Nog niet klaar Kamperen met oma

Luierikl

Superlid
- deel 13 -

We lopen weer verder door de winkelstraat, ik zie in de etalage dat mijn pamper weer redelijk zichtbaar wordt. Maar weet ondertussen dat oma daar over gaat, dus loop maar rustig mee in de hoop dat niemand iets geks zegt. De lijstjes zijn bijna afgevinkt. Alleen de bikini's nog. We lopen een winkel in waar ik nog nooit geweest ben, ik kijk mijn ogen uit. Het hangt er vol met onderbroekjes en bh's. En veel vrouwen kijken mij schattig aan. Met toch een beetje een rood heeft loop ik achter de dames aan. Ik neem plaats op een stoeltje en wacht rustig wat er gebeuren gaat. De meiden zoeken langs de rekken en ook oma loopt tussen de rekken door. Ik kijk wat verlegen om me heen. De meiden komen terug met beide een bikini in hun handen. De hokjes zijn allemaal bezet en wachten naast mij tot er een gordijntje open gaat en er een hokje vrij komt. Ze gaan samen het hokje in en Laura zegt, kom maar je zit hier ook zo zielig. Ik loop het hokje in en sta nu naast de meiden. Ze kleden zich beide uit en ik kijk mijn ogen uit. Een meisje zonder kleren heb ik nog niet veel gezien. Op hun onderbroekjes na staan ze nu naakt naast me. En passen ze hun bikini. Ze bekijken elkaar van alle kanten en beoordelen of het mooi zit. En dan vuren ze ineens de vraag op mij af. Vind je het mooi Kris? Al stotterend zeg ik verlegen "ja heel mooi" en merk dat ik ondertussen alweer een plasje laat lopen. Ze halen me beide aan en kleden zich weer om. Met een rood hoofd stap ik met ze het hokje uit.. en Oma maakt nog een plagerige opmerking. "Heb je mooie meiden gezien jongen" waardoor ik nog roder wordt. Laura haalt me aan en zegt we vinden jou ook knap hoor. Ik bloos ervan. Snel de winkel uit denk ik. En buiten sta ik te wachten op de dames.

Zo volgens mij hebben we alles, tijd voor lunch zegt de moeder. We lopen terug naar het terrasje waar we eerder zaten en bestellen wat te drinken en te eten. Vive kijkt mijn kant op en zegt, ga je even mee knappert, doen we schone broek. Wat fijn toch dat jullie ook voor mijn Kris zorgen zegt Oma tegen de meiden. Ik sta op en voel duidelijk mijn natte luier in mijn korte broek zakken. Ik liep met Vive mee, op naar de deur die we eerder ontdekt hadden. Vive hielp me op de commode en maakte mijn korte broek los. De volle luier zat duidelijk een beetje in de weg om de broek makkelijk naar beneden te krijgen. Maar goed dat we je een schone luier geven deze is aardig vol. Ik bloost ervan maar genoot stiekem ook. Nu pas bedacht ik me dat ze geen luiers mee had genomen deze kant op. Zou ik dan weer een luier van het plankje om krijgen? Vive maakte de plakkers open en vouwde de luier open. De koude lucht voelde ik meteen. Ik hoorde een een pakje open gaan en voor ik het wist kwamen de koude doekjes langs mijn luierstreek en werden mijn beentjes in de lucht gehouden om ook mijn billen even schoon te maken. De natte luier wordt weg gehaald en ik wordt even op het verschoonkussen gelegd. Het voelt koud en niet heel comfi. Ik kijk om me heen en zie Vive inderdaad tussen de luiers op het plankje kijken. Zou je deze nog passen vraagt ze aan me, hoewel ik geen idee heb wat ze in haar handen heeft. Ik kan je maat niet vinden, dus we proberen deze even. Ik voel mijn benen weer de lucht in gaan en land op weer een vertrouwd zacht laagje. Wat ben ik toch gewend geraakt aan die zachte luiers. Ik voel de luier tussen mijn benen gevouwen worden. Dit keer wat strakker dan normaal. Viva maakt de plakker open en probeert deze voorop de luier te krijgen. Past nog net hoor ik haar zeggen. Nu gaat ook plakker twee voorop. Kom maar even staan eerst, dan kijken we of de luier blijft zitten. Ze helpt me overeind, waardoor ik op het schoonkussen overeind sta met mijn broek op mijn enkels. In de spiegel zie ik dat ik een maat 5 luier heb omgekregen. Eentje die redelijk wit is en alleen een randje met ballonnen heeft. Vive kijkt alles goed na en doet nog een randje goed bij de billen. Volgens mij kan het net, doen we op de camping wel een grotere aan. Ze doet mijn broek omhoog en doet de knoop dicht. Ze tilt me op de grond en ik voel duidelijk dat deze luier een stuk strakker zit. Op het terras staan onze broodjes en drinken al klaar. We gaan snel er van genieten.

Na de lunch lopen we samen terug naar de auto. Bij elke beweging voel ik de strakke luier zitten. In de auto zit ik weer klem tussen de meiden en kan ik bijna niet wachten om op de camping terug te zijn. We stappen uit, we zijn er! Terug naar ons veldje om nog even een middag lekker samen te kunnen spelen. Tijdens het tochtje laat ik het drinken van de lunch in mijn luier lopen, de krappe luier doet z'n best om alles op te nemen maar als snel voel ik iets langs mijn benen lopen. Ik blijf stil staan. De meiden kijken om en zien dat er een grote vlek in mijn broek zit. Ohw toch zei Vive. Oma kijkt om. Wat is er? Kris zijn luier lekt, ze hadden alleen nog maar maat 5, dacht kan vast wel. Ohw kan gebeuren, we hebben genoeg nieuwe kleren om zo aan te doen. Vive pakt me hand en zegt wel 10 keer sorry tegen me. Bij de camper aangekomen doet oma buiten mijn broek en schoenen al uit. De luier is overgelopen maar zo vol was die niet. Blijkbaar toch iets te strak gezeten. Met de natte luier om stap ik de camper in. Oma legt een handdoek op bed en gooit me er boven op. Ik moet er om lachen en ga deze momenten echt missen. Ze doet de natte luier uit en loopt weg om een schone te halen. Ze komt terug met mijn vertrouwde maat 6. En voor ik het weet zit ik weer ingepakt en al in een schone korte broek buiten.

De meiden zie ik uit hun tent komen in hun nieuwe bikini en gewapend met 2 waterpistolen. Al snel komen ze me ophalen en dagen ze me uit. Maar ik ben nog aangekleed, maar zwembroek had ik niet. Laura trekt mijn shirt uit en neemt me mee. De luier duidelijk boven mijn broek zichtbaar krijg ik ook een waterpistool en ga ik mee in het gevecht. Voor ik het weet ben ik enorm nat en is mijn korte broek helemaal donker van het water en voel ik duidelijk een opgezwolle koude luier om mijn billen. We hebben de grootste lol en realiseer me hoe erg ik die twee meiden ga missen. Dan worden we geroepen voor Limonade met chipjes en ploffen we op het kleedje bij de tent van de meiden neer. Ineens voel ik een hand op mijn billen en staat oma achter me. Zou ik deze even droog maken en oma duwt me op mijn rug. En voor ik het weet lig ik naakt naast de meiden op het kleed. Ze hebben me gelukkig al veel naakt gezien deze vakantie dus schaamte is er niet echt meer. Zodra de luier om is voelt het meteen weer een stuk fijner. Oma draait me terug en ik geniet mee van de chipjes en beker limo. Om daarna ineens te realiseren dat ik in alleen een luier nu op het kleedje lig. Ik kijk even snel om me heen, gelukkig is het rustig op het veldje. Laura komt terug met een kaartspel in haar handen en deelt de kaartjes uit. Heerlijk in alleen mijn luier speel ik het spelletje mee. Met ook nog eens uitzicht op twee prachtige meiden. Wat jammer dat het bijna over is....
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
-little-cub- Verhaal Klaar Samen kamperen 16+ Verhalen 3
Leon Naar oma N 6
Luierikl Logeren bij Oma L 132
L Oma Pub 3
L Bij Oma en Opa deel 1 B 14
joop Oma O 0
Similar threads



Oma


Oma

Bovenaan