abdl vriend gezocht Contact advertenties 6
S Vriend vertellen over dl Algemeen 15
Kleine Gruffalo Gruffalo 3.0? Wie weet word ik nog mijn grootste vriend? Voorstellen 12
Jeroen0181 Zoek een DL of Broekpoe/broekplas vriend(in)ï Broekplassers en Poepers 3
D dl zoekt vriend in noord-nl Contact advertenties 4
Ivy Mijn vriend veranderd in mijn baby meisje V 0
ABtwente Mijn vriend en ik. Voorstellen 9
A Mijn vriend en ik Voorstellen 8
dirkje87 Luiergeheim vertellen aan vriend Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Ivy Verander mijn vriend in mijn babymeisje V 12
SNOOPY_ hoe zouden jullie aan je (nieuwe) vriend/vriendin/ uitleggen dat je ABDL-er bent VVV 57
SNOOPY_ heb je ooit je partner,vriend/vriendin vertelt dat je AB/DL bent? VVV 24
C RELATIE - VRIEND LUIERFAN - WAT NU ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
P vriend toevoegen VVV 2
B vriendinnen & baby vriend V 1
I vriend/vriendin gezocht Contact advertenties (T) 5
gommu hoe mijn vriend mijn beste vriend werd H 64
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Skyfal Hoe moet je de maten van de plastic broekjes zien? Plastic broekjes liefhebbers 4
M Willem moet afstuderen. Maar hij wordt steeds luier. W 12
C Problemen met netwerk en wifi wisselingen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen, kan het forum hier niet mee omgaan? Pub 6
B Moet zo nodig plassen wie doet het ook bijna in zn broek? Broekplassers en Poepers 19
qwerty123 cato moet luiers aan C 22
D Moet ik een grotere maat? AB/DL Fotos 7
LittleDino Mama, ik moet plassen M 40
G Moet kittycat vanavond Blauwe Pyjama aan? Polls 10
Bedplasser91 Van je familie moet je het hebben... Pub 6
J Welke luier moet ik kiezen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B je moet nodig plassen/poepen na sluitingstijd, wat doe je? Polls 21
T Wat moet ik vandaag doen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Ja ik weet niet hoe ik dit moet noem me maar oké Voorstellen 23
P Hoe moet ik er achter komen of ik TB ben? VVV 10
spruitje77 Dit moet ik ff kwijt Pub 15
Poobottom Word jij wakker ‘snachts als je moet plassen? Polls 147
broekie Waar moet een plastic broekje volgens jou aan voldoen? Plastic broekjes liefhebbers 49
diaper willie Moet het tog ff kwijt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Little Endy Geen idee hoe ik dit uit moet leggen, maar er klopt iets niet... Vragen & Info Shop 8
diaperdrenthe Moet het ff kwijt Pub 14
stefanbosje Wat moet ik doen.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
D Ken jij iemand die een luier moet dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 39
DL_Hunk Modeshow 2015: hoeveel luiers moet ik aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 68
stuiterbal hoe moet je een foto uploude op je profiel Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
DiaperWeeb177013 Van Je Vrienden Moet Je Ze Maar Omkrijgen. V 38
friendly Dingen die je voor jezelf moet erkennen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Robbie_DL moet van tena super flex af! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Similar threads


















































Bovenaan