Deel 31
Karin was in de keuken bezig, en ik liep tot bij haar , mag ik even gaan basketballen? Vroeg ik haar , tuurlijk mag je dat zei ze, moet je niet eerst even wat drinken vroeg ze, ik knikte van neen . Gaan de meisjes ook mee vroeg ze , dat weet ik niet zei ik. Ik liep naar de slaapkamer om mijn basketbal, en kwam terug naar het terras, daar zaten Evelien en Sofie met de knikkers te spelen, gaan jullie mee basketballen? Vroeg ik.
Ja hoor wij gaan mee, zeiden de meisjes, Ohhh neen hoor zei Katy jullie gaan eerst jullie sponsen broek terug aan, als je met Wout mee gaat basketballen, Moet dat echt vroeg Evelien teleurgesteld, Ja !! zei Katy of jullie krijgen jullie rompertje aan en gaan naar jullie bed .
Oké dan zei Evelien, en deed haar sponsen broek terug aan, en Sofie nam ook haar sponsen broek, Ik liep nog even tot bij Karin, de meisjes gaan ook mee zei ik , dat is goed jongen zei ze en gaf mij een tikje op mijn pamperkont PLOF! Veel plezier!!
We liepen naar het basketbal pleintje, daar stonden twee basketbalringen aan een grote rode paal, en rond het pleintje stonden zitbanken, Evelien keek van op het pleintje richting het huisje of je ons kon zien staan , ah tof zei ze zien ons niet .
Ik gooide de bal een paar keer in de richting van de ring , doen jullie mee vroeg ik? Ja riep Sofie, en nam de bal van mij af en dribbelde , en gooide de bal door de ring , 2-0 riep ze lachend, Evelien keek eerst goed rond zich heen , en opeens deed ze haar sponsen broek uit, en legde die op de zitbank.
Dit is veel leuker zo, zei ze enkel in mijn shirt en mijn pamper.
Dat mag toch niet zei Sofie of we moeten in ons bed , ohhh zei Evelien maar ze zien ons echt niet vanuit het huisje hoor , Neen knikte Sofie, ik hou mijn sponsen broek aan, En jij Wout , jij die zo graag pampers draagt, ga jij jou broek ook aan houden, vroeg Evelien, ik knikte van ja, pfffffffff flauweriken, niemand kent ons hier ,
Ze trok haar schouders op , en speelde mee, na een tijdje te basketballen, moesten we terug naar het huisje om te gaan eten , toen we terug op het terras kwamen zaten de mama’s iets te drinken, ohhhh zijn jullie daar al , we gaan eerst wat drinken en wat chips eten dan doen we straks barbecue goed ?
Waar is jou sponsen broek vroeg Mieke aan Evelien, ohhhhhhhh neeeeeeen ik ben die vergeten aan het basket pleintje, Dus je hebt daar rondgelopen in enkel jou pamper en jou shirt? Vroeg Mieke, ja knikte Evelien, maar ik vind dat zo leuk om zo rond te lopen.
Evelien eigenlijk zou ik jou in bed moeten stoppen hè , want je hebt niet geluisterd zei Katy, neeeeeeeeen riep Evelien, ik zal mijn broek gaan halen en ze begon te wenen.
Ik zal jou broek wel even gaan halen zei ik tegen haar, maar dan moet jij stoppen met wenen, ze knikte van ja en gaf mij een knuffel dankjewel zei ze.
Ik kwam terug met de broek van Evelien, ze deed hem snel aan , moet ik nu echt in mijn bed Katy?
Katy gaf een knipoog, en zei , neen het is oké je mag opblijven, maar volgende keer wil ik het niet meer zien hè, als jullie hier zo rondlopen geeft mij dat niet , maar buiten het huisje dragen jullie een broek over jullie pamper.