Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Dit is een spin-off verhaal van:
Diaper Friends The Adult Life

Het verhaal gaat over de vriendin van Sanne: Leonie

Het verhaal begint met hoe haar relatie met Sanne begon. Geïnspireerd op hoofdstuk 33 van Diaper Friends The Adult Life

Please Like en Comment!!!

Leonie a Diaper Friends Story

Hoofdstuk 1.

"Leonie! Leonie wakker worden! Het is tijd om naar je werk te gaan!" roept Leonie's moeder. Leonie ontwaakt uit haar slaap en loopt uit bed naar de badkamer. Leonie trekt haar natte luierbroekje uit en wast haarzelf. Terwijl ze zichzelf opfrist verheugt ze zich al op vanmiddag. Dan gaat ze bij Sanne logeren. Hoewel Sanne een paar jaar jonger is dan haar gaat Leonie graag met haar om. Leonie loopt terug naar haar kamer. Ze opent haar kledingkast en pakt een schoon luierbroekje uit het pak en stopt de rest van het pak in haar weekendtas die ze meeneemt naar Sanne. Ze weet dat ze bij Sanne ook de luiers mag gebruiken die Sanne gebruikt. Maar omdat haar moeder liever niet heeft dat haar dochter echte luiers draagt neemt Leonie haar broekjes mee om geen discussie te krijgen met haar moeder. Leonie is aangekleed en heeft haar tas ingepakt en gaat ontbijten met haar moeder.

Tijdens het ontbijt vraagt moeder: "Heb je alles ingepakt voor je weekend bij Sanne? Heb je ook genoeg luierbroekjes bij je?" Leonie antwoordt: "Ik heb 10 broekjes mee. Ik heb er denk ik maar 8 nodig maar voor het geval dat is twee extra wel handig." Moeder zegt: "Goedzo je kan er beter mee gelegen zitten dan ongelegen. Ga maar snel naar je werk voordat je te laat komt schat." Leonie geeft haar moeder een kus en zegt: "Dag mama tot zondagavond!" Leonie rent de deur uit en stapt in de bus. Na 10 minuten stopt de bus bij de supermarkt waar Leonie werkt. Leonie stapt uit en ze loopt naar de winkel.

Leonie heeft een leuke werkdag gehad en zit ondertussen in de bus richting het huis van Sanne. Als Leonie uit de bus stapt geniet ze van het lekkere weer terwijl ze naar het huis loopt. Leonie staat voor de deur en belt aan. Sanne 's moeder doet open en zegt: "Dat is goede timing Leonie ik heb Sanne net een schone Pamper omgedaan. Willen jullie iets drinken?" Leonie zegt: "Nee bedankt ik heb voordat ik van werk vertrok nog iets gedronken." Sanne zegt: "Kom je mee naar boven Leonie dan gaan we gezellig samen spelen." Moeder zegt: "Sanne met dit weer ga je toch niet binnen zitten? Kom fijn naar buiten het is heerlijk weer!" Sanne zegt: "We gaan zometeen ook wel naar buiten maar ik help Leonie eerst met omkleden." Moeder zegt: "Oké tot zometeen in de tuin." En Sanne loopt samen met Leonie de trap op naar de babykamer.

Als de meiden de babykamer inlopen zegt Sanne:"Kleed je maar vast uit en ga op de commode liggen dan doe ik een schone luier om Leonie." Leonie antwoordt: "Mijn broekje is nog droog Sanne ik hoef niet verschoond te worden." Sanne vraagt: "Maar wil je dan niet liever een luier met plakstrips dragen deze kunnen toch wat meer aan dan die luierbroekjes die je nu draagt." Leonie die ondertussen in alleen haar BH en luier in de kamer staat zegt: "Ja je hebt gelijk ik heb geen zin om me elk half uur te verschonen." en Leonie gaat op de commode liggen. Terwijl Sanne Leonie verschoond geniet Leonie intens van dit moment.Ze voelt haarzelf helemaal klein worden en voordat ze het weet plakt Sanne de laatste plakstrip van haar luier dicht. Sanne zegtt: "Zullen we lekker naar de tuin gaan?" Leonie zegt: "Ja leuk moeten we nog speelgoed meenemen?" Sanne zegt ik heb vanochtend ook al even in de tuin gespeeld en er ligt nog aardig wat Lego en kleurboeken." Leonie zegt: "Ooh tof ik heb best veel zin om te kleuren." De meiden rennen de trap af en de tuin in waar ze lief gaan spelen.

De meiden zitten fijn met elkaar te praten over de aankomende vakantie. Leonie vraagt: "Ga je nog naar een leuke bestemming op vakantie San?" Sanne antwoord: "Ik ga gezellig met Lisa en Destiny mee op vakantie naar Elba we hebben een leuk huisje gehuurd met veel privacy zodat we ook lekker buitenshuis in een luier kunnen rondlopen. Dat vind ik altijd wel fijn want dan voel ik me toch lekker vrij in de vakantie. Ga jij nog ergens heen Leonie?" Leonie zegt: "Ja waarschijnlijk ga ik alleen met mama en haar vriend mee naar de camping. Ik ben best jaloers op jouw vakantiebestemming Sanne. Ik ben al eerder op Elba geweest een paar jaar geleden het was echt geweldig mooi daar ik zou ook nog wel een keer terug naartoe willen." Sanne zegt: "Waarom ga je dan niet gezellig met ons mee? Het huisje is toch groot genoeg en als ik eens niet op wil trekken met Liz en Destiny kunnen wij samen ook ons eigen plan trekken." Leonie vind het idee leuk maar vraagt: "Vinden Lisa en Destiny het niet vervelend als ik mee ga op vakantie?" Sanne zegt: "Integendeel ik denk dat Lisa en Destiny het hartstikke gezellig vinden als je meegaat. Ja gaat toch ook wel eens bij hun langs voor een fijne speeldate? Dat vinden hun toch ook super gezellig?" Leonie antwoordt: "Ja dat wel maar dat zo maar af en toe een dagje niet een hele week." Sanne zegt: "Vertrouw me maar Leonie dit vinden ze echt geen probleem." Leonie omhelst Sanne en kust haar en zegt: "Dankjewel Sanne het lijkt me echt geweldig leuk om met jullie mee op vakantie te gaan."

Moeder komt gezellig bij de meiden kijken en zegt: "Het meiden jullie zijn lief aan het spelen maar Leonie… ik zie dat jouw luier wel behoorlijk nat is. Komen jullie mee naar de babykamer dan krijgen jullie allebei een schone luier om." Sanne zegt: "Ik wil niet naar binnen mama. Kunnen we niet gewoon hier in de tuin verschoond worden?" Moeder zegt: "Dat kan ik ook doen. Wil jij ook hier verschoond worden Leonie of wil jij toch liever binnen verschoond worden?" Leonie vraagt onzeker: "Niemand kan ons hier in de tuin zien toch?" Sanne zegt: "Niemand zal ons zien Leonie. Onze buren wonen een paar honderd meter verderop Ik beloof je dat niemand zal weten dat je hier in de tuin verschoond wordt." Leonie is gerust gesteld en zegt: "Ik wil hier ook wel in de tuin verschoond worden mevrouw van Berchum." Moeder zegt::"Oké dan ga ik even spulletjes halen."

Terwijl moeder spullen pakt zegt Sanne tegen Leonie: "Ik vind je er vandaag echt lief uitzien. Echt als een klein babymeisje." Leonie zegt: "Echt waar? Om eerlijk te zijn vind ik het best moeilijk om me als klein meisje te kleden want ik heb niet dezelfde leuke babykleren zoals jij en Lisa. En ik durf het eigenlijk ook niet te kopen want ik ben bang dat mama mijn kleren dan vindt." Sanne zegt: "Zullen we ons zometeen anders omkleden. Dan mag je een paar baby-outfits van mij aan proberen" Leonie zegt blij: "Dat lijkt me echt super!" Ondertussen is moeder terug de tuin in gelopen met schone luiers en ze zegt: "Komen jullie meiden? Tijd om te verschonen."

Moeder heeft een handdoek neergelegd en Leonie gaat erop liggen. Leonie voelt zich behoorlijk nerveus want ze vind het erg spannend om verschoond te worden door Sanne's moeder. Moeder merkt dat Leonie gespannen is en zegt: "Ontspan maar Leonie ik verschoond alleen maar je luier. Of wil je liever door Sanne verschoond worden?" Leonie antwoordt: "Dat lijkt me fijner mevrouw van Berchum. Ik voel me een beetje ongemakkelijk als iemands moeder mijn natte luier moet verschonen." Moeder zegt: "O dat kan ik begrijpen. Sanne wil jij Leonie even een schone luier omdoen?" Sanne zegt: "Tuurlijk mama." Moeder zegt: "Ik laat jullie wel eventjes alleen. Kom jij zometeen naar mij toe als jij verschoond moet worden Sanne?" Sanne zegt: "Is goed hoor mama."

Sanne bekijkt de luier van Leonie en zit dat de vocht indicator helemaal blauw is gekleurd. Ze zegt: "Nou laten we jou eens lekker een schone luier omdoen Leonie." Leonie is ondertussen iets ontspannen en kijkt toe hoe Sanne haar luier verschoond. Sanne maakt de plakstrips van Leonie's luier los en vouwt de luier open. Ze zegt grappend: "Zo Leonie jij hebt wel erg goed je best gedaan. Er is geen enkel plekje meer droog in je luier." Leonie schaamt zich een beetje en Sanne zegt: "Het geeft niet dat je zo nat bent hoor Leonie. Ik vind je leuk zoals je bent en zo'n natte luier maakt mij helemaal niets uit." En Sanne geeft Leonie een kus op haar mond. Leonie schrok hier een beetje hiervan. Terwijl Sanne Leonie verder verschoond blijft Leonie denken aan de kus die ze net kreeg en dat ze het eigenlijk wel erg fijn vond. Sanne plakt de luier van Leonie dicht. En als ze de laatste plakstrip dicht plakt zegt ze speels: "Zoo klaar!" Leonie komt overeind en ze zegt: "Bedankt voor de verschoning Sanne." En ze geeft Sanne een intense zoen. Sanne vond het erg fijn en ze blijven even met elkaar zoenen. Leonie schrikt van haar eigen actie en ze deinst terug. Ze zegt: "S-sorry Sanne ik wilde euhm…ik vind je erg leuk… i-ik..." Sanne onderbreekt haar en zegt: "Ik vind jou ook heel leuk Leonie en ik denk dat ik een beetje verliefd op je ben." Leonie schrikt een beetje maar ook zij zegt: "Ik denk dat ik ook een beetje verliefd op jou ben." Sanne klinkt blij en ze zegt: "Nu we het dan toch van elkaar weten… zou je verkering met me willen?" Leonie schrikt van hoe snel alles ineens gaat en ze zegt: "Ik wil geen nee zeggen maar zou je het morgen nog eens willen vragen? Het gaat me allemaal iets te snel Sanne." Sanne is lichtelijk teleurgesteld en ze vraagt: "Je vind me toch wel echt leuk?" Leonie zegt: "Natuurlijk vind ik je echt leuk maar ik heb nog nooit eerder een relatie gehad met een meisje en ik wil gewoon niet te snel gaan." Sanne is gerustgesteld en ze zegt: "Ik begrijp het. Ik respecteer je beslissing om er rustig over na te denken je mag zelf beslissen als je er zelf klaar voor bent." Leonie bedankt haar en even zijn beide meiden ongemakkelijk stil. Sanne onderbreekt de stilte en zegt: "Euhm… oké ik ga even schone luier bij mama vragen." Leonie ziet Sanne richting haar moeder rennen en ze moet toch zeggen dat ze Sanne een hele mooie meid vind.

