een Week in bed

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 8,3%
  • 6

    Stemmen: 1 8,3%
  • 7

    Stemmen: 2 16,7%
  • 8

    Stemmen: 4 33,3%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 4 33,3%

  • Totaal stemmers
    12
A

Augur_DL

Guest
vertaald door: Mike


Al sinds enige jaren had Inge een grote belangstelling voor rubber gekregen. Ze bezat al diverse kledingstukken uit rubber en nog een aantal plasticbroekjes die ze het meeste droeg. Af en toe droeg ze onder de plasticbroekjes een katoenen luier.

Al enige tijd liep ze er over te piekeren hoe ze deze voor liefde voor rubber en de plasticbroekjes, al of niet met een luier, tegen haar vriendin kon vertellen zonder haar te kwetsen. Inge zat er erg om verlegen om met iemand over haar afwijking (zoals zij dat noemde) te kunnen spreken. Zeker om met dit persoon gewoon alles te kunnen doen en mee te kunnen maken.

Een voorzichtige voorbereiding in deze richting was enige tijd geleden gebeurd. Inge had, toen ze bezoek van Andrea verwachte, een oudere uitgave van GUM op d'r schrijftafel laten liggen. Andrea die het blad en dus ook de kaft had zien liggen dacht dat het een modeblad was en reageerde hier dus helemaal niet op. Dat Andrea het blad als een modeblad zag wist Inge dus niet.

Tot voor korte tijd geleden had Inge opeens een briljant idee gekregen. Als ze met d'r zelf overlegde waar ze over een maand een week vakantie zou doorbrengen riep ze plotsling hardop "IN BED".

Wat tot korte tijd geleden als idee ontstond nam heel snel duidelijke vormen aan. Inge zou een week in bed doorbrengen maar welke rol moest Andrea daarbij spelen. Heel simpel! Haar vriendin zou zeker toestemmen met alles als ze Inge zo in bed zag liggen met een luier en een plasticbroek aan. Omdat ze een week niet haar bed zou verlaten, was er geen andere mogelijkheid over dan het dragen van een luier.

Na overleg met d'r zelf besloot Inge ze het terug zou brengen naar vier dagen. Maar ze was vast besloten deze vier dagen in haar bed rond te brengen. Een week voordat ze het zou doen sprak ze Andrea aan. Natuurlijk had Inge het niet over rubber en luiers.

Ze legde het idee bij haar vriendin voor die, zoals Inge gehoopt had, het een leuk idee vond.

"Jij zal dus echt geen voet buiten het bed zetten?" Vroeg Andrea verbluft.

"Geen", antwoordde Inge. "Heb jij er dan nooit van gedroomd om eens een paar dagen in je bed te blijven en je om dan niets hoefde te bekommeren."

"Natuurlijk heb ik daar wel eens van gedroomd maar naar de wc zal je toch moeten gaan." Inge lachte nu en zei dat is niet altijd nodig was en vroeg of Andrea haar zo af en toe zou komen bezoeken.

"Elke dag" beloofde Andrea haar, "maar denk er aan een grote nachtjapon te dragen want in vier dagen in bed zal deze behoorlijk smerig zijn."

Het begin van het experiment werd vastgesteld om 22:00 uur op zaterdag avond. Om deze tijd zou Inge in bed stappen en er pas donderdag om 10:00 uur weer uit komen. Precies vier en een halve dag of 180 uur had Inge uitgerekend.

De voorbereidingen werden zaterdagmiddag gedaan zoals de tv naar d'r slaapkamer brengen waarbij de afstand bediening op d'r nachtkastje werd gelegd. Verder moest ze een plaatsje maken waar ze wat dikke boeken op kon leggen tezamen met wat etenswaar en te drinken.

Inge wist zeker dat zij zich niet zou vervelen.

