Droom die uitkomt

fritsje

Toplid
Ik belde weer aan bij mijn psychiater. Sonja deed open. “Kom verder” zei ze en ik mocht direct op de bank liggen. “Hoe gaat het? Ik zal even kop thee halen” Daar lag ik dan te wachten op Sonja. Het was de 3e keer dat ik bij haar kwam. Sonja was een knappe vrouw, zeg maar zeer knappe vrouw. Ik was “problemen” bij haar gekomen, maar ze had al snel mijn vertrouwen gewonnen.

De eerste keer dat ik er lag, zat zet vlak bij me, stelde me allemaal vragen en keek recht in haar gezicht en naar haar mooie rondingen. Dit beeld is me bij gebleven. Door dit beeld vertelde ik alles er zaten geen remmingen bij me, wat wel hielp voor de behandeling. Na de 2e sessie had ik over haar gedroomd, maar het was een vreemde droom, ik zat als baby aan haar borsten te drinken en ze gaf me een schone luier. Ik schrok daarvan wakker, wilde haar niet meer ontmoeten, maar ze drong aan. Ze wilde weten wat er aan de hand was.

Ze kwam binnen met de thee, zette het op tafel neer en terwijl ik op de bank lag en zij weer in haar stoel, zag ik weer haar mooie gezicht en haar mooie rondingen. Alsof ze me betoverde, ik begon over mijn droom te vertellen. Na de droom zei ze dat het niet raar was, maar dat we dit onmiddellijk moesten uitproberen, om verder gedachten te voorkomen zei ze. “Ik ga je nu als baby een uur behandelen en dan ben je genezen, zal je er niet meer over dromen” Ik ging ermee akkoord.

Ik moest me uitkleden en Sonja keek toe. Ik voelde me klein worden, maar tegelijk een enorm opgewonden. Sonja moet dit hebben gemerkt. Ze had een luier gepakt en toen ik op de bank lag deed ze me een luier om. “nu ga je dit flesje lekker opdrinken en dan zul je een uur mijn baby zijn” Ze stopte het flesje in mijn mond en ik dronk de thee op. Toen het leeg was, deed ze een speen in mijn mond en mocht ik mee naar een andere kamer. Er zou tenslotte een nieuwe klant komen.

In de kamer ernaar lag een bed en daar mocht ik op liggen. “Je gaat nu even hier wachten tot ik weer klaar met volgende klant. Ik zal je voor eigen veiligheid wel moeten vastbinden” En zo lag ik niet veel later vast in bed, met een luier om en een speen in de mond. De deur was nog niet dicht, of ik voelde al drang om te plassen. Ik kon het amper inhouden en niet veel later plaste ik de hele luier vol. Ik schaamde me dood en toen Sonja weer terug kwam en mijn luier voelde zei ze “Heeft mijn kleintje in de luier geplast? Ik zal hem even verschonen” Ze legde me op de grond en deed de vieze luier af. Ze waste me met een washandje waar babyzeep op zat en niet veel later poederde ze mijn piemel met heel veel babypoeder om vervolgens er een dikke luier om te doen. “Deze zul je wel nodig hebben kleintje”

Ik rook nu heerlijk als baby. Ik mocht met haar mee terug naar de spreekkamer, waar ze op de bank ging zitten en ik op haar schoot mocht liggen. Ik zag hoe ze haar borsten zichtbaar maakte en duwde me tegen haar borsten aan. “Drink maar lekker kleine jongen van me” en ik wist niet hoe snel ik heerlijk aan haar borsten ging sabbelen. Ik genoot in volle teugen. Veel te vroeg duwde ze me terug en kreeg ik weer een flesje thee. Daarna ging ik weer naar bed en maakte me ze weer vast.

“Volgens mij vond je het heel leuk” Ze streelde me wat over het gezicht en pakte nog een flesje drinken. Ze deed deze in mijn mond en dronk een 2e flesje er nog achteraan. Ze had lekkere thee. “Volgens mij wil je niet alleen een klein kindje zijn, zoals je droomt, maar ben je het ook” Ik keek haar aan, terwijl ze mijn speen weer in mijn mond deed. Ze pakte een plasbroekje en deed deze bij me aan. “Deze heb je nodig schatje, je bent gewoon een klein kind, een lieve kleine baby” en ze gaf me een kus op mijn gezicht. Ik schudde van nee, het was leuk voor even maar het echte leven is toch mooier. “Je kan wel stoer nee schudden, maar ik zie het toch dat je een lieve baby bent, ik ga zo weg en als ik terug kom, dan weet ik zeker dat je in je luier hebt geplast. Als dat zo is dan zal je nog langer baby moeten blijven” Sonja streelde me over mijn gezicht “En als je droog bent dan zit ik ernaast, maar ik ken mijn vak en ik kan jou intussen” Ze liep weg. “Over 10 minuten ben ik terug en dan zullen we het zien” zei ze lachend. Ik dacht nog, dat hou ik toch makkelijk vol, maar de praktijk werd toch anders. Ze was nog niet de deur uit of ik begon al drang te voelen om te plassen en toen ik hoorde dat Sonja het huis verliet, moest ik al vechten om niet te plassen. Ik kronkelde en vocht tegen de plas en ik was nog droog toen ik Sonja weer binnen hoorde komen, nog even volhouden dacht ik. Ik had intussen krampen er van gekregen. Ik zag hoe Sonja binnenkwam en was trots dat ik nog droog was.

Ze ging lachend bij me zitten en begon me te strelen over mijn buik, wat me direct ontspande. Voor ik het wist plaste ik mijn luier vol. Ze zag het. “Zit je nu je luier vol te plassen? Ik wist het wel, je bent gewoon een baby” en ze ging met haar hand naar de luier. “Wel een hele grote plas, maar goed dat je plasbroekje om hebt” Ik schaamde me voor het plassen. Sonja deed me een blinddoek om en ik mocht op de grond op een kleedje liggen. “Dit moet je nu gewoon even bewust ondergaan” zei ze.

Ik voelde hoe ze mijn luier afdeed en me helemaal zorgvuldig schoon waste, ook mijn buik. Daarna voelde ik hoe ze weer babypoeder over mijn piemel deed en hoe ik een schone luier om kreeg. Daarna trok ze nog iets bij me aan en kreeg merkte ik dat mijn speen vastbond achter mijn nek. Ook pakte ze mijn handen en deed daar iets over heen. Daarna deed mijn blinddoek af en zei “Dit is je nieuwe leven kleintje” en ik zag me zelf in een spiegel, veranderd in een baby! Ik zag dat ik een rompertje aan had, met een olifanten afdruk, ik zag dat ik een speen in had en dat ik handschoenen aanhad die zo vast gebonden waren dat ik niks meer kon pakken. Dus ook mijn speen kon ik niet uit mijn mond krijgen. Uitspugen lukte niet omdat deze vastgebonden was en door mijn handschoenen kon ik hem ook niet afdoen.

Ze hielp me overeind en ik mocht achter haar aan kruipen. We gingen een kamer in, een soort woonkamer van haar. Ik zag een box in haar kamer en daar mocht ik in. Ze deed de box op slot. Ik zat nu gevangen in de box en kon alleen Sonja volgen was ze deed. Totaal overgeleverd aan haar. Elke minuut dat ik haar volgde voelde ik me afhankelijk van haar worden en voelde ik haar groter en machtiger worden. Ik begon me steeds kleiner te voelen. “Dit is toch wat je wilde schatje” zei ze toen ineens boven me stond. Nu ik zo tegen haar op zag voelde ik me helemaal klein worden. De opwinding was zo groot geworden. De hunkering naar Sonja werd groter en groter. Ze gaf me een flesje thee en niet veel later kwam de drang om te plassen weer enorm opzetten.

Sonja had het door liet me uit de box en ik mocht bij haar op schoot liggen. “Plas maar lekker in je luiertje, toe maar jongen, geniet er maar van, kleine kindjes plassen nu eenmaal in luier, laat mama maar zien dat je graag haar kleine ventje wilt zijn” Die woorden raakte me weer en ik plaste in mijn luier. ‘Goedzo jongen, lekker genieten, ik wist het wel” Ze stond op pakte een schone luier en verschoonde me weer.

Daarna pakte ze een flesje drinken en mocht ik als beloning eerst aan haar borsten sabbelen, terwijl ik heerlijk zoog zei ze: “We gaan nog één stap verder, als je zo dit flesje drinkt, dan drink je ook een medicijn, die je spieren verslapt. Je hebt dan geen controle meer over je spieren net als een echte baby, wil je dit? Dan drink je dit op en zal ik je als een echte baby behandelen, wil je het niet dan is de behandeling voorbij” Ik sabbelde heerlijk aan haar borsten, genoot hier zo intenst van, ik genoot er zo van dat ik zonder nadenken het flesje leegdronk dat Sonja voor me had gezet.

Ik voelde al snel kriebels in mijn buik en begon waziger te zien, niet veel later werd alles zwart voor mijn ogen. Toen ik wakker werd, bleek dat ik 5 minuten misschien weg was. Ik lag op de bank en Sonja zat naast me. Ze tilde me op en gaf me een kus. “Dit is nu je nieuwe nu, een kleine baby, die niet meer kan staan of praten en afhankelijk is geworden van je mama, van mij dus” Ze lachte en gaf me nog een kus. Ik merkte dat ik me niet goed kon bewegen en dat ik geen speen meer in mijn mond had, ik probeerde te zeggen dat ik dit te ver was. Maar in plaats van om haar duidelijk te maken dat ik re genoeg van had, kwamen er wat geluidjes uit. “Ohh schatje, ik wist het wel dat je hier naar verlangde” Ik probeerde weer te praten en maar verder dan onverstaanbare kreten kwamen er niet uit mijn mond. “SSST stil maar, je krijgt zo weer een flesje van me” Ze liet me het flesje zien en nam me mee naar een stoel, waar ik op haar schoot ging zitten. Ze stopte het flesje in mijn mond en ik dronk het weer op. “Lekker he, net als je droom, lekker bij mama op schoot” Na het flesje werd ik in een kinderwagen gelegd en gingen we de tuin in.

Ik keek naar de blauwe lucht en hoorde Sonja met haar telefoon spelen en af en toe bellen. Waarschijnlijk weer een nieuwe klant. Ik probeerde me te bewegen maar het lukt absoluut niet. Dit is niet wat ik wilde, ik was nu volledig baby geworden zonder dat ik nog controle had, maar hoe moest ik dit Sonja duidelijk maken en hoe lang duurde werkte die pil?

Allemaal vragen waar ik nog geen antwoord op had. De pil duurde in ieder geval langer dan een paar uur, want tijdens Sonja’s avondeten kon ik alleen maar toezien vanuit de box hoe ze zat te eten. Ik keek volgde haar liggend. Ook toen het donker begon te worden kon ik me nog steeds niet bewegen. Sonja tilde me uit de box, verschoonde me en deed een pyjama bij me aan. “Tijd om naar bed te gaan en morgen weer vroeg op” Ze nam me mee naar bed en bond me weer vast. Kriebelde nog over mijn buikje en zei “Lekker he, ik wist wel dat je langer baby wilde zijn, is niet erg hoor, gewoon lekker genieten” Ze gaf me een kus en riep bij de deur nog “Welterusten, slaap lekker kleintje” en deed de dicht. Daar lag ik dan een hulpeloos klein baby, binnen 1 dag, een droom die werkelijkheid was geworden, alleen voelde het anders.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
stuiterbal Verhaal Klaar De Droom die Uitkomt D 11
L Verhaal Klaar [16+] Droom 16+ Verhalen 21
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
K Verhaal Klaar [16+] Droom of Werkelijkheid? 16+ Verhalen 76
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 25
robinmadoura Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Luierliefhebber Brent een droom van een luier gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
C Verhaal Klaar Van Droom naar Werkelijkheid V 17
Rubenluier Droom jij wel eens over luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
K Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Droom van vannacht. Pub 7
adidaslover Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
babyboy-nr1 Droom je van een luierverversing door een nanny ? Pub 1
T Verhaal Klaar De Droom (B) D 6
D wat is jouw droom luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D Verhaal Klaar [16+] De Droom van Frank 16+ Verhalen 0
Baby Fabiola-Fabian Verhaal Klaar De Droom (C) D 4
DL_Michel Verhaal Klaar De Droom (A) D 1
F lijstje met luier van die we dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
durkje Hoe zit t nou met die volwassen baby creche Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Poepluiers die lekken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L zijn er mensen die zich zelf incontinentie hebben aan geleerd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
N Verhaal Klaar [16+] Een Dag die ik vaker zou willen 16+ Verhalen 4
thomboy Een AB community die een stad opkoopt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Bam-Bi Romper ab dl shop hoe valt die ? Kleding 5
diaperdrenthe Het dunne lijn tussen het schrijven en verhalen die er speelde. Algemene info 0
Inco-plastic-24/7 aankondiging 09-09-2025. de opdracht die ik vanmorgen heb gekregen. 16+ Board 7
K Zie dan ff die reacties Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
manutje ab nieuw beer gekregen die 2kl weegt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
TransBabyPrinsesje Wat zijn must-have ABDL kleding/accesoires voor een klein meisje die nog luiers nodig heeft. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
AB / DL25 Welke AB/DL foto is voor jou de allermooiste die je ooit hebt gezien AB/DL Fotos 36
eeyherman Hoe moet nou die ene tape? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D luiers die onderweg worden weggegooid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
E wat is het gekste die jullie hebben mee gemaakt Pub 8
dutchabdl gezocht iemand die mijn slaapzak kan repareren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
V Fysieke winkel die tena slip active fit verkopen in belgie (of dicht bij de grens) ? Product & Winkel Testverslagen 12
Diapergirly94 Ontvolgen van profielen die afgeschermd zijn Algemene info 8
babyhaag192961 is er hier iemand die volledig afhankelijk is van luiers! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 90
vincp40 Een Australische atlete die het bijna nooit droog houdt... Broekplassers en Poepers 19
vincp40 Van die kleine on-topic dingen die je zo meekrijgt... Pub 0
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Timluierboy Weet iemand waar ik die kan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Mr.Nobody Minderjarige die contact zoeken… moderator talk 1
B dubbele accounts gemeld en ongemeld en die met reden moderator talk 15
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
J Mogen jongens/mannen leggings dragen of zijn die allemaal maar.voor vrouwen? Pub 73
Tenaatje@ Die heerlijke warmte ff 16+ Board 2
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 80
BertDL Zijn er hier Luierliefhebbers/innen die ook Motor rijden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 40
D Zijn er hier meer mannen die van rokken en jurken houden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 96