Deel 28
Karin en Katy, waren terug van de winkel, ze hadden vanalles gekocht om te eten en te drinken, ook hadden ze potjes Olvarit bij ,
Evelien begon langzaam haar oogjes te openen, en zag opeens een buggy staan naast de geen waar ze in lag te slapen, ohhhh droom ik nog zei ze tegen haar eigen, en wreef in haar ogen, ze liet zich uit de buggy glijden nam haar beer onder haar armpje, en liep rond de nieuwe buggy die daar stond , ohh wat is die mooi zei ze.
Evelien waggelde naar binnen want ze had een hele grote plas pamper, ze kwam de slaapkamer binnen waar Sofie en ik een strip aan het lezen waren van Suske en Wiske. Ben je daar eindelijk vroeg Sofie lachend, ohhhhh geeuwde Evelien wat heb ik een lekker dutje gedaan,
‘Heb je jouw buggy zien staan vroeg ik aan haar , ohhhhh is die voor mij vroeg Evelien, Sofie en ik knikte van ja,
zaaaaaalig zei ze ,
Ze waggelde richting de keuken naar haar mama.
Ooohhhhh kijk eens wie daar is zei Mieke onze schone slaapster!!! Evelien stak haar tong uit. En zo te zien moet jij dringend een nieuwe pamper om, zei Karin, zal ik jou even verlossen van die dikke plas pamper vroeg ze, Evelien knikte van ja , Kom zei Karin we zullen even naar de slaapkamer gaan ik heb jullie pampers in de commode gestopt, en daarboven op ligt het verzorgingskussen, plaats genoeg voor,
Ze liepen samen naar de slaapkamer, ze deed Evelien haar salopette uit haar truitje uit , en pakte haar op en legde haar neer op het verzorgingskussen , ze maakte de pamper los , zo meid dat is een flinke plas pamper hoor , Sofie kwam meekijken, krijg ik ook een nieuwe pamper om? Ohhh moet jij ook een nieuwe vroeg Karin, ja knikte Sofie, en jij Woutje moet jij ook een nieuwe pamper om, ik knikte en zei dat mag best wel hoor,
Karin nam uit de commode kast eerst vochtige doekjes, en maakte Evelien terug schoon , ze nam een nieuwe pamper en legde die al onder haar kont , ze nam de bus met talkpoeder en strooiden een grote hoeveelheid over haar, zo want anders ga je uitslag krijgen hè meid , ze maakte de pamper dicht nam haar op van het kussen en zette haar neer , Karin trok nog even de shirt van Evelien naar beneden en gaf haar een tik op haar pamperkont, PLOF !
De volgende riep Karin lachend, ga jij maar eerst zei Sofie tegen mij, Karin maakte ook mijn salopette los en deed mijn trui uit , nam mij op legde mij ook neer op het verzorgingskussen, en maakte mijn pamper los , ohhhhh bij jou valt het super goed mee hoor, je had best nog even kunnen rondlopen, maar geen erg pampers genoeg voor jou !! Karin nam de vochtige doekjes en maakte ook alles proper, nam de pamper, en de talkpoeder, en Sofie en Evelien stonden rustig mee te kijken hoe ik mijn nieuwe pamper om kreeg, Karin pakte mij op van het kussen, trok ook mijn shirt omlaag en gaf mij een tik op mijn pamperkont, PLOF! Zo nr 2 klaar zei ze
Nu jij Sofie, zei Karin, ook bij haar ging de salopette uit , en werd ze op het kussen gelegd, de pamper ging los , ohhhhh maar jij hebt ook een grote plas pamper hoor!! ze maakte Sofie proper, met de doekjes, nam een nieuwe pamper en ook heel wat talkpoeder, de pampers ging dicht, en Sofie werd op de grond gezet, Zo even jou shirt nog goed doen zei Karin, en gaf haar ook een tik op haar pamperkont PLOF ! Zo nr 3 is ook klaar , gaan jullie zo blijven rondlopen of gaan we ons salopette terug aan doen ? Vroeg Karin
Mogen we zo even rondlopen vroegen we, ohhhhh van mij mogen jullie dat zeker hoor ze Karin, straks gaan we wel eens gaan wandelen hè dan zien wat er hier allemaal te doen is , Met de buggy? vroeg Evelien, als jij daar in wil zitten is dat zeker geen probleem hoor. juuuuuij!!!! riep Evelien