Een uur van tevoren bracht Inge nog wat spullen naar de slaapkamer waar Andrea nog niets van wist. Drie rubberen broekjes in verschillende kleuren en wijd genoeg om er een dik luierpakket er onder te kunnen dragen. Een zwart rubberen BH met verborgen schalen waarin kleine pennetjes aan de binnen kant zaten. Een iets grotere rode rubberen BH, maar deze was borst vrij. Een dikke rubberen riem waar manschette aan vast zaten waar polsen in vast gezet konden worden zo dat je niet meer in staat bent wat met je handen te doen. Een zeer strak hemdje uit doorzichtig rubber en een zwart rubber masker waarvan de ogen afgedekt waren. Bovendien legde ze er een groot laken van blauw rubber neer en stopte alles onder het bed. De naar beneden hangende laken zou alles uit het gezichtsveld nemen en verbergen.

Hierna verstopte ze er nog tien inlegluiers en een roze baby po. Verschrikt wierp ze een blik op de klok en zag dat het kwart over negen was en dus de hoogste tijd. Inge ging nog even naar het toilet en deed toen ze zich uitgekleed had een luier om in de vorm van een pamper.

Nadat ze de kleefstrips zorgvuldig had vast gemaakt trok ze hierover een rood plasticbroekje aan. Hierna kwam de BH met pennetjes aan de beurt, waarna ze een half doorzichtige nachtjapon aantrok. Andrea had aangekondigd dat ze morgenmiddag langs zou komen en met deze nachtjapon aan zag ze er normaal uit zoals ieder ander meisje wat in bed verbleef.

Het bed waar Inge vier dagen in verblijven zou had vier posten. Hierdoor had ze een idee gekregen van een manier zodat ze het bed niet kon verlaten. Op zaterdag ochtend had ze in een sexwinkel in de stad twee leren enkelboeien gekocht. Het speciale van deze enkelboeien was dat ze op slot konden en niet opengemaakt konden worden zonder de goede sleutel.

De verkoopster die blijkbaar wel wat gewend was had haar komisch aangekeken omdat dit soort spullen hoofdzakelijk door mannen werden gekocht.

Inge, die de leren enkelboeien nu om had, bevestigde deze aan de hoek posten zodat met d'r benen wat gespreid lag. Het verlaten van het bed was nu niet meer mogelijk omdat de sleutel van d'r boeien in de woonkamer lag.

Nog voordat ze begon had ze gecontroleerd of er geen sleutel in de voordeur zat omdat Andrea de reservesleutel van de voordeur bij zich had. Ze deed het licht uit maar van slapen kwam niets. De twijfel kwam nu sterk omhoog hoe Andrea de volgende ochtend zou reageren wanneer ze de rubberen kleding en luier ontdekten. Inge overwon de twijfel en een zalig gevoel kwam over haar heen. Een tijd lang speelde ze met d'r borsten die door de pennetjes erg gevoelig werden. Hierna gleed ze met d'r hand over de luier en begon er in te knijpen. Na een paar minuten kwam ze heerlijk klaar en viel met een tevreden gevoel in een diepe slaap.

Inge probeerde half slapend haar benen te verleggen maar kwam er achter dat dit niet ging. Een bedroeft gevoel over kwam haar toen ze ontdekte dat d'r luier nog steeds droog en schoon was en begon weer met d'r borsten te spelen.

Tegen negen uur hoorde Inge dat de voordeur geopend werd. Inge d'r hart begon sneller te slaan toen ze stemmen hoorde en raakte bijna in paniek. Andrea had blijkbaar d'r vriend mee naar Inge genomen voor een bezoek. Inge had met hem in deze omstandigheden eigenlijk geen rekening met hem gehouden. Maar nu stond hij in de woonkamer en betrad op dit moment de slaapkamer met Andrea.

"Hallo en goede morgen" begroete Andrea haar. "Je ziet er uit als of je een spook hebt gezien. Oh ja je kent Robert toch nog ik heb hem maar meegenomen."

"Na...tuurlijk ken ik Robert nog."

"Hallo." Robert kwam bij Inge d'r bed staan en vertelde dat Andrea haar briljante idee aan hem had verteld.

"Ik zie dat je je zelf goed hebt verzorgd en ben je de nacht goed door gekomen?"

"Ja, naar omstandigheden wel" antwoordde Inge nerveus.