De meiden hebben een hele leuke dag verder. Leonie is wat stiller geworden omdat ze worstelt met de gevoelens die ze nooit eerder voor een ander meisje heeft gevoeld. Ze vind Sanne echt heel leuk maar is dat ook verliefdheid? Leonie blijft maar aan Sanne denken en eigenlijk lijkt haar een relatie wel leuk. Als Sanne en Leonie op bed liggen kijkt Leonie naar Sanne die haar met een grote glimlach aankijkt. Leonie zegt: "Sanne ik zou heel graag verkering met je willen." En ze bezegeld deze uitspraak met een intense kus. Sanne kan haar geluk niet op en de meiden blijven nog even zoenen met elkaar tot ze uiteindelijk in elkaars armen in slaap vallen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 2
Please like and comment!!!

Hoofdstuk 2.
De volgende dag is Leonie al vroeg wakker ze pakt haar telefoon van het nachtkastje naast het bed en ziet dat het pas zes uur is. Ze kijkt nog even naar Sanne en denkt terug aan de vorige avond. Wat voelde ze zich gelukkig nu ze een lieve vriendin had. Leonie voelde zich nu meer compleet dan ooit en helemaal haarzelf. Ze voelt zich geweldig en ze kijkt naar Sanne en ziet hoe lief haar vriendin slaapt als een klein meisje met een speentje in haar mond. Leonie besluit om nog even terug in slaap te komen zodat ze goed uitgerust is. Ze kruipt naar Sanne toe en geeft haar een lief kusje Sanne wordt er niet wakker van en Leonie kruipt iets tegen Sanne aan. Ze ruikt dat Sanne een poepluier heeft maar het maakt haar niks uit en niet veel later ligt ze weer lekker te slapen.

Rond acht uur komt moeder de kamer binnenlopen en ze zegt: ”Goedemorgen meiden komen jullie uit bed we gaan zometeen naar de kerk en dan kunnen we de rest van de dag lekker genieten van het weer.” Rustig ontwaken Leonie en Sanne. Sanne geeft Leonie een kus en zeg: ”Goedemorgen lieve vriendin.” Leonie wordt een beetje rood en moeder zegt: ”Meiden als jullie allebei even jullie luiers verschonen dan ga ik alvast de tafel dekken. Komen jullie dan zometeen volledig aangekleed naar beneden dan kunnen we gezellig met elkaar ontbijten.” Sanne belooft dat ze zullen opschieten en Sanne en Leonie stappen uit bed. Sanne zegt: ”Ga maar op de commode liggen Leonie dan verschoon ik je luier.” Leonie gaat op de commode liggen en terwijl Sanne haar wast vraagt Sanne: ”Waarom werd je net zo rood toen ik je aansprak met vriendin?” Leonie zegt: ”Ik vind het nog steeds een beetje bijzonder dat wij samen een relatie hebben nu. Maar ik ben wel blij bergrijp me niet verkeerd maar misschien moeten we nog even voor onszelf houden dat we een relatie hebben. Ik wil het zeker wel vertellen maar ik durf het eigenlijk nog niet zo goed. Zullen we afspreken dat we het pas vertellen als we er allebei klaar voor zijn?” Sanne zegt: ”Natuurlijk lieverd als jij je daar fijner bij voelt dan zal ik het ook nog tegen niemand vertellen. Leonie heeft ondertussen een schone luier om en Sanne zegt: "Oké euhm… Leonie wil jij mijn luier verschonen of wil je liever dat ik het zelf doe? Ik heb wel een beetje gepoept vannacht dus als je het liever niet doet begrijp ik dat ook.” Leonie denkt even na en zegt: ”Ga maar liggen Sanne ik help je wel met verschonen. Toen ik zei dat ik graag verkering met je wilde wist ik dat ik deze vieze poepluiers er ook bij kreeg Haha!” Sanne moet ook lachen en zegt: ”Dankjewel dat je me wilt verschonen Leonie.” Snel is Sanne verschoont en de meiden kleden zich verder aan en gaan gezellig met de ouders van Sanne ontbijten.

Terwijl iedereen aan tafel zit vraagt moeder: ”Ga je zelf ook altijd naar de kerk op zondag Leonie?” Leonie antwoordt: ”Jazeker mevrouw van Berchum maar zelf ga ik liever ’s avonds maar ik vind het niet vreemd om naar de kerk te gaan.” Moeder zegt: ”Oh dat is fijn niet iedereen gaat natuurlijk naar de kerk op zondag. Destiny deed dat eigenlijk ook nooit maar sinds ze verkering heeft met Lisa gaat ze zondags ook mee en tegenwoordig zien we ze ook elke ochtend gewoon bij ons in de kerk zitten en daar zijn we wel erg blij om.” Vader vraagt: ”Hebben jullie al plannen voor vanmiddag Sanne?” Sanne zegt: ”Euhm ik denk dat we lekker in de tuin gaan spelen of misschien iets anders maar ik denk dat we zoiezo wel lekker van het weer gaan genieten of niet Leonie?” Leonie zegt: ”Ja ik wil wel graag buiten zijn met het lekkere weer van vandaag. Ik heb misschien wel een leuk idee meneer en mevrouw van Berchum zouden jullie het leuk vinden om vanmiddag of vanavond te gaan picknicken in het park. Ik wil het eten wel klaarmaken als jullie dat leuk vinden?” Vader en moeder kijken elkaar aan en ze zeggen dat het erg leuk klinkt en ook Sanne is erg enthousiast over het idee. Sanne vraagt: ”Mag ik meehelpen met het klaarmaken van de picknick Leonie?” Leonie zegt: ”Tuurlijk ik kan goed je hulp gebruiken vanmiddag.” Moeder zegt: ”Nou dat is dan geregeld dan kijken we na de kerk even of we beter vanmiddag of vanavond naar het park kunnen gaan.” Als iedereen is uitgegeten ruimen ze de tafel af en gaan ze naar de kerk.

Na anderhalf uur zit iedereen weer in de auto richting huis. Als ze thuis komen duiken Leonie en Sanne meteen de keuken in om eten klaar te maken voor de picknick. Leonie was altijd al goed in koken en vond het fijn om bijzondere gerechten klaar te maken. Na een klein uur zijn ze klaar en gaan de meiden gezellig samen spelen in de tuin.
Als Leonie en Sanne in de tuin zitten vraagt Leonie aan Sanne: "Hey Sanne vanochtend zag ik je zo lief slapen met een speentje in je mond. Mag ik weten wat voor speen je gebruikt ik wil namelijk ook al een tijdje een speen kopen maar ik weet niet wat voor een ik er moet nemen." Sanne zegt: "Ik gebruik de grootste maat die je gewoon bij de drogist kan kopen dus volgens mij 18+ maanden is volgens mij die maat. Ik zie soms wel op internet een NUK5 speen voorbij komen ik denk niet dat ik die ga proberen want wat ik nu gebruik vind ik een erg fijne maat. Ik heb nog wel een nieuwe in de kast liggen zou jij die willen Leonie?" Leonie zegt blij: "Oh echt waar Sanne? Het lijkt me echt super fijn om dat te proberen." Sanne zegt: "Wacht maar ik pak hem en kook hem gelijk even uit." Even later komt Sanne terug de tuin in lopen en ze zegt: "Doe je mondje maar even open Leonie." Leonie opent blij haar mond en Sanne geeft haar de speen. Zachtjes begint Leonie erop te zuigen en Leonie weet niet wat haar overkomt ze voelt zich zo klein en veilig ze sluit haar ogen en droomt helemaal weg. Sanne ziet dat Leonie van haar speen geniet en zegt: "Fijn hè?" Leonie zegt: "Oh Sanne ik voel me zo klein en veilig nu. Dit is echt geweldig!" De meiden spelen nog even gezellig met elkaar en als het bijna half een is komt moeder bij de meiden kijken. Moeder zegt: "Meiden het is tijd voor een middagdutje komen jullie mee naar de babykamer? Dan verschonen we de luiers en dan kunnen jullie even lekker een dutje doen." Sanne rent naar binnen de trap op roept blij: "Jaaaa dutje!" Leonie moet een beetje lachen en ze volgt Sanne de trap op naar de babykamer.

Sanne wordt verschoond door haar moeder en terwijl Leonie toekijkt hoe haar vriendin verschoond wordt vraagt moeder: "Wil jij zometeen weer door Sanne verschoond worden Leonie?" Leonie zegt: "U mag het ook doen hoor mevrouw van Berchum… ik weet dat ik gisteren een beetje gespannen was maar ik wil Sanne haar 'kleine tijd' niet ontnemen." Moeder zegt: "Hoor je dat San? Wat een lief vriendinnetje is Leonie hè?" Sanne moet giechelen en ze denkt bij haarzelf: Je zou eens moeten weten wat voor vriendin Leonie van mij is. Leonie wordt ook door moeder verschoond en nadat de meiden zijn toegestopt kunnen ze lekker gaan slapen Leonie zuigt op haar speen en knuffelt met een teddybeer ze voelt zich zo klein en veilig. Ze plast een beetje in haar luier en komt volledig tot rust en ze valt in slaap. Sanne ziet dat Leonie behoorlijk snel in slaap viel en kruipt tegen haar aan en niet veel later is Sanne ook in slaap gevallen.

Moeder komt de slaapkamer binnen en zegt: "Zijn jullie goed uitgerust meiden? Jullie hebben namelijk iets langer gelegen dan normaal. Ik pak even een luiertas in voor jullie meiden want we vertrekken zometeen naar park voor de picknick." Sanne vind het niet vreemd dat moeder voor de zekerheid een luiertas in pakt maar Leonie schrikt er toch wel een beetje van. Als moeder de luiertas heeft ingepakt helpt ze Leonie en Sanne met aankleden tijdens het aankleden ziet ze dat Leonie en Sanne allebei een natte luier hebben maar ze besluit om de meiden nog niet verschonen omdat de luiers nog wel wat aankonden. Leonie was vergeten dat ze haar moeder had beloofd dat ze zondagavond weer thuis zou zijn en ze belt haar moeder op."Hoi mam met Leonie. Euhm… ik ben uitgenodigd om mee te gaan picknicken in het park vanavond Zou ik alsjeblieft mee mogen mama? Dan kom ik morgenochtend thuis in plaats van vanavond. Ik heb nog luiers over dus maakt u zich daar maar geen zorgen over." Leonie's moeder zegt dat ze mee mag en Leonie is super dankbaar. Ze bedankt haar moeder en zegt: "Super bedankt mama tot morgenvroeg!" Iedereen heeft de schoenen aangetrokken en ze verlaten het huis en gaan richting het park. Het is een behoorlijk stuk lopen maar omdat het heerlijk weer is vind niemand dat erg.

Rond half vijf zijn ze aangekomen in het park moeder zegt: "Gaan jullie nog maar even spelen meiden dan rusten in en papa even in de zon uit van het wandelen." Over een uurtje gaan we eten zijn jullie dan weer hier?" Sanne zegt: "Oké mama." Sanne trekt Leonie mee aan haar arm en ze rennen samen door het park heen. Leonie vraagt: "Waar gaan we heen San?" Sanne antwoord met speelse blijheid: "De speeltuin! Dan kunnen we lekker klimmen op het klimrek en in de zandbak spelen." Leonie loopt mee en kijkt eerst toe hoe blij Sanne is als ze speelt Leonie voelt zich eigenlijk iets te groot hiervoor. Om Sanne haar pret niet te bederven probeert Leonie ook te spelen en ze vermaakt zich wel. Maar zoals Sanne het ervaart doet zij het niet. Leonie vraagt aan Sanne: "Zullen we nu even leuk Pokémon Go spelen? Dat vind ik heel leuk om te doen. Wel zo eerlijk toch? Eerst de speeltuin wat jij leuk vond en dan nu doen wat ik leuk vind." Sanne zegt: "Oké dat is inderdaad wel eerlijker om ook iets te doen wat jij leuk vindt." Beide meiden starten de app op hun telefoon en ze bezoeken alle Pokéstops in het park en ze zijn lekker aan het jagen op Pokémon.
Het is bijna half zes en Leonie zegt: "Kom Sanne we hadden je ouders belooft om om half zes bij hun te zijn." Sanne zeurt: "Maar Leonie ik wil nog even blijven spelen!" Leonie sleurt Sanne mee die een beetje tegen spartelt. Uiteindelijk komen Leonie en Sanne bij vader en moeder aan. Moeder ziet dat Sanne een beetje boos kijkt en ze zegt: "Had je weer geen zin om te stoppen met spelen kleine meid. Gelukkig is je vriendinnetje wel een grote meid die op tijd komt eten." Iedereen geniet van het lekkere eten wat Leonie en Sanne hebben bereid. Als iedereen het eten op heeft zegt moeder: "Meiden komen jullie even hier? Dan kan ik jullie luiers controleren." Sanne vind dit niet vreemd en moeder maakt Sanne's broek los en laat deze een beetje zakken ze maakt het rompertje ook open en voelt aan Sanne haar luier. Aan de volledig vervaagde urine indicator zag ze het eigenlijk al en ze zegt: "Oh Sanne toch jij hebt echt een schone luier nodig. Leonie kom jij ook even? Dan kan ik jouw controleren." Nerveus gaat Leonie bij moeder staan die ook haar broek en romper losmaakt. Terwijl ze wordt gecontroleerd kijkt Leonie met een rood hoofd van schaamte rond en ze hoopt maar dat niemand iets ziet. Moeder maakt Leonie's romper dicht en trekt haar broek weer omhoog en zegt: "Kom jij ook maar even met mij en Sanne mee naar de verschoningsruimte. Dan krijgen jullie allebei fijn een schone luier om. Moeder loopt met beide meisjes aan de hand naar de openbare toiletten en ze gaan bij de babyverschoonruimte naar binnen.

Moeder ziet dat Leonie zich erg schaamt en vraagt: "Zal ik jou gewoon staand een schone luier omdoen want ik denk niet dat je net als Sanne op de commode wilt liggen of wel?" Leonie zegt: "Ja alstublieft het lijkt me fijner als u mij staand verschoond." Snel heeft Leonie een schone luier om en is Sanne aan de beurt. Sanne ligt ondertussen al op de commode en moeder maakt haar broek los terwijl ze Sanne uitkleed vraagt ze: "Leonie wil jij meehelpen met Sanne te verschonen?" Leonie zegt aarzelend: "Euhm... Oké waar kan ik mee helpen mevrouw van Berchum?" Moeder antwoordt: "Kan jij alvast een schone luier pakken en openvouwen?" Ondertussen vouwt moeder Sanne's natte luier open en ziet dat Sanne ook nog een beetje gepoept had. Moeder zegt: "O Sanne toch heb je nu ook nog een grote bah gedaan in je Pamper!? Stoute meid!" Moeder wast Sanne en heeft haar behoorlijk snel weer een schone luier omgedaan. Als Sanne naast de commode staat geeft moeder haar een tik tegen haar geluierde bips en zegt streng: "Niet meer poepen hè kleine meid?" Moeder gooit de vieze luiers in de luieremmer en ze verlaten de verschoningsruimte.

Even later zijn ze weer terug bij vader. Vader vraagt: "Meiden willen jullie nog even in het park blijven of zullen we weer naar huis gaan?" Leonie zegt tegen Sanne dat zij nog wel even wil blijven. Sanne vraagt: "Mogen we nog even blijven spelen hier?" Moeder zegt: "Natuurlijk het is nu bijna zeven uur zullen we om half negen richting huis gaan? Dan kunnen jullie thuis nog even lekker in bad." De meiden gaan hiermee akkoord en ze gaan weer even terug naar de speeltuin.

De meeste kinderen zijn al weg en Leonie en Sanne hebben de hele speeltuin voor hun zelf. Leonie vraagt aan Sanne: "Wordt je wel vaker verschoond in een babyverschoonruimte Sanne?" Sanne zegt: "Als we ergens zijn waar een aparte verschoningsruimte is vind mama het wel makkelijk als ze daar gebruik van kan maken." Leonie vraagt: "Maar schaam je je daar niet voor dan? Want als jij samen met je moeder een verschoningsruimte ingaat kunnen anderen dat zien." Sanne zegt: "Ik vind het niet erg hoor ik ben blij dat mama me meenam naar de verschoonruimte. Want ik ben ook wel eens gewoon op een picknicktafel verschoond. En dan schaam ik me wel heel erg." Leonie en Sanne vinden het fijn dat ze even met elkaar kunnen praten en Leonie vind het belangrijk dat ze steeds meer van elkaar weten. Leonie vraagt: "Zou jij volgende weekend bij mij willen logeren. Mijn moeder moet overwerken en is elke avond laat thuis." Sanne antwoord: "Oh dat komt wel goed uit dan kan mama de oppas afbellen want mama en papa zijn het hele weekend aan het werk in de stad en ze zijn dan niet thuis." Leonie vraagt een beetje verbaasd: "Heb jij een oppas?" Sanne zegt: "Ja ik heb een meisje leren kennen op het internet ze postte een verhaal over dat ze haar tweelingzus verzorgde en ik stuurde haar een bericht. Dit werd steeds meer heen en weer mailen en appen en uiteindelijk hadden we een ontmoeting met elkaar gehad. Nu heeft ze al een paar keer opgepast en ik vind haar heel erg aardig." Leonie vraagt: "Wat leuk! Is zij zelf ook een AB of DL?" Sanne antwoordt: "Ze draagt zelf 's nachts luiers omdat ze in bed plast maar overdag draagt ze niet. Ze vertelde mij dat ze verder ook niks met luiers heeft en ze liever niet draagt. Maar het verzorgen vind ze wel heel leuk." Leonie zegt: "Oh wat gaaf zeg." De meiden blijven nog even in het park en om acht uur lopen ze richting vader en moeder.

Als moeder beide meiden aan ziet komen lopen vraagt ze: "Zo meiden nu al uitgespeeld?" Sanne antwoord met haar kinderlijke stem: "Ik ben een beetje moe geworden mama. Gaan we naar huis?" Moeder zegt: "Dat is een goed idee. Dan kunnen jullie thuis nog even in bad en daarna lekker naar bed." Moeder ruimt alles op in picknickmand en even later lopen ze naar huis toe.

Als ze thuis zijn aangekomen gaan de meiden gelijk naar de badkamer en kleden zich uit Sanne en Leonie gaan in bad zitten en terwijl het bad vol stroomt wassen ze elkaar. Sanne geniet van de lieve zachte handen van Leonie en laat haarzelf lekker insoppen. Leonie vind het leuk om Sanne te verzorgen en ze zoent lekker met haar terwijl ze Sanne's lichaam masseert. Sanne weet niet wat ze meemaakt ze heeft nog nooit deze liefde en verzorging tegelijk gevoeld en ze raakt erg opgewonden. Hoewel Sanne niet erg seksueel was ingesteld begint ze wel zachtjes te masturberen. Ze gaat helemaal op in het moment en het duurt niet lang totdat ze klaarkomt. Leonie zag hoe Sanne ervan genoot en vraagt: "Vond je dat fijn kleintje?" Sanne zegt: "Oh ik vind je echt geweldig Leonie! Nu ik schoon ben kan ik jou lekker verwennen." Sanne sopt Leonie helemaal in en masseert haar net zo als ze net zelf ervaren heeft. Sanne brengt haar handen naar Leonie haar geslachtsdeel en masseert deze. Leonie begint zachtjes te kreunen. Sanne ziet dat Leonie geniet. Leonie voelt dat ze tot haar hoogtepunt punt komt en trekt snel Sanne's hand weg totdat ze klaarkomt. Een kleine kreet verlaat Leonie's mond en Sanne ziet dat Leonie een grote scheut urine verliest tijdens haar orgasme. Leonie hijgt uit en zegt: "S-sorry Sanne...ik ...ik" Leonie komt niet goed uit haar woorden en begint zachtjes te huilen ze schaamt zich dat ze geplast heeft in het bijzijn van haar vriendin. Sanne stelt haar gerust en zegt: "Het geeft Leonie ik hoop dat je er wel van genoten hebt." Leonie fleurt meteen op na de lieve woorden van Sanne en ze antwoord: "Ik vond het echt geweldig Sanne!" Beide meiden spoelen zich nog even af met de douchekop en ze stappen uit bad. Sanne roept haar moeder dat ze klaar zijn en even later komt moeder de badkamer inlopen met twee super zachte badhanddoeken ze droogt beide meiden af en neemt ze mee naar de babykamer.

Leonie kijkt bij de commode toe hoe Sanne haar nachtluier omkrijgt. Leonie zuigt lekker op haar speen en even later heeft ook zijn haar dikke nachtluier om. Moeder trekt beide meisjes nog een rompertje aan en laat ze in bed stappen. Sanne heeft ondertussen ook haar speentje gepakt en ze zuigt hier op terwijl moeder een verhaaltje voorleest voor het slapen gaan. Als het verhaaltje uit is geeft moeder beide meisjes een kusje en nadat ze het nachtlampje en de babyfoon heeft aangezet verlaat ze de kamer. Leonie en Sanne praten en knuffelen met elkaar en Leonie zegt: "Sanne dit was echt het beste weekend van mijn leven ik ben erg dankbaar dat ik het samen met jou mocht beleven. Ik hou van je!" Beide meiden knuffelen elkaar en niet veel later vallen ze tevreden in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 3!

