Nog niet klaar Kamperen met Oma

Luierikl

Superlid
- deel 27 -

De vogeltjes hoorde ik alweer fluiten en meestal was dat een teken dat het nog te vroeg was om op te staan. Ik voelde met mijn hand even in mijn slaapzak en voelde hoe vol mijn pamper alweer was, nachts in een luier plassen was geen enkel probleem voor me geworden. Ik hoorde mijn ouders nog zachtjes snurken. Ik lag wat te draaien en kon de slaap niet meer vinden. Ik hoopte dat mama ook snel wakker werd. Ik liet voorzichtig nog een plas lopen in de hoop dat mijn slaapzak wel droog zou blijven. Mijn hand tegen mijn pyjamabroek aan ter controle. Ik voelde toch dat de randjes rondom mijn pamper nat werden, maar stoppen met plassen lukte niet meer. Gelukkig bleef het daarbij en ik draaide me op mijn buik om te voorkomen dat mijn slaapzak alles zou opnemen. Ik hoorde gelukkig ook gedraai naast me in de tent. Zachtjes riep ik mama. Die haar hoofd onder het gordijntje door stak, wat is er schatje. Ik zei beetje verlegen dat mijn pyjamabroek nat was. Kom maar even hier. Ik kroop uit mijn slaapzak en kroop de cabine van mama en papa in. Ze zag de twee natte vlekken in mijn pyjamabroek en trok mijn broek uit. Zo opgelost zei ze lachend. Ik zag nu hoeveel mijn pamper te verduren had. Ze pakte me vast en legde me boven op papa, die me meteen knuffelde en een tikje tegen mijn overvolle pamper gaf. Mama ging de cabine uit en vulde een tas met kleren voor haar en mij. Kom boefje, gaan we even douchen. Ik klom van papa af en kwam in de voortent staan. Mama in haar pyjama en ik in alleen een shirt en luier. Was het nu de bedoeling dat ik zo over de camping zou lopen?

Mama ritste de tent open en stapte al naar buiten, en zei kom. Ik keek naar buiten en zag gelukkig dat het nog rustig was op de camping. Beetje verscholen achter mama liep ik met haar mee. Het veld over ging goed, tot we dichter bij het toiletgebouw kwamen en het drukker werd. De meeste mensen waren nog slaperig en lette niet op gelukkig. Maar een meisje keek me wel wat vreemd aan. Snel het gebouw in, bij de douches was het gelukkig rustiger. Mama opende een douchehokje en ik ging snel naar binnen. Mama deed eerst haar kleren uit en deed daarna mijn shirt uit en de overvolle pamper. Die opgerold op het bankje terecht kwam. De douche ging aan en zoals ik als peuter vaak had gestaan, stond ik nu weer naast mijn mama onder de douche. Haar handen die me lichaam waste en door mijn haren gingen, ik stond in een soort trance en genoot hiervan. De douche ging uit en ik werd als diezelfde peuter afgedroogd en bleef met een handdoek om me heen staan, terwijl mama zich aankleden. Daarna ging het deurtje open en werd ik met handdoek en al op de commode gelegd. Naast een meisje, die nog wel de leeftijd had om "legaal" in een pamper te lopen. Ze lachte naar me terwijl ik zag hoe haar mama haar een luier deed. Mijn mama kwam met de spullen erbij staan en pakte uit de tas weer een kruidvat luier en vouwde hem open en tilde mijn benen de lucht in. Ik zag het meisje kijken en lachte nog steeds vriendelijk naar me. Haar mama sprak mijn mama aan en zei dat jongetjes altijd later zijn, mijn mama beaamde het maar zei ook dat ik er niks aan kon doen. Waardoor er een ander gesprek kwam. Ze vertelde dat ze een neefje had en ook nog een luier nodig had ondanks dat hij al 9 was. Mijn oren spitste zich en luisterde aandachtig mee, ik was dus zeker niet het enige jongetje dat nog in luier rond hobbelde. Mama plakte de luier dicht en ik voelde een korte broek er overheen geschoven worden. Ik keek weer op en zag dat het meisje een super leuk jurkje over haar hoofd kreeg die precies haar luier bedekte. Ik werd overeind gehaald en kreeg een shirtje aan. Ik belande samen met het meisje op de grond en zag hoe lief ze eruit zag. We liepen met zn allen naar buiten. De mama's zeiden elkaar dag en ik liep met mama naar ons veld. Hoorde je dat Kris, geen zorgen er zijn meer luier jongetjes zoals jij. Ik bloosde zacht maar vond het een fijn idee. Het veld was nu wakkerder dan net en iedereen zat wel voor de tent. Ook Suze was al voor de tent en zag dat ze in alleen een luier buiten zat. Ik zwaaide en ze zwaaide enthousiast terug. Papa had alles buiten al geregeld en we konden zo aanschuiven aan het ontbijt.

Nadat de broodjes de buik in waren en papa ook een douche had gehad was het tijd om weer iets te gaan doen. Suze en Mirthe had ik al zien weg gaan, waarschijnlijk ook een uitje. Mama vulde de rugtas met schone luiers en een drinkfles. En we liepen richting de auto. We gingen on tour richting een grote speeltuin en wat dorpjes was het plan. In de auto onderweg keek ik heerlijk naar buiten en merkte dat plassen in de luier eigenlijk steeds makkelijker ging en ik zonder moeite mijn plas niet lopen. We kwamen bij een eerste dorpje aan waar papa graag even wilde rond kijken. We stapte uit en liepen richting de winkeltjes en terrasjes. Ik voelde bij het lopen dat mijn luier al wat dikker geworden was, maar ik wist nog niet dik genoeg voor een schone luier. We liepen wat winkeltjes in en belande op een terrasje voor koffie, appelsap en een stukje taart. Ik genoot van de appelsap en taart. Terug wandelend naar de auto voelde ik mijn buik rommelen en net voor we bij de auto waren merkte ik dat aan het poepen was, tijdens het lopen was het niet heel fijn, maar het gebeurde gewoon. Ik bleef heel even staan om het de ruimte te geven en sloot snel weer aan bij mama. Mama pakte mijn hand. We kwamen bij de auto aan, mama ik heb poep in mijn luier zei ik zachtjes. Ohw dan moeten we je even een schone luier geven, anders is de volgende rit geen pretje. Ze deed de achterklep open en voor ik het wist lag ik daar op mijn rug in. Mijn korte broek ging uit en daar lag ik als een peuter in de kofferbak met een volle poepluier. De rugtas ging open en een schone luier en doekjes kwamen eruit. Ik kreeg de schone luier in mijn handen om vast te houden en ik merkte dat de luier open ging en hij langs mijn billen ging om het ergste weg te halen. Koude doekjes volgde en ik voelde dat alles weer schoon was, ik hoorde luier opgerold worden en mama vroeg mij om de luier die ik nog in mijn handen had. Hij werd open gevouwen en kwam onder mijn billen terecht. Plakkers gingen dicht en korte broek er weer over. Ik werd uit de kofferbak gehaald en kreeg een tik tegen mijn luierkont, zo ga maar achterin zitten, gooi ik deze even weg. Mama liep richting een prullenbak terwijl ik achterin kroop en papa al voorin zat. Mama stapte voorin en we konden weer verder.

De volgende stop was de speeltuin. Een grote speeltuin met skelters, speeltoestellen en zelfs een spraypark. We zochten eerst een plekje om te zitten en daarna ging ik op onderzoek uit met papa naast me. Ik ging van glijbanen en klimtoestellen, waarbij het niet ander kon dan dat regelmatig een stuk van mijn luier zichtbaar geweest moet zijn. Mama zwaaide naar ons en gebaarde iets, dus we liepen die kant op. Frietjes en drinken stonden op tafel, smikkelend was dat feest. Nu ging mama met me mee, het was gelukkig warm dus het stukje met waterspuiten, fotijntjes en waterkanonnen was te leuk om niet te ontdekken. Ik liep er snel doorheen en zag al kindjes in alleen hun onderbroek er spelen en zelfs peuters in alleen in hun luier. Mama trok mijn shirt uit en zei, kom jij ook lekker met water spelen en voor ik het wist stond ik ook alleen in een luier. Ik zag niemand kijken nog gelukkig, ik had dikke pret, maar zag nu toch wel kindjes kijken met wat ben jij groot voor een luier. Ik schaamde me te hard en ging toch snel terug naar mama. Wat is er zei ze. Ik wil niet meer. Maar ze zag aan me dat er meer was. Kom gaan we samen. Mama pakte mijn hand en liep me mee, ook al werden haar kleren wat nat. Er stond een jongetje die me hard uitlachte, maar mama wist hem meteen af te koelen door een fontein met haar voet af te wenden richting hem, waardoor zijn onderbroek helemaal nat was. Zo die is weg zei ze en knip oogte naar me. Mijn luier was ondertussen niet alleen nat van mijn plasjes maar ook van het water en voelde dat hij goed zwaar begon te worden. Mama zag het ook en nam me weer mee richting de tafel waar papa zat. Uit de rugtas pakte ze een schone luier en nam me mee naar de verschoonruimte met in haar andere hand mijn kleding. Het was er druk dus we stonden even te wachten en ik zag menig peuter en kleuter voorbij komen, maar ik was duidelijk de oudste. Gelukkig was er een plekje vrij gekomen, ik werd neer gelegd en sneller dan ooit ging de natte luier uit en kreeg ik een droge om en was ik heel snel aangekleed en al weer op de vloer. Kom schat tijd om verder te gaan. Ik pakte mama haar hand vast en liep mee. Tijd voor de volgende stop in onze tour..

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
-little-cub- Verhaal Klaar [16+] Samen Kamperen 16+ Verhalen 3
L Verhaal Klaar Naar Oma N 6
L Oma Pub 3
L Verhaal Klaar Bij Opa en Oma B 13
joop Verhaal Klaar Oma O 0