Verhaal Klaar Klaar met school? Terug naar het baby zijn!

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
13 november 2016, 17 over 5 's middags
Het is me gelukt! Ik heb met behulp van de advertentie op het dorpsprikbord toch een vriend gevonden die wel geïnteresseerd is in het vlak van ageplay. Ik had mijn mailadres er ook maar opgezet, en dat diegene een foto moest sturen, en ongeveer een kwartier of zo geleden kreeg ik dus een mail van ene Maverick die wel geïnteresseerd in mij was. Ik kan nu echt van mijn bureaustoel springen van geluk, zo blij ben ik!
Anyways, Maverick is net iets ouder dan ik (tweeënhalve maand verschil), heeft donkerblond haar tot op zijn schouders (dat vind ik altijd zo ontzettend gaaf!), en wil momenteel meer te weten komen op het vlak van ageplay en infantilisme, dus dat is volop fantastisch! Ik kan niet wachten tot ik 'm in het echt zie, en we gaan samen via de chat een datum prikken waarop dat kan. Ik kan nogmaals niet wachten, zo leuk is dit!
Ook kan ik niet wachten tot ik dit aan mijn vrienden vertel die al ageplayouders hebben op het vlak van liefde (vooral aan Kara en Eve), en natuurlijk ook aan de rest die mij als klein meisje kent. Dit is serieus gewoon één van de beste dagen van mijn leven, en dan heb ik wel even het recht om er trots op te zijn.

2 voor 9 's avonds (slot)

Ik was te nerveus om nog te wachten, dus ik was naar aanleiding van het huisadres in de mail maar om 6 uur bij Mave langsgegaan (in kleine-meisjes-kleding en met alle benodigde spullen bij me natuurlijk), en ook hij was zo ontzettend blij om mij te zien. We hebben heel lang gepraat om elkaar beter te leren kennen, uiteraard met een lekkere bak thee in onze handen, en we zijn echt een perfect pair voor elkaar, is hier allemaal uit gebleken.
Wat we niet van elkaar wisten was onze gelijke nervositeit over wanneer we elkaar nou voor het eerst echt zouden zien, maar we hebben wel een paar data geprikt op welke we af gaan spreken.
Mave vond mij al gelijk schattig toen ik binnenkwam. Ja, dûh, daar kleed ik me toch ook voor, om een schattig klein meisje te zijn! Ik moest al gelijk lachen om die opmerking, en ik zal hem goed onthouden, net als dat ik mijn wang vast nooit meer zal wassen van de eerste zoen. Ik voel me één en al geweldig, en laat het alsjeblieft zo blijven!

The end.

Afsluitende editor's note: dit verhaal heeft van al mijn geschreven verhalen de meeste hoofdstukken (31 in totaal!), en dat is voor mij het hoogste record! dance
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Klaar met school? Terug naar het baby zijn! (edit met vergeten hoofdstuk :eek:)

Editor's note: ik had de hoofdstukken zojuist nageteld... ik bleek er gek genoeg toch één vergeten te zijn! Whoops! In ieder geval hoop ik dat jullie 'm desondanks toch leuk vinden! :eek:

14 november 2011, 4 voor half 6 's middags
Ik ben vandaag pas bij Britta geweest, omdat ze op de andere dagen het druk had met leren en de hele ding-dong. We hebben bijgepraat onder genot van een glas sap, en ik vertelde over hoe ik laatst kleurentelevisie heb gekregen. Britta had dat ook, en het hele dorp schijnt het fijn te vinden om dat nu te hebben.
Britta had mij verteld dat ze vandaag op school een meisje had leren kennen dat thuis les kreeg, en die schijnt bij Eve in de buurt te wonen en haar regelmatig te bezoeken. En ja, dat was precies hetzelfde meisje met wie Eve met Halloween langs de deuren ging, al kende ik die twee nog lang niet, Britta wist het wel goed, wat mij best wel benieuwd maakte.
Verder praatte Britta eigenlijk alleen maar over haar vriendje Sophocles, door wie ze volgens mij een beetje geobsedeerd is. Hoort dat bij echte verliefdheid? Ik weet het niet, want ik heb tot op heden nog niemand. Nou ja, mijn vriendinnen, maar ik denk dat je weet wat ik bedoel.
Hierna had ik Britta even geholpen met verder leren, want sommige vakken daar was ze niet zo heel goed in, en haar spelling viel ook redelijk tegen, dus ik moest best wel vaak alles verbeteren, en dat veroorzaakte bij mij behoorlijk wat lachbuien.
Ik hoop van harte dat Britta komende zomer ook slaagt, zodat ook wij samen meer tijd met elkaar kunnen doorbrengen!

