Diaper Friends The Adult Life

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Dit is het eerste gedeelte van mijn nieuwe verhaal wat een vervolg is op: Diaper Friends. Omdat de eerste post is geef ik de eerste 3 hoofdstukkken en ik probeer hierna elke week een nieuw hoofdstuk te plaatsen. Veel leesplezier!

Please Comment

Diaper Friends The Adult Life.
Dit is een vervolg op mijn eerste verhaal: Diaper Friends. Dit verhaal speelt zich acht jaar later af als Lisa en Destiny 24 jaar zijn. In de tussenliggende jaren zijn ze geslaagd voor hun opleiding en ze zijn samen gaan wonen in een huis wat de ouders van Lisa voor hun hebben gekocht. Lisa is een lerares op een basisschool geworden en Destiny heeft een eigen bedrijfje in Graphic Design opgezet en werkt uit huis.

Hoofdstuk 1. Ochtendritueel
Het is vroeg in de ochtend en Destiny ontwaakt door de zonnestralen die tussen de gordijnen door op haar gezicht schijnen. Ze kijkt op de wekker en ziet dat het pas 6:30 is over een half uur zal de wekker pas afgaan. Destiny draait zich om en kijkt naar haar vriendin Lisa en beseft ze zich hoe gelukkig ze is met Lisa als vriendin. Lisa gedraagt zich vaak als een peutertje maar ondanks dat kunnen Destiny en Lisa toch een gezonde volwassen relatie met elkaar hebben. Omdat Destiny niet meer in slaap kan komen besluit ze uit bed te stappen. Destiny stapt uit bed en loopt naar beneden richting de keuken. Onder het lopen voelt ze de dikke prop van haar natte nachtluier tussen haar benen en ze vindt dit echt een heerlijk gevoel.

Als Destiny beneden is aangekomen zet ze de radio aan en begint ze de vaatwasser uit te ruimen. Tijdens het uitruimen van de vaatwasser voelt ze dat ze moet plassen en voordat ze het eigenlijk door heeft voelt ze haar kruis warm worden. Ze kijkt naar haar luier met de volledig blauwgekleurde vochtindicator en ze wrijft even over de voorkant van haar luier. Ze gaat snel door met het uitruimen en dekt daarna de tafel. Ondertussen zingt ze zachtjes met de radio mee en na een halfuurtje als het 7:00uur is gaat ze terug naar haar slaapkamer om Lisa te wekken en haar klaar te maken voor vandaag.

“Lisa wakker worden kleine meid het is tijd om naar school te gaan.” zegt Destiny. Lisa opent rustig haar open en ziet dat Destiny de gordijnen in de slaapkamer al openslaat. Destiny slaat het deken van het bed af en helpt Lisa uit bed. Lisa haalt haar speen uit haar mond en legt deze op het nachtkastje naast het bed neer. Ze loopt daarna samen met Destiny naar de babykamer waar ze op de commode wordt gelegd. Destiny opent Lisa’s rompertje en zet de volledig vervaagde vochtindicator en ze zegt: “Zo Liz jij hebt wel erg veel je best gedaan om je luier vol te krijgen vannacht of niet?” Lisa lacht en zegt: ”Natuurlijk anders is het voor jou toch ook geen uitdaging meer om mij te verschonen.” Destiny maakt Lisa’s luier open en begint haar te wassen. Onder het wassen vraagt Destiny aan Lisa: “Wat ga je vandaag op school doen als les?” Lisa antwoordt: ”Het is de een na laatste dag van dit schooljaar dus we gaan niet echt meer een echte les doen. Ik met de klas afgesproken dat we de laatste twee dagen van het schooljaar gaan knutselen. De kinderen krijgen een stuk piepschuim waar ze hun ideale vakantie bestemming van mogen maken. Er zijn ook een paar groepjes die met meer personen een groot stuk piepschuim delen om daar een camping of iets dergelijks van te maken. En morgen ochtend hopen we dat ze klaar zijn zodat we dan de laatste middag van het schooljaar een leuke film kunnen kijken.” “Dat klinkt leuk… Oké Lisa nu ben je schoon welke luier wil je vandaag om naar school?” Lisa zegt: ”doe maar een Tena Slip Maxi dan hoef ik niet zo vaak te verschonen vandaag.” Destiny pakt een Tena Slip Maxi van het plankje boven de commode en vouwt deze open. Ze tilt Lisa op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen als de luier goed op zijn plaats ligt pakt Destiny en busje talkpoeder en poedert ze Lisa’s luierzone goed in. Daarna sluit ze de luier en kleed ze Lisa verder aan. Als Lisa aangekleed is pakt ze nog 2 luiers en stopt deze in haar tas voor als ze moet verschonen op school.

Als Lisa en Destiny beneden in de keuken zijn maakt Destiny een flesje Nutrilon klaar voor Lisa en geeft haar deze. Terwijl Lisa haar flesje leegdrinkt maakt Destiny boterhammetjes klaar voor Lisa en stopt deze in haar tas. Als Lisa haar flesje op heeft zegt Lisa: “dat was lekker! Ik moet opschieten anders kom ik te laat op school.” Lisa pakt alvast de huis- en de autosleutel en eet nog even snel een boterham samen met Destiny. Even later geeft Lisa Destiny een zoen en verlaat ze het huis. Ze stapt in de auto en rijd van de oprit af en gaat onderweg naar school.

Als Lisa vertrokken is besluit Destiny zich ook klaar te maken voor de dag. Ze ruimt de tafel af en gaat douchen. Als ze gedoucht is loopt ze naar de commode en ze gaat hierop liggen. Ze smeert haarzelf in met talkpoeder en schuift een schone Tena Slip Maxi onder haar billen. Ze plakt de luier stevig dicht en geniet van de zachte luier die tegen haar huid drukt. Snel komt Destiny van de commode en kleed haarzelf verder aan. Even later start ze haar computer op en begint ze met werken.

Hoofdstuk 2. Werken
Lisa komt op school aan en parkeert haar auto op de parkeerplaats. Ze stapt uit en heeft moeite de auto af te sluiten ze drukt meerdere keren op de knop van de centrale vergrendeling maar deze reageert niet goed. Shit, dat rot ding! denkt Lisa. Gelukkig kunnen ik en Destiny morgen onze nieuwe auto ophalen bij de autodealer. Na een kleine 2 minuten heeft ze eindelijk haar auto afgesloten gekregen en loopt ze het schoolplein op. Het is pas 8:00 uur en het is nog redelijk rustig op het schoolplein de meeste kinderen komen pas rond 8:15 aan. Deze week is Lisa pleinwacht dus ze zet haar spullen neer in de lerarenkamer. En gaat terug naar het schoolplein. Als ze terug op het plein is komt ze Kim de beste vriendin van haar kleine zusje Sanne tegen. “Hey Kim wat vond je van de stage het afgelopen half jaar bij juf Marian?” Kim antwoord enthousiast: “Ik vond het echt super gaaf! Ik vind het ook zo leuk om met de kinderen om te gaan. Ze zijn soms ook zo leuk in hun onschuld!” Lisa lacht en zegt: ”Ja ik vind dit werk daarom ook zo leuk. En mag jij nu de laatste 2 dagen lesgeven? Ik mocht dat wel toen ik nog bij juf Marian stage liep. Kim zegt: “Ja inderdaad ik moest even iets bedenken voor de laatste 2 dagen want ja de laatste dagen voor de vakantie kan je natuurlijk ze niet laten oefenen voor een toets dus we gaan vandaag knutselen. En morgen film kijken. Lisa zegt: ”Dat is bijna hetzelfde dat ik doe behalve dat wij pas morgenmiddag pas film kijken maar groep 3 heeft morgenmiddag natuurlijk al vrij.” “Inderdaad” zegt Kim terug. Ondertussen is het 8:30 en de bel gaat de meiden wensen elkaar werkse. En ze gaan bij de deuren staan om hun klassen naar binnen te leiden.

Destiny zit lekker te photoshoppen als haar telefoon gaat ze neemt op en zegt: “Goedemorgen Destiny-Design met Destiny.” “Hey lieverd met mama” “Oh hoi mam waarom bel je?” “Moet ik perse een reden hebben om mijn enige dochter te bellen?” grapt moeder. Destiny lacht mee en vraagt: “Oké, waar wil je over praten?” Moeder zegt: “Ik vroeg me af of jij en Lisa dit weekend weer eens een keer langs willen komen bij ons thuis gewoon voor een weekendje. Want dit weekend begint de vakantie en het lijkt ons wel leuk om een barbecue te houden. Zouden jullie dit leuk vinden?” “Nou mama dat lijkt me heel leuk maar vind je het goed als we pas morgenavond komen? Want morgen gaan ik en Lisa onze nieuwe auto ophalen en we moeten onze oude auto nog overdragen aan Lisa’s zusje Sanne. “Oh ja dat is waar ook. Maar dat maakt niet uit of je morgenavond komt je mag ook zaterdagochtend komen als dat beter uitkomt.” “Is goed mama ik overleg het vanmiddag met Lisa. Ik weet bijna wel zeker dat we komen ik laat het vanavond nog wel even weten via de app doei!” “Dag schat!” Destiny hangt de telefoon op en gaat verder met haar photoshop project. Ze gaat door tot 12:30 en dan last Destiny een pauze in voor haarzelf.
Ze eet wat en na het eten verschoont ze haar luier. Als ze haarzelf verschoont heeft wil ze het stapeltje luiers boven de commode bijvullen ze opent het kasje onder de commode en ziet dat ze een nieuw pak luiers moet openen en dit is het laatste pak. Ze kijkt gelijk hoeveel van de andere luiers ze nog heeft en appt Lisa: Hey Lisa, Ik moest vandaag het laatste pak van de Maxi Slips openmaken en ik heb ook even de andere luiers gekeken omdat ik nieuwe luiers moet bestellen. We hebben nog een vol pak Tena Ultima staan voor de nacht. De inlegluiers zijn wel bijna op en we hebben ook nog een pak van 10AB-luiers hebben we nog wat andere luiers nodig of hebben we aan een paar pakken Maxi slips en inleggers genoeg? Even later appt Lisa terug: Ik denk dat wel goed is maar zou je ook nog een pak ABU Super Dry Kids willen bestellen? Want ik wil de komende week wel even door brengen in lekkere dikke luiers. ; ) Destiny appt terug: Oké is goed ik ga bestellen tot later vanmiddag. Werkse!
Als Destiny weer achter haar computer zit gaat ze naar de AB-DL-TB club shop en besteld ze de luiers. Deze worden morgen bezorgd maar Destiny kiest ervoor om ze op te halen bij een ophaalpunt omdat ze niet weet of ze morgen wel thuis is als de postbezorger komt. Ze betaald haar bestelling en gaat daarna verder met werken.

Hoofdstuk 3. De nieuwe auto

“Nou kinderen, ik vond afgelopen jaar het heel leuk om jullie lerares te zijn en ik hoop jullie allemaal weer snel te zien na de vakantie. Tot ziens” De klas loopt leeg en Lisa gaat snel naar de WC om haar luier te verschonen want over een paar minuten staat Destiny bij de school om samen met Lisa hun nieuwe auto te halen. Gisteren hebben alle leraren al een kleine vakantieborrel gehouden zodat iedereen vandaag vroeg kon vertrekken.

Rond 15:15 staat Destiny met hun oude Twingo voor de poort van de school en Lisa groet nog even haar collega’s en loopt dan naar de auto. “Hey Liz heb je zin om de nieuwe auto op te halen?” vraagt Destiny. “Jazeker, en deze kunnen we gelijk op weg naar jou afgooien bij Sanne.” Destiny vraagt: ”Hoeveel vroeg je van Sanne voor deze auto?” Lisa zegt: ”Ik heb Sanne niks verteld over de auto zodat we haar kunnen verassen met de auto. By the way om geld voor de auto in deze staat te vragen kunnen we echt niet maken .” Beide meiden lachen en rijden snel door naar de Renault-dealer. Ze parkeren de auto op een parkeerplaats en lopen naar binnen. “Goedemiddag, waarmee kan ik jullie helpen?” vraagt de man achter de balie vriendelijk. “Goedemiddag, wij komen onze nieuwe auto ophalen.” De man achter de balie vraagt: ”Wie was de verkoper die u heeft geholpen?” Destiny pakt een visitekaartje uit haar tas en zegt: “Marcel Baars heeft ons geholpen.” De man achter de balie zegt: “Ik zal hem er bij halen mag ik jullie in de tussentijd wat te drinken aanbieden?” Beide meiden vragen om een glaasje water en even later komt de verkoper met het drinken naar hun toe. “Goedemiddag dames zullen we maar gelijk naar jullie nieuwe auto toelopen?” beide meiden antwoorden met: ”Graag.” Als ze bij hun nieuwe auto staan vinden Lisa en Destiny het wel heel grappig dat hun auto onder een doek verstopt zit. De verkoper zegt: “Jullie mogen zometeen jullie eigen auto onthullen. Maar wij willen ook graag vragen of wij een foto van jullie en jullie nieuwe auto op onze Facebook mogen plaatsen?” De meiden zeggen dat dit geen probleem is. En even later trekken ze het doek van hun nieuwe auto af. De verkoper laat de meiden in de auto stappen en begint wat uit te leggen over de bluetooth-functie voor telefoon en ook hoe de navigatie werkt. Als alles is uitgelegd gaan de meiden terug naar binnen om het papierwerk af te handelen en even later kunnen ze wegrijden met hun nieuwe Renault Mégane.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Prachtig verhaal.
Hoop op meer.
Volgens mij ben je de 1e.
Die een verhaal maakt als vervolg op een
eerder verhaal.
Maar dan jaren later.
Apart maar daarom juist zo mooi.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
luierdromer zei:
Prachtig verhaal.
Hoop op meer.
Volgens mij ben je de 1e.
Die een verhaal maakt als vervolg op een
eerder verhaal.
Maar dan jaren later.
Apart maar daarom juist zo mooi.
Ik wist niet dat het zo'n origineel idee was. dance
 

TheHappyMedic

Nieuw lid
zeer mooi gescherven bravo!!

maar is het een idee als je vanaf 16 jaar nog verder verteld miscchien in een klein hoodfstukje?

gr

THM
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
TheHappyMedic zei:
zeer mooi gescherven bravo!!

maar is het een idee als je vanaf 16 jaar nog verder verteld miscchien in een klein hoodfstukje?

gr

THM
Ik heb er wel over gedacht dat te doen maar omdat in één hoofdstuk te stoppen wordt lastig. Maar in het verhaal komen wel mensen voor die ze in die periode van 16-24 jaar zijn tegen gekomen eerste persoon komt voorbij in hoofdstuk 7. Ze heet Arianne maar meer wil ik er nog niet over zeggen.

Gr Marcel
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik heb morgen geen tijd om een nieuw hoofdstuk te plaatsen dus ik plaats hem nu alvast.

please comment!

Hoofdstuk 4. Even naar Sanne
De meiden rijden achter elkaar aan en stoppen bij het ouderlijk huis van Lisa en ze stappen uit. Ze lopen naar de deur en Lisa belt aan. Lisa’s moeder doet open en zegt: “Oh hey meiden goedemiddag. Hadden jullie geen sleutel bij jullie?” Lisa antwoordt: ”Sorry ik was die vergeten. Maar we komen Sanne onze oude auto brengen.” Moeder zegt: ”Oh kom maar even binnen Sanne zit boven in babykamer te spelen.” De meiden stappen naar binnen en gaan naar Sanne in de babykamer.

Als ze in de babykamer zijn aangekomen ziet ze dat Sanne met de Lego aan het spelen is. Ze zit in een dikke luier te spelen terwijl ze op haar speentje zuigt. “Hey Sanne lieve meid ben je lekker aan het spelen?” vraagt Lisa. Sanne die niet door had dat Lisa en Destiny binnen waren gekomen draait zich om en antwoordt: “Ja ik hweb een nieuhwe Lewgo Sjet Lwisa.” Lisa loopt naar Sanne toe en lacht: ”Ik kan je toch niet verstaan als je met die speen in je mond zit te praten.” Ze pakt de speen uit Sanne’s mond. “Wat zei je nou ook al weer Sanne?” Sanne zegt: ”Ik heb een nieuwe Lego Set. Kijk.” En Sanne geeft Lisa de bouwinstructies. “Zo he Sanne dit is een dik boek hoeveel blokjes heeft deze set wel niet?” Sanne zegt: “Op de doos staat 4634 blokjes.” Lisa zegt: ”Wauw dat zijn er wel erg veel. Maar wil je even een pauze nemen want ik en Destiny hebben iets voor jou meegenomen maar je moet je eerst wel even aankleden want we moeten naar buiten. Moeder hoort dit en zegt: “Komt dat even goed uit want ik kwam net om je luier te verschonen kleine meid.” Moeder tilt Sanne op en legt haar neer op de commode ze krijgt haar speen weer terug in haar mond van Lisa en Moeder zegt: ”Wat ruik ik daar heb je weer een verassing voor mama achtergelaten?” Moeder opent Sanne’s luier en ja hoor Sanne heeft weer in haar luier gepoept. Sanne wordt snel gewassen door moeder en als ze schoon is krijgt ze een schone luier om deze keer een gewone Tena Slip Maxi geen AB-luier. Als ze verschoont is helpt Lisa haar met aankleden en moeder pakt snel haar digitale camera want ze wil graag het moment vastleggen als Sanne hoort dat ze een auto van haar zus krijgt.

Even later lopen de meiden naar buiten en zeggen: “Kom je mee Sanne?” Sanne kijkt naar de straat en ziet een dat er een hele mooie auto achter de Twingo van haar zus geparkeerd staat. Ze heeft niet echt meer oog voor wat haar zus haar wil presenteren en ze blijft naar de nieuwe auto van Lisa en Destiny kijken. Ineens zegt Lisa: “En wat denk je daarvan Sanne?” Sanne schrikt op en zegt: “Sorry ik zat even niet op te letten wat zei je…?” Lisa zegt met veel handgebaren: “Deze au-to de Twin-go is voor jou…” Sanne mond valt open en zegt verschrikt: “Serieus waarom, waar moeten jullie dan mee rijden?” Destiny lacht en wijst naar de auto achter de Twingo en zegt: “Want denk je zelf?” Sanne vliegt haar zus en haar vriendin om de hals en zegt: “Oh dankje dankjewel. Maar waar heb ik dit aan verdiend.” Lisa zegt: “Nou ik en Destiny wilden graag een nieuwe auto en we kregen voor deze auto niet zoveel geld meer. Dus we hebben wat langer doorgespaard zodat we deze auto zelf ook konden houden. Maar jij hebt kort geleden natuurlijk je rijbewijs gehaald maar je had nog geen eigen auto en nu dus wel...” Sanne staat met tranen van geluk haar zus en haar vriendin te bedanken. Lisa zegt: “Er zijn wel een paar kleine probleempjes met de auto maar Destiny heeft met haar broertje afgesproken dat hij deze kan komen verhelpen. Steven volgt namelijk een opleiding in de Motorvoertuigentechniek. Dus vind je dat leuk” Sanne weet helemaal niks te zeggen en blijft maar dankjewel tegen Lisa en Destiny zeggen. Even later gaat iedereen weer naar binnen en overleggen ze aan tafel nog wat dingen. Dan zegt Destiny ineens: “Weet je wat Sanne we moeten zometeen toch naar het postkantoor om nieuwe luiers op te halen ga anders gelijk mee dan kunnen we de auto overschrijven op jou naam.” Moeder zegt: ”Ik ga wel mee dan mag je hem overschrijven op mijn naam dat scheelt deze kleine meid weer een beetje geld in verzekering.” Iedereen stapt in de auto en ze rijden richting het postkantoor.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!!!

Hoofdstuk 5. Weekend bij Destiny (vrijdag)
Als de auto is overgeschreven en Destiny haar pakket in ontvangst heeft genomen groeten ze elkaar nog en vertrekken ze weer. Lisa stapt nu achter het stuur van hun nieuwe auto en zegt: “Deze auto zit echt super lekker. Kom laten we snel naar je ouders toegaan.” Niet veel later rijden ze bij Destiny ’s ouderlijk huis de oprit op. Lisa en Destiny stappen uit en Destiny pakt de sleutel en opent de deur en ze gaan het huis binnen.

Als ze binnen zijn zien ze nog niemand dus Destiny roept: “Hallo is er iemand thuis!?” Even later horen ze een reactie: “Hey lieverd, ik ben boven even met de was bezig schenk maar alvast wat te drinken in voor jou en Lisa dan kom ik zo naar beneden.” “Oké!” antwoordt Destiny. “Wat wil je drinken Lisa?” vraagt Destiny. Lisa antwoordt: ”Wat heb je allemaal?” Destiny antwoordt: “Ik heb geen idee ik kom niet meer zo vaak hier ik kijk wel effe in de koelkast.” Als de meiden even later allebei genieten van een glas cola komt moeder de keuken binnen en zegt: “Hallo meiden is die zwarte auto op de oprit van jullie?” Beide meiden antwoorden trots met: “Ja.” Moeder zegt: “Nou ik denk dat Steven uit z’n dak gaat als hij jullie nieuwe auto ziet.” Destiny zegt: ”Dat weet ik wel zeker hij heeft ons aangeraden om naar deze auto te kijken. We wilden eerst eigenlijk een Clio maar deze is iets groter en toen ik hem gezien had was ik ook meteen verliefd op de vorm.”

Als de avond is begonnen is ondertussen iedereen thuisgekomen Steven en ook Destiny ’s vader maar die zal dezelfde avond vertrekken voor een rit naar Duitsland. Ze zitten aan tafel en er wordt veel gepraat over werk maar ook vooral over de nieuwe auto. Als iedereen klaar is met eten gaan Lisa en Destiny naar Destiny ’s slaapkamer. Als ze binnenkomen lijkt het wel alsof de tijd heeft stilgestaan ze zijn ook nog maar net een jaar uit huis maar Destiny ’s kamer zie er nog precies hetzelfde uit als toen ze vertrokken. Destiny zegt: “Heb je een schone luier nodig Lisa?” Lisa zegt: ”Ja alsjeblieft. Jij ook?” Destiny antwoord: “Ja ik ook maar de nieuwe luiers liggen nog in de auto.” Lisa opent een van de kastjes onder de commode die er nog steeds staat en ze pakt een pak Molicare luiers en zegt: “ We kunnen ook deze luiers omdoen.” Destiny ziet de luiers en zegt: ”Oh daar heb ik wel zin in. Sinds ik uit huis ben heb ik eigenlijk geen Molicare ’s meer gedragen.” Lisa gaat op de commode liggen en als snel zijn beide meiden verschoont en gaan ze hun tassen uitpakken. Tijdens het uitpakken vraagt Lisa aan Destiny: “Draagt Steven thuis ook nog luiers of doet hij dit alleen bij ons?” Destiny antwoord: ”Hij wil het hier thuis niet toegeven dat hij het fijn vind om luiers te dragen ook al zouden mijn ouders het goed vinden maar hij draagt liever als hij bij ons is.” Lisa besluit er verder niet over door te vragen en de meiden gaan even tv kijken. Rond 20:30 gaat Destiny ’s telefoon af en Destiny neemt op: ”Hallo met Destiny” “Hey Destiny komen jullie ook gezellig koffiedrinken in de tuin?” vraagt moeder. Destiny antwoord: “Is goed we komen eraan.” “Willen jullie Steven ook meenemen?” ”Tot zo!” zegt Destiny en even later zit iedereen buiten te genieten van de fijne zomeravond. Om 23:00 uur besluiten de meiden om naar bed te gaan en ze wensen de rest van het gezin een goed nacht toe en ze gaan zich klaarmaken voor de nacht.

Als ze hun tanden gepoetst hebben lopen ze naar Destiny ’s slaapkamer om hun luiers te verschonen. Als Lisa gaat liggen op de commode zegt ze: “Heb je ook inlegluiers in de commode liggen want ik heb eigenlijk geen zin om een lekkende luier te hebben vannacht.” Destiny zegt: ”Ik kan ze wel even uit de auto pakken maar we kunnen ook een onderlegger in bed neerleggen als je bang bent dat je misschien lekt. Dus zeg maar wat je wilt.” Lisa zegt: ”Ik wil snel slapen dus leg maar een onderlegger in bed want anders moet je eerst weer naar beneden en dan alles uitpakken dat doen we morgen wel.” Als beide meiden een schone luier om hebben leggen ze een onderlegger in bed en gaan ze slapen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hallo lezers ik zit een beetje vast in m'n verhaal zijn er nog mensen die ideeën hebben voor in dit verhaal?
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Een vakantie avontuur.
of een ontmoeting met oud klas genoten.
Die door een ongeluk of medische misser inmiddels
ook incontinent is geworden.
Of Sanne en Steven komen logeren.
Of leerling bij Lisa op school die ook incontinent is.
Om maar wat te noemen
Succes er mee
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
luierdromer zei:
Een vakantie avontuur.
of een ontmoeting met oud klas genoten.
Die door een ongeluk of medische misser inmiddels
ook incontinent is geworden.
Of Sanne en Steven komen logeren.
Of leerling bij Lisa op school die ook incontinent is.
Om maar wat te noemen
Succes er mee
thanx ik ga wat proberen
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!

Hoofdstuk 6. Weekend bij Destiny (zaterdagochtend)
Lisa wordt wakker en vraagt zich af hoe laat het is ze pakt haar telefoon van het nachtkastje af en ziet dat het nog maar 4:30 is. Dan herinnert ze zich dat ze vannacht geen inlegluier in haar luier heeft en ze voelt gelijk of ze nog niet gelekt heeft dit is niet het geval maar de luier die ze omheeft is wel heel erg nat. Ze kijkt naar Destiny die nog ligt te slapen ze trekt het dekbed een beetje van haar af zodat ze zicht heeft op Destiny ’s luier. Lisa kan aan de vochtindicator zien dat ook Destiny ’s luier erg nat is. Zachtjes schud ze Destiny wakker: “psst, Destiny wakker worden.” Destiny opent rustig haar open en vraagt: ”Wat is er aan de hand Liz?” Lisa antwoordt: ”Ik heb een heel erg natte luier wil je mij alsjeblieft verschonen ik wil liever niet dat mijn luier gaat lekken.” Destiny voelt ondertussen aan haar eigen luier en zegt: “Oei ik ben ook wel erg nat. Ga maar liggen dan pak ik even spullen.” Destiny stapt uit bed en pakt 2 luiers, doekjes en poeder bij de commode en loopt terug naar het bed. Lisa slaat het deken weg en Destiny begint met het verschonen van haar vriendin. Ze maakt de plakstrips los en ze opent de luier. ze ziet de schaamstreek van haar vriendin die helemaal glimt van het vocht. Destiny pakt een billendoekje en begint met het zorgvuldig schoonmaken van haar vriendin. Als ze schoon is vouwt ze een schone Molicare open en schuift ze deze onder Lisa ’s billen ze poedert haar nog even in met talkpoeder en sluit daarna de luier. Lisa bedankt haar vriendin en helpt daarna Destiny met haar verschoning. Ondertussen is het 4:45 en de meiden besluiten om weer even te gaan slapen.

De deur van de slaapkamer gaat open en Steven komt binnen lopen hij loopt naar het bed en schud zachtjes Destiny wakker. “Hey psst Destiny, wakker worden.” Destiny opent rustig haar ogen en zegt: ”Oh hey Steven wat kom je doen?” Steven antwoord: “Mama vroeg of ik jullie uit bed wilde halen omdat we gaan ontbijten.” Destiny vraagt: “We komen er zo aan hoe laat is het?” Steven antwoord: ”het is half tien. Zie je zo.” Steven loopt de kamer uit en sluit de deur. Destiny draait zich om richting Lisa en maakt haar rustig wakker. “Liz wakker worden we gaan lekker ontbijten.” Lisa opent haar ogen en ze kruipt nog even tegen Destiny aan. ”Kom op kleintje we moeten uit bed.” zegt Destiny. Lisa antwoord: “Ik wil nog niet uit bed Destiny het is zo lekker warm onder de dekens.” Destiny zegt: ”Oké nog heel even dan. Heb je lekker geslapen Lisa?” Lisa zegt: ”Ja best wel alleen vind ik het jammer dat ik m’n speen ben vergeten mee te nemen.” Destiny zegt: ”Oh shit ik had je fopspeen wel meegenomen in mijn handtas maar ik ben hem vergeten eruit te halen sorry Liz…” Destiny begint Lisa te knuffelen om het goed te maken. Na 5 minuten knuffelen besluiten de meiden om uit bed te gaan en aan het ontbijt te gaan. Voordat ze naar beneden gaan trekken ze nog wel een romper aan zodat niet iedereen ze in een luier hoeft te zien.

Als ze in de keuken aankomen zegt moeder: ”Kom snel zitten meiden dan kunnen we beginnen.” Snel gaan Destiny en Lisa zitten en ze beginnen met ontbijten. Moeder zegt: ”Wat een leuke rompers hebben jullie aan meiden ze zien er heel lief uit zeker die van jou Lisa met Hello Kitty erop.” Lisa antwoord: “Dankuwel mevrouw de Jong Destiny heeft mij deze voor m’n verjaardag gegeven het is ook mijn favoriete romper hij is lekker zacht. Steven vraagt ondertussen aan Destiny: ”Kan je mij zometeen afzetten bij Sanne ze appte me of ik naar haar auto wou komen kijken omdat er een paar probleempjes mee waren.” Destiny antwoord: “Natuurlijk da’s geen probleem ik en Lisa willen toch nog even naar de stad gaan dan zetten we je gelijk af onderweg. Als het ontbijt op is haalt Destiny de luiers die ze gisteren opgehaald hebben uit de auto en neemt de doos mee naar boven en haalt de pakken luiers eruit en opent alvast een pak Tena Slip Maxi ’s. Al snel komt Lisa binnenlopen en ze gaat op de commode liggen. Net voordat Destiny wil beginnen met het verschonen van Lisa komt moeder binnenlopen en ze vraagt: ”Meiden ik heb een vraag die misschien een beetje vreemd overkomt. Maar zou ik jullie luiers mogen verschonen want ik heb het al een hele tijd niet meer gedaan en ik mis het een beetje.” Destiny lacht omhelst haar moeder en zegt: ”Tuurlijk mag u ons verschonen ik wou ook wel graag weer eens verschoond worden door m’n mammie haha. Vind jij het ook goed Lisa?” Lisa antwoord: “Maakt mij niet uit hoor dus ik vind het ook goed.” Moeder bedankt de meiden en begint met het verschonen van Lisa. Lisa geniet van de verschoning en als Destiny aan de beurt is geniet zij ook met volle teugen van de verschoning. Ze geniet omdat haar moeder haar extra vertroeteld tijdens het verschonen. Als moeder de laatste plakstrip van Destiny ’s luier vastplakt zegt ze: “En hoe zit dat?” Destiny antwoord: ”Je zou niet zeggen dat je nooit meer luiers verschoont mama hij zit lekker stevig echt perfect!” De meiden bedanken moeder en kleden zich daarna snel aan.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!

Hoofdstuk 7. Arianne
Lisa en Destiny zetten de pakken luiers die ze dit weekend niet nodig hebben achterin de auto en ze groeten moeder en dan vertrekken ze. Als ze onderweg zijn naar Sanne complimenteert Steven de meiden met hun nieuwe auto. Als ze even later bij het ouderlijk huis van Lisa aankomen laten ze Steven uitstappen en hun rijden verder richting de stad. Als ze een tijdje later de stad inrijden kijkt Lisa om zich heen en zeg: ”Destiny zo rijden we toch nooit naar het centrum van de stad?” Destiny antwoord: ”We gaan ook niet naar het centrum.” Lisa vraagt: ”Waar gaan we dan heen?” “Nou we gaan op bezoek bij Arianne laatst toen ik luiers bestelde keek ik ook ff op het forum en Arianne sprak me aan. We hebben natuurlijk samen op het Grafisch Lyceum gezeten en zij is hier in de buurt gaan wonen en zij is ook een AB’tje net als jij kleine meid. Dus ik denk ik verras je met een AB play date. ”Lisa zegt: ”Maar ik ken Arianne helemaal niet goed.” Destiny stelt haar gerust en zegt: ”Maak je geen zorgen Arianne is prettig gestoord en heel er lief…” Lisa lacht terug en zegt: ”En dit moet mij gerust stellen.” “Ik ben er de hele tijd bij dus het wordt vast leuk.” zegt Destiny.

Even later als Destiny de auto heeft geparkeerd pakt ze een pak Ab luiers achter uit de auto en ze lopen naar het huisje van Arianne. Destiny appt dat ze eraan komen en als ze de ingang van de flat zien staat Arianne al bij de deur te wachten. ”Hey meiden leuk dat jullie langskomen volgen jullie mij naar mi casa? Destiny loopt hand in hand met Lisa achter Arianne aan naar haar huis. Lisa van het fijn dat Destiny haar hand vast houd. Destiny doet dit wel vaker om Lisa op haar gemak te stellen. Arianne laat de meiden binnen in haar woning. “Kan ik wat te drinken voor jullie inschenken?” Destiny antwoord: “Ja lekker ik lust wel wat cola” Arianne kijkt naar Lisa en zegt: ”En jij kleine meid wil jij een flesje appelsap?” Lisa moet een beetje giechelen en zegt: ”Ja alsjeblieft.” Arianne zegt: ”Ga maar even zitten in de woonkamer dan kom ik er zo aan.” Als Arianne in de keuken drinken aan het inschenken is gaan Lisa en Destiny samen op de bank zitten. Destiny zegt: ”Zie je Liz Arianne is aardig toch?” Lisa antwoord: ”Inderdaad ze is echt leuk en aardig.” Even later komt Arianne met 2 flesjes appelsap en een glas cola binnenlopen. Ze geeft Destiny het glas cola en één van de 2 flesjes aan Lisa. Ze gaat tegen over de meiden zitten en begint uit haar flesje te drinken. “Dus Lisa ik hoop dat je niet al te erg ben geschrokken toen Destiny zei dat we vanmiddag gezellig gaan spelen hier?” Lisa zegt: ”Euh… nee hoor maar ik was wel een beetje nerveus want jij kent mij denk ik beter dan ik jou.” Arianne antwoord lachend terug: ”Ja haha dat kan je wel zeggen zo snel als ik Destiny aan spreek online begint ze gelijk over jou. Maare hoe zit dat nou precies tussen jullie zijn jullie getrouwd of?” Destiny onderbreekt haar en zegt: ”Nee we zijn niet getrouwd maar we hebben wel een samenlevingscontract getekend. We willen nog wel eens gaan trouwen maar dat willen we pas doen als we daar echt klaar voor zijn en zo voelen we dat nog niet echt. Ondertussen geeft Lisa haar flesje aan Destiny en ze legt haar hoofd op haar schoot. Destiny vind dit niet heel vreemd en brengt de speen van de fles naar Lisa’s mond. Lisa’s begint gulzig aan de speen te zuigen en Arianne moet erg lachen bij dit aangezicht. Even later als alle meiden hun drinken op hebben zegt Arianne: ”zullen we lekker gaan spelen?” de meiden hebben hier wel zin in en volgen Arianne naar haar slaapkamer.

“Nou meiden ik ben dan misschien wel een AB maar ik heb geen geld en plek voor een babykamer dus we moeten het maar met mijn normale slaapkamer doen.” Ze opent de deur en ondanks dat ze zei dat ze geen babykamer had was haar slaapkamer toch wel meer ingericht als een kinderkamer dan een gewone slaapkamer. Het was dan geen echte babykamer maar een kamer die je eerder bij een 7 jarige verwacht dan bij een volwassen meid. Arianne loopt naar haar bed toe en trekt haar broek uit. Ze draagt een Tena Slip Maxi onder haar kleding en aan de blauwe vochtindicator laat zien dat haar luier niet meer droog is. Arianne doet alsof er niks aan de hand is en zegt: ”Zullen we ons maar al vast omkleden naar onze speelkleding?” Lisa zegt tegen Destiny: ”Wilde je daarom dat ik vandaag m’n romper aan zou houden?” Destiny zei: ”Ja inderdaad fijn toch spelen in je romper.” Als Arianne een romper uit de kast trekt zegt Destiny: ”Wacht eens even kleine meid moeten we jou niet eerst een schone luier omdoen je bent hartstikke nat.” Arianne zegt: ”Oh oké ik ga op het bed liggen pak jij een schone luier ze liggen in mijn kleding kast.” en ze wijst naar de kast aan het voeteinde van het bed. Destiny opent de kast en kijkt tegen een grote verzameling luiers en babyspullen aan. ze pakt een ABU Super Dry Kids luier en wat babydoekjes en poeder. Arianne is ondertussen gaan liggen op bed en Destiny gaat haar verschonen. Als Arianne verschoont is trekt Destiny haar een romper aan en Lisa en Arianne gaan met de knuffels spelen. Tijdens het spelen zegt Arianne: ”Hey Lisa als jij in baby modus bent met wat voor speelgoed speel je dan?” Lisa antwoord: “Ik heb thuis een hele grote verzameling Lego. En af en toe speel ik ook gewoon met mijn knuffels en af en toe met een baby born pop. Maar Lego is mijn favoriete speelgoed.” De meiden hebben een hele leuke middag met elkaar en Destiny vind het ook leuk om als oppas te fungeren voor de meiden.

De avond is gevallen en Destiny is in de keuken eten aan het klaarmaken. Lisa en Arianne zitten samen in de woonkamer naar een Disneyfilm te kijken en even later roept Destiny: “Meiden aan tafel het eten is klaar!” de meiden stormen de keuken in en ze gaan aan tafel zitten. Het ruikt erg lekker in de keuken en Arianne vraagt: ”Wat heb je gemaakt voor eten? Het ruikt erg lekker namelijk.” Destiny antwoord: ”Ik heb Italiaanse broodjes gemaakt dat is echt super lekker ik laat nog wel het recept achter. De meiden genieten van het eten en als ze klaar zijn met eten verschoont Destiny nog de luiers van de meiden. Als ze later met z’n allen op de bank TV zitten te kijken bedankt Arianne hartelijk voor deze te gekke dag en om 21:00 uur vertrekken de meiden richting het huis van Destiny. Het heeft de hele middag geregend en de barbecue die gepland stond voor vanavond is verzet naar zondag.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Please comment!!!



Hoofdstuk 8. Weekend bij Destiny (zondag)
“Goedemorgen meiden. Komen jullie uit bed want het is tijd voor het ontbijt.” zegt moeder. Beide meiden worden wakker en openen met moeite hun ogen. Moeder kijkt hoe moeilijk de meiden wakker worden en ze zegt: ”Zo zo meiden zware dag gehad gisteren bij Arianne? Ik kan dat wel begrijpen als ze hier wel eens langs kwam toen ze bij Destiny in de klas zat was ze altijd zo verschrikkelijk energiek.” Ondertussen zijn de meiden uit bed en staan ze in alleen een luier en slaapshirt naast het bed. “Ik ga alvast de oven aanzetten voor pistoletjes.” zegt moeder en ze loopt de kamer uit naar beneden. Destiny vraagt aan Lisa: ”Wil je eerst verschoont worden of wil je pas na het ontbijten verschonen? Lisa antwoord “Nu alsjeblieft ik ben wel heel erg nat geworden vannacht.” Destiny lacht en zegt: ”Dat geeft helemaal niks hoor. Gelukkig zijn we gisteren nog even thuis geweest om nachtluiers te halen. Anders hadden we nu een nat bed gehad.” Lisa klimt op de commode en Destiny begint haar te verschonen. ”Vond je het gezellig gisteren bij Arianne?” vraagt Destiny. “Jazeker. Je had gelijk Destiny Arianne is echt prettig gestoord ze was zo lief en hyperactief.” antwoord Lisa. “Ik vond het ook heel leuk gister middag lekker voor twee kleine babymeisjes zorgen vind ik zo leuk.” Ondertussen is Lisa verschoont en verschoont zij nog snel Destiny en daarna gaan de meiden naar de keuken voor het ontbijt.

Tijdens het ontbijt vraagt Destiny aan haar broertje: “Hoe is het gisteren gegaan bij Sanne haar auto?” Steven antwoord: ”Niet eens heel erg slecht ik heb de batterij van de sleutel vervangen en het probleem van moeilijk open en dicht gaan was voor de helft opgelost nadat ik alle sloten gesmeerd had deed hij het weer perfect en we zijn ook even een einde wezen rijden en flink op z’n staart getrapt om alle rotzooi uit de uitlaat te blazen en de auto rijd nu als een zonnetje.” Mooi ze was je zeker wel dankbaar of niet? vraagt Destiny. “Jazeker” zegt Steven trots en fluistert snel nog in Destiny ’s oor ”Ik vertel zometeen hoe dankbaar ze was.” Lisa zegt: ”Oeh gelukkig ik was al bang dat ik m’n zus met een barrel had opgescheept haha.” Iedereen moet lachen en moeder vraagt: ”Wat gaan jullie vandaag doen of weten jullie dat nog niet?” Destiny zegt: “Ik denk dat ik even ga zonnen in de tuin het is wel erg lekker weer. Lijkt jou dat ook leuk Lisa?” Lisa zegt dat ze dit ook wel een goed idee vind. Even later als iedereen het ontbijt opheeft ruimen ze op en maken zich klaar voor de rest van de dag.

Als Lisa en Destiny op haar kamer aankomen loopt Steven langs en Destiny zegt: ”Kom eens Steven.” Steven komt de kamer binnen en vraagt: “Wil je weten hoe dankbaar Sanne was zeker?” Destiny antwoord: ”Natuurlijk je hebt m’n interesse gewekt en nu wil ik alles weten ook… dus?” Steven begint: ”nou Sanne was zeer tevreden over haar auto en nodigde me binnen uit voor wat drinken. Na het drinken zei ze dat ze een natte luier had en dat ze verschoont moest worden en ze vroeg of ik dat wou doen omdat haar ouders niet thuis waren. Ik zei vind je dat wel een goed idee? Maar ze wilde heel graag dat ik dat deed. Dus ik heb haar verschoont en toen ze haar schone luier omhad zei ze dat ik ook weer eens een luier moest dragen net als toen we nog klein waren. Maar ja ik heb sinds m’n 14e geen luiers meer gedragen en wilde eerst eigenlijk niet maar Sanne haalde me toch over een luier om te doen wat ik ook deed. Ik was bijna vergeten hoe lekker luiers zaten en we hebben de hele middag in luiers doorgebracht. En mijn luier fetisj is weer een beetje aangewakkerd…” Destiny zegt: ”Tof zeg! Maar waarom vraag je dan niet gewoon aan mama of je weer luiers mag dragen ik mocht het toch ook gewoon doen?” Steven zegt: “Mama weet er al van ik heb het gisteren vertelt na wat er was gebeurd en ze zei dat ze me zou helpen door een pak luiers te bestellen aanstaande week.” Destiny pakt een Molicare luier uit de commode en geeft deze aan Steven: ”Deze mag je wel gebruiken wij gebruiken ze toch niet omdat we onze eigen luiers mee hebben genomen.” Steven pakt de luier aan en omhelst Destiny en zegt: “Dankjewel big sis” Destiny antwoord terug: “Graag gedaan little bro.”

Even later lopen Lisa en Destiny in een luier en bikinitopje de tuin in en moeder schrikt een beetje als ze de meiden zo ziet. ”Meiden moeten jullie die luiers niet bedekken?” Destiny zegt: ”Hoezo? Thuis doen we het ook zo. Onze buren kijken wel eens vreemd maar ze behandelen ons er nooit anders om omdat het misschien een beetje een ongemakkelijk onderwerp is om over te praten. Dus ze praten er niet over dus geen probleem toch?” Moeder vraagt verbaasd: “Schamen jullie daar niet voor.” Lisa lacht en zegt: ”Sorry hoor mevrouw de Jong maar ik en Destiny zijn min of meer incontinent en daar hoeven we ons niet voor te schamen. Dus we maken ons ook niet druk over hoe anderen over ons denken. Als hun er niet mee om kunnen gaan is dat hun probleem. En kunnen we lachen omdat ze zich er ongemakkelijk bij voelen haha.” Moeder beseft dat ze deze conversatie niet gaat winnen en vraagt of de meiden wat willen drinken. Beide meiden vragen om water en even later komt moeder met drinken de tuin in lopen en iedereen geniet van hun koele drankje in de zon. De avond valt al snel en dan is het tijd voor de barbecue.

Als iedereen aan de tafel in de tuin zit horen Destiny en Steven een ronkende dieselmotor voor het huis stoppen en ze gaan snel bij het tuinhek kijken. En ze zien dat hun vaders vrachtwagen voor de deur staat. Even later loopt vader de tuin in en zegt met een goed humeur: ”Zo te zie kom ik op het goede moment.” Steven en Destiny rennen op hun vader af en omhelzen hem. Vader zegt lachen: ”Ik moet vaker onverwacht thuiskomen wat een onthaal mijn beide kinderen en ook nog een barbecue hahaha!” Iedereen geniet van de barbecue en om 22:00uur is alles op en iedereen gaat weer naar binnen.En even later vertrekken Lisa en Destiny naar huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik heb morgen geen tijd om mij verhaal te posten dus hier is alvast Hoofdstuk 9. Laat weten wat je van het verhaal vind tot nu toe...

Hoofdstuk 9. Sanne komt logeren
Het is maandagochtend en Destiny ontwaakt uit haar slaap en geniet nog even met haar ogen dicht van het warme bed en de zachte stof van de lakens. Ze draait zich om en wil Lisa omhelzen. Ze opent haar ogen en ziet dat de plaats naast haar in bed leeg is. Ze hoort wat gerommel uit de babykamer komen, ze stapt uit bed en loopt ernaartoe. Als ze de deur opent ziet ze dat Lisa in de babykamer zit te spelen met Lego. Ze loopt naar Lisa toe en kijkt hoer haar vriendin als een klein kind zit te spelen met een speen in haar mond en een dikke natte nachtluier om. “Hey Lisa goedemorgen kleine meid. Heb je lekker geslapen?” vraagt Destiny. “Ik hweb heewl lekkawr geswapenen Desthiny.” Destiny lacht en zegt: ”haha hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik je niet versta als je met een speen in je mond praat.” Lisa haalt haar speen uit haar mond en geeft Destiny een zoen. Destiny kust haar terug en ze zegt: ”Zal ik even de tafel dekken dan kunnen we zo ontbijten is dat goed?” Lisa antwoord: “Ja lekker”

Een kleine 15 minuten later zitten Lisa en Destiny aan het ontbijt als Lisa’s mobiel afgaat. Ze kijkt op het scherm en ziet dat haar moeder belt. ”Hallo met Lisa.” “Hey lieverd met mama.” “Oh hoi mam waarom bel je?” “Nou ik en papa gaan vandaag samen winkelen maar we kunnen geen oppas voor Sanne vinden willen jullie misschien oppassen?” Lisa antwoordt: “Ik overleg even met Destiny momentje” even later geeft ze als antwoordt: ”Kunnen jullie haar hier afzetten? En als ze wil mag ze ook wel blijven slapen.” “Oh bedankt schat. Hoe laat kan ik haar komen brengen?” Lisa antwoordt: ”Als u hier om 10 uur bent is het vroeg genoeg.” Moeder antwoordt: “Is goed ik geef haar ook nog wel een paar luiers mee dan kost het jullie helemaal niks. Tot zo!” “Bye tot zo!” Lisa legt haar telefoon neer en zegt blij: ”Yes mij kleine zusje komt weer spelen!” Destiny zegt: “Kan jij even snel de babykamer schoonmaken? Dan doe snel de rest van het huis.” “Oké” zegt Lisa. En als ze klaar zij met ontbijt gaan ze snel het huis aan kant maken.

Het is net 10 uur geweest en de bel gaat. Destiny opent de voordeur en ze ziet Sanne samen met haar moeder. “Kom verder.” zegt Destiny. Moeder zet de weekend tas alvast in de gang neer en zegt: ”Ik pak nog een paar dingen uit de auto ik ben zo terug.” “Kom jij maar met mij mee Sanne wil je iets drinken?” Even later als Destiny en Sanne in de keuken thee drinken komt moeder binnen met 2 grote tassen. Sanne vraagt: ”Waar is Lisa?” Destiny antwoordt: “Lisa is boven ze maakt de babykamer schoon.” Sanne vraagt: “Is het goed als haar haal want ik heb een verassing voor jullie.” Destiny zegt: ”Tuurlijk is goed.” Sanne rent de trap op naar de babykamer en gaat daar naar binnen. Als ze de kamer binnen is gekomen ziet ze dat Lisa op het bed ligt te slapen met een speen in haar mond en omringd wordt door knuffels.
Sanne loopt naar Lisa toe en maakt haar wakker. Ze fluistert: ”Psst Lisa wakker worden ik heb een verassing voor jouw en Destiny.” Lisa opent haar ogen en ziet Sanne. Ze stapt uit bed en omhelst haar kleine zusje. ”Kom je mee naar beneden?” vraagt Sanne “Mama is er ook nog.” Lisa knikt ja en loopt achter Sanne aan de trap af terwijl ze nog steeds geniet van de speen in haar mond.

Als ze even later in de keuken aankomen ziet moeder Lisa op haar speen zuigen en ze zegt: ”Zo lieve meid zit jij lekker op je tut te zuigen?” Lisa omhelst haar moeder en gaat bij haar op schoot zitten. Moeder pakt haar stevig vast en ze geeft Lisa een kusje op haar hoofd. Ze zegt: ”Wou je weer eens lekker bij mama op schoot zitten kleine meid?” Ondertussen maakt Destiny even een flesje melk klaar voor Lisa en geeft deze aan moeder. Moeder zegt: “Heb je zin in een lekker flesje melk Lisa?” Lisa opent haar mond en moeder begint haar de fles te voeren. Terwijl Lisa aan de fles zuigt vraagt ze aan Destiny: ”Is dit gewone melk die warm is gemaakt of geef je haar wat anders?” Destiny antwoordt: ”Ze krijgt meestal Nutrilon peutermelk. Meestal ’s ochtends en ’s avonds maar vanochtend had ze nog geen flesje op. En soms wil ze ook nog wel eens een potje Olvarit” Moeder hoort dit aan en vraagt: ”Vind ze dat dan niet vies?” Destiny antwoordt: ”De melk vind ze erg lekker en de fruit hapjes van Olvarit vind ze ook nog wel lekker maar ander maaltijden van Olvarit vind ze niet lekker en die spuugt ze uit maar daarvoor draagt ze een slab. Maar dit eet ze naast het normale eten natuurlijk.” Ondertussen heeft Lisa haar fles leeg en moeder zegt: ”Nou Sanne laat maar zien wat je hebt meegenomen als bedankje om te komen logeren.” Sanne pakt een van de grote tassen die moeder later binnenbracht en geeft deze aan Lisa. Lisa haalt er een grote doos uit de tas en schud ermee en het geluid herkent ze harstikke goed. Ze schreeuwt vol blijdschap: ”Lego!” Sanne lacht: “Inderdaad echt een leuke set.” Lisa scheurt het papier van de doos eraf en ziet dan de Lego set van de Big Ben. Lisa is door het dolle een en vliegt meteen haar zusje om haar nek en bedankt haar enorm voor deze set. Ze geeft ook een tas aan Destiny en zij heeft een eigengemaakte cheque ter waarde van €100,- gekregen die ze mag besteden aan wat ze maar wilt. Ook Destiny bedankt haar en Moeder zegt: ”Nou jullie hebben alles en ik kom Sanne overmorgen weer ophalen. Dan hebben ik en papa ook een paar daagjes rust is dat goed?” Destiny antwoordt “Tuurlijk geen probleem. Het wordt vast gezellig hier. Veel plezier.” Moeder groet de meiden en verlaat het huis.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
http://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/smiley.gif
Gewoon een super goed hoofdstuk.
Bedankt daarvoor.
Ik kijk nu alweer uit naar het volgende hoofdstukhttp://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/duim.gif
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Bedankt voor de reacties ik ga binnenkort op vakantie dus ik plaats hier alvast de hoofdstukken voor de weken die ik weg blijf. Please Comment!!!

Hoofdstuk 10. Baby Zusjes
“Oké meiden wat willen jullie gaan doen de aankomende dagen?” vraagt Destiny. Lisa zegt: ”Ik wil graag m’n nieuwe Lego in elkaar zetten samen met Sanne.” Destiny antwoordt: “Dat mag hoor wil je hier onder aan tafel zitten of ga je naar de babykamer?” Lisa zegt: “We gaan lekker in de babykamer zitten.” Destiny zegt: ’’Is goed ik ga even opruimen dan kom ik zo ook naar boven. Lisa en Sanne rennen samen de trap op kleden zich om naar een babyoutfit en even later zitten ze samen lekker te bouwen.

Na ongeveer een uurtje komt Destiny de babykamer inlopen met 2 flesjes appelsap. “Hey meiden ik heb lekker drinken voor jullie meegenomen.” Lisa en Sanne zijn zo druk aan het bouwen dat ze eigenlijk helemaal geen zin hebben om te stoppen voor drinken. Maar Destiny trekt Lisa weg bij haar bouwwerk en begint haar de fles te geven. Terwijl Lisa aan de fles zit te zuigen streelt Destiny Lisa door haar haren en zegt: ”Je moet wel genoeg eten en drinken kleine meid anders kan je het bouwwerk niet afmaken.” Als Lisa haar flesje opheeft vraagt Destiny aan Sanne of zij ook gevoerd wil worden. Sanne wil dit wel en even later ligt zij met haar hoofd op Destiny ’s schoot te genieten van een flesje appelsap. Als ook Sanne haar flesje opheeft vraagt Destiny: “Hoe staat het met jullie luiers de mijne is en beetje nat en die van jullie?” Snel verstopt Lisa zich tussen haar knuffels maar Destiny trekt haar er tussen vandaan en zegt: “Heb jij een natte luier kleine Liz?” Lisa zegt niks en Destiny controleert Lisa ’s luier. Tijdens controleren ruikt ze een vieze lucht en dan weet ze het zeker Lisa heeft in haar luier gepoept. Destiny lacht en zegt: ”Oh nee he heeft mijn kleine meid weer een grote bah voor mij gedaan? Haha.” Destiny helpt Lisa op de commode te klimmen en zij begint haar vriendin te verschonen. Tijdens het verschonen komt Sanne kijken hoe Lisa verschoont wordt. Tijdens het verschonen zegt Destiny tegen Sanne: ”Kijk is wat een bende je zus ervan heeft gemaakt. Jammer dat ze gepoept heeft wat ze was nog wel helemaal droog. Sanne vind het leuk om te kijken hoe haar grote zus verschoont wordt als een baby’tje. Als Lisa gewassen is vraagt Destiny aan haar wat voor luier wil je om? Lisa antwoordt ”Ik wil een Pamper om Destiny.” Destiny pakt een ABU Super Dry Kids van het plankje boven de commode en doet deze om bij Lisa. Lisa omhelst Destiny en bedankt haar voor de verschoning. Als Lisa van de commode afkomt controleert Destiny Sanne ’s luier deze is alleen nat en Destiny verschoont haar en doet haar ook een ABU Super Dry Kids om. Als beide meiden verschoont zijn laat Destiny ze nog een kwartiertje spelen terwijl ze haar eigen luier verschoont. Als ze haar schone luier om heeft zegt ze: ”Oké meiden leg even jullie speelgoed weg het is tijd om een slaapje te gaan doen.” Lisa en Sanne zetten hun bouwwerk aan de kant en kruipen daarna richting het bed. Ondertussen heeft Destiny het Jip en Janneke boek gepakt en als de meiden in bed liggen krijgen ze allebei een speentje en Destiny begint met voorlezen. Als het verhaaltje uit is geeft Destiny beide meiden een kusje en ze verlaat de kamer.