"Waarom lig je er eigenlijk zo komisch bij, je kan toch ook rechtop gaan zitten?" vroeg Robert. Ook Andrea was dichterbij gekomen en trok met een elegante beweging de deken weg en liet deze op de grond vallen. Inge gaf een gil van schrik maar Robert en Andrea waren met stomheid geslagen toen ze Inge in d'r doorzichtige nachtjapon en met vast gebonden voeten op bed zagen liggen.

Andrea was de eerste van de schrik bekomen was en sneller dan Inge verwachten nam gelijk het heft in handen en zei:

"Ah natuurlijk. Je wilt niet in de verleiding komen om toch het bed te verlaten waardoor je je zelf aan het bed hebt vast gebonden. Is het niet zo vroeg Andrea?"

"Ja precies," zei Inge verbluft.

"Waar is de sleutel?" vroeg Andrea bazig.

"In de woonkamer." zei Inge.

"Zal ik je los maken van de boeien zodat je kan opstaan" vroeg Andrea?

"Liever niet" zei Inge, "want ik weet niet wat ik dan doe."

"Waarom is je broek zo dik?" vroeg Robert nieuwsgierig.

"Domkop zie je dan niet dat ze een luier er onder aan heeft" zei Andrea die een boze blik naar d'r vriend wierp.

"Wat moet ze anders doen? Het matras in d'r bed soms vol pissen waardoor ze het dan geen vier dagen kan uit houden?" Inge werd vuurrood en schaamde zich er zo diep voor dat ze wel door de grond wou gaan als de toestand waarin ze was het toe liet. Van het resolute ingrijpen en ongegeneerde optreden van Andrea deed Inge versteld staan.

Andrea gleed met d'r had over Inge d'r benen waar deze uit het plasticbroekje staken en voelde de luier die eronder verborgen zat.

"Schijnt behoorlijk nat te zijn" vertelde Andrea tegen Robert. "Zal ik je verschonen want je hebt je waarschijnlijk alleen voor vannacht een luier om gedaan?" vroeg Andrea. Geschrokken schudde Inge d'r hoofd. Het ging nu wel erg snel in dit gedeelte van d'r idee en Inge had moeite met deze snelle ontwikkeling die niet zoals gepland ging.

"Niet nodig, ik kan me zelf best verschonen" maar vond het toch nodig haar situatie duidelijker te maken in de staat waarin zij verkeerde.

"Ik ben zelf op het idee van een luier gekomen toen jij me had gezegd een grote nachtjapon aan te trekken."

"Oké, oké, zo te zien hebt je dus niets nodig maar ik vind het wel een te gek idee en zeer consequent van je om zo door te zetten. Robert toch ook? Of niet Robert?"

"Ja, ja, natuurlijk vind ik het ook goed." Tijdens dat hij dit zei verscheen een vragend trekken op z'n gezicht.

"Ben je er zeker van dat je niets meer nodig hebt en dat ik je voeten niet hoeft los te maken?" Vroeg andrea.

"Nee werkelijk niet. Nog bedankt voor het langskomen maar ik moet gewoon doorgaan. Kom je vanavond nog even langs Andrea?" Met deze vraag hoopte ze dat d'r vriendin alleen zou komen.

"Geen probleem want ik ben er rond zeven uur nadat ik Robert bij z'n ouders heb afgezet." Andrea legde de deken terug op het bed waarna ze beide weggingen. Toen de voordeur in het slot viel liet Inge zich tussen de veren van het hoofd kussen terug vallen.

"Wat een optreden" dacht ze. Ze werd zich er nu pas van bewust dat ze op het moment van ontdekking dat Andrea niet alleen was ze in de luier geplast had. Niettemin wist ze dat ze nu nog even moest door bijten en zich alleen met de handen nog kon redden. Hierna las ze wat en tegen het middaguur besloot ze dat het hoogtijd werd de luier te verwisselen.

Om de natte luiers op te bergen had ze op de atlas en paar plastictasjes gelegd. Inge sloeg de deken opzij en rolde voorzichtig het plasticbroekje naar beneden. Het plasticbroekje uittrekken kon ze niet omdat d'r enkel nog steeds aan de spijlen van het bed gebonden waren met de afgesloten enkelboeien. Inge wist dit maar dacht dat het zo ook moest gaan.

Ze deed de natte luier af en schrok ze zich weer te pletter toen ze ontdekte dat ze niet bij de schone luiers kon komen die te ver onder het bed lagen. Ook d'r roze po lag te ver onder het bed en wist gelijk hoe dat kwam. Dit moest Andrea en Robert gedaan hebben want ze weet zeker dat ik er bij kon.

Na enig overleg met d'r zelf zag ze in dat niets anders over bleef dan de natte luier weer om te doen en te wachten tot dat Andrea kwam. Ze keek op de klok en zag dat het nog wel zeven uur kon duren voor dat ze kwam. Of Andrea haar zou willen verschonen was de vraag die steeds bij d'r op kwam maar die ze niet kon beantwoorden. Inge kreeg hierdoor steeds een angstig gevoel en een kriebel in d'r buik.

Precies om 16:12 (Inge lette precies op de klok) kwam er nog een schok over d'r heen toen ze d'r darminhoud niet meer kon binnen houden en deze in de al overvolle luier perstte. Hierna probeerde ze wat meer te bewegen waardoor een gedeelte van de luierinhoud langs het elastiek van d'r plasticbroek op bed liep.

De namiddaguren leken voor het gevoel van Inge eindeloos te duren en Inge had hierdoor geen trek meer om te lezen of televisie te kijken. Inge moest weer nodig plassen maar durfde het niet. Elke keer als er een paar minuten verstreken waren keek ze weer op de klok.

Om half zeven lag ze buiten adem op bed en het duurde nog zeker een kwartier voordat Andrea kwam.

"Hallo Inge ik ben er en het spijt me dat ik een beetje laat ben maar Roberts ouders... Oeh het stinkt hier behoorlij je toch niet....?" Inge werd weer rood en knikte schuldbewust.

"Het spijt me Andrea" en verklaarde de situatie.

"Het ik toch gelijk" zei Andrea en trok alles onder het bed vandaan wat Inge die avond doorvoor had neer gelegd. Andrea stond er niet raar van te kijken toen ze de rubberen en plastic kleding stukken zag.

"Ik heb hiervan wel eens ergens gelezen maar er is nog een kleinigheid. Ik het nooit in het echt nog kunnen bewonderen maar het voelt geil aan."

"Precies" stemde Inge mee eens.

"Maar waarom probeer je het niet eens aan te trekken."

"Later, als eerste moeten we om jou vieze en volle luier bekommeren." Andrea ontsloot Inge d'r enkelboeien en legde de dekens weg. Hierna legde ze een plasticzeiltje onder Inge d'r billen waarna ze voorzichtig haar vriendin d'r rode plasticbroekje uit trok.

"Pas op! Een valse beweging en ik pis er weer op los. Ik moet al uren plassen maar me luier was te vol om het er nog een keer in te doen" fluisterde Inge.

"Dat je het heb opgehouden is heel verstandig geweest want je plasticbroekje en luier zijn zo nat dat ze het niet lang meer vol gehouden hadden." Andrea droeg het plasticbroekje met twee vingers naar de naastliggende badkamer waar de deze in de badkuip liet vallen.

Toen ze weer bij Inge was ontsloot ze de kleefbandjes en zei:

"Puh! Dat is een zeer mooie lading die je in je luier hebt." Andrea maakte Inge schoon voor zo goed als het ging en duwde voordat ze haar een nieuwe luier omdeed Inge de po in d'r handen.

"Hier! Ik denk dat je deze wel nodig hebt voordat je je schone luier gelijk helemaal nat maakt." Haastig greep Inge naar de po waar ze snel zo goed als het kon op ging zitten. Inge haalde diep adem en liet toen alles in de roze po lopen. Haar blonde schaamhaar bedekte d'r spleet maar net voor de glimmende ogen van Andrea.

Toen ze klaar was leegde Andrea de po in het toilet en deed Inge een schone luier om waarna Inge ook een schone plasticbroek hierover kon aantrekken. Toen Inge zich gelukkig geprezen voelde liet ze zich op het matras terug vallen en keek naar d'r vriendin die nu met de plastic en rubberen kleding bezig was.

Andrea hield een van doorzichtig plastic gemaakt hemdje waaraan ook een broekje aan vast zat voor zich. Dit kledingstuk had veel weg van een luierpakje maar had deze alleen korte pijpjes.

"Mag ik het eens aantrekken van jou?" vroeg Andrea.

"Ja natuurlijk" antwoordde Inge. Zonder verdere zorgen trok Andrea d'r kleren uit en stond al snel naakt voor d'r vriendin. Toen Andrea het aan had bekeek ze zich zelf van alle kanten in de spiegel. Het dikke en soepele plastic omspande d'r billen en liet net als rubber al haar contouren zien.

"Wat een geil gevoel is dit" en ik werd er al behoorlijk nat van. Bijna was Inge weer rood geworden en dacht er toen in eens aan dat Andrea aankomend arts was en dus een geheimhoudingsplicht had.

De volgende dagen zag ze Inge veranderen in een onbegrijpelijke vreugde zoals ze nog nooit had gezien bij haar. Inge was zielsgelukkig met d'r vriendin. Andrea kwam trouw twee keer per dag langs en liet het zich niet door niets en niemand ontnemen om Inge steeds een schone luier om te doen.

's Avond nam ze warm eten voor d'r mee en aten dit gezamenlijk bij Inge op bed op. Bij de laatste avond toen Andrea weer door Inge d'r kleding keek vond ze de gordel met aan vast geklonken polsboeien.

"Waar is dit voor?" vroeg ze aan Inge met de gordel in d'r hand.

"Geef eens hier. Kijk je doet de riem strak om je middel en sluit deze vervolgens af. Je polsen worden in de boeien die aan de riem vast zitten ook vast gemaakt en kan je je armen niet meer bewegen waardoor je kompleet hulpeloos bent."

"Ah" zei Andrea, "laat dat eens zien hoe dat gaat." Ze sloot de riem die strak om Inge d'r middel zat af en deed hetzelfde met d'r polsen.

"Weet je. Ik heb wel eens geprobeerd om de gordel een nacht om te houden maar er bestaat steeds de mogelijkheid om me zelf te bevrijden. Elke keer als ik het probeerde om met de gordel te slapen deed ik deze weer in de loop van de nacht af."

"Als het je vrije wil is om zo eens te slapen kan je die van mij part wel om houden maar hoe weet ik welke speling je met je armen hebt?" vroeg Andrea. Inge demonstreerde de ruimte wat erg weinig was en bleef plotsklaps stil zitten.

Andrea had op een kans als dit zitten wachten en ging naast Inge, die nu op het bed vast lag, zitten. Andrea boog voorover en kuste Inge die totaal verrast was vol op de mond. Haar handen gleden over Inge d'r bloten borsten en speelden met d'r tepels. Andrea d'r handen gleden verder over de riem naar de dikke luier die Inge droeg.

Inge bewoog heftig onder het strelen van Andrea en raakte hier van behoorlijk opgewonden.

Opeens stond Andrea op en zei tegen Inge:

"Tot morgen en welterusten." Inge schreeuwde.

"Dat kan je toch niet menen om mij er zo hulpeloos bij te laten liggen zonder dat ik nog iets kan doen." Andrea liet zich niet om praten en pakte d'r tas en liep naar de deur.

"Andrea ga nu niet weg maar ga door waar mee je begonnen bent of maak dan minstens een hand los." Andrea liep verder en stak voor dat ze het licht uit deed nog even d'r hoofd om de hoek en zei:

"Ik denk dat ik de volgende vakantie maar ook in bed blijf."
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: EEN WEEK IN BED by pollepel
woow wat een lekker verhaal
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
Daan1205 Deze week een keer luieren in Hengelo(Overijssel) Contact advertenties 27
m88n Een hele week verplicht in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Een hele week de tijd#poepervaring opdoen Broekplassers en Poepers 2
justanotherAB Een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Little Endy Verhaal Klaar Een week lang geen 18?! W 13
T Tips voor (bijna) een week 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Artemis Een week in luiers - hoe voelt dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
BFB08 Een week 24/7 W 69
J Een week thuis W 17
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
S Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan