Huisgenootjes

Wat kan er verbetert worden aan het verhaal?

  • Niks het is goedzo

    Stemmen: 26 61,9%
  • Plot verandering

    Stemmen: 2 4,8%
  • Spelling en grammatica

    Stemmen: 7 16,7%
  • Langere hoofdstukken

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal stemmers
    42

KleineAap

Toplid
Hoofdstuk 4: Anne...... (begin)

Tim en Ann zaten geschrokken op de bank. Ze waren allebei de afspraak vergeten met Anne vergeten, Anne zou film komen kijken. Tim en Ann hadden gegeten en waren naar boven gegaan, daar zag Ann de jurk liggen en was in de wolken. Alles en iedereen om haar heen was ze vergeten, behalve haar lieve vriend Tim. Ann keek geschrokken en fluisterde: 'Wat moeten we nu doen?' Tim haalde zijn schouders op en liep naar de deur. Tim voelde Ann's haar ogen in zijn rug branden, zo gespannen waren ze. Toen Tim de deur open deed stond Anne daar, met een glimlach op haar gezicht. Alleen toen ze Tim zijn geschrokken gezicht zag, wist ze al dat er iets was. 'Tim is er iets?' vroeg Anne. 'Euhmmm nee... kom binnen.' reageerde Tim zo goed en kwaad als het kon. Anne stapte binnen en hing haar jas op, ze voelde zelf wel dat er iets was. Voor dat Anne de kamer in kon stappen deed Tim vlug voor haar de kamerdeur dicht.

Terwijl Anne binnen zat en de kamerdeur dicht hoorde gaan, schrok ze wakker uit haar droom. Ze was terug op aarde toen Tim was opgestaan om voor Anne de deur op te doen was ze weer in de wolken. Ann was zo blij met de jurk. Ze kon wel rondjes dansen van blijdschap, ze was verliefd, ze was klein. De luier die ze om had voelde al een beetje nat door het schrikreactie van de bel. Nu weer door de kamerdeur die dicht werd gegooid. Ann dacht na: -Wat moet ik doen, hier blijven zitten of stiekem naar buiten gaan. Nee buiten was ook geen optie, want dan ziet de hele buurt mij. Dan maar blijven zitten en afwachten wat Tim met deze situatie doet. Hij zal vast wel iets verzinnen, want hij is mijn lieve slimme papa-

'Anne.... ik moet je iets vragen?' vroeg Tim. 'Vraag maar raak' reageerde Anne luchtig. 'Euhmmm nou Anne, het zit zo.... Nee.. euhmmm..' stotterde Tim. 'Vraag maar Tim, je weet dat Ann en ik alles met elkaar delen dus ik kijk niet op van rare vragen.' zei Anne. 'Euhmm nou oke.. Ben jij open minded?' vroeg Tim. Anne keek hem aan of ze alle sterren uit de lucht zag vallen.

'WAT IS DAT NOU WEER VOOR EEN VRAAG' lachte Anne. Tim slikte. 'Ik ben hartstikke open minded!' reageerde Anne positief. 'O..oke, Anne wil je dan alsjeblieft niet raar op kijken van Ann zometeen?' vroeg Tim. 'Huh waarom? Ann is toch nog steeds Ann of wat heb je met haar gedaan!' Anne duwde Tim aan de kant en opende de deur. Anne bleef stokstijf stil staan. Ann liep rood aan en begon zachtjes te snikken. Tim keek geschrokken toe. 'Euhmm Ann...?' vroeg Anne. Ann kon geen woord uitbrengen. Ze kon alleen maar huilen, ze was geschrokken net als Tim. Tim liep langs Anne, die nog steeds niks kon doen, naar Ann en begon haar te troosten. Anne keek hoe Tim haar beste vriendin trooste. Ze merkte dat Ann er rustig van werd en daardoor stopte met huilen. 'Anne hiervoor wilde ik je dus waarschuwen, maar ik kreeg de tijd niet.' zei Tim toen Ann een stukje rustiger was geworden. Anne bleef kijken naar het beeld van Tim met Ann in zijn armen en ging zitten op de bank. Anne bleef kijken, het zag er zo lief uit. -Waarom had ik niet zo'n lief vriendje die me trooste zoals Tim bij Ann doet- dacht Anne. 'Anne..' zei Ann snikkend 'Sorry dat je me zo moet zien, maar...' en Ann begon weer zachtjes te huilen. Tim trok haar op schoot en stelde Ann gerust. Hij fluisterde zachtjes in haar oor: 'Sssssst, stil maar prinsesje, het is al goed. Je kan het rustig vertellen aan Anne.' Tim gaf Ann een kus op haar wang.

'Anne, mag ik het uitleggen?' vroeg Ann timide. Anne kon geen woord uitbrengen, maar knikte zachtjes. 'Nou.. Anne.. beloof je niks door te vertellen?' Anne knikte weer. 'Euhmm nou.. ik' Ann begon weer zachtjes te snikken, ze durfde het niet te vertellen. Tim fluisterde in haar oor: 'Toe maar, je bent een grote meid en die durven dit soort dingen' Dit trok Ann over de streep. 'Anne.. ik ben pas laat zindelijk geworden toen ik klein was, overdag was ik pas zindelijk toen ik 7 jaar oud was en 's nachts duurde het tot een jaar of 12 toen ik zindelijk was. Ik heb al die tijd 's nachts en overdag luiers gedragen. Toen ik eindelijk zindelijk was 's nachts was ik blij dat ik geen luiers meer aan hoefde. Na een paar maanden misde ik de luiers wel en had ze weer gekocht. Ik trok de luiers aan en voelde me weer veilig. De luiers gaven mij rust en geborgenheid. Ik begon toen 's nachts ook weer te plassen in bed, maar mijn ouders dachten dat ik nog gewoon zindelijk was. Ik vond het gek en ben er dingen over gaan op zoeken en kwam ik op een site terecht voor tieners en volwassen die luiers dragen. Hier las ik veel op en merkte dat ik niet de enige was. Ik had al vertelt dat ik me klein voelde he?' vroeg Ann tussen door. Anne knikte. 'Nou ik voelde me klein en ik ging toen weer slapen met me knuffel. Het voelde fijn zo met een knuffel te slapen. Vanaf die tijd, ik zou een jaar of 14 zijn geweest, begon ik ook soms luiers overdag te dragen alleen als me ouders niet thuis waren. Ik had op die site gelezen over tiener baby en toen ik dat las dat ben ik ook. In die week ging ik een speen kopen en een flesje. Die avond na dat ik ze gekocht had probeerde ik ze uit, ik voelde me zo blij en verliefd. Het voelde super fijn. Net als klaarkomen' Grapte Ann om het een beetje luchtig te houden. Anne moest hier om lachen 'Vertel verder Ann.' Ook voor Tim ging er een wereldje in Ann open, hij wist wel een deel maar niet alles.

Ann vervolgde haar verhaal. 'Nou toen wist ik het zeker dat ik een tiener baby was, ik sliep toen iedere avond met een speen in met mond en me knuffel onder me armen. Iedere ochtend werd ik nat wakker, ik had het niet meer door dat ik moest plassen 's nachts. Ik had me ouders al wel vertelt dat ik 's nachts weer in bed plaste en dit vonden ze niet erg, gezien dat ik ook laat stopte dachten ze dat het gewoon terug is gekomen. Toen ik hier op kamers ging wonen moest ik alles verborgen houden voor Tim. Dat was soms erg lastig zeker als hij soms gewoon binnen komt lopen 's ochtends als jij nog in je luier ligt te slapen. Maar hij had het nooit gemerkt. Doordat ik ook soms overdag droeg kreeg ik ook ongelukjes overdag alleen dat was meestal alleen op me kamer. Tot vorige week, toen kwam ik thuis kwam van Joris. Hij had het toen uitgemaakt. Tim trooste me en we gingen saampjes film kijken.' Ann keek even verliefd in de ogen van Tim en gaf hem snel een kus op zijn lippen.

'Tijdens het film kijken ging ik steeds dichter tegen hem aan liggen en dit voelde fijn. Ik stopte ongemerkt me duim in mijn mond. Tim vroeg wat ik deed en zei dat ik op een baby leek. Impulsief als kinderen zijn zei ik dat ik dat ook was. Tim liet het gaan, en fluisterde dat hij mij een lieve prinses vond. Ik bloosde en ik gaf hem toen een kus' Anne reageerde 'Die details bespaar je me maar...' 'Oke Anne, maar vanaf toen waren wij dus vriendje vriendinnetje. Toen de film vorderde merkte ik niet dat ik moest plassen en plaste ik in mijn broek. Tim zei dat dat niet erg was en dat ik moest gaan douchen. Nou de volgende dag dat ik naar school ging had Tim de tijd om deze jurk te bestellen voor mij en hij was vandaag binnen gekomen. Maar gister toen ik thuis kwam had ik in mijn broek geplast op de weg naar huis. En Tim vertelde dat het verstandiger was dat ik nu maar 24/7 een luier moest gaan dragen om ongelukjes te voorkomen. Dus na het douchen kreeg ik van Tim een luier aan. Toen jij belde vandaag lag ik nog alleen in een luier en moest ik mij snel aankleden. Dus ik heb samen met Tim uitgezocht onder welke kleren het niet op zou vallen dat ik een luier droeg. Dus bij jou droeg ik ook een luier Anne.' Anne knikte. 'Dus toen ik thuis kwam zei Tim dat hij een verrassing had voor mij. Dus ik rende naar boven en zag de jurk liggen. Ik was verliefd en in de wolken dat ik iedereen vergat, dus ook de afspraak met jou. Tot dat de bel ging. En nu zitten we hier....'

Anne had het hele verhaal met open mond aan gehoord -Waarom heeft mijn beste vriendin dit verborgen gehouden voor mij?-
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Heerlijk verhaal om te lezen graag een net zo goed vervolg als de voorgaande hoofdstukken.
 

KleineAap

Toplid
Ik ga me best doen op een nieuw hoofdstuk, maar school periode begint weer dus zal posten op vrije dagen van school. Het verhaal is ieder geval nog lang niet afgelopen!
 

KleineAap

Toplid
Hoofdstuk 5: Anne, legt uit..

Anne was verbaast over de openbaring van Ann. Ze kenden elkaar al hun hele leven en dit hield ze geheim. Anne was aan de ene kant erg boos, maar aan de andere kant begreep ze het wel van Ann. 'Ann mag ik iets vragen?' vroeg Anne na 5 minuten van doodse stilte. Ann schrok van de stem maar knikte ja. 'Euhmm waarom heb je dit verborgen gehouden?' vroeg Anne met een lichte woede maar ook vol begrip in haar stem. Ann schrok opnieuw van de stem. 'Nou omdat ik bang was dat je weg zou gaan bij mij. Je bent zo'n super vriendin en ik ben bang jou kwijt te raken doordat ik nog luiers draag.' zei Ann met angst in haar stem. 'Maar Ann je weet toch dat wij alles met elkaar kunnen bespreken en dat wij vriendinnen blijven voor het leven.' zei Anne blij. Tim fluisterde in Ann haar oor. 'Je hebt geplast tijdens je verhaal en hij is behoorlijk zwaar je luier.' Ann werd rood en Anne merkte dit. 'Wat is er?' vroeg Anne geschrokken. Ann bloosde en keek Tim aan of hij het wilde zeggen.

Tim schrok hiervan -hoe moet ik dat nou weer vertellen- dacht hij. 'Euhmm nou Anne, euhmmm.... Ann heeft...' Tim hoefde zijn zin niet af te maken, want Anne sprong al in. 'GEPLAST?' zei ze. Ann begon te huilen ze schrok zo erg van de reactie van Anne. Hier schrok ook Anne opnieuw van en fluisterde nu zachtjes 'Geplast...?' Tim knikte. Iets in Anne zei dat ze Ann wilde verschonen. Met schaamrood op haar kaken vroeg ze dit aan Tim en Ann. 'Euhmmmm Ann? Ik.. ik.. zou jou willen verschonen mag dat?' vroeg Anne stotterend. Hier werd Ann een beetje verlegen van. Ann was blij dat Anne het zo luchtig had op gepakt en niet was weg gerend, omdat ze een baby als vriendin had. Nee Anne was blij met haar vriendin dat ze zo openhartig er over was. -Alleen Tim... waarom doet Tim dit allemaal- speelde in het hoofd van Anne af.

Anne had nog steeds geen antwoord op haar vraag gehad en keek nu Tim aan. Die hierdoor rood werd. 'Euhmm... van mij...' en Tim kon alweer zijn zin niet afmaken, dit maal sprong Ann in. 'Ja' fluisterde ze zachtjes. Tim keek Ann aan en gaf zijn prinsesje een kus op haar lippen. Anne keek toe hoe de twee tortelduifjes op de bank zaten. Ann met een Hello kitty jurk aan en een natte luier en Tim gewoon zoals Tim is. Anne onderbrak de twee en vroeg 'Mag het of niet Ann?' Ann schrok van de directheid maar knikte zachtjes. 'Maar dan moet papa wel mee.' zei Ann. Oeps dit had ze iets te snel gezegd, want hier schrok Anne van. 'PAPA?' vroeg ze merkwaardig. Ann knikte 'Papa!' fluisterde ze en wees naar Tim. 'Ann je moet me dat vertellen.' zei Anne. 'Euhmm nou euhmm.. Tijdens dat film kijken de avond dat Joris het uit had gemaakt lagen we dus op de bank. Doordat ik in me broek had geplast en Tim zei dat ik me moest gaan douchen zei ik net als nu weer iets te snel papa. Ik vroeg of Tim dit erg vond dat ik papa zei maar dat vond hij niet, dus sinds toen is hij mijn "papa".' legde Ann uit en keek verliefd in de ogen van Tim. 'Mijn papa en ik zijn prinsesje.' zei Ann op een baby-achtige toon. Hierdoor schoten ze alle drie in de lach. 'Anne vind jij het niet vreemd dit?' vroeg Tim.

'Euhm nou ja euhm.. nee het is niet vreemd.' stotterde Anne. Ze wilde haar verhaal niet vertellen dat ze soms zelf wel is luiers draagt, omdat ze het fijn vind. Wat Tim en Ann niet wisten dat Anne nu op de bank zat met een good nite aan die ze altijd draagt. Ze had namelijk gemerkt dat ze soms urine verloor als ze heel hard moest lachen en dat gebeurt vaak met Ann in haar buurt. 'Waarom dan niet Anne?' vroeg Ann, dit haalde Anne uit haar droom. 'Oke, maar dan moeten jullie niet raar op kijken want dat deed ik ook niet bij jou Ann.' Ann en Tim knikte. 'Nou het zit allemaal zo. Euhmm het is lastig.' Anne begon te huilen. Ann sprong van Tim zijn schoot af en vroeg op een baby toon 'Mijn papa jou troosten?' Er verscheen een glimlachje op Anne haar gezicht en ze knikte. Tim stond op en kwam naast Anne zitten en trok haar op schoot. Hier schrok Anne van want straks ontdekt hij mijn luier. Ook Ann keek vreemd op naar Tim maar gaf hem een knipoog dat het goed was. Tim streelde de rug van Anne en hij merkte dat ze rustiger werd. Hij streelde ook haar haar -woow dit is zacht haar-. Anne stopte met huilen en veegde haar tranen weg en begon aan haar verhaal.

'Wel stil zijn he.' Ann knikte 'Nou je weet dat ik ook net als jij lang bleef bedplassen en we daardoor vriendinnen werden.' Ann knikte opnieuw. 'Nou mijn ouders vonden het niet fijn al die luiers en we ging proberen met een plas wekker. Dit werkte en ik stopte met plassen in bed. Ik misde de luiers niet en ook het plassen in bed niet. Ik was blij en opgelucht dat ik niet meer plaste 's nachts. Toen ik een computer op me kamer kreeg begon gek genoeg het bedplassen weer. We zaten toen in groep 8. Ik dacht dat het zou komen door de cito en dat ik naar de middelbare ging. Me ouders werden boos en dwongen me in de luiers opnieuw. Na de cito en het begin van de brugklas merkte ik dat ik ook minder wakker werd met een natte luier. Ik was weer super blij, maar wel vreemd en ik begon te zoeken op internet. Stiekem want me ouders mochten dat niet weten. Ik kwam toen op een site terecht voor tieners en volwassen in luiers. Daar las ik op dat het zou komen door de spanning, maar ik las ook dat sommige mensen het fijn vonden om luiers te dragen. Ik walgde bij het idee, dat je luiers fijn kan vinden. Tim je mag wel stoppen met me rug te strelen.' zei Anne. 'Oohw sorry, ik was zo aandachtig aan het luisteren dat ik het niet door had.' reageerde Tim.

'Ik vond het dus echt vreemd dat mensen het fijn vonden om luiers voor hun plezier te dragen. En avonden en avonden dacht ik er over na. Ik werd toch nieuwsgierig en begon verder te lezen met hoe het fijn kan zijn om luiers te dragen. Ik wist dat we nog een pak luiers boven op zolder hadden liggen en stiekem haalde ik er eentje. Er ging een schok door me heen toen ik weer de luiers in mijn handen voelde. Ik walgde er een beetje van. Op mijn kamer trok ik mijn kleren uit en ik ontdekte een nat plekje in mijn onderbroek. Ik dacht dat het plas was, maar later wist ik dat het niet zo was. Ik trok de luier aan en het voelde gek, aan de ene kant dacht ik alweer die stomme luier aan de andere kant voelde het toch wel fijn. Ik was veilig ik hoefde niet bang te zijn om te plassen in mijn broek. Ik hield hem aan en ging weer naar die site. Ik zat achter de computer met alleen een luier aan en ik wist al die tijd al dat het fijn was om met je zelf te spelen. Op de site las ik allemaal berichten over hoe je kon spelen in je luier, als baby of gewoon als normaal volwassen persoon. Ik werd zelf ook opgewonden en merkte dit, want ik werd steeds natter. Zonder te spelen kwam ik klaar in mijn luier. Ik walgde van me zelf, maar hield de luier aan. Ik ging die nacht slapen met de luier en werd weer 's ochtends wakker met een natte luier. Het was toen weekend dus hield hem aan. Het voelde toch wel fijn en nu stopte ik me hand in me luier om te voelen hoe het was. Details bespaar ik je' zei Anne en knipoogde naar Ann.