7 voor half 11 's avonds
Vraag me niet waarom ik nog zo laat wakker ben. Wat Britta me had gezegd over een meisje dat zij via Eve heeft leren kennen, zette me aan het denken. Ik associeerde het met het verhaal van de zoon van de oude dief, over zijn zus die haar dochter altijd thuis liet. Zou zij dan thuis les krijgen? Anders zou het wel een beetje zielig zijn, dat ze niet zou kunnen lezen of zo. Dat ze technisch gezien eigenlijk nog maar een kleuter of zo is, terwijl ze inmiddels al bijna 11 of zo is. Ach, het is maar wat ik me afvraag, ik moet er maar niet teveel over nadenken, ik zie wel.
Waarbij ik me nu in één keer afvraag waar die zoon nou is, want hij is na bijna een jaar nog steeds niet terug! Dan vind ik het bij deze wel zielig voor dat meisje dat ik nog steeds niet ken, dat zij haar oom kwijt is en zelf ook niet weet waar hij is, wat er met hem gebeurd is, zeg jij het maar.
Allemachtig, ik voel de jaloezie al borrelen over dat meisje. Nee, ik zet dat maar opzij, anders slaap ik 's nachts niet meer. Spreek je later.
 

Peter1970

Superlid
Hoi, ik ben nu in het verhaal bij 5 december. Ik vind dit toch ook weer een heel fantasierijk verhaal. Goed geschreven ook. Ik heb wel het gevoel in een rollercoaster te zitten, het verhaal raast in sneltrein tempo door. Hoge informatie dichtheid, maar dit is kennelijk je, kenmerkende, stijl.

Nb; heb je nog updates voor je website gepland staan?
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Hoi, ik ben nu in het verhaal bij 5 december. Ik vind dit toch ook weer een heel fantasierijk verhaal. Goed geschreven ook. Ik heb wel het gevoel in een rollercoaster te zitten, het verhaal raast in sneltrein tempo door. Hoge informatie dichtheid, maar dit is kennelijk je, kenmerkende, stijl.

Nb; heb je nog updates voor je website gepland staan?
Thanks! :)

Op dit moment ben ik redelijk druk dus heb ik nog niet veel tijd voor mijn site gehad, maar het meest recente dat ik er heb gedaan is een verhaal op de lijst van downloads gezet, dat ik recentelijk na bijna 2(!) maanden af heb geschreven en wel heftigere details bevat dan wat ik hier zoal heb gepubliceerd.

-Sayori
 

Peter1970

Superlid
Thanks! :)

Op dit moment ben ik redelijk druk dus heb ik nog niet veel tijd voor mijn site gehad, maar het meest recente dat ik er heb gedaan is een verhaal op de lijst van downloads gezet, dat ik recentelijk na bijna 2(!) maanden af heb geschreven en wel heftigere details bevat dan wat ik hier zoal heb gepubliceerd.

-Sayori
Hoi Sayori, ga je dat verhaal ook nog op dit forum posten, ik download geen documenten.