Samen liggen Lisa en Sanne in bed en ze knuffelen even met elkaar. Lisa vraagt aan Sanne: “Welke luiers gebruik je nu thuis eigenlijk als babyluier?” Sanne antwoordt: ”Ik gebruik thuis nu eigenlijk geen babyluier we hebben alleen nog maar Tena luiers in de commode. Sinds de Aww So Cute luiers niet meer verkocht worden bij de AB-DL-TB shop weet mama niet goed welke luiers goed zijn als babyluiers daarom besteld ze tegenwoordig gewone luiers met zo’n tape die je over de luier plakt maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.” Lisa vraagt dan: ”De luiers die we nu dragen vind je deze lekker zitten? Dit zijn echte AB luiers en ze zien eruit als Pampers uit de jaren 90 ook met maar 1 grote plakker aan beide kanten.” Sanne antwoordt: ”Ja deze zien er inderdaad wel leuk uit maar absorberen ze wel goed?” Lisa antwoordt: ”Ze absorberen heel erg goed ik heb eigenlijk nog nooit een lekkende luier gehad toen ik deze droeg. Volgens de site kunnen ze 4 liter absorberen!” Sanne zegt verbaasd: ”Sodeju 4 liter!?” Lisa lacht een beetje en zegt: ”Zometeen praten we wel verder over luiers want ik wil nu eerst wel even gaan slapen oké? Sanne stemt hiermee in en ze kruipen weer naar elkaar toe en vallen niet veel later in slaap.

Het is 15:00 uur en Destiny komt de babykamer inlopen om beide meiden uit bed te halen. “Meiden tijd om uit bed te komen we gaan zometeen even gezellig naar het park.” Destiny loopt naar het bed en schud beide meiden rustig wakker. Als Destiny het deken weg probeert weg te trekken trekt Lisa sterk terug en Destiny verliest haar gewicht en beland bij beide meiden in bed die haar gelijk beginnen te knuffelen. Destiny probeert los te komen van de knuffelpartij die eerder op een worstelwedstrijd lijkt maar Lisa en Sanne houden goed vast en laten niet los. Even later weet Destiny toch los te komen en probeert ze beide meiden alsnog uit bed te krijgen. Lisa en Sanne willen nog niet uit bed en Destiny krijgt zo’n beetje elke knuffel die in bed ligt naar haar toegeslingerd maar als er geen knuffels meer over zijn om mee te gooien ziet Destiny haar kans schoon om Lisa uit bed te trekken. Lisa spartelt speels tegen maar uiteindelijk staat ze dan toch naast het bed en niet veel later volgt Sanne ook. Destiny zegt geïrriteerd: ”Verdorie meiden waarom wilden jullie niet uit bed komen?” Speels haalt Lisa haar schouder en zegt: “Weet ik veel.” Destiny moet een beetje lachen door deze opmerking maar probeert haar lach in te houden want deze actie van daarnet wil ze niet onbestraft laten. “Oké meiden wiens idee was het om met knuffels naar mij te gooien want dat is niet lief en dat mag niet. Lisa neemt de straf op zich en Destiny vraagt haar om bij haar te komen. Als Lisa bij Destiny staat zegt Destiny: “Lisa ga over mijn knie heen liggen want je bent stout en je verdient een pak voor je billen.” Lisa wil niet maar niet veel later legt Destiny Lisa over haar knie en geeft haar een aantal flinke tikken tegen haar geluierde bips. Ondanks dat de luier de klappen toch een beetje dempt doet het toch best wel pijn. Als Lisa haar straf heeft aanvaard krijgt ze nog een knuffel van Destiny en daarna worden de meiden klaargemaakt om naar het park te gaan.

Hoofdstuk 11. Het Park

Als Lisa en Sanne naast het bed staan worden ze uitgekleed. Ze slapen allebei in een onesie met voetjes Destiny ritst te onesies open en ze controleert gelijk de luier van de meiden deze zijn nog droog en ze pakt snel kleren uit de kast voor beide meiden ze pakt 2 erg kinderlijke rompertjes en trekt de meiden deze aan maar daarover krijgen ze wel gewone kleding aan. Destiny pakt voor de zekerheid nog een luiertas in met doekjes poeder en extra luiers maar hoopt dat ze deze niet hoeft te gebruiken. Als beide meisjes zijn aangekleed vraagt Destiny: ”Willen jullie nog iets te eten of te drinken voor we vertrekken?” De meiden zeggen dat ze wel een flesje appelsap lusten en als ze in de keuken aankomen maakt Destiny snel 2 flesjes klaar voor de meiden en overhandigt deze aan hen. Als ze hun flesje op hebben lopen ze naar de auto en Lisa en Sanne worden achterin de auto gezet. En even later rijd Destiny met de meiden naar het park.

Na een kwartiertje rijden komen ze aan bij het park en de meiden stappen uit de auto. Als de meiden op de parkeerplaats staan zegt Destiny: “Oké meiden we gaan lekker een stukje door het park lopen maar dat kan op twee manieren 1 is rondlopen en genieten van de natuur of 2 lekker Pokémon vangen en genieten van het lekkere weer wat willen jullie?” Beide meiden roepen blij: ”Po-ké-mon, Po-ké-mon!” Destiny pakt de mobieltjes uit haar tas en de meiden starten de Pokémon Go app en ze gaan opzoek naar Pokémon. De meiden zijn deze avond niet de enige mensen die Pokémon spelen en ondanks dat het niet echt super lekker weer is zijn er toch veel mensen op de been.

Ze zijn ongeveer een half uur aan het lopen en ze besluiten een kleine pauze in te lassen. En net als ze willen gaan zitten op een bankje loopt iemand te Sanne aan. De jongen die tegen Sanne aanliep verontschuldigt zich meteen ”Oh sorry ik zag je nie…Sanne?” Sanne antwoordt: ”Oh …euh… Hey Steven.” Destiny ziet wat er gebeurde en zegt: ”Hey little bro, wel goed opletten waar je loopt he?” Steven moet lachen en omhelst haar zus. Een meisje komt er naast staan en zegt ligt geschokt: ”Wie is dat!?” Steven schrikt op en zegt: ”Oh sorry Nikki dit is Destiny mijn oudere zus. Destiny, Nikki. Nikki, Destiny.” Destiny schud haar de hand en zegt lachend: ”Je hoeft niet bang te zijn dat ik Steven afpak hoor ik heb al een leuke relatie.” en ze pakt de hand van Lisa vast. Nikki zegt: ”Oh sorry ik wist niet dat je de zus van Steven was maar ik heb wel veel over je gehoord. Leuk dat ik je nu ineens ontmoet.” “Dat is wederzijds.” zegt Destiny terug. “En ik zal je gelijk aan deze meiden voorstellen dit is Lisa mijn vriendin en dit is Sanne haar jongere zusje.” De meiden stellen zich voor en ze vragen aan Nikki en Steven of ze ook even gezellig bij hun komen zitten tijdens hun pauze. Dit lijkt ze leuk en ze gaan gezellig op het grasveldje zitten.

Iedereen zit gezellig met elkaar te praten en ze genieten van het heerlijk weer. Ze drinken samen nog wat en na ongeveer een halfuurtje besluiten Steven en Nikki hun weg weer te vervolgen. Destiny, Lisa en Sanne blijven nog even zitten om te genieten van het weer. Als Destiny weer verder wil gaan lopen door het park ruikt ze een vieze geur. Ze heeft al een vermoeden dat Sanne in haar broek heeft gepoept maar voor de zekerheid controleert ze Lisa ook. “Lisa kom eens even hier…” zegt Destiny. Lisa staat op en loopt naar Destiny toe. “Ik wil even je luier controleren wil je even je rokje omhoog houden dan kan ik je romper even losmaken. Lisa houdt haar rok omhoog en Destiny opent Lisa’s romper ze voelt aan de luier en komt tot de ontdekking dat deze nat is ze kijkt ook even langs het beenelastiek om zeker te zijn dat zij niet gepoept heeft. “Goed gedaan Lisa je hebt alleen maar een beetje geplast. Dat geeft niet want mijn luier is ook een beetje nat maar ik denk dat je zusje een grote bah heeft gedaan…Kom eens hier Sanne.” Als Sanne bij Destiny staat trekt Destiny Sanne’s broek een stukje naar beneden zodat zij ook haar rompertje kan losmaken ze ziet dat ze nat is en ze ook gepoept heeft wat ze al had gedacht. “O nee he Sanne nou zal ik je toch moeten verschonen.” Destiny doet het rompertje van Sanne weer dicht en trekt haar broek op. “Nou kom maar mee meiden dan gaan we even naar het openbaar toilet om deze vieze kleine meid te verschonen.”

De meiden lopen richting het toiletgebouw en vanaf een afstandje zien ze Nikki net uit de verschoningsruimte komen. Lisa vraagt aan Destiny : “Wat zou ze daar hebben gedaan?” Destiny antwoordt: ”Vast een maandverbandje vervangen ofzo want volgens mij draagt ze geen luier of kon jij die wel ontdekken onder haar kleding?” Lisa antwoordt: “Nee je zal wel gelijk hebben omdat wij into luiers zijn denken we natuurlijk gelijk bij een bolle billenpartij aan een luier of iets dergelijks. Het zal vast niks bijzonders zijn.” De meiden gaan de verschoonruimte binnen en Destiny helpt Sanne op de commode. De commode is eigenlijk iets te klein maar met half ingetrokken benen kan Sanne er wel op liggen. Ze maakt Sanne’s broek en romper los en ze pakt alvast wat verschoonspullen uit haar tas. Ze opent de luier van Sanne en ziet dat de poep over heel haar luier is verspreid. Ze vraagt aan Lisa of zij even een bakje met water wil vullen. Lisa doet dit en Destiny haalt ondertussen de luier onder Sanne’s billen vandaan. Ze rolt de luier op en begint met het wassen van Sanne als de meeste poepresten weg heeft gehaald met billendoekjes en ze haar gewassen heeft pakt ze een schone luier en doet deze haar om. Ze pakt de vieze luier en wil deze in de luieremmer in de ruimte weg gooien. Net voordat ze de luier in de emmer gooit ziet ze een wat ongewone luier in de emmer liggen en zegt tegen Lisa: “Kom eens kijken Lisa.” Lisa kijkt in de emmer en ziet dat er een natte DryNites luier in ligt. En Lisa zegt tegen Destiny: ”Volgens mij was mijn vermoeden over Nikki zo gek nog niet…”

Hoofdstuk 12. Weer Thuis
Als Sanne verschoond is verlaten de meiden de verschoonruimte en ze gaan weer op weg terug naar huis. Ondertussen is het bijna zeven uur en Destiny begint de tafel te dekken en het eten klaar te maken. Lisa en Sanne zitten samen in de babykamer te praten over verschillende luiers. Lisa opent de commode en laat zien welke luiers Destiny en zijzelf gebruiken. Er liggen net als bij Sanne veel Tena luiers en inlegluiers in maar ook een behoorlijk stapeltje AB luiers. “Lisa sinds wanneer gebruik je deze luiers eigenlijk?” vraagt Sanne. Lisa antwoordt: ”Sinds we uit huis zijn gegaan. Destiny stapte op dat moment over van Molicare luiers naar Tena’s en ik vond dat een mooie gelegenheid om over te stappen naar andere AB luiers en ik vond deze mooi en probeerde en vond ze gelijk echt perfect maar ik wel nog wel eens wat andere gaan proberen.” Sanne vraagt: “Welke dan?” Lisa zegt: “Pak m’n laptop maar even dan kan ik ze laten zien op internet.”

Als Lisa de laptop heeft op gestart gaan ze gelijk naar de site van de AB-DL-TB-club. Lisa logt in en ziet dat ze een vriendschapsverzoek heeft gehad van iemand. En ook nog een bericht van dezelfde persoon. Ze leest het bericht. Hey Lisa ik vond het echt super gezellig afgelopen zaterdag. En ik denk ik stuur je gelijk een vriendschapsverzoek op de site.
Greetz your baby friend Arianne.

Sanne las ook het bericht en vraagt gelijk: ”Wie is die Arianne?” Lisa antwoordt: “Destiny had mij afgelopen zaterdag meegenomen naar de stad ik dacht dat we gingen shoppen maar ze had een speelafspraak gemaakt met een oud klasgenoot van haar die ook AB is. Ik was best nerveus maar heb uiteindelijk een heel leuke dag gehad en heb er ook een hele leuke vriendin bij.” Sanne reageert enthousiast: ”Wauw wat super leuk dat Destiny dat heeft geregeld voor jou. Je hebt echt geluk met zo’n lieve vriendin.” Lisa zegt: “Ja inderdaad ik heb Destiny ook heel erg bedankt die dag.” Ondertussen heeft Lisa de luiers opgezocht in de shop en ze zegt: “Kijk dit zijn de luiers die we nu omhebben de ABU Super Dry Kids. Maar ABU heeft nog een paar luiers die ik ook graag zoals deze.” Lisa laat een blauwe luier met allemaal leuke motiefjes zien. Sanne zegt: “Over die luier heb ik gelezen en ook wel eens op een paar accounts van AB’s gezien ze zijn redelijk populair volgens mij.” Lisa zegt: ”Ja inderdaad ik heb dezelfde dingen gelezen en daarom wil ik ze ook proberen.” Ineens horen ze Destiny vanuit de keuken roepen: ”Meiden het eten is klaar komen jullie naar beneden?” Ze roepen terug: ”We komen eraan!” Lisa sluit haar laptop af en ze rennen de trap af en gaan richting de keuken.

Als Lisa en Sanne allebei aan tafel zitten komt Destiny met een slab aanlopen voor beide meisjes. Als ze hun slab omhebben zegt Destiny: Oké jullie krijgen eerst een potje Olvarit en daarna krijgen jullie lekkere schotel van aardappeltjes met Italiaanse groenten en kipshoarma. Sanne is het niet gewend om babyvoeding te krijgen en vind het ook helemaal niet lekker ze morst flink wat maar na een paar minuutjes is haar potje toch op. Als Sanne haar potje leeg heeft kijkt ze toe hoe Lisa wel alles binnenhoud wat ze gevoerd krijgt. “Oké meiden jullie hebben allebei jullie potjes leeg nu is het tijd voor het hoofdgerecht.” zegt Destiny lachend. Destiny pakt de pan van het vuur af en zet deze op tafel neer. Ze schept op voor Sanne en Lisa en deze maaltijd mogen ze wel zelf opeten zonder gevoerd te worden. Iedereen geniet van het lekkere eten en als ze hun bord leeg hebben ruimen ze alles op en neemt Destiny de meiden mee naar de badkamer.

“Oké meiden tijd om lekker in bad te gaan. We zijn de hele dag actief geweest en ik denk dat het wel fijn is om lekker op te frissen met een bad of niet?” zegt Destiny. De meiden hebben wel zin in bad en roepen blij: “Joepie bad!” Lisa en Sanne worden uitgekleed en allebei in bad gezet. Destiny wil geen natte kleren krijgen en kleed zich uit tot ze alleen haar luier en bh nog aan heeft. Lisa en Sanne kijken naar de luier van Destiny en zien de blauwe urine indicator op haar luier. Ze zeggen: ”Destiny jij moet ook met ons in bad je bent nat.” Destiny zegt: ”Meiden ik zou graag met jullie in bad gaan maar het is veel te krap voor 3 personen. Ik ga wel na jullie.” Destiny begint met het wassen van de meiden maar dat valt niet mee want zoals altijd zijn ze weer de kleine meisjes die het niet leuk vinden om stil te zitten. Ze spelen met hun bad speeltjes en ze kunnen niet stil blijven staan om gewassen te worden. Maar na ongeveer een halfuur is het Destiny toch gelukt om de meisjes schoon te krijgen. Na het bad neemt Destiny de meiden mee naar de babykamer om ze aan te kleden. Destiny tilt Sanne op de commode en pakt een Tena Slip Ultima en een inlegluier van het plankje boven de commode en schuift deze onder Sanne’s billen. Ze smeert haar schaamstreek in met zinkzalf en strooit er daarna nog wat talkpoeder op. Ze plakt de luier stevig dicht en helpt haar daarna van de commode af het zelfde doet ze bij Lisa en als beide meiden hun luiers om hebben doet Destiny hun nog een kort T-shirt aan. ”Nou meiden jullie zijn klaar voor de nacht maar we gaan nog lang niet slapen want het is pas 19:00 uur. Zal ik een film voor jullie aanzetten? Dan kan ik ook even wassen.” Destiny zet de film Finding Nemo op en Destiny gaat ondertussen in bad.”

Een kwartiertje later komt Destiny uit bad en doet haarzelf een luier met inlegger om en trekt ook een kort T-shirt aan en gaat naast de meiden zitten en kijkt mee naar de film. Na een halfuurtje zet ze de film stop en zegt ze: “Oké meiden tijd voor een kleine pauze, willen jullie wat te drinken?” “Lekker” zeggen beide meiden. “Wat willen jullie drinken?” vraagt Destiny. Lisa vraagt onzeker “M-mag ik misschien een glaasje Limoncello gemixt met Sprite?” Destiny lacht en zegt: ”Het is eigenlijk geen drankje voor een klein meisje maar vooruit ik ben erbij dus het zal vast wel goed gaan. En wil jij hetzelfde Sanne?” Sanne antwoord: “Ja alsjeblieft.” Even later komt Destiny binnen met de drankjes en een paar bakjes chips. Ze gaat op de bank naast Lisa zitten en ze neemt een slokje uit haar drankje. “Meiden ik heb een leuk idee maar ik wil weten of jullie dit ook leuk vinden. We kijken nu naar Finding Nemo maar laatst is ook de film Finding Dory uitgekomen zouden jullie het leuk vinden om morgen mee te gaan naar de bioscoop om deze te kijken?” Beide meiden zeggen: ”Dat lijkt ons heel leuk Destiny.” Destiny antwoordt: “Oké dan ga ik even kaartjes bestellen zullen we overdag gaan of ’s avonds?” Lisa antwoordt: “Ik ga liever ’s avonds maar misschien moet ik mama dan even appen dat ze een dag later Sanne op komt halen of dat wij haar thuis afzetten…“ Destiny zegt: ”Regel jij dat dan effe met je moeder, dan bestel ik alvast kaartjes oké?” “Is goed.” zegt Lisa. Als alles is geregeld kijken ze de film af en rond 23:00 gaan ze naar bed.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends D 77
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6073
Similar threads


















































Bovenaan