'Sinds dien merkte ik dat luiers toch wel fijn zijn en begon ze steeds vaker te dragen. Ook 's nachts weer en werd standaard nat wakker. Ik vond het niet erg, juist fijn. Op school droeg ik ze niet omdat ik bang betrapt te worden, ik merkte wel doordat ik met jou veel moest lachen ik urine verloor. Ik nam het risico om een luier naar school te dragen en het was super fijn. Sinds die dag draag ik ze eigenlijk altijd, mijn ouders weten het wel maar die denken dat ik ze draag omdat ik in bedplas en kopen de luiers voor mij. Dus daarom vind ik het niet vreemd van jou Ann.' sloot Anne haar verhaal af. Ann was blij en knuffelde Anne. 'Wij beide luier dragen en wij beste dinnetjes' zei Ann. Weer schoten ze alle drie in de lach. 'Maar papa mijn luier is nat ik moet verschoond worden.' zei Ann. 'Weet je mijn vraag nog?' zei Anne. Ann knikte en pakte haar hand en die van Tim en zo liepen ze naar boven....
 

KleineAap

Toplid
Hoofdstuk 6: En nu....

Daar stonden ze dan, met ze drieën boven op de kamer van Tim. Ann lag op bed met haar Hello Kitty jurk aan en een natte luier. Tim en Anne keken op haar neer en er stond een akward moment. Wat moesten ze doen. Anne wilde graag de luier van Ann verschonen, maar ze vond het een beetje eng. 'Euhmm Anne komt er nog wat van?' vroeg Tim na een lange tijd stilte. 'Euhmm ja ik weet niet hoor. Het is toch vreemd om te doen bij een ander meisje.' reageerde Anne. 'Das toch niet erg, we kennen elkaar al jaren en we hebben gedoucht samen. Dus we hebben elkaar wel vaker naakt gezien.' reageerde Ann opgewekt. 'Ja dat is wel zo, laten we het dan maar doen! Tim wil jij wel helpen?' vroeg Anne. 'Tuurlijk wil ik dat dan gaan we nu eerst Ann, euhmm mijn prinsesje, ontdoen van haar jurk.' zei Tim. De meiden moesten lachen om Tim. Anne hielp Tim mee om de jurk van Ann uit te doen. Ze zag er zo heel schattig uit in alleen die natte luier. 'Je ziet er echt uit als een klein meisje Ann.' zei Anne. Hierdoor moest Ann blozen en bedekte zo goed en als het kwaad haar natte luier. 'Hee prinsesje je hoeft je niet te schamen hoor' zei Tim en gaf haar een kus op haar voorhoofd.

Nu ging Anne over tot actie, die luier moest verschoond worden. Het was spannend en ze voelde een fijn gevoel in haar buik. Ze kreeg dit gevoel ook als ze een luier droeg en er in plaste. Het voelde eigenlijk net zo als ze met zich zelf begon te spelen. Anne droomde weg en staarde naar de luier van Ann. 'ANNE komt er nog wat van' riep Ann om Anne uit haar droom te halen. 'Euhmm ja sorry ik droomde even weg je ziet er zo schattig uit' zei Anne geschrokken. Tim stond toe te kijken hoe Anne de luier verschoonde. Hij vond het er lief uit zien en verzonk in gedachten. Het leek wel of Anne een mama was voor Ann zo goed verschoonde ze de luier. Anne maakte de luier open en begon met vochtige doekjes het kruis van Ann schoon te maken. Ann moest hier door giechelen 'Dat kietelt Anne' 'Sorry hoor maar je moet toch schoon worden Ann.' zei Anne lief. Anne tilde de benen van Ann op om haar billetjes schoon te maken en de vieze luier er onder uit te halen. 'Blijf even zo liggen dan pak ik eventjes een schone luier Ann.' Ann knikte richting Anne. 'Papa!' fluisterde Ann. Tim schrok op 'Ja prinsesje' zei Tim. 'Anne doet lief he?' fluisterde Ann. 'Ja heel lief maar ik zie dat zij ook een natte luier heeft' reageerde Tim. Ann knikte en bloosde 'Mag ik die verschonen papa?' 'Dat moet je niet aan mij vragen prinsesje maar aan Anne.' Anne kwam terug en zag dat ze aan het fluisteren waren. 'Waar gaat het over?' vroeg Anne. 'NIKS' riepen ze beiden in koor.

Anne had een schone luier bij zich en legde deze onder de schone billetjes van Ann. 'Zo eventjes insmeren dan krijg je geen luier uitslag' zei Anne. Zo gebeurde het Anne smeerde de billetjes van Ann in en legde haar billetjes op de luier. Ze opende haar benen en begon haar kruis in te smeren. Ann vond dit fijn, zelfs zo fijn dat ze een beetje nat werd er van. 'Volgens mij vind iemand dit heel fijn' reageerde Anne. Ann bloosde en knikte. Anne vervolgde het insmeren en toen ze klaar was maakte ze de luier dicht. Wat Ann niet wist was dat deze luier nog veel dikker was dan ze gewend was en hierdoor niet meer normaal kon lopen. 'Dankewel Anne, knuffel?' vroeg Ann. De meiden gaven elkaar een knuffel en terwijl ze knuffelde voelde Ann aan de kont van Anne om te voelen of ze verschoond moest worden. 'Anne volgens mij moet jij ook verschoond worden.' fluisterde Ann. Anne bloosde en stopte meteen met knuffelen. 'Euhmmmm... ja, maar ik heb geen luiers bij me en ik draag geen onderbroek dus ik kan niet verschoond worden.' reageerde Anne geschrokken. 'Jawel ik heb luiers zat' reageerde Ann. 'Euhmm oke... vooruit dan maar. Maar dan moet Tim weg die mag mij niet naakt zien' zei Anne. 'Maar Anne, Tim is mijn papa en hij mij helpen met verschonen.' zei Ann. 'Euhmm oke maar Tim verschoond mij niet alleen helpen he.' zei Anne. Tim keek de beide meiden aan en knikte.

Ann stond op van het bed om voor Anne plaats te maken. Ze merkte al dat de luier dikker was en moeilijk kon opstaan. Ann ontdeed Anne van haar shirt. Hiervan schrok Anne maar Ann reageerde 'Kleine meisjes dragen geen shirt hoor!' Dit deed Anne blozen en liet het haar gaan. De borstjes van Anne waren mooi en Ann gaf er een kusje op. 'Melkie?' vroeg ze. 'Nee geen melkie' reageerde Anne en Tim te gelijk. Ze schoten alle drie in de lach en Ann ging verder met het verschonen van Anne. Ze opende haar broek en trok deze uit. 'jij grote plas gedaan' zei Ann. Anne knikte en bloosde. Ann trok de luier stuk en begon schoon te maken. Ook Anne moest hierdoor giechelen ook voor haar kietelde het. Ann deed de beentjes omhoog van Anne om ook haar dezelfde behandeling te laten ondergaan als wat Ann had gekregen. Toen Ann even weg was fluisterde Anne 'Tim mag ik hier blijven, ik vind het fijn zo. Ik kan mama zijn voor Anne.' Tim reageerde heel lief 'Van mij mag het hoor maar dat moet je ook aan Ann vragen.' Toen Ann terug kwam met een luier keek ze naar Tim en Anne. Ze liep op Tim af en gaf hem een kus en zei 'Geen geheimpjes voor mij he?' 'Nee prinsesje maar er ligt iemand nog te wachten op een luier.' reageerde Tim. 'Owhja, snel die om doen anders plast ze het bed onder.' zei Ann en liep terug naar het bed. Ann vervolgde de verschoning net als dat Anne deed bij haar en deed daarna haar luier ook dicht. 'Zo de twee meisjes zijn klaar?' vroeg Tim. 'JAAA!' riepen ze in koor. 'kom dan gaan we naar beneden en gaan we een film kijken.'

Anne durfde niet alleen in haar luier naar beneden, maar Ann trok haar aan haar hand mee naar benden. 'Kom nou, papa heeft jou borstjes en luier allang gezien. Ik bedoel Tim.' Ann bloosde, ze was gewend om alleen papa te zeggen. 'Het geeft niet Ann je mag hem papa noemen dan weet ik wie jij bedoelt.' reageerde Anne. Toen de meisjes beneden waren had Tim al een Disney film op gezet, Bambi de lievelingsfilm van Ann, en drinken neer gezet. Een flesje voor Ann en een beker voor Anne. Ann kroop op de bank dicht tegen Tim aan. 'Mijn papa' fluisterde Ann en gaf hem een kus. Anne was een beetje jaloers en ging ook tegen Tim aan zitten. Tim keek even naar Ann en die gaf een knipoog en een kus op zijn wang dat het goed was. Tim sloeg om beide meisjes een arm en ze begonnen alle drie film te kijken.....
 

KleineAap

Toplid
Hoofdstuk 7: Onverwachte wending...

De film begon en de meiden zaten dicht tegen Tim aan. Ann was wel een beetje jaloers, maar ze wist dat Anne hem niet af zou pakken van haar. Ze waren al jaren beste vriendinnen en al vaker verliefd geweest op dezelfde jongen. Zelfs toen was er niks gebeurt. Nu was dat toch iets anders. Ann ging bij Tim op schoot zitten en Tim sloegen beide armen om haar heen. Tim fluisterde in haar oor: 'Jij bent en blijft mijn prinsesje, Ann.' Ann kreeg kippenvel en vlinders in haar buik van deze woorden.

Anne zat op de bank rustig de film te kijken. Eigenlijk dacht ze meer na dan dat ze de film keek. -Hoe kan ik hier nou in terecht gekomen zijn? Het is wel fijn zo, maar best gek. Tim en Ann samen en ik alleen. Wel in een luier met Ann en Tim niet.- Anne begon een plannetje te verzinnen en dacht na hoe ze Tim ook in luiers kom krijgen. Tijdens de film plaste beiden meisjes in hun luier. Tim voelde hoe Ann haar luier nat maakte, omdat ze nog steeds op schoot zat. Hij fluisterde opnieuw in haar oor: 'Prinsesje volgens mij moet ik je straks verschonen.' Opnieuw kreeg Ann kippenvel en vlinders in haar buik. Zachtjes knikte ze met haar hoofd. Toen Ann even op zij keek naar Anne zag ze een rood hoofd. 'Plasje daan?' vroeg Ann. Anne knikte en bloosde. 'Ik ook hoor' zei Ann snel. De meisjes giechelde samen en Tim stopte de film. Ze letten toch niet meer op. Dit vonden de meisjes niet leuk en begonnen Tim te kietelen. Tim kon totaal niet regen kietelen en wilde dat ze stopten. Ze bleven door gaan.. Tot dat Tim in zijn broek plaste.

Tim sprong op en rende weg. Niemand mocht het zien, maar het kwaad was al geschied. Ann en Anne hadden het al gezien. Tim sloot zich op in de badkamer en begon te huilen. -ik als jongen van 18 plast in zijn broek door dat ik word gekieteld.- Tim voelde zich klein. Ann begon ook te huilen om wat ze had gedaan. Waarom stopte ze niet met kietelen ze wist dat Tim er niet tegen kon. Anne zat stil op de bank te kijken naar Ann. Ze had behoefte aan een knuffel zag ze. Anne gaf een knuffel aan Ann en kalmeerde haar. 'Ssssst het is al goed. Je kan er niks aan doen het was gewoon een spelletje.' zei Anne zachtjes. Ann brulde het uit 'Neeeee mama, ik had moeten stoppen.' Beide meiden schokken van wat Ann zei. 'Ik bedoel Anne' en opnieuw begon Ann te huilen. Anne troostte Ann, ze gaf haar een knuffel. 'Het is goed Ann, het is lief dat je het zei.' troostte Anne haar. 'Je mag het zeggen hoor.' 'Echt?!' riep Ann verrast. 'Ja hoor, het is ons geheimpje. Een prinsesje kan toch niet alleen met een papa. Die heeft toch ook een mama?' zei Anne. Ann knikte en vroeg 'Mama? Wij papa voor de gek gaan houden he?' 'Ja Ann. Ga nu maar even bij papa kijken hoe het is.' Ann haar gezicht fleurde ietsjes op door het woord papa.

Ann sprong op en rende naar boven waar Tim zich had opgesloten. Ann klopte zachtjes op de deur. 'Papa?' fluisterde Ann. 'Mag ik binnenkomen?' Tim wilde niet 'Nee ik lijk wel een klein kind met zo'n natte broek.' zei Tim. 'Papa niet dietig zijn ik goed willen maken' zei Ann verdrietig op een babytoon. Tim brak hierdoor en begon opnieuw te huilen. 'Papa open maken.' Tim wist dat Ann niet zou ophouden en opende zachtjes de deur. Daar stond zijn lieve prinsesje, met tranen in haar ogen. Ann sprong in de armen van Tim en knuffelde elkaar. Niemand kon hem op dit moment blijer maken dan Ann. 'Sorry papa..' verontschuldigde Ann zich en ze gaf Tim een kusje op zijn wang. 'Het is al goed, nu ben ik ook een beetje klein he' grapte Tim. Terwijl ze nog steeds elkaar innig omhelsd hadden. 'Hihi ja papa is klein.' giechelde Ann. Tim en Ann keken elkaar aan en hun lippen kwamen dichter bij elkaar. Het leek wel of ze voor het eerst elkaar zoenden, maar dat was niet zo. De zoen was passioneel en vurig. Tim en Ann verbraken de zoen. Even was het stil in de badkamer en keken de verliefde tortelduifjes elkaar aan. 'Papa ik helpen met schoonmaken, ik geleerd van jou.' onderbrak Ann de stilte. Tim schrok, maar wist dat Ann het graag wilde doen. 'Is goed hoor help papa maar.' reageerde Tim.

Ann begon de broek van Tim los te knopen en deed zijn broek naar beneden. 'Papa wel grote plas gedaan.' zei Ann. Nu begon Tim weer te blozen en knikte. 'Ja, ik hield het echt niet meer.' Tim begon weer zachtjes te snikken, maar Ann troostte hem. 'Het kan ieder een overkomen, papa. Dat had je gezegd.' Tim lachte door wat Ann zei, ze had wel gelijk. Nu deed Ann zijn onderbroek uit. Nog een klein straaltje plas liep er uit zijn piemel. Ann giechelde 'Papa nog niet uitgeplast?' Tim bloosde en schudde zijn hoofd. Hij was wel uitgeplat. Nu stond Tim daar alleen in zijn trui in de badkamer. 'Papa armpjes omhoog, ik trui uit doen.' zei Ann. Tim wilde niet maar hij gaf zich over en deed zijn armen omhoog. Ann deed zijn trui uit en legde hem op de grond. Snel gaf ze een kusje op zijn buik en zei 'Ga maar onder douche staan, ik jou wassen.' Tim draaide zich om en liep richting de douche. Ann gaf een tik op zijn billen en giechelde. 'Mijn papa!' riep ze verliefd. Tim ging onder de douche staan en zette de kraan aan. Ann begon Tim te wassen. Ze pakte een washandje en deed er Zwitsal zeep op die Tim ook altijd bij haar gebruikte om te wassen. Ann begon te wassen en eerst zijn benen en dijen. Als laatste zijn piemel en ballen. Tim vond het fijn en hij reageerde goed op het wassen. Ann stopte, want ze was klaar. 'Papa schoon?' vroeg Ann. Enigzins teleurgesteld zei Tim 'Ja hoor prinsesje. Help je me nog mee afdrogen?' 'Jaaaaaaah' antwoorde Ann. Afdrogen vond ze leuk dan kon ze Tim knuffelen. Tim draaide de kraan dicht en stapte onder de douche vandaan. Ann pakte een grote badstoffen handdoek en stond met haar armen open om Tim af te drogen.

Anne was zachtjes naar boven gelopen, omdat ze het wel heel erg lang vond duren. Toen ze boven was zag ze Ann die Tim aan het afdrogen was. Ze werd hiervan een beetje opgewonden. Ze had Tim nog nooit naakt gezien en nu wel. Hij was best gespierd en eigenlijk was ze jaloers op haar vriendin dat ze Tim had. Maar eigenlijk wilde Anne maar één ding... En dat was Tim ook in een luier krijgen. Dat zelfde plannetje had Ann maar dat wist ze niet. Op deze manier konden ze alle drie ongestoord rond lopen in een luier. 'Papa.... Jij ongelukje gehad en ik ook toen jij mij luier geven.' zei Ann op een baby-achtige toon. Tim verschoot van kleur, hij wist wat ze wilde. Maar Anne was er nog, dus durfde Tim niet. Wat zou ze zeggen als hij nu ook in een luier beneden kwam? Maar dat merkte hij al snel. 'Ann heeft wel gelijk Tim. Jij gaf haar een luier door dat ze ongelukjes had en eigenlijk moet jij er dan nu ook één.' zei Anne terwijl ze de badkamer in kwam lopen. Zowel Tim als Ann schrokken, maar Ann knikte. 'Ja papa, mama heeft gelijk.' zei Ann. Nu schrok Tim helemaal. 'Mama?' vroeg Tim geschrokken. 'Ja mama.' zei Ann en wees naar Anne. 'Dat klopt Tim, toen jij je hier had opgesloten huilde Ann. Toen ik haar troostte en zei dat ze bij papa moest kijken, antwoorde ze met ja mama. We hebben hier toen over gesproken en ik wilde wel haar mama worden, want een prinsesje kan toch niet alleen een papa hebben?' vertelde Anne. Daar had ze gelijk in en Tim knikte. 'Papa luier?' vroeg Ann....
 
Bovenaan