Jammer dat je niet zoveel tijd hebt voor je site. Ik vind het een interessante site, een mix van ABDL trivia , leuk beeldmateriaal en aangrijpende persooonlijke verhalen. Ik vind het dapper dat je zo open over jezelf vertelt.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Hoi Sayori, ga je dat verhaal ook nog op dit forum posten, ik download geen documenten.

Jammer dat je niet zoveel tijd hebt voor je site. Ik vind het een interessante site, een mix van ABDL trivia , leuk beeldmateriaal en aangrijpende persooonlijke verhalen. Ik vind het dapper dat je zo open over jezelf vertelt.
Je kunt de pdf's ook gewoon op de site zelf lezen zonder deze te downloaden, gewoon een kwestie van in notities zetten bij welke hoofdstuk of bladzijde je bent gebleven. ;) Nee, ik upload de meest recente niet hier aangezien het zulke ingrijpende zaken (zoals frequent grof taalgebruik en occasionele benoeming van zelfbeschadiging in hoofdpersoon hun verleden) bevat dat ik vast en zeker op mijn kop krijg van de mods als ik dit toch doe XD :2funny

Ik heb gisteren overigens wat nieuwe foto's op de site geplaatst en 1 nieuwe pagina gemaakt. Wat ik verder ga doen zie ik later wel. En wederom bedankt voor de praise, ik waardeer dit zeer. :)

-Sayori
 

Peter1970

Superlid
Je kunt de pdf's ook gewoon op de site zelf lezen zonder deze te downloaden, gewoon een kwestie van in notities zetten bij welke hoofdstuk of bladzijde je bent gebleven. ;) Nee, ik upload de meest recente niet hier aangezien het zulke ingrijpende zaken (zoals frequent grof taalgebruik en occasionele benoeming van zelfbeschadiging in hoofdpersoon hun verleden) bevat dat ik vast en zeker op mijn kop krijg van de mods als ik dit toch doe XD :2funny

Ik heb gisteren overigens wat nieuwe foto's op de site geplaatst en 1 nieuwe pagina gemaakt. Wat ik verder ga doen zie ik later wel. En wederom bedankt voor de praise, ik waardeer dit zeer. :)

-Sayori
Ik heb je nieuwste verhaal op je site bekeken en een paar bladzijde gelezen. Helaas is mij Engels niet zo goed, het verhaal begint interessant en is inderdaad wel gewelddadig. Mijn gebrekkige engels in combinatie met de omvang van het verhaal maken mij wel huiverig om verder te lezen. Misschien af en toe een stukje.
Als je dit in twee maanden hebt geschreven is dat trouwens hwel een enorme prestatie. Hoe kom je aan die kennis van Engels, ik kan het niet goed beoordelen, maar het ziet er heel goed uit?

NB: ik kon niet precies ontdekken welke pagina je had toegevoegd en welke afbeeldingen je op je site had geplaatst.

Gr. Peter
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Ik heb je nieuwste verhaal op je site bekeken en een paar bladzijde gelezen. Helaas is mij Engels niet zo goed, het verhaal begint interessant en is inderdaad wel gewelddadig. Mijn gebrekkige engels in combinatie met de omvang van het verhaal maken mij wel huiverig om verder te lezen. Misschien af en toe een stukje.
Als je dit in twee maanden hebt geschreven is dat trouwens hwel een enorme prestatie. Hoe kom je aan die kennis van Engels, ik kan het niet goed beoordelen, maar het ziet er heel goed uit?

NB: ik kon niet precies ontdekken welke pagina je had toegevoegd en welke afbeeldingen je op je site had geplaatst.

