Dromen zijn bedrog (of toch niet?)

Welk cijfer geef je dit verhaal?

  • 1 of minder

    Stemmen: 1 6,7%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 6,7%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 6 40,0%
  • 9

    Stemmen: 4 26,7%
  • 10

    Stemmen: 3 20,0%

  • Totaal stemmers
    15

gommu

Gewaardeerd Lid
kijk maar wanneer je tijd heb.
ik zelf heb ook weinig tijd voor me verhaal.

groetjes
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Dromen zijn bedrog (of toch niet?) {hoofdstuk 4}

Heey! Superleuk, al die reacties! Geeft me een hoop motivatie, dus hierbij, trommelgeroffel......., een nieuw hoofdstuk! :) Veel leesplezier!

Hoofdstuk 4: Onverwacht
Noa's hart stond even stil in haar borstkas. 'Ehhhhh, oké...' stamelt ze, en ze wil gaan zitten, maar haar moeder wijst naar boven. Zuchtend loopt ze achter haar moeder aan de trap op. Haar moeder loopt door naar Noa's kamer, en sluit de deur achter Noa. Ze loopt rechtstreeks naar het tasje. 'Wat is dit?' vraagt haar moeder. Noa wordt knalrood. ' Een plastic tasje...' mompelt ze zachtjes. 'Ik bedoelde meer wat er ín zit Noa, en dat begrijp je heel goed. Dus zeg op: wat is er gebeurd?' zegt haar moeder op een strenge toon. Noa begint zachtjes te snikken. 'So-so-sorry mam, ik had in bed gepoept, en-en-en-en ik durfde het niet te zeggen want...' 'Stil maar meisje, het is niet zo erg.' onderbreekt haar moeder haar. 'Een ongelukje kan gebeuren toch?' Noa kijkt haar moeder met betraande ogen aan. 'Vind je het echt niet erg?' vraagt ze voorzichtig. 'Nee schatje, iedereen kan wel eens een ongelukje hebben!' antwoordt haar moeder. Noa haalt opgelucht adem, en geeft haar moeder een knuffel. 'Bedankt mam' zegt ze zachtjes. Haar moeder geeft haar een kus op haar voorhoofd en loopt de kamer uit. Noa blijft opgelucht achter. Wat een dag! Ze besluit wat huiswerk te gaan maken. Ze slaat haar boek open, en begint te lezen. Maar ze kan zich maar niet concentreren. Ze blijft maar denken aan luiers, aan haar droom. Wat zou ze toch graag een luier om krijgen. Plotseling krijgt ze een idee. Vannacht zal ze weer in bed plassen. Misschien krijgt ze dan luiers. Tevreden met het idee richt ze zich weer op haar huiswerk. Van beneden wordt geroepen : EEEETTEEENNNN! Noa loopt snel naar beneden, en gaat aan tafel zitten. Tijdens het eten heeft ze een zenuwachtig gevoel in haar buik. Ze raakt verzonken in gedachten. Hoe zal ze het aanpakken? Wanneer zou ze plassen? Pijn brengt haar weer terug in de realiteit. AU! ROBIN!
 

KleineAap

Toplid
Je doet het echt super goed hoor!!! Zeker voor je leeftijd, of maakt dat geen "sense" (weet het Nederlandse woord even niet) Maar je bent echt super goed bezig!
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
sweetdiaperlover zei:
Je doet het echt super goed hoor!!! Zeker voor je leeftijd, of maakt dat geen "sense" (weet het Nederlandse woord even niet) Maar je bent echt super goed bezig!
Bedoelde je: indruk? :) Of bedoelde je het in de zin van It doesn't make sense, dus het heeft geen zin? :p
Hahaha tnx! Ik denk ieder z'n eigen mening ;)
 

KleineAap

Toplid
tbdlA14 zei:
sweetdiaperlover zei:
Je doet het echt super goed hoor!!! Zeker voor je leeftijd, of maakt dat geen "sense" (weet het Nederlandse woord even niet) Maar je bent echt super goed bezig!
Bedoelde je: indruk? :) Of bedoelde je het in de zin van It doesn't make sense, dus het heeft geen zin? :p
Hahaha tnx! Ik denk ieder z'n eigen mening ;)
Ieder geval in de trant van dat het niet uitmaakt dat je nog maar 14 bent want jij schrijft al super goed. Ik zou willen dat ik dat kon ;)
 

justaman

Just a kid at heart. :)
Weer zo'n leuk verhaal. Makes me happy! dance dance dance

Heb je komende weken wel genoeg tijd, want ik ben nieuwsgierig naar het volgende deel.
Misschien een leuk sinterklaas stukje??

Ik geef je een 9. Vooral omdat het makkelijk leest, en er een leuke verhaallijn in zit.

!1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1 !1
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Sorry mensen, nog minimaal 1 week, deze week heb ik toetsweek en aangezien ik 5 onvoldoendes waarvan 2 4en sta, kan ik maar beter gaan leren :p

xx

PS. Woutie, dat kan ik niet gezegd hebben, want toen ik aan dit verhaal begon had ik nog geen inspiratie voor volgende hoofdstukken. Ook had ik ze nergens op kunnen slaan zonder dat iemand ze zou zien. :p
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
diaper-lover2 vragen, dromen & nog meer vragen... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
V Dromen over kind zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
P Dromen komen uit! D 7
luieluieraar dromen zijn wel leuk om te beleven maar.... D 2
yoyo Dromen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M dromen over luiers Pub 25
Absorin Waar zijn toch de "dicke Windelhosen" gebleven van Saveexpress? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
L Na zo'n 14 jaar toch maar opnieuw voorstellen. Voorstellen 48
chrispie Al lang lid, maar nu toch even voorstellen Voorstellen 13
Limbonees Wat worden luiers toch duur :p Product & Winkel Testverslagen 6
S Al even lid maar toch even voorstellen Voorstellen 15
R Toch maar voorstellen Voorstellen 25
Wieltje Het kan toch echt ook gewoon in de broek Broekplassers en Poepers 3
Little_Mikey er mist toch wat Contact advertenties 3
Bedplasser91 Dat lees ik toch anders! Pub 0
Kleine_Lottie Soms vraag je je het toch af AB/DL Filmpjes 3
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
K Toch maar voorstellen Voorstellen 21
Luiertje08 Hallo iedereen! Nieuw lid... of toch niet? Voorstellen 17
K Talkpoeder toch kankerverwekkend? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Mister_b Van af oude platform al lid nu dan toch maar eens voorstellen Voorstellen 5
Little Endy Toch een speelparadijs voor volwassenen? Pub 6
J na 10 jaar me toch eens voorstellen Voorstellen 13
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
DaddyZ Ik ga het toch proberen… Contact advertenties 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
X Nu toch maar eens voorstellen Voorstellen 33
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
V Toch plasser naar voren/boven; ervaringen mee? VVV 9
slaaf.johannes ik probeer het toch Contact advertenties 1
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
K Plastic broek en toch doorlekken?! Broekplassers en Poepers 5
J Dingen die buiten je comfortzone / gewoonlijke voorkeuren liggen maar waar je stiekem toch wat benieuwd naar bent. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
Leonardo72 Nieuw maar toch niet helemaal Voorstellen 14
LittleD Toch maar eens voorstellen Voorstellen 28
Little Simba Toch maar een keer voorstellen. Voorstellen 18
A Hey! Toch maar de stap genomen... Voorstellen 21
M Toch maar eens voorstellen hier Voorstellen 16
D Nieuw maar toch niet nieuw Voorstellen 14
madness361 Toch maar eens voorstellen. Voorstellen 14
geoff na een aantal jaar toch maar eens doen Voorstellen 18
R Toch ook maar eens een intro... Voorstellen 15
L Toch ook maar “even voorstellen” Voorstellen 24
BananaMan95 Toch nog even voorstellen Voorstellen 13
cutebutpsycho Toch een voorstelrondje Voorstellen 36
K Te kleine luiers toch gebruiken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
DLY85 Wie is toch DLY85? Voorstellen 19
P Toch maar eens voorstellen, Voorstellen 14
Similar threads


















































Bovenaan