Sorry dat ik zolang niks van mij heb laten horen. Wegens privéomstandigheden is het mij een tijdje niet gelukt om met dit verhaal verder te gaan. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden. Maar ik probeer nu weer verder te gaan met het verhaal, want het is nog lang niet af!
Hoofdstuk 10: De volgende morgen..
De volgende ochtend werden ze wakker, Ann, Anne en Tim, ze hadden geslapen als een roos. Ann voelde meteen aan haar luier, die was doorweekt. Helemaal nat, en zelfs nog een beetje warm. -Hoe kan dit nou? Ik heb dit nog nooit gehad dat ik zo nat ben wakker geworden.- dacht Ann. Ze voelde ook voorzichtig aan de luier van Tim. -Zo die kan er ook wat van... He? Hij wordt warmer. Is Tim nu gewoon aan het plassen.- Tim die al wakker was, maar net deed alsof hij sliep wist dat hij in zijn luier plaste. Het gaf hem een ongekend gevoel, een gevoel dat hij nog nooit had gevoeld. Ann schudde Tim wakker: 'PAPA wakker worden, je plast in je luier! PAPA!' Tim rekte zich uit 'Wat is er lieve kleine meid?' 'PAPA je plast in je luier.' zei Ann geschrokken, maar toch blij. Tim gaf haar een knipoog en sloeg zijn armen om Ann heen. 'Ik heb het aller liefste vriendinnetje.' fluisterde Tim in haar oor. Ann bloosde en gaf Tim een kus op zijn wang. 'Papa nog een kleine baby?' brabbelde Ann. 'Eigenlijk wel hé' zei Tim. Ann moest hierdoor giechelen en plaste ook een beetje in haar luier.
In de andere kamer begon Anne wakker te worden. De eerste zonnestralen schenen door de gordijnen. De zon scheen in haar gezicht doordat de gordijnen niet goed gesloten waren. Anne werd hierdoor wakker en voelde aan haar luier. -Droog, gelukkig- dacht ze bij zich zelf. Wel voelde ze een hele hoge aandrang om naar de wc te gaan. Ze durfde niet, ze had dit nog nooit gedaan. Zo wakker worden en expres in haar luier plassen. -Zal ik het doen?- vroeg Anne zich af. Ze woog het plassen op tegen een luier ongebruikt weg te gooien. -Dat kan niet. Een luier is gemaakt om te gebruiken en niet om hem ongebruikt weg te gooien.- dacht Anne. Ze probeerde druk te zetten op haar blaas, maar het werkte niet. Anne spreidde haar benen en gaf opnieuw druk op haar blaas, ook dit werkte niet. Anne ging op haar knieën zitten en zette opnieuw druk. Het lukte, een langzame stroom van plas verliet haar lichaam. Ze drukte haar luier dichter tegen haar lichaam aan om de plas te voelen. Ze werd een beetje opgewonden hiervan, maar negeerde het gevoel. Anne bleef door plassen en voelde dat de plas zich verspreidde door de luier en het overal warm werd. Anne streek haar hand over de luier. 'Mmmm, lekker warm' kreunde Anne zachtjes. Ze kon het niet weerstaan om even met haar hand in haar luier te gaan. Maar ze haalde haar hand er al snel uit, omdat er op haar deur werd geklopt.
'Mama? Wakker!' riep Ann en sprong de kamer binnen. Anne schrok van Ann en viel achterover op het bed. Ann schrok ook en bloosde 'Mama? Wakker?' 'Ja lieverd. Mama is wakker.' zei Anne opgelucht. 'Kom ontbijten.' riep Ann weer vrolijk. 'Zullen we eerst verschonen?' 'Nee mama, net plas gedaan en warm. Papa ook nat.' zei Ann giechelend. Ann pakte de hand van Anne en trok haar van het bed af. 'Kom nou mama, anders heeft papa straks alles op.' Anne liet zich gewillig meetrekken naar beneden om te ontbijten. Toen Anne beneden was bloosde ze wel. Tim zat daar met alleen een pyjamabroek aan en Anne zag dat de luier behoorlijk nat was. 'Goeiemorgen mama.' zie Tim tegen Anne. 'Goeiemorgen papa.' reageerde Anne terug. Eigenlijk was Anne helemaal geen ochtendmens. Het liefst zou ze de hele morgen niemand willen tegen komen of horen. Ze kan er echt niet tegen als er mensen tegen haar gaan praten zo vroeg. Nu dat Anne hier was vond ze dat minder erg. Ann gaf haar veel vrolijkheid al vanmorgen dat ze de dag wel door kon komen.
Aan tafel schonk Tim wat thee in voor Anne. 'Zo wat willen we gaan doen vandaag?' vroeg Tim aan Anne terwijl hij Ann haar brood in stukjes sneed. Ann begon te glunderen toen ze naar Tim keek hoe hij haar brood sneed. Ann voelde zich echt een klein meisje op deze manier. Ze zat aan de kop van de tafel. Tim zat rechts van haar en Anne links van haar, Tim en Anne zaten recht tegenover elkaar. 'Het lijkt wel of we een echt gezinnetje zijn' riep Ann blij. 'Ik, papa en mama' riep ze en wees naar de Tim en Anne als ze ze noemde. 'Nooit met je zelf beginnen lieverd.' zei Anne. 'Maar we kunnen met ze alle naar een pretpark gaan?' stelde Anne voor. 'JAAAAAAAAAAAAAA' hoorde Anne en Tim naast hun. Ann begon te stuiteren op haar stoel. 'EFTELING en sprookjes en achtbaan en...' riep Ann enthousiast. 'Doe is rustig lieverd.' zeiden Anne en Tim in koor. Alle drie moesten ze lachen en aten hun ontbijt verder op. Ann was zo blij, ze kreeg haar brood bijna niet door haar keel. Ze was verliefd, ze was blij met Tim en Anne. -Hoe had dit kunnen gebeuren- dacht Ann. Ze was was zo blij met haar vriendin en met haar lieve vriendje. Dit wilde ze nooit meer kwijt.
'Papa klaar.' zei Ann vrolijk en schoof het bord van zich af. Tim keek naar haar aan en hij zag dat er nog korstjes lagen. 'Eet de korstjes ook maar op. Daar word je groot en sterk van.' 'Lust ik niet' 'Jawel je eet ze gewoon op anders geen Efteling voor jou!' Ann begon zachtjes te snikken. Ze wilde zo graag naar de Efteling, maar wilde de korstjes echt niet eten. Met lange tanden at ze toch maar de korstjes op. Toen ze alle drie klaar waren met het ontbijt ruimde Anne en Tim de boel op. 'Ann ga jij maar vast naar boven en doe je pyjama maar vast uit. Als je dan op bed gaat liggen kom ik eraan.' zei Tim tegen haar. Ann rende naar boven en deed haar kleren uit. In de kamer van Tim stond een spiegel. Dat wist ze, want ze kwam wel is vaker op de kamer om te kijken of de kleren wel goed stonden. Nu stond Ann voor de spiegel, naakt op de luier na. Je kon duidelijk zien dat de luier nat was. De luier was heel erg dik en geel. Ze hoorde Tim de trap op lopen en schrok hiervan. Snel ging ze op bed liggen. 'Goedzo lieverd, je hebt goed geluisterd.' en gaf Ann een kus op haar lippen. 'Papa samen douchen?' Tim knikte en ontdeed Ann van haar luier. 'Kan jij papa helpen met zijn luier afdoen?' vroeg Tim terwijl hij rood werd. 'Ja papa, ik groot! Ik jou helpen kunnen.' Tim deed zijn pyjama uit en ging op bed liggen. Ann deed de plakstrips open en haalde de luier onder Tim vandaan. Tim en Ann liepen samen naar de douche toe. Tim draaide de kraan open om het water vast op temperatuur te laten komen. Ann knuffelde Tim van achter, dit vond Ann altijd leuk om te doen, maar nu ze beide naakt waren gaf het toch een gek gevoel.
Samen stapte ze onder de douche en Tim begon Ann te wassen. Eerst haar haren met shampoo van Zwitsal, en daarna haar lichaam ook met Zwitsal zeep. 'Wat ruik je toch weer lekker, prinsesje.' fluisterde Tim. 'Papa schoon maken.' Ann pakte nu ook de Zwitsal om Tim te pesten. Tim reageerde niet hij vond het wel best. Ann waste Tim zijn haren en zijn lichaam. 'Zo nu ruikt papa ook lekker, naar baby.' giechelde Ann. 'Schatjes van me! Komen jullie onder de douche vandaan?' riep Anne van buiten de badkamer. 'Tuurlijk schat' riep Tim terug. Ann keek niet raar op van de woorden die Tim zei, het hoort bij het spel vond ze. Tim en Ann stapte onder de douche vandaan en droogde elkaar af. Eenmaal afgedroogd liepen ze naar de slaapkamer van Tim. 'Zo jij krijgt vandaag een luier om, want kleine meisje dragen luiers.' zei Tim tegen Ann. Ann schrok want ze durfde niet zo goed. Ze had eigenlijk alleen nog maar Dry Nites gedragen buiten en geen dikke luier. Maar ze wist dat ze niks er tegen kon doen. Tim legde de luier onder de billen van Ann en poederde de schaamstreek in met babypoeder. Daarna pakte Tim de voorkant en deed de luier dicht. 'Zo, jij bent er klaar voor vandaag.' zei Tim terwijl hij zachtjes op de voorkant van de luier tikte.
Toen Tim klaar was met de luier van Ann, kwam Anne uit de badkamer gelopen met alleen een handdoek om haar haren. Tim schrok een beetje en bloosde. 'Lieverd, ik heb samen met ons prinsesje afgesproken dat we vandaag allemaal een luier aan doen.' zei Anne terwijl ze de nog naakte Tim aan keek. Hierdoor werd Tim nog roder. 'Maar....' 'Niks te maren schat, het is eerlijk voor Ann als we het allemaal doen. En ook nog eens was jij nat vanmorgen dus voor de zekerheid.' sprak Anne als een echte moeder. Tim boog zijn hoofd en ging akkoord. -Ik laat het hier niet bij zitten, ik pak ze nog wel terug- dacht Tim. 'Papa ik jou luier om doen of mama?' vroeg Ann. Tim hief zijn schouders als teken dat het hem niet uitmaakte. 'Ik doen!' zei Ann 'Daarna ik ook mama doen!' Anne knikte en ging naast Tim op bed liggen. Ann gaf zowel Tim als Anne een luier. 'Klaar... Nu zijn we het geluierde gezin!' giechelde Ann. Tim moest toch wel wennen aan dit idee. Nadat ze alle drie de kleren hadden aan getrokken begon Anne een luiertas te maken. Ze stopte hierin billendoekjes, babypoeder, een speen, 6 schone luiers en Ann haar beer. Je weet maar nooit hoe je een kleine meid kan laten stoppen met huilen. 'Zo zijn we allemaal klaar om naar de Efteling te gaan?' vroeg Tim. 'Jaaaaaa' riepen beide meiden in koor.