Please Like en Comment!!!

Hoofdstuk 3.
"Eindelijk vakantie!" roept Leonie blij als ze de supermarkt uitloopt. Ze begroet nog een paar collega's en ze pakt haar fiets en rijd naar huis. Tijdens het fietsen zit ze al te fantaseren over de vakantie. Ze denkt terug aan een paar jaar geleden toen ze met een groepsreis was meegegaan naar Elba. Ze wilde altijd nog een keer terug en nu ging ze met haar vriendin! Ze kon haar geluk niet op en ging wat harder rijden zodat ze thuis snel kon gaan inpakken.

Leonie heeft haar fiets in de berging gezet en ze loopt naar het appartement waar ze samen met haar moeder woont. Leonie komt blij binnen en zegt: "Hey mam." Moeder groet haar: "Hoi Leonie heb je naar je zin gehad op het werk?" Leonie zegt: "Pfff die laatste dag voor de vakantie duurt altijd zooo lang. Maar verder ging het wel hoor." Moeder zegt Ik heb alvast luiers in je koffer gedaan ik ben uitgegaan van 4 luiers per dag. Doe je er voor de zekerheid ook nog een paar in je handbagage Leonie?" Leonie zegt: "Euh ja is goed hoor mama." Leonie gaat douchen en pakt dan haar koffer verder in.

Leonie trekt een schone luier aan en ze kijkt naar haar koffer waar al een stapel luiers in is gestopt. Ze telt ze uit 28, 29, 30 luiers heeft haar moeder in haar tas gedaan. Leonie pakt twee luierbroekjes van het stapeltje en stopt de in haar rugzak die meegaat als handbagage. Leonie neemt de broekjes wel mee maar ze heeft met Sanne afgesproken dat zij voor de vakantie een pak Tena Slip luiers mag gebruiken Sanne neemt een extra koffer mee voor alleen luiers. Leonie pakt haar laatste paar kledingstukken en haar zwemkleding in en ook nog een paar handdoeken. Ze kijkt of ze alles heeft ingepakt en als ze alles heeft sluit ze haar koffer. Op het moment dat ze de koffer sluit loopt moeder binnen en ze vraagt: "Heb je alles ingepakt wat je nodig hebt Leonie?" Leonie antwoordt: "Alleen nog een paar wandelschoenen voor als we de berg op gaan. En voor de reis gebruik ik gewoon m'n Vans die lopen lekker dus die kan ik daar ook gewoon dragen als we de dorpjes bezoeken." Moeder zegt: "Nou kleed je maar snel helemaal aan Leonie dan breng ik je naar Sanne's huis."

Een half uurtje later komt moeder samen met Leonie aan bij het huis van Sanne. Leonie omhelst haar moeder en zegt: "Ik zal appen als we opstijgen en landen mama. Tot over een weekje." Ze geeft haar moeder een kus en ze stapt uit de auto. Moeder wenst haar nog een fijne vakantie en rijdt weg. Leonie loopt naar de deur en als ze op de bel wil drukken wordt de deur al open gedaan door Sanne. Sanne is blij om Leonie te zien en ze zegt: "Hey Leo wat fijn dat je er bent al zin in de vakantie?" Leonie omhelst Sanne en zegt: "Ik heb echt super veel zin in de vakantie." De meiden gaan naar binnen en Leonie helpt Sanne nog met het inpakken van de laatste dingen in haar koffer. Sanne zegt: "Hey Leonie ik heb een leuk idee meestal is het voor mij traditie geworden om de eerste dag van de vakantie een pizza te bestellen. Het is bijna tijd voor het avondeten heb jij ook trek in pizza?" Leonie zegt lachend: "Je weet dat we op vakantie gaan naar het land van de pizza toch?" Sanne zegt: "Goed punt..laten we Turkse Pizza bestellen." Beide meiden moeten hard lachen en ze bestellen een lekkere pizza van de lokale pizzeria.

Als beide meiden aan het eten zijn komen de ouders van Sanne thuis van hun werk. Moeder ziet Leonie en vraagt: "Zo Leonie heb je al zin om op vakantie te gaan?" Leonie antwoord enthousiast: "Ja ik heb er echt super veel zin in mevrouw van Berchum. Ik ben een paar jaar geleden ook naar Elba gegaan en ik wilde altijd nog een keer graag terug." Vader vraagt: "Sanne hoe laat moeten jullie op het vliegveld zijn?" Sanne antwoord we vliegen om half acht maar we moeten wel twee uur van te voren op het vliegveld zijn wordt geadviseerd dus….pfff half zes dat wordt een zware ochtend morgen haha." Moeder zegt: "Wil je morgen nog in bad voor je gaat vertrekken? Misschien is het beter als je vanavond al in bad gaat." Sanne zegt: "Ja inderdaad zometeen pakken we nog even de koffer met luiers in en dan gaan we lekker in bad." De meiden eten hun pizza's op en gaan hun laatste koffer inpakken.

Sanne pak nog een lege koffer uit de kast en maakt deze open. Leonie vraagt: "Hoeveel luiers hebben we nodig denk je?" Sanne zegt: "Ik heb gerekend op drie luiers overdag en dan nog een voor de nacht dus zeven dagen drie luiers is eenentwintig luiers per persoon dus laat zeggen een pak luiers per persoon. En dan nog de nachtluiers en inlegluiers dat zijn er ook veertien. Sanne pakt twee pakken Tena Slip Maxi en zet deze in de koffer ze pakt nog een pak Tena Slip Ultima en een pak inlegluiers en haalt uit beide pakken veertien luiers. Sanne loopt naar de commode en pakt er een pak luiers uit die Leonie niet herkend. Ze bekijkt het pak Swimmates staat er op Sanne zegt: "Deze moeten we ook niet vergeten voor als we naar het strand gaan." Sanne pakt een paar luiers uit het pak en stopt deze ook in haar koffer. Als laatste stopt ook nog talkpoeder en billendoekjes in de koffer en sluit deze daarna.
Sanne zegt tevreden: "Zo helemaal klaar voor de reis. Kom je mee Leonie dan gaan we lekker in bad."

Even later lopen Leonie en Sanne naar de babykamer waar moeder al op hun staat te wachten Sanne krijgt als eerste haar nachtluier om. Moeder vraagt: "Weet je al welke luier je morgen wilt dragen tijdens de reis?" Sanne zegt: "Euhm gewoon een Tena Ultima met inlegluier dan weet ik zeker dat ik de hele reis niet hoef te verschonen of misschien pas bij aankomst." Moeder vraagt aan Leonie: "Wil jij die ook om morgen?" Leonie zegt: "Ik wil liever een iets dunnere luier mevrouw van Berchum ik draag denk ik gewoon een Tena Slip Maxi." Snel zijn beide meiden voorzien van hun nachtluiers en moeder ligt de meiden op bed terwijl moeder een verhaaltje voorleest zuigen Leonie en Sanne op hun speen. Als het verhaaltje uit is geeft moeder beide meiden een kus en zet het nachtlampje en de babyfoon aan. "Welterusten kleine meisjes." zegt moeder en ze verlaat de kamer. De meiden vallen redelijk snel in slaap.

Leonie wordt wakker ze kijkt naast haar en ziet dat Sanne nog in diepe slaap is. Leonie denkt terug aan het inpakken van de koffers ze blijft maar denken aan de zwemluiers die Sanne had ingepakt. Leonie is bang dat Sanne verwacht dat zij deze ook naar het strand draagt. Eigenlijk wil ze ook liever niet dat Sanne een zwemluier draagt op het strand want ze wil niet dat andere strandgasten vreemde dingen gaan denken van haar en Sanne. Leonie stapt uit bed en loopt zachtjes naar de koffer met luiers en haalt de zwemluiers eruit. Ze is wat gerustgesteld nu de zwemluiers niet meer meegaan. Leonie kruipt weer terug in bed en slaapt nog een paar uurtjes.

Om half vijf komt moeder de babykamer binnenlopen en ze wekt Sanne en Leonie. "Wakker worden meiden het is tijd om op reis te gaan." Sanne springt op uit bed en loopt gelijk naar de commode en gaat hierop liggen. Moeder lacht en zegt: "Heb je haast Sanne dat je nu al op de commode ligt terwijl Leonie nog niet eens uit bed is?" Sanne zegt: "Ik heb gewoon heel veel zin in de vakantie mama
Ik heb er super veel zin in!" Moeder heeft ondertussen Leonie ook uit bed geholpen en ze loopt met haar aan de hand naar de commode. Ze begint Sanne te verschonen en Leonie kijkt toe terwijl ze op haar speen zuigt. Mama kijkt uit haar ooghoek naar Leonie en ze zegt: "Wat ben jij lekker rustig vanochtend Leonie. Zit je zo lekker op je speen te zuigen lieve meid?" Leonie bloost een beetje en knikt verlegen. Sanne kijkt ook naar Leonie en zegt grappend: "Je bent echt een schatje Leonie!" Snel is Sanne verschoond en moeder helpt Leonie op de commode. Moeder opent Leonie haar luier en ziet dat ze wel erg nat is geworden vannacht. Ze zegt: "Zo Leonie, grote meid jij hebt wel erg je best gedaan om in zo'n korte tijd zo'n volle luier te produceren. Weet je zeker dat je niet net zo als Sanne een extra dikke luier om wilt vandaag?" Leonie haalt haar speen uit haar mond en zegt: "Nee hoor mevrouw van Berchum ik heb vannacht extra veel geplast zodat ik vandaag overdag niet zo vaak hoef." Iedereen moet lachen en moeder grapt: "Oh dat was inderdaad een heel goed idee Leonie slim bedacht." Snel heeft Leonie ook een schone luier om en moeder helpt de meiden verder met aankleden. Voor de meiden vertrekken Stoppen ze allebei nog voor de zekerheid een extra luier in hun handbagage. Vader zit beneden al klaar om de meiden naar het vliegveld te rijden. Sanne neemt afscheid van haar moeder en ook Leonie groet haar. Moeder zegt: "Een goede reis meiden laten jullie het weten als jullie opstijgen en landen?" Sanne belooft dat ze dit zal doen en niet veel worden ze door moeder uitgezwaaid als ze met vader wegrijden.

De reis naar het vliegveld duurt niet lang en om kwart over vijf komen ze aan. Sanne omhelst haar vader en geeft hem een dikke kus en knuffel. "Bedankt dat je ons wilde afzetten papa!" Vader zegt: "Graag gedaan hoor lieverd. Nou meiden een hele fijne vakantie en tot over een weekje." De meiden stappen uit en als ze hun koffer hebben zwaaien ze naar vader die toeterend weg rijd.