Gr. Peter
Op deze pagina had ik wat foto's geüpload/gewijzigd, en deze heb ik toegevoegd, de tutorial van hoe men een babyspeen ombouwt. ;)

Thanks voor de praise weer, trouwens! Het Engels heb ik vooral geleerd van veel films en series (die vaak in het Engels zijn, en in dit geval hielp vroeger CBeebies op de BBC met ondertitels hier ook goed bij ;)), verscheidene vormen van literatuur, gezongen liedjes, en videogames, en vooral de laatste drie komen nog het vaakst voor in mijn leven waardoor er nog wel eens nieuwe woorden bijkomen.
Ik sta in het dagelijks leven wel redelijk bekend als een behoorlijke grammarnazi met een best grote talenknobbel (ik noem mezelf hierdoor zo vaak Ross Geller 2.0 :2funny iets met y-o-u-apostrophe-r-e means you are), en merk zelf vooral dat ik Germaanse talen (zoals Engels dus) het makkelijkst oppak op het moment dat ik een andere taal leer. :p

-Sayori
 

Peter1970

Superlid
Op deze pagina had ik wat foto's geüpload/gewijzigd, en deze heb ik toegevoegd, de tutorial van hoe men een babyspeen ombouwt. ;)

Thanks voor de praise weer, trouwens! Het Engels heb ik vooral geleerd van veel films en series (die vaak in het Engels zijn, en in dit geval hielp vroeger CBeebies op de BBC met ondertitels hier ook goed bij ;)), verscheidene vormen van literatuur, gezongen liedjes, en videogames, en vooral de laatste drie komen nog het vaakst voor in mijn leven waardoor er nog wel eens nieuwe woorden bijkomen.
Ik sta in het dagelijks leven wel redelijk bekend als een behoorlijke grammarnazi met een best grote talenknobbel (ik noem mezelf hierdoor zo vaak Ross Geller 2.0 :2funny iets met y-o-u-apostrophe-r-e means you are), en merk zelf vooral dat ik Germaanse talen (zoals Engels dus) het makkelijkst oppak op het moment dat ik een andere taal leer. :p

-Sayori
Nou petje af, als je op deze wijze Engels hebt geleerd. Ook een leuke collectie ABDL spullen heb je trouwens, vooral je verzameling spenen is indrukwekkend.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Rind Welk excuus / welke smoes heb jij klaar voor het geval dat...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Inco-plastic-24/7 Klaar voor de nacht!! AB/DL Fotos 4
Dlbrugge Klaar om mooie wandeling AB/DL Fotos 2
Little Simba Het schoolreisje H 32
Bedplasser91 Klaar voor EK 2021 Plastic broekjes liefhebbers 46
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
ABdune Klaar voor vertrek... AB/DL Fotos 13
R KLAAR!! K 3
lisa-speen ik ben er klaar mee! Pub 13
mr_diaper Welkom thuis (18+ DL VL WL PL BD AT SL) 16+ Verhalen 21
L kamer klaar/nieuwe babs op bezoek AB/DL Fotos 28
L fotos van mijn nieuwe kamer die bijna klaar is AB/DL Fotos 12
Wants to be in Diapers BDSM i.c.m. verleden Huiselijk Geweld/Geweld op School 16+ Board 19
C Heb je op school wel eens in je broek geplast? Polls 45
J Nog niet klaar Ongeluk op school O 81
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
C Ongelukje op school O 6
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
L Online school Aanbevolen 10
rover2020 Cleo naar kost school C 23
Watermeloen Luier school 2 L 23
Berth ABU Pre-school Luiers 0
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
Watermeloen Luier school L 84
volleluiers luiers dragen op school Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
M old school pull ups Luiers 7
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
B luiers op school L 20
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
P ATB School Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
T Luiers op school (B) L 0
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
DL_Michel Marina op school M 0
DL_Michel Luiers op school (A) L 8
A Te laat op school T 0
DL_Michel Verhaal Klaar DRYNITES OP SCHOOL D 1
D Luiers van de school L 19
T Axel (terug) Voorstellen 9
Lolnoobdegekke Terug na drukke periode Voorstellen 6
R Terug van weggeweest Voorstellen 11
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
Luierman58 Ook ik ‘terug van weg geweest’ Voorstellen 20
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
linteum Terug Van Weg Geweest Voorstellen 16
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
Similar threads


















































Bovenaan