Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring)

PietjeDLimburg

Superlid
Toen ik laatst na een langere periode van wel een jaar of 2 weer besloten had om luiers te gaan halen kwam dat gevoel van de eerste keer weer op..

Ik wou er een vraag over stellen op het forum, of anderen zich dat ook als de dag van gisteren konden herinneren, maar toen ik het verhaal begon te typen werd het redelijk lang, dus ik dacht, ik ga het verhaal gewoon vertellen!


De eerste keer!

Ik herinner me dat als de dag van gisteren, m’n ouders waren een weekje weg en ik had het rijk voor mij alleen.
De weken ervoor speelde het al vaak door m’n hoofd, die week als ze weg zijn ga ik de stap nemen en eindelijk echte passende luiers halen.
De periodes ervoor had ik vooral wat geëxperimenteerd met grootste maten van drynites en baby luiers, en natuurlijk broekplassen.
Dit was het voor mijn gevoel toch allemaal net niet.
M’n ouders gingen vertrekken en ik had het rijk alleen, ze zijn altijd goed van vertrouwen geweest dus er was niemand die deed opletten of iets dergelijks, heerlijk!
Het eerste wat ik deed toen ze de straat uitreden en ik ze uitzwaaide was al voorzichtig in de broek plassen, dit was best spannend, stel ze zouden iets vergeten zijn en terug komen, of de buurvrouw zou net de bocht om komen.
Maar van dat allemaal was niks, ik wachte net iets te lang buiten dat m’n broek al goed nat was en sloot de deur.
In die tijd vond ik het ook vooral spannend als er niemand was om echt all the way te gaan, na uitgeplast te zijn oefende ik ook nog wat druk uit op de achterkant en voelde dat het wel wilde.
De spanning om betrapt te worden zat er ook wel in, dus ik ging de achtertuin in, met de zwarte broek wat ik meestal droeg viel het niet op dat die nat was.
Na wat gedaan te hebben of ik van het weer genoot ging ik staan om weer rond te lopen, zette druk en voelde m’n broek ligt bollen.
Afentoe als ik wist dat niemand thuis kon komen durfde ik dit wel aan, en deze week natuurlijk ook, ik was er ook van overtuigd dat de buren misschien wel eens wat gezien hebben, maar die zullen er denk ik niet bij stil gestaan hebben.
Erna nog heel even genoten van de poepbroek en me maar even gaan fatsoeneren.

Toen kwam het grote moment, ik heb m’n sporttas en scooter gepakt en ben naar de stad gereden.
De zenuwen gierde door m’n lijf, het heeft een uur geduurd voor ik de rust had en er weinig genoeg mensen in de apotheek waren om naar binnen te gaan.
Daar liep eigenlijk alles vanzelf, de vrouw achter de balie keek wel een beetje raar, maar ik had het zo netjes mogelijk op papier geschreven en zei dat ik dit, wijzend naar het briefje van m’n moeder moest halen.
Toen ze met het pak aan kwam lopen, de Tena slip Maxi schoot ik wel een beetje in de stres, het was groter dan ik me voorgesteld had.
Ze vroeg of ik een zak erbij wou, ik gaf aan dat het wel in de tas zou passen, en dat handiger was op de scooter.
Na een beetje proppen en schuiven paste het net en kon ik gaan.

Het volgende moment vergeet ik dus nooit meer, ik besloot naar het winkelcentrum te gaan om daar op de wc gelijk ene aan te doen.
Onderweg ernaar toe had ik natuurlijk de hele tijd het idee dat mensen meer op me lette wat natuurlijk nergens op sloeg, voor het zelfde geld ging ik logeren en had daarom m’n tas zo vol..
Aangekomen in de wc deed ik het pak open en haalde ene eruit, wat groot dacht ik en (toen der tijd wel nog) lekker dik!
Het aandoen zonder de ervaring koste wel wat tijd, door de plastic buitenkant van die tijd had je wel wat meer speling met de plakkers nog een keer verplaatsen.
Toen die eenmaal zat was dus het gevoel wat me altijd bij zal blijven, ik ging staan, en het kraakte, en het was zacht, en het was vooral die lekker dikke prop tussen m’n benen waar ik weken van gedroomd had!
Het bewegen en voelen aan de luier de eerste minuten was echt fantastisch, het euforische gevoel stroomde van top tot teen.
Toen kwam het, de broek weer aandoen, onderbroek ging goed die heeft stretch, maar die spijkerbroek had ik niet bij nagedacht, dat was de onervarenheid.
Na een beetje klooien was het dan toch gelukt, met veel moeite kreeg ik de knoop en rits dicht.
Buiten het wc hokje was gelukkig niemand en kon ik mezelf even in de spiegel bekijken, ondanks dat ik hem goed voelde zitten zag je het niet als je er niet op zou letten, ik moest me alleen niet teveel bukken want aan de achterkant kwam de spjjkerbroek natuurlijk door de luier niet hoog genoeg.