De meiden lopen naar de balie van Ryanair en checken alvast hun bagage in. Zodat ze die niet meer mee hoeven te slepen en ze lopen nog even over het vliegveld rond. Als het kwart voor zeven is gaan ze alvast naar de gate waar al een paar mensen in de rij staan. Leonie en Sanne sluiten aan in de rij. Als de gate open gaat gaat iedereen door de metaaldetector en sommige mensen worden uit de rij gehaald. Als Leonie en Sanne door de metaaldetector gaan gaat deze niet af maar een douanebeambte vraagt toch of Sanne even wil blijven staan. Sanne wordt gefouilleerd en de dame vraagt: "Mag ik vragen waarom je broek zo dik lijkt." Sanne wordt rood van schaamte en zegt stotterend: "I-ik he-eb last van in-con…" De dame onderbreekt haar en zegt: "Oh... sorry dat ik je uit de rij heb gehaald. Een goede reis!"

Sanne en Leonie sturen hun ouders een berichtje dat ze zometeen vertrekt en Sanne besluit om Lisa ook even nog te bellen.
Hey Sanne met Liz.
"Hey zussie van me! We zijn vanochtend afgezet door papa op het vliegveld en over een kwartiertje gaan we de lucht in."
Oh dat is fijn om te horen. Hoe laat denken jullie hier te zijn?
"Het is ongeveer tweeënhalf uur vliegen dus we hopen rond tien uur te landen en dan pakken we gelijk de trein naar Roma Termini."
Dat is goed ik en Destiny gaan ons aankleden en inpakken en dan zien we jullie op het station. Tot later vandaag! Groetjes aan Leonie!
"Zal ik doen doei Lisa!"
Sanne hangt de telefoon op en Leonie vraagt: "Zo ik heb zin om weer te vliegen ik vind het zo mooi zo hoog in de lucht." Sanne zegt: "Ja ik vind dat ook prachtig." De meiden mogen verder lopen en een half uur later zitten ze in de lucht. De meiden hebben een tablet meegenomen en kijken een leuke Disney film tijdens de reis. Rond tien uur landen de meiden en met een bus rijden ze over het vliegveld naar de aankomsthal. De meiden wachten op hun koffers bij de bagageband en als ze hun koffers hebben lopen ze naar de trein. "Zo dat was een fijne reis of niet Leo?" vraagt Sanne. Leonie zegt: "Pfff ik werd gek van al die gasten die hun taxiritten aanbieden." Sanne zegt: "Niks van aantrekken op Elba doen ze dat gelukkig niet." Sanne stuurt een appje naar Lisa en Destiny dat ze in de trein zitten. De reis duurt ongeveer een uur en de meiden luisteren naar de stemmen in de trein en komen erachter dat ze niet de enige Nederlanders in de trein zijn. De reis verloopt snel en de meiden komen snel aan bij Roma Termini waar ze opgewacht worden door Lisa en Destiny.

Leonie vraagt: "Meiden vertrekt de volgende trein al snel of hebben we nog even? Want ik wil even een schone luier om doen." Lisa zegt: "Onze trein vertrekt over 20 minuten. Dus als je snel bent kan het wel." Snel rent Leonie naar de toiletten en verschoond daar haar luier. Snel is Leonie weer terug en de meiden stappen in de trein richting Milaan en bij station Piombino stappen ze uit. De meiden wachten op de bus en gaan naar de haven waar ze op de veerboot richting Elba stappen. De meiden vinden de reis op de boot prachtig zeker als ze langs de kustlijn van Elba varen. De meiden gaan buiten zitten en genieten van het uitzicht en de zoute zeelucht. De tocht met de boot duurt ongeveer een uur en bij Portoferraio gaan ze aan wal.

Het is ondertussen al drie uur en de meiden besluiten om even uit te rusten in de mooie haven van Portoferraio. Lisa regelt ondertussen de huurauto en de meiden wachten op een bankje tot Lisa met de auto komt aanrijden. De meiden hebben een beetje moeite om alle koffers in de auto te krijgen en toch moeten hun handbagage bij hun houden omdat deze niet meer in de kofferbak erbij passen gelukkig is de reis niet fl te lang en om vier uur komen de meiden aan bij hun vakantiehuis. Iedereen stapt uit en ze worden begroet door een oudere vrouw en haar dochter. De oudere vrouw begint gelijk voluit Italiaans te spreken maar na: Buongiorno volgen ze het verhaal niet meer de dochter van de vrouw spreekt gelukkig Engels en de meiden krijgen een kleine rondleiding door het huis en aan het einde spreken ze af dat de meiden het huis aan het einde van de vakantie schoon achterlaten. De meiden betalen het huis en de vrouw en haar dochter vertrekken weer. Eindelijk kan de vakantie beginnen. De meiden zijn uitgeput van de lange reis en ze besluiten lekker uit te gaan rusten in de Italiaanse zon. Sanne trekt haar kleren uit en trekt een bikinitopje aan boven haar luier en gaat zo in de tuin liggen. Ook Destiny en Lisa doen hetzelfde Leonie durft niet echt en Sanne ziet dit. Ze loopt naar Leonie toe en vraagt: "Heb je geen zin om te zonnen Leonie?" Leonie zegt: "Waarom lopen jullie zo rond met alleen een luier om?" Sanne lacht en zegt: "We willen natuurlijk ook een beetje bruine benen krijgen jij niet dan? Oh en trouwens we hebben geen buren dus niemand die ons zo kan zien. Dus...euhm kom je gezellig bij ons in de tuin liggen?" Leonie is gerustgesteld en even later ligt ook zij in alleen een luier en bikinitopje te genieten van de zon.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 4!

Please like and comment!!!

Hoofdstuk 4.
Het is diep in de nacht en Leonie wordt wakker omdat ze voelt dat ze moet poepen Leonie knijpt haar billen samen en langzaam neemt de druk op haar darmen af. Leonie kijkt naar het bed waar Sanne in ligt de slapen ze vind het een lief gezicht om haar vriendin te zien slapen met een speen en een klein knuffeltje. Leonie besluit uit bed te gaan en te poepen op de WC. Leonie stapt uit bed en voelt gelijk de dikte van haar natte nachtluier. Ze waggelt naar de badkamer en doet haar luier los. Terwijl ze op de WC zit bekijkt ze haar luier en ziet dat deze wel erg nat is ze kijkt naar de klok die in de badkamer hangt en ziet dat het bijna vijf uur is. Ze bedenkt ah die twee uur tot we gaan ontbijten hou ik nog wel vol. Als Leonie klaar is doet ze haar luier weer om en ze kruipt weer terug in bed.

Leonie weet niet hoeveel later het is als ze wakker schrikt van Lisa die de kamer binnenloopt. Lisa zegt: "Oh sorry Leonie kwam ik iets te luidruchtig binnen?" Leonie antwoord: "Nee ik lag niet al te diep te slapen. Ik ben ook al eerder uit bed geweest vanochtend omdat ik moest poepen." Lisa zegt: "Ooh grote meid! Maar je mag ook gewoon in je luier poepen hoor." Leonie zegt: "Het idee aan een poepluier lijkt mij echt vies dus ik poep liever op de WC Lisa." Lisa zegt: "Dat is goed hoor Leonie als je niet in je luier wilt poepen moet je dit ook niet doen. Maar kan je me misschien helpen met het wekken van Sanne? Want soms lijkt het wel alsof Sanne in coma ligt." Lisa schudt Sanne rustig wakker. "Sanne lief zusje van me wakker worden." Sanne wordt onrustig wakker en pakt haar kleine knuffeltje. Lisa zegt: "Goedemorgen mooie meid kom je uit bed dan gaan we lekker ontbijten in de tuin." Sanne zegt: "Nee Lisa ik wil knuffelen met meneer aap!" Lisa zegt: "Kom maar uit bed Sanne dan mag je samen met meneer aap aan tafel gaan zitten." Blij komt Sanne uit bed ze heeft haar zus een kus en huppelt blij met haar knuffeltje de kamer uit.

Ondertussen is Leonie uit bed gekomen en Lisa ziet de natte luier van Leonie en vraagt: "Je luier is behoorlijk nat geworden vannacht Leonie kan je hem nog om houden of wil je nog even verschonen voor het ontbijt?" Leonie voelt aan haar luier en zegt: "Misschien is het een beter idee om een schone luier om te doen voor het ontbijt. Want deze is inderdaad wel erg nat geworden vannacht." Lisa zegt: "Ga maar even weer liggen dan pak ik even een schone luier en spulletjes om je te verschonen."

Even later komt Lisa met verschoonspullen de kamer in lopen en begint Leonie te verschonen. Ze maakt haar luier los en wast haar. Tijdens het wassen vraagt Lisa: "Hoe gaat het thuis draag je nog steeds luiers voor je bedplassen?" Leonie antwoord: "Ik plas niet meer echt in bed. Mijn moeder denkt dat ik nog steeds wel plasproblemen heb maar eigenlijk doe ik dit zodat ik luiers kan blijven dragen. Maar helaas mag ik geen Slips meer dragen van mijn moeder." Lisa zegt: "Hoezo niet dan?" Leonie zegt: "Mijn moeder kocht deze luiers zodat ik ze 's nachts kon dragen. Ik droeg ze ook steeds vaker overdag. En mama betrapte me steeds vaker en besloot dat ik alleen nog maar broekjes mocht dragen in de hoop dat ik eerder door zou hebben als ik nat was. Ik heb wel nog een paar keer aan mijn moeder gevraagd of ik weer Slips mocht dragen maar mijn moeder wil dit liever niet. Ik ben blij dat ik nog wel de Protective Underwear broekjes van Tena mag dragen maar het liefst zou ik toch ook weer Slips willen dragen." Lisa zegt: "Je weet dat je altijd bij mij en Destiny of bij Sanne langs mag komen als je weer een 'echte' luier om wilt." Ondertussen heeft Leonie een schone luier om en ze bedankt Lisa voor de verschoning en het fijne gesprek. De meiden lopen de kamer en schuiven aan bij het ontbijt.

Tijdens het ontbijt zegt Destiny: "Meiden het is erg lekker weer vandaag ik heb op m'n telefoon gekeken en volgens het weerbericht wordt het vijfendertig graden vandaag. Eigenlijk wilde ik en Lisa samen met jullie het eiland verkennen maar misschien is het lekkerder om vandaag naar het strand te gaan." Lisa is gelijk enthousiast en reageert positief. Ook Leonie vind het leuk. Sanne moest nog even overgehaald worden maar ze wil niet als enige achterblijven en besluit om ook mee te gaan naar het strand. Destiny zegt: "Nou dat is mooi meiden. Dan gaan we zometeen eerst even verschonen en dan even boodschappen doen in het dorp. Als we dan weer terug zijn gaan we naar het strand." De meiden gaan hiermee akkoord.
Omdat Leonie al verschoond was ruimde zij alles op terwijl de andere meiden een schone luier omdoen. Snel was iedereen ook aangekleed en ze gingen ook gewoon weer lekker lopen naar het dorp vandaag. Vanwege het weer hadden ze niet echt zin om in een snikhete auto te zitten.

Na een klein halfuurtje lopen zijn de meiden aangekomen in het dorp. Voordat ze boodschappen doen besluiten ze om eerst even lekker een verfrissend drankje te nemen op het terras naast de supermarkt. Iedereen geniet van het weer en Lisa zegt: "Ik heb echt zin om te gaan zwemmen vanmiddag. Ik vind het zo leuk om vissen te kijken onder water. Oh nu ik het daar toch over heb misschien moeten we nog even op zoek naar een snorkel en duikbril want het water hier is wel erg zout." Destiny zegt: "Het is nog redelijk vroeg dus we kunnen ook even kijken of we een duikbril in de buurt kunnen kopen. Misschien is dat ook wel leuk voor de verrassing aan het einde van de week." Sanne vraagt: "Verrassing? Wat voor verrassing?" Lisa lacht en zegt: "Nou ik en Destiny hebben een leuke verrassing bedacht voor het einde van de vakantie maar het is een verrassing dus…" Sanne trekt een beteuterd gezicht en zegt: "Verdorie Liz waarom doe je dit nu altijd bij mij." Leonie lacht en zegt: "Jij bent niet het enige slachtoffer deze keer San. Liz en Destiny hebben mij ook niks verteld. Maar… ooh ik ben zo benieuwd! Ik kan echt niet tegen verrassingen." De meiden drinken hun drankje op en gaan het kleine Capoliveri door opzoek naar een winkel waar ze een duikbril kunnen kopen. Snel hebben ze allemaal een duikbril en de meiden gaan gelijk door naar de supermarkt en slaan boodschappen in. De meiden hebben niet door dat Lisa niet bij hun is tot ze bij de kassa aankomen. Lisa staat buiten en gelijk vraagt Sanne waarom ze niet meeging de winkel in. Lisa wijst naar een mooie plek met uitzicht op het dorp en zegt: "Kijk daar eens." Sanne kijkt en zegt: "Oh wauw ik snap dat je hiervan een foto wilde nemen het is echt prachtig hier." De meiden lopen even later terug naar hun huisje en maken zich klaar om te gaan zwemmen.

Leonie en Sanne verkleden zich op hun kamer Sanne heeft haar bikinitopje al aan en loopt naar haar koffer met luiers. Ze opent de koffer en zoekt naar de zwemluiers die ze had ingepakt. Sanne haalt alles uit de koffer maar vind de zwemluiers niet. Ze vraagt: "Leonie heb jij de zwemluiers misschien al uit de koffer gehaald? Ik weet bijna zeker dat ik ze had ingepakt maar ik kan ze niet vinden." Leonie die de zwemluiers thuis nog uit de koffer had gehaald zegt: "Weet je zeker dat je ze had ingepakt?" Sanne zegt: "Jij was er toch ook bij? Het waren die zwemluiers in de blauw/witte verpakking…" Leonie zegt: "Ik heb het pak wel gezien maar heb je ze ook echt ingepakt?" Sanne zegt: "Shit! Ik denk dat ik ze dan toch vergeten ben… ik vraag wel aan Lisa of zij wel zwemluiers mee hebben genomen." En Sanne loopt in haar luier en bikinitopje richting de kamer van Lisa en Destiny.

Sanne loopt de kamer in en ze vraagt gelijk: "Liz hebben jullie misschien een zwemluier voor mij?" Lisa kijkt vreemd op en zegt: "Kom op Sanne je wilt toch niet met een luier om naar het strand? Er zijn veel andere mensen op het strand dan wil je toch niet dat andere mensen jouw in een luier zien?" Destiny zegt: "Ja en trouwens zwemluiers zijn toch alleen voor poep-onge… oh ik snap het al…" Lisa zegt: "Kom op Sanne doe maar gewoon je bikinibroekje aan want ik en Destiny hebben geen zwemluiers meegenomen." Lichtelijk teleurgesteld gaat Sanne terug naar haar slaapkamer en trekt daar haar bikinibroekje aan. Snel is iedereen omgekleed en gaan ze naar het strand.

Als de meiden bij het strand zijn aangekomen rent Lisa gelijk naar het water want ze heeft super veel zin om te zwemmen. Sanne gaat ook richting het water maar heeft nog niet de intentie om te zwemmen. Lisa trekt zich daar niks van aan en trekt haar zusje mee het water in. Terwijl Lisa en Sanne een watergevecht hebben genieten Destiny en Leonie van de Italiaanse zon. "Destiny?" zegt Leonie. "Kan ik jou een geheim vertellen?" Destiny zegt: "Tuurlijk mogen Lisa en Sanne het niet weten?" Leonie zegt: "Lisa mag wel maar ik wil liever niet dat Sanne het weet." Sanne vroeg jullie net om een zwemluier omdat ze deze niet bij zich had. Maar thuis had ze deze wel ingepakt. Maar ik schaamde me erg bij het idee dat ik en Sanne of alleen Sanne met een zwemluier zou rondlopen hier op het strand daarom heb ik stiekem de zwemluiers uit haar koffer gehaald. Ik snap dat het niet netjes was om dit te doen maar hoe sta jij hier tegenover?" Destiny zegt: "Ik vind het erg goed dat je dit hebt gedaan Leonie weet je als Sanne haar luier goed zou bedekken op het strand zou ik er geen problemen mee hebben maar Sanne kennende zou ze met een misschien alleen een bikinibroekje over haar luier hier over het strand rondlopen en de luier zal duidelijk in zicht zijn. Maar kijk eens om je heen hier overal zijn mensen en kinderen en wij willen die niet confronteren met onze fetisj. Daarom hebben we ook een huisje met veel privacy gehuurd. Zodat we ons niet hoeven te schamen maar ook om anderen niet te confronteren met onze lifestyle dus eigenlijk werkt het twee kanten op." Leonie is opgelucht en zegt: "Oh gelukkig. Ik dacht alleen aan het gedeelte van schaamte maar inderdaad misschien is het niet confronteren van andere mensen misschien zelfs nog wel belangrijker. Dankjewel Destiny." Ondertussen komen Lisa en Sanne uit het water en lopen terug naar Destiny en Leonie om hun duikbril te pakken en Lisa pakt ook haar GoPro zodat ze mooie onderwater beelden kan maken. Ook Destiny en Leonie besluiten om mee te gaan zwemmen en de meiden hebben een erg gezellige middag.

Als het steeds rustiger wordt op het strand besluiten de meiden om ook weer naar hun huisje te gaan. De meiden douchen en gaan later nog even in hun luiers genieten van de late avondzon. Terwijl Destiny, Leonie en Sanne in de tuin liggen te zonnen maakt Lisa eten klaar en dekt de tafel in de tuin. Lisa wekt de meiden voor het avondeten en iedereen gaat aan tafel zitten. Lisa hield ervan om te koken en had aangeboden om alle dagen van de vakantie te koken als de andere meiden dit ook wilden. Na het eten gaan Destiny, Leonie en Sanne opruimen en afwassen en ondertussen maakt Lisa met haar telefoon een filmpje met een rondleiding door het huisje die ze vervolgens naar haar ouders stuurde. De meiden hebben het super naar hun zin en als het negen uur is gaan de meiden nog een leuke Disney film kijken op de laptop van Lisa. Als het buiten wat frisser wordt gaan de meiden naar binnen waar Lisa iedereen verrast met een lekker glaasje limoncello die op het eiland zelf is gemaakt. De film is rond elf uur afgelopen en de meiden kleden zich om naar hun nachtkleding. Het is erg gezellig en na het omkleden spelen ze nog een spelletje 30 seconds. Aks het half een is besluiten de meiden om naar bed te gaan want de volgende dag willen ze graag het eiland gaan verkennen.

Iedereen vind de tijd die ze hebben gehad op Elba geweldig en eigenlijk zouden ze langer willen blijven dan die ene week. Maar helaas komt de dag dat ze weer terug moeten naar Nederland dichtbij en is de vakantie voorbij.
Bij thuiskomst gaat Destiny weer aan het werk en ook Leonie moet weer aan de slag in de supermarkt. Lisa heeft nog een paar weken vakantie tot de scholen weer beginnen en ook Sanne heeft nog een paar weken vrij. Maar als het half augustus is begint rustig het normale leven weer.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 5

Please like en comment!!!

Hoofdstuk 5.
"Leonie heb je je spullen al ingepakt voor als je naar je vader gaat vanmiddag?" vraagt moeder. Leonie antwoordt: "Ik moet alleen nog luiers halen. Want bij papa waren ze op. Maar ik kom toch langs de Kruidvat dan kan ik daar gelijk een paar pakken kopen." Moeder vraagt: "Moet ik je bij je vaders huis afzetten?" Leonie antwoordt: "Nee hoor. Na het werk ga ik even naar Sanne en daarna gelijk door naar papa. Eigenlijk zou hij mij ophalen maar hij moet iets langer op werk blijven. Maar hij zei dat Anouk thuis zou zijn en zij mij wel binnen zou laten." Moeder vraagt: "Kan je het al wat beter vinden met Anouk?" Leonie antwoordt: "Nee niet echt maar gelukkig is het niet erger geworden maar daarom ga ik eerst even langs bij Sanne dan hoef ik ook niet al te lang op papa te wachten als ik aan het einde van de middag naar zijn huis ga."

Leonie heeft het naar haar zin om het werk en de dag vliegt voorbij het is 14:00 uur en Leonie haar dienst zit erop. Leonie loopt nog even door de winkel voor wat lekkers. Daarna loopt ze nog even de winkelstraat door naar de Kruidvat. Leonie loopt de winkel in ze staat bij het schap en ze kijkt naar de verschillende soorten luierbroekjes. Leonie zag dat Tena ook zwarte broekjes had ze vond het wel grappig ze hield zelf meer van witte broekjes omdat deze meer op echte luiers leken maar ze kocht nu ook een pak zwarte broekjes omdat ze het er wel sexy uit vond zien. Leonie rekent af en ze stapt op de bus richting het huis van Sanne.

Niet veel later staat Leonie voor de deur bij Sanne en ze belt aan. Sanne's moeder opent de deur en zegt: "Goedemiddag Leonie wat een leuke verrassing jou hier te zien." Leonie antwoordt: "Goedemiddag mevrouw van Berchum is Sanne ook thuis?" Moeder zegt: "Ja ze is thuis maar ze doet nog een middagdutje. Over een kwartiertje ga ik haar wakker maken wil je tot die tijd even wachten?" Leonie zegt: "Ja als u dat geen probleem vind… Moeder antwoordt: "Nee hoor kom binnen wil je wat drinken?" Leonie stapt binnen en zegt: "Thee alstublieft."

Moeder en Leonie zitten in de woonkamer en ze praten gezellig met elkaar. Leonie was altijd benieuwd geweest hoe Sanne's ouders dachten over haar baby-lifestyle en ze heeft de moed gevonden om het nu eindelijk eens te vragen. "Mevrouw van Berchum? Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig. Ik en Sanne vinden het fijn om luiers te dragen en ons te gedragen als baby's maar wat vinden jullie hier eigenlijk van?" Moeder denkt even na en zegt: "Ik en meneer van Berchum hebben het nooit erg gevonden. Eigenlijk begon Sanne haar behandeling als baby als straf van toen ze veertien jaar was. Ze begon in bed te plassen en we vonden het beter als ze luiers zou dragen. We dachten dat ze het niet erg zou vinden omdat Lisa natuurlijk ook al luiers droeg in verband met haar incontinentie. Maar Sanne bleek er heel anders over te denken. Na twee weken natte bedden. Hebben we haar eigenlijk geen keus gegeven ze moest luiers gaan dragen. Dit waren gewoon DryNites broekjes niet eens echte luiers maar zelfs dat wilde ze niet. Van een paar nachten een nat bed was het nu elke nacht raak ze plaste zoveel dat de broekjes begonnen te lekken en ook poepte ze in haar broekjes. Dat de broekjes lekten vonden we niet vreemd omdat ze voor Lisa 's nachts ook niet voldeden. Maar dat ze ook bijna elke nacht in haar luier poepte vonden we niet fijn we hadden haar gewaarschuwd maar daar had ze geen boodschap aan. Toen dachten ik en mijn man ze gedraagt zich als een baby dan gaan we haar ook zo behandelen. We dachten dat ze hierdoor zou bijdraaien maar ze vond het eigenlijk wel fijn. De baby-behandeling werd heel normaal en toen Lisa vertelde dat zij ook graag als baby behandeld wilde worden snapte we Dat Sanne het ook niet meer als straf zag. We zijn samen met Lisa en Sanne in gesprek gegaan over hun 'lifestyle' en beide hebben ze ons verteld over ABDL. We vonden het fijn dat ze allebei het hebben durven vertellen en ook wilden we onze kinderen steunen hierin want om zoiets tegen je ouders op te biechten is natuurlijk niet niks. En om eerlijk te zijn vind ik het best fijn dat mijn dochters nog steeds mijn kleine meisjes zijn. We snappen dat het wat ongewoon is maar als ouders wil je je kinderen gelukkig zien en als dat hiermee kan… we hebben het er graag voor over." Leonie luistert aandachtig en ze begrijpt het verhaal. Ze zegt: "Oh wauw wat een verhaal. Maar u en meneer van Berchum hebben het nooit erg gevonden?" Moeder antwoordt: "We snapten het eerst niet en boos worden om iets waar je kinderen gelukkig van worden konden we ook niet. Ze deden niemand kwaad ermee en ook hebben ze naast hun baby-leven een gewoon volwassenen bestaan met alles wat daarbij hoort. Ook durfden ze ons eerlijk te vertellen hoe ze zich voelden en om je zo open te stellen getuigt van volledig vertrouwen en dat verdient veel respect. Daarom hebben ik en mijn man het geaccepteerd en ze mogen zo leven zo lang ze willen." Leonie bedankt moeder voor het vertellen en moeder zegt: "Kom je mee naar boven? Dan gaan we Sanne wakker maken." Leonie volgt moeder naar de babykamer en ze lopen naar binnen.

Leonie ziet Sanne slapen in bed zuigend op haar speen met een knuffel tussen haar armen geklemd. Ze vind het een lief gezicht en kijkt hoe haar moeder haar liefdevol wakker maakt. Moeder zet de babyfoon uit en wekt Sanne zachtjes. "Kleine Sanne wordt eens wakker lieve meid. Er is bezoek voor je." Sanne wordt rustig wakker en ze wrijft in haar ogen." Moeder en Leonie vinden het grappig hoe Sanne ontwaakt. Moeder zegt: "Ben je nog zo moe kleine meid?" Sanne knikt maar als ze haar ogen open doet en Leonie ziet is ze gelijk klaarwakker. Moeder controleert Sanne's luier even en zegt: "Je kan deze nog wel even aanhouden kom maar uit bed en ga maar even fijn spelen met je vriendin." Moeder helpt Sanne uit bed en ze verlaat de kamer. Leonie loopt op haar vriendin af en geeft haar een kus en ze vraagt: "Lekker geslapen lieve meid?"

Sanne en Leonie zitten samen op de babykamer met elkaar te spelen. Sanne draagt alleen een kort Shirt en haar luier is goed in zicht. Leonie kijkt naar Sanne's natte luier en ze vraagt: "Wordt je niet verschoond gelijk na je middagdutje?" Sanne antwoord: "Mama zei dat het nog niet nodig was maar soms wordt ik wel gelijk verschoond na mijn middagdutje maar deze kan ik nog wel even omhouden." Leonie en Sanne praten even verder. Leonie pakt haar tas en haalt er het pak met zwarte luierbroekjes uit en zegt: "Kijk hoe gaaf dit is Sanne. Ik heb zwarte luierbroekjes van Tena gekocht vandaag zien ze er niet sexy uit?" Sanne zegt: "Hoe kan ik dat nu weten? Ze zitten nog in de verpakking…" Leonie moet lachen en ze zegt: "Ik zal even een kleine modeshow geven van dit broekje en Leonie doet haar kleren uit tot ze alleen nog haar BH en luierbroekje draagt. Leonie haar broekje is niet meer droog en ze trekt deze uit en gooit hem in de luieremmer naast de commode. Ze frist haarzelf op met een paar billendoekjes en trekt daarna het zwarte broekje aan. Sanne kijkt naar haar vriendin en vind haar er erg mooi uitzien in haar zwarte luierbroekje en ze zegt: "Wauw Leonie wat staat die je goed! Hij past ook perfect bij je zwarte BH je ziet er echt super sexy uit." Leonie omhelst Sanne en bedankt haar voor de lieve complimenten. Terwijl Leonie haar luierbroekje showt loopt moeder ineens de kamer in. En schrikt als ze ziet dat Leonie niet veel meer draagt dan alleen haar ondergoed. Ze vraagt verbaasd: "Wat heeft dit te betekenen dames!?" Sanne zegt: "Oh Rustig maar mama Leonie had een ongelukje gehad en ze moest haar luier verschonen en ze besloot ook maar gelijk haar werkkleding van de supermarkt uit te trekken."
Moeder zegt: "Oh… ja natuurlijk… Maar als je even gewacht had kon ik je verschonen Leonie. Want ik kwam naar boven om Sanne haar Pamper te verschonen. Ga je even op de commode liggen Sanne?" Sanne schudt hard haar hoofd en zegt: "Nee mama ik wil nog geen schone luier! Ikke spelen met Leonie!" Leonie geeft Sanne een kus en knuffel en zegt: "Hey Sanne ik moet naar mijn papa toe dus ik kan niet blijven om te spelen… Maar weet je wat als jij goed naar mama luistert dan beloof ik dat ik binnenkort weer eens langskom om te spelen. Vind je dat een leuk idee?" Sanne omhelst Leonie en gaat daarna op de commode liggen. Als ze ligt kijkt ze Leonie aan en vraagt ze: "Jij mij schone Leonie?" Moeder ziet het en zegt: "Ga je gang maar Leonie." Snel heeft Leonie Sanne een schone luier omgedaan. Ze speelt nog heel even met Sanne maar niet veel later vertrekt Leonie naar haar vader's huis.

"Hey Anouk goedemiddag!" zegt Leonie als ze bij haar vaders huis is aangekomen. "Is papa ook al thuis?" Anouk zegt: "Nee hij zei dat hij onderweg was maar er is file dus misschien dat hij nog iets later is." Leonie is licht teleurgesteld en zegt: "Oh oké… Ik ga even douchen Anouk." Anouk zegt spottend: "Oh heb je het weer in je broek gedaan babymeisje?" Leonie heeft geen zin in een confrontatie en loopt zonder reactie te geven richting de badkamer.

Leonie is snel gewassen en ze loopt naar haar slaapkamer. Als ze is aangekleed pakt ze haar spullen uit. Leonie pakt het nog dichte pak luierbroekjes en zet deze in de kast neer. Anouk loopt de kamer binnen en zegt: "Wat denk jij dat je aan het doen bent!?" Leonie snapt het niet en zegt: "Euhm… ik ruim mijn spullen op?" Anouk zegt boos: "Die luierbroekjes hou je maar bij jezelf ik wil die dingen hier niet in huis hebben!" Leonie zegt: "Maar ik heb ze dagelijks nodig waarom mag ik ze hier niet hebben!?" Anouk zegt: "Je moet maar leren op tijd naar de WC te gaan." Leonie voelt zich gekwetst en ze pakt de luierbroekjes weer uit de kast en stopt deze weer in haar tas. Anouk loopt de kamer weer uit. En als Anouk uit zicht is begint Leonie zachtjes te huilen. Ze snapt het niet waarom is Anouk zo gemeen tegen haar. Ze pakt haar knuffel van het bed en kroelt hiermee. Als Leonie weer wat gekalmeerd is hoort ze de voordeur dichtslaan en ze hoort haar vader. Ze rent snel op haar vader af en geeft hem een knuffel. "Oh wat fijn dat je er bent papa gaan we wat leuks doen dit weekend?" Vader antwoord: "Ze geven lekker weer op dit weekend dus zou je het leuk vinden om morgen samen gezellig met mij en Anouk mee te gaan naar het bos?" Leonie die op iets leuker gehoopt had zegt teleurgesteld: "Oh oké…" Vader ziet dat Leonie niet heel erg enthousiast is en vraagt: "Lijkt het je niet leuk Leonie? Anouk zei dat zij het wel erg leuk zou vinden om met dit weer door het bos te lopen." Leonie zegt: "Papa niet rot bedoeld maar sinds u met Anouk omgaat lijkt het alsof we alleen dingen doen die zij leuk vind. Kunnen we ook een keer dingen doen die ik leuk vind? Ik bedoel het niet rot maar toen u nog alleen was vond ik elk weekend leuk bij u. We gingen naar het strand of de stad en zelfs een paar keer naar een dierentuin maar dat doen we eigenlijk nooit meer." Vader zegt: "Oh… zullen we dat dan de volgende keer doen Leonie?" Leonie knikt en gaat hiermee akkoord.

Het weekend is snel voorbij en Leonie is blij dat ze weer naar huis toe kan want ze was de nare opmerkingen die Anouk maakte meer dan zat. Ze vind het echt niet leuk en het was ook altijd stiekem zodat haar vader niks doorhad. Daardoor durfde Leonie niks tegen haar vader te zeggen. Thuis vertelde ze het liever ook niet tegen haar moeder maar gelukkig kon ze het wel bespreken bij Sanne.

Als Leonie 's ochtends na het ontbijt weg loopt bij haar vaders huis belt ze haar moeder. Ze vertelt dat ze eerst nog even bij Sanne langs gaat vanochtend voor ze vanmiddag naar haar werk gaat. Haar moeder vond dit geen probleem en wenste haar een fijne dag toe. Het is nog redelijk vroeg als Leonie aankomt bij het huis van Sanne. Moeder doet de deur open en zegt: "Oh... goedemorgen Leonie jij bent er vroeg bij vanochtend Sanne is nog niet eens wakker." Leonie zegt: "Oh echt niet? Ik had gisterenavond nog geappt dat ik zou komen en Sanne zei dat dat goed was…" Moeder zegt: "Je bent zeker wel welkom hoor Leonie kom binnen dan wekken we zometeen samen Sanne. Moeder en Leonie drinken een kop koffie en als het bijna negen uur is hoort moeder wat geluid op de babyfoon. Ze zegt: "Het lijkt erop dat die kleine meid wakker is kom je mee Leonie? Ik kan je hulp goed gebruiken bij het verschonen van Sanne en haar klaar te maken voor vandaag." Samen lopen moeder en Leonie naar boven en gaan de babykamer binnen
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Vakantie is over dus krijg het weer druk ik blijf door schrijven maar minder snel.

Please like en comment!!!

Hoofdstuk 6.
Sanne zit lekker te knuffelen met haar favoriete beer als moeder en Leonie de kamer binnen lopen. Moeder ziet het en zegt: "Goedemorgen Sanne lig je lekker te knuffelen met je Teddy lieverd." Sanne zegt: "Nee mama! Dit is niet Teddy maar Meneer Beer!" Mama zegt: "Oh natuurlijk Sanne… wat dom van mij. Kom je uit bed Sanne dan kan ik je verschonen en aankleden en dan mag je na het ontbijt met Leonie spelen." Sanne was het niet opgevallen dat Leonie ook naar binnen was gekomen: "En ineens wordt Sanne een beetje verlegen en zegt zachtjes: "Hoi Leonie…" Moeder helpt Sanne uit bed en ze zegt: "Wat ruik ik daar Sanne heb je een mooie verrassing in je luiertje zitten?" Moeder vraagt aan Leonie of zij haar wil helpen en alvast water in de wasbak naast de commode te laten lopen. Leonie vraagt: "Zal ik Sanne verschonen mevrouw van Berchum?" Moeder zegt: "Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is want zoals ik het nu zie heeft Sanne wel heel veel gepoept in haar luier. Zie je de bruine rand langs het beenelastiek? Het loopt helemaal door naar de voorkant van haar luier. Je mag me helpen maar ik was haar liever zelf want dat wordt een vies karweitje." Moeder maakt Sanne luier los en vouwt hem open en zoals ze verwacht had was de poep ook naar de voorkant van haar luier verspreid. Moeder tilt Sanne bij haar enkels op en veegt de ergste poepresten van Sanne haar billen af met de voorkant van de luier. En gaat dan verder met babydoekjes. Terwijl moeder Sanne haar billen afveegt zegt ze: "Ooh Sanne wat heb je er weer een bende van gemaakt. Je bent ook zo'n grote baby hè die hebben ook grote ongelukjes...bah." Als moeder alle poepresten heeft verwijderd wast ze haar dochter en naar een flinke schoonmaak zegt moeder: "Zo je bent eindelijk schoon kleine meid ik ga alvast naar beneden om ontbijt klaar te maken en dan kan Leonie ondertussen jou even een schone Pamper omdoen. Lukt dat Leonie?" vraagt Moeder. Leonie antwoordt: "Ja hoor dat komt helemaal goed mevrouw van Berchum." Terwijl moeder wegloopt uit de kamer zegt Leonie: "Nou even kijken wat voor een mooie luier jij vandaag om krijgt. Ik vind deze wel erg leuk." En ze laat Sanne een Super Dry Kids luier zien. "Wil je deze om lieve meid?" Sanne knikt ja en laat haar de luier omdoen. Als Leonie de plakstrips dicht heeft geplakt zegt ze tevreden: "Zo jij kan er weer even tegenaan kleine meid!" Sanne komt omhoog en omhelst haar vriendin en zegt: "Dankjewel lieve mammie." Leonie zegt een beetje verbaasd: "Mammie? Ik ben je moeder toch niet?" Sanne zegt: "Oh sorry... Je verzorgde me zo lief ik voelde me helemaal klein worden en ik… ik liet me een beetje gaan sorry." Leonie zegt: "Oh het geeft niet hoor Sanne het klonk eigenlijk best wel goed: Mammie Leonie. Hahaha! Nou kom maar even van de commode af Sanne dan kleed ik je even verder aan. Dan ben je helemaal klaar voor de rest van de dag." Snel heeft Leonie Sanne aangekleed en ze gaat met haar naar beneden om haar ontbijt te geven.

Sanne heeft snel haar ontbijt op en Leonie en Sanne gaan terug naar de babykamer om samen te spelen. Leonie en Sanne spelen met de knuffels en Sanne vraagt hoe Leonie haar weekend bij haar vader was verlopen. Leonie zegt: "Het was een rustig weekend maar ik haat papa's vriendin. Ze is echt een fucking bitch! Ze wil dat ik niet eens meer luierbroekjes bij papa laat staan en de hele tijd noemt ze me een baby omdat ik luierbroekjes gebruik. Maar ze doet het altijd stiekem zodat papa het niet hoort. Daarom durf ik het ook niet aan papa te vertellen. En dat wil ik wel graag want ik zie papa steeds minder en door zijn relatie met Anouk wordt onze vader/dochter band steeds minder." Zachtjes begint Leonie te huilen en Sanne omhelst haar en zegt: "Oh wat rot om te horen. En wat vreselijk dat Anouk zo gemeen is. Kan je niet met je moeder er over praten? Misschien dat zij dan wel met je vader erover wil praten." Leonie zegt: "Dat lijkt me geen goed idee de laatste paar keer dan mijn ouders elkaar spraken draaide het op ruzie uit. Maar ook wil ik het liever niet aan papa vertellen want wat nou als daardoor zijn relatie met Anouk stopt? Dat zou alleen voor mij een voordeel zijn maar papa is dan wel weer alleen en dat wil ik niet voor hem… ik weet echt niet wat ik moet doen." Leonie begint weer te huilen en Sanne omhelst haar en troost haar. Als Leonie iets gekalmeerd is zegt Sanne: "Hey Leonie als ik gehuild heb is mijn luier vaak toe aan een verschoning. Zal ik jou luier verschonen?" Leonie zegt: "Je hebt gelijk ik ben best wel nat." Sanne zegt: "Ga dan maar op de commode liggen dan doe ik je een schone luier om."

Sanne maakt Leonie haar broek los en trekt deze omlaag tot op haar enkels. Ze scheurt de zijrandjes van Leonie's luierbroekje open en veegt haar schaamstreek schoon met billendoekjes. Sanne haalt het natte broekje weg en ze vraagt: "Zo wat voor een luier wil je om Leonie?" Leonie denkt even na en zegt: "Euhm niet zo'n hele dikke luier. Wat is de dunste luier die je hebt?" Sanne zegt: "Het dunste wat ik gebruik zijn de Tena Maxi luiers. Leonie vraagt een beetje onzeker: "Die vallen niet op onder kleren toch?" Sanne zegt: "Je ziet ze alleen zitten als je weet dat je een luier draagt ik beloof je niemand zal iets doorhebben." Leonie is gerustgesteld en snel heeft Sanne haar de luier omgedaan. "Zo nu heeft mama ook een schone luier om!" zegt Sanne blij. Leonie zegt: "Euhm Sanne wil je me iets vertellen? Want je noemde me nu alweer mama." Sanne blijft even stil... en zegt dan: "Sorry Leonie ik wist niet dat je het niet fijn vond om zo genoemd te worden. Maar elke keer als ik met jou ben voel ik me zo klein. Je verzorgt me altijd heel goed en heel liefdevol… je voelt voor mij ook als mama." Leonie weet niet precies wat ze hierop moet zeggen en zegt dit ook tegen Sanne. Sanne zegt: "Als je liever niet hebt dat ik je mama noemt zal ik het niet meer doen Leonie belooft." en Sanne geeft Leonie een kus. Leonie komt van de commode af en ze trekt haar broek weer aan maar geeft geen antwoord meer op Sanne's vraag. Ze zegt: "Zullen we nog even verder spelen voor ik zometeen naar mijn werk ga?" Hier stemt Sanne mee in en als het twaalf uur is vertrekt Leonie naar haar werk.

Leonie heeft verder een leuke week waarin ze veel werkt en het erg druk heeft. Als het vrijdag is heeft ze avonddienst en loopt ze laat in de middag de winkel in en komt daar Lisa tegen. "Hey Lisa dat is weer even geleden… had je nog een leuke week nadat we terug kwamen vanuit Italië?" Lisa zegt: "Ja was wel lekker rustig alleen had ik wel een buikgriepje te pakken dus veel diarree dat was niet erg fijn. Maar gelukkig was ik halverwege de week alweer aan de beterende hand. Hier gaat het met jou?" Leonie zegt: "Phoe heel erg druk nu gelukkig heb ik morgen alleen nog een ochtenddienst en dan heb ik eindelijk weekend! Nu ik het daar nu toch over heb… zou ik misschien in het weekend bij jullie langs mogen komen? Met deze drukte wil ik wel weer even klein zijn even lekker geen verantwoordelijkheid meer hebben en lekker onbezorgd spelen." Lisa zegt: "Je mag van mij altijd langs komen lijkt me erg gezellig. Maar stuur Destiny anders een app'je want ik weet niet of Destiny plannen heeft gemaakt voor dit weekend." Leonie zegt blij: "Oh bedankt ik hoop echt dat jullie dit weekend kunnen." Leonie groet Lisa en ze gaat aan het werk.

Leonie komt uit haar werk en gaat richting huis ze is blij dat ze vandaag weer klaar is want ze is erg moe geworden van het werken. Ze is blij dat ze morgen kassa dienst heeft en dat ze geen vakken hoeft te vullen. Leonie komt thuis en ziet dat haar moeder TV zit te kijken Leonie zou graag bij haar gaan zitten maar haar luierbroekje is erg nat en eigenlijk wil ze nog even douchen voor ze een schoon broekje aantrekt. Leonie komt binnen en groet haar moeder en geeft meteen aan dat ze gaat douchen. Moeder was het gewend dat Leonie vaak ging douchen na het werk en wist dat dit te maken had met luiergebruik van haar dochter. Een kwartiertje later komt Leonie uit de douche en ze loopt naar haar slaapkamer toe.

Leonie opent haar kast en pakt er een luierbroekje uit. Leonie was blij dat ze een paar Maxi broekjes nog in de kast had liggen want met de werkstress van de afgelopen dagen wilde ze zich graag klein voelen. Met een dik luierbroekje voelde ze zich al sneller klein en ze had ook de speen die ze van Sanne had gekregen verstopt op haar kamer maar gebruikte deze nog heel vaak als ze alleen was. Als Leonie aangekleed is gaat ze terug naar de woonkamer en ze heeft een gezellige avond met haar moeder. Als Leonie naar bed gaat stuurt ze een app'je naar Destiny waar ze in vraagt of ze dit weekend langs mag komen. Snel krijgt ze bericht terug. En Leonie is superblij dat ze dit weekend weer lekker klein kan zijn bij Lisa en Destiny. Leonie appt ook nog even met Sanne en Sanne zegt: Zal ik van het weekend ook bij Liz en Destiny doorbrengen? Dan kunnen we gezellig samen klein zijn! Leonie vraagt: Vinden Lisa en Destiny dat niet erg? Sanne antwoordt: Ik kom wel als "verrassing" langs dat vinden ze vast niet erg… hoop ik. Haha! Beide meiden wensen elkaar een goede nachtrust en Leonie legt haar telefoon neer en gaat slapen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5690
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan