Huisgenootjes

Wat kan er verbetert worden aan het verhaal?

  • Niks het is goedzo

    Stemmen: 26 61,9%
  • Plot verandering

    Stemmen: 2 4,8%
  • Spelling en grammatica

    Stemmen: 7 16,7%
  • Langere hoofdstukken

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal stemmers
    42

KleineAap

Toplid
Hoofdstuk 8: Wat gebeurt er...

Daar stond Tim dan, met een mond vol tanden. Hij wist niet wat hij moest doen. Zijn prinsesje had gelijk, maar hij was papa en een papa draagt geen luier. Ook Anne stond er wat moest hij doen. Hij stond zwijgend voor zich uit te staren. 'Papa? Wat is er?' vroeg Ann, maar ze kreeg geen reactie, want Tim kon niks uit brengen. 'PAPAAAAA' schreeuwde Ann. Nu schrok Tim en begon te huilen. Tim wist niet wat hij moest doen, de keuzes het werd hem te veel. Ann schrok hiervan en gaf papa een knuffel. 'Het geeft niet papa.' fluisterde Ann zacht. Ze wilde Tim niet bang maken en hem aan het huilen krijgen. Dat was niet de bedoeling. 'Papa, zullen we eventjes saampjes zijn?' vroeg Ann en Tim knikte. 'Mama... wil je papa en mij alleen laten?' vroeg Ann. 'Ja hoor lieverd, maar niet te lang hoor.' reageerde Anne. Anne was ook geschrokken van de reactie van Tim. Dit wilde ze ook niet, hierdoor dacht ze dat het maar slimmer was om die twee eventjes alleen te laten en samen te laten praten. Het zal wel goed komen met die twee. Anne liep terug naar beneden, Tim en Ann liepen de slaapkamer binnen van Tim.

Tim ging op het bed zitten en begon te snikken. Ann sloot zo snel mogelijk de deur en ging naast Tim zitten. Ze sloeg haar armen om Tim heen en begon hem te troosten. Ze deed net zoals Tim altijd bij haar deed als ze verdrietig was. Ann streelde zijn nog steeds blote rug en fluisterde: 'Sssst stil maar papa. Het is al goed.' Tim fleurde op door Ann en stopte met huilen. Tim bleef nog steeds zitten, met zijn hoofd in zijn handen, en bleef kijken naar de grond. 'Stil maar papa.' troostte Ann en gaf hem een kus op zijn wang. Tim keek naar Ann met tranen in zijn ogen. -Mijn prinsesje is echt de liefste meid- dacht Tim bij zichzelf. Ann keek Tim aan en gaf hem een kus op zijn lippen. 'Papa niet dietig zijn hoor.' zei Ann. Ann knuffelde Tim hierdoor werd Tim weer blij. 'Ik hou van jou' fluisterde Tim zachtjes. 'Ik ook van jou' fluisterde Ann nog zachter. 'Ann... zou jij mij een luier om willen doen.' vroeg Tim. Ann schrok Tim had haar al 3 dagen geen Ann meer genoemd dus hij meende het wel dat hij een luier wilde. 'Je had gelijk, ik heb jou een luier gegeven toen je had geplast en jij mij als ik heb geplast. Het klinkt stom, maar papa is nieuwsgierig hoe jou luiers voelen als ze aan zijn.' vertelde Tim.

Ann was door het dolle heen. Haar lieve vriendje, haar papa, gaat een luier proberen. Ze knuffelde Tim en gaf hem een kus. Ann sprong op uit het bed en rende naar de kast waar de luiers lagen. 'Papa ga maar liggen op bed.' zei Ann. Tim gehoorzaamde Ann en ging liggen op bed. Ann was vrolijk en rende door de slaapkamer. Ann legde de luier neer en hielp Tim zijn billen op tillen. 'Prinsesje je doet het geweldig' zei Tim, nog wel een beetje gespannen. Ann schoof de luier onder de billen van Tim en poederde hem in. 'Papa is lief' zei Ann terwijl ze haar handelingen uitvoerde. Ann pakte de voorkant van de luier en sloot de luier van Tim. Ze deed eerst de linker plakstrips en toen de rechter. Daar lag Tim dan op bed met zijn luier aan. Ann keek hem aan en sprong boven op hem. 'Papa is mijn lieffie.' riep ze en knuffelde hem. Tim was blij met zijn meisje, zijn prinsesje, zijn Ann. -De luier voelde eigenlijk best wel zacht tussen mijn benen- dacht Tim. 'Papa sta is op dan kan ik controleren of die goed zit.' zei Ann. Tim stond op en Ann voelde tussen zijn benen of de anti-lek randjes goed zaten. 'Helemaal perfect.' zei Ann. Tim wilde liever niet dat Anne het wist en wilde zijn joggingsbroek aan trekken.

'Papa, neee...' zeurde Ann. 'Niet aan.' Tim schrok moest hij alleen met een luier naar beneden. 'Papa bang, papa doet hem wel aan.' zei Tim tot Ann. Ann begreep hem en liet hem zijn gang gaan. Tim deed de joggingsbroek aan en trok een trui aan. Niet omdat het koud was maar om zijn luier te verbergen. Ann zat op bed in een kleermakers zit naar Tim te kijken. Haar papa, had nu een zwarte joggingsbroek aan met een blauwe trui erop. En alleen Ann wist dat hij er ook nog een luier onder aan droeg. Eigenlijk zag je het niet als je niet wist dat Tim er ééntje droeg. Ann sprong op van het bed en vloog in de armen van Tim. Ze was echt verliefd op Tim en ze wist dat dit haar ware vriendje zou zijn. 'Ik hou zoveel van jou papa.' riep Ann veel te hard zodat Anne het ook beneden hoorde. Tim keek haar verliefd aan en drukte zijn lippen op de hare. Ze sloten beiden de ogen en raken verstrengeld in een tongzoen. De liefde spatte er van af. Ze wisten dat zij voor altijd bij elkaar hoorden en niemand kon daar tussen komen. Echt niemand...

Anne hoorde dat Ann opgewekt boven was, dus ze wist dat het goed was. Maar zou Tim een luier dragen, dat kon ze alleen maar raden. -Als ze zo beneden komen zal ik het wel vragen- dacht Anne. -Alleen zou ik hier mogen blijven? Zal ik Ann haar mama worden?- Deze gedachten spookten door haar hoofd heen. Anne zat geduldig beneden te wachten, ze was maar wat tv gaan kijken. Ze wilde die twee tortelduifjes niet onderbreken, want ze weet hoe erg dat is. Net voor het uit ging met Pieter waren ze aan het zoenen op haar kamer. Nou eigenlijk was het iets meer dan zoenen, hij streelde haar borsten en Anne streelde onder zijn shirt. Net toen Pieter zijn hand in haar broek wilde stoppen ging de deur open. Haar zusje kwam binnen om te vragen of ze nog stiften had. Toen haar zusje weg was zijn ze niet verder gegaan, want de chemie was weg. Dat was het laatste wat er gebeurt was tussen hun, want de volgende dag had hij het uit gemaakt.

Ann en Tim liepen nu hand in hand naar beneden. Ann had boven van Tim haar prinsessenjurk weer aan gekregen, want dat wilde ze zo graag. Tim vond haar nu nog mooier dan ze al was, alleen haar haren nog in mooie vlechtjes doen. Dat kon Tim wel, maar dat had Ann nu een mama voor. Tim had besloten dat Anne mocht blijven, maar hoe gaat hij dit vertellen. Tim had nagedacht en vond het wel leuk met een mama erbij. Dan waren ze een echt 'luier'gezinnetje, een papa, een mama en hun kleine prinsesje. Het klikte altijd goed tussen hun drie dus zal het niet fout kunnen gaan. Het zal perfect worden, hun drietjes onafscheidelijk. Tim en Ann stapte de woonkamer in. Anne zat er nog steeds, ze had wel een dekentje over haar heen getrokken het was toch wel een beetje koud zo zonder iets aan. Ja alleen een luier maar die was niet warm meer. Ann glimlachte van oor tot oor, terwijl Tim bloosde en naar de grond keek. 'En prinsesje heeft papa zijn luier aan?' vroeg Anne. 'Nee hij wilde niet, want papa's dragen geen luiers' zei Ann. Dit hadden ze boven afgesproken, want Tim wilde niet dat Anne het te weten zou komen. Alleen merkte Tim niet dat Ann een knipoog gaf aan Anne en die nu genoeg wist. -Het was gelukt Tim in een luier- dacht Anne. -Nu zijn we alle drie geluierd- Tim en Ann liepen naar de bank en gingen zitten naast Anne. Ann ging meteen op schoot zitten bij Tim. Tim sloeg zijn armen om Ann heen en gaf haar een kus in haar nek. 'Papa.. mag mama blijven?' vroeg Ann aan Tim. 'Euhmm.. ja' zei Tim uiterst zacht. Ann en Anne waren nu dolblij 'MAMA' riep Ann en knuffelde Anne. Tim bleef zitten en keek voor zich uit. 'Wat is er schat?' vroeg Anne. 'Euhmm niks hoor.' zei Tim. 'ik moet alleen een beetje wennen.' 'Zullen we morgen iets leuks gaan doen?' vroeg Anne. 'JAAAAAAAAAH' riep Ann. Anne was blij en reageerde 'Zullen we met ze alle naar..........'
 

KleineAap

Toplid
Hoi :)
Doordat iedereen die reageert zo positief is. Heb ik bedacht om iedere week (wanneer mogelijk) een hoofdstuk te maken. Dus het gaat nog lang duren. Wat ik wel weet er gaat nog van alles gebeuren met Tim, Ann en Anne. Als je zelf leuke ideetjes hebt kan je een PM sturen en ik ga het proberen om het in een van de volgende verhaaltjes toe te passen. So....

To be continue...
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Wat een topverhaal! Echt helemaal fantastisch! (Ik wil ook een Tim :D)

PS. Is het toeval dat die Anne heet? ;)
 

KleineAap

Toplid
Ja puur toeval Anne! Ann en Anne vond ik wel leuk bij elkaar passen. En het was de eerste naam die in md op kwam :)
 

KleineAap

Toplid
Hoofdstuk 9: Het eerste nachtje als gezinnetje...