Ik had besloten nog wat in het winkelcentrum en de stad rond te gaan lopen, met de tas had ik al het idee dat mensen op me lette, maar nu met die luier wat kraakte nog meer, maar door alle adrenaline kon me dat niet veel doen uit eindelijk.
Na verloop van tijd durfde ik wel een beetje te plassen, steeds maar beetjes, bang dat die zou lekker, maar het hield allemaal, ik was echt in de 7e hemel voor m’n gevoel.

Aan alle plezier komt ook een einde, ik kwam langs een spiegel in een winkel en schrok van hoe goed de luier ondertussen door de broek heen te zien was, weer stres, stem iemand ziet het!
De scooter was nog een stukje lopen en daar was het een stuk rustiger, de stres zakte en het het gevoel van spanning kwam terug.
Wat nu als ik probeer te poepen dacht ik, dat lukte niet meteen, toch wel wat zenuwen.
Nog wat blokjes om gelopen, en toen lukte het eindelijk! De luier was propvol en ik rook het ook, gelukkig kwam ik verder bijna niemand tegen!
Aangekomen bij de scooter weer het dilemma van de broek, ik kon me niet zomaar bukken, dan zou iedereen de luier zien uitsteken.
Zo goed als kon richting een muur gaan staan en een beetje omslachtig het slot eraf gekregen.
De eerste keer gaan zitten met een poepluier was ook wel een dingetje, dit was ik niet gewend en voelde alles door de luier gaan.
Rijdend naar huis voelde het wel heerlijk moet ik zeggen, ik had wel maar de tas goed achter m’n rug gezet want zittend was ook de luier te zien!

Weer thuis aangekomen eerst aan de verschoon klus begonnen, dat viel wel even tegen maar ik had het er voor over!
Erna op bed nog eens goed het pak gaan bekijken en genietend ervan weer ene aangetrokken!

Die week nog veel geluierd geweest en ondernomen!
Misschien ga ik die verhalen ook nog delen in de toekomst!

Het verhaal heb ik op de telefoon geschreven dus ik ook dat het een beetje fijne indeling is!
 

Dromertje

DL met een vleugje AB
Bij een apotheek een pak tena maxi telefonisch besteld. Bij afrekenen een heel warrig zwamverhaal opgehangen dat ik de rekening zelf declareerde bij de zorgverzekering en zo met een kop als een rode niet.. De dame achter de balie, met een grote glimlach; " Veel plezier ermee!":D Denk dat ik toen wel bij Ferrari rood in de buurt kwam heur haha
 

Skyfal

Don't ask, Kzie je pb'tje wel tegemoet.....
Bij een apotheek een pak Tena maxi aldaar gekocht. Bij afrekenen een heel warrig zwamverhaal opgehangen dat ik de rekening zelf declareerde bij de zorgverzekering en zo met een kop als een rode niet.. Dat gevoel heb je idd.
Maar wel op deze manier toen ik al enige tijd op mezelf woonde.
 

Bel George DL

Gewaardeerd Lid
Wel, dat is best wel moedig van je om die allereerste luier al meteen buitenshuis aan te doen, rond te lopen, en luier die dan ook nog te gebruiken ook. Ik zou het niet meteen gedurfd hebben.

Ik wou er een vraag over stellen op het forum, of anderen zich dat ook als de dag van gisteren konden herinneren,
Mijn "eerste keer kopen" dateert van 1992 en ik kan het me nog behoorlijk goed herinneren.

Ik was 20 jaar, mijn ouders vertrokken op reis voor een week of 2 en ik bleef alleen thuis. Mijn oudere zussen waren al het huis uit, dus ik bleef alleen achter. Ik had wel al een rijbewijs én ik kon de auto van mijn ouders gebruiken. Ik had het gaan kopen van een pak luiers voor volwassenen dan ook al weken van tevoren gepland, eigenlijk van zodra ik wist dat ik een langere periode alleen thuis zou zijn.

Als je weet dat er in die tijd van internet nog geen sprake was (ik denk enkel en alleen aan de universiteit, maar in elk geval nog niet thuis) kan je misschien wel begrijpen dat ik eigenlijk helemaal niet zoveel af wist van luiers voor volwassenen. Ik verlangde al jaren naar iets waarvan ik tot mijn 16/17 zelfs dacht dat het gewoon niet bestond. Ik probeerde wel met oude handdoeken en veiligheidsspelden mezelf een luier aan te doen, maar er in plassen was echt onmogelijk, zonder plastieken broekje en ook zonder mogelijkheid om snel even ongemerkt de was te doen.

Rond die leeftijd was ik toevallig een keer in een rusthuis op bezoek bij een oudere man die weinig of geen bezoek kreeg. Dat was een of ander project om jongeren en ouderen samen te brengen, maar de details ben ik al lang vergeten. Toen ik even naar het toilet moest, en op de kamer van de man de wc mocht gebruiken, viel mijn mond open van verbazing: er lag een grote (en gebruikte) luier in de badkamer. Zo kwam ik te weten dat waar ik zo naar verlangde toch wel al bestond. Ik wist alleen nog niet hoe en waar ik die voor mezelf zou kunnen kopen.
Enkele jaren later zag ik ze voor het eerst ook te koop in het groot warenhuis.

Toen het eindelijk zover was, 20 jaar oud, een week of 2 alleen thuis, en een auto ter beschikking, wist ik 2 warenhuizen waar ik zo'n luiers kon kopen. Eentje was op ongeveer 2 km van mijn thuis, een warenhuis in een groot winkelcentrum, maar daar durfde ik niet naartoe uit vrees iemand bekends tegen te komen. Die mogelijkheid was echt wel reëel.
Een tweede was ongeveer een half uurtje rijden, over de Franse grens, in een Auchan hyper-marché. Ook daar bestond de kans iemand die me kende tegen te komen, maar die kans was al een stuk kleiner.
Van zodra mijn ouders op reis vertrokken maakte ik me klaar, en reed ik daar naar die Auchan met een rugzak mee waar ik mijn aankopen in zou stoppen van zodra ik de kassa gepasseerd was.

Ik weet niet meer precies hoe lang het duurde, maar ik heb wellicht een uur of langer in die winkel rondgelopen zonder iets in mijn winkelkarretje te leggen, heen en weer lopend van de ene kant van de winkel naar de andere kant, regelmatig passerend langs dat ene rek met de hygiene producten. Ik durfde niet, mijn hartslag was erg hoog, en ik was extreem nerveus. Maar zonder luiers naar huis gaan, dat zag ik toch dan ook weer niet zitten. Hier had ik zo lang naar uit gekeken. En toen ik uiteindelijk aan een kassa kwam en mocht afrekenen, gebeurde er helemaal niets bijzonders. Niemand leek te letten op wat ik precies kocht. Het pak bleek wel net te groot om in mijn rugzak te passen, dus ik moest het pak zo meenemen tot aan de auto, een paar honderd meter verder op de parking. Maar niemand leek te merken wat ik in mijn handen had. Ik moest toch even bekomen toen ik in de auto zat, maar ik wou ook snel naar huis om voor de allereerste keer een echte luier aan te doen.

Omdat ik in een straat woonde met nieuwsgierige buren die wel ongevraagd een oogje in het zeil zouden houden terwijl mijn ouders op reis waren en ik alleen thuis bleef kon ik dat pak luiers ook niet meteen mee naar binnen nemen. Ik moest dan eerst een grotere sporttas halen, het pak luiers daar in doen, en daarna pas kon ik er mee naar de voordeur lopen. Ik was verschrikkelijk zenuwachtig, maar vooral ook opgewonden om eindelijk een grote en echte luier te kunnen aandoen.

Ondertussen zijn de tijden wel heel hard veranderd. Dankzij internet weten de meeste jongeren al veel sneller dat ze niet alleen zijn met die vreemde verlangens, dat er effectief luiers in grote maten bestaan, en kan je die gewoon via internet bestellen en netjes in discrete verpakking thuis laten leveren zonder dat je daarvoor de deur uit moet.

Maar de herinnering en de spanning van die eerste keer luiers voor mezelf gaan kopen, nu bijna 30 jaar geleden, die vergeet ik nooit meer.
 

Dromertje

DL met een vleugje AB
De eerste keer babyluiers waren van die proefpakketjes van Libero. 4 luiers in een vierkant pakketje, en kostte een gulden volgens mij.. Man man, voor mijn gevoel uren staan treuzelen en toen eindelijk de moed om een pakje af te rekenen. Waren echt fijne luiertjes, daarna nog wel wat meer pakjes gehaald:verliefd
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
rickzijlstra Spannend eerste bezorging echte luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
L Zijn er ook nog echte dames Contact advertenties 8
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
H Echte poppenmama? Contact advertenties 4
T Tips om een echte baby te worden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Luierman1983 Jammer genoeg geen echte Pampers in volwassen maten Pub 42
Luiertje_om Papa of Baby ? Maakt echte leeftijd uit, of rollenspel ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
S welke luier lijkt het meeste op een echte baby luier Vragen & Info Shop 6
Abbjornnl aangeboden voor de echte abtjes. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Winnie de Poep Echte Littles en AB'tjes op Youtube Pub 5
peppa-mooitje echte kinderkleding in adult maten Kleding 16
justaman Ben jij een echte AB? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
K geweldige site! en direct even een vraag over eerste echte luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
cooney Luier nabootsen of echte luier ongemerkt weggooien? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Frasion Bed plassen zonder je iets merk en zonder echte spullen te gebruiken 16+ Board 24
HiddenWishes Echte winkel? 16+ Board 6
R echte ab dl winkel Winkels 7
Zonnetje100 Drynites, babyluiers of toch echte tenas? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 18
luierliefhebber echte luier bondage AB/DL Fotos 10
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 9
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 45
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Similar threads


















































Bovenaan