Ann en Tim zaten alle twee in afwachting wat Anne ging voor stellen. Vol spanning zaten ze op de bank. 'Mama vertel het nou' zei Ann ongeduldig. Maar Anne wilde het niet prijs geven. 'Volgens mij is het bedtijd voor jou kleine meid.' zei Anne. 'Ja maar...' reageerde Ann. 'Niks te maren, je luisterd ook naar mama hoor. Prinsesje. Jij wilde een mama dus moet je wel luisteren.' reageerde Tim. Die meteen Ann op tilde en er mee naar boven liep. 'Papa ik bij jou slapen zodat mama eigen bed heeft?' vroeg Ann. 'Ja das wel slim denk ik.' reageerde Tim. 'Mama ik slaap bij papa in bed, dan kan jij mijn bed gebruiken.' riep Ann naar beneden. Anne was enig zins teleurgesteld dat ze niet naast Tim mocht slapen, maar ze begreep Ann wel. -Het is haar vriendje en niet die van mij- dacht Anne. Tim en Ann liepen de slaapkamer van Tim binnen en Anne die van Ann. 'Ik kom zo nog eventjes weltrusten zeggen.' zei Anne voordat ze de deur van de slaapkamer dicht deed. Anne wilde zich omkleden, maar had niks bij zich. Ze liep naar de slaapkamer van Tim en klopte op de deur.

Tim en Ann schokken. Ze waren elkaar aan het knuffelen en het was zo heerlijk rustig. Tot dat Anne op de deur klopte. 'Ja?' zei Tim. Anne deed de deur open en liep naar binnen. 'Euhmm ik heb geen pyjama bij me. Mag ik er eentje lenen van jou Ann?' vroeg Anne. 'Ja hoor mama!' giechelde Ann, omdat ze zag dat Anne in haar luier plaste. Anne voelde dat ze plaste en ze liep rood aan. 'Prinsesje zullen we eerst mama's luier verschonen en dan mama helpen een pyjama te zoeken? Zodat we daarna kunnen slapen.' vroeg Tim aan Ann. 'Jaaaaaah' riep Ann en sprong van Tim zijn schoot af. Ze rende op Anne af en pakte haar vast om haar het bed op haar slaapkamer te leiden. Tim stond op om hen te volgen maar Ann riep al 'Papa? Ik alleen doen!' Tim vond het jammer maar liet de meiden samen gaan. 'Oke, als je hulp nodig hebt je kan me roepen!' riep Tim Ann na.

Ann en Anne kwamen op de slaapkamer aan en sloten snel de deur. Beide meisjes giechelden alsof dit hun eerste afspraakje was. 'Sttt, anders hoort papa ons.' zei Anne vlug, want ze merkte dat ze hard aan het giechelen waren. Snel deden beide meiden bij elkaar de hand voor de mond zodat het iets stiller zou zijn. Maar dit werkte averechts. Beide meisjes gierden het nu uit van het lachen. En waarom wisten ze eigenlijk niet. Tim die op zijn slaapkamer zat hoorde ze lachen en ging polshoogte nemen van wat er aan de hand was. 'Prinsesje? Mama? Is er iets aan de hand?' vroeg Tim. Even schrok hij van zijn eigen woorden. -Mama?- dacht hij bij zichzelf. 'Nee papa er is niks. Ik kom er zo aan.' zei Ann tussen het lachen door. Tim vond het goed en liep terug naar zijn kamer.

Ann en Anne waren beide blij hoe het gelopen was. Ze wisten nooit hoe het zou lopen. Toen Ann bij Anne kwam wist Anne al dat Ann luiers droeg. Ze had het ontdekt toen Ann haar een knuffel gaf. Ze hebben er toen over gesproken en toen was Ann er achter gekomen dat ook Anne ze droeg. Ze hebben het spel opgezet om Tim in een luier te krijgen. Daarom moesten de meisjes zo giechelen. Echter is het plannetje uit de hand gelopen, doordat het bij beide meisjes een fijn gevoel bracht om een gezinnetje te zijn. 'Mama, jij moet schone luier.' zei Ann toen ze enigzins weer rustig was. Anne knikte en ging op bed liggen. 'Lieverd, zullen we dit nooit tegen papa zeggen?' fluisterde Anne. 'Nee, mama ik denk dat papa dan heel boos word.' zei Ann terwijl ze de luier van Anne open maakte. 'Je hebt veel geplast mama, ik zal je grondig schoonmaken.' zei Ann. Ze pakte een vochtig doekje en begon de binnenkant van Anne haar benen schoon te maken. Anne vond dit een fijn gevoel en haar adem werd onrustiger. Ann merkte dit en ging snel door met schoonmaken. 'Billen omhoog' vroeg Ann en Anne luisterde. Ann haalde de natte luier onder haar billen vandaan en deed er een droge schone luier boor in de plaats. Snel poederde ze het kruis van Anne in en sloot de luier. Toen de luier dicht was zuchtte Anne omdat ze hat jammer vond dat Ann niet door ging.

Tim zat op zijn slaapkamer te denken over wat er allemaal was gebeurt de afgelopen week en zeker vandaag. -Mijn prinsesje heeft me een luier om gedaan. Anne is er nu bij en is nu mama. Ik hoop niet dat ik minder tijd krijg met Ann. Ze is zo mooi en zo lief. Mijn kleine prinsesje.- dacht Tim. Alleen op zijn slaapkamer kon hij even rustig nadenken over alles. Hij was blij met alles wat was gebeurt, maar ook best geschrokken. Hij moest Ann nu eigenlijk delen met Anne. -Anne is haar mama en verdient ook tijd met haar. Maar het blijft me prinsesje. Als er iets gebeurd ben ik er voor haar. Anne mag haar nooit iets aan doen.- besloot Tim. Hij hoorde Ann en Anne giechelen, omdat de luier werd verschoont. Volgens mij hoorde hij ook dat ze klaar waren met de luier en over gingen tot de pyjama.

In de slaapkamer van Ann was Anne verschoont van een volle plas luier. Ann had haar een beetje opgewonden tijdens het verschonen, maar bestede er verder geen aandacht aan. 'Kom mama, gaan we pyjama zoeken!' zei Ann vrolijk. Ze liepen naar de kast en deden deze open om te kijken of er nog iets leuks lag. Anne haar oog viel al gauw op een onesie. Zelf had Anne er geen, maar wilde wel is weten hoe het zat. Het nadeel was dat ze het niet durfde te vragen. Ann had hetzelfde idee en pakte de onesie. 'Hier probeer deze is!' zei Ann. Anne voelde zich warm worden van binnen en trok de onesie aan. Eerst haar voeten en toen haar armen waarna Anne de rist dicht deed op haar buik. 'En hoe zie ik er uit?' vroeg Anne. 'Mooi mama, ik zie je luier.' zei Ann en raakte de luier aan. Beide meiden moesten weer giechelen. 'Wat een giechelende bende zijn jullie toch samen.' zei Tim van achter de deur. 'Mag ik binnen komen?' 'Ja papa!' riep Ann. 'Wat vind je ervan?' vroeg Anne toen Tim binnen stapte. Tim keek zijn ogen uit naar Anne. 'Mooi' stamelde Tim. Ann werd jaloers en gaf hem een por. 'Ik sta hier hoor papa' zei Ann terwijl ze hem een kus gaf op zijn wang. 'Is mama klaar om naar bed te gaan?' vroeg Tim aan Ann. 'Ja papa, mama schone luier en pyjama aan. Alleen nog een kus.' zei Ann en liep op Anne af. Beide meiden gaven elkaar een kus op de lippen alsof het de normaalste zaak was in de wereld. 'Krijg ik nog een kus van papa?' vroeg Anne terwijl ze verlegen naar beneden keek. Tim keek Ann aan en die knikte dat het goed was. Tim wilde een kus op haar wang geven, maar Anne reageerde waardoor de kus ook op haar lippen belande. Tim trok zich snel terug en werd rood. 'Euhmmm sorry... Ik bedoelde... Het niet zo...' stamelde Tim. 'Geeft niet, toch Ann?' zei Anne terwijl ze hoopvol naar Ann keek. Die knikte dat het goed is. 'Papa en mama horen toch zo kusje te geven.' zei Ann op een kinderachtige manier. Alle drie moesten ze lachen om de reactie van Ann. Dus dat was een goed teken dat het niet,erg was. 'Nou slaap lekker Mama.' zei Ann. 'Slaap lekker lieverds, doen jullie wel zachtjes.' reageerde Anne met een knipoog. 'Slaap lekker Anne.' zei Tim.

Tim en Ann liepen de slaapkamer uit en sloten de deur. Toen Ann en Tim op de slaapkamer van Tim waren sprong Ann direct in zijn armen. 'Jij bent lief papa.' fluisterde Ann. 'Jij ook prinsesje.' fluisterde Tim. ZE raakten verstrengeld in een tongzoen en vielen op bed. 'Zal papa je eventjes verschonen?' vroeg Tim lief. Ann knikte 'Ja papa.' Ann moest plassen maar hield het op, al kon dat niet lang meer. Ze wilde het in de schone luier doen. Een natte luier zat fijner vond Ann. Tim deed de plakstrips los en begon Ann schoon te maken. Ann hield het niet meer en begon te plassen terwijl Tim aan het schoonmaken was. ‘Hé gekkie, wat doe je nu?’ vroeg Tim hij wilde boos worden op zijn kleine prinsesje maar dan kon hij niet. ‘Niks papa, ik kon het niet meer op houden.’ zei Ann giechelend, want ze vond het wel leuk om zo te plassen. Tim vond het eigenlijk ook wel leuk uit zien. Zijn kleine prinsesje aan het plassen, hij werd er opgewonden van. Tim wilde eigenlijk de luier terug doen, maar dat kon hij niet want dan zou hij nat worden en zou de luier toch lekken. Dus hij liet Ann plassen. ‘Uit geplast?’ vroeg Tim. Ann knikte ‘Ja papa.’ Tim begon op nieuw schoon te maken en het voelde nog warm van het plassen van net. Hiervan genoten ze maar stopten al snel om de rest van het luier verschonen te vervolgen. Snel deed Tim een schone luier onder haar billen en poederde haar in. ‘Het is al laat lieverd.’ zei Tim. ‘We moeten maar gaan slapen als we morgen weg willen. Mijn luier is nog droog dus die hoeft niet te worden verschoont. Snel kroop Tim naast Ann in bed en sloeg zijn armen om haar heen. ‘Ik hou van jou Ann.’ ‘Ik ook van jou Tim. Niemand kan ons breken, zelfs Anne niet.’ ‘Zelfs Anne niet’ herhaalde Tim zachtjes. Ze gaven elkaar een nacht kus. Tim stopte een speen in Ann haar mond en beide vielen ze snel en voldaan in slaap.

Ann werd 's nachts wakker van iets nats.....
 

KleineAap

Toplid
Sorry dat ik zolang niks van mij heb laten horen. Wegens privéomstandigheden is het mij een tijdje niet gelukt om met dit verhaal verder te gaan. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden. Maar ik probeer nu weer verder te gaan met het verhaal, want het is nog lang niet af!

Hoofdstuk 10: De volgende morgen..

De volgende ochtend werden ze wakker, Ann, Anne en Tim, ze hadden geslapen als een roos. Ann voelde meteen aan haar luier, die was doorweekt. Helemaal nat, en zelfs nog een beetje warm. -Hoe kan dit nou? Ik heb dit nog nooit gehad dat ik zo nat ben wakker geworden.- dacht Ann. Ze voelde ook voorzichtig aan de luier van Tim. -Zo die kan er ook wat van... He? Hij wordt warmer. Is Tim nu gewoon aan het plassen.- Tim die al wakker was, maar net deed alsof hij sliep wist dat hij in zijn luier plaste. Het gaf hem een ongekend gevoel, een gevoel dat hij nog nooit had gevoeld. Ann schudde Tim wakker: 'PAPA wakker worden, je plast in je luier! PAPA!' Tim rekte zich uit 'Wat is er lieve kleine meid?' 'PAPA je plast in je luier.' zei Ann geschrokken, maar toch blij. Tim gaf haar een knipoog en sloeg zijn armen om Ann heen. 'Ik heb het aller liefste vriendinnetje.' fluisterde Tim in haar oor. Ann bloosde en gaf Tim een kus op zijn wang. 'Papa nog een kleine baby?' brabbelde Ann. 'Eigenlijk wel hé' zei Tim. Ann moest hierdoor giechelen en plaste ook een beetje in haar luier.

In de andere kamer begon Anne wakker te worden. De eerste zonnestralen schenen door de gordijnen. De zon scheen in haar gezicht doordat de gordijnen niet goed gesloten waren. Anne werd hierdoor wakker en voelde aan haar luier. -Droog, gelukkig- dacht ze bij zich zelf. Wel voelde ze een hele hoge aandrang om naar de wc te gaan. Ze durfde niet, ze had dit nog nooit gedaan. Zo wakker worden en expres in haar luier plassen. -Zal ik het doen?- vroeg Anne zich af. Ze woog het plassen op tegen een luier ongebruikt weg te gooien. -Dat kan niet. Een luier is gemaakt om te gebruiken en niet om hem ongebruikt weg te gooien.- dacht Anne. Ze probeerde druk te zetten op haar blaas, maar het werkte niet. Anne spreidde haar benen en gaf opnieuw druk op haar blaas, ook dit werkte niet. Anne ging op haar knieën zitten en zette opnieuw druk. Het lukte, een langzame stroom van plas verliet haar lichaam. Ze drukte haar luier dichter tegen haar lichaam aan om de plas te voelen. Ze werd een beetje opgewonden hiervan, maar negeerde het gevoel. Anne bleef door plassen en voelde dat de plas zich verspreidde door de luier en het overal warm werd. Anne streek haar hand over de luier. 'Mmmm, lekker warm' kreunde Anne zachtjes. Ze kon het niet weerstaan om even met haar hand in haar luier te gaan. Maar ze haalde haar hand er al snel uit, omdat er op haar deur werd geklopt.

'Mama? Wakker!' riep Ann en sprong de kamer binnen. Anne schrok van Ann en viel achterover op het bed. Ann schrok ook en bloosde 'Mama? Wakker?' 'Ja lieverd. Mama is wakker.' zei Anne opgelucht. 'Kom ontbijten.' riep Ann weer vrolijk. 'Zullen we eerst verschonen?' 'Nee mama, net plas gedaan en warm. Papa ook nat.' zei Ann giechelend. Ann pakte de hand van Anne en trok haar van het bed af. 'Kom nou mama, anders heeft papa straks alles op.' Anne liet zich gewillig meetrekken naar beneden om te ontbijten. Toen Anne beneden was bloosde ze wel. Tim zat daar met alleen een pyjamabroek aan en Anne zag dat de luier behoorlijk nat was. 'Goeiemorgen mama.' zie Tim tegen Anne. 'Goeiemorgen papa.' reageerde Anne terug. Eigenlijk was Anne helemaal geen ochtendmens. Het liefst zou ze de hele morgen niemand willen tegen komen of horen. Ze kan er echt niet tegen als er mensen tegen haar gaan praten zo vroeg. Nu dat Anne hier was vond ze dat minder erg. Ann gaf haar veel vrolijkheid al vanmorgen dat ze de dag wel door kon komen.

Aan tafel schonk Tim wat thee in voor Anne. 'Zo wat willen we gaan doen vandaag?' vroeg Tim aan Anne terwijl hij Ann haar brood in stukjes sneed. Ann begon te glunderen toen ze naar Tim keek hoe hij haar brood sneed. Ann voelde zich echt een klein meisje op deze manier. Ze zat aan de kop van de tafel. Tim zat rechts van haar en Anne links van haar, Tim en Anne zaten recht tegenover elkaar. 'Het lijkt wel of we een echt gezinnetje zijn' riep Ann blij. 'Ik, papa en mama' riep ze en wees naar de Tim en Anne als ze ze noemde. 'Nooit met je zelf beginnen lieverd.' zei Anne. 'Maar we kunnen met ze alle naar een pretpark gaan?' stelde Anne voor. 'JAAAAAAAAAAAAAA' hoorde Anne en Tim naast hun. Ann begon te stuiteren op haar stoel. 'EFTELING en sprookjes en achtbaan en...' riep Ann enthousiast. 'Doe is rustig lieverd.' zeiden Anne en Tim in koor. Alle drie moesten ze lachen en aten hun ontbijt verder op. Ann was zo blij, ze kreeg haar brood bijna niet door haar keel. Ze was verliefd, ze was blij met Tim en Anne. -Hoe had dit kunnen gebeuren- dacht Ann. Ze was was zo blij met haar vriendin en met haar lieve vriendje. Dit wilde ze nooit meer kwijt.

'Papa klaar.' zei Ann vrolijk en schoof het bord van zich af. Tim keek naar haar aan en hij zag dat er nog korstjes lagen. 'Eet de korstjes ook maar op. Daar word je groot en sterk van.' 'Lust ik niet' 'Jawel je eet ze gewoon op anders geen Efteling voor jou!' Ann begon zachtjes te snikken. Ze wilde zo graag naar de Efteling, maar wilde de korstjes echt niet eten. Met lange tanden at ze toch maar de korstjes op. Toen ze alle drie klaar waren met het ontbijt ruimde Anne en Tim de boel op. 'Ann ga jij maar vast naar boven en doe je pyjama maar vast uit. Als je dan op bed gaat liggen kom ik eraan.' zei Tim tegen haar. Ann rende naar boven en deed haar kleren uit. In de kamer van Tim stond een spiegel. Dat wist ze, want ze kwam wel is vaker op de kamer om te kijken of de kleren wel goed stonden. Nu stond Ann voor de spiegel, naakt op de luier na. Je kon duidelijk zien dat de luier nat was. De luier was heel erg dik en geel. Ze hoorde Tim de trap op lopen en schrok hiervan. Snel ging ze op bed liggen. 'Goedzo lieverd, je hebt goed geluisterd.' en gaf Ann een kus op haar lippen. 'Papa samen douchen?' Tim knikte en ontdeed Ann van haar luier. 'Kan jij papa helpen met zijn luier afdoen?' vroeg Tim terwijl hij rood werd. 'Ja papa, ik groot! Ik jou helpen kunnen.' Tim deed zijn pyjama uit en ging op bed liggen. Ann deed de plakstrips open en haalde de luier onder Tim vandaan. Tim en Ann liepen samen naar de douche toe. Tim draaide de kraan open om het water vast op temperatuur te laten komen. Ann knuffelde Tim van achter, dit vond Ann altijd leuk om te doen, maar nu ze beide naakt waren gaf het toch een gek gevoel.

Samen stapte ze onder de douche en Tim begon Ann te wassen. Eerst haar haren met shampoo van Zwitsal, en daarna haar lichaam ook met Zwitsal zeep. 'Wat ruik je toch weer lekker, prinsesje.' fluisterde Tim. 'Papa schoon maken.' Ann pakte nu ook de Zwitsal om Tim te pesten. Tim reageerde niet hij vond het wel best. Ann waste Tim zijn haren en zijn lichaam. 'Zo nu ruikt papa ook lekker, naar baby.' giechelde Ann. 'Schatjes van me! Komen jullie onder de douche vandaan?' riep Anne van buiten de badkamer. 'Tuurlijk schat' riep Tim terug. Ann keek niet raar op van de woorden die Tim zei, het hoort bij het spel vond ze. Tim en Ann stapte onder de douche vandaan en droogde elkaar af. Eenmaal afgedroogd liepen ze naar de slaapkamer van Tim. 'Zo jij krijgt vandaag een luier om, want kleine meisje dragen luiers.' zei Tim tegen Ann. Ann schrok want ze durfde niet zo goed. Ze had eigenlijk alleen nog maar Dry Nites gedragen buiten en geen dikke luier. Maar ze wist dat ze niks er tegen kon doen. Tim legde de luier onder de billen van Ann en poederde de schaamstreek in met babypoeder. Daarna pakte Tim de voorkant en deed de luier dicht. 'Zo, jij bent er klaar voor vandaag.' zei Tim terwijl hij zachtjes op de voorkant van de luier tikte.

Toen Tim klaar was met de luier van Ann, kwam Anne uit de badkamer gelopen met alleen een handdoek om haar haren. Tim schrok een beetje en bloosde. 'Lieverd, ik heb samen met ons prinsesje afgesproken dat we vandaag allemaal een luier aan doen.' zei Anne terwijl ze de nog naakte Tim aan keek. Hierdoor werd Tim nog roder. 'Maar....' 'Niks te maren schat, het is eerlijk voor Ann als we het allemaal doen. En ook nog eens was jij nat vanmorgen dus voor de zekerheid.' sprak Anne als een echte moeder. Tim boog zijn hoofd en ging akkoord. -Ik laat het hier niet bij zitten, ik pak ze nog wel terug- dacht Tim. 'Papa ik jou luier om doen of mama?' vroeg Ann. Tim hief zijn schouders als teken dat het hem niet uitmaakte. 'Ik doen!' zei Ann 'Daarna ik ook mama doen!' Anne knikte en ging naast Tim op bed liggen. Ann gaf zowel Tim als Anne een luier. 'Klaar... Nu zijn we het geluierde gezin!' giechelde Ann. Tim moest toch wel wennen aan dit idee. Nadat ze alle drie de kleren hadden aan getrokken begon Anne een luiertas te maken. Ze stopte hierin billendoekjes, babypoeder, een speen, 6 schone luiers en Ann haar beer. Je weet maar nooit hoe je een kleine meid kan laten stoppen met huilen. 'Zo zijn we allemaal klaar om naar de Efteling te gaan?' vroeg Tim. 'Jaaaaaa' riepen beide meiden in koor.
 

KleineAap

Toplid
Sorry iedereen, laatste tijd erg druk met school. Moet een zeer groot project maken. Hopelijk na en in mijn vakantie weer tijd om te schrijven
 

Daltons

Toplid
Tigger zei:
Sorry iedereen, laatste tijd erg druk met school. Moet een zeer groot project maken. Hopelijk na en in mijn vakantie weer tijd om te schrijven
geef je gelijk school is belangrijker dan dit verhaal
 

unknown1

heb je een vraag voor me? stuur me een pm :)
Ben benieuwd of je tijd hebt gevonden voor een vervolg :p ,./
Geweldig verhaal !1
 

KleineAap

Toplid
Re: Huisgenootjes (upcoming)

Het heeft even geduurd maar ik ben weer aan het schrijven voor dit verhaal. Het eerst volgende hoofdstuk volgt zo snel mogelijk.
 

KleineAap

Toplid
(Nieuw hoofdstuk) Huisgenootjes

Hoofdstuk 11, part 1: De Efteling

De reis naar de Efteling liep gemakkelijk. Eerst naar Den Bosch en daar de Eftelingbus nemen, geen oponthoud. De reis liep zelfs zo goed dat ze te vroeg in het park waren. Na zo'n lange reis wilde Tim toch Ann even checken of ze droog is gebleven. Stompvoetend volgende Ann haar lieve vriendje naar de wc's. Gelukkig konden ze ongemerkt de "gehandicapten" wc ingaan. "Zo kleine meid ben je nog droog gebleven." Trots hief Ann haar jurkje om het te laten zien. "Grote meid" nu was het Ann haar beurt om haar papa te controleren. Langzaam opende Ann zijn broek en zag ook dat Tim droog bleef. Zachtjes giechelend Ann en pakte de hand van Tim om weer naar Anne te gaan. Snel liepen ze naar buiten, want Anne kan niet te lang alleen zijn. Dat is ook een beetje zielig, dacht Ann bij zich zelf. Terug bij Anne liepen het ze gezamenlijk naar de poort, want die waren nog niet open. Bij de poort aangekomen moesten ze nog 10 minuten wachten. Dat gaf hun mooi de tijd om een kleine planning te maken. Zachtjes fluisterde Anne in de oor van Ann: "ik moet heeeel nodig plassen". Ann zag haar gezichtsuitdrukking en wist dat ze niet durfde. "Het is goed Anne niemand merkt het en we gaan zo na de eerste attractie wel even verschonen, mama." Giechelend antwoorden Ann. Van deze worden schrok Anne toch wel, zeker zo in het openbaar. Anne liep rood aan en let ongecontroleerd haar plas lopen. Zachtjes klapte Ann in haar handjes en Tim wist wat er aan de hand was.

"Papa... gaan we eerst naar die nieuwe attractie?" Fluisterde Ann super zachtjes zodat niemand die naast haar stond het verstond. "Tuurlijk lieverd" antwoordde Tim. Sinds kort was er een nieuwe attractie in de Efteling, de Baron, waar bij je een vrije val maakte van maar liefst 37,5 meter. Ze stonden voor aan bij het hek om zo snel mogelijk naar de Baron te lopen. Toen de hekken open gingen renden er enkele mensen hard vooruit om als eerste in de attractie te kunnen. Anne, Ann en Tim liepen rustig naar de attractie wat ze hadden ga hele dag nog te gaan. Toen ze bij de Baron stonden was er een kleine wachtrij van ongeveer 30 minuten. Ze sloten achteraan in de rij en wachten netjes op hen beurt. Toen ze aan de beurt waren kregen ze alle drie een kaartje en moesten ze hun tassen inleveren. Ann pakte de hand van Anne vast. Ze vond het toch een beetje spannend. Langzaam liepen ze naar binnen. Wachtend voor de deur voordat ze de attractie in konden.

In de attractie zaten Anne, Ann en Tim op de eerste rij. -Het is super spannend zo de eerste keer zo hoog- dacht Ann bij zichzelf. -Gelukkig heb ik papa en mama naast mij om mij te beschermen- ongecontroleerd pakte Ann een hand van zowel Tim en Anne vast en kneep er zachtjes in. Snel een kusje aan Tim en daar gingen ze omhoog. 37,5 meter de lucht in, aangekomen bij de top hingen ze net iets naar beneden. "Ik hou van jou" riep Ann in de richting van Tim. "En ook van jou bestie" richting Anne. In koor riepen Anne en Tim: "Ik ook van jou!" Precies op dat moment werden ze losgelaten. Ann en Anne gilden erop los, Tim durfde niet te gillen anders was hij niet meer de stoere papa. "Dat was kei gaaf" riepen ze alle drie in koor. Toen ze uit de attractie stapte gingen ze terug hun tas ophalen. Ann sprong van vreugde "nog een keer!" "Niet nu lieverd. Ik denk dat we eerst wat anders moeten gaan doen" zegt Tim en knipoogt daarbij naar Anne. Gezamenlijk gingen ze naar de wc, vlak bij het schommelschip.

"Wie is er eerst?" vroeg Tim. Anne schudde haar hoofd. "Ik droog papa, ik niet schone hoeven." zei Ann onschuldig. Tim legde Ann neer en zag toch dat Ann had geplast. Ann schrok, ze had het niet gemerkt dat ze geplast had. Langzaam kwamen de tranen in haar ogen. Anne zag dit en pakte snel de knuffel en gaf het aan haar. Direct trok Ann het tegen zich aan en begon nu echt te huilen. "Sorry papa" zei Ann geschrokken. Anne zat naast haar op de grond en streelde zachtjes haar haren. "Sssh het is al goed. Dat kan iedereen overkomen." probeerde Anne haar gerust te stellen. Ann knuffelde haar knuffel zo hard mogelijk om maar te vergeten wat er gebeurt was. Terwijl Anne Ann geruststelde was Tim bezig met het verschonen van haar natte luier. Ann liet het haar begaan. Ze durfde niet te kijken, ze had zo juist onbewust in haar luier geplast. -Het zal wel komen door de attractie, toen we over de kop gingen- dacht Ann bij zich zelf. Snel had Ann weer een droge luier en toen was Anne aan de beurt. Zachtjes vroeg Ann: "Ik mama helpen" Blozend keek Anne haar aan en knikte voorzichtig om Ann niet teleur te stellen. Snel en behendig hielp Ann een droge schone luier om te doen bij Anne. Onderwijl checkte Tim zichzelf eventjes, maar hij was nog droog. "Zo zijn de dames klaar om verder te gaan." Beide dames knikten en Tim vroeg de knuffel terug, maar Ann wilde de knuffel blijven vasthouden. Dat vonden ze niet erg. "Op naar de volgende attractie: Het schommelschip" zei Ann. Nu ze toch om de hoek waren konden ze dat maar beter meteen doen. Gelukkig was daar geen lange rij en konden ze snel in het schommelschip. Het probleem was wel dat Ann haar knuffel niet mee mocht nemen. "Ik wil hem mee" zei ze stampvoetend. De medewerker van de Efteling keek toch een beetje vreemd op, een meisje van 18 jaar en met een knuffel, maar beleid is beleid. De knuffel mocht niet mee. "kom Ann leg hem op de tas en dan kan je hem straks weer knuffelen." zei Tim overtuigend. Snikkend liet Ann de knuffel los en ging naast Anne zitten en knuffelde haar stevig. "Mama, papa gemeen" zei Ann zachtjes. "He dat is niet waar, papa moest dat doen van die mevrouw." verweerde Anne. Nu kwam ook Tim naast Ann zitten en langzaam kwam het schip in beweging. Het schip ging van links naar rechts en steeds hoger. Ze zaten in het puntje dus het voelde net of ze vlogen als ze boven waren. De kriebels in hun buiken voelde speciaal. "Jeeeej, Ik vlieg" riep Ann uitbundig. Tim en Anne schoten in de lach, terwijl de schip vaart minderde. Lachend stapten ze gezamelijk uit het schip en snel rende Ann naar haar knuffel om het te knuffelen.

Nu wilde Tim naar de Vogelrock, dat was zijn lievelingsattractie. Zo in het donker mysteriues, je hebt geen idee waar je heen gaat en je weet niet wat er staat te gebeuren. Ann liep in het midden en had de hand van Tim vast. "IK VIND HET ZO LEUK VANDAAG" riep Ann iets te luidt. "Gelukkig lief, maar je kan het volgende keer ook iets minder hard zeggen." grapte Tim en deed zijn hand voor zijn oor. Ook Anne deed mee voor de grap, ze vond het toch wel spannend. Ze was al jaren niet meer naar de Efteling geweest en ze is nog steeds bang in het donker. Dit zal de eerste keer zijn dat ze de Vogelrock in zou gaan, maar ze wilde zich niet laten kennen nu Tim en Ann er bij waren. Ze wilden laten zien dat ook zij een stoere vrouw is, die geen uitdaging uit de weg durfde te gaan. Langzaam aan kwamen ze steeds dichter bij de attractie en Anne werd stiller en stiller. Dit werd opgemerkt door Ann en gaf haar haar knuffel. "Mama niet bang knuff is er om te helpen" zei Ann op een lieve kinderlijke toon. Een klein glimlachje verscheen op het gezicht van Anne en gaf een kus op de neus van knuff. Stevig hield Anne de knuffel vast en ze liepen onder de vogel door. Ze liepen nu de gang in en het werd al donker voor haar ogen. Ze wilde terug maar kon niet, ze moest groot zijn. Dat had ze zich zelf belooft. -Nee ik kan dit niet! Jawel je kan dit. Doe het voor Ann, ze zal trots op me zijn- Anne was in gevecht met zichzelf. Toch ging ze ervoor. Gelukkig werd het al snel weer licht in de rij. Nu kon Anne weer rustig op adem komen. Het was hier super mooi binnen met de lampen en de special effects. Tim en Ann kletste saampjes er vrolijk op los, maar Anne durfde niet. Die was meer om zich heen aan het kijken en met zichzelf in dubio. Het was hun beurt, Ann en Tim in een karretje en Anne alleen voor hun. Gelukkig kon Anne knuff vast blijven houden. "Stevig vast houden" zei Ann die knuff niet wilde verliezen. Anne kon niks anders dan bijna de knuffel fijn knijpen. "D...da...dat komt goed" beefde Anne. De achtbaan kwam in beweging, meteen de eerste bocht rechts en het was raak. Een donker zwart gat, Anne begon te beven van angst. -Waarom heb ik het toch gedaan, ik wil eruit- riepen haar gedachten. Ze hield de knuffel stevig tegen zich aan. Langzaam werden ze opgetakeld en kwam het groene laserlicht van achter hen. "Ik durf niet meer" riep Anne naar achter. Dit was direct op het moment dat ze naar beneden gingen. Anne gilde het uit: "ik wil dit niet meer!!" Ann en Tim beleefde de rit met alle plezier en met een vrolijke glimlach kwamen ze op de foto. Het ritje was bijna over toen Anne het niet meer hield en in tranen uitbarsten....

TO BE CONTINUE
 
Bovenaan